11599 відвідувачів онлайн
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Чи виснажується Україна?

Багато розмов, особливо у зарозумілих, закоханих у цинізм західних колах, про те, що Україна виснажується.

Це не так. Україна повна сил, попри усі удари. Сьогодні я був у Дніпрі. Там на кручі Дніпра з’їхалися на пікнік місцеві. Найкращі свої місця з найліпшим краєвидом вони віддали розрахункам зенітників. Поруч з чиїми пікапами вони пили і їли, грали в шахи і гуляли з дітьми – поки дула спарених кулеметів сторожко вдивлялися у небеса.

Виснажилася не Україна. Це у посадовців держструктур закінчуються ідеї, як забезпечити фронт.

Кажуть, що не вистачає людей на фронті. Але як їх може вистачити, коли ДЕ-ФАКТО в Україні немає жодної примусової мобілізації?

Ще раз повторюю: ДЕ-ФАКТО у нас служба в Україні добровільно.

По-перше, у нас, за офіційною інформацією, 500 тисяч ухилянтів. Знаєте, скільки передали до суду за 2 попередні роки? Аж три з лишнім тисячі. Тобто ймовірність, що держава СПРОБУЄ (бо суд – ще зовсім не покарання!) тебе покарати за ухилянтство – менше відсотка. Навіть нічого не треба платити.

По-друге, у нас за опередній рік вчетверо виросли числом дезертири і СЗЧшники. Тільки офіційні дані 90 тисяч осіб. 15 бригад. Скільки справ передано до суду з метою покарати? Трохи більше 2 тисяч, і це при тому, що насправді цифра СЗЧ в рази реально більша – от і отримуємо все той же 1% ймовірності покарання.

По-третє, у нас де-факто відкритий кордон. Ловлять, я підозрюю, в кращому разі 1% тих, хто йде тікати.

То чи можна казати, що Україна виснажена? Ні, людського ресурсу достатньо, просто ні кнутом, ні пряником українська держава цей ресурс не здатна поки що залучити. Тож чому дивуватися, коли повномасштабна війна самими лише добровольцями стикається з таким дефіцитом кадрового ресурсу?

Ніхто, крім військових, зараз не застосовує примусу щодо ухилянтів. ТЦК – це єдина структура, котра когось до чогось намагається примушувати, хоча це зовсім не її функція. Поліція, ДБР, прокуратура намагаються бути в тіні, хоча вони і є, за визначенням, апаратом примусу.

До речі. Чи шукає хтось кадровий ресурс за кордоном? Скільки Україна платить рекрутерам, котрі приводять до неї на службу іноземців? Невже серед кількох мільярдів населення лояльних або нейтральних країн для нас не знаходится хоча б 20 тисяч рекрутів на місяць? Я в це не готовий повірити.

Україна повна сил. Ті бойові підрозділи, котрі працюють кращим обладнанням, котрі правильно самі себе організували – вони показують прекрасні результати. Якщо у них вливати людей, кошти, не заважати їм ідіотськими наказами – то ми зупинимо РФ там, де вона зараз.

Зупинка наступу РФ – зупинка СВО – втрата сенсу війни. РФ посиплеться. Поясніть цим західним розумникам.

Топ коментарі
+28
Прочитав я допис автора - і перша думка в мене - можливо пан Ігор зазнав важкої контузії ? Бо інакше пояснити його допис я не можу . Якщо ж це так - то бажаю панові Луценко швидше одужувати - щоб повернутися в реальність і мати можливість РЕАЛЬНО ОЦІНЮВАТИ стан речей в країні .

ЦИТАТА : " ДЕ-ФАКТО у нас служба в Україні добровільнА"

РЕАЛЬНІСТЬ: Добровільність служби в ЗСУ закінчилась в 2023 році .З 2023 року - мобілізація ДЕ -ФАКТО відбувається під примусом . Хто сумнівається хай порівняє - кількість людей ,які "підписало " ТЦК , і скільки людей прийшло через рекрутингові центри .

у нас, за офіційною інформацією, 500 тисяч ухилянтів

"ухилянтом " як і злочинцем, бандитом , - можна стати лише за рішенням суду . Суд і тільки суд може вирішувати ,хто "ухилянт " . Не ТЦК, не Сирський з Зеленським не пан Луценко , ні медіаповії - лише суд . Скільки судових рішень ? Три тисячі ? Отже теоретично - три тисячі ухилянтів - це при умові ,що не подана апеляція.

