12726 посетителей онлайн

Водитель трамвая в Праге набросился на украинскую семью с ребенком и выгнал их из салона: "Вон! Ты не имеешь права быть в этой стране". ВИДЕО

В сети опубликована видеозапись, на которой мужчина выгоняет из трамвая семью с ребенком.

Как сообщает Цензор.НЕТ, в комментариях к видео отмечается, что инцидент произошел в Праге и на записи водитель выгоняет украинскую семью. Руководителю трамвая якобы не понравилось, что ребенок стоял ногами на сиденье и смотрел в окно. Дедушка мальчика показал, что обувь ребенка чистая, а бабушка всячески пыталась уладить конфликт, но тщетно. С криками "Вон! Ты не имеешь права быть в этой стране", на фоне рыданий ребенка, водитель ударил 63-летнего мужчину и выгнал семью из салона.

Топ комментарии
+38
Хай спробує так на російських "турістов" так накинутись.
Буде потім на пляшці вибачення у кадирки просити.
показать весь комментарий
28.02.2025 11:24 Ответить
+31
Де потужне квартальне МЗС ? Воділа підор *******.
показать весь комментарий
28.02.2025 11:25 Ответить
+31
Ті, хто "вторую армію міра" довели до милиць, віслюків та пари посадок на день.
показать весь комментарий
28.02.2025 11:34 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 3 из 3
Бояться зазвичай кінчених мудаків. Тих кого бояться - ніколи не поважають.
показать весь комментарий
28.02.2025 12:03 Ответить
Правильно, мужика там не було. Там був яйценос, підкорювач підступних хвиль Тиси.
показать весь комментарий
28.02.2025 12:04 Ответить
І це при тому, що якість державного керування тут - нижче плінтусу, русня в три рази більше населення має і вдесятеро потужнішу економіку, плюс союзників більш рішучих, ніж Європа, і готувала запасти техніки та БК до великої війни ще з часів Хрущова.
показать весь комментарий
28.02.2025 12:13 Ответить
То виходить, що ми єщьо і нє начіналі?
показать весь комментарий
28.02.2025 12:16 Ответить
Ніхто у Чехії і не збирається бити ніяку відрижку, руснява ботва просто намагається роздути з цього якийсь хейт між українцями і чехами в інтернеті, не більше того.
показать весь комментарий
28.02.2025 12:16 Ответить
Мав на увазі кримінальні клани. Там багато нашого рекету і рашки теж. Тому, воно може віддзеркалювати непомітні вади в суспільстві.
показать весь комментарий
28.02.2025 12:17 Ответить
Це все прекрасно, але свою армію вони зможуть відновити і спробувати ще раз, а населення, теріторію і економіку відновити не вийде.
показать весь комментарий
28.02.2025 12:17 Ответить
"Втративши... львину долю чоловіків"

будем чесними, 50 -100 тисяч чоловіків які загинули при захисті батьківщини це велика цифра, але ніяк не львина доля в масштабах 30-40 мільйонної країни.

Звісно якщо мова йде про тих ті хто втекли за бугор, то тут я готовий сперечатися майже з кожним словом.

