11351 посетитель онлайн

Переговоры будут, война закончится дипломатически. Оккупированные территории вернут люди или время, - Зеленский. ВИДЕО

Война в Украине завершится дипломатическим путем, впрочем Украина никогда не признает оккупированные территории российскими несмотря на любое давление.

Об этом президент Украины Владимир Зеленский рассказал в интервью CBS News, информирует Цензор.НЕТ.

"Безусловно, будут переговоры. Безусловно, они будут разными - и трехсторонние, и двусторонние. Различные форматы будут. Мы дойдем до дипломатического решения этой проблемы, потому что Путин не может нас оккупировать, а нам не хватает сил, чтобы деоккупировать все. И это понятная ситуация. Дипломатически эта война закончится", - отметил глава государства.

Он также отметил, что Украина никогда не признает оккупированные территории российскими.

"Они будут давить на нас, в том числе и через США и некоторых партнеров. Они будут хотеть, чтобы мы признали. Мы вернем (оккупированные территории. - Ред.), когда и как, я не могу сказать. Это будет самое сложное... Территории вернут люди или время, а вот потери человеческие вернуть нельзя", - добавил Зеленский.

Топ комментарии
+50
🤡 під* р зеленський !!!
показать весь комментарий
14.04.2025 09:19 Ответить
+41
Якщо б в перші місяці ви - політичне і військове керівництво, не здали, ці території, бездарно, то як показало життя, мобілізовані - колишні цивільні, яки долучилися до захисту Батьківщини, можливо навіть відбили, щось втрачене в 2014, але кадровики та політики майже похоронили армію до війни.
показать весь комментарий
14.04.2025 09:20 Ответить
+37
Припливли! - Фінляндія і Японія вже 80 р "повертають" свою територію
показать весь комментарий
14.04.2025 09:20 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 3
Ми дійдемо до дипломатичного вирішення цієї війти, бо Путін не може нас окупувати, а нам не вистачає сил, щоб деокупувати все. І це зрозуміла ситуація. Дипломатично ця війна закінчиться .

Все верно скзаано как и изначально закладывала США, война завершится когда каждая из сторон убедиться что не сможет решить свою стратегическую задачу. Украина уже дозрела, поэтому буба строй очень много сторой кавественных фортификаций чтоб уже дожать путлера до этой мысли
показать весь комментарий
14.04.2025 09:18 Ответить
🤡 під* р зеленський !!!
показать весь комментарий
14.04.2025 09:19 Ответить
Припливли! - Фінляндія і Японія вже 80 р "повертають" свою територію
показать весь комментарий
14.04.2025 09:20 Ответить
Якщо б в перші місяці ви - політичне і військове керівництво, не здали, ці території, бездарно, то як показало життя, мобілізовані - колишні цивільні, яки долучилися до захисту Батьківщини, можливо навіть відбили, щось втрачене в 2014, але кадровики та політики майже похоронили армію до війни.
показать весь комментарий
14.04.2025 09:20 Ответить
Капітан очевидність.
Памятаю за ці слова, що казали далекоглядні люди, ще рік півтора назад - їх клеймили як зрадників, агентів ФСБ та боягузів.
Ну що ж - розплата за ілюзії завжди одна - реальність до якої ти не готовий
показать весь комментарий
14.04.2025 09:20 Ответить
І люди,і час,а час правління сн на чолі з ермаком люди будуть згадувати,як жахливий сон.
показать весь комментарий
14.04.2025 09:21 Ответить
Маєте якісь інші варіанти??
показать весь комментарий
14.04.2025 09:21 Ответить
Більше зброї - щоб хоча би зупинити їх
показать весь комментарий
14.04.2025 09:22 Ответить
Якби Фінляндія не віддала свою територію в 1940 - не факт, що існувала б як незалежна держава зараз.
Але, ж люди не знають реальну історію - вони живуть політичними гаслами
показать весь комментарий
14.04.2025 09:23 Ответить
Я не за те - чого ж вони навіть не заїкнуться - що це їх земля - вже й НАТО за спиною
показать весь комментарий
14.04.2025 09:26 Ответить
у нього все чудово, скоро травень і будуть шашлички
показать весь комментарий
14.04.2025 09:26 Ответить
Ну і скількі років їх будуть повертати. А що робити людям, які втратили все на окупованих теріторіях-бути бомжами на своїй землі? Людям не вистачить життя, щоб повернутися додому. Скількі теріторій в світі повернули дипломатичним шляхом-0 цілих та х...й десятих.
показать весь комментарий
14.04.2025 09:26 Ответить
після СВО 39-45 вусатий ніби пропонував фінам забрати назад...так як і полякам. ті повідмовлялися.. мабуть щось здогадувалися.
показать весь комментарий
14.04.2025 09:26 Ответить
показать весь комментарий
14.04.2025 09:28 Ответить
Да в нього ж, "сім п'ятниць на тиждень". Західним ЗМІ він розказує одне, а через пару тижнів, українським ЗМІ будет розказувати що ось-ось вийдемо на "кордони 91р", треба ще трохи повоювати...
показать весь комментарий
14.04.2025 09:29 Ответить
Бо їх в те НАТО й приймали з умовою, що вони обіцяли не заїкатись? Ні?

