7583 відвідувача онлайн
32 454 271

Велика Британія не готова дати Україні гарантії безпеки, як у НАТО, - заступник прем’єра Рааб

британія

Велика Британія розгляне запит України щодо можливості стати гарантом її безпеки, але виключає взяття на себе зобов’язань, які мають члени НАТО в рамках Альянсу.

Про це сказав заступник прем’єр-міністра Великої Британії Домінік Рааб, повідомляє Цензор.НЕТ з посиланням на "Українську правду".

"Ми дуже уважно розглянемо все, що, за словами президента Зеленського, йому потрібно. Але я думаю, що ми не збираємося в односторонньому порядку повторювати зобов'язання НАТО щодо членів НАТО", - сказав Рааб.

За його словами, рішення Британії щодо готовності стати гарантом безпеки України "залежатиме від того, що саме задіяно". Але він виключив, що домовленість про гарантії може включати можливість прямої участь британських військ у війні з РФ.

"Ми дуже ясно дали зрозуміти, що не збираємось втягувати Росію до прямої військової конфронтації. Україна не є членом НАТО", - сказав він.

Росія вимагає від України нейтрального статусу та відмови від вступу в НАТО. Україна, зі свого боку, намагається отримати гарантії безпеки від міжнародних партнерів, зокрема, постійних членів Радбезу ООН, серед яких є Британія.

Топ коментарі
+67
Нічтого: німці з французами, дадуть будь які гарантії!
Правда, виконувати іх, звичайно не будуть, але то вже інше питання!
показати весь коментар
30.03.2022 17:13 Відповісти
+64
Тобто, арахамії, подоляки, абрамовичі намадювали якусь цидулу про зобов'язання інших країн навіть не питаючи їхньої думки про цю цидулу.
Хуцпа і розводняк вселенського масштабу.
показати весь коментар
30.03.2022 17:14 Відповісти
+52
Никто не будет за Украину воевать ни сейчас ни потом, эти подписульки все до ср..ки. Должна быть своя армия, сильная армия, это единственный аргумент!
показати весь коментар
30.03.2022 17:15 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 3 з 3
а тебе не турбувала думка, що наш "презедент" найбільше незадоволений такою ситуацією? так він залишався у виграші в будь якому випадку. більш правдоподібно , ніж те, що ти написав!
показати весь коментар
30.03.2022 18:29 Відповісти
Гарант та страна которая на нас напала,это конечно лучшая шутка Квартал 95
показати весь коментар
30.03.2022 17:44 Відповісти
Гарантией может быть только полный разгром и демилитаризация кацапов. Все остальное туфта.
показати весь коментар
30.03.2022 17:45 Відповісти
Что еще нужно этим идиотам чтобы понять что единственная гарантия-это свой собственный ядерный потенциал и право на свободное владение оружием?

