11509 відвідувачів онлайн

Волонтерка Берлінська - Зеленському та Резнікову: Там, де немає дронів, розхідним матеріалом стають люди

марія,берлінська

Безпілотники – це те, де ми можемо бути справді незалежні і не випрошувати допомогу. Наші інженери з найпростіших комплектуючих вже роблять дуже ефективні зразки. Але одиницями, а треба тисячами. Рої малих ударних дронів,які залітають в окопи і вибухають, баражуючі боєприпаси на 10-15 км. Сухопутні та водні дрони. Системи радіоелектронної боротьби та розвідки. Це все реально. І той, хто зробить це швидше – виграє цю війну.

Про це заявила ветеранка та волонтерка, керівниця Центру підтримки аеророзвідки Марія Берлінська, передає Цензор.НЕТ.

"Проблема, від рішення якої залежить програємо чи виграємо ми цю війну. Без перебільшення. Саме тому я звертаюсь особисто до Президента та Міністра оборони.

З Міністром ми знайомі, з Президентом ні, тому буде правильно коротко представитись.

Володимире Олександровичу, мене звати Марія Берлінська, з 2014 року я доброволець на війні та керівник Центру підтримки аеророзвідки.

З того ж часу я роблю все можливе, щоб галузь безпілотних військових технологій стала питанням державної стратегії.

За ці 9 років я провела сотні зустрічей з нашими депутатами, міністрами та чиновниками для того, щоб пояснити одну просту думку: "Незабаром росія повернеться з новим ударом. Той, в кого буде більше ефективних ударних дронів – виграє цю війну".

На жаль, в більшості випадків, всі пропозиції були успішно проігноровані.

Натомість за кордоном ретельно вивчали наш досвід війни, країни НАТО неодноразово запрошували на зустріч з їхнім військово-політичним керівництвом мене та ще кількох провідних експертів, щоб дізнатися, що таке сучасна технологічна війна з росією.

Останні кілька років моє життя і кар'єра були за кордоном, переважно в США. Коли почалась повномасштабна війна я повернулась в Україну.

Цей рік я вкладаю всі свої знання, професійний досвід і ресурси для того щоб підготувати армію

(за підтримки CEO Club Ukraine та відтепер і Kyiv School of Economics відтреновано на полігонах ГШ в рамках волонтерського проекту Victory Drones більше 9000 військових, 36 000 зареєстровано на закритий теоретичний курс "Застосування технологій в умовах війни").

Забезпечити технологічними рішеннями (передано через фонди, бізнеси, меценатів сумарно більше 28 000 рацій, дронів, планшетів, Старлінків) та дерегулювати галузь, спростити правила гри для українських виробників. Я звільнилась з офіційної роботи, щоб приділяти війні весь свій час.

Як ви знаєте, на війні немає вихідних. Все це повністю на волонтерських засадах. Для мене честь бути в цей страшний час зі своїм народом.

Тепер до суті питання. Українські виробники безпілотних технологій не закривають і 10% від потреби фронту.

Дрони – це можливість розвідувати, коригувати, вражати на випередження.

Дрони стали ключовим елементом поля бою, якщо немає дронів – арта "сліпа". І скільки б не було снарядів, гаубиць, танків, пального, засобів зв'язку – саме безпілотники визначають динаміку війни.

З тих же причин, аеророзвідники зараз – пріоритетна ціль для ворога, адже знайшовши командний пункт, склад з боєкомплектами та скорегувавши вогонь по техніці можна ефективно і безболісно зупиняти противника ще на підступах, в десятках кілометрів до наших позицій. Можна не допускати вогняний вал окупантів до наших людей.

Як і все інше на війні, дрони – це розхідний матеріал. На практиці це означає, що там, де немає дронів, розхідним матеріалом стають люди.

Немає десятків тисяч дронів – значить десятки тисяч людей втрачають життя і здоров'я.

Напишу по пунктах проблеми галузі та поясню чому потрібні невідкладні рішення.

Почну з гарних новин:

25 грудня 2022, я опублікувала матеріал на "Українській правді".

