9787 відвідувачів онлайн

Цей рік є вирішальним для розвитку війни Росії проти України, - президент Чехії Павел

павел

Президент Чехії Петр Павел припустив, що у 2024 році підтримка України союзниками значно зменшиться.

Як повідомляє Цензор.НЕТ, про це інформує ZN із посиланням на Süddeutsche Zeitung.

"Ми повинні взяти до уваги втому від війни і те, що це означає для підтримки з боку західних країн. З часом вона зменшуватиметься", – зазначив чеський президент.

Павел нагадав про президентські вибори в США у 2024 році та очікувану зосередженість на внутрішній політиці.

"Якщо підтримка США зменшиться, підтримка з боку низки європейських країн також зменшиться. Україна має це враховувати", – сказав він.

Президент Чехії припустив у 2024 році Україна, ймовірно, вже не зможе розпочинати будь-які великі та складні операції.

"Цей рік є вирішальним для розвитку війни", – наголосив Павел.

Він додав, що зараз західні держави постачають Україні необхідну зброю, щоб вона могла зайняти кращу стартову позицію для будь-яких переговорів з РФ.

Нагадаємо, раніше президент Чехії Петр Павел заявив, що Україна матиме тільки одну спробу контрнаступу, оскільки союзникам буде складно довгий час підтримувати нинішній рівень допомоги.

Топ коментарі
+20
Если вы не будете снабжать Украину, то вскоре будете сами воевать. Не нужно думать что это только Украине нужно. Только слепец и глупец думает что современное оркообщество кацапии остановится на достигнутом. Любая победа кацапов только сделает их кровожаднее и наглее. Так что придется помогать и в 2024 и 2025 и сколько надо
показати весь коментар
22.03.2023 22:07 Відповісти
+12
А где воевал этот генерал. В Европе последние боевые действия в конце
ХХ-го века в Югославии. Больше не было. А военные действия в Украине нельзя
не счем сравнить по накалу. Как он может оценивать ситуацию.
показати весь коментар
22.03.2023 22:12 Відповісти
+11
Шось він часто про Україну, втому Заходу від війни, ще щось. Не схоже на генерала НАТО. Скидається на те, що боїться підозр в путінферштейн, та і п...ть його старих знайомців з "легендарной
показати весь коментар
22.03.2023 22:09 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Если вы не будете снабжать Украину, то вскоре будете сами воевать. Не нужно думать что это только Украине нужно. Только слепец и глупец думает что современное оркообщество кацапии остановится на достигнутом. Любая победа кацапов только сделает их кровожаднее и наглее. Так что придется помогать и в 2024 и 2025 и сколько надо
показати весь коментар
22.03.2023 22:07 Відповісти
Хто це сказав про «втому»???

Меркель? Орбан?

Ні. Це нова зірка ху&ла!

Яка клеїть дурня, та робить вигляд що усі забули як у 1968 було раздавлено російськими танками « Празку Весну»
показати весь коментар
22.03.2023 22:20 Відповісти
Вам просто не подобається реальність. Але це не його вина, вій її просто озвучив.
показати весь коментар
23.03.2023 07:46 Відповісти
Так я тоже озвучил реальность. Которая произойдет при условии Х.
показати весь коментар
23.03.2023 09:31 Відповісти
Платники податків в таку реальність у найближчі десятиліття не вірять.
Ось вам і реальність сьогодення.
показати весь коментар
23.03.2023 15:21 Відповісти
вы не вправе говорить за плательщиков налогов.
показати весь коментар
23.03.2023 20:28 Відповісти
Я кажу в першу чергу за реальність.
показати весь коментар
24.03.2023 05:40 Відповісти
реальность такова, что плательщики это миллионы человек, а говорите вы один. И вряд ли они делегировали вам способность выражать их мнение.
показати весь коментар
24.03.2023 09:42 Відповісти
Перебувайте і далі у своїй реальності...
показати весь коментар
25.03.2023 07:41 Відповісти
Дякую) ще найкраще побажання для мене.
показати весь коментар
25.03.2023 16:52 Відповісти
Шось він часто про Україну, втому Заходу від війни, ще щось. Не схоже на генерала НАТО. Скидається на те, що боїться підозр в путінферштейн, та і п...ть його старих знайомців з "легендарной
показати весь коментар
22.03.2023 22:09 Відповісти
Навпаки він типовий сцикливий генерал НАТО.
показати весь коментар
22.03.2023 22:39 Відповісти
Может он кореш Земана,тоже был той ещё пуйловской шлендрой но после начала войны вроде стал нормальным.
показати весь коментар
22.03.2023 22:41 Відповісти
Шо то риторика Павлика меняется стабильно по низходящей....