2014-го года определенно было мало…
показати весь коментар
30.03.2022 17:45 Відповісти
Які "гарантії" вам через місяць війни? Що вже перемогли, тобто звільнили державу від усіх окупантів, і сіли капітуляцію ***** підписувати? Якщо комусь "чуда хочеться" - от так зранку проснутись і почути що війна якимсь дивом закінчилась, мертві ожили, ***** здохло і міста постали з пилу - то таким до психіатрів.
показати весь коментар
30.03.2022 17:46 Відповісти
ні!просто ті, які окупантів сюди завели і нікуя не зробили для відсічі їм - тепер відбілюють окупантів і обіймаються з ними! ці виродки , по вашому, мають бути представниками України ??
показати весь коментар
30.03.2022 18:33 Відповісти
Ну ... он Чалий, автор Будапештського Меморандуму, тепер веде перемовини під керівництвом Арахамії... Ну от куди його всунути?
показати весь коментар
30.03.2022 18:36 Відповісти
от ці всі фантазії подоляка і накрились мідним тазом.
показати весь коментар
30.03.2022 17:50 Відповісти
Все одно воювати з роією прийдеться. Рано чи пізно. Проте сциклива позиція лише пришвидчує цей момент.
показати весь коментар
30.03.2022 17:51 Відповісти
И так власть имеет проблему - как бы это завернуть говно капитуляции в красивый фантик гарантий, чтобы получилась конфетка. Похоже, никак.
Всё будет неимоверно тяжело, если мы сами не отстоим Украину, нас не будет.
показати весь коментар
30.03.2022 17:51 Відповісти
Як на мене, добре, що брити відмовили зараз. Так, швидше розвалиться та московська х.. ня арахамії-чалого. Треба змінювати переговорну групу на дипломатів патріотів та вірити ЗСУ
показати весь коментар
30.03.2022 17:52 Відповісти
Хоть Британия не брешет. Уважаю!
показати весь коментар
30.03.2022 17:52 Відповісти
Чим більше євросцикуни плазуватимуть перед бункерним окурком тим швидше настане час зіткнення
показати весь коментар
30.03.2022 17:54 Відповісти
Зеленые фантазии, за них кто-то будет воевать, а они будут видосики штамповать и бабло пилить на тендерах.
показати весь коментар
30.03.2022 17:54 Відповісти
А чому вони мають нам їх давати?

Нато - це взаємовигідний блок. Ти воюєш за мене - я воюю за тебе.

А тут нам хтось якісь благодійні гарантії має давати.

