8475 відвідувачів онлайн
7 164 82

Іран заявляє про готовність розслідувати з Україною постачання Росії дронів і обіцяє "не залишитися байдужим"

іран

Міністр закордонних справ Ірану Хосейн Амір-Абдоллахіан в понеділок вкотре заперечив, що Тегеран постачає Росії безпілотники для використання у війні проти України, й висловив готовність обговорити це питання на зустрічі з українськими представниками.

Заяву Аміра-Абдоллахіана цитують Mehr та Al-Arabiya, повідомляє Цензор.НЕТ з посиланням на "Європейська правда".

"Ми не надавали і не будемо надавати Росії ніякої зброї або безпілотників для використання у війні з Україною", – заявив глава іранського МЗС.

При цьому він зазначив, що "у нас багато співпраці з Росією, в тому числі в галузі оборони. У минулому ми брали і давали зброю з Росії і в Росію, але не під час війни в Україні".

Хосейн Амір-Абдоллахіан повідомив, що в телефонній розмові з главою зовнішньополітичного відомства ЄС Жозепом Боррелем, яка відбулася нещодавно, він висловив готовність Ірану сформувати спільну дослідницьку групу з іранських та українських військових експертів для розслідування твердження про використання іранських безпілотників у війні в Україні.

Водночас він пообіцяв, що Іран відреагує в разі, якщо використання його безпілотників Росією буде доведене для іранської сторони.

"Якщо нам доведуть, що іранські безпілотники використовуються у війні в Україні проти людей, ми не повинні залишатися байдужими", – заявив він.

При цьому на днях Іран рішуче засудив заклик Франції, Німеччини і Британії до Організації Об'єднаних Націй розслідувати звинувачення в тому, що Росія використовує безпілотники іранського походження для нападу на Україну.

Топ коментарі
+31
ВОни думають, що якщо в рашки прокитило вісім років сцяти в очі всьому світу, то і в них прокатить. Але вони забувають, що вони - не рашка і проплачених німецьких презиків в них нема.
показати весь коментар
24.10.2022 22:49 Відповісти
+16
Сюр
показати весь коментар
24.10.2022 22:46 Відповісти
+16
Брешуть наче вони теж з 95 кварталу.
показати весь коментар
24.10.2022 22:53 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сюр
показати весь коментар
24.10.2022 22:46 Відповісти
ВОни думають, що якщо в рашки прокитило вісім років сцяти в очі всьому світу, то і в них прокатить. Але вони забувають, що вони - не рашка і проплачених німецьких презиків в них нема.
показати весь коментар
24.10.2022 22:49 Відповісти
Та ніхто навіть рашку не буде жаліти. Бізнес можна вести лише з надійними партнерами.
показати весь коментар
24.10.2022 22:51 Відповісти
шкода тільки що багаті впливові забувають про це і часом спокушаються половити рибку в мутній водиці, думають що їх-то ніхто не намахає, а потім вже все.
показати весь коментар
24.10.2022 22:54 Відповісти
" Бізнес можна вести лише з надійними партнерами"

