9998 посетителей онлайн

Переговоры будут, война закончится дипломатически. Оккупированные территории вернут люди или время, - Зеленский. ВИДЕО

Война в Украине завершится дипломатическим путем, впрочем Украина никогда не признает оккупированные территории российскими несмотря на любое давление.

Об этом президент Украины Владимир Зеленский рассказал в интервью CBS News, информирует Цензор.НЕТ.

"Безусловно, будут переговоры. Безусловно, они будут разными - и трехсторонние, и двусторонние. Различные форматы будут. Мы дойдем до дипломатического решения этой проблемы, потому что Путин не может нас оккупировать, а нам не хватает сил, чтобы деоккупировать все. И это понятная ситуация. Дипломатически эта война закончится", - отметил глава государства.

Он также отметил, что Украина никогда не признает оккупированные территории российскими.

"Они будут давить на нас, в том числе и через США и некоторых партнеров. Они будут хотеть, чтобы мы признали. Мы вернем (оккупированные территории. - Ред.), когда и как, я не могу сказать. Это будет самое сложное... Территории вернут люди или время, а вот потери человеческие вернуть нельзя", - добавил Зеленский.

Топ комментарии
+50
🤡 під* р зеленський !!!
показать весь комментарий
14.04.2025 09:19 Ответить
+41
Якщо б в перші місяці ви - політичне і військове керівництво, не здали, ці території, бездарно, то як показало життя, мобілізовані - колишні цивільні, яки долучилися до захисту Батьківщини, можливо навіть відбили, щось втрачене в 2014, але кадровики та політики майже похоронили армію до війни.
показать весь комментарий
14.04.2025 09:20 Ответить
+37
Припливли! - Фінляндія і Японія вже 80 р "повертають" свою територію
показать весь комментарий
14.04.2025 09:20 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 3
І заодно в піаніно насрали.
показать весь комментарий
15.04.2025 08:26 Ответить
Зачем этот сарказм и враньё, кто вернет территории просто так переговорами. Япония курилы силъно вернула переговорами? Записано в российской конституции, они даже это обсуждать не имеют права. Только силой вернуть можно , все знают это , зачем врать так
показать весь комментарий
15.04.2025 08:43 Ответить
Здає Україну, шістка проросійська. оп це зрада. Задля чого вся кров і страждання? ❤️🇺🇦❤️
показать весь комментарий
15.04.2025 10:29 Ответить
Ми дійдемо до дипломатичного вирішення цієї війти, бо Путін не може нас окупувати, а нам не вистачає сил, щоб деокупувати все. І це зрозуміла ситуація. Дипломатично ця війна закінчиться .