Неврівноважених до НАТО не приймають.
показать весь комментарий
14.04.2025 09:29 Ответить
Ще не дійшов - зараз Дивлюся історичний серіал про 2 світову --поки ще 1940 рік
показать весь комментарий
14.04.2025 09:30 Ответить
Трапм предложил Вове заткнуться и тот заткнулся
показать весь комментарий
14.04.2025 09:31 Ответить
Це було ясно ще під час Оманських перемовин.
показать весь комментарий
14.04.2025 09:31 Ответить
Дехто обіцяв піти коли не вдасться війну закінчити.....Пора!!!
показать весь комментарий
14.04.2025 09:32 Ответить
Років 100.
показать весь комментарий
14.04.2025 09:33 Ответить
Турція і Греція дубасились між собою і членство в НАТО не завадили туркам захопити частину Кіпру
показать весь комментарий
14.04.2025 09:33 Ответить
Ви можете піти в ЗСУ і покласти своє життя, щоб ці люди повернули своє майно. Вибір виглядає приблизно так
показать весь комментарий
14.04.2025 09:33 Ответить
наш моїсей
показать весь комментарий
14.04.2025 09:33 Ответить
Не мрійник року,а маска року.
Щоби така кількість людей повірила йому,а на Заході навіть аплодували, потрібно неабияку маску придумати і втілити.
показать весь комментарий
14.04.2025 09:34 Ответить
Втрачене в 20124 відбили при Порошенку, в 2015-2018 роках...При чому тут Зе? При Порошенку було під окупацією 7% територїї України, а при Зе- понад 22%..
показать весь комментарий
14.04.2025 09:35 Ответить
Шось вчорашній удар по Сумах нє прєдвєщаєт діпломатичного завершення війни
показать весь комментарий
14.04.2025 09:35 Ответить
Що ти слюні розпустив!?
Далекобійкою за Суми по Курській, Белгородській, Ростовській, Воронежській областях, а то й по самій московії!!! Щоб в труху все!!!
показать весь комментарий
14.04.2025 09:35 Ответить
«Території повернуть люди або час.» - я не підготував Україну до війни, мародерю її разом з моїми посіпаками, а повертати втрачені території будуть люди своїми життями, а я доживатиму вік в десь Маямі. А ще буде повертати території час. Час, Карле! Час поверне території тоді, коли всі люди на планеті вимруть через дебілів при владі, тоді й можна буде повернути території назад.
показать весь комментарий
14.04.2025 09:35 Ответить
Зараз буде 33 відсотка з Херсоном та Запоріжжям.
показать весь комментарий
14.04.2025 09:37 Ответить
Мудрий нарід думав що то Мойсей, а він виявився Сусаніним.
показать весь комментарий
14.04.2025 09:38 Ответить
Щось мені здається, що він ці речі виголосив не тому, що справді мізками до них дійшов, а тому що умовний Литвин підказав, що так треба.
показать весь комментарий
14.04.2025 09:38 Ответить
Якщо ви знаєте, як силою повернути ті території, не розтрощивши при цьому того, що ці біженці втратили, то розкажіть і нам.
показать весь комментарий
14.04.2025 09:40 Ответить
Тобто "Я тут наоєвал, як мог, а визволяти теріторії буде хтось після мене, поки я в Лондоні мемуари писатиму, або пізніше хтось, триматиму кулаки за вас хлопці…" - якось так, такі, мовляв, обставини, все проти нас
показать весь комментарий
14.04.2025 09:41 Ответить
А взагалі - потрібно навести порядки, щоб люди не тікали з тих територій, що залишилися.
Якщо Україна стане правовою економічно процвітаючою державою з дбайливим ставленням до людей - то території самі будуть повертатися.
А якщо в країні до людей ставлення, як до ресурсу і бидла, Корупція та беззаконня - то вона буде лише втрачати території - і ніякий показовий патріотизм її не врятує
показать весь комментарий
14.04.2025 09:42 Ответить
Та ти що ? А скільки військ кацапії було тоді в Україні ?
показать весь комментарий
14.04.2025 09:44 Ответить
Якщо навіть і розтрощити, але залишається земля і можно все відбудувати. А так в наших хатах будуть жити кацапи, ще й сміятися з нас.
показать весь комментарий
14.04.2025 09:44 Ответить
А план перемоги як же?

