8979 посетителей онлайн

Двух сотрудников посольства Израиля застрелили возле Еврейского музея в Вашингтоне

В Вашингтоне возле Еврейского музея, в нескольких шагах от офиса ФБР, застрелили двух сотрудников посольства Израиля.

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на Sky News.

Посол Израиля в Организации Объединенных Наций Дэнни Данон назвал нападение "коварным актом антисемитского терроризма", мотив которого остается непонятным.

В США убили двух сотрудников посольства США

"Мы уверены, что власти США примут решительные меры против виновных в этом преступном деянии", - добавил дипломат.

Пока детективы не установили возможный мотив стрельбы.

Памела Смит, начальник полиции Вашингтона, округ Колумбия, подтвердила на пресс-конференции, что один подозреваемый сейчас находится под стражей, и во время задержания он выкрикивал "свободу Палестине".

В США убили двух сотрудников посольства США

"Двое погибших были молодой парой, которая собиралась обручиться, и мужчина приобрел обручальное кольцо с намерением сделать предложение на следующей неделе", - пишет издание.

В США убили двух сотрудников посольства США

Дональд Трамп в Truth Socail прокомментировал это преступление: "Эти ужасные убийства в Вашингтоне, основанные, очевидно, на антисемитизме, должны прекратиться СЕЙЧАС! Ненависти и радикализму нет места в США. Соболезнования семьям жертв. Так печально, что такие вещи могут происходить! Да благословит вас ВСЕХ Бог!".