Все верно скзаано как и изначально закладывала США, война завершится когда каждая из сторон убедиться что не сможет решить свою стратегическую задачу. Украина уже дозрела, поэтому буба строй очень много сторой кавественных фортификаций чтоб уже дожать путлера до этой мысли
показать весь комментарий
14.04.2025 09:18 Ответить
Ще не дійшов - зараз Дивлюся історичний серіал про 2 світову --поки ще 1940 рік
показать весь комментарий
14.04.2025 09:30 Ответить
Та ти що ? А скільки військ кацапії було тоді в Україні ?
показать весь комментарий
14.04.2025 09:44 Ответить
Якщо навіть і розтрощити, але залишається земля і можно все відбудувати. А так в наших хатах будуть жити кацапи, ще й сміятися з нас.
показать весь комментарий
14.04.2025 09:44 Ответить
Для яких цілей творилось НАТО?
показать весь комментарий
14.04.2025 09:52 Ответить
Для когось стовпчики, а для когось рідна земля
показать весь комментарий
14.04.2025 10:00 Ответить
Купа таких прикладів в історії.
Території завойовані кацапами повертаються після розпаду кацапстану - в останньому випадку -невійськовими методами
показать весь комментарий
14.04.2025 10:10 Ответить
В другому турі за порошенка . Національність - я вам написав скільки крові намішано
показать весь комментарий
14.04.2025 10:18 Ответить
Ічкерія ,Дагестан та Татарстан з вами не згодні - особливо на початку 90-х
показать весь комментарий
14.04.2025 11:15 Ответить
Живуть не політичними гаслами,а політичними технологіями,а це трохи інші речі.
Політичні гасла,як політична риторика, можуть бути однаковими,на що дались вже виборці "слуга народу".
показать весь комментарий
14.04.2025 11:15 Ответить
Тоді, коли і ви. Тількі пенсіонерів не беруть до лав ЗСУ, але це не заважає мені допомагати їм тут.
показать весь комментарий
14.04.2025 11:17 Ответить
Звичайно не тупі , і можуть бути доволі винахідлвиві ,як будь які вбивці чи маніяки.
Але справжня дипломатія - це інтелектуальна робота високого рівня - таких фахівців ні в нас ,ні в московитів на посадах немає . Не тому ,що їх немає - а тому ,що принцип - "Нам не нужны умные ,нам нужны верноподданые"
показать весь комментарий
14.04.2025 11:31 Ответить
В твій " окоп" у кармані ведмедчука наряд чи хтось більше влізе. Ти свій харч як віддаси?
показать весь комментарий
14.04.2025 12:18 Ответить
Він росіянин.
показать весь комментарий
14.04.2025 12:19 Ответить
Бог є, все минає.
я сдєлаль, всьо чта мог... (логічно було би завершити: "я ухажу", але цього зелений виродок не скаже... )
показать весь комментарий
14.04.2025 12:22 Ответить
Яка потужна дурня!!! Головне , що Мінська не буде..
показать весь комментарий
14.04.2025 12:37 Ответить
Багато хто там залишився... І живуть, щоправда під російським куполом. Така вже доля тих регіонів, що робити. Хіба варто класти тисячі життів за примарну можливість повернути туди український прапор?
показать весь комментарий
14.04.2025 12:52 Ответить
З твоїх слів виходить, що потрібно було зразу підписувати капітуляцію, і діти б не гинули.
показать весь комментарий
14.04.2025 12:57 Ответить
Можуть і так грати на людському страху. Щоб люди були на все згодні, лиш би не загинути від чергової ракети. Уявіть собі, що зараз думають сумчани, які не хочуть залишати все своє нажите в Сумах (домівку, роботу, бізнес), і водночас не хочуть потрапити під російську ракету чи шахед завтра-післязавтра... Вони більш за все мріють про мир і дипломатичний фініш цієї лотереї "життя і смерті", в якій вони беруть участь щодня.