А "самміт миру" з потужною аджендою?

Хтось відповість за три роки безвідповідального п%%дєжу? Чи це вже стало "мейнстримом" у світовій політиці?
показать весь комментарий
14.04.2025 09:45 Ответить
Так, я і кажу, що при Зе, ми втратили дуже багато, а кадрове військове керівництво лише спостерігало, як армію нищать.
показать весь комментарий
14.04.2025 09:45 Ответить
Тому, що там мудрі люди, які не готові покласти сотні тисяч життів, щоб пересунути стовпчики 70 літньої давності на 50 кілометрів
показать весь комментарий
14.04.2025 09:47 Ответить
А от цигани так взагалі без держави живуть!... ти готовий жити на окупованій території?
показать весь комментарий
14.04.2025 09:47 Ответить
Ну то ж Туреччина своїм членством в НАТО у тій війні не прикривалась, правильно? А фінам пропонуєте згадати минуле і використати НАТО, щоб повернути собі колись втрачені території.
показать весь комментарий
14.04.2025 09:48 Ответить
Ти хто по національності і за кого голосував?
показать весь комментарий
14.04.2025 09:48 Ответить
Я так зрозумів Зе здає 4 області та Крим.
Підбивши підсумки нашої дружби зі США, можна з упевненістю сказати: у пекло таких друзів.
показать весь комментарий
14.04.2025 09:48 Ответить
Дипломатично навіть нє - ніц не мове - тіки сОпе
показать весь комментарий
14.04.2025 09:50 Ответить
Єрмак та Зеленський в президентах на років 30.
показать весь комментарий
14.04.2025 09:50 Ответить
Це питання стосується тих, хто там живе і тих, хто цю територію здав.
А в мене зустрічне питання - це ви з окопу пишете? Разом зі своїми братами та дітьми? Готуючись штурмувати Донбас?
показать весь комментарий
14.04.2025 09:50 Ответить
Для яких цілей творилось НАТО?
показать весь комментарий
14.04.2025 09:52 Ответить
Та зрозуміло...потім це назвуть "російська навала на https://censor.net/".
показать весь комментарий
14.04.2025 09:53 Ответить
Йому пох на все,головне щоб у нього ніхто лаврів переможця не забрав
показать весь комментарий
14.04.2025 09:53 Ответить
Не за зеленського?