Стаття називалась "Як ми вбиваємо своїх", також було записано інтерв'ю з Яніною Сокловою. Після цього зі мною сконтактували урядовці, депутати, юристи і нам вдалося провести кілька правильних і потрібних змін.

1) Відміна необхідності брати для волонтерів гарантійні листи від військової частини (в/ч)

Документ: Постанова Кабміну.

Результат: зекономлено десятки тисяч людино-годин волонтерів та командирів в/ч.

Допомогли: Свириденко, Тістик, Дорогань, Самоходський, Грищук.

2) Відміна визнання Держслужбою експортного контролю (ДСЕК) дрона Mavic-3 товаром подвійного призначення (ТПП)

Результат: Україна перестала офіційно визнавати цивільний дрон ТПП, на цих Мавіках тримається вся перша лінія фронту.

Але вже було пізно, ми вистрілили собі в ногу. Було створено поганий прецедент для інших країн, через що ще з вересня почались проблеми із ввезенням дронів з ЄС.

Допомогли: суспільний розголос, весь волонтерський рух та притомні люди у владі.

3) Відміна мита і ПДВ на дрони, рації, тепловізори і прилади нічного бачення (ПНБ)

Документи: зміни до Податкового та Митного кодексів.

Результат: Найпоширеніші товари для захисту життя громадян не будуть обкладатись податком. Це уможливить знизити ціни та спростить завезення. Також передбачена можливість отримувати ці товари в експрес відправленнях.

Допомогли: Гетманцев, Железняк, Самоходський, Устінова, Наталуха, Южаніна, Васильченко, Бобровська, Безугла. Фінально – підпис Президента.

4) Ліквідація контролю над імпортом певних товарів з боку ДСЕК.

Документи: Постанова та зміни до Постанов Кабміну

Результат: ДСЕК більше не зможе місяцями гальмувати завезення комплектуючих до українських дронів, антидронових рушниць, засобів РЕР, РЕБ etc

Допомогли: Федоров, Свириденко, BRDO.

Тепер погані новини.

Цілий рік Держслужба експортного контролю блокувала ввезення комплектуючих в Україну, вимагаючи місяцями отримувати дозволи на кожен компонент.

Результат: Часто комплектуючі або не завозили, або провозили "в кишенях", за хабарі etc.

Низка виробників опустили руки і припинили виробництво. Як було сказано вище – досі галузь не задовольняє потреби фронту навіть на 10%, перекриваємо людьми.

Люди на фронті виконують для всіх нас єдине завдання. Вони виграють для нас час, час щоб ми встигли підготуватись. Героїзм це завжди наслідки чиїхось помилок.

Ми країна, яка не виробляє своїх чіпів, високоточної електроніки, оптики. Вся авіоніка, вся начинка наших БПЛА це імпорт.

Замість того, щоб шаленим пилососом втягувати все, що можна зі всього світу – ми втратили рік часу, тому що керівник ДСЕК Олександр Павліченко де-факто місяцями не впускав імпорт в Україну.

Чому Державна служба ЕКСПОРТНОГО контролю фактично контролює ІМПОРТ окреме питання. Основною задачею мало б бути контроль всього що виїжджає з України, аби уникнути реекспорту в треті країни. Натомість ДСЕК цілий рік впускає "по чайній ложці" критичні комплектуючі до роботизованої та безпілотної техніки. Фактично ДСЕК виграв для росії час.

Все можна відбудувати та відновити, та в нас є єдиний невідновлюваний ресурс – це люди. І люди закінчуються. Закінчуються тому, що західні партнери повільно дають зброю, побоюючись неконтрольованої ескалації.

Закінчуються тому, що ми воюємо всліпу, особливо вночі.

Поки ДСЕК місяцями блокувала завезення тепловізорів до безпілотників – росіяни запустили галузь в три зміни. Через кордон з Китаєм безперешкодно фурами везуть комплектуючі, кращих інженерів країни зганяють працювати над розробками ударників. Крім того, що в них і так було багато гарних зразків БПЛА – відкриваються десятки нових інженерних центрів.