показать весь комментарий
14.04.2025 12:57 Ответить
В геополітиці немає друзів, там є лише чужі та власні інтереси
показать весь комментарий
14.04.2025 13:00 Ответить
Далеко не раз війни закінчувались компромісом, а не повною капітуляцією...
показать весь комментарий
14.04.2025 13:01 Ответить
Вірите в те, що це будемо не ми?
показать весь комментарий
14.04.2025 13:04 Ответить
Ну как показывает исторический опыт, даже в рашке где вообще все ниже плинтуса могут возникать такие эксцессы как поход Пригожина на москву. И не факт, что в следующий раз какой-то наш украинский пригожин не будет более уверенный в себе. Я например точно не вый ду за тупого пдрса зеди с его свинями урода и прочей прокурорско-мусорской тцкашной швали.
показать весь комментарий
14.04.2025 13:27 Ответить
Все,що я про.рав,нехай повертають люди або час.Цвінтарів вистачає...
показать весь комментарий
14.04.2025 15:27 Ответить
Давайте без гасел - суто особистим прикладом. В мене дочка в ЗСУ . А ви де воюєте ?
показать весь комментарий
14.04.2025 16:00 Ответить
А тут хіба мова йде про зхахист та зброю???,
показать весь комментарий
14.04.2025 17:41 Ответить
zE PUILO!!!!!!
показать весь комментарий
14.04.2025 18:12 Ответить
Зеслуги це не наша родина, а ЛІКВІДАТОРИ України (Степан ХМАРА)
показать весь комментарий
14.04.2025 20:04 Ответить
а потом - шашлыки (пока Хйло обувает новополученных холопов на новые подвиги).
показать весь комментарий
14.04.2025 20:41 Ответить
Треба знаходити і знищувати пускові установки іскандер і т.п. При сссрі шукали постійно ПУ Першинг-2, Ланси, крилат раети глсм НАТО, а в ссср - ракети сс-20 і т.п. А не записувати відосіки! І це абсолютно реально. Супутники все бачать, а ракети пускали в білий день, бо були прильоти десь в 10:20.
показать весь комментарий
14.04.2025 21:24 Ответить
Так ********* имеядоступ ко всем мировым ресурсам,имея чертежи и готовых инженеров не смо за 3 года воссоздать производство Нептуна. *********-он только языком ляпает и читает текст. Само что-то сделать-оно не в состоянии. Оно-же третьесортный хрипатый актеришко
показать весь комментарий
14.04.2025 23:05 Ответить
а на що сподіватися з такою владою? у 2019 році обрали план і ось зараз його втілення, згадайте пророчий білборд який несподобався плебсу але ж правда очі коле, правда?
показать весь комментарий
15.04.2025 01:07 Ответить
Тупий балабол, це вже було зрозуміло після контрнаступу що ми не деокупуємо, і кожна загибель людини на твоєї совісті, і беспредел що ти зробив з людожерами теж ніколи не пробачиш.Слава Україні, героям сала!
показать весь комментарий
15.04.2025 07:30 Ответить
"какаяразніца!" правильно тебе зрозуміли, Вован?
показать весь комментарий
15.04.2025 07:41 Ответить
Україну мерзотники здали, розірвали, обезголовили і обезкровили Армію, не забезпечили і не організували оборону, ППО і ПРО, розікрали і роздерибанили... А повертати і звільняти мають наші діти , онуки і правнуки, складати свої голови як століттями це робили наші діди, прадіди, цілі покоління нещасних Українців... Будь проклятий зеленський з його бандою у віках!
показать весь комментарий
15.04.2025 08:38 Ответить
після СВО 39-45 вусатий ніби пропонував фінам забрати назад...так як і полякам. ті повідмовлялися.. мабуть щось здогадувалися.
показать весь комментарий
14.04.2025 09:26 Ответить
Бо їх в те НАТО й приймали з умовою, що вони обіцяли не заїкатись? Ні?

