5857 відвідувачів онлайн

Україна вже повернула близько 50% території, яка була спочатку захоплена Росією, - Блінкен

блінкен

Держсекретар США Ентоні Блінкен заявив, що Україна відвоювала вже близько половини своїх територій, які були окуповані Росією з початку повномасштабного вторгнення.

Як інформує Цензор.НЕТ, із посиланням на ЄП про цеБлінкен заявив  в інтерв’ю CNN, яке наводить Reuters.

"Україна вже повернула близько 50% території, яка була спочатку захоплена (Росією – ред.)".

Водночас, за його словами, під час контрнаступальних операцій Збройні сили України зіткнулись зі значним опором.

"Це все ще відносно ранні дні контрнаступу. Це важко. Це не завершиться протягом наступного тижня чи двох", – додав Блінкен.

Він розповів, що у США вважають, що контрнаступ України триватиме ще принаймні кілька місяців.

Топ коментарі
+11
Будемо відвертий:
Перший етап. Північний напрямок Рашка сама згорнула та організовано відступила виводячи всі свої війська. Скоротила фронт.
Другий етап. На Харьковськуму та Херсонському напрямках вони обі**алися зі своїм наступом та ЗСУ несподівано прорвали фронт. Навіть для себе несподівано та не мали ресурсів наступати далі.
Третий етап. Зараз. І на відразу від всіх попередніх Рашка не рве тельняшку, а побудувала масивну оборону. Дуже тяжко її проривати.
показати весь коментар
23.07.2023 19:51 Відповісти
+10
Перший етап-розтрощені колони кацапської бронетехніки,тисячи вбитих кацапів,тисячи розгублених "строковиків" кацапських,які порозповзалися по полях в пошуках аби що пожерти...Це так вони "організовано згорнула та відступила виводячи всі свої війська" ? Вони свою професійну армію при "першому етапі" втратили.
показати весь коментар
23.07.2023 20:27 Відповісти
+9
Не зрозумів?! 🤔 А Крим знову винесений за дужки? Коли Захід зрозуміє, що без повернення Криму війна не закінчиться, як і не настане безпека у чорноморсткому басейні.
показати весь коментар
23.07.2023 19:43 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Цитаты великих: как просто все потерять, как тяжело возвращать. Зеленский.
ПЫСЫ: или не Зеленский , а просто здравый смысл? Не знаю, бывает ли здравый смысл великим, но вот без него получается так, как получается, то бишь через Зеленского и его шайку.
показати весь коментар
23.07.2023 19:42 Відповісти
Не зрозумів?! 🤔 А Крим знову винесений за дужки? Коли Захід зрозуміє, що без повернення Криму війна не закінчиться, як і не настане безпека у чорноморсткому басейні.
показати весь коментар
23.07.2023 19:43 Відповісти
Половину захопленого рашистами в 22 році
показати весь коментар
23.07.2023 19:48 Відповісти
Я власне і звертаю увагу на те, що захоплене вважають з 2022 року. А до того, як Крим наприклад? Це що не рахується?
показати весь коментар
23.07.2023 19:53 Відповісти
Це наступний етап...
показати весь коментар
23.07.2023 19:54 Відповісти
Ви вмієте чути те, про що ніхто нічого не говорив? 🤔
показати весь коментар
23.07.2023 20:00 Відповісти
Не допускаю іншого
показати весь коментар
23.07.2023 20:01 Відповісти
А даремно. Спробую пояснити. Західному обивателю вкладається в голову думка, що половину захопленого Україна відбила і залишається ще половина. Тобто ресурсів треба потратити ще стільки, скільки до сьогоднішнього дня. Але ж це не так. То виходить, шо Крим і Донбас будемо забирати власними силами? Подужаємо?
показати весь коментар
23.07.2023 20:08 Відповісти
Я думаю,блокада
показати весь коментар
23.07.2023 20:11 Відповісти
Это для Калининграда можно было бы блокаду устраивать, а для Донбасса не выйдет. У него общая граница с РФ, его могут снабжать сколько угодно и как угодно.
показати весь коментар
23.07.2023 21:29 Відповісти
Я не про Донбас,а про Крим
показати весь коментар
23.07.2023 22:21 Відповісти
Але якщо залишиться тільки Крим,то повірте: союзників у нас буде більше
показати весь коментар
23.07.2023 20:12 Відповісти
Та ну?! 🤔
показати весь коментар
23.07.2023 20:31 Відповісти
якщо ви читати не вмієте - то ваша проблема. Головком Залужний недоноразово згадував про Крим і необхідність його визволення.
показати весь коментар
23.07.2023 22:35 Відповісти
Це знову передрук без правильних даних. Він сказав з моменту бойових дій, а не з 2014. Про Крим і решту розмови не має, а є про літаки для України. Ви хоч раз прочитали оригінальний текст чи коментувати що попало це креативність
показати весь коментар
23.07.2023 20:36 Відповісти
Ще раз. Бойові дії у нас ідуть з 2014-го!!!!! року, а не з 24.02. 2022. Ви до 24 лютого війни не бачили?
показати весь коментар
23.07.2023 21:13 Відповісти