По-друге, у нас за опередній рік вчетверо виросли числом дезертири і СЗЧшники.

Контуженому пану Луценко навіть не спадає на думку - ЧОМУ ? Чому тікають люди с ЗСУ ? При чому багато ,хто з них пішов добровольцем в 2022 році ? І яких не можна звинуватити у відсутності патріотизму ?

По-третє, у нас де-факто відкритий кордон

Відкритий кордон можна побачити хіба у мареннях важко пораненого пана Луценка і ще у воюючого Ізраїлю . Інакше як пояснити , що люди ризикуючим навіть життям тікаають горами і лісами замість ,того ,щоб виїхати ДЕ ФАКТО відкритими кордонами пана Луценка ? Питання теж риторичне

Я думаю все просто - пану Луценку ,як і багатьом державним чиновникам і тиловикам - просто не пощастило з народом .
Невдячний в нас народєц-ухилянт . А те що з початком війни влада Ізраїлю та України пішла різними шляхами - одна так і залишилася відкритою (чиновники взяли в руки зброю ) ,а Україна - закрила кордони , почала бусифікацію і розділила людей на касти ( багаті -жирують ,бідні воюють ) - ЦЕ ЗАНАДТО ВАЖКО ЗРОЗУМІТИ панам Луценкам - хай кінь думає в нього голова велика ...
показати весь коментар
04.02.2025 18:44 Відповісти
+27
Автор хай каже прямо- створити заградотряди, штрафбати, конвойні війська. Скопіювати сталінську систему, на інші ідеї вони не здатні.
показати весь коментар
04.02.2025 17:23 Відповісти
+22
Будуйте з зеленим Кагановичем концтабори на 1 млн. поки весь ресурс на загниваючий захід не звалив.
показати весь коментар
04.02.2025 17:19 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
Прочитав я допис автора - і перша думка в мене - можливо пан Ігор зазнав важкої контузії ? Бо інакше пояснити його допис я не можу . Якщо ж це так - то бажаю панові Луценко швидше одужувати - щоб повернутися в реальність і мати можливість РЕАЛЬНО ОЦІНЮВАТИ стан речей в країні .

ЦИТАТА : " ДЕ-ФАКТО у нас служба в Україні добровільнА"

РЕАЛЬНІСТЬ: Добровільність служби в ЗСУ закінчилась в 2023 році .З 2023 року - мобілізація ДЕ -ФАКТО відбувається під примусом . Хто сумнівається хай порівняє - кількість людей ,які "підписало " ТЦК , і скільки людей прийшло через рекрутингові центри .

у нас, за офіційною інформацією, 500 тисяч ухилянтів

"ухилянтом " як і злочинцем, бандитом , - можна стати лише за рішенням суду . Суд і тільки суд може вирішувати ,хто "ухилянт " . Не ТЦК, не Сирський з Зеленським не пан Луценко , ні медіаповії - лише суд . Скільки судових рішень ? Три тисячі ? Отже теоретично - три тисячі ухилянтів - це при умові ,що не подана апеляція.

По-друге, у нас за опередній рік вчетверо виросли числом дезертири і СЗЧшники.

Контуженому пану Луценко навіть не спадає на думку - ЧОМУ ? Чому тікають люди с ЗСУ ? При чому багато ,хто з них пішов добровольцем в 2022 році ? І яких не можна звинуватити у відсутності патріотизму ?

По-третє, у нас де-факто відкритий кордон

Відкритий кордон можна побачити хіба у мареннях важко пораненого пана Луценка і ще у воюючого Ізраїлю . Інакше як пояснити , що люди ризикуючим навіть життям тікаають горами і лісами замість ,того ,щоб виїхати ДЕ ФАКТО відкритими кордонами пана Луценка ? Питання теж риторичне