Якби ми підписали, що в випадку нападу на них - ми їм теж допомагаємо - інша справа.
показати весь коментар
30.03.2022 17:54 Відповісти
... и в общем итоге мы придем к нато...
показати весь коментар
30.03.2022 18:01 Відповісти
треба розвивати армію і далі, розвивати свою власну оборонку.
показати весь коментар
30.03.2022 18:00 Відповісти
Ну хоть есть соображающие в стране,а то посмотрел арестовича и его приспешников в комментариях и подумал что в стране одни дибили
показати весь коментар
30.03.2022 18:03 Відповісти
Там одні боти в коментах зєльоних, в тому числі мокшанські. Перевірено
показати весь коментар
30.03.2022 21:31 Відповісти
паРаша сделает ВСЁ , чтоб у нас не было никакой поддержки…
Поэтому их так волнует вступление Украины в НАТО .
Они говорят, что не допустят , чтоб НАТО было рядом с их границей , НО страны Балтии рядом с ними и их это не волнует .
Кацапам нужна Украина беззащитная и внеблоковая , чтоб если не сейчас, то потом , постараться опять поработить её.
Если сейчас в этой войне Мордор не добить , через 5-10-20 лет опять будет война. Все поколения должны жить как на пороховой бочки, оглядываясь на сумасшедшего «соседа» , а там конченных 90% .
Они ненавидят украинцев , они ненавидят русских украинцев , они ненавидят всех кто за Украину . В итоге - либо мы их плюс санкции , либо они нас - другого адекватного варианта не будет.
Все поддерживают Украину , НО гарантий никто не даст на жаль …
показати весь коментар
30.03.2022 18:03 Відповісти
Що я й казав : всі країни із списку Зєлєнского вже члени НАТО. Їхня допомога Україні не може суперечити їхнім обов'язкам по НАТО. Під обов'язками маю на увазі рішення саммітів НАТО, де відмовились від постачання Україні літаків.
показати весь коментар
30.03.2022 18:04 Відповісти
В ***** эти гарантии, уже будапешт подписали, и отдали ядерное оружие, хватит. Действовать нужно как Израиль, обучать свою армию, поднимать оборонпром и просить оружие и других стран,НАТО за нас воевать не будет, я уверен на 10000 процентов что если бы ********* напала на страны Бвлтии, *** бы НАТО и в этом случае воевало. Орали б и дальше как они обеспокоены и расстроены
показати весь коментар
30.03.2022 18:05 Відповісти
Если мы продуем, никто не даст нам этого сделать. Это наш последний шанс.
показати весь коментар
30.03.2022 19:08 Відповісти
Еще совсем не давно меня за такие комментарии безжально банили
показати весь коментар
31.03.2022 07:48 Відповісти
Британці не дають гарантій аби українці не погоджувалися на нейтралітет. По-суті вони показують абсурдність нових "стамбульських гарантій". Та і як українська делегація може складати список країн-гарантів без офіційних ратифікацій таких гарантій урядами і парламентами цих країн? Це нонсенс. Тому тільки курс на НАТО.
показати весь коментар
30.03.2022 18:10 Відповісти
Я вже казав, тільки членство в НАТО, та 5-та стаття дає змогу для участі її членів війсковими. В проекті Зеленського - це тільки гарантії в формі вираза занепокоєння та в кращому випадку поставки стінгерів. Саме цікаве, що на час переговорів в Туреччіні ніхто з "гарантів" навіть не знав, що вони мають бути гарантами, та не давав приводу до таких ідей. Зе -влада розкидає лапшу недолугим громадянам щоб виправдати свою зрадницьку політику.
показати весь коментар
30.03.2022 18:19 Відповісти
Насправді всі відповіді на питання нашої безпеки лежать в Україні, тобто у нас самих. Шукати відповіді де-інде є помилкою. Якщо об'єднаємось сами в собі то по своїй вірі в себе решта об'єднається навколо нас. І це не якась там теорія, це молекулярна фізика.
показати весь коментар
30.03.2022 18:22 Відповісти
Гондон и в Африке гондон!
показати весь коментар
30.03.2022 18:24 Відповісти
Какую глупость сделала Украина не вступив в НАТО, когда отказывалась от ядерного оружия. Но я думаю народ тогда скорее всего был бы против, ведь совки тогда составляли большинство в Украине, а это те же ватники.
показати весь коментар
30.03.2022 18:25 Відповісти
если сейчас даже есть в нато противники вступления
то тогда в 90х тем более они были
в 2008м до начала войы в грузии кто высказался против?
германия и франция
как раз эта была и причиа войны рашки с грузией
они поняли что нато не будет никак вмешиваться
и пошоли на обострение ситуации и потом и начали войну под выдуманным предлогом
показати весь коментар
30.03.2022 19:40 Відповісти
Ну если Великобритания не дает никаких гарантий,кроме помощи ртом,то представте чего будут стоить ,,гарантии,, Израиля и Гермамии с Францией. ТОЛЬКО НАТО
показати весь коментар
30.03.2022 18:26 Відповісти
Меня тоже изначально коробило, что наша переговорная группа решила "расписаться" за США, Китай, Англию, Францию и т.д. Типа мы сначала тут попереговариваем с русскими, а вы потом ратифицировать не забудьте.
Это даже не наглость, а дебилизм какой-то . . . Типа "продавить", выехать на комплексе вины Запада, что не защитил ???

Ну и холодный душ из Лондона - это чтобы даже тупые поняли, альтернативы НАТО, к сожалению, на данном историческом этапе для Украины нет. Вот просто нет и всё.
показати весь коментар
30.03.2022 18:28 Відповісти
Все эти переговоры и гарантии из области дипломатии, а реально война продолжается, украинская армия продемонстрировала что может неплохо воевать с российской армией, которая на деле оказалась не такой и мощной, как представлялась, да и мотивации у их военных особо нет. Полное освобожение Донбасса вполне реально.
показати весь коментар
30.03.2022 18:30 Відповісти
Добродію! Ти нашу армію не принижуй приниженням боєздатності російської армії. Це в порівнянні з нами вони так зараз виглядають плюс допомога наших Друзів. Але із рештою країн як мінімум Європи вони би дійсно впорались набагато раніше.
показати весь коментар
30.03.2022 19:41 Відповісти
Да, вы правы.
показати весь коментар
30.03.2022 20:13 Відповісти
Не лише Донбасу, Україна ще й Крим звільнить
показати весь коментар
30.03.2022 21:39 Відповісти
Єдиний шанс отримати запрошення до НАТО це відмудохати кацапів епічно і повернути всі окуповані території.
показати весь коментар
30.03.2022 18:46 Відповісти
І це логічно. НАТО має спільний бюджет, який складається з військових бєджетів держав-членів. Саме за ці кошти і здійснюється оборона. Дуже нелогічно нічого не вкладати та вимагати, щоб тебе захищали. А тому вступаємо до НАТО і не слухаємо нічиїх казок.
показати весь коментар
30.03.2022 18:52 Відповісти
"Для України мир з москвою завжди був більшим лихом як війна з нею."