А до выборов "так дышал, таак дышал"...
показати весь коментар
22.03.2023 22:09 Відповісти
А где воевал этот генерал. В Европе последние боевые действия в конце
ХХ-го века в Югославии. Больше не было. А военные действия в Украине нельзя
не счем сравнить по накалу. Как он может оценивать ситуацию.
показати весь коментар
22.03.2023 22:12 Відповісти
Цікаво: а що скаже світова економіка при затягуванні війни на невизначений час? Іншими словами: що скажуть вам ваші виборці, коли їх рівень життя впаде через цю війну? Ну і найгірший варіант: що ви будете робити, якщо (не приведи Боже!) Україна не вистоїть?
показати весь коментар
22.03.2023 22:13 Відповісти
Набридла ця комуняцька консерва в червоних труселях.
показати весь коментар
22.03.2023 22:13 Відповісти
чи то орбан вкусив його за цюцюрку?
показати весь коментар
22.03.2023 22:15 Відповісти
У них любоФ.
показати весь коментар
23.03.2023 00:07 Відповісти
Щось збагато триндить цей генерал
показати весь коментар
22.03.2023 22:16 Відповісти
Тим не менш, Захід - це група найсильніших країн світу, з аналізом там усе добре. Такий сценарій, що Росія буде намагатися "втомати" Захід війною, був відомий задовго до її початку. Я впевнений, що якщо враховуючи весь свій наявний аналітичний апарат, Захід усе ж вирішив серйозно втрутитися у війну, а не дато Україні тихо померти - значить, скоріш за все, у нього є план, який виправдає цю інвестицію.
показати весь коментар
22.03.2023 22:28 Відповісти
И весь мир не будет крутиться только вокруг одних интересов. )) А прийдеться .
До міра ще туго доходить , що паРаша не заспокоїться сама по собі . ЇЇ прийдеться тільки - змушувати силою . Одні поляки та прибалти це розуміють , інші вважають що все якось само собою - устаканиться . Ну ну . !!
показати весь коментар
22.03.2023 22:36 Відповісти
Гдє то слишал , але бачу - не дійшло . То ж почуй ще раз !!
показати весь коментар
22.03.2023 22:45 Відповісти
Та заспокойся. Ти хоч сто раз повторюй ці свої хотєлки, але захід вже прямо в очі каже, що підтримка тільки на цей рік. Це завуальовано означає, що нам на визволення своєї території відведений час до зими. Якщо все не відвоюємо, то на решту територій корейський варіант. І нікуди ми не дінемось, прийдеться погодитись. Зелені гнилий не спромоглися за три роки налагодити виробництво власної зброї, тому повністю залежати від заходу.
показати весь коментар
22.03.2023 22:59 Відповісти
Мені пох що каже Захід , в особі цього хєнєрала . Хоча таки - більшість Заходу ніяких дедлайнів і не надає , а обіцяє підтримувати Україну скільки треба . Хєнєрал зарано пускає соплі . Як і ти ..
Я лише говорю про те що Захід , в разі згортання підтримки України , буде змушений заспокоювати ***** сам . !! От і все .
показати весь коментар
22.03.2023 23:23 Відповісти
Який наївний у нас народ. "Обіцянки-цяцянки"
показати весь коментар
22.03.2023 23:30 Відповісти
Фсьопрапальної гнидоти теж вистачає .
показати весь коментар
22.03.2023 23:37 Відповісти
особенно ты утомился милок...
показати весь коментар
22.03.2023 22:37 Відповісти
тебя Ивана здесь много пользователей знает...?
показати весь коментар
22.03.2023 22:50 Відповісти
ВВП США і ЄС приблизно половина світового -- рашки 2% і вони вже починають буксувати -- чи не зарано .
показати весь коментар
22.03.2023 22:25 Відповісти
Цей Павєл вже - устал ат вайни і зламався .
Вертайте Земана , той обіцяв підтримувати Україну скільки буде потрібно .
показати весь коментар
22.03.2023 22:31 Відповісти
Я про це казав ще минулого року. Перше вікно можливостей проє*** кінець літа-осінь. Партнери не надали достатьньої кількосі тих же снарядів. Тому наступ швидко захлинувся через нестачу БК. Далі відбулась мобілізація орків...
Зараз прийдеться штурмувати ешелоновану оборону орків, а для цього знову треба більше БК.
