4033 посетителя онлайн

Группа неизвестных с применением оружия напала на военнослужащих "Айдара" на Днепропетровщине. ВИДЕО

Сегодня, 21 февраля, в одном из городов Днепропетровской области произошло чрезвычайное событие. Группа из шести неизвестных лиц совершила нападение на военнослужащих "Айдара".

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на пресс-центр полка.

Как отмечается, во время нападения одним из нападавших было применено огнестрельное оружие.

Нападение на военных произошло вне службы

"Важно подчеркнуть:

на момент инцидента военнослужащие находились вне выполнения служебных задач, занимались личными делами, никого не провоцировали и не совершали никаких действий по отношению к другим лицам. Нападение было совершено без каких-либо оснований!", - говорится в сообщении.

"Айдар" предупреждает: дальнейшие агрессивные действия против военных будут иметь серьезные последствия

В полку подчеркивают: нападать на военных - опасно и безответственно. Речь идет о подготовленных, опытных штурмовиках, которые имеют полное законное право защищать себя в случае угрозы.

"Во время этого события военнослужащие сознательно не применили оружие, хотя закон позволяет его использование для отражения нападения. Они проявили сдержанность, чтобы не подвергать опасности гражданских. Любые дальнейшие попытки агрессии против военных могут иметь очень серьезные последствия! Штурмовики будут защищать себя в соответствии с нормами действующего законодательства Украины", - добавили в пресс-центре полка.

