11726 посетителей онлайн

Водитель трамвая в Праге набросился на украинскую семью с ребенком и выгнал их из салона: "Вон! Ты не имеешь права быть в этой стране". ВИДЕО

В сети опубликована видеозапись, на которой мужчина выгоняет из трамвая семью с ребенком.

Как сообщает Цензор.НЕТ, в комментариях к видео отмечается, что инцидент произошел в Праге и на записи водитель выгоняет украинскую семью. Руководителю трамвая якобы не понравилось, что ребенок стоял ногами на сиденье и смотрел в окно. Дедушка мальчика показал, что обувь ребенка чистая, а бабушка всячески пыталась уладить конфликт, но тщетно. С криками "Вон! Ты не имеешь права быть в этой стране", на фоне рыданий ребенка, водитель ударил 63-летнего мужчину и выгнал семью из салона.

Топ комментарии
+38
Хай спробує так на російських "турістов" так накинутись.
Буде потім на пляшці вибачення у кадирки просити.
показать весь комментарий
28.02.2025 11:24 Ответить
+31
Де потужне квартальне МЗС ? Воділа підор *******.
показать весь комментарий
28.02.2025 11:25 Ответить
+31
Ті, хто "вторую армію міра" довели до милиць, віслюків та пари посадок на день.
показать весь комментарий
28.02.2025 11:34 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 3
Хай спробує так на російських "турістов" так накинутись.
Буде потім на пляшці вибачення у кадирки просити.
показать весь комментарий
28.02.2025 11:24 Ответить
Треба бути чесними - вовки завжди перемагають овець ! Можливо тому весь західний світ (і європа і америка) весь час так ссуть перед кацапами ?
показать весь комментарий
28.02.2025 11:29 Ответить
То треба всім гуртом здаватись росії, бо все одно переможе?
показать весь комментарий
28.02.2025 11:31 Ответить
То треба , нарешті , визначитись - хто ми в цьому світі ...?
показать весь комментарий
28.02.2025 11:32 Ответить
Ті, хто "вторую армію міра" довели до милиць, віслюків та пари посадок на день.
показать весь комментарий
28.02.2025 11:34 Ответить
Чудова відповідь!!!!!!!!!!
показать весь комментарий
28.02.2025 12:00 Ответить
Втративши 20% теріторії, львину долю чоловіків, -10 млн. населення, енергетику, тепер на чергі газова інфраструктура і багато чого іншого.
показать весь комментарий
28.02.2025 12:08 Ответить
В тих 10 млн населення більшість, це діди бабусі і жінки з 20% тимчасово окупованої території.
показать весь комментарий
28.02.2025 12:10 Ответить
Ні, навпаки це переважно молоді жінки з дітьми, бо вони більш мобільні і краще інтегруються. Старі люди сидять в зоні бойових дій до останнього. Тобто демографічно україні нанесений смертельний удар.
показать весь комментарий
28.02.2025 12:12 Ответить
"Смертельний" тут занадто пафосний помиральний лозунг, менше населення дійсно стане, але Україна і не таке переживала в 30-х.
показать весь комментарий
28.02.2025 12:36 Ответить
Ні, таке не переживала. Тоді народжували по 3-5 дітей на сім'ю. Зараз навіть 1 рідко народжують. Відновлюватись немає з чого.
показать весь комментарий
28.02.2025 12:47 Ответить
І це при тому, що якість державного керування тут - нижче плінтусу, русня в три рази більше населення має і вдесятеро потужнішу економіку, плюс союзників більш рішучих, ніж Європа, і готувала запасти техніки та БК до великої війни ще з часів Хрущова.
показать весь комментарий
28.02.2025 12:13 Ответить
Це все прекрасно, але свою армію вони зможуть відновити і спробувати ще раз, а населення, теріторію і економіку відновити не вийде.
показать весь комментарий
28.02.2025 12:17 Ответить
Ще невідомо, як поведе себе Європа.
Якщо роздуплиться у фінансово-технічному плані та плані економічного тиску на русню, то повторять хоч буде ким, але не буде чим.
показать весь комментарий
28.02.2025 12:22 Ответить
Ооо, шо вже одразу концепція змінилась? А не ти скакав з історіями що війну не можна зупинити, бо русня відновить армію і яяяяяяяк попре.
Шо ж ти такий не послідовний?
показать весь комментарий
28.02.2025 12:30 Ответить
Щоб розраховувати саме на цей варіант і не розслаблятись, а готуватись.
Бо Європа має свої внутрішні проблеми, через які їй може стати дуже різко не до нас, і тоді...
показать весь комментарий
28.02.2025 12:33 Ответить
"Втративши... львину долю чоловіків"

будем чесними, 50 -100 тисяч чоловіків які загинули при захисті батьківщини це велика цифра, але ніяк не львина доля в масштабах 30-40 мільйонної країни.