По національності - тільки по маминій лінії - українець - поляк, з ймовірністю домішок литовсько - білоруської крові.
А по батькові там потрібно шукати
показать весь комментарий
14.04.2025 09:54 Ответить
Так не відповіли - це ви героїчно всією сім'єю будете відвоювувати? Чи хтось має за вас?
показать весь комментарий
14.04.2025 09:56 Ответить
Виглядає на заяву що в оп усталі от войни " і хочуть перемовин з ******.І навіть натякають про відмову від окупованих територій
показать весь комментарий
14.04.2025 09:56 Ответить
- стільки, скільки їм дозволив Порошенко.
показать весь комментарий
14.04.2025 09:56 Ответить
А хіба його це хвилює? Він мріє, що зелені розкрадуть гроші, які дають на відновлення і він буде жити в Італії на своїй вілі і реготати, коли буде розповідати, як дурні українці обрали його президентом.
показать весь комментарий
14.04.2025 09:57 Ответить
Знову америка винна.Вони ж тобі клоуна у президента обрали і у вру дибілів завели?
показать весь комментарий
14.04.2025 09:57 Ответить
А хтось знає приклади з історії, коли війна закінчувалася суто дипломатичним шляхом? Існує тільки два варіани: перемога або капітуляція. А хто маоже навести приклади повернення території кацапами? Цивілізований світ й досі не зрозумів, що компроміси, до яких вони закликають, коштують найдорожче, бо згодом одна із сторін обов'язково захоче взяти реванш.
показать весь комментарий
14.04.2025 09:58 Ответить
Словами мародерів це звучить чодирнацько оптимістично.
показать весь комментарий
14.04.2025 09:58 Ответить
Для когось стовпчики, а для когось рідна земля
показать весь комментарий
14.04.2025 10:00 Ответить
Так, всією нашою українською сім'єю відвойовуємо й будемо відвойовувати, поки ти тут ведеш російську пропаганду капітуляції України.
показать весь комментарий
14.04.2025 10:03 Ответить
Щось пінічна корея не дуже хоче повертатись, незважаючи на рівень життя в Південній Кореї
показать весь комментарий
14.04.2025 10:04 Ответить
На дивані хіба ти воюєш ,як і твоя родина. В мене єдиний рідний брат і воює в ЗСу з 2023 року ,хоч і патріот - сказав 17 річному сину виїзджати за кордон . Бо на відміну від таких тиловиків -переможунів ,як ти - він бачить реальний стан речей в армії і реальні втрати ...
показать весь комментарий
14.04.2025 10:06 Ответить
Ну можете ще повоювати рік два ,як в останній рік війни в кореї - втратити ще мільйон людей і не просунутися нікуди - такий варіант ок?
До речі ,коли ви мобілізовуєтеся ?
показать весь комментарий
14.04.2025 10:09 Ответить
Купа таких прикладів в історії.
Території завойовані кацапами повертаються після розпаду кацапстану - в останньому випадку -невійськовими методами
показать весь комментарий
14.04.2025 10:10 Ответить
В Італії такий фокус не пройде,навіть діаспора з'їсть його.
А в росії,поряд з вікторомфьодоричем-цілком можливий варіант.
показать весь комментарий
14.04.2025 10:12 Ответить
Тобто одним словом ти свою національність назвати не можеш...назвати прізвище, за кого ти голосував - не можеш...і як це називається?
показать весь комментарий
14.04.2025 10:13 Ответить
Сто разів битися і сто разів перемогти - це не найкраще; найкраще з кращого - підкорити чужу армію, не вступаючи в битву . - Сунь Цзи

Так б'ються геніальні полководці.

Але оскільки ми маємо зеленських за полководців -

то штурми Бахмута , Лінії Суровікіна та курські офенизиви - це наш рівень.

