10 173 98

Росія втратила понад 3000 танків за час війни в Україні, але має достатньо техніки нижчої якості, щоб вести бойові дії ще 3 роки, - дослідження

танк,рф

Як інформує Цензор.НЕТ, про це повідомляє Reuters з посиланням на звіт  "Military Balance" International Institute for Strategic Stadies.

Дослідники вважають, що Москва "обміняла якість на кількість", бо витягла зі сховищ тисячі старих танків. Подекуди вона розконсервовувала по 90 танків на місяць.

"Запаси обладнання, що зберігається в Росії, означають, що Москва потенційно може зазнавати великих втрат і поповнювати резервуари із запасів ще протягом приблизно трьох років, навіть за нижчого технічного рівня, незалежно від її здатності виробляти нове обладнання", – вважають дослідники.

Зокрема, говориться у доповіді, Росія має 1 750 основних бойових танків, від застарілих Т-55 до сучасних Т-80 і Т-90. Ще 4 000 перебуває на зберіганні. Аналітики додали, що російські чиновники заявляли про плани відновити виробництво танків Т-80.

"Ситуація підкреслює наростальне відчуття тупикової ситуації в бойових діях, яка може зберегтися протягом 2024 року", - йдеться у доповіді.

У доповіді зазначається, що Україна також зазнала значних втрат від початку вторгнення в лютому 2022 року, але західні військові постачання дали можливість їй підтримувати запаси, одночасно підвищуючи їхню якість.

У звіті також зазначається, що світові витрати на оборону зростуть на 9% порівняно з 2022 роком і надалі зростатимуть.