Бо це не чоловіки і не втрата, та і доля ця ніяка не львина - а швидше куряча чи півняча.
показать весь комментарий
28.02.2025 12:20 Ответить
Ще невідомо, як поведе себе Європа.
Якщо роздуплиться у фінансово-технічному плані та плані економічного тиску на русню, то повторять хоч буде ким, але не буде чим.
показать весь комментарий
28.02.2025 12:22 Ответить
нахабство кацапів нормально так лікується з 2014, сцятися почали вони зв'язуватися із українцями, особливо, коли їх не шобла, а один на один
бачив їх за кордоном до того, були значно зухваліші
ось до вони кацапня почувала себе троха розгубленою, так це у китаї, навіть самі китайці дивувалися та казали мені, що їх дивує, чому кацапів вважають хамами та нахабами (бував у пекіні, шанхаї, прилеглих провінціях)
показать весь комментарий
28.02.2025 12:22 Ответить
Росіяне в принципі сикуни
Ось з цим погоджусь, бо з власного досвіду це знаю.
Навіть не сила, а рішучість застосувати силу діє на них магічним образом.
показать весь комментарий
28.02.2025 12:24 Ответить
не топи
чим саме доведено, що керманич достеменно знав про національність та громадянство цих пасажирів?
без води, дай пряме посилання
за те, шо таке докази згідно із кпк, купап, касу, цпк, гпк - ти добре знаєш
чекаю
показать весь комментарий
28.02.2025 12:30 Ответить
згоден. незаконне насильство.
wellcome до поліції. у чехії поліція дуже нормальна та адекватна, мав справи із ними особисто, у т.ч. у празі
показать весь комментарий
28.02.2025 12:33 Ответить
Щоб розраховувати саме на цей варіант і не розслаблятись, а готуватись.
Бо Європа має свої внутрішні проблеми, через які їй може стати дуже різко не до нас, і тоді...
показать весь комментарий
28.02.2025 12:33 Ответить
Та да, слабке місце українців- нерозуміння що таке суд. Якби подібне сталося із німцем, компанія сплатила б не одну сотню тисяч за моральну шкоду..
показать весь комментарий
28.02.2025 12:39 Ответить
***** и что то мне подсказывает немецко кацапский типа чех там полно таких *********
показать весь комментарий
28.02.2025 12:39 Ответить
А швейцарці також слов'яни?
показать весь комментарий
28.02.2025 12:42 Ответить
Навряд чи нам тоді б допомагала Європа і США.
показать весь комментарий
28.02.2025 12:46 Ответить
Він відризняється від москаля тим, що використовує chatGPT, щоб косити під українця.
показать весь комментарий
28.02.2025 12:46 Ответить
Не з пальця, а з ГРУ. Кремльовська ботва натужно над цим працює прямо тут.
показать весь комментарий
28.02.2025 12:48 Ответить
Так, з тими розкладами на той момент - навряд чи. Ці розклади тільки-тільки змінились в США, а в Європі тільки Угорщина і Словаччина поки що в цьому таборі.
показать весь комментарий
28.02.2025 12:53 Ответить
Ви досить вміло перевели розмову на інше...
Довго вчились?
показать весь комментарий
28.02.2025 12:56 Ответить
в його діях кримінальне правопорушення - насильство у громадському місці, ще поліція розбереться на місці чи це може бути службовим злочином, чи злочином проти особи та громадського порядку
законами про працю тут не відбудеться
показать весь комментарий
28.02.2025 12:57 Ответить
І єропейські ультраправі всі годуються з мАцкви, тому теж не стали б допомагати, навпаки.
Наші прибічники - це якраз ліваки, ліберали. Тому що ми захищаємо ліберально-демократичні цінності. Розборки за територію в інших країнах Європу не цікавлять аж так, щоб зброю і гроші одній зі сторін конфлікту давати у подібних обсягах.
показать весь комментарий
28.02.2025 12:57 Ответить
На жаль, чеську не розумію та і не дуже, як для мене, чутно було, якщо б водій на хохдойч свою істерику озвучив, то зрозумів би ...
показать весь комментарий
28.02.2025 12:58 Ответить
Не зрозуміло початок конфлікту
показать весь комментарий
28.02.2025 13:00 Ответить
жодного слова за національність пасажирів керманич не вимовив, лиш зазначив про те, що "ви не маєте права перебувати у моїй країні". з чого він зробив такі висновки - лиш наші здогадки
а от наприкінці запису добре чути російськувід жінки
показать весь комментарий
28.02.2025 13:00 Ответить
Ясно... "Не з"їм - то хоч понадкушую...".
показать весь комментарий
28.02.2025 13:02 Ответить
Ще скажіть, що це ляпас не від придурка в чеському трамваї, а від всієї Чехії...
показать весь комментарий
28.02.2025 13:02 Ответить
яке вже є
🤝
показать весь комментарий
28.02.2025 13:05 Ответить