Звісно якщо мова йде про тих ті хто втекли за бугор, то тут я готовий сперечатися майже з кожним словом.

Бо це не чоловіки і не втрата, та і доля ця ніяка не львина - а швидше куряча чи півняча.
показать весь комментарий
28.02.2025 12:20 Ответить
Ні, не будемо чесними, бо тут нічого чесного не побачив.
1) Немає ніяких 40 млн. і близько
2) Цифра давно вже перевалила за 50 тисяч точно і бог знає на скільки більше 100 тисяч. До них ще треба додати тих, хто вже списаний по пораненням чи інвалідності, це ще декілька сот тисяч. 300-500 тисяч втрат для 30-мільйонної країни, де 11 млн. це тільки пенсіонери і ніякої заміни тих вибувших вже не передбачається через демографічну яму - це величезна цифра.
Тим більше ті хто лишився не горять бажанням йти захищати щось, когось, тобто теж така собі заміна.
показать весь комментарий
28.02.2025 12:28 Ответить
Частина з них повернеться. Ті, хто виїжджали з неокупованої території, або ті, хто виїжджали з на сьогодні вже звільнених 7% України.
показать весь комментарий
28.02.2025 12:50 Ответить
1) Немає ніяких 40 млн. і близько

до війни було а зараз нема? А куди ділося? Якщо ти мінусуєш навіть тих хто залишився на окупованих територіях то в мене велике питання до тих чоловіків які там залишились. Якщо в тебе їх нема то в мене питання і до тебе.

2. "і бог знає на скільки більше 100 тисяч"

ну хай буде 150. Який це відсоток від 40 млн ?

" До них ще треба додати тих, хто вже списаний по пораненням чи інвалідності"

скуялі ти їх додаєш до загиблих? Людина без руки чи ноги в 21 сторіччі втрачена для країни по-твоєму?

"Тим більше ті хто лишився не горять бажанням йти захищати щось, когось, тобто теж така собі заміна. "

А вони ні в якій країні не горять і не горіли. Але в умовах коли раніше воювали ВСІ - це було не так помітно.
показать весь комментарий
31.03.2025 13:52 Ответить
Якщо ти такий чесний, то піди на будь яке кладовище і порахуй кількість загиблих. Потім вирахуй відсоток загиблих від загального населення того містечка, або села. Ще додай якусь цифру зниклих безвісті і помнож на цифру три бо то є поранені інваліди без рук чи ніг. І тоді ти будеш чесним, бо та цифра буде аж ніяк не 50-100, яку ти чув.
показать весь комментарий
28.02.2025 15:02 Ответить
"Потім вирахуй відсоток загиблих від загального населення того містечка, або села."

ну давай. В селі де поховали мого побратима того літа було ще 3 чи 4 таких саме поховання. Будемо вираховувати відсоток від усього села?

"і помнож на цифру три бо то є поранені інваліди без рук чи ніг."