https://www.facebook.com/volodymyr.viatrovych?__cft__[0]=AZXbSEhdmlHHJkzAj05HxHNvgleuX1ogpYbjh_IbJUhCDZrQFs1QvVNpeaS0PfswO1Xp1W2noYpgeND-3zVuOLZvFj26skeDmg3_BjleYpGLVgjw5QpE2EcLlgTRZ9pgy1I&__tn__=-]K-R Volodymyr Viatrovych
Я не буду вживати слів «зрада», «капітуляція», лиш поясню те, що почув нині від наших переговорників. Висновки за вами.
Отже, українська делегація пропонує, щоб Зеленський і Путін на зустрічі погодили, а потім кілька держав, серед яких Росія і Китай, підписали разом з Україною багатосторонню міжнародну угоду.
Її суть - Україна ніколи не вступатиме до НАТО чи інших військових блоків і проголошує постійний нейтралітет. Гарантами її безпеки виступають вже згадані Росія (!) та інші країни, які погодяться (анонсований список країн ********* на думку, що хтось навмання тицяв пальцем у географічну мапу).
Україна навіть військові навчання з іншими державами без згоди всіх цих «гарантів» провести не зможе, не кажучи вже про тісніше воєнне співробітництво.
Більше того, Україна пропонує в цьому багатосторонньому міжнародному договорі зафіксувати різні позиції України і Росії щодо статусу Криму і зобов'язатися 15 років не застосовувати силу для вирішення питання Криму. Також передбачається якась окрема угода про ОРДЛО.
І це - лише верхівка айсберга. За словами українських переговірників, вони «дуже просунулися» в погодженні інших питань із Росією.
І це - ще не остаточна угода. А лише «пропозиції України» (!). Але навіть якщо угода буде підписана в такому вигляді, Україна потрапить у пастку, вибратися з якої буде вкрай важко.
Сьогодні весь український народ і весь цивілізований світ об'єднані в боротьбі проти терористичної російської держави. Путін, його урядовці й військові - міжнародні злочинці, проти яких більше 40 держав світу вже подали позови в міжнародний суд. Наше військо дає відсіч ворогу. Західні держави все більше посилюють санкційний тиск на Росію, заганяючи її в ізоляцію і руйнуючи її економіку.
Росія розуміє лише мову сили і саме таке поєднання збройної відсічі і жорстких санкцій - єдина можливість змусити Росію забратися геть з нашої землі, зруйнувати її військово-економічний потенціал і надовго викреслити з кола держав, з якими можна мати справу.
І раптом Україна (!) пропонує, по суті, зняти з Росії цю ізоляцію, перетворити Путіна з військового злочинця на поважного діяча, який разом з лідерами України і світу підпише міжнародну угоду. Яку ратифікують парламенти і яку Україна зобов'язана буде виконувати.
Натомість Росія, як відомо, чхати хотіла власні зобов'язання. Країна-терорист стане «гарантом» безпеки України, а шлях до НАТО, який дає реальні гарантії такої безпеки, буде закрито.
Заяви, що ця нова угода - «те саме, що НАТО» - абсурд. По-перше, країни НАТО у разі нападу на свого члена вступають за неї у війну, а не просто надають якусь допомогу зброєю чи «закритим небом». А, по-друге, в НАТО нема Росії і Китаю!
Така угода зруйнує єдність всередині України. Вона зруйнує антиросійський міжнародний фронт і виведе Росію з-під основних санкцій. Вона зробить неможливим стягнення з Росії відшкодування за збитки, спричинені війною, а перспективи покарання воєнних злочинців стануть примарними.
Мета Кремля - знищення України і відновлення імперії - залишиться незмінною. А вихід з міжнародної ізоляції навіть після настільки жахливих злочинів Росія розцінить як карт бланш на нові злочини. І використає для підготовки до нового нападу на нашу, вже послаблену і принижену, державу.
Вище військово-політичне керівництво держави має негайно зупинити цей катастрофічний сценарій.
Ніяких переговорів з Росією на тему нашої внутрішньої і зовнішньої політики бути не може в принципі!
Ніяких угод, двосторонніх чи багатосторонніх, де Росія буде в якості «гаранта» будь-чого так само не може бути.
Переговори з росіянами можуть вестися виключно на тему припинення вогню, виведення їхніх військ з України, долі полонених, відшкодування збитків і покарання воєнних злочинців.
А успіх цих переговорів залежить виключно від нашого війська і міжнародної ізоляції держави-агресора.












