11587 посетителей онлайн

Украина не должна выплачивать пенсии людям, которые остались на оккупированных территориях Донбасса, - Андрющенко. ВИДЕО

Украина не должна выплачивать пенсии гражданам, которые остаются на временно оккупированных территориях Донбасса.

Об этом сообщил руководитель Центра изучения оккупации и бывший советник мэра Мариуполя Петр Андрющенко, передает Цензор.НЕТ.

По его словам, эти средства фактически работают на экономику РФ и опосредованно финансируют российскую армию

Андрющенко утверждает, что часть украинских пенсионных выплат в итоге идет в бюджет страны-агрессора, около 40% которого направляется на нужды ВПК.

Также он отметил, что в Мариуполе, Мелитополе и Бердянске условия жизни сейчас, по его оценке, легче, чем в прифронтовых городах под контролем Украины, поскольку там нет постоянных массовых обстрелов.

Напомним, ранее украинским пенсионерам на оккупированных территориях и за рубежом необходимо было пройти верификацию до конца прошлого года, чтобы сохранить право на выплаты.

Топ комментарии
+47
Це треба було зробити ще в 14 році.
показать весь комментарий
06.01.2026 12:23 Ответить
+17
чомусь українським пенсіонерам
за кордоном пенсію не виплачують
бо вони за кордоном
а цим ****** за що платити?
взяли чужий паспорт, зрадили країну
і їм ще й платити з українських рук?
показать весь комментарий
06.01.2026 12:34 Ответить
+13
Це ж тоді не буде чим фінансувати адміністрації окупованих міст та сіл. Ніпайдьоть!
показать весь комментарий
06.01.2026 12:32 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Це треба було зробити ще в 14 році.
показать весь комментарий
06.01.2026 12:23 Ответить
Написав " Сєргей Решетников" із Вологди.
Сергей Решетников #601595