Інженерів мотивують просто – ось комплектуючі, ось дедлайн по часу. Або робите сотні ефективних систем, або їдете "защіщать родіну" під Бахмут. Паралельно через прямий кордон тисячами завозяться Мавіки та інші китайські системи.

У Президента, Міністра та всіх, хто читає цю колонку, може логічно виникнути питання – але ж вище було сказано, що проблема контролю імпорту з боку ДСЕК вирішена?

Я теж так думала. Але як тільки нам вдалося Постановою Кабміну дати зелену дорогу технологіям, як з'явився законопроєкт 8415.

Законопроєкт цементує необмежені повноваження ДСЕК (або правонаступника ДСЕК 2.0), фактично все стає ще гірше ніж було.

Нам пояснювали, що законопроєкт разом протягують голова Комітету по обороні Олександр Завітневич та керівник ДСЕК Павліченко. Ми зустрілись з ними кілька днів тому, я пояснила всі ризики законопроєкту.

Виглядало так, що є конструктивний діалог. Але вже сьогодні, 22 лютого я дізнаюсь, що післязавтра, 24 лютого, в річницю вторгнення законопроєкт 8415 планують швидко проголосувати в Верховній Раді.

В сухому залишку:

1. В керівництві ДСЕК довго обманювали всіх нас, мовляв контроль над імпортом категорична вимога західних партнерів. І ми вірили, аж поки самі не перечитали законодавство ЄС.

Виявилось, що поширення експортного контролю на імпорт – це суто "українська особливість".

2. ДСЕК створили дуже поганий прецедент для інших країн. Фактично в країні, де зараз найбільше застосування дронів в історії людства, було офіційно визнано, що цивільний дрон Мавік, насправді товар подвійного призначення. Для кількох країн ЄС це стало сигналом, і з вересня дрони, на яких тримається весь фронт, стало дуже складно завозити.

Тобто і своєму розвиватись не даємо, і максимально ускладнюємо завезення навіть "весільних".

Насправді один такий "весільний" легко рятує життя і здоров'я цілій роті наших бійців.

Тепер треба йти просити в партнерів процедури спрощення. Ми прописали, які є шляхи вирішення глобальної проблеми для волонтерів та військових із ввезенням дронів з ЄС.

3. ДСЕК спільно з кількома депутатами намагаються зробити свої повноваження необмеженими і закріпити це в законі. Законопроєкт 8415.

Вони сміливо роблять це після всього суспільного розголосу щодо їхньої "роботи".

Це означає, що вони відчувають абсолютну безкарність, можливо їх хтось покриває.

Серед виробників і волонтерів немає єдиної думки – одні кажуть, що вони просто корупціонери, інші – що це реальний саботаж і зрада.

Я займаюсь питаннями розвідки, але шукати зрадників не моя спеціалізація, для цього є інші структури.

Однак, що я знаю точно, на місці путіна, якщо не медаль, то грамоту точно варто вручити. Стільки виграного для росії часу і можливостей.

Ми від всього залежні – ми змушені просити Хаймарси, гармати, літаки, танки, ППО і постійно розраховувати на добру волю світових політиків.

Безпілотники – це те, де ми можемо бути справді незалежні і не випрошувати допомогу. Наші інженери з найпростіших комплектуючих вже роблять дуже ефективні зразки. Але одиницями, а треба тисячами.

Простий приклад: партнери надали нам ракети Хаймарсів з максимальною дистанцією 80 км. Плюс ми стріляємо не з "нуля". Отже варто росіянам відтягнути склади, скупчення техніки на 65-70 км – і ми вже не дотягуємось. Ракети з Хаймарсів коштують сотні тисяч доларів.

Виробництво не безлімітне.

А тепер уявіть, що в в небі тисячі ударних літаків, що несуть кілограми вибухівки, з дистанцією 150+. І коштують всього 15-35 тисяч доларів.

Рої малих ударних дронів,які залітають в окопи і вибухають, баражуючі боєприпаси на 10-15 км. Сухопутні та водні дрони. Системи радіоелектронної боротьби та розвідки. Це все реально. І той, хто зробить це швидше – виграє цю війну.