показати весь коментар
30.03.2022 18:58 Відповісти
Хочеться блювати від чергового стереотипу що зараз гуляє на теренах українського культурного простору.

"Усі війни закінчуються перемовинами".

Я не можу зараз когось відправляти вчити історію, бо у людей вистачає більш негайних справ. Як у тилу так і на фронті.

Але я заощаджу ваш час і скажу як воно насправді.

Усі війни закінчуються перемогою або поразкою. Перемога здобувається негайно наприкінці бойових дій.
Поразка буває відкладена на пізніше. Наприклад перемир'ям або перемовинами.

Усі війни закінчуються капітуляцією однієї з сторін. Іноді навіть без будь яких умов та кондицій (бєзоговорочною).

Генерал Кребс у Берлині не брав участі у перемовинах. Він тупо виконував волю переможців. Це зовсім інше.
Те ж саме було і в Токіо. Нацією що не програла жодної війни за свій тисячорічний літопис.

Зрозумійте це. Не крадіть самі в себе шанс на перемогу, повернення усіх територій та забезпечення миру наступним поколінням.

І я казав у 14 та 15 роках. Не підете у наступ за Донбас та Крим - знову поллється українська кров. І знову не на ваших умовах.

Бо я не Ванда і не Нострадамус.

Я просто уважно вивчав історію. Щоб вчити її не повторювати.
показати весь коментар
30.03.2022 18:59 Відповісти
Вірно. Перемир'я після першої світової призвело до наступної війни
показати весь коментар
30.03.2022 21:42 Відповісти
И что после этого можно сказать про двух зеленых попугаев,
несших бред про всемирную поддержку страны?
Наверное, то же, что и про их начальника,
строившего дороги (с откатами) для рашистских танков...
показати весь коментар
30.03.2022 19:06 Відповісти
І яку казочку нам тепер на ніч заспівають?
показати весь коментар
30.03.2022 19:10 Відповісти
Надо готовится к затяжной войне. Нельзя так капитулироавть Надо бороться до последнего. Не идти ни на какие компромиссы. Нам сейчас помогают пока мы боремся. Да , возможно, наша страна будет напоминать Сирию, но рашисты усвоят, что из каждого разрушенного дома, из каждой лесопосадки в окупантів будет лететь если не стингер, то джевелин, если не джевелин, то автоматная очередь, если не автоматная очередь, то коктейль Молотова. Но земля должна гореть у захватчиков под ногами.
показати весь коментар
30.03.2022 19:14 Відповісти
Выходит список стран - гарантов составлялся по методу выпадения случайных чисел....
показати весь коментар
30.03.2022 19:16 Відповісти
Ніт, цей список хитрозроблений. Він має розсварити Україну зі справжніми країнами-гарантами і кинути її в обійми країни-агресора. З цього списку стирчать вуха Пуйла. А від стамбульських "балакучих голів" тхне зрадонькою.
показати весь коментар
30.03.2022 22:34 Відповісти
Опять обдрыстались.
показати весь коментар
30.03.2022 19:17 Відповісти
Бритам респект за честность. Не стали замолчать глаза. Вот бы ещё сказали чьи интересы на самом деле представляей президент Украины и руководитель его офиса.
показати весь коментар
30.03.2022 19:18 Відповісти
Не думайте, что отказ Великобритании предоставлять гарантии - это трусость или безразличие к сражающемуся народу Украины. Наоборот, британцы в в очередной раз поступили как друзья Украины. Честно заявив, что гарантий не будет, они предостерегают Украину от ошибки, которая неизбежно приведёт к национальной катастрофе. Только друзья могут сказать горькую правду. Враги сладко лгут.
