4980 посетителей онлайн

Силы беспилотных систем показали испытания украинского лазерного оружия "Тризуб". ВИДЕО

Командующий Сил беспилотных систем ВСУ Вадим Сухаревский показал видео испытания украинского лазерного оружия "Тризуб".

Как сообщает Цензор.НЕТ, эти кадры опубликовали в видеоматериалах к конференции "Европейская оборонная индустрия: перспективы сотрудничества с украинским ОПК", в которой принимал участие командующий Сил беспилотных систем ВСУ Вадим Сухаревский.

Характеристики первого украинского лазерного оружия

"Тризуб" способен уничтожать ударные дроны, авиабомбы, крылатые и баллистические ракеты на расстоянии до 3 километров, а вертолеты и самолеты - на расстоянии до 5 км.

Кроме того, это оружие может ослеплять российские дроны, крылатые ракеты, вертолеты и самолеты на дистанции до 10 км.

"Мы можем констатировать, что сегодня Украина является, если не ошибаюсь, пятой страной (в мире. - Ред.), которая может сказать, что у нее есть лазер. На сегодня мы уже на высоте более 2 км этим лазером можем сбивать самолеты, и мы сейчас на пути к тому, чтобы его масштабировать и усиливать. Он действительно работает, он действительно есть", - сказал Сухаревский.

Напомним, впервые о том, что Украина имеет лазерное оружие "Тризуб", а также развивается проект по применению дрона-"матки" с двумя FPV, командующий Сил беспилотных систем ВСУ Вадим Сухаревский заявил в декабре 2024 года.

Топ комментарии
+21
На хіба про це розповідати?
показать весь комментарий
13.04.2025 17:12 Ответить
+18
Здатний збивати: ударні дрони, авіабомби, крилаті та балістичні ракети, вертольоти і літаки.
А також: ціну на нафту, високий тиск, вершки, курс долара і цноту.
Яка люта #уйня.
Це щоб охлос потішився які ми сильні (вибачте) потужні, і забув про Суми, Кривий Ріг, полігон в Дніпропетровській області і Полтаву?
Шоумени йо#@ні 🤠
показать весь комментарий
13.04.2025 17:50 Ответить
+17
І лазер і Пекло, Верба, ракети. Все озвучено Гундосим. Тіьки де воно?
показать весь комментарий
13.04.2025 17:28 Ответить
Комментировать
Сортировать:
... черговий крок до неї...
показать весь комментарий
13.04.2025 17:24 Ответить
Покі ще ні, касабська смердюча *****.
показать весь комментарий
13.04.2025 18:38 Ответить
потужна перемога "найпотужнішого"(((
показать весь комментарий
13.04.2025 19:48 Ответить
Масштабувати б цю лазерну зброю
показать весь комментарий
13.04.2025 17:10 Ответить
це не зброя - на відео видно, що воно теліпається коли виїзжає з бусика

це пародіювання 95 кварталом на кацапські вундервафлі - дивіться, ми теж можемо клепати мультіки
показать весь комментарий
13.04.2025 19:36 Ответить
Гiперболоiд Iнженера Гарiна?
показать весь комментарий
13.04.2025 17:11 Ответить
На хіба про це розповідати?
показать весь комментарий
13.04.2025 17:12 Ответить
ну яку ВЕЛИКУ ТАЄМНИЦЮ ти з цього вичитав?
показать весь комментарий
13.04.2025 17:15 Ответить
Например ту, что у врага имеется импульсный лазер, видимый на 10км, а значит
а) Дроны мы теперь будем покрывать светоотражающей краской для рассеивания энергии;
б) Собственные ракеты и дроны будем наводить по высококонтрастному лазерному пучку.

Раньше ТТХ собирали по крупицам разведчики, внедряли шпионов, пытались выкупить образец, или заполучить на поле боя.

Теперь блоххеры сами несут ТТХ в руки врагу, ГРУ можно распускать.
показать весь комментарий
13.04.2025 17:25 Ответить
Особливо "б" смішно) А щодо "а" - ну починайте покривати.
показать весь комментарий
13.04.2025 17:34 Ответить
Точніше, починайте "паралельно імпортувати", навряд чи русня вміє таку фарбу робити.
показать весь комментарий
13.04.2025 17:35 Ответить
С женщинами военку не обсуждаю, пока вам не закроют границы и не начнут мобилизировать.