Я не знаю, чому ніхто досі не поніс відповідальність за те, що було втрачено стільки часу для запуску найважливішої галузі. І за те, що вже на другому (насправді десятому) році війни ми досі змушені спиратися на китайські "весільні дрони".

Треба просто відкрити імпорт, дерегулювати галузь, не заважати – все інше ми зробимо.

Наш обов'язок захистити наших людей на фронті, виграти війну найшвидше і найнижчою ціною. Це поки реально.

Пане Президент, пане Міністр оборони, розраховую на ваші рішення", - заявила Берлінська.

Топ коментарі
+21
Два колишніх генпрокурори. Один працював при Зеленському, інший - при Порошенко. Один намагався втекти з України, інший - пішов на фронт боронити державу. Але зелейобнуті і вкраїнчики ненавидять і цькують саме Луценка, який пішов на війну, а не ухилянта Рябошапку
показати весь коментар
23.02.2023 22:58 Відповісти
+21
Якби з 14 мільярдів доларів, які були потрачені на дороги, виділили 1 мільярд на Дрони-камікадзе, то ми мали 10 тисяч дронів.
А так - ні доріг, ні дронів, ні розуму.
показати весь коментар
23.02.2023 23:04 Відповісти
+20
Знайшла до кого звертатися. До тих, хто весь час шукає де б ще щось вкрасти.
показати весь коментар
23.02.2023 22:54 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
І це правда!
Кацапські свинособаки всіма правдами і неправдами намагаються перетягнути виробництво до себе від дружніх терористичних режимів, іранці китайці вже ***********...А що ми маємо?А ну так незручні запитання ,знову не на часі...
показати весь коментар
23.02.2023 22:49 Відповісти
показати весь коментар
23.02.2023 23:46 Відповісти
А в чому вона неправа?Кілька ударних дронів можуть залишити 10 млну москву без світла та газу потрібно тільки знати куди їх направити...
показати весь коментар
23.02.2023 22:54 Відповісти
який толк і військова вигода якщо москва окажется без світла чи газу?
показати весь коментар
23.02.2023 23:04 Відповісти
Огромный. Это 12-миллионный финансовый и логистический центр, там соредоточено чуть ли не 50% экономики Расии.
показати весь коментар
23.02.2023 23:20 Відповісти
не 50 а 15 відсотків економіки в москві
показати весь коментар
23.02.2023 23:49 Відповісти
Да ясно, что не 50. Это административный центр, на который завязаны эти 50% экономики, там офисы всех добывающих компаний и налоги от их продажи поступают туда. Оттуда всё управляется.
Это как Кощеева игла.
показати весь коментар
23.02.2023 23:53 Відповісти
показати весь коментар
23.02.2023 22:51 Відповісти
Знайшла до кого звертатися. До тих, хто весь час шукає де б ще щось вкрасти.
показати весь коментар
23.02.2023 22:54 Відповісти
Вона все правильно робить - земарафонці бояться розголосу.
показати весь коментар
24.02.2023 00:17 Відповісти
З одного боку то так, з іншого - реально вони почнуть боятися, коли всі вони опиняться як павуки в однієї склянці і чекати кого з'їдять наступним.
показати весь коментар
24.02.2023 08:54 Відповісти
Це не від неї залежить.
показати весь коментар
24.02.2023 13:22 Відповісти
Вигрє війну той, хто запише більше всього відосиків. Відосики наша зброя, відосики наша перемога.
показати весь коментар
23.02.2023 22:54 Відповісти
а танки і літаки вже без потреби.. одними дронами впораемося.
показати весь коментар
23.02.2023 22:55 Відповісти
"А шо я буду с етого імєть ?"
показати весь коментар
23.02.2023 22:55 Відповісти
The Wall Street Journal: "Генерал Валерій Залужний, який є потенційним політичним суперником Зеленського, потребує підпису президента для того, щоб дати інтерв'ю ЗМІ. Але Зеленський рідко погоджується на те, щоб Залужний спілкувався з журналістами"
показати весь коментар
23.02.2023 22:55 Відповісти
наивная, найвеличниший не слова не понял, слишком много букв, президенту нужно картинки показывать
показати весь коментар
23.02.2023 22:55 Відповісти
а краще хриплі відосики з неголеним ху...граєм
показати весь коментар
23.02.2023 23:03 Відповісти
Той Президент , котрий посадить своїх друзів крадїїв корупціонерів та агентів ворога, той виграє війну, бо заслужить на довіру партнерів й більш потужну допомогу
показати весь коментар
23.02.2023 22:56 Відповісти
Все вірно, бо тепер від довіри наріда майже нічого не залежить.
показати весь коментар
23.02.2023 22:58 Відповісти
Довірою тебе ****** не побороти -зброя потрібна
показати весь коментар
23.02.2023 23:01 Відповісти
Ти чого завила, *****?
показати весь коментар
23.02.2023 23:05 Відповісти
Два колишніх генпрокурори. Один працював при Зеленському, інший - при Порошенко. Один намагався втекти з України, інший - пішов на фронт боронити державу. Але зелейобнуті і вкраїнчики ненавидять і цькують саме Луценка, який пішов на війну, а не ухилянта Рябошапку
показати весь коментар
23.02.2023 22:58 Відповісти
таке може відбуватися тільки, коли завітневич, павліченко, єрмак та сам найогидніший - є агентами, корупціонерами та зрадниками!
спецслужби теж заплющили очі