Моя страна в 1939-40 г. тоже полагалась на международные гарантии её нейтралитета. В итоге она осталась один-на-один с СССР. Ни один из "гарантов" и пальцем не пошевелил для её спасения. Дальше - оккупация, национальное унижение и террор со стороны оккупантов. Не идите по этому пути.
Международные гарантии независимости Украины сейчас - это санкции в отношении России и поставки западного оружия вашим доблестным вооружённым силам. Однако эта поддержка сохранится только при условии, что Украина идёт на Запад, а не болтается на крючке у орды. Нельзя отказываться от курса на вступление в НАТО, пусть даже сейчас вас не готовы принять. Не готовы принять сегодня - примут завтра или послезавтра, когда падёт Мордор. Главное, Запад будет знать, что Украина стремится к нему присоединиться и поэтому её стоит поддерживать.

За вашу и нашу свободу!
показати весь коментар
30.03.2022 19:34 Відповісти
так НАТО нас брать не хочет...
показати весь коментар
31.03.2022 00:58 Відповісти
Звичайно, нейтралітет і гарантії безпеки в одному реченні є протиріччями. тільки гарантії безпеки - це 1. сильна армія 2. двосторонній безпековий альянс (тобто я воюю за вас, якщо ви воюєте за мене, а не нейтрально).
показати весь коментар
30.03.2022 19:41 Відповісти
Зеленський гарно і емоційно читає з аркушів чужі тексти, нарешті навчився. Але, коли починає озвучувати, чи то самому згенеровані в голові думки, чи то повторяти почуті у себе в жОПі пропозиції єрмаків-подоляків, "то хоч стій, хоч падай". І не ні фіга не смішно, бо очевидно що у них не має жодних конструктивних ідей чи реалістичних планів. Вони пропонують просто фантастичні речі, бо попередньо не пропрацьовують і не погоджують з партнерами чим ставлять останніх в незручне положення.
Президент і зелена шобла схоже не розуміє, що доля України залежить від прийнятих ними рішень. Але вони хочуть перекинути відповідальність на громадян, але то так просто не вийде . Вас обрали, вам і приймати рішення.
показати весь коментар
30.03.2022 20:01 Відповісти
Как можно такое заявлять сидя за бугром попивая чашечку кофе ? Мы не даем гарантий , мы не даем самолеты , мы не закроем небо .. Кредитная контора НАТО и больше ни куя...
показати весь коментар
30.03.2022 20:05 Відповісти
Как можно заявить - Крым и ОРДЛО за скобки, и - НАТО нам не нужно, сидя под куполом ПВО Пороха, и попивая чашечку кофе ? Мир в глазах, асфальт вместо ракет.... Кредитная контора Бени и больше ни куя...
показати весь коментар
30.03.2022 20:22 Відповісти
Честно, до сих пор не понимаю, зачем нам вести эти переговоры. Было понятно с самого начала, что пуйло не отступит от своих требований, пока не получит военного поражения в украине. Гарантии безопасности нам никто не даст, потому что единственная гарантия это сильная армия и вступление в нато. И еще собственное ядерное оружие. Никто еще не нападал на страну нато с ядерным оружием. Все остальные гарантии, как показывает история, не работают. Может быть нашему руководству навязывают эти переговоры партнёры? Может быть они считают, что с пуйлом можно договориться? Наивные. И глупые. Никакие договоры с россией не работают, если россия считает, что соблюдать их ей не выгодно.
показати весь коментар
30.03.2022 20:35 Відповісти
"...не понимаю, зачем нам вести эти переговоры."