Топ комментарии
+31
В Ізраїлі майже всі військові, навіть жінки, ходять зі зброєю "не при виконанні"! А в нас ситуація значно гірша - війна!
показать весь комментарий
21.02.2026 12:42 Ответить
+22
Дуже зважена реакція, але краще було все-таки застосувати зброю. І дати урок "групі невідомих" на декілька наступних років.
показать весь комментарий
21.02.2026 12:39 Ответить
+18
В нас таке завжди. То один ухилянт нападає на групу з одинадцяти військовослужбовців, вважає себе рембою, то провокують - падають і помирають...
показать весь комментарий
21.02.2026 12:44 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Это как,не при исполнении,но с оружием?
показать весь комментарий
21.02.2026 12:33 Ответить
Мабуть просто так , проходили і раптом вирішили напасти .
показать весь комментарий
21.02.2026 12:36 Ответить
В нас таке завжди. То один ухилянт нападає на групу з одинадцяти військовослужбовців, вважає себе рембою, то провокують - падають і помирають...
показать весь комментарий
21.02.2026 12:44 Ответить
Чух,це мабуть тебе треба провірить,бо щось підозрілий у тебе позивний.
показать весь комментарий
21.02.2026 13:53 Ответить
ти півнику, щось розкудахтався дуже.
показать весь комментарий
21.02.2026 14:22 Ответить
В Ізраїлі майже всі військові, навіть жінки, ходять зі зброєю "не при виконанні"! А в нас ситуація значно гірша - війна!
показать весь комментарий
21.02.2026 12:42 Ответить
Могли б роздати зброю всім, раз війна . Шоб теж з нею ходили.
показать весь комментарий
21.02.2026 12:49 Ответить
У вільній країні кожен громадянин має право на володіння вогнепальною (і короткоствольною) зброєю і право на самозахист. (після відповідного оформлення).
показать весь комментарий
21.02.2026 13:05 Ответить
тебе вже давно пристрелили кацапчик
показать весь комментарий
21.02.2026 14:23 Ответить
В Ізраїлі "всі" не ходять зі зброєю, а лише військові.
показать весь комментарий
21.02.2026 15:55 Ответить
У нас - ВІЙСЬКОВИЙ СТАН... Наприклад, поліція, навіть в мирних умовах, мають право носіння зброї (у деяких випадках), після припинення виконання службових обов'язків...
показать весь комментарий
21.02.2026 12:43 Ответить
Це більше не від обставин залежить, а від роду служби. Патрульні чи спецпризначенці здають, слідчі/ детективи лишають.
показать весь комментарий
21.02.2026 13:09 Ответить
Так і у них - "рід служби" - ВІЙНА...
показать весь комментарий
21.02.2026 13:19 Ответить
Так я і написав про наприклад поліцію.
Про військових раніше і нижче.
показать весь комментарий
21.02.2026 13:41 Ответить
Не при виконанні, заг зброєю, займалися особистими справами. Що ж то за справи такі...?
показать весь комментарий
21.02.2026 12:58 Ответить
А вживання їжі, перебування в магазині, чи сидіння на унітазі - це "службова діяльність", чи "особисті справи"?
показать весь комментарий
21.02.2026 13:21 Ответить
Я звичайно можу помиляюся, але в тиловому місті такі особисті справи робляться без зброї.
показать весь комментарий
21.02.2026 13:25 Ответить
У нас немає "тилових" міст...
показать весь комментарий
21.02.2026 13:30 Ответить
Звісно. Орки в любий момент можуть десантуватись навіть у Львів, чи дрг доїхати до Тернополя. Потрібні спецзагони з жінок, озброєними мосінками.
показать весь комментарий
21.02.2026 14:33 Ответить
Сміяться у якому місці?
показать весь комментарий
21.02.2026 14:35 Ответить
Вам блокпости для чого по всій країні наставили? Щоб не одна орківська муха не пролетіла.
Тут не до сміху...
показать весь комментарий
21.02.2026 14:40 Ответить
Ти, коли-небудь, на практиці, вирішував питання тимчасового розміщення особового складу, тичасово розміщеного, в населеному пункті, - тим більше, виведеного з передової, на відпочинок, та переформування? Особливо, коли місце його основної дислокації, за мирним часом - за кілька сот кілометрів, від місця переформування? Організовував "збройові еімнати", внутрішню та гарнізонну службу, в підрозділі? У радянські часи, і в перші роки незалежності, це було покладено на начальників гарнізонів та військових комендантів. Комендатури знищили, ще до 2014-го. А якщо начальник гарнізону, в прифронтовому місті, "мишей не ловить" - так це проблема не підрозділу, а начальника гарнізону...
показать весь комментарий
21.02.2026 14:52 Ответить
Дніпропетровщина натепер - це вжЕ прикордоння
показать весь комментарий
21.02.2026 13:35 Ответить
Це в багатьох країнах так. Особливо в тих що мають текучий конфлікт. Не путай військових і поліцію.
показать весь комментарий
21.02.2026 13:06 Ответить
треба було на місці пришити , щоб потенційним , мудакам не повадно було Якийсь дитячий садок
показать весь комментарий
21.02.2026 13:25 Ответить
Нічого не зрозуміло.Звичайна якась бійка,до чого тут військові?На лобі написано було військовий,адже без форми?Щось тут не все говорять.
показать весь комментарий
21.02.2026 12:35 Ответить
Нє, " розєнко", ******* грошима у фермерскій касі
показать весь комментарий
21.02.2026 12:52 Ответить
Дуже зважена реакція, але краще було все-таки застосувати зброю. І дати урок "групі невідомих" на декілька наступних років.
показать весь комментарий
21.02.2026 12:39 Ответить
Ходять в тилу зі зброєю?
А може з кимось зплутали? Такої думки не виникало?
показать весь комментарий
21.02.2026 12:41 Ответить
Шість невідомих каратістів , це вже маленьке військове відділення . Зробити їх відомими , озброїти до зубів і відправити на таку позицію , з якої наші воїни ЗСУ по пів року не виходять а то і більше .
показать весь комментарий
21.02.2026 12:41 Ответить
Поки не дозволять відкрите носіння вогнепальної зброї - порядку і закону в країні не буде.
показать весь комментарий
21.02.2026 12:46 Ответить
спочатку перед цим треба чітко прописати закони . А то і за помилку в рахунку кафе будут відстрілювати з думкою що це законно .
показать весь комментарий
21.02.2026 13:08 Ответить
Що там винаходити велосипед. Копіювати закон з закону США, штат Каліфорнія.
показать весь комментарий
21.02.2026 14:36 Ответить
Боронь Боже! Як можна роздати зброю населенню, у якого 73% долбо#оби
показать весь комментарий
21.02.2026 15:58 Ответить
Для того і роздати.
показать весь комментарий
21.02.2026 17:41 Ответить
Я уже спрашивал, так никто не ответил. Как вы поступите? Дайте совет. Мусор вынести шпалер брать?
На смену заступать ствол в бане оставлять или в цех за станок тащить?
показать весь комментарий
21.02.2026 13:27 Ответить
Спитайте у мешканців Каліфорнії. Хто зі зброєю куди ходить.
показать весь комментарий
21.02.2026 14:28 Ответить
Спросил. Оказывается никто никуда особо не ходит
Калифорния имеет одни из самых строгих законов об оружии в США. Основные требования включают 10-дневное ожидание при покупке, минимальный возраст 21 год для большинства видов оружия (с 2020 года), проверку биографических данных и запрет на штурмовое оружие. Скрытое ношение (CCW) требует специальной лицензии, а открытое ношение в общественных местах запрещено.
показать весь комментарий
21.02.2026 15:07 Ответить
Військовий завжди повинен бути зі зброєю.
показать весь комментарий
21.02.2026 12:47 Ответить
Напад не зараховується - повторювати - собі дорожче - "Айдар"
показать весь комментарий
21.02.2026 12:47 Ответить
Зайшли у місто якісь російськомовні зі зброєю...але в нас не можна російськомовних називати російськомовними, євреїв євреями, а русскіх русскімі. Все останнє можна.
показать весь комментарий
21.02.2026 12:48 Ответить
Група з 6 невідомих, чи невідимок судячи з відео?
показать весь комментарий
21.02.2026 12:51 Ответить
+++
Браво!
показать весь комментарий
21.02.2026 13:28 Ответить
дуже сумніваюсь, що ухилянти, та ще й в Дніпрі, практично найближчому до фронту місті, стали би чіплятись до військових, якими б каратистами вони не були. Скоріше обійшли би прохідними дворами від гріха подалі. А от інфільтровані русняки, які зачаїлись при допомозі місцевих.... Дніпро ще те місто, якщо згадати, звідки був засланий убивця Ірини Фаріон
показать весь комментарий
21.02.2026 12:52 Ответить
Дніпропетривщина це не місто Дніпро .
показать весь комментарий
21.02.2026 12:56 Ответить
Махните. Не обращайте внимание. Это серфинг по заголовкам. 70% пишущих дальше заголовка не опускается. Некогда.
показать весь комментарий
21.02.2026 13:32 Ответить
Субота,не при виконанні,далі говорити,чи здогадаєся?
показать весь комментарий
21.02.2026 13:01 Ответить
якби те, на що ви натякаєте, то вони б таки застосували зброю. Але вони поводились стримано
показать весь комментарий
21.02.2026 13:07 Ответить
А вже є вирок суду стосовно затриманого юнака?
показать весь комментарий
21.02.2026 17:31 Ответить
Тобто невідомим можна зброю з собою тягати в громадянину ні? Вільне володіння зброєю повинно бути у всіх
показать весь комментарий
21.02.2026 12:52 Ответить
чмо ти кремлівське давай про мальчіка в трусіках
показать весь комментарий
21.02.2026 13:42 Ответить
Не застосовувати зброю під час нападу в період війни?! Як на мене це не гуманність, це злочин! Наступного разу це може знову повторюватися і що, кожного разу квітами відбиватися?!
показать весь комментарий
21.02.2026 13:15 Ответить
Байдуже де напад на військових розцінювати як напад дрг, навіть якщо там скажені бабки сатанату упц МП а потім розбиратися
показать весь комментарий
21.02.2026 13:41 Ответить
..якщо це не диверсійна москальська група.
показать весь комментарий
21.02.2026 13:56 Ответить
Диверсійна група і бійка для вас це не виглядає безглуздо?
показать весь комментарий
21.02.2026 14:05 Ответить
Ні,для мене це виглядає як тенденція просочування москалів в тил.
показать весь комментарий
21.02.2026 14:12 Ответить
зрозуміло,питань нема
показать весь комментарий
21.02.2026 14:17 Ответить
Якась максимально мутна історія.
Одна група невідомих напала на іншу групу невідомих, усі зі зброєю, хтось стріляв, хтось 'стримувався'.