Я думаю все просто - пану Луценку ,як і багатьом державним чиновникам і тиловикам - просто не пощастило з народом .
Невдячний в нас народєц-ухилянт . А те що з початком війни влада Ізраїлю та України пішла різними шляхами - одна так і залишилася відкритою (чиновники взяли в руки зброю ) ,а Україна - закрила кордони , почала бусифікацію і розділила людей на касти ( багаті -жирують ,бідні воюють ) - ЦЕ ЗАНАДТО ВАЖКО ЗРОЗУМІТИ панам Луценкам - хай кінь думає в нього голова велика ...
показати весь коментар
04.02.2025 18:44 Відповісти
Автор хай каже прямо- створити заградотряди, штрафбати, конвойні війська. Скопіювати сталінську систему, на інші ідеї вони не здатні.
показати весь коментар
04.02.2025 17:23 Відповісти
Будуйте з зеленим Кагановичем концтабори на 1 млн. поки весь ресурс на загниваючий захід не звалив.
показати весь коментар
04.02.2025 17:19 Відповісти
Ні, просто створити військову юстицію - військовий суд (трибунал), військову прокуратуру та військову поліцію і вони зможуть розглянути справи не за 3 роки, а за 2-3 місяці. А так до відома, статистика - 5000000 мушщін в Україні від 25 до 60 не встали взагалі на військовий облік, чекають на кухні орду і готові віддати своїх дітей і дружин московським під@рам на забаву...
показати весь коментар
04.02.2025 17:39 Відповісти
Таке враження наче не Луценко це все писав, а Корчинський, "примусової мобілізації немає", "служба добровільна" , ага, бусифікація, вбивство ТЦКашника і підриви приміщеннь ТЦК то все кацапсько ІПСО? Нас тупо вважають за безмоглих овець
показати весь коментар
04.02.2025 21:17 Відповісти
А саме сумне в цій історії те - що,коли ті люди ,які так думають ,як пан Луценко повернуться з фронту - їх вдома зустріне - та сама КОРУМПОВАНА ГНИЛА СИСТЕМА . Оті чиновники-силовики - тиловики ,які крали під час війни,які брехали під час війни - навіть дякую їм не скажуть - а скажуть я вас " туди не посилав" .
показати весь коментар
04.02.2025 18:57 Відповісти
Україна не просто виснажується, а вже стоїть на краю прірви. І якщо цього хтось не бачить, то йому просто повилазило, або баблом очі закрило.
показати весь коментар
04.02.2025 21:50 Відповісти
"...у посадовців держструктур закінчуються ідеї, як забезпечити фронт..."