В США убили двух сотрудников посольства США

Топ комментарии
+44
Трамп - якщоб я був палестинцем, такого б не трапилось !
показать весь комментарий
22.05.2025 08:18 Ответить
+31
"Палестинці" - союзники кацапів, єслі шо... Козой0бів тих з поясами шахідів не жалко. І так, "палестинців" не існує, це АРАБИ!
показать весь комментарий
22.05.2025 08:20 Ответить
+31
Те, що ХАМАС робить із палестинцями, це злочин. Захоплення влади ХАМАСом у 2007 році відбулося найшвидшим та найефективнішим шляхом - палестинську адміністрацію покидали з дахів висотних будинків.
І голова палестинської автономії Махмуд Аббас ХАМАС проклинає та називає відступниками
Так що запам'ятай - Газа це не Палестина, це ХАМАСстан
А Ізраїль просто звільняє своїх заручників та викорінює причину терору - організацію ХАМАС.
показать весь комментарий
22.05.2025 08:25 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
тобі набагато приємніше буде поїхати у лаптєстан на 9 мая. )
показать весь комментарий
23.05.2025 11:27 Ответить
показать весь комментарий
23.05.2025 11:42 Ответить
ну а чого вони мали погоджуватися? у них забрали цілу підмандатну територію і на цій території створили дві держави. звісно вони це не визнали, бо не хотіли віддавати половину своєї території євреям. вони і сьогодні вважають, що територія від річки до моря - це їхня земля. тож варто було тоді шукати дійсно мудре компромісне рішення, щоб були задоволені обидві сторони. я просто не вникав у ці історичні питання стосовно того, а хто жив на цій території на початку 20-го століття і аж до 48-го року. там жеж мабуть жили євреї разом з тими палестинцями? чи ні? чи євреїв туди заселили вже після проголошення створення Ізраїлю через ООН?
показать весь комментарий
23.05.2025 15:58 Ответить
в 1901-му і по 1948-й там жили євреї?
показать весь комментарий
23.05.2025 16:19 Ответить
не чув. тому і запитую. і що, воювали там араби з євреями у 1909-му ну і далі аж до 1948-го року? були там війни між ними чи вони там мирно співіснували?
показать весь комментарий
23.05.2025 17:35 Ответить
нуу в гасла про злі жиди знущаються над нещасними арабами, то я апріорі не вірю. це маячня, яку кацапи дуже ********** розганяти. я лише про те, що варто було якось мудріше продумати ті події 1948-го року. якщо там останні десятиліття до настання 1948-го року араби і євреї нормально співіснували, то мало би тоді мудріше рішення у 1948-му році, ніж те, яке прийняли. рішення, після якого весь арабський світ відразу на наступний день оголошує Ізраїлю війну очевидно, що було не мудрим.
показать весь комментарий
23.05.2025 17:52 Ответить
от і поділили, що замість срачу війна на десятиліття спалахнула... потрібно було тоді з Єгиптом, з Сирією, Йорданією та іншими арабами на рівні ООН провести переговори, консультації, щоб вони не бралися за зброю відразу на наступний день після проголошення створення Ізраїлю. а совєти там щось рішали тоді у 1948-му році? з якого буя потім ті всі араби воювали проти Ізраїлю совєцькою зброєю?
показать весь комментарий
23.05.2025 18:24 Ответить
тим більше мені зараз незрозумілий потяг Бібі до тих лаптів. ладно там поїздки на 9 мая в мацкву.. але вже коли викинули із Сирії Асада, в мережі появилась інфа, що ізраїльські чиновники просили американців, щоб американці вплинули на нову сирійську владу, щоб вона лишила у себе кацапам їхні військові бази. бо вони, бачите бояться турків, щоб турки ці бази не зайняли. як після всього цього, що лапті зробили з Ізраїлем, ізраїльскі чиновники хочуть і далі крутити шури-мури із лаптями. дичина якась. нова сирійська влада зараз хезболу єпашить на прикордонні з Ліваном, хоче налагодити нормальні стосунки з Ізраїлем, проте Ізраїль і далі до лаптів тягнеться. сюр якийсь.
показать весь комментарий
23.05.2025 19:29 Ответить
та мова не так про турків, як про те, що Ізраїль і далі хоче, щоб ті бази залишити кацапам у Сирії. це що таке? кацапи накачують зброєю хезболу, хуситів, той же хамас, а Ізраїль і далі плазує перед цапами та ще просить залишити їм бази у Сирії. американці були в шоці від таких прохань преставників Бібі.
показать весь комментарий
23.05.2025 20:25 Ответить
Позавчора ізраїльські солдати стріляли по групі дипломатів різних країн. Серед дипломатів були і представники європейських країн. Ці країни викликали ізраїльських послів своїх країн для пояснень
показать весь комментарий
22.05.2025 09:09 Ответить
Так ніби вже не має терористів і бандитів,всіх вислав до Сальвадору .А тут така засада.Маск вже має потроху розпускати поліцію,все ,люди мають зброю .Хай захищаються самі.
показать весь комментарий
22.05.2025 08:46 Ответить
Ваня, а откуда у тебя цитата из сказанного Пеледом на похоронах своей племянницы?
показать весь комментарий
22.05.2025 14:11 Ответить
А может у них дуэль была?
Пушкинович и Дантесберг
показать весь комментарий
22.05.2025 12:55 Ответить
"Палестинці" - союзники кацапів, єслі шо... Козой0бів тих з поясами шахідів не жалко. І так, "палестинців" не існує, це АРАБИ!
показать весь комментарий
22.05.2025 08:20 Ответить
Які 3000 років? Якраз 3000 років тому там єврейська держава була...
Палестинці=араби! Араби прийшли туди в ранньому Середньовіччі, тобто десь 1500 років тому.

І ПАЛЕСТИНСЬКОЇ ДЕРЖАВИ НЕ БУЛО НІКОЛИ! Був великий Арабський Халіфат, потім Аббасидський Халіфат, потім він розпався і ці землі захопили Аюбіди (курди), а пізніше вони увійшли до Османської імперії.