Та ну. Бізнес можна вести з будьякими партнерами. Як тільки маржа буде перекривати ризики, так одразу і побіжуть. Он нещодавно нідерландця спакували, який в рашку чіпи перепродавав. Ви думаєте він не знав, що його можуть за яйки вхопити? Чи він був великий фанат кацапні? Ніфіга такого. Просто бабло.
показати весь коментар
24.10.2022 23:03 Відповісти
Надійний партнер не означає високоморальний. Я мав на увазі великі гроші, десятки мільярдів. Важливо щоб сторони дотримувалися контракту. Якщо завтра тобі заявляють що угода буде на зовсім інших умовах, то такого партнера не можна назвати надійним.
показати весь коментар
24.10.2022 23:06 Відповісти
З такими партнерами теж працюють. На трохи інших умовах ("зранку гроші, ввечирі стільці - а навпаки можна? - можна, але гроші наперед"(С)) плюс закладають всі кошти вирішення всіх можливих проблем в ціну. Це я так, навскидку.
показати весь коментар
24.10.2022 23:15 Відповісти
Це великий геморой, вигода має бути просто шалена. Кацапи не можуть поставляти ресурси в обмін на повітря. Їм треба бабло, і чимало бабла. А як ви будете закладати ризики? Забрати гроші пуйла в Швейцарії, він вилізе і скаже що буде ядерна відповідь. Як можна тут закладати ризики. Якщо ми говоримо про компанії, тоді звісно можна через суд вибити все що завгодно. Проблема з кацапами в тому що їм байдужі всі норми права. Вони як свині ******* борсатися в багні.
показати весь коментар
24.10.2022 23:29 Відповісти
Так, звичайно, все вірно. Геморой і все таке. Але якщо є можливість заробити бабла, то завжди знайдеться той, хто наплює на моральні принципи.
В конкретно випадку з ****** цілком ймовірний варіант, що він буде давати величезний дісконт, щоб тільки повернутися на ринки газу і нафти. І я можу закладатись на пляшку кефіра, що бажаючі торгувати з ним будуть. І досить вірогідний варіант, що трохи згодом серед бажаючих буде навіть Україна. Розкажуть по теліку шо це тіпа репарації і піпл схаває. Потім зроблять "кацапозєляенерго" і будуть через нього втридорога продавати Україні дисконтний газ. Щоб з ними не торгували, треба щоб ризики такі були, шо маржа від торговлі їх не перекриє.
показати весь коментар
25.10.2022 00:21 Відповісти
З ****** ніхто торгувати не буде, він доживе до кінця війни. Єврова хоче і буде торгувати з кацапами. Але це будуть зовсім інші вожді кацапів. Я наприклад бачу декілька розвитків закінчення війни. В певних місцях є вилки, в деяких варіантах навіть по кацапам луплять США. Але у всіх сценаріях кацапи програють і виплачують репарації. Ви не подумайте війна ще буде не один місяць, але все йде до єдиного фіналу. Вони не можуть це змінити, вони вже це розуміють, тому стараються якось змінити перебіг подій. Всі їхні потуги з яз виглядають жалюгідно.
показати весь коментар
25.10.2022 00:40 Відповісти
или чалму надень или сало выплюнь
показати весь коментар
24.10.2022 22:47 Відповісти
Це піздец товаріщі!
показати весь коментар
24.10.2022 22:47 Відповісти
Та все, пізно всралися. Тепер самі доводьте, шо ті дрони не ваші.
показати весь коментар
24.10.2022 22:47 Відповісти
Та звісно, що вже ніхто і нічого не знайде. Як то кажуть - попереджений - озброєний. То Іран для того і попередили. А друге - все іде через Китай, можливо - Казахстан ненавмисно в цьому допомагає.
показати весь коментар
24.10.2022 22:48 Відповісти
Шо, ганчіркоголові: "Слава аллахові" чи "Україна акбар"?
показати весь коментар
24.10.2022 22:49 Відповісти
Я думал лжывей кацапов никого нет.
показати весь коментар
24.10.2022 22:51 Відповісти
а лживей кацапов никого и нет )))
показати весь коментар
24.10.2022 23:08 Відповісти
Тобто іран намагається в семантику - для війни не давали, а дали для апіраціі, проти людей не давали, а дали проти чогось іншого, расії не давали, а дали сирії чи бєлокацапам чи ще комусь
показати весь коментар
24.10.2022 22:51 Відповісти
давали бульбофюреру для боротьби з колорадським жуком.
показати весь коментар
24.10.2022 23:46 Відповісти
"Якщо нам доведуть, що іранські безпілотники використовуються у війні в Україні проти людей, ми не повинні залишатися байдужими", - заявив він.