Життя покаже чи вдасться розгромити окупантів тим що нам надали.
З іншого боку наші керманичі занадто сподівались на допомогу. А свої мобілізаційні можливості (людські та економічн) просрали. А більше займались улюбленою справою (крадіжками з бюджету та піаром)
Відтак дійсно залишився останній шанс переламати хід війни.
Альтернатива... Перехід до позиційної війни, стабілізація фронту. А далі або перемир'я. Або безкінечні бої "місцевого значення" на 1500 км фронту.
показати весь коментар
22.03.2023 22:38 Відповісти
Нажаль ви праві((
показати весь коментар
22.03.2023 22:46 Відповісти
"Ми повинні взяти до уваги втому від війни"Хто це "ми" США?НАТО? Чехія? Сам паркетний генерал Павел? втомились від війни? А, українці значить не втомились? Чути постійно постріли, вибухи, взліти літаків, шахедів, удари по цивільним і мирним місцям і інфраструктурі , смерті рідних і близьких, сльози матерів і дітей, чути неприємні новини з фронту, смерті бійців ЗСУ, сирени, довготривале відключення світла, проблема з водою, опаленням, їжею(прифронтові зони), страх, безнадія у світле майбутнє ? Таких масштабів війни і таких ворогів немала ні ОДНА країна у світі як ми, в США таких ворогів не було, в Ізраїля також слабенькі вороги в порівнянні з кацапами, якщо Україна ( не дай бог) паде, то будете ви воювати з ******, бо почувши "запах перемоги" на одній Україні він не зупиниться, і тоді ви ще згадаєте як Україна ваші шкури боронила
показати весь коментар
22.03.2023 22:39 Відповісти
Интересно в каких войнах и сражениях побывал этот бравыйгенерал....
показати весь коментар
22.03.2023 22:43 Відповісти
В Югославії чеський спецназ під його проводом деблокував французів - мироточців, затиснутих між сербами та хорватами. За це отримав французького ордена.
показати весь коментар
22.03.2023 23:03 Відповісти
О, значит я беру назад свої слова, що він паркетний генерал, але все одне його слова для нас невтішні
показати весь коментар
22.03.2023 23:05 Відповісти
А навіщо ви це розказуєте президенту Чехії? Втомились від війни ви три роки назад, коли обрали довбойоба президентом. Тепер які претензії до Павела? І не буде Росія воювати з НАТО, це дешеві страшилки таких диванних експертів. Є Україна. Буфер. Цього цілком достатньо. А те, що війна заморозить я на довгий час, їх цілком влаштовує. Це ж не їх територія
показати весь коментар
22.03.2023 23:07 Відповісти
За Долбойоба-Боневтіка я ніколи не голосував, за його Зелену Шоблу також і близько.Вони мене не цікавлять, от думка пана Генерала Павла-так, тому що , це не перша його заява про Україну і наступ , я до сих пір згадую його заяву 3 дні тому, як він казав "Якщо український контрнаступ потерпить поразку, то отримати кошти на наступну допомогу буде важче".І зразу ж питання:А, звідки він знає, що буде саме так? Він, що геній у військовій справі?Чи знає туж обстановку яка відбувається у Бахмуті? Чи такий самий експерт як і ті, що давали Києву "3 днів", а він не впав? Павел і інші "лідери думок", думають, якщо вони на високих посадах у розвинутих країнах, то можна лапяти, що завгодно і це підніме духу українцям? Я більше вірю і прислухаюсь до думок і дій Залужного і Генштабу.
показати весь коментар
22.03.2023 23:19 Відповісти
Якщо Павел це говорить, значить такі настрої панують в країнах НАТО. Іїх абсолютно не колишуть ваші хотєлки. І Заслужений без допомоги заходу безсилий. Такі реалії, як би ви не затуляли вуха і голосно не кричали
показати весь коментар
22.03.2023 23:28 Відповісти
Так їх не тільки мої хотєлки, їх ***** не цікавить в цьому світі, окрім хіба що бабла і лизання сраки *****.Війна в Україні показала-хто є хто, світ повністю прогнил наскільки, що ні одного толкового лідера немає в цьому світі, Рейгани, Тетчери, Черчелі, вже давно повмирали, хіба, що Борис Джонсон ще більш-менш, а решта то таке, "слимаки".
показати весь коментар