Мене читають: 0

Я читаю: 0

Реєстрація: 07.02.2025
показать весь комментарий
06.01.2026 12:56 Ответить
Так тоді і тим хто виїхав в інші країни теж непотрібно виплачувати пенсію! Яка різниця куди в яку країну виїхала людина від війни? Перед законом всі громадяни України рівні!
показать весь комментарий
06.01.2026 13:10 Ответить
Російсим ролям по барабану. Їм головне хаос в голови " пересічних закидати". А тому Андрющенку, хочеця попрацювати " маленьким популістом Зеленьським", вкинув галіматью, нарід довольний..
показать весь комментарий
06.01.2026 13:14 Ответить
Тобто якщо виїхали і країну з якою ведеться війна то це нормально на вашу думку?
показать весь комментарий
06.01.2026 14:18 Ответить
А якщо виїхали в країни ЄС а потім в росію? Як ми будемо відслідковувати? А ті хто лишився на окупованих територіях, ті взагалі нікуди по базі ДПСУ не виїжджали, як їх вирахувати кому платити а кому ні? А як перевіряти? А яка буде корупція на цьому?
показать весь комментарий
06.01.2026 15:31 Ответить
по країні витрат або переказів.
показать весь комментарий
06.01.2026 18:09 Ответить
будуть переводити на транзитну банківську картку українського банку і на цьому все!
показать весь комментарий
06.01.2026 18:57 Ответить
такі картки блокуються разом з коштами десь після 3-10 переказів.
показать весь комментарий
07.01.2026 18:09 Ответить
а якщо це моя картка і я на неї переводжу кошти зі своєї пенсійної, то що ти будеш юлокувати?
показать весь комментарий
07.01.2026 18:51 Ответить
А чому з Вологди,а не Костроми?
показать весь комментарий
06.01.2026 17:38 Ответить
100%
показать весь комментарий
06.01.2026 13:55 Ответить
То є так це є спонсорство тероризму і підтримка тих хто залишився на боці терористів.
показать весь комментарий
06.01.2026 14:03 Ответить
Згоден
показать весь комментарий
07.01.2026 09:21 Ответить
Пам'ятаю,як до нас їздили з окупованих територій по пенсії,я підвозив одного з Горлівки,питаю чоловіка,як вам живеться в окупації,каже нормально,спрашую, скільки в нього пенсія ,каже 13т.рублів,а приїхав ще по українську пенсію.Я пожалкував,що підібрав його,І таких до нас їздило майже до повномашнтабної.
показать весь комментарий
07.01.2026 18:05 Ответить
Та не може бути! Невже хтось до такого додумався?
Впевнений: президенту це не сподобається.
показать весь комментарий
06.01.2026 12:32 Ответить
Це ж тоді не буде чим фінансувати адміністрації окупованих міст та сіл. Ніпайдьоть!
показать весь комментарий
06.01.2026 12:32 Ответить
Пенсії виплачують з держбюджету та бюджету пфу, до яких з окупованих територій не надходить жодних відрахувань! Адміністрації окупованих територій мають свої місцеві бюджети ,які формуються за рахунок податків юридичних осіб,зареєстрованих в громаді і які перебувають в Україні
показать весь комментарий
07.01.2026 12:50 Ответить
чомусь українським пенсіонерам
за кордоном пенсію не виплачують
бо вони за кордоном
а цим ****** за що платити?
взяли чужий паспорт, зрадили країну
і їм ще й платити з українських рук?
показать весь комментарий
06.01.2026 12:34 Ответить
Не бреши, в сім все виплачують. Вам, роісянам, може і не виплачують.
показать весь комментарий
06.01.2026 12:57 Ответить
А у тебе там родичі чи що,?
показать весь комментарий
06.01.2026 13:27 Ответить
Де " там"? На территорії, де Зеленьський все розмінував і забезпечив прпадання людей в окупацію вже через тиждень?
Ні, не має ніяких родичив. А є законодавство України, у якому відсутні норми, що якщо людина мещкає під окупацією, її потрібно лишити пенсії. От коли ти ти станеш " діпутатом" і приймеш такі норми, Україна перестане виплачувати пенсії, тим, хто не машкає на території країни.
показать весь комментарий
06.01.2026 13:55 Ответить
Та який там тиждень. Ми жили за 40км від Голої Пристані. Прокинулись від вибухів приблизно у 5.30 ранку 24 лютого. Вже стрілянина була не далеко. А до кордону з Кримом км 200, а то і менше.
показать весь комментарий
07.01.2026 09:08 Ответить
Брехня, не платять хіба що тим хто отримував через укрпошту.
показать весь комментарий
07.01.2026 09:41 Ответить
Тамжынашилюді
показать весь комментарий
06.01.2026 12:45 Ответить
Міша Подоляк. Не розводь галіматьї. Твій шєф, криворогульський робив і робить то ж саме. Тому що так вимагає законодавство України. Єдина вимога- проходити верифікацію. Бо людина могла вже померти, а родичі продовжують отримувати пенсію.
показать весь комментарий
06.01.2026 13:00 Ответить
Чепуха, відкрий пенсійне законодавство України, і знайди там норму, яка дозволяє .. " работнікам фєрми", розказувати, що " можна нє віплачавать"?
Коли знайдеш, напиши.
показать весь комментарий
06.01.2026 13:11 Ответить
на фуй с ним
показать весь комментарий
06.01.2026 13:19 Ответить
Так, хоч можна сказати, що це робив Яйценюк, і куди зник цей хлопчик, , що зрізав виплати українським бюджетникам, деяким майже в половину після Революції Гідності, натомість платив х-уйловським окупантам за газ по лютий 2015 року.
показать весь комментарий
06.01.2026 13:34 Ответить
З пенсіями у нас повний бардак.Причому давно й "потужно",незважаючи на реХформи пенсійної системи кожні кілька років.ПрокурВори,мєнти,протерміновані депутати і колаборанти не дадуть збрехати...
А щодо виплат громадянам країни-окупанта то взагалі повний сюр.
Хоча,як на мене,саме фактор пенсійного забезпечення один з вирішальних для повернення наших біженців-ніхто не хоче й не буде годувати держслужбовців-злодіїв та громадян країни-агресора.

