10083 відвідувача онлайн
21 486 67

Рух "Чесно" опублікував результати опитування про ставлення українців до актуальності телемарафону. ІНФОГРАФІКА

Фонд "Демократичні ініціативи" імені Ілька Кучеріва разом з соціологічною службою "Центру Разумкова" на замовлення Руху ЧЕСНО з 8 по 15 грудня 2023 року провів соціологічне дослідження щодо доцільності телемарафону "Єдині новини".

Про це повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на сайт Руху ЧЕСНО.

Понад 40% опитаних повністю чи переважно погоджуються з тезою, що телемарафон "Єдині новини" втратив свою актуальність. Ще понад 20% погоджуються з цим частково. А от досі актуальним телемарафон вважають лише 10,4%. Також 15,3% опитаних українців не змогли визначитися з відповіддю.

Рух Чесно опублікував результати опитування про ставлення українців до актуальності телемарафону 01

Серед представників різних регіонів думки значно не відрізняються. Лише на заході України помітне менш позитивне ставлення до формату.

Рух Чесно опублікував результати опитування про ставлення українців до актуальності телемарафону 02

Зниження уваги українців до телемарафону підтверджує і зменшення довіри до "Єдиних новин". Так за даними КМІС у грудні показник довіри українців до "Єдиних новин" знизився до 43%.

У русі зазначили, що незважаючи на результати опитувань, держава продовжує фінансувати діяльність телемарафону та каналів, які беруть участь у спільному ефірі. У 2024 році заплановані у держбюджеті витрати на телемарафон складають близько 1 млрд гривень.

Читайте на "Цензор.НЕТ": Телемарафон "Єдині новини" працює над зміною формату, - Карандєєв