Стрілки не переводь.
показать весь комментарий
28.02.2025 13:07 Ответить
Тобі "потрындеть - завернуть...", захотілося? Перечитай нашу полеміку, яку ти затіяв, і сам себе запитай: "І про що це?"
показать весь комментарий
28.02.2025 13:18 Ответить
Пучеокому і носатому бєнє каламойшж і йому подібним буратінам в Україні таке слабо заявити, про дім в Ізраілі?
показать весь комментарий
28.02.2025 13:37 Ответить
В Ехии острый дефицит водителей трамваев - вот и приходится министру внутренних дел вечерами водить трамвай. 🖕
показать весь комментарий
28.02.2025 13:41 Ответить
А потім, хоп, по статистиці українці біженці в Чехії вклад у ВВП внесли більше, ніж її уряд на них витратив. На зарплату жирній свинюці, яка свої рученятка на людей з дітьми простирає, вистачає, ніхто не об'дає гниду. Це і їб..ну польську курву стосується, хитровисрану. Тому каZап, не старайся, методички змінюй, поки сраку на британський прапор не порвали
показать весь комментарий
28.02.2025 13:48 Ответить
Досі не розумію, якщо ми бандерівці, то теж крайні праваки (націоналісти), чому у них бзік на нас, а не на каzапів, члєнінцев-сралінцев? Шизофренія, як у трумпа?
показать весь комментарий
28.02.2025 13:52 Ответить
Вік не проблема. Воювати можна і в 70.
показать весь комментарий
28.02.2025 14:11 Ответить
Я багато років прожив за кордоном, і не знав що: "Коли тобі вріжуть у ..ило, будеш писати про свої враження" Ви Пані, напевно, маєте у тому досвід. Я Вам шалено заздрю і одночасно з болем співчуваю. Дякую за теплі коментарі.
показать весь комментарий
28.02.2025 14:13 Ответить
Просто для багатьох "вік" це така сама відмовка як і для тебе про суддів, депутатів, прокурорів.
показать весь комментарий
28.02.2025 14:13 Ответить
Воно ще детско?! "Панять і прастіть"?!
показать весь комментарий
28.02.2025 14:15 Ответить
Так, ухилянт. У Другу Світову часто свій вік занижували щоб потрапити на фронт. Зараз такого робити не потрібно, тому що існують шляхи як бути корисним для нації і в 70-80 років.
показать весь комментарий
28.02.2025 14:16 Ответить
Коли отримаєш,повернешся із враженнями.
показать весь комментарий
28.02.2025 14:20 Ответить
Якщо "воювать можна і в 70" - тоді чому не воюєш ТИ?. І не пробуй на мене "перевести стрілки" - по-перше, я старший навіть за того чоловіка, по-друге, з 2016-го маю протезовану ногу. А у ТЕБЕ що "протезоване"? Мізки?...
показать весь комментарий
28.02.2025 14:35 Ответить
Після слів "ти не маєш права бути в цій країні" стає ясно, що цей водій - проросійський. І якби на їх місці були росіяни, і висцялися на ці сидіння, водій би тільки посміхався і був би в захваті від любих росіян.
показать весь комментарий
28.02.2025 14:47 Ответить
Це адміністративне правопорушення. Вари борщ.
показать весь комментарий
28.02.2025 14:49 Ответить
Фейсбучний рівень-вражає. Надія залишається нездійсненною.
показать весь комментарий
28.02.2025 14:53 Ответить
початку відео нема, бачимо вже розпал істерики
якщо дитина стояла ногами на сидінні, а він це бачив, то зобов'язаний заради безпеки пасажирів зупинитися та припинити порушення, також має право заборонити їм перебувати у вагоні та запропонувати вийти
керманич пороушив закон, вчинив сварку, наніс удари пасжирові - злочин, треба звертатися до поліції, відео, то доказ
сам бачив у трамваї у празі, як два п'яних кацапи між собою голосно сперечалися із матами. керманич-жінка зупинила вагон, під'їхала поліція та їх вивела - усе було дуже швидко
кацапів чехи не ******* та добре пам'ятають за 1968 рік
показать весь комментарий
28.02.2025 14:55 Ответить
1:03 ясно слышно на хрюсском - "Щас сниму это на видео". Странно, что это сказано, когда весь экшн уже закончился... Не очень понятно кто сказал. Но может это слова женщины с коляской? Тогда может это никакие не украинцы?
показать весь комментарий
28.02.2025 15:00 Ответить
Не кицай воле, же ти сем виучіл чесчину за кілька місяців.Я за чотири роки її добре вивчив,а за кілька місяців ти вивчив тільки йо і ано,ще може наскледано і до пічі...
показать весь комментарий
28.02.2025 15:01 Ответить
Věřte tomu nebo ne - vaše problémy
мав справу щодня (сам, без допомоги) у празі із значною кількістю чехів - проблеми різні
а те, про що мовить керманич - тижня вистачить поспілкуватися, шоби зрозуміти
показать весь комментарий
28.02.2025 15:05 Ответить
se naučil čínsky z Číny