показать весь комментарий
06.01.2026 12:52 Ответить
к сожалению там не только ждуны но и те кто благодаря " продуманной оборонной стратегии " Зели и прочих Верещучек оказались в окуппации не по своему желанию в первые дни войны
но ситуация с выплатами кричащая была с самого начала . выплачивать украинскую пенсию тем кто ее получает еще и от москалей это перебор
показать весь комментарий
06.01.2026 12:52 Ответить
Нєтолькаждуни, ше є кацапи чистокровні
показать весь комментарий
06.01.2026 13:30 Ответить
А як взагалі це відбувається? Готівку ж точно ніхто туди не возить і банкомати не поповнюють. Невже кацапи українські картки підтримують
показать весь комментарий
06.01.2026 13:00 Ответить
На підконтрольну їздять.
показать весь комментарий
06.01.2026 13:41 Ответить
Як - через Польщу ...?
показать весь комментарий
06.01.2026 14:23 Ответить
В них питайте. Я в Києві, без світла)))
показать весь комментарий
06.01.2026 15:05 Ответить
Україна не має виплачувати пенсії ЖДУНАМ, які лишилися на окупованих територіях Донбасу
показать весь комментарий
06.01.2026 14:33 Ответить
Не забувайте про цифрова технології. Все робиться через рєшал та обнальщиків, які за свої послуги беруть до 30 -40 відсотків з пенсій. Нікуди ніхто не входить, просто в місцевій конторі видають пенсам російські рублі після того, як переводять їх укр.пенсії на свої картки укр.банків. Все працює під дахом місцевих ФСБшникіа та ментів.
показать весь комментарий
07.01.2026 12:56 Ответить
Типовий популіст у стилі " 4000 евро зарплати вчителям".
Ти законодавство України змінив, популіст Зелений, перед тим як щось брякати?
І головне, то люди самі в окупацію побігли, чи може Зеленьський так старанно все розмінував, що ворог за тиждень захопив 75 відсотків Херсонської і Запорізізської областей?
показать весь комментарий
06.01.2026 13:07 Ответить
Може хтось знає о кількості тих пенсіонерів і о сумі коштів на місяц?І скільки серед них мертвих душ?
показать весь комментарий
06.01.2026 13:13 Ответить
Взагалі то,ці люди,працювали та заробили ці пенсії,чи не так?Але як би пан Андрущенко, запропонував пінсеонерам якусь гідну альтернативу,якщо вони покинуть свої домівки, тоді,так можно про щось потякати,а краще,хай згадає нашого мера,вадіка маріупольського та як бюджет міста деребаніли,та як вадік місто покинув на призволяще.
показать весь комментарий
06.01.2026 13:22 Ответить
Заробили і тепер мають її отримувати від того, хто контролює ті території.
показать весь комментарий
06.01.2026 13:31 Ответить
Добре, віддайте зароблене,або зробить умови,гідні,для виїзду.
показать весь комментарий
06.01.2026 13:37 Ответить
то вже краще вимагайте одразу припинити окупацію рашкою. Дуже реалістичні у вам вимоги
показать весь комментарий
06.01.2026 16:08 Ответить
Ти вже встигла так швидко змінити пенсійне Законодавство України, щоб припинити виплати?
То може портібно " виплати" припинити Зеленьському Верещучці, шоблі Зеленій, що допустили потрапляння людей в окупацію, розмінувавши весь південь, лишивши ЗСУ бюджету і вивівши бригади із під Крима і Маріуполя, а не людей, що через це портрапили у окупацію?
показать весь комментарий
06.01.2026 14:01 Ответить
ну то просто треба позбавити громадянства усіх, хто не виїхав звідти і прийняв рашистське громадянство. а зеленському і шоблі ще може й припинять, якщо перестануть вибирати усякий камсамольський нафталін
показать весь комментарий
06.01.2026 16:06 Ответить
Станеш замісць Зеленьського, внесеш в парламент зміни до законодавства, доб'єшся голосування, і всі твої фантазії реалізовані
показать весь комментарий
06.01.2026 19:55 Ответить
для чого такий довгий шлях, якщо мої фантазії і так зараз реалізують?
показать весь комментарий
06.01.2026 20:03 Ответить
Та невже? А якщо не реалізують? Покаєшся
показать весь комментарий