Топ коментарі
+46
Зачем такие витиеватые вопросы ? Чтоб завуалировать что ? Два вопроса должно быть- да или нет. Но тогда совсем другая картина будет, более неприглядная.
показати весь коментар
08.01.2024 23:38 Відповісти
+32
показати весь коментар
08.01.2024 23:28 Відповісти
+31
показати весь коментар
09.01.2024 00:23 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
показати весь коментар
08.01.2024 23:28 Відповісти
показати весь коментар
09.01.2024 00:23 Відповісти
"Взять бы топор,и всех зарубить"...
показати весь коментар
08.01.2024 23:29 Відповісти
Нет такой буквы в этом слове опции в этом опросе.
показати весь коментар
08.01.2024 23:39 Відповісти
А просто не смотрите.
показати весь коментар
08.01.2024 23:50 Відповісти
Ми і не дивимося, так в той дурмарафон такі кошти вкладуються, краще б дронів на фронт купили на них!
показати весь коментар
09.01.2024 00:22 Відповісти
Якби ж то не бюджетним коштом його крутили..
показати весь коментар
09.01.2024 01:09 Відповісти
Зачем такие витиеватые вопросы ? Чтоб завуалировать что ? Два вопроса должно быть- да или нет. Но тогда совсем другая картина будет, более неприглядная.
показати весь коментар
08.01.2024 23:38 Відповісти
Интересно, как к Марафону относятся в стане противника, если почитать комментарии на Цензоре, то там им должны быть очень довольны, и даже показывать его в своих кабельных сетях.?
показати весь коментар
09.01.2024 09:36 Відповісти
Думаю, там не очень его любят, потому что их там в эфире справедливо называют оккупантами и террористами. Но этот победойобный формат уже всех достал. Плюс расходы на это всё.
показати весь коментар
09.01.2024 14:56 Відповісти
Ти б хоча б по телемарафону мову вивчив, бо "картина вааще неприглядная".
показати весь коментар
09.01.2024 14:39 Відповісти
А ти гадаєш, що якщо ти вмiєш розмовляти вкраїнською, то вже досяг усього, i можна головою не думати ? Нi, зєлєботе, це так не працює.
показати весь коментар
09.01.2024 14:52 Відповісти
О. так ти й людською мовою можеш? І навіщо ж тут гадив кацапською?
Тоді відповім - буде 50/50. Тепер плач.
показати весь коментар
09.01.2024 15:03 Відповісти
Нi, зєлєботику, буде зовсiм iнший результат. Пicля якого плакати будеш ти i твоя зе- компанiя. I марафон твiй остогидлий прикриють нахєр.
показати весь коментар
09.01.2024 15:07 Відповісти
Так ти ще й більше одного коменту українською можеш! А скажи, патріотик з американський прапором, чому, як тільки я натякаю на те, що тут потрібно писати українською, мене називають зелеботиком? Це у вас методичка така? Що ж ви ото за патріотики такі, що з вас кацапщину треба вичавлювати?
показати весь коментар
09.01.2024 18:32 Відповісти
Марафон как грамофон..
показати весь коментар
08.01.2024 23:39 Відповісти
Лайно для розумово відсталих
показати весь коментар
08.01.2024 23:59 Відповісти
Ну який би рух не був ,чи чесний, чи не дуже...довіряти їм ,це зробити себе самім
показати весь коментар
08.01.2024 23:39 Відповісти
Телемарафон ,це тотальна маніпуляція та брехня
показати весь коментар
08.01.2024 23:40 Відповісти
Це пропаганда.. Держава має право.. але Ми маємо право їх рівняти..
показати весь коментар
08.01.2024 23:42 Відповісти
Що це за опитування: " І погоджуюсь і не погоджуюсь"? Питати треба не "чи телемарафон "Єдині новини" втратив свою актуальність ", а чи потрібен він взагалі та ще за такі гроші.
показати весь коментар
08.01.2024 23:44 Відповісти
В телемарафоні суцільний негатив, без нього краще не стане, ви вже давно на рівні такерів карлсонів працюєте. Тільки б насрать - відповідальності нуль.
показати весь коментар
08.01.2024 23:45 Відповісти
Вже задрав цей єдиний
показати весь коментар
08.01.2024 23:46 Відповісти
до речі, тих, хто досі вважаю бидломаратон актуальним, й тих, хто не визначився із відповіддю, у сумі прибл.25%. це прибл. стільки, скільки за зеленого ******** проголосувало у першому турі нещасних виборах 19-го року. цікаво, якась кореляція між цими цифрами існує ?
показати весь коментар
08.01.2024 23:50 Відповісти
Мабуть існує. Може це ті, що і досі слюні пускають на бубачьку. А в другому турі вже за нього голосували і ті, що "та хай уже клован, аби не Порошенко, хужє нє будєт"
показати весь коментар
09.01.2024 00:07 Відповісти
"ЗОВСІМ НЕ ПОГОДЖУЮСЯ!"
Бо актуальності у тому ЗелеМарафену не було з самого ПЕРШОГО ДНЯ його існування!
показати весь коментар
09.01.2024 00:01 Відповісти
"Телемарафон" - не той формат, який потрібен країні, воюючій з лютим ворогом за своє існування. Від нього нудить.
показати весь коментар
09.01.2024 00:02 Відповісти
Підтримка телемарафону- це своєрідний дебілометр . Ще 60 % .

І хочу сказати , що з такою кількістю оленів країні буде довго та важко вибиратися з того гівна , якщо це взагалі можливо .

щО треба ще зробити Зеленому шапітолію , щоб до людей дійшло ? вже навіть не уявляю . Але ідотизм зелених не має дна - тому вірю - вони зможуть .
показати весь коментар
09.01.2024 00:03 Відповісти
«Телемарафон», це інструмент пропаганди, (необхідна річ в країні, яка воює), який швидко перетворився на інструмент піару зеленського та його команди.
Розраховувати на «телемарафон», як на джерело отримання, оперативної, достовірної і об'єктивної інформації, не варто.
показати весь коментар
09.01.2024 00:03 Відповісти
Весь этот банкет ПРЕЗИДЕНТА ВОЛОДИ
За наши деньги!!!!
Вы только подумайте - Байден
Или Макрон
Или Шольц
Делают под себя МАРАФОН
За деньги американцев
Французов
Немцев
Не знаю - как немцы , они народ законопослушный
А вот американцы точно бы разнесли БЕЛЫЙ ДОМ
А французы сожгли бы Версаль - и не сомневайтесь....