Могу пообсуждать красивую сакуру или своего котика =)
показать весь комментарий
13.04.2025 17:37 Ответить
не пощастило вам з жінками в житті, співчуваю
показать весь комментарий
13.04.2025 17:58 Ответить
А тебе в яку бригаду мобілізували, клоун енурезний? 😁
показать весь комментарий
13.04.2025 19:08 Ответить
За світовідбівну фарбу наші ЗВИЧАЙНІ мобільні групи скажуть "ВЕЛИКЕ ДЯКУЮ!"

показать весь комментарий
13.04.2025 17:38 Ответить
Это все мир уже проходил. Или вы думаете до украинцев никто не догадывался сбивать лазерами цели? Забраковали по самым разным причинам, из того что я помню навскидку:
а) Энергопотребление. Лазер мощности, способной прожечь металл дрона сквозь воздушную пыль на таком расстоянии - потребляет очень много. И еще столько же потребляет система охлаждения этого лазера;
б) Наведение. Даже на демке заметно, что прицел управляемый джойстиком дергается рывками. В таких системах речь идет об угловых секундах. Миллиметр движения тут, через пять километров превращается уже в 50 метров. Существующие дешевые (это важно) сервоприводы могут позиционировать либо точно но медленно, либо быстро но с рывками, а здесь надо и то и другое. А с дорогих надо чуть ли не пылинки сдувать;
в) Собственно низкий процент сбития целей из-за помех. Тучи, пыль, все дела.

Если сработает - то я буду рад.
Но глядя на нарезку непонятных видосиков (для сравнения посмотрите как проходят испытания к примеру ЗРК: там показывают полный процесс от выстреливания крышки, до сбития цели, а здесь хрен его знает за сколько дублей они смогли сбить мишень) - сомневаюсь.
показать весь комментарий
13.04.2025 18:03 Ответить
це лекція для колгоспників, а не для дачників (с)

більшість коментаторів не викупили маячню - Бубочка добре пам'ятає наскільки тупий у нас пересічний громадянин, от і продукує маячню - а піпл аж чавкає
показать весь комментарий
13.04.2025 19:38 Ответить
https://www.youtube.com/watch?v=9j-E2bCOrg8 Але разом з тим Raytheon існує і експериментальні зразки є. Точності цифрових сервоприводів на сьогодні достатньо, але керування треба робити не оператором з джойстіком, а автоматичне машинне, яке самостійно вираховує швидкість цілі і наносить удар в те місце, де ціль буде в наступну секунду. І це нескладно зробити, в принципі навіть код вже є.
показать весь комментарий
13.04.2025 21:01 Ответить
О, четверта проблема про яку я забув, але завдяки вашому вiдео, згадав - низький вiдсоток знешкодження цiлi.

Iшакед - це дещо не мавiк. Летить вище, корпус металевий, швидкiсть бiльша, полiт планерний, а найголовнiше - вiн великий, тому лазерною цяткою з сiрникову голiвку, пробити йому щось функцiонально-важливе буде важче.

Втiм навiть для збиття мавiка - подивiться на конструкцiю. Це явно не стибженний з дискотеки бокс.
Судячи з таймiнгу на вiдеодисплеi, це десь пiд 400 FPS, а у нас якщо дивитись на 144Гц монiторi - видно розвертку, тобто стандартнi 30.
Кiнцева наша картинка взагалi нагадуе якись модуль з дитячоi iграшки. Украiнська лазерна зброя з латинським надписом "DISARMED" ще до влучання на екранчику 128х128?
А ще ця штука шатаеться як голова собаки-оберега що водii кладуть на торпеду, навiть при викатуваннi цього убердевайса. Яка ж там може бути точнiсть з таким люфтом, коли у мене навiть вебка поворотна - жорстко закрiплена.