Звідки вони візьмуться ті ідеї, коли "посадовці держструктур" 24/7 думають тільки про одне - де що поцупити, як розпиляти бюджетик, як натовкти ще товщий матрас долярами. Диво, що фронт ще якось забезпечується, хоча все переполовинюється у кишені ворюг.
показати весь коментар
04.02.2025 17:28 Відповісти
Звичайно потрібно брати приклад з сталінського ссср. Треба було комуністам побудувати заводи і танки - прийняли відповідні закони, пограбували селян, зробили з людей кріпаків, зате збройні сили були найбільші в світі. Ось такі Луценки хочуть побудувати нам неосталінський совок
показати весь коментар
04.02.2025 18:39 Відповісти
Підтримують продовження війни тільки ті, які на ній заробляють та самостверджуються.
показати весь коментар
04.02.2025 20:57 Відповісти
Так ми вибрали шашликі на майскіє празнікі. Какая вайна?
показати весь коментар
04.02.2025 17:15 Відповісти
Зевлада не має державницької свідомості. Безлад у мобілізації держави на війну з російсько-нацистським агресором створила саме влада. Протистояння в суспільстві, втеча від війни, байдужість до майбутнього рідної землі - хвороби, інфіковані владою. Згоден, що рішення проблем вкрай важливо знаходити прямо зараз, бо небезпека втрати ще більших територій і людей дуже велика.
показати весь коментар
04.02.2025 17:47 Відповісти
Ну їх же маринують всередині країни, не даючи виїхати, та не маючи права позбутися такого щастя як громадянство України.
показати весь коментар
04.02.2025 19:18 Відповісти
Про пана Луценка треба зрозуміти лише одне - насправді в ЗСУ, особливо серед середньої та вищої офіцерської ланки величезна кількість людей, яких війна цілком влаштовує, оскільки таких грошей, як зараз, у мирний час вони ніколи не отримуватимуть. Тому їх цілковито влаштовує і сьогоднішній гівнокомандувач, і війна до останнього українця
показати весь коментар
05.02.2025 00:00 Відповісти
ЗЄ вороги України, вони уже дано б здали нашу державу своїм хозяям та от українці пручаються.
показати весь коментар
04.02.2025 17:15 Відповісти
Та нє, думаю автор натякає на заградотряди та інші атрибути.
показати весь коментар
04.02.2025 18:28 Відповісти
Так ,згоден.А якщо що-бангладешець потурбується про дітей,та втішить вбиту горем дружину.
показати весь коментар
04.02.2025 18:50 Відповісти
А зерно на вагони в українських селах що особисто сталін грузив чи молотов? Ні, такі от тодішні тцкашніки приходили зі всіма необхідними документами і по закону відбирали що чи кого потрібно на благо государстиву
показати весь коментар
04.02.2025 18:56 Відповісти
Щось ніде не бачив натовпи шашличників і пікніки. Сміливо пересуваються вулицями тільки, хто має бронь та відстрочку. До усіх пристають групи оповіщення. Влітку навіть на музетнофестивалі в лісі і горах понаїхало тцк-ників, як партизани там бігали та до всіх чіплялись. Щось автор трошки брибрехує.
показати весь коментар
04.02.2025 20:54 Відповісти
Нафронтникам - на фронт
показати весь коментар
04.02.2025 22:53 Відповісти
Ауслендер начебто не дурень, і він дуже сумний від цього "міра". Каже, що тепер наступна війна - лише справа часу, і треба готуватись. При цьому підари хамасівські отримали чіткий алгоритм перемоги: наскок - заручники - stand with palestine - мір - гроші на відбудову (тонелів).
показати весь коментар
04.02.2025 17:35 Відповісти
та як може виснажитися луценко? триндіти в інтернеті і носити хворму для виду - хіба дуже виснажує? там іще один хєрой - фірсов , теж щось виклав(((
спамте, патріотики...
показати весь коментар
04.02.2025 23:00 Відповісти
Я не знаю за Луценка . Але знаю ,що є певна частина людей в "пікселі " ,які на нулі ніколи не були. В принципі - це норм , бо не всім є сенс там бути по роду зайнятості . Але є огидна категорія з тих ,які на нулі ніколи не були , але при цьому роздають інтерв'ю та знімають відосіки , як всім треба йти на нуль . Я таких називаю - "тилові політруки"
показати весь коментар
04.02.2025 23:26 Відповісти
"ДЕ-ФАКТО в Україні немає жодної примусової мобілізації"
Пане автор, а ви не пробували перш ніж щось написати співставити з іншими прикладами примусової мобілізації? Наприклад в Росії, проти якої Україна протестує. Це схоже на добровільну мобілізацію? Тільки чесно.
показати весь коментар
05.02.2025 00:52 Відповісти
Комуняка є комуняка, а бютак - це різновид комуняки.

Просторікування автора - натуральна калька з Троцького чи Берії.

Зеленському треба терміново відправити цього кедра на Кабо-Верде, на реабілітацію.

Тут уже один такий був Усепомрун зеленярський, потім виявилося, що діти в США, скарбничка поскакала по заячій дорозі, а сам перс на кошті Вови Дохлотраха.

Сподіваюсь, це не кейс Ігоря Луценка, який колись був поважаною людиною.
показати весь коментар
04.02.2025 18:51 Відповісти
так в путіна нема мобілізації
показати весь коментар
04.02.2025 18:53 Відповісти
ДЕ-ФАКТО у нас служба в Україні добровільно.

Яка нісенітниця. Так, мобілізація організована через одне місце у зв'язку з тим, що у зеленої влади руки із *опи та гостре небажання брати на себе відповідальність. Але, коли людей постійно хапають на вулицях - вибачте, це не зветься "добровільно".
показати весь коментар
04.02.2025 20:32 Відповісти
Боже, яке воно кончене!
показати весь коментар
04.02.2025 22:47 Відповісти
Просто колись Луценко в якомусь пості написав ,що він може воювати нескінченно довго . І це примусило мене сумніватися ,що він на нулі . Люди на нулі - які кожного дня ризикують ,бачать смерті та каліцтва - хочуть чим швидшого закінчення війни . Тоді як "тилові політруки ", генералітет та їхня обслуга - ці так - хочуть воювати чим подовше . ...
показати весь коментар
04.02.2025 23:34 Відповісти
Тут справа в тому,що ще потрібно буде знайти тих,хто в тих заградзагонах служити буде,бо знайти того,хто буде пхати до буса беззбройоного миколу в Чернівцях-то одне ,не проблема,а ось пхати в бій ,десь в степах Донбасу сто таких микол,але вже озброєних-то вже інша справа.СРСР міг собі таке дозволити,бо по перше на це був ресурс,а інше і головне-воювали зосередженими великими купами людей,а не невеликими групами та розкиданими окремими опірними пунктами як зараз.
показати весь коментар
04.02.2025 19:14 Відповісти
Нафронтники по типу цього пана ще не навоювалися за 3 роки, замало людей поклали у могили і зробили інвалідами. Треба ще!