дамо їм зробити нас ще раз? чи на цей раз все ж таки зробимо їх, поки вони не зробили нас?!

ненавиджу цих зелених покидьків!
показати весь коментар
23.02.2023 23:02 Відповісти
Не просто депутати, а відомі бандюки. Побили, між іншим, волонтера, що приїхав на цвинтар відвідати могилу батька, а до цього мав необачність критикувати цю підарасню, що по суті захопила селищну громаду і влаштувала там своє міні днр під крилом Завітневича - голови СН Черкащини.
показати весь коментар
23.02.2023 23:06 Відповісти
Війну виграє той у кого буде більше асфальтованих і освітлених доріг.
показати весь коментар
23.02.2023 23:03 Відповісти
показати весь коментар
23.02.2023 23:04 Відповісти
Якби з 14 мільярдів доларів, які були потрачені на дороги, виділили 1 мільярд на Дрони-камікадзе, то ми мали 10 тисяч дронів.
А так - ні доріг, ні дронів, ні розуму.
показати весь коментар
23.02.2023 23:04 Відповісти
Але ж офшори забули - наріка, завхоза.... та їх там дохреніша - там вже у банківськи ячейки не влазить.
показати весь коментар
23.02.2023 23:11 Відповісти
Это что за модель дронов такая дешёвая?
показати весь коментар
23.02.2023 23:13 Відповісти
100 тысяч, это дешевая?)
показати весь коментар
23.02.2023 23:33 Відповісти
Самий дешевий дрон камікадзе який може пошкодити чи знищити будь-яку техніку і вбивати до десятка за раз м'яса чи навіть більше якщо солдатами керує м'ясник чи солдати просто зразку срочка в совковій армії тобто навчані морально застарілій безглуздій стройовій підготовці яка підсвідомо заставляє збиратись в стадо, так ось самий дешевий дрон коштує 350$. Так без ніяких тисяч а просто 350 доларів.