Топ коментарі
+11
Частина витягується, та відновлюється. Є танки, які вражались по 5 раз і більше.
показати весь коментар
13.02.2024 16:05 Відповісти
+8
С танками там не все так радужно может оказаться. Втрачати по півтори тисячі на рік, при виробництві нових 150-300, і совок би виснажили, а не тільки ********** імперію.
показати весь коментар
13.02.2024 16:04 Відповісти
+8
А чого нам переживати за танки рашки - нам за своі потрібно думати
показати весь коментар
13.02.2024 16:04 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
А як же наші підрахунки, десь закралася помилка? Ліквідовано на 13.02.2024 року, танків - 6424 (+8) од.,
показати весь коментар
13.02.2024 16:02 Відповісти
зараз Вам напишуть про різницю "підтверджені/непідтверджені"
показати весь коментар
13.02.2024 16:04 Відповісти
Частина витягується, та відновлюється. Є танки, які вражались по 5 раз і більше.
показати весь коментар
13.02.2024 16:05 Відповісти
Це з Oryx - Танки (2726, з них знищено: 1782, пошкоджено: 149, покинуто: 254, захоплено: 541).
Навожу ці данні, щоби бачили, яку частину танків можна відновити. Аж 8,36%.
показати весь коментар
13.02.2024 17:36 Відповісти
Ще наведіть дані, скільки втрат попадає в кадр. І скільки з того потім попадає на Орикс. Зможете? З точністю до сотих процента.
показати весь коментар
13.02.2024 17:59 Відповісти
Навіть у вашому розкладі, база для поновлення - мінімум (149 + 254) / 2726 х 100% = 14,78. Бо покидають машини, зазвичай, після ушкоджень. Додайте у формулу ще мінімум 130 трофеїв.
показати весь коментар
13.02.2024 18:03 Відповісти
Важлива лише КІЛЬКІСТЬ танків на кілометр квадратний території росії для захисту
Завжди є "непрікосновенний запас"
Тільки божевільний воює до останнього танку
пуцло може і сатана - але не божевільний
Тому "танків на три роки" ПРЕВРАЩАЮТЬСЯ в "танків на рік"
показати весь коментар
13.02.2024 18:41 Відповісти
Звичайно. Окрім прикриття кордонів з Китаєм, та НАТО, хоч і по мінімуму, ще є Кавказ. Ну і десь 400-500 машин їм потрібно для навчальних закладів. Плюс ремонтний фонд.
показати весь коментар
13.02.2024 18:51 Відповісти
Китай не нападет
Нато не нападет
Угроза внутренней револиции требует много танков держать прозапас
показати весь коментар
13.02.2024 18:56 Відповісти
Нападе, чи не нападе, то кацапським шизофреніками не відомо. Такі веселі часи у світі наступають, що неможна 4500 км кордону залишити без прикриття важкою технікою.
показати весь коментар
13.02.2024 19:00 Відповісти
Друже
кацапи ядерною зброєю прикриваються від агресії зовні
а танками від агресії всередині
Ти ж не думаєш, що 3000 танків та 140 млн. росії зможуть врятувати росію від нападу
Китаю з 5000 танків і 14 000 млн. населення!!!??
ти не жартуй так
А ось 3000 танків це сигнал башкирца, дагестанцам, чеченцам
сидите тихо
показати весь коментар
13.02.2024 19:07 Відповісти
А хто каже про прямий напад? Кацапи показали, як треба. Зайдуть спецгрупи і почнуть ітамнєтити. А Пекін скаже, знати нічого не знаємо, то якісь уйгури, буряти, калмиків, не згідні з політикою Кремля прагнуть свободи регіону. І все. Куди ви тут ядерну зброю приткнете?
показати весь коментар
13.02.2024 19:27 Відповісти
мова йде про танки
якраз танки для іхтамнет - ібо їхтамнет - внутрішній конфлікт в росії
танки росії - для подавлення ВНУТРІШНІХ конфліктів
росія не збирається воювати з Китаєм
Якщо Китай нападе - кацапи тупо сдадуться
кацапи - сцикуни - воюють лише зі слабшими
а з сильними - сдаються
показати весь коментар
13.02.2024 19:34 Відповісти
Одне другого не виключає. Танковий полк десь на Далекому сході може виконувати одночасно і функцію другого ешелону прикриття кордону, і функцію придушення місцевого повстання. При цьому, вірогідність обох загроз на зараз однаково незначна. Що дозволяє ризикувати, та оголяти цілі регіони.
показати весь коментар
13.02.2024 19:38 Відповісти
друже, зрозумій правильно
кацапи не будуть помирати за путіна воюючи з Китаєм
з Україною - можливо - бо пуцло вбив їм в голову, що Україну вони захоплять
З Китаєм ситуація абсолютно іначе
Війна росії з Китаєм буде тривати не більше однієї доби
показати весь коментар
13.02.2024 19:54 Відповісти
Кацапня буде подихати за путіна, херутіна, і будь якого іншого царя, якщо її будуть манити довгим ржублем, а пропаганда попрацює пару тижнів над образом чергового нацистського ворога.
показати весь коментар
13.02.2024 20:12 Відповісти