Коротше Raytheon молодцi, а щодо цих е сумнiви.
показать весь комментарий
13.04.2025 21:37 Ответить
А навіщо тобі навіть ця інформація?Щоби що?
показать весь комментарий
13.04.2025 19:15 Ответить
д. ть.
показать весь комментарий
13.04.2025 17:15 Ответить
Мабуть в надії що темний кідарлицар обісреться у бункері й здохне.
показать весь комментарий
13.04.2025 17:29 Ответить
заради медійного ефекту, не більше
показать весь комментарий
13.04.2025 18:17 Ответить
Авжеж, треба вкинути трохи ПЕРЕМОГИ, щоб відволікти електорат від трагедії у Сумах. Цікаво, цього разу Президент привезе на місце трагедії плюшового ведмедика, чи єдинорога? Ну, бо ППО та РЕБи у фронтові міста в нас схоже возить тільки клятий барига Порошенко...
показать весь комментарий
13.04.2025 18:17 Ответить
щоб збити з пантелику ворога і посцяти теплим в очі власного виборця

нам тепер і ракети не треба для Патріотів - будемо балістику збивати прямо аліекспресовським 5-ватним лазером
показать весь комментарий
13.04.2025 19:40 Ответить
Что бы вы не скулили здесь круглые сутки "зрада, зрада".
показать весь комментарий
13.04.2025 22:04 Ответить
"Розумний" нарід (~50%) в країні яка тобі дала прихисток теж вибрав популіста, і той нарід теж вже скулить "зрада".
показать весь комментарий
14.04.2025 08:12 Ответить
Вони про все розповідають. Потім , коли їх притягнуть до відповідальності , на суді вони будуть відмазуватись, що це було в ЗМІ.
А що до лазера, то будь-який фізик зрозуміє, що це іграшка. Зрівняйте справжню західну лазерну зброю по об"єму лазера і оптики, не говорячи про агрегати живлення.
показать весь комментарий
13.04.2025 22:10 Ответить
Поставить на производство,потом деньги украсть и поделить.
показать весь комментарий
13.04.2025 17:12 Ответить
Так...лазеры(жаль что не турбо-) уже есть, на очереди фазеры. Глядишь и до протонных торпед недалеко.
показать весь комментарий
13.04.2025 17:14 Ответить
все залежить від прямих поставок з Колумбії дипломатичною поштою
показать весь комментарий
13.04.2025 19:42 Ответить
якість відео як з останнього ряду кінотеатру знімали. Мабудь дуже великий секрет.
показать весь комментарий
13.04.2025 17:16 Ответить
Солонин та Ауслендер вже розбивали усі фантазії Уйла на ЙОГО "лазерною зброєю".
Черга для розвенчування "лазерної зброї БоНеВтіка"?
показать весь комментарий
13.04.2025 17:18 Ответить
Насчет ***** не знаю,но тот же Ауслендер делал обзор израильского лазерного ПВО,вполне работает.Другое дело,что исторически народ начинают кормить вундервафлями,когда на фронте не все гуд.
показать весь комментарий
13.04.2025 17:55 Ответить
А на якій стадії ядерка?
показать весь комментарий
13.04.2025 17:21 Ответить
На той-же що і справа гетьмана Полуботька!..
показать весь комментарий
14.04.2025 00:10 Ответить
Домовтеся з хусітами, хай навчать робити балістку. Дратують ці новини.
показать весь комментарий
13.04.2025 17:21 Ответить
Хусіти використовують іранські ракети.
показать весь комментарий
13.04.2025 17:34 Ответить
У хуситов точность просто зашкаливает,целятся в Израиль,а попадают в Саудовскую Аравию...нам такое и даром не надо.
показать весь комментарий
13.04.2025 17:57 Ответить
у нас и такого нет.
показать весь комментарий
13.04.2025 18:01 Ответить
Чого це "не треба"? Цілити у москву сотнею ракет, а влучити у блетгород - які мінуси?
показать весь комментарий
13.04.2025 18:19 Ответить
Краще навпаки...
показать весь комментарий
13.04.2025 20:11 Ответить
І лазер і Пекло, Верба, ракети. Все озвучено Гундосим. Тіьки де воно?
показать весь комментарий
13.04.2025 17:28 Ответить
Когда то была кацапская муз-группа ,,Манго-манго,,. Хит у них был со словами ,,...у нас есть такие приборы....,,!
показать весь комментарий
13.04.2025 17:33 Ответить
Сьогодні вже Сухаревський виконує роль громовідводу?
Коли біда і проблеми то Вова ні при чому!
Чекайте cумчани гаранта за тиждень за два тижні (бо на Великдень гарант святкує) в гості!
показать весь комментарий
13.04.2025 17:45 Ответить
Та харант не тойво... Трішки не тієї конфесії.
показать весь комментарий
13.04.2025 20:01 Ответить
Та йому "какая разніца".
показать весь комментарий
13.04.2025 21:10 Ответить
мені не треба щоб розсекретили нашу балістичну ракету.
мені треба аби лише це не була брехня.
щодо лазера то уря якщо правда, судячи по тому як росія, китай та корея миттєво крадуть західні технольогії то скоріше вони вкрадуть західний лазер аніж нашу приблуду.
показать весь комментарий
13.04.2025 17:46 Ответить
Здатний збивати: ударні дрони, авіабомби, крилаті та балістичні ракети, вертольоти і літаки.
А також: ціну на нафту, високий тиск, вершки, курс долара і цноту.
Яка люта #уйня.
Це щоб охлос потішився які ми сильні (вибачте) потужні, і забув про Суми, Кривий Ріг, полігон в Дніпропетровській області і Полтаву?
Шоумени йо#@ні 🤠
показать весь комментарий
13.04.2025 17:50 Ответить
по розміру оптичної труби схоже на лазер британців, яким вони рік тому обпалювали Мавік