06.01.2026 20:14 Ответить
Взявши кацапєтовсь кий паспорт,вони самі визначили собі альтернативу. Підтримую Андрущенка,ніяких виплат на окуповані території. А так їм війна-мама рідна,дві сіськи смокчуть. Плюс процеси оформленння-це корупція та колабораціонізм чиновників України.
показать весь комментарий
06.01.2026 13:34 Ответить
Не так, у нас солидарная пенсионная система. Дети платят за родителей
показать весь комментарий
07.01.2026 01:13 Ответить
11 років люди на окупованих територіях отримують пенсію і Андрущенку все подобалось. А тепер - що змінилось? Якщо Україна перестає платити пенсії, це означає, що вона відмовляється від своїх громадян на окупованих територіях. Ось і все.
показать весь комментарий
06.01.2026 13:32 Ответить
Які "свої "громадяни? У нас є одне громадянство. І держава ні від кого не відмовляється.
показать весь комментарий
06.01.2026 13:35 Ответить
Тобто ті населюки з радянських часів, яких Х-уйловщина населила на Донбасі зі сралінських часів, аби вони "столбили територию", і з яких Х-уйло сформував батальони домбабвійців і лугандонців, аби нищити Україну це все "українські громадяни".
Домбабвійцю, їх ні Х-уйло не вважає своїми, бо не виконали своє завдання, ні українці теж, які вважають їх зрадниками.
Де донецькі і луганські батальйони, що захищають Україну?
Як на мій розсуд, хрін вам, а не пенсії, зрадники, але пенсії з України сосете все одно, шахти були збиткові, але пенсії більші, ніж у більшості наших громадян, згідно із законом "за престиж шахтарської праці".
показать весь комментарий
06.01.2026 13:52 Ответить
Вас до ЄС не візьмуть з таким світоглядом
показать весь комментарий
06.01.2026 14:24 Ответить
Судячи з Брекзіту - туди не треба і проситися
показать весь комментарий
06.01.2026 14:34 Ответить
Теж мені "страшилка", для мене найбільший життєвий інтерес - відсіч х-уйловській навалі, аби вижив український народ, яку ти зі своїм прапорцем не помічаєш.
показать весь комментарий
06.01.2026 15:02 Ответить
Нет. Это означает что прекратят диверсию. Это госизмена платить оккупантам миллиарды долларов каждый месяц.
показать весь комментарий
07.01.2026 01:11 Ответить
Не пзди, невиплата пенсії не є підставою припинення громадянства
показать весь комментарий
07.01.2026 09:43 Ответить
До речі,пан Андрущенко,не бажає згадати,як двушка на маскву заїхала?! Та то мабуть не на впк була.
показать весь комментарий
06.01.2026 13:39 Ответить
Якщо твій сусід вкрав твою худобу і хлів, стриже та доїть її - ти не зобов'язаний її годувати. Навіть якщо за документами вони твої.
показать весь комментарий
06.01.2026 13:49 Ответить
Дивно порівнювати людей з худобою?! Можливо й сам опинишся на їхньому місті,хто знає.
показать весь комментарий
06.01.2026 14:23 Ответить
Я из Донецка сам, он прав, 95 процентов кто остался это худоба
показать весь комментарий
07.01.2026 01:10 Ответить
Вся Біблія просякнута цим порівнянням. "Віддалю цапів від овець", " Я ваш Пастир, а ви моє стадо", "Добрий пастух дбає про своє стадо" тощо.
показать весь комментарий
06.01.2026 14:45 Ответить
А її що ще до цієї пори виплачують, ох ні хрена собі. Та українські пенсіонери не мають що їсти, ціни скажені, комуналка скажена, а ми продовжуємо годувати російських. Проблеми на окупованих територіях це проблеми окупантів
показать весь комментарий
06.01.2026 16:22 Ответить
Від таких "радників" в Україні усі проблеми. Люди чесно заробили свої пенсії, і, якщо росія бажає платити їм ще й російську, то це проблеми росії. Багато пенсіонерів перераховують свої пенсії дітям в Україну або за кордон. Цих теж позбавити? Є пенсіонери, які говорять - заберить свою велику російську, віддайте нам хоч і маленьку, але українську. Цих теж позбавити? Не оскудніє ж земля українська ідіотами, бувшими радниками.
показать весь комментарий