українці не манять догми рублем - бо не мають
А Китай запросто - раз-два
Да й не треба Китаю захоплювати росію фізично
Він ВЖЕ її єкономічно захопив
показати весь коментар
13.02.2024 20:14 Відповісти
Сьогодні не треба, а що буде при глобальному конфлікту, одному Вуду відомо.
показати весь коментар
13.02.2024 21:00 Відповісти
друже - просто почитай Китайських фылософів - тай просто трішки Китайської історії
Китай Великий Мудрий Дракон
Що має тисячолітню історію і буде існувати вчора сьогодні і завтра
Дракон - має час чекати
Він просто почекає - плюс мінус сто-двісті років для нього не важливо
показати весь коментар
13.02.2024 21:07 Відповісти
так х...ло і є божевільний, йому на все пофіг, у нього є тільки якісь його хворобливі бажання.
показати весь коментар
14.02.2024 11:19 Відповісти
Ваше підмігування недоречне, бо все рівно 2726 в 2,5 рази менше, чим 6424
показати весь коментар
13.02.2024 18:50 Відповісти
Якщо ви вважаєте, що Оріксу то є 100% втрат, то флаг вам в руки. Не буду сперечатись. Тільки, навіть після закінчення бойових дії, фотки для Орікса ще будуть роками вспливати.
показати весь коментар
13.02.2024 18:54 Відповісти
Та мова йде про процентне співвідношення, а не про кількість. До речі на Oryx тільки фотофіксація. До чого тут 2,5 чи 3.5?
показати весь коментар
13.02.2024 21:21 Відповісти
Нова "мітла". ОПа припинила публікацію зведеннь Генштабу. Орікс з жовтня не публікує зведень. Для применшення втрат РФ взялися публікувати інший ТК.
показати весь коментар
13.02.2024 19:11 Відповісти
Та багато хто систематизує. В базі Орікса просто більш за всіх посилань.
показати весь коментар
13.02.2024 19:29 Відповісти
По друге, для вас джерело Милитари баланс - то достовірна муйня, що має доступ до кацапських секретних даних з МО?
показати весь коментар
13.02.2024 16:07 Відповісти
" Росія втратила понад 3000 танків за час війни..." Ви Шо, такого нізя казать. Втрати танків 6424 і крапка. Ну може 6423, але точно не менше...
показати весь коментар
13.02.2024 16:11 Відповісти
Да казати можна будь що, в межах карного кодексу. Від втрат немає, до ще 2-3 тижні.
показати весь коментар
13.02.2024 16:31 Відповісти
В якості пам"ятників там ще 3000 шт танків типу Т-34 є....
Не враховуючи Т-55...
показати весь коментар
13.02.2024 16:03 Відповісти
С танками там не все так радужно может оказаться. Втрачати по півтори тисячі на рік, при виробництві нових 150-300, і совок би виснажили, а не тільки ********** імперію.
показати весь коментар
13.02.2024 16:04 Відповісти
Одні кажуть про шість місяців, інші про три роки і усі називають себе "фахівцями" та "експертами" закликаючи довіряти їх прогнозам та висновкам. Отакі ці "професіонали" що аналізуючи одні й ті самі дані приходят до висновків котрі далекі між собою як Земля із Магелановою хмарою!!!
показати весь коментар
13.02.2024 16:04 Відповісти
Висновкі всі видно на полі бою. Масові штурми на МТЛБ та Т-62, яких в перший рік вторгення практично не було, говорять про деградацію бронетехніки кацапів. Але ні про які 6 місяців, звісно, мова не йде. Пару років, якщо вирішать воювати до останнього кацапи, ті будуть з танками. Далі, при наявних темпах знищення, ******* машини залишаться тільки у елітних підрозділах. І прямо к конвеєру будуть гнать у бій. Як зараз з ракетами в них.
показати весь коментар
13.02.2024 16:11 Відповісти
т-62 были у донбасят, когда вы их видите это скорее их бригады.
показати весь коментар
13.02.2024 16:24 Відповісти
Ні. У дамбасят були Т-64, та Т-72. Перші аоставки Т-62 почались влітку 22-го на Херсонький напрямок, який кацапи вважали другорядним.
показати весь коментар
13.02.2024 16:27 Відповісти
та не, абхазские т-62 в большом количестве им отдали.
показати весь коментар
13.02.2024 16:53 Відповісти
Когда? На момент начала вторжения у них не было Т-62. А на данный момент данная модель представлена в различных подразделениях. Вчера попадалось видео, где чурка из бурятской бригады благодарил за 6 поставленных машин бурятские власти.
показати весь коментар
13.02.2024 17:03 Відповісти
А чого нам переживати за танки рашки - нам за своі потрібно думати
показати весь коментар
13.02.2024 16:04 Відповісти
вот именно бл
показати весь коментар
13.02.2024 17:30 Відповісти
Запаси обладнання, що зберігається в Росії, означають, що Москва потенційно може зазнавати великих втрат і поповнювати резервуари із запасів ще протягом приблизно трьох років