якщо навіть британці позичили або подарували нашим свою розробку, то авіабомб, ракет і вертольотів цьому лазеру ще далеко
показать весь комментарий
13.04.2025 19:46 Ответить
🤣🤣🤣
показать весь комментарий
13.04.2025 17:53 Ответить
Американцям можемо продати технологію. Вони випробували свій лазер з авіаносця - так там все силове обладнання чуть не почало плавитись. Теж на 3 км по дрону.
Лузери.
показать весь комментарий
13.04.2025 17:58 Ответить
Да, точно. Тем более присмотрелся - охлаждения нет, так что это по ходу даже не лазер, а полупроводниковая игрушка с дискотеки. Лет 50 назад можно было хотя бы слепить пилотов =)
показать весь комментарий
13.04.2025 18:10 Ответить
Сухаревський був класним комбригом , але як керівник з стратегічним мисленням з нього ніякий , замість того щоб масштабувати вже ті розробки які ефективно діють на фронті то шастає по виставках .
показать весь комментарий
13.04.2025 18:05 Ответить
Іранський шахед за три роки не змогли скопіювати.
Винаходять велосипед. Наробили всіляких контор, експериментатори херові.
показать весь комментарий
13.04.2025 18:10 Ответить
Скопіювати? А як же авторські права та патентне право? Ми ж у Европу йдемо! (сарказм)
показать весь комментарий
13.04.2025 19:00 Ответить
Все це має значення, якщо має місце отримання прибутку від експорту.
Для потреб ЗСУ проектуємо, виробляємо не дивлячись на ліцензійні обмеження.
Аби було якісно, вчасно і в достатній кількості.
показать весь комментарий
13.04.2025 19:26 Ответить
Якась фігня якою теліпає і без наведення.
показать весь комментарий
13.04.2025 18:20 Ответить
ну чого?

он, чорний пакет порізав же на початку відео

якщо кацапи почнуть робити балістику з чорних целофанових пакетів, то цілком може бути що щось і зіб'є
показать весь комментарий
13.04.2025 19:48 Ответить
ПОТУЖНИЙ КЛАСТЕР ЛАЗЕРНОГО ХАБА!!!!!!!!!
КАК ФІГОВО ТО В ЕПОХУ ПОТУЖНЕИХ ТА НЕОСВІЧЕНИХ МЕНЕДЖЕРІВ, ЕФЕКТИВНИХ ***!!!!!!
НА ЧАСІ МУШКЕТИ СТРІЛИ ЛУКИ ПРАЩІ ТА ТОПОРИ
показать весь комментарий
13.04.2025 18:23 Ответить
Круто.
показать весь комментарий
13.04.2025 18:30 Ответить
І що ця бандура використовує за джерело? Тягає за собою дизель-генератор у два рази більший за себе?
показать весь комментарий
13.04.2025 18:37 Ответить
Енергія потрібна немала. В імпульсі. Залежить від частоти пострілів. Для одного пострілу в годину мабуть можна зібрати джерело з китайських зарядних станцій.
показать весь комментарий
13.04.2025 19:41 Ответить
що далі?? Мав би бути прорив чи знищення до куїща каца..ів отима Нептунами, да ще баготьма проанонсованими ракетами - дронами.... Знищення КАБів - проанонсовано нові можливості їх знищення, але вони як наносили нам шкоду так і наносять..Лазар цей спочатку має знищити балистику а тоді починати трубити ...
показать весь комментарий
13.04.2025 18:44 Ответить
Сбивать баллистические ракеты за 3км? Очень сомнительно. Учитывая скорость таких ракет, этот лазер и развернуть не успеют, за то время как ракета преодолеет это расстояние.
показать весь комментарий
13.04.2025 19:02 Ответить
просте питання до зеленої шобли((( - коли буде масове застосування???
показать весь комментарий
13.04.2025 19:46 Ответить
зелена шобла не займається застосуванням,