Якісь геніальні дипломатичні рішення - перетворення Китая та Індії на своїх друзів чи відкриття другого фронту - повстання поневолених малих народів Московії - башкирів, чеченців та інших - на це не здатні випускники трускавецьких військових академій
показать весь комментарий
14.04.2025 10:15 Ответить
Не віриться.В крайньому разі,стільки,як лука,як пу.В крайньому...
Для пу ж не світить ще 30р.при владі.
показать весь комментарий
14.04.2025 10:16 Ответить
Родина - це не просто група людей, які живуть під одним дахом і ділять один стіл. Родина - це єдність, яка має глибокі корені і високі гілля. Вона надійна опора в житті кожного з нас і забезпечує відчуття безпеки і приналежності.

Ми маємо бути гідними представниками нашої родини - України. Ми маємо зберігати її культурну спадщину, підтримувати українську мову та ідентичність, бути активними й творчими громадянами. Адже, тільки від нас залежить, яка буде наша родина - сильна, єдина та процвітаюча або роз'єднана та безпомічна.

Але родина - це не лише ті, хто живе поруч з нами чи має спільних генетичних предків. Родина - це і ті, з ким ми ділимося спільними цінностями, традиціями і мріями.

Україна - наша велика родина, з глибокими коріннями в історії і культурі, з якою ми пов'язані спільними ідеалами та прагненнями.

Тому, давайте зберегти та вдосконалювати нашу родину - Україну, адже вона є джерелом нашої ідентичності та національної гордості. Нехай вона розквітає та залишається міцною на протязі усієї історії нашої держави.
показать весь комментарий
14.04.2025 10:16 Ответить
В другому турі за порошенка . Національність - я вам написав скільки крові намішано
показать весь комментарий
14.04.2025 10:18 Ответить
На підконтрольній території землі вже не залишилось? Можна з таким же успіхом будувати тут, не поклавши при цьому десятки тисяч життів, щоб будувати десь там. Правда, щось мені підказує, незалежно від геолокації - нічого побудовано не буде.
показать весь комментарий
14.04.2025 10:23 Ответить
Точно не для того, щоб спільно відбивати у когось або одне у одного території, котрі під час задукомнтованої історії людства колись комусь належали.
Для такої мети можна створити умовний Альянс реваншистів, тільки сумніваюсь, що в ********* світі вас хтось у цьому підтримає.
показать весь комментарий
14.04.2025 10:25 Ответить
"я все просрав, я здав ворогу 30% території України, я угробив 100 тисяч військових, я працюю на *****, але я це ніколи не визнаю!"
показать весь комментарий
14.04.2025 10:30 Ответить
А в першому мабуть за Тимошенко...? і як цікаво з національністю...твої батько з матір'ю її мали, а ти її вже не маєш...тобто й діти твої вже національності мати не будуть.
показать весь комментарий
14.04.2025 10:32 Ответить
Віктор Фьодоровіч не потрібно нам про патріотизм з Ростова писати - ви в окоп призджайте - особистим прикладм)))
показать весь комментарий
14.04.2025 10:33 Ответить
В мене з березня 22-го, прикордонна обл. і війні не видно кінця,якщо Трамп не зупинить її,найбільш кровопролитну після другої світової.
показать весь комментарий
14.04.2025 10:34 Ответить
Війна закінчиться тільки розгромом однієї з сторін.
А перемовини це зафіксують.
показать весь комментарий
14.04.2025 10:36 Ответить
Тобто, умовно повертаємося до умовних "Мінських домовленостей". От, клятий Порошенко - знову він винний... Барига...