які успішно інтегруються в суспільство і працюють. Нащо їх рахувати?
показать весь комментарий
31.03.2025 13:54 Ответить
Так ото ж ...
Воює максимум 2-3% населення , десь стільки ж - в тилу працює на оборону або волонтерить ... а решта ? Героїчно форсують Тису , хтось крадуть і беруть хабарі , чудово себе почувають тут і за кордоном ...
А уявіть що б ми зробили , з кацапами , як би до оборони стала ВСЯ нація ?!
Так ото ж ...
показать весь комментарий
28.02.2025 12:11 Ответить
То виходить, що ми єщьо і нє начіналі?
показать весь комментарий
28.02.2025 12:16 Ответить
То виходить , що треба вже нарешті починати ...якщо не пізно
показать весь комментарий
28.02.2025 12:18 Ответить
Ми почали в міру своєї ультралівості. Якби в нас був ультраправий режим, ефективність мобілізації була б вищє в десятки разів, всій цієї тікток-чухні про "бусіфікацію" і ниття про закриті кордони б не було і русню б кінчали значно в більших кількостях.
показать весь комментарий
28.02.2025 12:42 Ответить
Навряд чи нам тоді б допомагала Європа і США.
показать весь комментарий
28.02.2025 12:46 Ответить
Так, з тими розкладами на той момент - навряд чи. Ці розклади тільки-тільки змінились в США, а в Європі тільки Угорщина і Словаччина поки що в цьому таборі.
показать весь комментарий
28.02.2025 12:53 Ответить
І єропейські ультраправі всі годуються з мАцкви, тому теж не стали б допомагати, навпаки.
Наші прибічники - це якраз ліваки, ліберали. Тому що ми захищаємо ліберально-демократичні цінності. Розборки за територію в інших країнах Європу не цікавлять аж так, щоб зброю і гроші одній зі сторін конфлікту давати у подібних обсягах.
показать весь комментарий
28.02.2025 12:57 Ответить
стадо баранів очолюване Левом, перемагає СТАДО левів, очолюване бараном.
так говоре мудрість
показать весь комментарий
28.02.2025 11:35 Ответить
Тільки незрозуміло чого кацапи раптово стали вовками.
показать весь комментарий
28.02.2025 11:41 Ответить
Чому раптово ?
Захід завжди боявся кацапів і все їм пробачав - Чечня , Грузія , Крим і Донбас ...
показать весь комментарий
28.02.2025 11:47 Ответить
Ніколи не боявся. Просто у вас надзвичайно дитяча уява про геополітику.
показать весь комментарий
28.02.2025 11:50 Ответить
Угу - з таким ніком заявляти про чіюсь "дитяча уява про геополітику" ...ну ну ...
показать весь комментарий
28.02.2025 11:54 Ответить
Стрілки не переводь.
показать весь комментарий
28.02.2025 13:07 Ответить
Ніхто перед вами не сцить, смердяча кацапська свиня.
показать весь комментарий
28.02.2025 11:45 Ответить
А як він їх впізнає? Російські "туристи" в Європі прикидаються українцями.
показать весь комментарий
28.02.2025 11:48 Ответить
Російського "туріста" неможливо не впізнати по його безмежному нахабству і зверхності. Це візитівка русні за кордоном.
Та жінка, будь вона кацапкою, почала б розчищати сидіння для свого виводку, вимагала б везти її не за маршрутом, а туди куди вона хоче, а у разі відмови - погрожувала б трєбованієм ввєсті русскіє войска.
показать весь комментарий
28.02.2025 11:53 Ответить
- і всі її вимоги були б слухняно виконані ...
показать весь комментарий
28.02.2025 11:55 Ответить
Ви досить вміло перевели розмову на інше...
Довго вчились?
показать весь комментарий
28.02.2025 12:56 Ответить
Після 2022 російський турист в Європі масово косить "під українця" і ріденько очкує, щоб ніхто не здогадався, що він русак.
показать весь комментарий
28.02.2025 11:57 Ответить
Про таке не чув. А от про зухвалі напади русні на наших біженців за кордоном чув не раз.
показать весь комментарий
28.02.2025 12:02 Ответить
Звісно не чув, бо вважаєш їх українцями, а вони просто не паляться і користуються гарним відношенням до українців. А зухвалих нападів було декілька й то, в основному місцеві, а не русня.
показать весь комментарий
28.02.2025 12:08 Ответить
ви жартівник
з власного досвіду: хорватія, острови, 2021 рік - тіко кацапи на пляжі почули співочу українську та побачили кількох невдоволених їхнім палінням у громадському місці українців - тихенько зібрали манатки та звалили так, шо й українці не встигли за ними прослідкувати
іспанія, 2020, узбережжя, коста-дорада, кацапи прийшли на пляж та вляглися поруч із відпочивальниками, почали троха шуміти, смітити пісочком - українці піднялися, зачали розмову між собою співочою, відразу ж кацапи зі словами (тихенько) "о-о-о, бандєри" зібралися та звалили до іншого кінця пляжу