Де тут Палестинська держава? Ти що уроки історії в школі пробухав???
показать весь комментарий
22.05.2025 09:47 Ответить
Уже написали, що вбивця був відкритим комунякою і маоістом - активно пропагував радикальні ліві ідеї...
показать весь комментарий
22.05.2025 10:18 Ответить
Так, всі вони араби. У них ОДНА мова, тому це таки один народ, у якого купа держав. Це не так, як слов'яни, які відрізняються мовами...
показать весь комментарий
23.05.2025 01:12 Ответить
ага, негайно ж мають припинитися. нада ж токо пєрєстать стрєлять
показать весь комментарий
22.05.2025 09:23 Ответить
яке ж ти тупориле
показать весь комментарий
22.05.2025 08:50 Ответить
кончене, яка деражава "палестина була 3000 років"? не ганьбись так, ніколи в історії не існувало держави Палестина! 3000 років тому там були Юдейське та Ізраїльске царства, потім прийшли римляни та захопили цю землю, Юдея опинилась під риською окупацією, у 70-му році н.е. римляни зруйнували 2-й храм та перейменували Єрусалим на Еліна Капітоліна, потім вже у 2-му ст. н.е., після повстання Бар-Кохби перейменували Юдею в Сирію Палестинську (на честь філистимлян, яких вже на той час не існувало), щоб стерти пам'ять про єврейську присутність на цій місцевості, але не вийшло на щастя! далі вже у 4-му ст. н.е. імператор Константин повернув назву Єрусалим, потім ця земля була у складі Візантійської імперії, потім у 7-му ст. приперлися араби, за ними хрестоносці, знову араби, потім Османська імперія аж до 20-го ст., потім Британський ******! так яка НАХЕР держава "Палестина", дура ти нагуляна! перед тим як щось настукати своїми грабельками по клавіатурі, треба мати хоч якусь базу!
показать весь комментарий
22.05.2025 09:00 Ответить
йолопе, тобі на кухню!
показать весь комментарий
22.05.2025 09:09 Ответить
ханаанців євреї як раз звідти й вибили та асимілювали, засновуючи державу, а фінікійці були на узбережжі трошки північніше (******** Ліван на піночі, а на півдні межували з Ізраїльським царством)
показать весь комментарий
22.05.2025 09:21 Ответить
на півдні були філистимляни, а Карфаген це дійсно ті самі фінікійці...
показать весь комментарий
22.05.2025 12:03 Ответить
не один народ! по твоєму тоді українці з поляками, чехами, словаками, хорватами, сербами, бульбашами, частково з кацапами теж один народ?
показать весь комментарий
22.05.2025 12:06 Ответить
що таке Гливіцька операція знав коли ще гугла й в зародку не було! а що там тобі схоже будеш розповідати своєму психіатру Оркім Реїму чорти дісталися таких міст як Сдерот, Нетівот, Офакім, мовчу вже про купу інших менших населених пунктів та кібуців! це по твоєму така ідея була у Ізраїля, ледве не дісталися 200 тисячної Беер-Шеви
показать весь комментарий
22.05.2025 13:11 Ответить
дебіле, де я написав що євреї не захоплювали Ханаан? до чого тут взагалі ханаанці, яких як народу не існує з прадавніх часів, коли мова йде про арабів?
показать весь комментарий
22.05.2025 14:20 Ответить
бачу бісить як раз тебе! бісить тебе існування Ізраїлю і єврейського народу, але євреям та Ізраїлю насрати на тебе жалюгідного, як і на те що ти навигадувало у своїй хворій макітрі
показать весь комментарий
22.05.2025 14:24 Ответить
ханаанці були здебільшого були асимільовані євреями, араби (так звані сьогоднішні "палестинці") до ханаанців жодного відношення не мають!
показать весь комментарий
23.05.2025 08:26 Ответить
то Нетаньяху влаштував різанину 7 жовтня 2023 року? чи мабуть Нетаньяху починаючи з 1948 року намагається знищитии Ізраїль? ну ти ж кончене
показать весь комментарий
23.05.2025 08:28 Ответить
"не варто було робити тим державу, а тим автономію" - ти ідіот? у 1948-му році підмандатну Палестину поділено було на ДВІ ДЕРЖАВИ, єрейську - Ізраїль і арабську - Палестина! Араби відмовилися створювати державу Палестина, Ізраїль був атакований відразу сьомома арабськими країнами!!! Автономію їм зробили вже у 90-ти, щоб ці мавпи почали будувати державу, але вони ніхера з цим не робили і продовжували паразитувати на міжнародні гроші!