Схоже що Луценку вже потрібно збирати на лікування. Можу хтось відкриє банку?
показати весь коментар
04.02.2025 20:27 Відповісти
Для чого вмикати дурня? Перше і єдине за що українці ідуть до войска ,та роблять все для спротиву це мотивація!!! Так хай цей чоловік відповість сам себе де поділась мотивація у людей? Та хто в цьому винен і що нам далі робити!? А нести пургу ,це справа ідіотів!
показати весь коментар
05.02.2025 03:52 Відповісти
Ну, деякий сенс в цих словах є.
Зруйнована вщент примітивна Газа перемогла цілий технологічно розвинений Ізраїль.
Чому? Тому що Газа воювала б до останнього, а еврєї за своїх тридцять трьох заручників змушені були підставити під наступну війну всю країну.
показати весь коментар
04.02.2025 16:56 Відповісти
звідкіля такі висновки ? Трамп хоче виселити палестинців в Єгипет та Іорданію "поки Газу будуть відновлювати", а відновлюватимуть її років десять. Ізраїль повністю переміг і Нетаньяху молодець, не піддався ізраїльським внутрішнім "слугам народу", а довів справу до перемоги.

я погоджуюсь з паном Луценком, шкода що він не прем'єр-міністр України
показати весь коментар
04.02.2025 17:30 Відповісти
Джеймс Джойс (можете загуглити) на питання про те, чи готовий він померти за Ірландію, відповів: "Хай Ірландія помре за мене".
показати весь коментар
04.02.2025 19:28 Відповісти
Зеленський свідомо саботує мобілізацію, не відправляє воювати 500 тисяч військово-міліцейських-прокурорських-пожежних пенсіонерів віком до 60 років, не відправляє родичів депутатів і топ-чиновників.
показати весь коментар
04.02.2025 21:19 Відповісти
Дурням - пряник
показати весь коментар
04.02.2025 22:39 Відповісти
А в мене просто дочка в ЗСУ і брат рідний . І мені не хочеться ,щоби вони воювали заради нереальних фантазій піаніста і завгоспа -
показати весь коментар
04.02.2025 23:36 Відповісти
Україна виснажена не війною , а правлінням зрадників. Ніхто не хоче віддавати своє життя у м'ясних штурмах , що не мають сенсу як хоче гівнокомандувач( верховний , це важливо ). ВОня була виснажена ще до 2022 року , у 2022 був підйом на адреналіні , але його швидко охолодила влада і командування совоїми законами , що роблять з бійців бидло та своїми дурними рішеннями .
показати весь коментар
05.02.2025 00:47 Відповісти
Заженіть до війська дітей та родичів всіх держпосадовців , мінтів, військових пенсіонерів, скалічених та інвалідів, прокурорських та судійських, і тоді побалакати можна на паритетних принципах...
показати весь коментар
04.02.2025 19:29 Відповісти
Почитайте, як проходили навчання бригади Анни Київської у Франції- у таборі навкруги колючий дріт, охорона з собаками, вночі патрулювання з дронів. Там як зеків охороняли, а не добровольців.
показати весь коментар
04.02.2025 20:58 Відповісти
автору - підтримка і пошана, капітулянтам і зрадникам - ганьба
показати весь коментар
04.02.2025 21:54 Відповісти
Створюйте. Звичайної поліції мало, в кожній школі посадили ахфіцера (заброньованого!). Поліції, юстиції, міліції, агенства... В простого люду мало довбнів на шиї сидить.
показати весь коментар
04.02.2025 22:56 Відповісти
професія в нього така((
показати весь коментар
04.02.2025 23:02 Відповісти
не знаю як воює зевиборець луценко а мій знайомий з ССО каже так