Іще раз, що ви коментуєте,якщо не знаєте теми? Усі питання не до американського чиновника, а до тих хто друкує на свій лад інформацію. Зайдіть на оригінальну версію, досить невігластва.
показати весь коментар
23.07.2023 21:15 Відповісти
Буду відвертим, війна не закінчиться й після повернення Криму, бо РФ буде продовжувати обстріли але вже інших земель.
показати весь коментар
24.07.2023 04:32 Відповісти
Так це аксіома. Війна закінчуєттся або перемогою, або поразкою. Перемога - це повний розгром противника, тобто знищення його військових засобів і можливостей і як наслідок - його розпад.
показати весь коментар
24.07.2023 08:26 Відповісти
Це вже подвиг, кожного солдата, великий подвиг. Небагато в історії прикладів, коли в 5 раз менша країна пердолила більшу в прямій війні, не партизанщині.
показати весь коментар
23.07.2023 19:48 Відповісти
Да кто только эту расею не пердолил. И Япония, и Финляндия, и Афган, и даже маленькая Чечня
показати весь коментар
23.07.2023 20:10 Відповісти
Будемо відвертий:
Перший етап. Північний напрямок Рашка сама згорнула та організовано відступила виводячи всі свої війська. Скоротила фронт.
Другий етап. На Харьковськуму та Херсонському напрямках вони обі**алися зі своїм наступом та ЗСУ несподівано прорвали фронт. Навіть для себе несподівано та не мали ресурсів наступати далі.
Третий етап. Зараз. І на відразу від всіх попередніх Рашка не рве тельняшку, а побудувала масивну оборону. Дуже тяжко її проривати.
показати весь коментар
23.07.2023 19:51 Відповісти
Давайте вже четвертий, починаючи зі слів «і будьмо реалістами»..
показати весь коментар
23.07.2023 19:52 Відповісти
Під виглядом "будем реалістами" часто опонент хоче схилити вас до потрібної йому чи їй ідеї. Це така маніпуляція словами. Якби Україна була реалістами, то вона б впала б під натиском росіян за 3 дні.
Потрібно завжди намагатися досягти більшого "неможливого" і це справедливо не тільки для цієї війни.
показати весь коментар
23.07.2023 20:13 Відповісти
Ой, при всій повазі, десь я згоден із Вами, але у аналітиці я жінок не слухаю...ще й тих, які за кордоном...
показати весь коментар
23.07.2023 20:19 Відповісти
Взаємно. Обстріли півдня ідуть з Криму. І будуть йти далі. Якщо він буде в росіян. Не бачу жодної причини з якої вони будуть відмовлятися від такої можливості покошмаріть хохлов як сьогодні в Одесі, Миколаєві.
показати весь коментар
23.07.2023 20:22 Відповісти
"по факту"
показати весь коментар
23.07.2023 21:59 Відповісти
А КРОТЫ , «не дурачки» из офиса , Буданов лично ,только языками слишком много чечесали ,про Крым в конце весны и КОНТРНАСТУПЛЕНИИ
показати весь коментар
23.07.2023 20:15 Відповісти
його питали - він відповідав. не повинен був нічого казати чи шо?
його питали - буде наступ? він каже - так. а коли? - коли будемо готові.
ботва така - ойойо лишенько все здав всі секрети москалям!!
ідіоти.
показати весь коментар
23.07.2023 22:37 Відповісти
не повинен був *******! Буданга мля...
показати весь коментар
23.07.2023 22:41 Відповісти
Перший етап-розтрощені колони кацапської бронетехніки,тисячи вбитих кацапів,тисячи розгублених "строковиків" кацапських,які порозповзалися по полях в пошуках аби що пожерти...Це так вони "організовано згорнула та відступила виводячи всі свої війська" ? Вони свою професійну армію при "першому етапі" втратили.
показати весь коментар
23.07.2023 20:27 Відповісти
а в нас не було чим добити . тільки через Буринь виводили техніку дві доби .
показати весь коментар
23.07.2023 20:52 Відповісти
Ці всі колони кацапи втратили при НАСТУПІ.
Прі відступі в них не було ніяких втрат.
Просто тому, що у ЗСУ оборонявших Київ не було ніякої бронетехніки для переслідування кацапів.
Київську танкову бригаду Зеленський успішно розформував у 2020 році.
показати весь коментар
23.07.2023 20:52 Відповісти
Саме в той час,тільки на Миколаївщині,фермери 3 ЗРК "Панцир-С" затрофеїли.
показати весь коментар
23.07.2023 21:08 Відповісти
Ну то й що?
Заказ знищено вже 451 рашистських ЗРК і закінчуватись не збирається.
показати весь коментар
23.07.2023 21:26 Відповісти
Фермери з помповими рушницями,та берданками,ну то й що?
показати весь коментар
23.07.2023 21:46 Відповісти
Не згоден щодо об'єднання харківського прориву та звільнення Херсону.
В харкові була атака зненацька в той час як у Херсоні планомірне випилювання резервів.
Те що відбувається зараз більше схоже на Херсон.
показати весь коментар
23.07.2023 22:20 Відповісти
... ЗСУ несподівано прорвали фронт на Херсонському напрямку... та й з під Києва орки самі пішли -- "організовано відступили" під постійними обстрілами артилерії.