Неврівноважених до НАТО не приймають.
показать весь комментарий
14.04.2025 09:29 Ответить
Турція і Греція дубасились між собою і членство в НАТО не завадили туркам захопити частину Кіпру
показать весь комментарий
14.04.2025 09:33 Ответить
Зараз буде 33 відсотка з Херсоном та Запоріжжям.
показать весь комментарий
14.04.2025 09:37 Ответить
Ну то ж Туреччина своїм членством в НАТО у тій війні не прикривалась, правильно? А фінам пропонуєте згадати минуле і використати НАТО, щоб повернути собі колись втрачені території.
показать весь комментарий
14.04.2025 09:48 Ответить
Так, всією нашою українською сім'єю відвойовуємо й будемо відвойовувати, поки ти тут ведеш російську пропаганду капітуляції України.
показать весь комментарий
14.04.2025 10:03 Ответить
Віктор Фьодоровіч не потрібно нам про патріотизм з Ростова писати - ви в окоп призджайте - особистим прикладм)))
показать весь комментарий
14.04.2025 10:33 Ответить
Для цього потрібні світлі голови в керівних елітах ,а не гопота кевеенівська
показать весь комментарий
14.04.2025 11:22 Ответить
Крутих дипломатів у них дійсно немає, але є круті спецслужбісти, які вміють розробляти складні спецоперації (на кшталт приведнення до влади Трампа, Орбана, Фіцо та інших ультраправих).
Переконати Китай порвати з рашкою - це не робота лише тільки дипломатів. "дружба" там дуже вигідна Китаю, і щоб її порушити, треба створити реальний конфлікт інтересів, а це може зробити зараз лише Трамп, бо має в розпорядженні можливості США. Ми таких можливостей і близько не маємо. Тому на пустому місці переконати Сі посваритись з пу - марна надія. Такого навіть русня не може зробити.
показать весь комментарий
14.04.2025 11:36 Ответить
Війна при Потужном не закінчиться ніколи. Бо інакше він втратить владу. Може згодом, коли йому все набридне та він виришить імігрувати до Ізраїля. Чому туди? Тому що Ізраіль нікому не віддає своїх громадян.
показать весь комментарий
14.04.2025 11:40 Ответить
Або ЗСУ будуть регулярно отримувати поповнення, або капітуляція. Іншого не дано.
Невжеж це справедливо, одни в окопах країну рятують, а інші репетують, якісь права качають, а про свій конституційний обов'язок, особливо під час війни, забувають?
Бажаєте повторення Буч, фільтраційні/концтабори ?
Що ж: пу вже довів, як він буде руzzкий язык захищати...
Щоб нихто не сумнівався, він в котрий раз це наглядно показав в Кривому Розі, Сумах касетними снарядами...його ціль- знищити державу Україна і українців - це на замітку ждунам... в шереметьєво навіть їм вже демонструють теплий прийом, нехай радіють хоча б тому, що одразу не на "яму"... і вони...повертаються до України чи як біженці в ЄС... і права качають.
Чи не так?
показать весь комментарий
14.04.2025 15:56 Ответить
Війна не може закінчитися "дипломатичним шляхом". Це називається капітуляція перед агресором. Але ж агресор не задовольниться чотирма областями та Кримом, тим більше - коли прожав нас на капітуляцію. Бо знатиме, що може чинити що хоче - бо все одно дожме Українців, які ладні здатися. Бо знатиме - що ми слабкі.
Закінчення війни, це, як мінімум укладання мирної угоди. Укладання мирної угоди - фактичне визнання за росією - її "права" безкарно вбивати людей та загарбувати чужі території, чинити геноцид і т.д.
Якщо ж ми кажемо про "заморозку війни" - то це не її закінчення, але, лише перепочинок для росії, час для неї для її відновлення.
Будь-які "угоди" з росією не варті нічого, вони не дають жодних гарантій, всі угоди росія завжди порушує. Будь-яка "угода з росією" - лише легімітизує її зазіхання.
Єдина угода, якої можна змусити дотримуватися росію - це та угода, до росію примусили дотримуватися силою. Ніяк інакше.