Резервуары?
показати весь коментар
13.02.2024 16:06 Відповісти
На болотах все можливо...
показати весь коментар
13.02.2024 16:45 Відповісти
кацапи зберегли радянські танки, ракети, авіацію, бомбу ядерну
Чого Україна все просрала?
показати весь коментар
13.02.2024 16:09 Відповісти
А хто вам сказав, що все? Чим по вашому два рокі воюють ЗСУ у наймасштабнішій війні в Європі за 80 років?
показати весь коментар
13.02.2024 16:12 Відповісти
не розумію.
залужний знищив, всю всю саму намахану техніку вторгнення, що була у кацапів. весь особовий склад, що був навчений та вмотивований на мародерство та насилля.
сирській не може знищити танк, середини минулого століття, що горить від рпг-7?
показати весь коментар
13.02.2024 16:11 Відповісти
Що за бред ви написали?
показати весь коментар
13.02.2024 16:14 Відповісти
На початку першого класу кожен школяр повинен читати зі швидкістю близько 10-15 слів за 1 хвилину. В другому півріччі його успіхи повинні змінитися - від 25 слів і більше. На початку другого класу швидкість читання може бути від 25 слів, а в другому півріччі вона повинна збільшитися в два рази - від 50 слів і більше.

чи, читати вмієш, сенс не розумієш?
показати весь коментар
13.02.2024 16:16 Відповісти
Зрозумів. З особим талантом зіткнувся. Не буду заважати зелених мух полювати.
показати весь коментар
13.02.2024 16:29 Відповісти
дуже складно зрозуміти те, чого в написаном немає...
показати весь коментар
13.02.2024 16:54 Відповісти
Який, нах, "залужний", "сирський"?!!
Вони особисто ЖОДНОГО кацапа не знищили!!!
Це заслуга, піт і кров української армії
показати весь коментар
13.02.2024 20:33 Відповісти
залужний і сирській, це не українська армія?
а чия?
показати весь коментар
13.02.2024 21:02 Відповісти
"ми гаварім -ленін ,- падразуміваєм -партія! Ми гаварім -партія - падразуміваєм - Ленін!"
Так, чи як?