Чергові кримінальні розбірки намагаються видати за 'напад на військових' ?
показать весь комментарий
21.02.2026 13:51 Ответить
А даремно не застосували зброю(Ти маєш бути професіоналом і поза роботою це раз.Два- ну наступні,котрі колись ймовірно нападуть,не боятимуться ,що проти них застосують зброю((
показать весь комментарий
21.02.2026 13:54 Ответить
Тцкашники
показать весь комментарий
21.02.2026 14:03 Ответить
Пропоную, терміново збільшити кількість блок-постів в урядовому кварталі і розширити периметр вдвічі...
показать весь комментарий
21.02.2026 14:05 Ответить
Більш похоже на те що нажерлися і влаштували "ти мєня уважаєшь?" . Бо та пресуха полку наче допис на марахвон оприлюднила
показать весь комментарий
21.02.2026 14:08 Ответить
спочатку плювали і били тцк. потім почали стріляти в тцк. тепер стріляют по всіх військовим?далі почнут напади на військові частини і підрив військової техніки. як багато у нас користних кацапських ідіотів?
показать весь комментарий
21.02.2026 14:12 Ответить
Ні,пропонуємо тобі самому стати військовим.
показать весь комментарий
21.02.2026 19:34 Ответить
Чому не вбили всіх шістьох?
показать весь комментарий
21.02.2026 14:35 Ответить
Знову невідомі.
показать весь комментарий
21.02.2026 17:22 Ответить