показать весь комментарий
23.05.2025 15:42 Ответить
воно дебільне, не звертай уваги
показать весь комментарий
23.05.2025 15:45 Ответить
"Майданчик фестивалю знаходився лише за 5,5 км від кордону з Газою" - ******, місто Сдерот 31,5 тис. населення) знаходиться на відстані від Гази всього 1 км! От **** жиди як провокують...
показать весь комментарий
23.05.2025 15:54 Ответить
підмандатна територія відпочатку включала в себе й ******* Іорданію (але арабам потім захотілось "від річки до моря")! євреї там жили завжди, і більш ніж 3000 р. до н.е., і при вавілонцях, персах, греках, римлянах, візантійцях, потім приперлись араби, потім хрестоносці, аюбіди, османи, британці... але ніколи держави "Палестина" там не існувало! і якщо розібратись хто такі "палестинці" насправді (тобто корінним народ місцевості під назвою "Палести"), то виходить що це є саме євреї, бо саме Юдею римляни перейменували в Сирію Палестинську у 2ст. н.е. після повстання Бар-Кохби, коли арабами там і не смерділо, вони з Аравійського півостріва не вилазили ще кілька столліть...
показать весь комментарий
23.05.2025 16:09 Ответить
євреї там жили ЗАВДЖИ, на той час в меншості, ще наприкінці 19-го сторіччя туди ще почали прибувати євреї з Європи та кацапської імперії, будували міста, почали обробляти землю, розвивати в пустелі, в 1909 році почали будувати Тель-Авів... чи в твої пустій голові євреї телепортувались до Ізраїля у 1948 році? що таке Хагана, Лехі, Пальмах чув колись? а палестинський фунт 1927-1948рр бачив, там чомусь на івриті щось написано?
показать весь комментарий
23.05.2025 17:28 Ответить
навіть самий відомий "борцун" за "свободу Палестини" Ясір Арафат вилупився в Каїрі, такі ось вони "палестинці", там кожен "палестинець" знає до якого клану він відноситься і яке має походження (сирійське, єгипетське, йорданське, іракське...)
показать весь комментарий
23.05.2025 17:33 Ответить
араби-бедуїни, які живуть здебільшого у пустелі Негев (Південна частина Ізраїля) завжди підтримують Ізраїль та служать в ЦАХАЛ, на відміну від інших ізраїльських арабів, яких в Ізраїлі понад 2 мільйони! в ізраїльському Кнессеті (парламент) навіть є арабські партії, є арабські телеканали, радіостанції, газети, по всьому Ізраїлю купа мечетей, є суто арабські міста та поселення, є навчальні арабські заклади... ось такі злі "жиди", знущаються з арабського населення в Ізраїлі і чомусь ізраїльські араби щось не дуже хотять арабської Палестини від річки до моря, бо розуміють в якій дупі опиняться...
показать весь комментарий
23.05.2025 17:41 Ответить
ніхто там ні з ким не воюва, бо це була Османська Імперія, а потім Британська! були випадки коли араби вчиняли погроми... було й збройне ізраїльське підпілля починаюси з 1920-го (Хагана), котрі давали британцям просратись...
показать весь комментарий
23.05.2025 17:49 Ответить
ну співіснування мирним назвати складно, все трималось спочатку на османській, потім на британській владі... тому й вирішили поділити, щоб срачу не було, але ж це араби... вони взагалі не збирались будувати там ніякої палестинської держави, землю хотіли поділити між собою отоючі арабські країни і все! Газа з 1948-го року по 1967-й була під Єгиптом, а так званий Західний Берег разом зі Східним Єрусалимом під Йорданією і чомусь майже 20 років ніхто й пальцем не поворохнув щоб створити там державу, а тепер вони горланять "дайте нам кордони 1967-го року", хер вам а не кордони, бо напавши на Ізраїль першими втратили право на ці кордони! хоча вони в них були, але ніхера не робили, як і весь час по сьогоднішній день...
показать весь комментарий
23.05.2025 18:00 Ответить
дура нагуляна, араби теж семіти, а ще ассирійці, друзи, частково ефіопи...
показать весь комментарий
23.05.2025 18:05 Ответить
друже, а ви таки "семітист"?
показать весь комментарий
23.05.2025 18:08 Ответить
ну у Homo ********** Мирон Боднар