Фактично, що ми маємо: капітуляцію перед росією, її посилення за рахунок нас, України, та закономірне ослаблення України внаслідок цього.
І порожні обіцянки для "для бідних" - що росія не буде нападати, і, що вона нам, буцімто, "щось поверне, колись".
Це просто суцільна брехня та злочин, де, саме Україні "викручують руки" на користь росіян, і де рятують саме росію, чия економіка, підірвана війною і готова обвалитися.
А у державного керма ми маємо тих, хто за гарантії для себе, готовий віддати будь-що та будь-кому - аби їх тільки не чіпали і не питали про награбоване в Україні.
показать весь комментарий
14.04.2025 16:34 Ответить
твій путлєр буде воювати до останнього москаля, так що не хвилюйся 🤣
показать весь комментарий
14.04.2025 18:17 Ответить
Промовчу про твої математичні навички (їх відсутність). Але... Мій путлер? Чого тоді тебе москалі хвилюють? А мене життя українців?
показать весь комментарий
14.04.2025 18:21 Ответить
Як би не друзі США то нічим воювати було б вже у травні 22 року!
А ось кого у пекло, таке це зепдра і все опешне кодло із-за яких у нас нібуя немає! Свої кошти прсрали і хочемо воювати коштами сусіда/друга!
Ось тобі приклад...Ти задумав собі поміняти забор бо той, що у тебе є вже старий і скоро завалиться, а у твого сусіда забору немає взагалі. Ти як нормальний господарь відкладував/заощаджував свої кошти і щось планував для власного господарства, а сусід пробухував/пропивав все. І тут до твого сусіда почали лазити в огород всі хто заманеться, топтати городину, їсти полуницю/малину і взагалі побили твого сусіда в темноті і вні навіть не бачив хто бо забору ж немає і темно бо лампочку ні за що купити бо пропив всі кошти...І ось сусід знає, що у тебе багато грошей/будматеріалів є, які ти назбирав і він каже - дай мені до зарплати інструменти, кошти щоб побудувати забор...Ти даєш йому трохи, скільки зміг, але замало щоб відразу побудувати весь забор, а сусід не дочекавшись зарплати знову їх пропиває бо не витримав "горя"...
Питання: кого у пекло відправити - тебе чи твого сусіда бо двбп?!
показать весь комментарий
14.04.2025 18:31 Ответить
"...я в своєму мозоку вже закінчив війну..."
показать весь комментарий
14.04.2025 19:50 Ответить
Яка ж вона кончена тварина - шашлики - https://www.youtube.com/watch?v=zW9FNah5D-E
показать весь комментарий
14.04.2025 20:02 Ответить
********* за месяц без боя без подготовки к обороне сдал 20% территории а теперь ослу понятно что Рашка никогда без военного поражения не отдаст ни куска того что завоевала. Япония не признающая потерю Курил-хороший пример. так Япония в 5 раз сильнее Украины ито ничего не моет сделать. ********* и все кто за него голосовали-это вы виновны в потери золотой Земли Украины-самй лучшейэкогномическом смысле и ресурсами земли у моря иеще ЗАЕС-самой большой АЕС в Европе. Как я ненавижу зелепидоров-это вы виновны в том что ЗСУ теряла десятки тыс солдат освобождаячасть своей земли,вынуждена освобождатьценой огромных жертв
показать весь комментарий
14.04.2025 23:00 Ответить
Да в нього ж, "сім п'ятниць на тиждень". Західним ЗМІ він розказує одне, а через пару тижнів, українським ЗМІ будет розказувати що ось-ось вийдемо на "кордони 91р", треба ще трохи повоювати...
показать весь комментарий
14.04.2025 09:29 Ответить
Щось мені здається, що він ці речі виголосив не тому, що справді мізками до них дійшов, а тому що умовний Литвин підказав, що так треба.
показать весь комментарий
14.04.2025 09:38 Ответить
Якщо ви знаєте, як силою повернути ті території, не розтрощивши при цьому того, що ці біженці втратили, то розкажіть і нам.
показать весь комментарий
14.04.2025 09:40 Ответить
Так, я і кажу, що при Зе, ми втратили дуже багато, а кадрове військове керівництво лише спостерігало, як армію нищать.
показать весь комментарий
14.04.2025 09:45 Ответить
А хіба його це хвилює? Він мріє, що зелені розкрадуть гроші, які дають на відновлення і він буде жити в Італії на своїй вілі і реготати, коли буде розповідати, як дурні українці обрали його президентом.
показать весь комментарий
14.04.2025 09:57 Ответить
Родина - це не просто група людей, які живуть під одним дахом і ділять один стіл. Родина - це єдність, яка має глибокі корені і високі гілля. Вона надійна опора в житті кожного з нас і забезпечує відчуття безпеки і приналежності.