показати весь коментар
09.01.2024 00:04 Відповісти
Версаль то за шо - музеї палить не мона.
показати весь коментар
09.01.2024 00:13 Відповісти
Так у французов
Давняя традиция
Жечь или Версаль или Нортр- Дам
Когда на круассаны не хватает....
показати весь коментар
09.01.2024 00:42 Відповісти
Теперка у французів президент а не король чи імператор - такшо музеї палить не мона.
показати весь коментар
09.01.2024 00:49 Відповісти
Ага! Побачите, що буде, коли протягом деякого часу попрезиденствує мадам Лєпен...
показати весь коментар
09.01.2024 01:03 Відповісти
Французи зараз не ті, тепер вони палять машини і грабують магазини
показати весь коментар
09.01.2024 01:55 Відповісти
Не вистачає ще двох пунктів опитування:

7. Що таке "Телемарафон" ?
8. Кто здєсь?
показати весь коментар
09.01.2024 00:06 Відповісти
Марафон це коли натовп кудись за щось біжить, а наші бовдури куди біжать?
показати весь коментар
09.01.2024 00:26 Відповісти
Хто куди.
показати весь коментар
09.01.2024 05:15 Відповісти
Може нарешті почнемо прислухатися до думки мешканців заходу України? Адже лише вони намагалися донести всім ще з 90-х, що війна з Росією неминуча, в той час, як решта вибирали вітренчих, кучм, добкіних та інших покидьків.
показати весь коментар
09.01.2024 00:37 Відповісти
Завжди цікавило кого опитує центр разумкова та звідки бере свої дані. Опитувати вузьке коло дотичних до центру та поширювати як думку загалу. Разумкову потрібно вернутись в реальний світ, якщо ще не пізно.
показати весь коментар
09.01.2024 00:43 Відповісти
Та все простіше - на папірці малюють цифірі, які їм замовляють. Отримують купу бабла. Відсотків 20 залишають собі, все інше повертають на офшори Зе.
показати весь коментар
09.01.2024 01:14 Відповісти
У всіх нас є чудовий вибір - гундосіки Кращебвтіка, Телешмарохвон... то-во можна дивитися або й не дивитися. Що не так?
Ну а гроші, котрі без тями і без міри вливають у ту-во гидоту, все рівно розіпхають по кишенях в рамках Крадівництва - Великого чи навіть Гігантського.
І нема на то ради.
показати весь коментар
09.01.2024 01:10 Відповісти
Я так розумію скоро так вибори будуть проводити один кандидат але ж добіса багато варіантів..
показати весь коментар
09.01.2024 01:19 Відповісти
Єдиний зєлупофон. Існує ще 10.4% максимально відбитих організмів.
показати весь коментар
09.01.2024 01:28 Відповісти
А чим "марафон" відрізняється від москальської пропаганди ? Ні чим,зроблено все під копірку в одній канторі
показати весь коментар
09.01.2024 04:41 Відповісти
На утримання ВР 980млн, на марафон 1 млрд.
Виходить вішання локшини з телевізора рівнозначно цінне з правниками майбутнього "гарного" життя суспільства.
Це все пояснює - обоє досягли мети.
Нічого не досягаючи, заробляють "непогані" гроші.
І що з трибуни, і що на камеру будуть щиро прикладати долоню і співати гімн.
показати весь коментар
09.01.2024 05:27 Відповісти
1 млрд. гривень на патякання - вражаюче!!!
показати весь коментар
09.01.2024 05:37 Відповісти
Через масові переїзди населення дані цього опитування спотворені.
показати весь коментар
09.01.2024 06:10 Відповісти
Воно, може, комусь не подобається, але... У школі теж у всіх однакові підручники. Ну, може, підручники, навіть, і різні, але... в усіх нормальних підручниках написано, що 2*2=4, хоч як би це однаково не було...

Але є інші підручники і інші школи - в сусідній країні. Там є різноманіття поглядів щодо деяких питань - особливо яскраво свідчить про це обговорення теми чи насправді Земля куля, а чи, може, Земля - плоска?..
Є там і інші теми, де "нє всьо так однозначно".
Хоча і там є інші теми, про які не може бути різних думок.