угорщина, будапешт, 2021 рік, центр пешти, кілька чоловіків за столиком почали розмову чистою українською про красу міста, як поруч піднялася групка туристів, не доївши, швиденько пішли, миттєво розрахувавшись. на запитання до офіціанта "цо сі стало?" - відповідь, знизавши плечима: "руссо"
лондон, аеропорт гетвік, 2021 рік, кілька чоловіків підійшли до столика кав'ярні випити кави, почали розмову між собою чистою українською, з-за сусіднього столика підвелася пара та зі словами " и тут ети хахли" пішли геть
за бої із кацапами в готелях туреччини писали багато, нема сенсу повторювати
показать весь комментарий
28.02.2025 12:11 Ответить
Йому схоже просто подобається росповсюджувати смішний брєд про "безстрашних рускіх")
показать весь комментарий
28.02.2025 12:12 Ответить
цікавий він, тихенько так просуває наративи про переваги русні, цікавий...
показать весь комментарий
28.02.2025 12:14 Ответить
Про їх нахабство я не з чужих слів знаю.
Якщо те, що ви кажете - правда, це добре. Бо давно їм треба роги пообламувати, несуть себе як господарі Всесвіту, бридко.
показать весь комментарий
28.02.2025 12:17 Ответить
Після 2022 русняві туристи за кордоном запхали своє нахабство собі в дупу, тому що ссуть визнавати, що вони росіяне. Росіяне в принципі сикуни, як тільки десь одному по рогам дали - щє 1000 обіссялась.
показать весь комментарий
28.02.2025 12:21 Ответить
Росіяне в принципі сикуни
Ось з цим погоджусь, бо з власного досвіду це знаю.
Навіть не сила, а рішучість застосувати силу діє на них магічним образом.
показать весь комментарий
28.02.2025 12:24 Ответить
нахабство кацапів нормально так лікується з 2014, сцятися почали вони зв'язуватися із українцями, особливо, коли їх не шобла, а один на один
бачив їх за кордоном до того, були значно зухваліші
ось до вони кацапня почувала себе троха розгубленою, так це у китаї, навіть самі китайці дивувалися та казали мені, що їх дивує, чому кацапів вважають хамами та нахабами (бував у пекіні, шанхаї, прилеглих провінціях)
показать весь комментарий
28.02.2025 12:22 Ответить
а керманич знав із ким саме має справу?
чим це підтверджено?
а стояти ногами на сидінні під час руху у громадському транспорті - категорично заборонено через небезпеку травмування, зокрема у Європі, а тим більше малолітнім
відповідальність за таке порушення та травмування буде нести керманич, який не припинив порушення
інспекція у громадському транспорті Чехії перманентні, зафіксують та привіт - плати штраф
показать весь комментарий
28.02.2025 11:53 Ответить
"Керманич" ЗНАВ!!! Якби не знав - не говорив-би про те, що люди не мають права перебувать в ЙОГО країні... Це було звичайне "бикування" чеського "бидла", що вважає себе "людиною першого сорту", на відміну від інших... Якби він сказав, що правила поведінки в громадському транспорті забороняють перебування дитини в такому положенні під час руху - було-б зрозуміло... Але він про це не говорить! Мова іде про ДИСКРИМІНАЦІЮ на побутовому рівні!
показать весь комментарий
28.02.2025 12:11 Ответить
не факт
показать весь комментарий
28.02.2025 12:16 Ответить
А ЩО для тебе є "ФАКТОМ"? Рішення про право перебування в країні приймає Президент і уповноважені законом структури - а не водій трамваю...
показать весь комментарий
28.02.2025 12:24 Ответить
не топи
чим саме доведено, що керманич достеменно знав про національність та громадянство цих пасажирів?
без води, дай пряме посилання
за те, шо таке докази згідно із кпк, купап, касу, цпк, гпк - ти добре знаєш
чекаю
показать весь комментарий
28.02.2025 12:30 Ответить
Оце відео з озвучкою і є доказом без відповідності до національного кримінального законодавства ...
показать весь комментарий
28.02.2025 12:39 Ответить
доказ насильства - так
доказу того, що керманич вчинив протиправні дії саме за національної ознакою стосовно українців (громадян України) - ні
має бути доказ того, що керманич переслідував саме українців, саме за те, що вони українці та "виганяв" їх з країни як власне українців, а не іноземців (в розумінні кермманича), які не є чехами, виходячи з вимови
показать весь комментарий
28.02.2025 12:43 Ответить
На жаль, чеську не розумію та і не дуже, як для мене, чутно було, якщо б водій на хохдойч свою істерику озвучив, то зрозумів би ...
показать весь комментарий
28.02.2025 12:58 Ответить