Це як??? Привезти їж до прифронтового міста, дочекатися атаки дронів, а потім вивести на вулицю і показати, як вони літають над ними? А потім показово збити і продемонструвати уламки? Так вони скажуть, що там "Герань 2" написано.
показати весь коментар
24.10.2022 22:52 Відповісти
залишити на самому високому місці, най на атаку своїх дронів зблизька помилуються.
показати весь коментар
24.10.2022 22:56 Відповісти
Брешуть наче вони теж з 95 кварталу.
показати весь коментар
24.10.2022 22:53 Відповісти
Зараз ще лука на мапі покаже, що в Білорусі нема інструкторів по шахедам з Ірану.
показати весь коментар
24.10.2022 22:54 Відповісти
Ще може санкції Іран накладе на рашку і припинить постачання зброї)
показати весь коментар
24.10.2022 22:54 Відповісти
Я звісно не сумніваюсь, що Іран, поставляв безпілотники росії, але все таки я не можу зрозуміти, а навіщо це Ірану? Ну от навіщо йому в це лізти? Гроші? Не така вже і велика сумма, навіть якщо їх 1000 продати. Та і Іран, не така вже і бідна країни.
показати весь коментар
24.10.2022 22:54 Відповісти
говорят за яд. технологии....
показати весь коментар
24.10.2022 22:56 Відповісти
Технології ЯЗ, яких США Іран позбавили. Або ж - кацапи дали саму бомбу. Якщо скоро будуть вибрики Ірану до Ізраілю - то така версія може бути.
показати весь коментар
24.10.2022 22:58 Відповісти
***** чогось аятолам наобіцяв. Цікаво, чого саме...
показати весь коментар
24.10.2022 22:59 Відповісти
Іран воює з США, з Заходом. ***** каже, що воює з Заходом. А Україна захищає західну цивілізацію.
показати весь коментар
24.10.2022 23:21 Відповісти
Все це дурня:
По-перше, в Ірані чудово знають, що представляє собою їх дрон і прекрасно розуміли, що суттєво на військові дії ці дрони не вплинуть аж ніяк, а призведуть лише до смертей мирного населення.
По-друге, ця дурня, що немовби росія воює із заходом, підходить тільки ватнікам з россії, в Ірані, ну як мінімум, в керівництві цієї країни, прекрасно знають, що росія воює з Україною, а не з НАТО, або заходом, а якщо б росія дійсно воювала з заходом, то лінія фрону проходила б десь поблизу Хабаровська ;
По-третє, не потрібно вважати іранське керівництво дебілами! Диктаторами? Так, можливо! Терористами? Так, можливо! Корупціонерами та казнокрадами? Так, можливо. Але не дебілами. Звісно, на мирних Українців ім пох, так само, як і на українських дітей. Абсолютно все одно, скільки нас загине, чи не загине жоден. Але У всьому повинен бути зиск, та якась мета. В Ірані, не могли не розуміти(підкреслюю вони не дебіли), що поставка дронів росії, для атак по мирному населенню та інфраструктурі, дуже швидко спливе і за це будуть санкції. Жорсткі санкції. Потенційний прибуток, буде в рази, якщо не на порядок меншим за потенційні втрати(фінансові, репутаційні, дипломатичні), які обов'язково послідують від санкції.
В Ірану не прості відносини, майже з усіма сусідами, можливо, крім Вірменії. Країна під міжнародними санкціями. Фактично у стані війни і Ізраїлем, в майбутньому потенційно у стані війни з Азербайджаном. Революційна ситуація в країні. У них, велика купа власних проблем. Це не їх війна (російско-Українська) і їм не має ніякого сенсу вмішуватись в неї, тим паче на стороні країни, яка пограє війну, тим паче перед ймовірною угодою з США/ЕС по ядерній програмі.
показати весь коментар
24.10.2022 23:51 Відповісти
Щось ви у своїх аргументах геть заплутались.
показати весь коментар
25.10.2022 00:33 Відповісти
показати весь коментар
25.10.2022 11:12 Відповісти
они еще и издеваются над нами...за сбитый МАУ они тоже не залишилися байдужими?
показати весь коментар
24.10.2022 22:55 Відповісти
беняпоц, там залишився не байдужим, судячи з відсутності скиглення про гроші.
показати весь коментар
25.10.2022 11:14 Відповісти
Нє, ну ви таке бачили? Мопєд нє мой, я просто размєстіл обьявлєніє продал єво кому угодно, но нє расіі
показати весь коментар
24.10.2022 22:55 Відповісти
Не исключаю, что орки просто купили у ирана лицензию/документацию и часть спецов, а производят их действительно у себя. Та же схема, что ранее с израильскими БПЛА.
показати весь коментар
24.10.2022 22:55 Відповісти
Там стоят достаточно дорогие, хотя и не уникальные, процессора и GPS ресиверы, разработки американских компаний. Даже если нет серийных номеров, то по номеру партии возможно отследить конечного потребителя.
показати весь коментар
24.10.2022 23:21 Відповісти