так шо коли дізнаєшся значення слів "***-***" китайською - приходь
показать весь комментарий
28.02.2025 15:09 Ответить
Хто створив умови для виселення народу циганами за кордон, замість облаштування житла в державі. По селах купа цегляних хатів стоїть порожня. Півтораста тисяч на ремонт і повноцінне житло і робоча сила для підприємств ВПК коло малих міст.
показать весь комментарий
28.02.2025 15:09 Ответить
А чуваський в чувашії
показать весь комментарий
28.02.2025 15:10 Ответить
uvědomil, žádné jídlo
показать весь комментарий
28.02.2025 15:12 Ответить
Є чіткий порядок - у випадку правопорушення, що виникло на робочому місці працівника, він зобов"язаний повідомить керівництво та запропонувать правопорушнику припинить його, пояснивши, в чому воно полягає... За відмови - викликать представників правоохоронного органу... Виганять людей з транспортного засобу він не має права - бо люди оплатили його працедавцю послугу, яку він надає - перевезення їх з однієї точки, до іншої... Я в суді "порвав-би, "як Тузік-грілку", комунальне підприємство... І вони-б "десятому заріклися" таких придурків на роботу наймать - бо вони були-б зобов"язані виплатить людям конкретну суму - за моральні збитки......
показать весь комментарий
28.02.2025 15:12 Ответить
Не керманич ,а жидіч -водій по чешськом.Так що ти не кицай же сем знаш чешчіну
показать весь комментарий
28.02.2025 15:13 Ответить
пишу українською на українському ресурсів для українців
тобі для чого про знання?
píšeš knihu?
переклад слів керманича навів дослівно, не заганяйся
показать весь комментарий
28.02.2025 15:15 Ответить
Перевожу попередив,жодне їдло.До чого тут їжа,ще скажи добру хуть(смачного)....
показать весь комментарий
28.02.2025 15:22 Ответить
вчи мову
показать весь комментарий
28.02.2025 15:23 Ответить
ти й української не знаєш, так шо успіхів у вивченні солов'їної
за мої знання та навички мова не йде, а по суті - вигнав керманич через те, що українці, чи вигнав через те, що порушили, а потім вже іноземці?
показать весь комментарий
28.02.2025 15:25 Ответить
Давно місцеві не нюхали Празької весни.
показать весь комментарий
28.02.2025 15:27 Ответить
Знаходися у чужій країні,то дотримуйся їхніх правил та законів,в тебе немає стільки прав,бо ти там другого сорту.А цій істоті ,що водій, кермо не треба довіряти.У всіх країнах є такі істоти і не має значення в такій сітуації істоті треба в рило заїхати і це однозначно.І зовсім не має значення громадянин ти цієї країни ,чи ні-захищай себе,бийся!Тільки так.
показать весь комментарий
28.02.2025 15:30 Ответить
Цей 63 літній кабан не міг передати жінці дитину та в-бати цьому півнику!? Безхребетне чмо.
показать весь комментарий
28.02.2025 15:56 Ответить
А чого це тільки за моральні? Там такого нарахувати можна, від відшкодування вартості квитків до ...
показать весь комментарий
28.02.2025 16:08 Ответить
В мене так було. Двічі скеровували в протилежний напрямок
показать весь комментарий
28.02.2025 16:35 Ответить
Ти спостерігаєш за мною?) Через паралельний світ?
показать весь комментарий
28.02.2025 17:06 Ответить
Своє є. Вже 20 років, як з візочку виліз...
показать весь комментарий
28.02.2025 17:36 Ответить
Я удивляюсь! Сколько неадекватного "кудахканья" ! " А яб то А я это" Просто заявление в полицию! Прав, получишь много "плюшек" от компании перевозчика, не прав, штраф заплатишь. Все! А если еще ксенофобию углядят, плюшек будет больше.
показать весь комментарий
28.02.2025 17:38 Ответить
Водій, звичайно, псих. Але й дорослі повинні виховувати громадян і дорослих i дітей. Стояти ногами на сидіннях навіть у медичних бахилах це теж саме, що і плюватися, курити, в носі колупатися, просто не пристойно.
показать весь комментарий
28.02.2025 18:00 Ответить
Та з тобою і "спостерігать" не треба - ти й сам себе непогано демонструєш...
показать весь комментарий
28.02.2025 18:33 Ответить
відловити і в мішку привезти на фронт на 1 день і відвезти назад
показать весь комментарий
28.02.2025 18:50 Ответить
Куди мені йти - я сам вирішую...
показать весь комментарий
28.02.2025 19:21 Ответить
Чехи?
показать весь комментарий
01.03.2025 04:04 Ответить
ти відчува\ш себе людиною?
ти мабуть прокурор
показать весь комментарий
01.03.2025 08:54 Ответить
хужє нє будєт, а єслі будєт, то ми прста уєдєм із страни...
показать весь комментарий
01.03.2025 10:15 Ответить
Так, то вже перебір. Могло б обійтися все зауваженням, але водій, певно затятий антиукраїнець.
показать весь комментарий
01.03.2025 11:20 Ответить
Tram driver is too young... He have all, money, freedom, democracy. He is shame Czech society.
показать весь комментарий
01.03.2025 12:29 Ответить
Показуйте це полякам.
показать весь комментарий
01.03.2025 13:26 Ответить
Тобто дві крайності або нехай стоїть, або тілесне насилля? Або ми бубочці все дозволяємо, або лупимо по сраці? Можна виховувати, що не можна - значить не можна. Або ти сидиш, аьо стоїш на підлозі. Істерика - йдемо пішки.
показать весь комментарий
01.03.2025 14:50 Ответить
Ясно те, як ви виховуєте, "тикаючи" незнайомій людині, це про ваш рівнь. Те що у вас багато дітей та внуків нічого не говорить, як і кількість років, не говорить про розум чи інтелект.
Якщо ви виховуєте своїм прикладом, то все ясно.
Тим паче, чоловіки рідко беруть участь у вихованні дітей. Більшість не знає навіть розмір одягу чи взуття свого малюка , до істерики боїться залишитися на день з дитиною до року далк теж більшість без захвату, прикриваючись зароблянням на сім'ю...
показать весь комментарий
02.03.2025 10:46 Ответить
Ваша проблема у тому, що ви вважаєте, що в океані вседозволеності мають бути різкі команди?
показать весь комментарий
02.03.2025 10:47 Ответить
Мені прямо дуже приємною, що я не виглядаю мамою трьох, а публіцистикою прямо! ще й педагогічних видань! Але ні, і ніколи не мала до такого відношення. Але приємно, не приховую
показать весь комментарий
02.03.2025 10:50 Ответить
"Бидло" національності не має...
показать весь комментарий
02.03.2025 11:18 Ответить
Ви не на моєму місці. І не ваше діло чим мені хизуватися надто, а чим не надто
показать весь комментарий
02.03.2025 13:50 Ответить
Те, що ви читаєте одним місцем і через свою призму світогляду не моя проблема. Для старих пердунів пояснюю: "Або ми бубочці все дозволяємо, або лупимо по сраці?" - бачите знак питання? "?" Це риторичне питання. Тобто це два полюси, дві крайності. Є середина, адекватність називається.
Якщо вас хвилює думка оточуючих, чи поліцая - це ваші проблеми. Бійтеся далі. Нормальний поліцай нормально запитає дитину і навіть допоможе заспокоїти.
Ну як показує відео - ті хто хочуть догодити і дитині і поліцаю отримують по морді. Ще раз наголошу, що водій не правий, пасажири теж.
Ок, якби мені жінка писала. А ви не виховували, ваші діти і внуки росли поруч з вами. І все. Спілкуватися - це одне, виховувати інше. Дорослі відповідають за дітей, за наслідки їх поведінки навіть у кк
показать весь комментарий
02.03.2025 14:02 Ответить
Ви так мило з Міхалрм один одного лайкаєте, що не буду заважати вашій романтиці. Спеціалісти 🤣
показать весь комментарий
02.03.2025 15:22 Ответить
1) Немає ніяких 40 млн. і близько