"я хочу отримати гроші перед завданням а не після
щоб мати впевненість що сім'я отримає
зара думаю йти в задання, чи накуй все послати"

це не жарт та не вигадка
показати весь коментар
05.02.2025 05:37 Відповісти
Куплю трибуну, мікрофон, пюпітр та суфлер для агітації. Не за всі гроші світу. То не Ваша об'ява?
показати весь коментар
05.02.2025 09:14 Відповісти
а куда их всех посадить? и кормить с пенсий стариков???
показати весь коментар
04.02.2025 18:08 Відповісти
Жодна! Жодна країна під час такої війни не обходилась тільки добровольцями! Немає такого прикладу в історії!
показати весь коментар
04.02.2025 18:37 Відповісти
Із Луценки такий же самий премєр' як із Шмигаля.
У людини, що порвала на собі на одну майку і з'іла купу галстуків, всаджуючи в крісла цю владу, тепер, розказує, що вона " нєтакая, вона только ждєт трамвая", сплескуючи руками, " ой а чому ж це у нас немає дієвої мобілізації, ой, а хто ж це зробив.."
Наче б то не розумвє, що його кумір Зе і нестане ніколи займатится мобілізацією і обороною країни.
Воно йому надо? Шоб рейтінгі ще більш попадали? В країні кожен день спроби терактів, оборона провалюється, а кумір Луценки відоси щовечора пілить, про що завгодною тільи не про мобілізацію.
показати весь коментар
04.02.2025 19:34 Відповісти
Так це тебе як обходить? Усвас на ДеНеЕрії можна куди завгодно виїхати, хоч на Якутію, хоч в Кострому, але ви чрмусь вперто сидите по своїм хіжинам, без води вже 10 років.
показати весь коментар
04.02.2025 19:42 Відповісти
Воду - матросам!
показати весь коментар
04.02.2025 23:45 Відповісти
"де-факто відкритий кордон"
Це неправда, ось карта з кількістю прийомів. До речи, хто збереться бігти, дивіться уважно, де на кордоні найбільше ахтунгів і вибирайте менш популярні маршрути.

показати весь коментар
05.02.2025 01:01 Відповісти
Ігарь, а памятаєш, при Порошенко в армію йшли добровільно? Ігарь, ти розумієш, те що відбувається твоя вина?
показати весь коментар
05.02.2025 07:29 Відповісти
Проблеми з мобілізацією створила влада. А той бардак у військах, який теж створила влада, потягнув за собою дезертирство та СЗЧ. Не потрібно думати, що всі дурні і лише 95 квартал з клепкою. Ніхто не хоче підставляти своє життя під дебільні рішення влади. Я вважаю, що з цією владою війна буде програна. А як її змінити? Легально зробить це через вибори практично неможливо. Залишається військовий переворот. Говорять, що тоді Захід від нас відвернеться. Він від нас вже відвертається розуміючи хто в на при владі реально. Тобто Єрмак. А якщо після перевороту створити реальний уряд національної довіри, то Захід його підтримає.
показати весь коментар
05.02.2025 10:42 Відповісти
Краще і не скажеш
показати весь коментар
04.02.2025 22:42 Відповісти
Міну 120 запусти у виробництво, чудо степове...
показати весь коментар
04.02.2025 22:58 Відповісти
А винуваті будуть всеодно безправні цивільні обивателі. Бо до чиновників за бодігардами та броньованими дверима не так то й легко дотягнутись. Можуть і отвєточку дати...
показати весь коментар
04.02.2025 22:59 Відповісти
Дякую . Мене просто забанили. Я вже думав назавжди)))
показати весь коментар
04.02.2025 23:01 Відповісти
саме так!
показати весь коментар
04.02.2025 23:01 Відповісти
дайте відповідь , тільки чесно! як думаєте , луценко бачив фронт?
показати весь коментар
04.02.2025 23:04 Відповісти
Землю - селянам
показати весь коментар
04.02.2025 23:24 Відповісти
А це просто для філософських роздумів стаття ще 14го року. Я нарахував в Росії 12 з 14, а ви?