Модуль GPS можно выдернуть из любого смартфона. Стоит это копейки. Мотор простейший, пропеллер (как я читал) деревянный! Сам корпус и система управления рулями - не знаю, но думаю тоже самая дешманская - высший пилотаж дронам не нужен.
показати весь коментар
24.10.2022 23:26 Відповісти
В сети ходит отчет о разборке одного из захваченых дронов, найдите, почитайте, не пожалеете. Там все на сделано на довольно высоком уровне массового производства, никакой наколеночной самодеятельности, плата ALTERA контроллера вообще родной Интеловской сборки.
показати весь коментар
24.10.2022 23:43 Відповісти
Охотно верю. Я не имел ввиду "выдернуть из смартфона" буквально
показати весь коментар
25.10.2022 00:04 Відповісти
Во-первых там не GPS, а GNSS. Во-вторых то что уже прилетело явно не выдернуто из любого смартфона, а получено по легальным каналам постваок и эти каналы не так уж сложно отследить при согласии правообладателя лицензии на производство.
показати весь коментар
25.10.2022 00:39 Відповісти
О?!! Схоже що хуцпа є "чеснотою" іранців!
показати весь коментар
24.10.2022 22:55 Відповісти
Вони ще не виплатили за збитий Український пасажирський літак!!!
Чергове лайно від рашистів!!
Пильнуймо Україну від ***** та ************!
показати весь коментар
24.10.2022 22:56 Відповісти
вірити владі Ірану, яка вбиває іранських дітей? як вони заради своєї влади своїх не жаліють, що їм наші.
показати весь коментар
24.10.2022 22:57 Відповісти
Шо сі почало...
показати весь коментар
24.10.2022 22:58 Відповісти
А сі почав пошук дурників, яким можна вішати на розлогі вуха іранську локшину
вже ж один раз номер пройшов, зелені дурники обісрались з розслідуванням збитого лайнера, то чому не спробувати ще раз?
показати весь коментар
24.10.2022 23:27 Відповісти
бородачі мракобіси вже нарозслідували по заказу кацапів збиття українського пассажирського літака, по безпілотнікам вони також є зацікавленою особою-злочинцем і допуску мати не повинні. Єдине що у них получається це постачати знаряддя злочинів військовому злочинцю мордору і вішати на автокрані чемпіона світу по боротьбі.
показати весь коментар
24.10.2022 22:59 Відповісти
москаликi както тоже хотели участвовать в расследовании MH17 и очень обижались когда их накуй послали
показати весь коментар
24.10.2022 22:59 Відповісти
Дурачка вмикають. У ***** навчились:"анастамнєт, авидакажітє". Цікаво, наші дурники поведуться?
показати весь коментар
24.10.2022 23:00 Відповісти
Розмістити іранців на усіх об'єктах енергетичної інфраструктури. Так би мовити у перших рядах, для найкращого огляду.
показати весь коментар
24.10.2022 23:00 Відповісти
Иранским свиньям веры нет
показати весь коментар
24.10.2022 23:01 Відповісти
Та ви шо? І компенсація буде? Згиньте разом з росіяньцями
показати весь коментар
24.10.2022 23:02 Відповісти
Конечно, когда уже нет завода по производству беспилотников доказать будет сложнее.
показати весь коментар
24.10.2022 23:07 Відповісти
куда він міг дітись? тільки не говори про якийсь там філіал в сірії, який ні на що не впливав.
показати весь коментар
25.10.2022 00:07 Відповісти
https://censor.net/ua/news/3375714/izrayil_rozbombyv_mistse_zbyrannya_iranskyh_droniv_u_syriyi_sohr
показати весь коментар
25.10.2022 03:27 Відповісти
Клоуни
показати весь коментар
24.10.2022 23:08 Відповісти
Вони таким чином хочуть з офіційного Ірану перекласти провину на КВІР (Корпус вартових ісламської революції) і ми тут як би ні до чого.
показати весь коментар
24.10.2022 23:08 Відповісти
******... спс...поржал...
показати весь коментар
24.10.2022 23:09 Відповісти
Ето какой то пздц. А транспортные самолеты которые из Ирана на рашку зачастили именно в тот момент когда на рашке появились беспилотники ето просто случайность?
показати весь коментар
24.10.2022 23:09 Відповісти
Так, як з МАУ допомагали?
показати весь коментар
24.10.2022 23:11 Відповісти
Очень, очень интересное заявление. Иран категорически возражает против разследования комисией ООН, но согласен на Украино-Иранскую комисию. Что бы это значило? Попытка откупиться, чтобы уйти от санкций за нарушение решенй Совбеза ООН? Россия уже не крышует ?
показати весь коментар
24.10.2022 23:11 Відповісти
Я уже теряюсь: "ихтамнет" - это слово кацапского происхождения или иранско-террористического?
показати весь коментар
24.10.2022 23:11 Відповісти
Шо, финики и орешки будет продавать некому ?