06.01.2026 16:41 Ответить
А Украине никто ничего не заработал. Солидарная система. Из Донецка пенсионных взносов нет уже 12 лет
показать весь комментарий
07.01.2026 01:09 Ответить
Цигани кажуть: - Хто вкрав коня, той його і годує.
показать весь комментарий
06.01.2026 16:54 Ответить
Як багато українців, яких душить жаба. Про яке тут спонсорування тероризму чи фінансування економіки РФ йдеться. Де на ТОТ можна витратити українські гроші - ніде. Тому ці гроші всерівно повертаються в економіку України
показать весь комментарий
06.01.2026 20:10 Ответить
Не пишите бред. Конторы конвертации работают с 14 года в Донецке. Укр пенсию получают 99 процентов пенсионеров.
показать весь комментарий
07.01.2026 01:08 Ответить
Нужно просто запретить переводить деньги с пенсионной карты. Снимать только в банкомате в Украине
показать весь комментарий
07.01.2026 01:06 Ответить
Людина все життя працювала в Україні, платила податки, заробила пенсію. Це її гроші. Яке ви маєте право їх забрати. Яка різниця де живе пенсіонер : за кордоном чи в окупації? Люди заробили пенсію. Якщо людина заробила собі пенсію, наприклад, у Польщі, Чехії чи Італії, а живе в Україні чи якійсь іншій країні її що позбавляють пенсії?
І як пройти ідентифікацію з окупованих територій? Та ще й з української сім карти? Світла майже ніколи немає там, якщо з'являється то зв'язок тільки, щоб написати повідомлення яке йтиме декілька хвилин, а то і більше.
І щось негативне говорити про людей які залишились в окупації - це цинізм. Херсонську область просто здали. О 5.30 вони були вже під Олешками і Голою Пристанню. Ви знаєте як зараз виживають люди в Голопристанському чи Цюрупинському районах? Якщо пенсіонери виїжджають на підконтрольні частину і не отримували пенсію не на карту, то вони не можуть повернути гроші з 22 року. Їм говорять, щоб їхали до пенсійного фонду у Херсон. Херсон! По суті, відправляють людей на лінію бойового зіткнення. Дорога від Миколаєва до Херсона- це дорога смерті. На чому туди їхати? Де жити? Або не можуть оформити пенсію, тому що не вистачає 2 -3 роки. В ці роки людина працювала в колгоспі, радгоспі, у школі кочегаром чи ще десь. Їй говорять, щоб привезли звідти підтвердження. Підтвердження з окупованих територій! Школи розбиті, контори розбиті, архівів немає! Якщо знали, що буде повномасштабне вторгнення то чому за тиждень, за два дні, за день не дали команду вивезти архіви? Щоб паніки не було? Вивозили документи всіма можливими способами коли війська РФ стояли на сусідній вулиці.
Коли вони на Уралах зі снайпером на даху під'їжджали до будинків і перевіряли документи то вже все про всіх знали. Знали хто афганець, атошник, мисливець.
Чому сервера не забрали чи заблокували, чи що там з ними роблять, щоб інформацію не можна було дістати?
А ви ставите у вину пенсіонерам, що вони живуть на окупованих територіях.
показать весь комментарий
07.01.2026 08:56 Ответить
За кордоном пенсії виплачують українцям в тих країнах, з якими є договір з Україною.
показать весь комментарий
07.01.2026 09:40 Ответить
Люди цю пенсію заробили важкою працею. Вона їхня але наша Україна тільки пригодна для життя чиновників, суддів,прокурорів Їм можна все а простому пенсіонерові -тільки здохнути.
показать весь комментарий
07.01.2026 09:44 Ответить
Т.е. когда взносы платить, тогда все. Когда пенсию выплачивать- так будем думать кому давать. Причём прокуроров никто не забыл
показать весь комментарий
07.01.2026 12:22 Ответить
Пенсія зароблена людиною не зараз,тому вона мае право іі отримувати хоч в АНТАРКТИДІ!! І держава повинна та зобовязанна це робити .
показать весь комментарий
07.01.2026 14:10 Ответить
Усі мають пройти ідентифікацію у пенсійних органах. Це справедливо. Може багатьох уже немає на цьому світі.
показать весь комментарий
07.01.2026 16:19 Ответить