22.03.2023 23:35 Відповісти
ну мне вот интересно - какие прогнозы у этого Петра Павела...?
мой прогноз - на первое число мая 203000+\- небольшой %...
показати весь коментар
22.03.2023 22:41 Відповісти
Цей павЕл,щось постійно пистить одне і теж,щур ще той,,(,
показати весь коментар
22.03.2023 22:43 Відповісти
"Ми повинні взяти до уваги втому від війни і те, що це означає для підтримки з боку західних країн. З часом вона зменшуватиметься", - зазначив чеський президент. рашистський агент Павел не враховує і не бере до уваги, що маховик війскової допомоги Україні тільки починає набирати обертів і заробляти на випуску зброї для України є непоганою рушійною силою для багатьох економік як в ЄС.так і в США
показати весь коментар
22.03.2023 22:54 Відповісти
Таки Павел - то не Гавел... Членство у КПЧ дається взнаки?
показати весь коментар
22.03.2023 22:59 Відповісти
Апостолы Петр и Павел печально качают головами...
показати весь коментар
22.03.2023 23:08 Відповісти
Якщо "колективний захід" дозволить собі "втомитися від України", то через деякий час теперішня "втома" буде видаватися йому (Заходу) періодом розквіту сил...
показати весь коментар
22.03.2023 23:13 Відповісти
НЕ ВИСНАЖУЄ.
Цілі галузі, ров'язані з ВПК США, активізувались, працюють з прибутком і розширюються.
Торгівля зброєю значно активізувалась: країни НАТО скидають Україні застраілі версії зброї, заміщаючи іх новітніми.
показати весь коментар
22.03.2023 23:15 Відповісти
Так. Дотепер "активізація ВПК" призводила до створення і масштабування нових матеріалів і технологій. На жаль, у більшості своїй - смертоносних. І кожного разу були потрібні неабиякі зусилля, що тримати того джина "поблизу пляшки". Про те, щоб "загнати його назад до пляшки" не було й мови.
показати весь коментар
22.03.2023 23:26 Відповісти
А хто його тягне за язика ?
Нема чим зайнятись ???
показати весь коментар
22.03.2023 23:10 Відповісти
Виходить, що обов'язки президента Чеської республіки не такі обтяжливі, щоб не залишалося часу на "воспомінанія і размишлєнія".
показати весь коментар
22.03.2023 23:18 Відповісти
Шось цей Павєл склизький якийсь...Усі його коменти стосовно подальших перспектив військових дій мають якийсь проросійський відтінок! Допомога зменшиться, втомилися від війни, буде непросто...Вкрай неприємний типус!
показати весь коментар
22.03.2023 23:23 Відповісти
Це й так зрозуміло, що Захід не буде вливати міліарди в Україну безкінечно. Вони хочуть отримати результат своєї допомоги - тому постійно й говорять про важливість контрнаступу і вже по ньому будуть дивитися - чи продовжувати допомогу, чи не в коня корм.
показати весь коментар
22.03.2023 23:34 Відповісти
Якщо корм не в коня, то Павел буде знову спостерігати Т-62 на вулицях Праги.
А Світлана Круп дуже близько познайомиться з бурятами.
То ж краще включити мізки.
показати весь коментар
22.03.2023 23:44 Відповісти
Точніше - круп Світлани. Ви самі нарвались на таку відповідь.
показати весь коментар
22.03.2023 23:45 Відповісти
Де ви взагалі такі беретеся - хами і придурки?
показати весь коментар
22.03.2023 23:48 Відповісти
Єдине на що здатні - в мережі ображати жінок, бо настільки нікчеми, що самі свою країну захистити не здатні, Захід за вас вобювати повинен. Підараси.
показати весь коментар
22.03.2023 23:50 Відповісти
Захід за нас не воює - він дає зброю.
Де беруть ТП, які не здатні це збагнути ?
показати весь коментар
23.03.2023 00:46 Відповісти
Так і в рашки ресурси через санкції і втрати на фронті будуть зменшуватись.Павел трохи дурновате і забагато теліпає язиком.
показати весь коментар
23.03.2023 00:08 Відповісти
Да, если в конце апреля (последней декаде, после беславной кончины ***** или его дублеров-двойников) паРашка не падет, то война продлится еще минимун на год!
показати весь коментар
23.03.2023 06:38 Відповісти