до війни було а зараз нема? А куди ділося? Якщо ти мінусуєш навіть тих хто залишився на окупованих територіях то в мене велике питання до тих чоловіків які там залишились. Якщо в тебе їх нема то в мене питання і до тебе.

2. "і бог знає на скільки більше 100 тисяч"

ну хай буде 150. Який це відсоток від 40 млн ?

" До них ще треба додати тих, хто вже списаний по пораненням чи інвалідності"

скуялі ти їх додаєш до загиблих? Людина без руки чи ноги в 21 сторіччі втрачена для країни по-твоєму?

"Тим більше ті хто лишився не горять бажанням йти захищати щось, когось, тобто теж така собі заміна. "

А вони ні в якій країні не горять і не горіли. Але в умовах коли раніше воювали ВСІ - це було не так помітно.
показать весь комментарий
31.03.2025 13:52 Ответить
"Потім вирахуй відсоток загиблих від загального населення того містечка, або села."

ну давай. В селі де поховали мого побратима того літа було ще 3 чи 4 таких саме поховання. Будемо вираховувати відсоток від усього села?

"і помнож на цифру три бо то є поранені інваліди без рук чи ніг."

які успішно інтегруються в суспільство і працюють. Нащо їх рахувати?
показать весь комментарий
31.03.2025 13:54 Ответить
Страница 3 из 3