https://gazeta.ua/articles/history/_14-oznak-za-yakimi-harakterizuyut-fashizm/578941 14 ознак, за якими характеризують фашизм
показати весь коментар
05.02.2025 01:16 Відповісти
ну то йди сам на нуль, за нуль, та ріж там ножем кацапів як робіть він
уперед, земразь!
показати весь коментар
05.02.2025 08:48 Відповісти
Всі коменти пишуть обіженки-ухилянти, а автор правий. Не плачте, коментатори, під спідницями своїх жінок, а звіздуйте до війська. Бо воювати будуть усі. Якщо сдадуть, не дай, Пан Бог, Україну, то вас погонить умирати расєя у Европу і Европа на расєю. Краще перемогати за Україну. ❤️🇺🇦❤️
показати весь коментар
05.02.2025 08:52 Відповісти
Бійці з передової звісно дивляться на ситуацію в державі не так, як ті, хто в тилу й не треба за це їх ображати. За те, що робиться в державі повну відповідальність несе президент Зеленський, який реально прибрав до своїх рук усю владу та попризначав скрізь своїх та єрмаківських корєшей. Він винен у зриві мобілізації, в СЗЧ, зриву поставок амуніції, розкраданні військового бюджету, будівництві безстрокових укріплень, врешті решт у відступі ЗСУ. Своїми недолугими рішеннями (звільнення Генштабу Залужного в повному складі), призначеннями "жукових" та постійною перестановкою підрозділів та командирів, дурними наказами та "м'ясними" атаками Зеленський знищив довіру до командування, тому не дивно що так багато "ухилянтів" та СЗЧ. Він фактично побудував малу копію російської армії і хоче нею перемогти більшу ворожу.
показати весь коментар
05.02.2025 12:27 Відповісти
Якщо мобілізація добровільна, то кого *********** в буси на вулиці?
І чому росте кількість СЗЧ?
Щось логіка у пана Луценка не сходиться.
Застосування примусу військовими до цивільних взагалі є воєнним злочином згідно міжнародного права.
А щодо залучення іноземців, то для цього потрібно платити їм нормальні гроші. Бо на ті, що платять зараз, іноземці не підуть.
показати весь коментар
05.02.2025 13:22 Відповісти
А що, у вас на роісії так багато бангладешців вже виписали ?
показати весь коментар
04.02.2025 19:39 Відповісти
Так,про варіант з дронами думав теж ) Як варіант можна жінок залучати до керування,гадаю чимало хто погодиться )
показати весь коментар
04.02.2025 20:15 Відповісти
Давно щось Вас не бачив. Із поверненням.
показати весь коментар
04.02.2025 21:43 Відповісти
луценки- чмути- фірсови- стерненки на місцях цим і займалися! з комсомольським запалом!
показати весь коментар
04.02.2025 23:06 Відповісти
Не встали, тому що 'нікому нічого должні", як казав верховний
показати весь коментар
04.02.2025 23:13 Відповісти
Хамас вже задовбався міняти керівників. Хамасівські запроданці за 10 тис. у.е. зливають все ізраїлській розвідці. Навіть перебування в столиці Ірана не втрятувала керівника Ісмаїла Ганію, новоназначений Сінвар протримався пів року.
показати весь коментар
04.02.2025 23:15 Відповісти
так отож!
показати весь коментар
04.02.2025 23:29 Відповісти
В ЗСУ добровольці. Ахахаха ))) А шо таке, по вашому, недобровольці - це коли як у русні з загрядотрядами?
показати весь коментар
05.02.2025 08:09 Відповісти
У вас застаріла версія методички агітатора-нафронтника. Зв'яжіться з куратором від ОП і отримайте останню версію документу, інакше може бути проблема з виплатами
показати весь коментар
05.02.2025 10:47 Відповісти
Ну якщо погонять воювати у Європу, то я одразу ж здамся в полон і буду певен, що зі мною будуть поводитись згідно міжнародного права. Відмовлюся від обміну і подам прохання на політичний притулок. Досить непоганий варіант.
показати весь коментар
05.02.2025 10:50 Відповісти
дійсно доброго дня, і з поверненням. Ато вже як декілька місяців спостерігав тільки штатне лайно з протухшими мозгами
показати весь коментар
05.02.2025 14:48 Відповісти
так ви самі гляньте, завжди одні і ті самі клоуни... Завжди ідентичні виправдання дій ьцк, корупції, і решти трешу....
Притомним людям завжди раді....
показати весь коментар
05.02.2025 14:56 Відповісти
як змусити людину йти вмирати?
показати весь коментар
04.02.2025 18:41 Відповісти
Просто, пустити до хати путіна
показати весь коментар
04.02.2025 18:43 Відповісти
в Тису і Дністер запустити прісноводних акул для боротьби з втікачами
показати весь коментар
04.02.2025 19:58 Відповісти
Ой, за це якраз не переживайте. Щось придумають. Українці дуже винахідливі. Наприклад, будуть використовувати дрони (як кацапи, до речі), сидіти зі снайперками за півкілометра і т.п.
показати весь коментар
04.02.2025 20:03 Відповісти
І.П.Котляревський, істинний батько українців, за словами Поета, закликав до повної мобілізації - і те саме стверджує Ігор Луценко. Де тут гріх? Інша справа - чи вадить це робити нашому Наполеончикові (до якого Ігор Луценко не має жодного відношення, він - союзник палко ненависної всіма хохлами "леді" Тимошенко).
показати весь коментар
04.02.2025 20:33 Відповісти
ні! краще таким як ви - спирохети якісь запустити в організм..
показати весь коментар
04.02.2025 23:09 Відповісти
та як може виснажитися луценко? триндіти в інтернеті і носити хворму для виду - хіба дуже виснажує? там іще один хєрой - фірсов , теж щось виклав(((
спамте, патріотики...