Ми маємо бути гідними представниками нашої родини - України. Ми маємо зберігати її культурну спадщину, підтримувати українську мову та ідентичність, бути активними й творчими громадянами. Адже, тільки від нас залежить, яка буде наша родина - сильна, єдина та процвітаюча або роз'єднана та безпомічна.

Але родина - це не лише ті, хто живе поруч з нами чи має спільних генетичних предків. Родина - це і ті, з ким ми ділимося спільними цінностями, традиціями і мріями.

Україна - наша велика родина, з глибокими коріннями в історії і культурі, з якою ми пов'язані спільними ідеалами та прагненнями.

Тому, давайте зберегти та вдосконалювати нашу родину - Україну, адже вона є джерелом нашої ідентичності та національної гордості. Нехай вона розквітає та залишається міцною на протязі усієї історії нашої держави.
показать весь комментарий
14.04.2025 10:16 Ответить
Точно не для того, щоб спільно відбивати у когось або одне у одного території, котрі під час задукомнтованої історії людства колись комусь належали.
Для такої мети можна створити умовний Альянс реваншистів, тільки сумніваюсь, що в ********* світі вас хтось у цьому підтримає.
показать весь комментарий
14.04.2025 10:25 Ответить
До речі - російсько -японська війна ,в якій Росія програла з втратою територій - втрачені землі російські дипломати повернули в ході перговорів
показать весь комментарий
14.04.2025 10:56 Ответить
Мари наркомана.
показать весь комментарий
14.04.2025 11:28 Ответить
Велика помилка - недооцінювати розумові здібності русні.
Вони не всі там тупі, як ті окопні орки.
показать весь комментарий
14.04.2025 11:28 Ответить
Президент не має робити такі заяви. Бо те, що відібрано силою, ніяка дипломатія не поверне - повернути можна лише силою.
Тому теза має бути така, що миру не буде до тих пір, поки ми не повернемо всі свої землі.

Буде гаряча війна чи ні - то інша справа, але стан війни не закінчиться до тих пір, поки всі території не будуть повернуті.
показать весь комментарий
14.04.2025 12:59 Ответить
Люди повернуть, час....а ти навіщо здалося зелене чмо????
показать весь комментарий
14.04.2025 14:26 Ответить
Жах якийсь, а не заява...
Він потім до Ізраїлю, а ми будемо повертати ?)))
показать весь комментарий
14.04.2025 14:48 Ответить
А чому ***** просто тоді не захотіло?
показать весь комментарий
14.04.2025 15:07 Ответить
Потім вони, потім ми,потім вони, потім ми, потім вони... потім у нас ракети закінчилися, потім вони, вони, вони... Далі що? Стратежка диванна
показать весь комментарий
14.04.2025 18:11 Ответить
У таких чмошників премога, кордони, війна до останнього українця.... нерозривно пов'язано з - чужим життям, життям чужих синів, чоловіків... Само ж воно буде ховатися до останнього...
показать весь комментарий
14.04.2025 19:25 Ответить
Горе українському народу з такою владою , а особливо з Зеленським, іх потрібно всіх гнати в шию сраню метлою,але найгірше те що немає ні якої гарантії що система не залишиця і слідуйча влада не стане такою ж продажною і далі буде розпродувати країну, за що народ буде відповідати своїм існуваннням, а їм наплювати на цю країну і народ вони найгіршому для себе випадку здриснутьтуди звідки не видають з награбованими мільярдами долларів.
показать весь комментарий
14.04.2025 21:23 Ответить
Ви можете піти в ЗСУ і покласти своє життя, щоб ці люди повернули своє майно. Вибір виглядає приблизно так
показать весь комментарий
14.04.2025 09:33 Ответить
А от цигани так взагалі без держави живуть!... ти готовий жити на окупованій території?
показать весь комментарий
14.04.2025 09:47 Ответить
Це питання стосується тих, хто там живе і тих, хто цю територію здав.
А в мене зустрічне питання - це ви з окопу пишете? Разом зі своїми братами та дітьми? Готуючись штурмувати Донбас?
показать весь комментарий
14.04.2025 09:50 Ответить
Так не відповіли - це ви героїчно всією сім'єю будете відвоювувати? Чи хтось має за вас?
показать весь комментарий
14.04.2025 09:56 Ответить
Щось пінічна корея не дуже хоче повертатись, незважаючи на рівень життя в Південній Кореї
показать весь комментарий
14.04.2025 10:04 Ответить
Ну можете ще повоювати рік два ,як в останній рік війни в кореї - втратити ще мільйон людей і не просунутися нікуди - такий варіант ок?
До речі ,коли ви мобілізовуєтеся ?
показать весь комментарий
14.04.2025 10:09 Ответить
На підконтрольній території землі вже не залишилось? Можна з таким же успіхом будувати тут, не поклавши при цьому десятки тисяч життів, щоб будувати десь там. Правда, щось мені підказує, незалежно від геолокації - нічого побудовано не буде.
показать весь комментарий
14.04.2025 10:23 Ответить
Он пасмотрит в ачько пукину и дагаварица где-та па сэрединэ
показать весь комментарий
14.04.2025 11:44 Ответить
Що ,славко , під ніком "Наталья Истомина " в зелених ботів перезмінка ?