Щось засмерділо совкодрочером на ім'я Hrysha Hlyba 7474e929
А може, й навіть його реінкарнацією - "зєлєдрочєром"!
показати весь коментар
14.02.2024 09:09 Відповісти
Питання скільки з тих законсервованих танків можна відновити - навряд чи всі .
показати весь коментар
13.02.2024 16:14 Відповісти
на то они законсервированы, а не брошены как я видел.
показати весь коментар
13.02.2024 16:18 Відповісти
прапорщики - вже давно все розконсервували )
показати весь коментар
13.02.2024 16:45 Відповісти
Теоретически - все. Но сначала подняли те, которые можно было перебрать штатным ЗИПом, поменять жидкости - и на платформу. Потом начали доставать те которые похуже, частично разобранные, с более серьезным и долгим ремонтом. Вот сейчас судя по всему подошли к танкам где башни нет, а в погоне дерево растет. Но восстановить можно, только новый построить проще.
показати весь коментар
13.02.2024 16:20 Відповісти
і що???
у нас депутати підняли собі зарплату, а у рф ні.
ми попереду...
в 2024му у нас будуть свої далекобійні бпла,
не вчора, не в 2023му а 2024му, тобто колись
і весна на носі...
на шашлики скоро підемо...
може хтось оголосив війну чи стан війни???
я не чув...
правда четверо батьків моїх онучат на війні
але її ж нема.
дивлячись на дії місцевих влад
на роботу економіки
на роботу ВР...
нема нікуя ніякої війни
показати весь коментар
13.02.2024 16:17 Відповісти
ганьба світового рівня, а весільний генерал буданов і герой України імені зеленського вилазить і в ефірах з тупою мордою в десятий раз розказує що в москалів за місяць все закінчується і ми переможемо, про єдині новини я мовчу, там паралельна реальність.
показати весь коментар
13.02.2024 16:18 Відповісти
В чому ганьба світового рівня? Що евакуювали Годинниковий Яр?
показати весь коментар
13.02.2024 18:29 Відповісти
"Годинниковий Яр" ти хто, "Ча́сів Яр" може, гугл переклад, "немає сечі терпіти ці пекельні борошна ?"
я все написав, ідеться про інформацію від наших клоунів, в ролі керівників, яку вони вливають у вуха 72% ідотів тим самим розслабляючи їх і створюючи паралельну реальність.
показати весь коментар
13.02.2024 18:44 Відповісти
Ви про данні Генштабу про втрати? Тобто, ви звинувачуваєте Заслуженого та Шапталу, що вони фальсифікавали звіти, щоб бубачкам догодити?
показати весь коментар
13.02.2024 18:56 Відповісти
доходить туго, я все написав.
показати весь коментар
13.02.2024 19:07 Відповісти
Якщо ви такий залежний від будановських спічей, то так. Вам важко, напевно, з реальністю уживатись. Нащо ви його слухаєте взагалі?
показати весь коментар
13.02.2024 19:23 Відповісти
брр, ти взагалі читав мій коментар ?
ти про що взагалі
показати весь коментар
13.02.2024 19:28 Відповісти
Та щож там не зрозумілого? Замтлюють зеленки очі, жити не можна. А провідник їх Буданов, взагалі края сплутав.
показати весь коментар
13.02.2024 19:32 Відповісти
а ці "фахівці", перепрошую, точно бачили супутникові знімки тих складів? раша розконсервовує техніку з 2019 року. усе, що їздило, чи мало шанси поїхати, вже розконсервувала. решту простіше переплавити і зробити з нуля, ніж ремонтувати і відновлювати.
показати весь коментар
13.02.2024 16:45 Відповісти
Ні. Не все. Ще півтори-дві тисячі радянських танків точно піднімуть за два роки.
показати весь коментар
13.02.2024 18:30 Відповісти
насправді важко сказати. це песимістична оцінка. реальність завжди дещо інша. але у них ще є купа підбитої техніки, шо підлягає відновленню. питання в запчастинах. якшо в того мотлоху на зберіганні ше є, що скрутити, то відновлення буде. але вони цим вже 2 роки займаються + 5 років підіймають придатне до відновлення. уявіть, який хлам там лишився.
показати весь коментар
13.02.2024 19:26 Відповісти
Та совєти ж готувались до броску к Ла Маншу. Як не в себе клепали. Хто ж знав, що це все прийдеться українцям палити.
показати весь коментар
13.02.2024 19:34 Відповісти
Буданов - потєшний хєнєрал
показати весь коментар
13.02.2024 16:46 Відповісти
Які в дупу танки? В нас відбувсь військовий заколот. Вся верхівка війська заміщена на зелених підніжок. Жодного котла для росіян не створено, а в українців вже декілька катастроф - Іловайськ, ДАП, Дебальцево, Маріуполь, Бахмут тепер зріє Авдієвка
показати весь коментар
13.02.2024 16:50 Відповісти
Тобто перспектив у війні в України ніяких.
показати весь коментар
13.02.2024 17:11 Відповісти
Заказуха маскви
показати весь коментар
13.02.2024 17:15 Відповісти
До літа 2025 перспектива - то стратегічна оборона. Кацапи будуть лізти. Далі в історії буде точка біфуркації.
показати весь коментар
13.02.2024 18:31 Відповісти
Нищити танки на полі бою чудово.от тільки знищені мости ,заводи ,склади з ПММ не дають можливість отим танкам навіть попасти у приціл оператора птрк
показати весь коментар
13.02.2024 17:17 Відповісти
Залишилось десь здобути стратегічні ракети для накриття заводів у Тагілі, Омську, Челябінську.
показати весь коментар
13.02.2024 18:34 Відповісти
Впевнений,є простіші варіанти з військової точки зору.
показати весь коментар
22.02.2024 19:44 Відповісти