їх професія - пиляти бюджет і знімати відосики
показать весь комментарий
13.04.2025 19:51 Ответить
лазеры...лузеры...юзеры...
показать весь комментарий
13.04.2025 20:05 Ответить
Лохотрон, на кого це розраховано , це сором.
показать весь комментарий
13.04.2025 20:21 Ответить
Почитав коментарі , і таке враження немов побував на науковому симпозіумі провідних інженерів світу - фахівців з лазерних технологій . 99,9999.. % коментаторів того лазерного апарата і в очі ніколи не бачили , а 99 % навіть не знають що це таке , але всі 100 знають що це якась х..ня , і в Україні таке існувати не може - апріорі .
Бачу з моїми скромними знаннями в цій сфері - тут немає чого робити . Піду далі .
показать весь комментарий
13.04.2025 20:26 Ответить
нарешті зважений мудрий коментар

так, дійсно - згідно законів фізики фігня, яка так силько теліпається, ніяк не може нічого пошкодити променем ні на трьох кілометрах, ні на десяти

але балістичну ракету збити, чи вертоліт, ти танка знищити - цілком може, правда її треба підняти в космос разом з бусиком і скинути звідти, правильно розрахувавши її траєкторію і траєкторію балістичної ракети або вертоліта, щоб вони зустрілися

а в танка попасти - то взагалі раз плюнути, він же повільний

але гадаю, що дослідних екземлярів лазера британці нам не надали багато, тому дешевше буде скидати цеглу - вона якщо не згорить в нижніх шарах атмосфери, може дуже сильно пошкодити танк, а ветроліт або балістику зіб'є стовыдсотково
показать весь комментарий
13.04.2025 20:51 Ответить
І про це потрібно було піднімати галас на весь світ...
показать весь комментарий
13.04.2025 20:32 Ответить
Чого так лапті захвилювались на Цензорі ? Все адаптується у світі. В Україні почали продукувати крилаті ракети з адаптованими двигунами від фау-1. І шо? Економічні,продуктивні,надійні двигуни. Англійці реально почали боротись з цими фау тільки коли отримали від США артрадіопідривачі. А вся ракетна программа США та Ссср заснована на ракеті німця Брауна. Правда, адаптатори на болотах чогось сидять по тюрмах. Невже за брехню кормчему?
показать весь комментарий
13.04.2025 20:57 Ответить
Пилять. Схоже на презентацію російського робота Феді. Який сором. Навіть на бутафорії гроші вкрали.
показать весь комментарий
13.04.2025 20:59 Ответить
Хіба що як елемет іпсо.
показать весь комментарий
13.04.2025 21:12 Ответить
ІПСО це зараз зветься. Як в Трумпа є наймогутніша в світі зброя, про яку ще ніхто не знає. А тут мля в українців ти диви, ось вона є, якщо на фоксньюсі трумпу покажуть. Так що хай буде, фоксньюс не бреше, а трумпу всю правду говорить. Продамо йому ту зброю за великі гроші, щоб китайців подолати. Найвеличніші грошенята, бо ми хороші хлопці і домовимось обов'язково.
показать весь комментарий
13.04.2025 21:25 Ответить
Сирий якись концепт, навіщо показувати якщо навіть близько не готова до реального застосування, стабілізації немає, могли б використати стабілізатори які до професійних кінокамер використовують при зйомці з автомобілів.

Автонаведення немає, вручну джойстиком це смішно для повітряних цілей, є зараз досить швидкі моделі автозахоплення на jetson, швидко інтегруються.