Коротка відповідь: бізнесмен на букву К, післявоєнний ґешефт.
показати весь коментар
31.03.2022 00:12 Відповісти
Нейтральність без надійного союзника для якого ти стратегічний інтерес це джерело вічних проблем, ми не швейцарія, на нашій землі вічно будуть війни, закінчиться ця буде наступна, і швидше за все якщо підпишуть те зо заявили то в найближчі пару років(за цей час ми не відновимо й 10 частини зруйнованого), ми або вступимо в НАТО, або будемо зоною де вічно йдуть війни і наддержави випускають пар. Хочете мир будьякою ціною? Ви за ЗЕ вже проголосували, замість миру найстрашніша війна після другої світової, підпишуть ту бумажку будемо мати ще одну.
показати весь коментар
30.03.2022 21:07 Відповісти
Варіант договору Банкової, в якому провідні країни світу, передбачувані підписантами цього договору, повинні взяти на себе зобов'язання, за аналогією з НАТО, у разі військової агресії проти України, як і очікувалося, виявився утопічним, що було зрозуміло інтелектуальній частині суспільства, крім членів делегації від України. Цікаво хто автор догвору?
показати весь коментар
30.03.2022 21:29 Відповісти
Вони майже прямим текстом говорить арахамія йди за російським кораблем, раша готується до боїв на підні і сході. Нам треба готуватися до нової затяжної війни
показати весь коментар
30.03.2022 22:26 Відповісти
Гарантуємо те що нічого НЕ ГАРАНТУЄМО
показати весь коментар
30.03.2022 22:45 Відповісти
"... він виключив, що домовленість про гарантії може включати можливість прямої участь британських військ у війні з РФ ... "
те що було очевидно для всіх притомних людей з самого початку .. але декому треба, щоб про їхню дурість сказали в очі, бо самі не звикли думати головою, і найбільше бісить, що навіть не залучають людей, які здатні виробити адекватні рішення
показати весь коментар
31.03.2022 00:14 Відповісти
Потрібно таки пристрелити Абрамовича на Пікаділлі і заявити що саме там кордон України!
показати весь коментар
31.03.2022 00:40 Відповісти
О,як завжди: бєніренегатакаламоя напьорсточніки пішли на сепаратні перемовини зкремлівською мафією-так зразу пробуксовує допомога а може і зникнути і взагалі!І, злодії з України,памятайте,що санкції з усього світу теж зникнуть!
показати весь коментар
31.03.2022 06:22 Відповісти
Україні варто було б запросити гарантій у Китаю. Китай не цікавить ні НАТО, ні раша...
показати весь коментар
31.03.2022 08:32 Відповісти
Україні потрібно оголосити війну Польщі. Що Польща мусиме тоді робити? Правильно, окупувати Україну. Хоча б західні території.
показати весь коментар
31.03.2022 08:35 Відповісти
Ще є такий варіант: оголосити війну Великобританії. ... Потім, коли їх війська ввійдуть в Україну, капіталювати. Примкнути до Британії, може не повністю, а як протекторат, тобто з обмеженими правами.
показати весь коментар
31.03.2022 08:41 Відповісти
За словами Квін, світ вже готовий надавати Україні потужну підтримку, як фінансово так і морально. Вам допоможуть оговтатись від жаху та відбудувати зруйноване.
Україна продемонструвала усьому світові, що дуже сильна, яскрава та творча країна, в яку варто буде вкладати гроші,
- зазначила Крістіна Квін.
показати весь коментар
06.04.2022 03:48 Відповісти
Сторінка 3 з 3