а кто сбил МАУ и ни фига не расследовал ? А Украина финики продолжала покупать и продавать Ирану зерно ?
показати весь коментар
24.10.2022 23:14 Відповісти
Нахер ідіть! Розслідувать повинні незалежні європейські професіонали, а не зелена шобла з іранцями. Досить уже нарозслідували по збитому пасажирському лайнеру.
показати весь коментар
24.10.2022 23:17 Відповісти
вони вже нарозслідували збиття Боїнгу МАУ - навіть спільно з Україною, Канадою і Швецією. Проходили, бачили. Навчені.
Щоправда, не знаю, чи навчені ЄрЗе - але то вже інша констинстенція.
показати весь коментар
24.10.2022 23:18 Відповісти
показати весь коментар
24.10.2022 23:30 Відповісти
Бджоли проти меду...Іншалла
показати весь коментар
24.10.2022 23:43 Відповісти
Заявили готовність щоб затягнути час, бо поки іде розслідування санкції не введуть.
показати весь коментар
24.10.2022 23:48 Відповісти
Якщо не давали,то хай доказують,хай розслідують як то до кацапів попало. А якщо не хочуть бути байдужими, то хай дають технології протидії, блокування, знищення того свого непотрібу.
показати весь коментар
24.10.2022 23:53 Відповісти
Бородатый бармалей будет качать своей балдой в полотенце и удивляться "а кто же это сдееелал ?"
показати весь коментар
25.10.2022 00:01 Відповісти
посилати іранських передастів свиням в дупу... "розслідувати вони хочуть" - юродиве словоблудіє...
показати весь коментар
25.10.2022 00:03 Відповісти
Иранцы делают ставку на то, что все беспилотники взорвутся и доказательств не будет. Неужели так сложно его зацепить тросом с крюком, отбить винт и пробить крыло с бензобаком ?
И потом приводнить на парашюте.
Взрыв в воде может будет, а может и нет.
показати весь коментар
25.10.2022 00:08 Відповісти
Та їх вже і так назбивали нерозірвавшихся вагон і кравчучку зверху.
показати весь коментар
25.10.2022 00:25 Відповісти
Тоді зібрати гучну пресконфкренцію для західних ЗМІ.
Гарненько усе показати.
А іранці прочитають у новинах.
показати весь коментар
25.10.2022 00:40 Відповісти
Шановний пан дозволяє собі давати поради "найвеличнішому лідеру **********" (С)? Неначасі
показати весь коментар
25.10.2022 00:54 Відповісти
Знову курва, "ваши доказательства не доказательства".Срані брехливі перси
показати весь коментар
25.10.2022 00:23 Відповісти
Вони вже "розслідування" по збиттю літака МАУ провели.
Дякуємо, НЕ потрібно!

показати весь коментар
25.10.2022 03:37 Відповісти
Зеля ж перший сказав що це була технічна аварія. Це дало сміливості іранцям брехати далі.
показати весь коментар
25.10.2022 08:35 Відповісти
Вони і зараз чекають що Зеля погодиться з ними.
показати весь коментар
25.10.2022 08:39 Відповісти
Як зі збитим літаком співпрацювали?
показати весь коментар
25.10.2022 08:13 Відповісти