Доречі китайці продають лазери для порізки віток дерев дистанційно, цікаво б можна купити один і розібрати, переробити на знищення БПЛА, причому як вище зазначили навіть там досить громіздке охолодження.
показать весь комментарий
13.04.2025 22:01 Ответить
Під час війни все воно таке. Дрони були теж спочатку тільки покупні цивільні іграшки або такі кострубаті, що не зрозуміло було, як воно взагалі літає. А зараз? Пройшло за місяці десятки модернізацій, всі моделі моментально перевіряються в найвідповідніших умовах, без всіляких теоретизуваннь. І що? Тепер "їздять досвід переймати". США ту лазерну зброю вже років 20 мучає - все якісь застосування на величезних кораблях намагається вигадати, аби воно і доступ до потужної електромережі мало, і користь реальну давало. А в війні, яку веде засрашка проти України - будь-яка зброя/засоби дуже швидко кристалізуються - тут не 3-5 років чекати, поки виробник "чергову версію" привезе вагою 10 тон, потім ще рочок почекає модернізації корабля... Я не здивуюсь, якщо вся ця новітня пошесть з "дрони на оптоволокні" через деякий час просто щезне з поля бою - бо лазеру перепалити нитку 0.25мм на відстані кілометр - то вже значно більш реальна задача, ніж пропалити дірку в лобовій броні танка.
показать весь комментарий
14.04.2025 00:42 Ответить
Сша їздить досвід переймати?))) Ви зависли в марафоні.
Для вас інформація армія штатів закупляє БПЛА по 250 дол. за шт, причому ті мають декілька частот та захват цілі. А у нас що зібрані на колінці конструктор, які потім волонтери з дронщиками допаюють, замінюючи камери та акумулятори, щоб хоч якось літало і вартість 300-350. В чому саме досвід переймати.
Ще штати провели успішне випробовування імпульсної зброї для збиття беспілотників, випалює електроніку, інші країни йдуть в іншому напрямку автоматичні ШІ турелі з кулеметом, турки, шведи, китай. Турки і шведи уже готують до запуску виробництво.

В чому саме досвід переймати при розробці дронів,??? Ви бачили доприкладу цивільні дрони американських стартапів які слідкують за обєктами зйомки в автоматичному режимі вибираючи кращу позицію і щоб мати більш хорошу картинку по освітленості і т.д.
показать весь комментарий
14.04.2025 14:57 Ответить
Наприклад: один з розробників перших версій позасупутникової навігації БПЛА для армії США - вже 3й рік сидить в Києві. Бо тільки в Україні він може всі свої ідеї не просто перевірити "вживу" за тижні, а ще й побачити їх синергію з безліччю інших ідей і факторів, в справжніх бойових, а не вигаданих, умовах.

Не дуже розумію, чого ви збудилися? Що конкретно вас допекло? Припущення, що в України в області розробки БПЛА є якісь успіхи, яких немає в багатьох інших країн? Ну не США їздять в Україну "досвід переймати". Інші їздять.

Заспокойтеся, бо в голові жилка лусне. Будете мекати і ссатися під себе...
показать весь комментарий
14.04.2025 17:31 Ответить
Слухай бот тупий дивись, щоб не обісцявся коли випадково зустрінемось. Понабирають школярів в ботоферми, типу ваша ця писанина щось дає.
показать весь комментарий
14.04.2025 19:57 Ответить
О як тебе штирить. Вже перейшов на особисті фізичні погрози. Ти там обережніше. Від апоплексичного удару можеш загинути. Про зубну емаль вже не кажу - в тебе, мабуть, давно від злості та люті на інших все викрішилось і замінене на золото, чи що там в таких як ти популярне? Ну, нічого, обтєкай.
показать весь комментарий
14.04.2025 20:02 Ответить
Ну якщо ти не вмієш розмовляти з дорослими людьми і хамиш людям яких навіть не знаєш, то як з тобою розмовляти щур.
показать весь комментарий
14.04.2025 20:16 Ответить
Лазер то сконцентроване світло а не бензоріз чи автоген . Автору цієї качки варто було-б проконсольтуватись з зварювальником початківцем .
показать весь комментарий
14.04.2025 08:30 Ответить
А пу хоч знає про нову чудо-зброю,яка здатна " знищувати ударні дрони, авіабомби, крилаті та балістичних ракет на відстані до 3 кілометрів, а вертольоти й літаки - на відстані до 5 км.Крім того, ця зброя може засліплювати російські дрони, крилаті ракети, вертольоти й літаки на дистанції до 10 км".
Як взнає,то негайно забере війська з окупованих.
А може,для початку,хоч би якусь протидію касапським рубіконам придумали,а не тішились виробами ші?
показать весь комментарий
14.04.2025 08:33 Ответить