Знов будеш брехати про касетні ********** в томагавку замість осколково-фугасних вигороджуючи ставленика Зе - Артюха. ?
показать весь комментарий
14.04.2025 12:22 Ответить
Оно необучаемое гундосое чмо... Хуже того, оно посто агент кремля...
показать весь комментарий
14.04.2025 12:40 Ответить
Зеля, і зебіли, поверніть те, що ви отримали в 2019р.
показать весь комментарий
14.04.2025 15:39 Ответить
Або? Яка альтернатива? Війна до останнього українця (але не-українці Ще, Дєрьмак тощо не постраждають)? Це буде перемога?

Аби мати, хоч якісь шанси, треба було обіцяти і не виконувати, затягувати початок війни якомога довше, набиратися сил та потужностей, а після початку ефективно оборонятися, спалюючи років 1 до 10 чи 20, без усяких контрнаступів, де фактично абсолютно неефективно спалили тисячі життів і купу ресурсів.
показать весь комментарий
14.04.2025 17:45 Ответить
Маєте якісь інші варіанти??
показать весь комментарий
14.04.2025 09:21 Ответить
Більше зброї - щоб хоча би зупинити їх
показать весь комментарий
14.04.2025 09:22 Ответить
На дивані хіба ти воюєш ,як і твоя родина. В мене єдиний рідний брат і воює в ЗСу з 2023 року ,хоч і патріот - сказав 17 річному сину виїзджати за кордон . Бо на відміну від таких тиловиків -переможунів ,як ти - він бачить реальний стан речей в армії і реальні втрати ...
показать весь комментарий
14.04.2025 10:06 Ответить
Радянсько-Фінляндська була закінчена дипломатично
показать весь комментарий
14.04.2025 10:53 Ответить
Особливо нічого не заважає штурмувати пенсіонеру лінії Суровікіна чужими дітьми
показать весь комментарий
14.04.2025 11:20 Ответить
Зелена гнида вішайся!😡
показать весь комментарий
14.04.2025 11:29 Ответить
Тобто якщо нам крупно пощастить. то ти підпишеш аналог мінських домовленостей але з втратою суверенітету на величезних територіях. І через те що ти тупо просрав оборону країни, фронт збільшився, і він буде стояти поки ***** не здохне. Щоденні обстріли, провокації, вбивства триватимуть . А в країні вирує криза. Демографічна і економічна. Зате зелені у сметані. Сметанін не дасть збрехати. У них все прекрасно. Декларують нажиті непосильною працею мільйони, а ще більше ховають у матрацах у закордонних вілах.
показать весь комментарий
14.04.2025 17:08 Ответить
Всі війни закінчувались "дипломатично". Те, що ця війна не виключення, було зрозуміло ще в 2022. Однак основна мета не-українців Зеленського, Єрмака та їх прихвостнів - знищення українського народу. Тому їх боти розносили і розносять ідею "війна до останнього українця". Так, до останнього Василя та Петра, Олени та Марічки. Проте самі вони та їх бото-прислуга, звичайно, ніяк би не постраждала.
показать весь комментарий
14.04.2025 17:40 Ответить
'Якби я був президентом, то ми би Крим не здали'
показать весь комментарий
14.04.2025 19:36 Ответить
Війна не закінчується дипломатично. Одна зі сторін програє, а дипломати затверджують результати війни у мирній угоді.
показать весь комментарий
14.04.2025 20:59 Ответить
Ну і скількі років їх будуть повертати. А що робити людям, які втратили все на окупованих теріторіях-бути бомжами на своїй землі? Людям не вистачить життя, щоб повернутися додому. Скількі теріторій в світі повернули дипломатичним шляхом-0 цілих та х...й десятих.
показать весь комментарий
14.04.2025 09:26 Ответить
показать весь комментарий
14.04.2025 09:28 Ответить
Страница 2 из 3