Аналітика товстих срак в м'яких креслах. А український Генштаб каже про 6тис. знищених кацапських танків. І я вірю нашому Генштабу. Тому що це правильно.
показати весь коментар
13.02.2024 17:24 Відповісти
В нас вже стільки ПТРК, що стільки танків не знайдеться у кацапів.
показати весь коментар
13.02.2024 17:40 Відповісти
Как обычно высоколобые эксперты забыли важнейшую деталь, в процессе расконсервации, восстановления и модернизации танков со складов (а так же любой другой техники), которым рф занимается активно уже 10 лет (с 2014), ПРЕЖДЕ ВСЕГО, выбираются наиболее пригодные машины.
Там на складах осталась рухлядь, на восстановление которой уходит много времени.
Именно поэтому были распакованы Т-62, а теперь уже и Т-54-55, что они хотя бы плюс-минус целые.
показати весь коментар
13.02.2024 17:45 Відповісти
Т-72 еще с совка были в строевых частях, значит на них и учились, и на учения ездили, и воевали в Чечне, Грузии. Потому машины те изнашивались, а запчасти брались с казавшихся бесконечными площадок с законсервированными донорами. Там мотор, там коробку, там привод башни. Никто ж не мог подумать что когда то эти танки придется поднимать с колен. А по бумагам они были все исправные и на ходу. А когда кинулись - поняли что проще и быстрее вытаскивать старичком Т-62 и Т-55, которые были сняты с вооружения и потому практически не использовались и не каннибализировались.
показати весь коментар
13.02.2024 18:21 Відповісти
Т-62 достали, бо є лінія по їх відновленню, їх продавали, та роздавали різним людоєдам. Ну і були партії відновлених спочатку. Плюс там примітивна оптика, немає вартісного СУО. То можна кувалдою і напилком доробити. Але, загалом їх не так багато залишилось. Т-55 то взагалі рідкість. Будуть потроху десятками в рік відновлювати.
показати весь коментар
13.02.2024 18:40 Відповісти
цікаво,а от наш генштаб дає 6500...ніколи не брешуть так як на війні і після рибалки??
показати весь коментар
13.02.2024 17:51 Відповісти
Истина находится между Ориксом и данными Генштаба где то посередине. Меньше чем дает Орикс - маловероятно, потому что все подтверждается документально. Данные Генштаба полностью подтвердить невозможно, потому что они собираются из отчетов частей и подразделений. Видели где то танк, стреляли в него из Джавелина, вроде что то задымилось. Отчитались что уничтожен, а на самом деле или повредили или вообще промазали. Потому такие данные всегда несколько завышены, а данные осинтеров - занижены.
показати весь коментар
13.02.2024 18:24 Відповісти
Ні! Схожі цифри і пропорції дають і британська та амеророзвідки. І я їм вірю! А генштабу ні. Я пам"ятаю,як десь за тиждень до 24.02. на Свободі слова у Шустера,начгенштабу Шаптала "авторитетно" заявив,що ознак підготовки нападу немає... Хоч ще за 1 міс сипливого генералісімуса таємно відвідали нач США та британської розвідок і все йому розказали про план нападу....Що й підтвердилося потім. Правда,сипливий крикун після їх візитів вивіз батьків у Ізраїль...А про Бучу забув
показати весь коментар
13.02.2024 18:31 Відповісти
Ви занадто піїтетно до тих британців з американцями. Вони не заморачуваюиься, а просто посилаються на осінтерів. По Оріксу, почитайте їх ввідне слово. Там чітко говориться, що то не кількість втрат, а кількість фото-відеофіксацій, а реальні втрати набагато більші. За оцінками спеців, по танках кацапів, це десь +30-50% до даних Орікса.
показати весь коментар
13.02.2024 18:44 Відповісти
Кацапи верещать від радостітідякують Сирському, що на полігоні під Селідово касетними Іскандерами знищили чи не бригаду ЗСУ, вистроєну перед відправкою до Авдіївки... Надіюсь знову брешуть.
показати весь коментар
13.02.2024 17:55 Відповісти
Вам так смачно розповсюджувати кацапське ІПСО, що аж слина на воротник капає.
показати весь коментар
13.02.2024 18:45 Відповісти
--Натомість НЕ вивітрилися пам*яті кадри київських репортажів заводів. початку 2000 -их .коли демонстрували. як розпилювали на МЕТАЛОБРУХТ новесенькі наші танки (за недоцільністю їх використання і навіть консервації...) ліліПУТІНСЬКА агентура вже тоді знала чим це повернеться !!!
показати весь коментар
13.02.2024 18:17 Відповісти
На гроші американців пиляли. Якщо що. І був страчений тиск, ще при Янику, щоб ще 1000-1500 розпилялив 14-15 роках.
показати весь коментар
13.02.2024 18:47 Відповісти
Буду несказанно радий, якщо це брехня!
показати весь коментар
13.02.2024 19:26 Відповісти
Ні! Схожі цифри і пропорції дають і британська та амеророзвідки. І я їм вірю! А генштабу ні. Я пам"ятаю,як десь за тиждень до 24.02. на Свободі слова у Шустера,начгенштабу Шаптала "авторитетно" заявив,що ознак підготовки нападу немає... Хоч ще за 1 міс сипливого генералісімуса таємно відвідали нач США та британської розвідок і все йому розказали про план нападу....Що й підтвердилося потім. Правда,сипливий крикун після їх візитів вивіз батьків у Ізраїль...А про Бучу забув
показати весь коментар
13.02.2024 18:30 Відповісти
Період часів Гриценка характеризується масштабним розпродажем техніки та озброєнь, десятки, тисячі сотні одиниць броньованої техніки протиповітряної оборони були розпродані за копійки.