А під Харковом то взагалі був "жест доброї волі", я правильно зрозумів?

Як ж Вас кумедно читати
показати весь коментар
24.07.2023 04:36 Відповісти
да?
показати весь коментар
23.07.2023 20:12 Відповісти
Без звільнення Криму будуть обстріли південних міст до закінчення віку. Тому Блінкени можуть говорити все що завгодно. Їм же не жити в Україні. А владі потрібно якось не складати яйця в одну корзину і знайти запасні варіанти постачання зброї.
показати весь коментар
23.07.2023 20:16 Відповісти
і нарешті почати виробляти свою .
показати весь коментар
23.07.2023 20:54 Відповісти
південні міста можна обстріляти з Каспію, Курська, Білорусії
показати весь коментар
23.07.2023 22:04 Відповісти
З Криму дуже вигідно стріляти росіянам Онікс долітає до Одеси раніше чим увімкнуть тривогу.
показати весь коментар
23.07.2023 22:12 Відповісти
на війні дуже вигодно все - навіть подкова. Не буде Криму, будуть лупити з Бєлгорода по Харкову.
показати весь коментар
23.07.2023 22:32 Відповісти
Імпотенти! Де визнання рашки країною - спонсором тероризму?
показати весь коментар
23.07.2023 20:20 Відповісти
А чому не задати питаня:"Чому ЗСУ майже рік звільняють те,що було захоплено за тиждень?"
Раша розпочала вторгненя маючи ~150.000. ЗСУ по звітам Тарана мала 300.000 забезпечні всім і як у 2022 говорив вже Резніков - ічого не потрібно! Робимо дороги,розведеня,розмінуваня!
Готувалися? Питаня :"До чого?"
Чому задаю ці питаня? Тому,що ті,хто керував у 2021 продовжують керувати у 2023.
показати весь коментар
23.07.2023 20:43 Відповісти
BBC
Коли Україна готувалася до свого великого контрнаступу цієї весни, воєначальники на Заході знали, що українські війська не мають ні необхідної підготовки, ні достатнього арсеналу озброєнь - від снарядів до бойових літаків, - необхідних для того, щоб вибити російські сили з укріплених позицій. Однак вони сподівалися, що відвага і рішучість українців все ж таки дозволять їм узяти гору. Але цього не сталося, https://www.wsj.com/articles/ukraines-lack-of-weaponry-and-training-risks-stalemate-in-fight-with-russia-f51ecf9 пише в неділю газета Wall Street Journal.
показати весь коментар
23.07.2023 20:50 Відповісти
Видання зазначає, що перед нинішнім президентом США Джо Байденом, який іде на вибори 2024 року, стоїть складне завдання: збалансувати допомогу Києву з вимогами своєї виборчої кампанії.

Нерішучість США дедалі більше суперечить настроям європейських лідерів, серед яких останніми місяцями зростає впевненість у тому, що для забезпечення безпеки континенту перемога України (і поразка Росії) має бути повною.

Однак Європа не має достатніх ресурсів для того, щоб забезпечити українцям перемогу. На думку західних дипломатів, європейські лідери також навряд чи значно посилять підтримку Києва, якщо відчуватимуть подальше ослаблення такої підтримки Вашингтоном, зазначає видання.
показати весь коментар
23.07.2023 20:54 Відповісти
Втім, відзначнає також WSJ, у російського війська також є свої проблеми - низький моральний дух, виснаження, перебої із постачанням, внутрішні міжусобиці у російському керівництві. Але людей, щоб "закрити" сотні кілометрів фронту, а також повітряних сил цілком вистачає, щоб утримувати український сили в окопах.
показати весь коментар
23.07.2023 20:56 Відповісти
порада... не читайте замовні статті, чи Ви думаєте, що якщо з WSJ написав хтось, то це істина апріорі?

Я вже дуже давно казав, чим ближче буде РФ до програшу -- тим більш авторитетні видання будуть стверджувати зворотне.
Що в України нічого не вийде й т.п.
Да в України вже вийшло таке, що ніхто не очікував, й далі рухаємося в правильному напрямку.
показати весь коментар
24.07.2023 04:42 Відповісти
а про ослаблення підтримки Вашингтоном -- взагалі кумедно читати, бо якраз зараз зброя йде 24/7... США будуть з Україною вже назавжди, в них нема варіантів, й це для нас дуже добре.
показати весь коментар
24.07.2023 04:44 Відповісти