04.02.2025 23:00 Відповісти Видалити 1
показати весь коментар
04.02.2025 23:38 Відповісти
якщо за зєлєнского голосував фронтовик, то для нього ніякого злого слова не маю, всі ми грішні, помиляємось

якщо за зєлєнского голосував ухилянт (а таких більшість серед виборців зєлєнского), то він п#длюка

пан Луценко фронтовик - значить "окей, всяке бувало, поїхали далі"
показати весь коментар
05.02.2025 03:54 Відповісти
згідний з автором. Покарання за ухилянстао повинно бути незворотним. Поліція хз чим займається. Суди також. До суддів питання - вони прогнивші і повинні бути люстровані.
показати весь коментар
05.02.2025 07:48 Відповісти
Прийди на роботу і скажи начальнику, що ти хочеш гроші на місяць вперед
показати весь коментар
05.02.2025 07:49 Відповісти
Согласен с автором.
показати весь коментар
05.02.2025 09:29 Відповісти
Серед наших політиків нема ні одного джентльмена ні леді. Як на сцені театра тільки прикидаються перед наївними українцями.
показати весь коментар
05.02.2025 10:37 Відповісти
Все це правда на жаль
показати весь коментар
05.02.2025 11:18 Відповісти
Дуже добре, що не назавжди. А то все менше адекватних людей. І навіть у деяких тих, хто був адекватним колись, починає фляга протікати (ну воно і зрозуміло, психологічний тиск шалений в Україні).
показати весь коментар
05.02.2025 12:36 Відповісти
Громадянський героїзм -набагато більше складний ,чим військовий героїзм . Військовий героїзм - нормативний (прим . орієнтований на непорушне правило , норму ) . На війні, коли ти герой, тебе підтримують . А громадянський героїзм - коли ти - один проти всіх .

А. Асмолов
показати весь коментар
05.02.2025 12:45 Відповісти
Переполовинюється щоб можна було далі красти. Війна вона на 2, 3,... 1хх плані. Треба у них в кабінетах портрети Зелі перевірити. Хто на зворотній. "Власть меняется" (с)
показати весь коментар
05.02.2025 14:16 Відповісти
типова логіка оПешного прихвосня, сказали написати щось за 30 срібних, от він і накинув гавна на вентилятор про те які невдячні і погані людішки попались таким "патріотам" як він
показати весь коментар
05.02.2025 14:41 Відповісти
я бачу до тебе за рік так нічого і не дойшло?)
показати весь коментар
05.02.2025 14:42 Відповісти
натякаєте на те що український народ вже настільки гнилий що свідомо вбиватиме своїх же МИКОЛ тільки за те що він відступає з посадки яку навхрест прострілюлють кацапи?)
Ну що ж, до цього все йшло
показати весь коментар
05.02.2025 14:46 Відповісти
ну ще й жодались фантазії луценка)...
показати весь коментар
05.02.2025 14:49 Відповісти
Сторінка 1 з 2