Да, життя така штука: як з'ясувалося, крім твого бажання миру і перемоги ще є небажання твого візіві агресора...
показать весь комментарий
14.04.2025 10:39 Ответить
Будь ласка, наведіть приклад, які території повернули кацапи за останні 100 років, або які війни за цей же проміжок часу були закінчені суто дипломатичним шляхом
показать весь комментарий
14.04.2025 10:40 Ответить
Не *****.
показать весь комментарий
14.04.2025 10:40 Ответить
Русня, при всій їх вправності, не може підняти повстання всередині України і налаштувати всю Європу проти нас.
показать весь комментарий
14.04.2025 10:42 Ответить
"И простите, если бы я тогда был президентом, мы бы там все умерли в Крыму, но мы бы туда "зеленых человечков" не пустили.": - найвеличніший генералісимус **********, цитати.
показать весь комментарий
14.04.2025 10:43 Ответить
В нас з малих народів - лише кримські татари. Але для них москалі більший ворог,чим українці .

Стосовно Європи - я б не говорив би так впевнено - гляньте останні огляди - якщо в 2022 за Московію були леше маргінали , то зараз там мінімум третина .
показать весь комментарий
14.04.2025 10:52 Ответить
Радянсько-Фінляндська була закінчена дипломатично
показать весь комментарий
14.04.2025 10:53 Ответить
У вас прапорець країни ,яка утворилася після розвалу СРСР - який зазнав поразки невійськовим шляхом
показать весь комментарий
14.04.2025 10:54 Ответить
До речі - російсько -японська війна ,в якій Росія програла з втратою територій - втрачені землі російські дипломати повернули в ході перговорів
показать весь комментарий
14.04.2025 10:56 Ответить
Повстання не обов'язково має бути по етнічній лінії. Як щодо всеукраїнського бунту проти свавілля ТЦК? Чому досі немає?
Русня вже четвертий рік веде активну антиукраїнську пропаганду в Європі, і ще довше - праворадикальну пропаганду на основі об'єктивних внутрішніх проблем Європи. І результат? Уряди провідних країн досі не підконтрольні мАцкві, під балалайку пляшуть лише Словаччина та Угорщина.
показать весь комментарий
14.04.2025 10:56 Ответить
Цей бунт неможливий суто по своїй природі .- в мене один з старих друзів служить в ТЦк . Я знаю які методи вони використовують . І не одобрюю їх . Але реальність не ідеальна .І в кожного третього так . Свої не будуть воюати проти своїх . Да можуть бути локальні конфлікти чи ексцеси. Але для бунту не має грунту. Я скоріше повірю у військовий переворот молодших офіцерів проти діючої влади - це більш реальний варіант
показать весь комментарий
14.04.2025 11:01 Ответить
Для чого їх створювати - вони вже є
показать весь комментарий
14.04.2025 11:03 Ответить
Точно такого ж підгрунтя немає і для бунту на росії, а тим більше - у розриву відносин між росією і Китаєм на основі якихось внутрішніх протирічь.
Тому ніякого хитрого плану посварити пу і Сі немає.
Це може зробити лише Трамп, теоретично. Поманивши ***** цілою Україною і Європою замість "дружби" з Китаєм. І тоді ***** може смикнутись. Але далеко не факт.
показать весь комментарий
14.04.2025 11:04 Ответить
Зрадник України зе, має висіти разом з сирським та залужним на гілляки. Україна мала перевагу над кацапами, коли нищила їх НПЗ, що заважало кацапам мати паливо для літаків, танків та другої техніки, а також підривало кацапську економіку. Тільки зрадник України міг піти на умови кацапів, та відмовитися нищити кацапію. Поки зе сидить при владі, перемоги Україні не буде.
показать весь комментарий
14.04.2025 11:05 Ответить
Національність людини без національності називається не іменником, а прикметником, сам знаєш яким.
показать весь комментарий
14.04.2025 11:07 Ответить
А ти спробуй видерти собі шмат землі під будівництво оселі, все давно роздерібанено. навіть АТОвцам давали якісь неугіддя. А там залишилась твоя земля, в більшості приватизована. На ній можно відбудовувати.
показать весь комментарий
14.04.2025 11:14 Ответить
Ічкерія ,Дагестан та Татарстан з вами не згодні - особливо на початку 90-х
показать весь комментарий
14.04.2025 11:15 Ответить
Страница 1 из 3