"семітизм=рашизм=фашизм" - якщо є "семітизм" - то повинні бути "семітисти"
показать весь комментарий
23.05.2025 18:42 Ответить
совєти звісно рішали трьома голосами в ООН (УРСР, БРСР, СРСР + Польща та Чехословаччина), 5 голосів, але й без них все одно булаб більшість за створення, проти були Афганистан
Греція, Єгипет, Ємен, Индия, Ірак, Іран, Куба, Ливан, Пакистан, Саудівськая Аравія, Сирія, Туреччина... комуняки думали що Ізраїль стане просовковим, мріяли про "Шєстнадцатую рєспубліку), а євреї послали сталіна нахер, от комуняки "обідєлісь" і почали натаскувати арабів проти Ізраїля... там не тільки була совєцкая зброя, а й совєцкіє іхтамнєти в лавах єгипетської та сирійської армії, пвошники, льотчики, танкісти, інструктори та багато інших...
показать весь комментарий
23.05.2025 18:58 Ответить
про бази маячня якась, навіщо туркам авіабаза в Латакії? на 100 км північніше Латакії розташована мабуть найвідоміша турецька авіабаза Інджирлік, це зовсім поруч, навіщо туркам собі щось ускладнювати? какцапам зрозуміло - потрібна база на Близькому сході, а у турків і так все є. Порт Тартус теж туркам нахер не потрібен, там що турецьких портів мало у Середземному морі? ви коли читаєте якусь маячню, намагайтесь хоч думати трохи, аналізувати. Стосовно нової сирійської влади, це отморозки нічим не кращі за хезболу чи асада, тільки іншого кольору...
показать весь комментарий
23.05.2025 19:54 Ответить
я розумію про що ви, і я не про "фалашмура"... неправильно висловився, відносяться до семітської мовної сім'ї. Найчисельнішими з семітських мов є https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D1%80%D0%B0%D0%B1%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0 арабська https://uk.wikipedia.org/w/index.php?title=%D0%9C%D0%B0%D0%BA%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B8&action=edit&redlink=1 макромова (понад 360 млн носіїв), https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%BC%D1%85%D0%B0%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0 амхарська мова (понад 57 млн), https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B8%D0%B3%D1%80%D0%B8%D0%BD%D1%8C%D1%8F тигринья та https://uk.wikipedia.org/w/index.php?title=%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%96%D0%B2%D1%80%D0%B8%D1%82&action=edit&redlink=1 іврит (до 10 млн кожна), тож в Ефіопії переважно розмовляють амхарською та тигринья...
"Фалаші" - юдеї за віросповіданням Але генетично вони ефіопи... - , можно бути ефіопом за громадянством, поясніть як можна бути генетично ефіопом? дуже цікаво...
показать весь комментарий
23.05.2025 21:22 Ответить
українець за гаплогрупою? ви серйозно? ефіопи - громадяни Ефіопії, там ціла купа різних народів, навіть за рассою! і трошки про семітів - Амха́рці (амхара, амара; https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%BC%D1%85%D0%B0%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0 амхар. አማራ, https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%B5%27%D0%B5%D0%B7 ге'ез አምሐራ) - https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D1%96%D0%BE%D1%81%D0%B5%D0%BC%D1%96%D1%82%D1%81%D1%8C%D0%BA%D1%96_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B8 ефіосемітський народ у https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1%85%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%B0_%D0%90%D1%84%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%B0 Північно-Східній Африці. - близько 16 млн. в Ефіопії...
показать весь комментарий
23.05.2025 21:48 Ответить
і треба відрізняти українці як народ чи українці як нація, з ефіопами так не вийде - там тільки як нація... сподіваюсь різницю розумієте?
показать весь комментарий
23.05.2025 21:54 Ответить
Амха́рці (амхара, амара; https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%BC%D1%85%D0%B0%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0 амхар. አማራ, https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%B5%27%D0%B5%D0%B7 ге'ез አምሐራ) - https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D1%96%D0%BE%D1%81%D0%B5%D0%BC%D1%96%D1%82%D1%81%D1%8C%D0%BA%D1%96_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B8 ефіосемітський народ у https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1%85%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%B0_%D0%90%D1%84%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%B0 Північно-Східній Африці. - близько 16 млн. в Ефіопії... я ж писав відпочатку "ефіопи частково"...