І цим дроном спалюють танки за мільйони доларів.
показати весь коментар
24.02.2023 01:20 Відповісти
пані волонтерко, мушу вас розчарувати - те, чи виграємо ми цю війну, чи програємо, чи вирішемо, що виграли, насправді програвши - залежить виключно від того, що дєрьмак пояснить своїй зе-лупі... так що такий довгий текст даремний, вони так багато не читають...
показати весь коментар
23.02.2023 23:05 Відповісти
А може написати заяву в СБУ про державну зраду
показати весь коментар
23.02.2023 23:10 Відповісти
Звісно агентура кремля з ОП не хоче щоб потреби ЗСУ були покриті на всі 100 %
показати весь коментар
23.02.2023 23:13 Відповісти
всі свідомі українці для себе зрозуміли просту річ - Боневтіку криворізькому ВИГІДНО, щоб війна не закунчувалась якомога довше, бо для нього і його ЗЕлайно-команди з війни тільки профіти:
1) нійякої опозиціі і критики
2) майже необмежені повноваження на весь період військового стану
3) необмежені можливості розкрадання бюджету і узурпації влади
4) всі факапи списуються на війну та на москалів
5) героїзація в очах західного світу
тобто, прагнення українців як нашвидше пермогти москалів є діаметрально протилежним прагненням діючої влади.
Таким чином, подібні звернення просто ніяк не викликають імпатії з боку владних вислюків і мають вирішуватись іншим чином. На превеликий жаль..
показати весь коментар
23.02.2023 23:16 Відповісти
Вот только не надо клеветать на найвелычнишого, ведь все знают. что война была выгодна исключительно Порошенко. Почему же он и не хотел заглянуть в глаза (или куда там, я уже забыл), и перестать стрелять.
показати весь коментар
24.02.2023 09:25 Відповісти
а шо не так
показати весь коментар
23.02.2023 23:17 Відповісти
Так шо увесь дсек уместе с д'ермаком закуканить.
показати весь коментар
23.02.2023 23:18 Відповісти
А що їм люди? Для Зеленського та Резникова цінність гроші, а не люди...
показати весь коментар
23.02.2023 23:31 Відповісти
Ця зелена влада дограється, бо якщо ми почнемо програвати війну через їхню жадібність і бажання красти під час війни. То повісимо їх на столбах, вже буде нічого втрачати.
показати весь коментар
23.02.2023 23:32 Відповісти
показати весь коментар
23.02.2023 23:44 Відповісти
...Найпоширеніші товари для захисту життя громадян не будуть обкладатись податком. Це уможливить знизити ціни та спростить завезення. Також передбачена можливість отримувати ці товари в експрес відправленнях.Допомогли: Гетманцев, Железняк, Самоходський, Устінова, Наталуха, Южаніна, Васильченко, Бобровська, Безугла...

Я Або я в лижах на асфальті,або ця волонтерка не сповна розуму.Тіщенко хоч не допомагав?
показати весь коментар
24.02.2023 00:32 Відповісти
Вподобайка.

Повністю згідний.
показати весь коментар
24.02.2023 01:08 Відповісти
я ПОВНІСТЮ підтримую ВСЕ, ПРО ЩО НАПИСАЛА Марія Берлінська, про що передає Цензор.НЕТ у статті "Волонтерка Берлінська - Зеленському та Резнікову: Там, де немає дронів, розхідним матеріалом стають люди" - Джерело:

Ця інформація - СТРАТЕГІЧНО ВАЖЛИВА! Це - ВИРІШАЛЬНИЙ ФАКТОР!

Це ТЕХНОЛОГІЇ, які ЗБІЛЬШУЮТЬ ТОЧНІСТЬ ЗБРОЇ В БАГАТО РАЗІВ! НА ПОРЯДКИ! Без такої точності ніякі снаряди і ракети не врятують, тому що знадобилося б витрачати їх в рази більше ніж зараз, тож їх би точно не вистачило б.
Тобто, ці технології - це і є "game changer". І їх потрібно не 10%, а 200%.

Це інформація про те, ХТО ПЕРЕМОЖЕ У ЦІЙ ВІЙНІ!

Це все реально. І той, хто зробить це швидше - виграє цю війну.
показати весь коментар
24.02.2023 04:55 Відповісти
Повісити тих зрадників з дсек на Майдані, нехай гойдаються в приклад для наступних. Контррозвідка СБУ сраку підняти не може без команди від боса з банкової, щоб тих зрадників в буцигарню замкнути. Дочекаєтесь і ви своєї участі.
показати весь коментар
24.02.2023 05:20 Відповісти
Одні тільки факти, що Марія Берлінська розкопала про ДСЕК, зокрема, що поширення ЕКСПОРТНОГО контролю на ІМПОРТ - це "українська особливість",

тобто ВИКРИЛА СИСТЕМНУ СХЕМУ...

вартий Нобелівської премії миру

(тому що завдяки цьому факту Україна зможе перемогти, а тільки перемога України може привезти до миру - це необхідна умова для миру у світі).