жодного слова за національність пасажирів керманич не вимовив, лиш зазначив про те, що "ви не маєте права перебувати у моїй країні". з чого він зробив такі висновки - лиш наші здогадки
а от наприкінці запису добре чути російськувід жінки
показать весь комментарий
28.02.2025 13:00 Ответить
Чоловік відповідав на українській ...водій там щось про поліцію згадував, зараз ще послухаю ...
показать весь комментарий
28.02.2025 13:10 Ответить
"викличу поліцію, виходьте з вагону, пасажири, ми не поїдемо через цих порушників, ви не маєте права перебувати у мої країні, виходьте зараз же"
ось приблизно розмова під час істерики керманича
чоловіка дуже погано чутно, домислювати не буду, не чую конкретики, лиш яксь прохання
показать весь комментарий
28.02.2025 13:14 Ответить
керманич хоча б слово вимовив саме проти "Українців"?
докази цього є?
вони йому паспорти громадян України, посвідки на проживання, реєстрацію демонстрували?
ні, доказів того, що керманич виганяв саме українців за те, що вони українці - на цьому відео немає
а от російську мову у пані, яка із чоловіком та дитиною виходить - чути
чехи добре розрізняють кацапську та українську, знаю з власного досвіду, прожив у празі на загал понад кілька місяців, спілкувався із різними чехами
показать весь комментарий
28.02.2025 12:49 Ответить
"Не топи" - це ЩО означає? КОГО "топить", де саме "топить", чи "за кого топить"? А те, що "керманич" ЗНАВ про те, що люди - не громадяни Чехії, чутно з його слів... Ти чеську "розумєм"? Я, знаючи (частково), польську, і то зрозумів, що це бидло перебрало на себе повноваження чеського уряду... І не треба кидаться "красивими назвами" - бо там треба, в першу чергу, застосовувать інший "кодекс" - КЗОТ... А він визначає не тільки права найнятого працівника, але і його ОБОВ"ЯЗКИ... А він їх ПОРУШИВ...
показать весь комментарий
28.02.2025 12:50 Ответить
на відео відсутні жодні докази, що керманич "виганяв" саме українців за те, що вони українці
він вчиняє насильство та "виганяє" іноземців ( в його розумінні), а от доказу того, що чинить він це за національною ознакою стосовно українця - немає
є кацапська мова у жінки, яка слідом за чоловіком виходить з вагону, чути добре
чехи добре розрізняють кацапську та українську
знаю з власного досвіду - прожив кілька місяців у празі, спілкувався щоденно із чехами, вивчив чеську
показать весь комментарий
28.02.2025 12:53 Ответить
До речі, місцева жінка йому сказала, що він не правий ...
показать весь комментарий
28.02.2025 13:16 Ответить
звісно, що не правий
бачиш порушення - викликай поліцію (у празі це швидко)
а от сваритися, кричати, тим більше наносити удари старшим людям із малою дитиною - кримінальний злочин
показать весь комментарий
28.02.2025 14:36 Ответить
Є чіткий порядок - у випадку правопорушення, що виникло на робочому місці працівника, він зобов"язаний повідомить керівництво та запропонувать правопорушнику припинить його, пояснивши, в чому воно полягає... За відмови - викликать представників правоохоронного органу... Виганять людей з транспортного засобу він не має права - бо люди оплатили його працедавцю послугу, яку він надає - перевезення їх з однієї точки, до іншої... Я в суді "порвав-би, "як Тузік-грілку", комунальне підприємство... І вони-б "десятому заріклися" таких придурків на роботу наймать - бо вони були-б зобов"язані виплатить людям конкретну суму - за моральні збитки......
показать весь комментарий
28.02.2025 15:12 Ответить
А чого це тільки за моральні? Там такого нарахувати можна, від відшкодування вартості квитків до ...
показать весь комментарий
28.02.2025 16:08 Ответить
Не кицай воле, же ти сем виучіл чесчину за кілька місяців.Я за чотири роки її добре вивчив,а за кілька місяців ти вивчив тільки йо і ано,ще може наскледано і до пічі...
показать весь комментарий
28.02.2025 15:01 Ответить
Věřte tomu nebo ne - vaše problémy
мав справу щодня (сам, без допомоги) у празі із значною кількістю чехів - проблеми різні
а те, про що мовить керманич - тижня вистачить поспілкуватися, шоби зрозуміти
показать весь комментарий
28.02.2025 15:05 Ответить
Не керманич ,а жидіч -водій по чешськом.Так що ти не кицай же сем знаш чешчіну
показать весь комментарий
28.02.2025 15:13 Ответить
пишу українською на українському ресурсів для українців
тобі для чого про знання?
píšeš knihu?
переклад слів керманича навів дослівно, не заганяйся
показать весь комментарий
28.02.2025 15:15 Ответить
se naučil čínsky z Číny