Це до чого все? - Це про те, що багато є людей, які знають... не дуже багато. І їм варто пояснювати деякі базові речі, які для інших, ніби, вже давно відомі і банальні. І підтримувати моральний дух людей теж варто. Не варто тільки цим зловживати. - Треба намагатися бути об'єктивними, триматися на боці істини.
показати весь коментар
09.01.2024 06:18 Відповісти
Зборище язикатих і таких що страждають нетриманням мовлення, - словесним проносом, - а між тим вибовкують ФСБ державні таємниці. То такий їхній "фронт"
показати весь коментар
09.01.2024 06:31 Відповісти
Офіційний державний канал має гарно фінансуватися і в повній мірі представляти офіційну точку зору з усіх питань які хвилюють суспільство. Під час війни мають працювати також інші канали, але там мають діяти певні цензурні обмеження. На жаль телевізор та радіо під час війни є найдоступнішими засобами отримання інформації. Монополія на інформаційному ринку веде до зловживань за принципом "жеріть що дають". Тому реакція на таке "нав'язливе одноманітне меню" у публіки негативна, а якість інформаційних матеріалів в умовах відсутності здорової конкуренції постійно знижується. Монопольні "єдині новини" вбивають журналістику як професію і перетворюють журналістів в пропагандистів влади, а "виступи" представників зеленої монокоаліції викликають депресію своєю безнадійною дурістю і "щенячим оптимізмом" безкарних корупціонерів.
показати весь коментар
09.01.2024 07:15 Відповісти
"марафон" це щось, що йде екстренно концентровано короткий час, те що було потрібно ну хай перший місяць, далі який плять марафон? на третьому році повномаштабної війни - марафон? ви серйозно плять? Це давно вже інструмент політичного впливу, цензури і витіснення опозиції.
показати весь коментар
09.01.2024 07:29 Відповісти
Телемарафет (жопи Зеленського).
Бєнемарафон (на каналах КалаМойського та інших ублюдочних олігархів).

Українське бидло за державний кошт фінансує канали Ахметова, Коломойського, Медведчука, Фірташа, Пінчука, Льовочкіна.
І нехай хоча б одна свиня, скаже мені тут, що це не їхні канали.
показати весь коментар
09.01.2024 08:06 Відповісти
Марафон своє завдання виконав:
1. Проукраїнські канали з ефіру прибрали;
2. Перемагали в нас, в основному, Зеленський, єрмак, ОП, пес Патрон;
3. Усі канали, які допомогли Зе і його команді прийти до влади, отримали державне фінансування.
В результаті Україна отримала величезну прірву між населенням та армією (про уряд, парламент взагалі немає мови), оскільки усі проблеми приховувалися і, відповідно, не вирішувалися. І тепер, коли необхідно набрати 500 000 новобранців, бажаючих немає
показати весь коментар
09.01.2024 08:14 Відповісти
неправда- если бы нормально спросили- то 99% ответили негативно
показати весь коментар
09.01.2024 08:30 Відповісти
Хлопці та ви шо! Крадівництва нема, гроші треба десь брати.
Нам без маоафона ніяк. Хоче дивиться, не хоче не дивиться. Ми його знімаємо не стількі для того щоб його і дивились, чесно кажучи.
показати весь коментар
09.01.2024 08:34 Відповісти
люди ******* надію.
показати весь коментар
09.01.2024 08:39 Відповісти
Цей марафон хай дивиттся зеленський зі своею лахудрою там його виличність підносять до неба,а якось буду дивитись ютуб.
показати весь коментар
09.01.2024 11:53 Відповісти
Ну, в первые дни большой войны, когда все из Киева разбегались, был смысл из разных каналов набрать редакцию круглосуточного вещания. Но когда орков от Киева отогнали и и народ стал возвращаться и каналы более-менее могли полноценно заработать - аот тогда актуальность и пропала.
показати весь коментар
09.01.2024 14:10 Відповісти