І ця історія дає підстави припустити, що Марій Берлінська знайде ще й інші корупційні схеми, які СИСТЕМНО шкодять Україні. І теж запропонує, як їх виправити чи прибрати.
показати весь коментар
24.02.2023 05:23 Відповісти
Через те, НАСКІЛЬКИ ВАЖЛИВА ця тема,

я ПРОПОНУЮ ПРИЗНАЧИТИ Марію Берлінську РАДНИКОМ Президента України

(як мінімум - радником Секретаря РНБО)

наприклад, з питань СТРАТЕГІЧНИХ СИСТЕМ ОБОРОНИ

ОБОВ'ЯЗКОВО - з правом ОСОБИСТО ПОВІДОМЛЯТИ Президенту України БУДЬ-ЯКУ інформацію У БУДЬ-ЯКИЙ ЧАС, про що і коли цей радник вважатиме за потрібне (необхідне).
(І, зрозуміло, з відповідним допуском до таємної інформації.)
показати весь коментар
24.02.2023 05:32 Відповісти
Ара ще не встиг втридорога закупити
показати весь коментар
24.02.2023 07:50 Відповісти
Немає сумніву що закий опір, тому потугу на недопущення поставок дронів, коплектуючих, тепловозів. Прицілів, та всього іншого- це робота прямих агентів ерефії. Бо люди які помилялися не робили б такого системного опору. Корупціонери просто брали б гроші, і були б зацікавлені у зміщенні поставок щоб мати більше доходу. А тут пряма боротьба. При чому боротьба відкрита, не боячись, бо мають тверде прикриття на самому верху влади, в ОП. То і Верховна Рада їх прикриває. Це така ж робота ерефії як і по зриву роблти ВПВ до війни і до сьогодення і так по всіх напрямках
показати весь коментар
24.02.2023 07:55 Відповісти
Ничего этого не знал, но жопой чувствовал что наё*уют свои. К слову. Свою (autel evo 2pro ) птичку потерял из-за некомпетентности своих и банальной отсутствии оперативной связи.
показати весь коментар
24.02.2023 08:14 Відповісти
яйця запропонуй по 17, гуманітарку у Запоріжжі та дороги підремонтувати у Дніпрі, а на безпілотниках багато кєша не зіб'єш і хто такі зе-паяць та мародер-Рєзніков, Єрмак у країні керує.
показати весь коментар
24.02.2023 09:32 Відповісти
"Героїзм це завжди наслідки чиїхось помилок" і "в смерті кожного солдата винен офіцер" - за ці вислови ще в радянській арміі я дуже поплатився від замполіта... а тепер першу фразу прочитав в статті від Жінки - знає, що каже.
показати весь коментар
24.02.2023 10:54 Відповісти
Завітневич та Павліченко - це прізвища тих вилупків, яких потрібно судити за зраду, або краще відправити замість дрона у розвідку десь через мінне поле.
Питання до пані Берлінської - як знайти ефективний спосіб боротьби з цими ворожими Крысами? ЗМІ схоже повільно це питання рухають, а в людей немає головного інструменту зараз - вуличних протестів.
показати весь коментар
24.02.2023 11:11 Відповісти
Петицію хтось створив вже, щоб перевірила СБУ Павліченка і всіх його поплічників? На предмет державної зради. Ми будемо за день за ці петиції голосувати.
показати весь коментар
24.02.2023 11:13 Відповісти
А якщо Павлюченка і його підлеглих відправити під Бахмут , Україну захищати , може його наступники побояться бути корупціонерами , зрадниками . Тільки в Україні саботажник і зрадник отримує зарплати , премії від держави і від ворога .
показати весь коментар
25.02.2023 19:07 Відповісти
Там де немає снарядів та мін, необхідної кількості, там расходним матеріалом є бійці, там купа відказників, ніхто не хоче вмирати за зря. Коли е снаряди всі воюють і воювати веселіше. Пропоную фракцію слуг разом з оп на першу лінію з автоматами та гранатами на тиждень. І тоді все буде а разом і необхідні закони
показати весь коментар
26.02.2023 18:11 Відповісти