так шо коли дізнаєшся значення слів "***-***" китайською - приходь
показать весь комментарий
28.02.2025 15:09 Ответить
А чуваський в чувашії
показать весь комментарий
28.02.2025 15:10 Ответить
uvědomil, žádné jídlo
показать весь комментарий
28.02.2025 15:12 Ответить
Перевожу попередив,жодне їдло.До чого тут їжа,ще скажи добру хуть(смачного)....
показать весь комментарий
28.02.2025 15:22 Ответить
вчи мову
показать весь комментарий
28.02.2025 15:23 Ответить
ти й української не знаєш, так шо успіхів у вивченні солов'їної
за мої знання та навички мова не йде, а по суті - вигнав керманич через те, що українці, чи вигнав через те, що порушили, а потім вже іноземці?
показать весь комментарий
28.02.2025 15:25 Ответить
до речі забудь за той "кзот" - це кодекс законів про працю (в Україні), тобто кзпп
показать весь комментарий
28.02.2025 12:54 Ответить
в його діях кримінальне правопорушення - насильство у громадському місці, ще поліція розбереться на місці чи це може бути службовим злочином, чи злочином проти особи та громадського порядку
законами про працю тут не відбудеться
показать весь комментарий
28.02.2025 12:57 Ответить
Ясно... "Не з"їм - то хоч понадкушую...".
показать весь комментарий
28.02.2025 13:02 Ответить
яке вже є
🤝
показать весь комментарий
28.02.2025 13:05 Ответить
Тобі "потрындеть - завернуть...", захотілося? Перечитай нашу полеміку, яку ти затіяв, і сам себе запитай: "І про що це?"
показать весь комментарий
28.02.2025 13:18 Ответить
не марудь
нічого по суті ти не сказав
а от триндіти саме ти почав, припиняй
показать весь комментарий
28.02.2025 14:34 Ответить
Тому що зразу накинувся і кричить випадніте вен,теть заволам на поліціє(вйобуйте звідси,бо викличу поліцію)Так сцикливі кнедлі(чехли) завжди нервово і зверхньо реагують на чемних українців,а на п'яне кацапське бидло яке швендяє по Вацлаваку чи десь по пражському градіщу бояться навіть косо подивитись.
показать весь комментарий
28.02.2025 14:50 Ответить
початку відео нема, бачимо вже розпал істерики
якщо дитина стояла ногами на сидінні, а він це бачив, то зобов'язаний заради безпеки пасажирів зупинитися та припинити порушення, також має право заборонити їм перебувати у вагоні та запропонувати вийти
керманич пороушив закон, вчинив сварку, наніс удари пасжирові - злочин, треба звертатися до поліції, відео, то доказ
сам бачив у трамваї у празі, як два п'яних кацапи між собою голосно сперечалися із матами. керманич-жінка зупинила вагон, під'їхала поліція та їх вивела - усе було дуже швидко
кацапів чехи не ******* та добре пам'ятають за 1968 рік
показать весь комментарий
28.02.2025 14:55 Ответить
То так, але звісно мав право зауважити, а не бити літню людину (до кацапів це не відноситься) ...
показать весь комментарий
28.02.2025 12:31 Ответить
згоден. незаконне насильство.
wellcome до поліції. у чехії поліція дуже нормальна та адекватна, мав справи із ними особисто, у т.ч. у празі
показать весь комментарий
28.02.2025 12:33 Ответить
***** и что то мне подсказывает немецко кацапский типа чех там полно таких *********
показать весь комментарий
28.02.2025 12:39 Ответить
Де потужне квартальне МЗС ? Воділа підор *******.
показать весь комментарий
28.02.2025 11:25 Ответить
В сраці в коломойського те потужне МЗС.
показать весь комментарий
28.02.2025 11:28 Ответить
МЗС тут до чого взагалі?)
показать весь комментарий
28.02.2025 12:02 Ответить
Тест . Для нас всіх тут і для української діаспори !
Чи будуть тут пікети , з протестами , біля чеського посольства ?
Чи вийде багатотисячна українська діаспора з протестами в Чехії ...?
Питання риторичні ...
показать весь комментарий
28.02.2025 11:26 Ответить
ти бовдур?
показать весь комментарий
28.02.2025 11:30 Ответить
Протести із-за якогось одного мудака? Тоді протестувати треба 24/7, бо інциденти трапляються постійно.
показать весь комментарий
28.02.2025 11:27 Ответить
Так може тому "інциденти трапляються постійно" , що ніякої реакції , на це , в українців нема ?
показать весь комментарий
28.02.2025 11:30 Ответить
Страница 1 из 3