показать весь комментарий
23.05.2025 21:55 Ответить
там клінічний випадок... особливо сподобалось "і не один правовірний мусульманин не посмів би обуритись навіть в думках" як же ж там насрано в тій пустій макітрі...
показать весь комментарий
23.05.2025 22:25 Ответить
К числу современных семитских народов относят https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D1%80%D0%B0%D0%B1%D1%8B арабов, https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D0%B2%D1%80%D0%B5%D0%B8 евреев, https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D1%82%D0%B8%D0%B9%D1%86%D1%8B мальтийцев, https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%86%D1%8B ливанцев, https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D1%81%D1%81%D0%B8%D1%80%D0%B8%D0%B9%D1%86%D1%8B ассирийцев, потомков древних представителей южной подгруппы южных семитов в Южной Аравии (https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A8%D0%B0%D1%85%D1%80%D0%B8 шахри, https://ru.wikipedia.org/w/index.php?title=%D0%9C%D0%B0%D1%85%D1%80%D0%B8_(%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B4)&action=edit&redlink=1 махриhttps://en.wikipedia.org/wiki/Mehri_people [англ.], https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%B9%D1%86%D1%8B сокотрийцев и др.), https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%BC%D1%85%D0%B0%D1%80%D0%B0 амхара, https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B8%D0%B3%D1%80%D0%B5_(%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B4) тигре, https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B8%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B8 тиграи и ряд других народностей https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%AD%D1%84%D0%B8%D0%BE%D0%BF%D0%B8%D1%8F Эфиопии - я ж таки правий)
показать весь комментарий
25.05.2025 23:39 Ответить
Мир становится исламским ,и никто этого не остановит.
показать весь комментарий
22.05.2025 10:27 Ответить
трампізм - вирок США. Терор терором, але щось руцьких ніхто не вбиває. Руцьких в Штатах 1.4 ляма, а громадян Ізраіля лише 0,1. Ось така статістика
показать весь комментарий
22.05.2025 08:25 Ответить
Ізраїль - такі ж союзники. Подивіться як вони з рашею в ООН проти України проголосували
показать весь комментарий
22.05.2025 10:52 Ответить
"вони стараються цього не помічати" бо гроші не пахнуть, а з кацапами у них ґешефт, тож жодного засудження рашки, жодних санкцій, жодної офіційної держпідтримки ми не побачимо. Навіть попри те, що хамас, хезболла, та інші виродки фінансуються і озброюються прямо чи опосередковано в тому числі рашкою. Не пам'ятаю хто з політоглядачів сказав, що Ізраїль стане на бік України, лише коли Україна стане за крок від перемоги. Такі реалії. На жаль.
показать весь комментарий
22.05.2025 08:56 Ответить
Так і таке було, але часто разом з Європою, а також зі Штатами.
показать весь комментарий
22.05.2025 09:07 Ответить
Але їхні танки застрягли в багнюці під Тель-Авівом.
показать весь комментарий
22.05.2025 09:18 Ответить
У якому "одному човні"? Вони гребуть разом з кацапами - вирішили, що краще долучитись до кетаю та расєї і під шумок і собі земельки прихопити. Як власне і трумп
показать весь комментарий
22.05.2025 08:45 Ответить
А чого ти тут, а не в землі обітованній? Бздиш, що доведеться за бібіні хотєлки повоювати? Бо навряд чи ти в окопі під Покровськом
показать весь комментарий
22.05.2025 10:10 Ответить
То ми повинні відмовляти палестинцям на існування? І це по твоєму не те ж саме, що робить расєя по відношенню до нас? Ну-ну...
показать весь комментарий
22.05.2025 10:15 Ответить
Чому в Палестині ХАМАС та інщі негаразди?
Тому що там колхозів і совхозів немає!
показать весь комментарий
22.05.2025 09:07 Ответить
"росія "припустилася помилки" під час атаки Сум..." (с)

- Арабські терористи припустились помики під час стрілянини біля музею...
показать весь комментарий
22.05.2025 08:31 Ответить
Спочатку в сша прокурорів вбивають. Тепер розстрілюють євреїв прямо під офісом ФБР. Що далі? Аби Трамп був президентом цього б не трапилось.
показать весь комментарий
22.05.2025 08:20 Ответить
Страница 2 из 2