Для прикладу - різниця у ціні на танк Т-72 залишкова вартість (за яку було продано Україною - ред.) 59 тис. дол., вартість на світових ринках - 560. Такі вражаючі цифри ви можете бачити по всіх одиницях техніки та озброєнь".

Техніка та озброєння продавалися як надлишкові за спеціальними цінами, які становили 10% від ринкових. Надлишковими, зокрема, визнавалися парашутні системи, радіоприймачі, танки та гради.

"З точки зору міністра оборони 2005 року, затвердженою постановою Кабміну, надлишковими виявилися: 122 мм самохідна гаубиця 2С1 - 100 штук, 132-мм гаубиця Д30 - 200 штук, 152-мм самохідна гаубиця 2С3 2С3М - 104 штуки, 152-мм гармата 2А6 - 42 штуки, 152-мм гармата Д-20 - 79 штук, 203-мм гармата "Піон" - 39 штук, 85-мм гармата Д-44 - 288 штук, "Ураган" −40, "Град" - 60, "Град-1" - 18, і так далі. "Васильки", "штурми", "фаготи", "флейти".

Все це було визнано надлишковим, було продано і у 2014 році нам залишилися гармати афганського періоду 152 мм, які, слава Богу, не додумались оголосити надлишковими", - підкреслив Генпрокурор.

Нагадаємо, Анатолій Гриценко був міністром оборони саме з лютого 2005 року до грудня 2007.

На сьогодні армії не вистачає техніки та озброєння. І це при тому, що вся вона була наявна на початку незалежності країни. Наприклад, літаків в Україні було 1380, стало 158, а необхідно хоча б 460. Та ж сама ситуація с ЗРК (зенітно-ракетні комплекси). В Україні було 2646 ЗРК, стало 340, а потрібно - 1430.
показати весь коментар
13.02.2024 18:56 Відповісти
З тих 4000 половина згнила, а інша розканібалена.
Але агент на посаді Верховного Головнокомандувача вартує не менш 10000 танків.
показати весь коментар
13.02.2024 19:13 Відповісти
Це не правильна інфа.Так техніки в них вистачає ще ,але нюанс ця вся техніка в більшості вже донори !Ті самі мста ,акація ті великі склади вже пусті.Вони знімають стволи з брухта і ліплять на діючу.Тому питання навіть кількості не зовсім правильно.Також зрозумійте скдали фактично використувують ті що з 50 років.Цей весь ресурс і величезний запас вичерпується.Плюс їх ВПК працєю 24,7 плюс китайці с северянами підкидують цього все рівно мало навіть щоб викровняти ситуацію .Все рівно крива зброї падає невтомно.Плюс якість в більшості вже особливо електроніка падає.Воювати ще вона має чим і вдосталі але в маштабі вони втрачають весь свій запас який був мінімум за 70 років.Не кажучи про останні 15 які кошти вони бухкали для нападу.Ту всю новітню техніку і ті всі передові частини втрачені.Ілюзій звісно немає.Але є і розуміння з чим нам воювати.
показати весь коментар
13.02.2024 19:43 Відповісти
Структурна організація бойових частин ще радянської армії копіює штат мотодивізії вермахту. Схематично це 1-2-1 (танковий полк,два полки мотопіхоти,артполк) 1 дивізіон РА. МСД рашки такіж самі. В рашці весь час БТТ завжди рахується не тільки танками, але і БМП з БТР. Штат МСД 100 танків,140 БМП (БТР) і 24-48 арти 122,152, 21 ГРАД. Відео атак бабуїнів підтверджують- склад бойової групи атаки 2-3 танки,5-6 БМП (БТР). Так звану легку бронетехніку ніхто в рашці окремо від танків не підраховує. А підрахунки окремо спалених танків - це від лукавого. Крім танків бабуїни втратили біля 12 000 іншої БТТ. Теперішнє використання МТЛБ як БТР свідчить, що справа швах. Бабуїни для понту озброювали ці транспортні машини (в стилі арттягача Комсомолець 30 років), кулеметом в башті. і зарахували їх як БТТ резерву.
З 30 років минулого століття кожна військова частина РА мала трикратний мобзапас на розгортанні. А ці вкиди це є алаверди від ОПи бабуїнам - ми визнаємо,що минулий Генштаб спотворював дані. В ОПі є штатні консультанти як Інституту вивчення війни та і інших західних військових інформпорталів. Хто незгідний, подивіться коментарі фабрики новин та сєйчас
показати весь коментар
13.02.2024 19:52 Відповісти
І ще одне. В другу війну кожна з сторін активно займалась ремонтом БТТ. Німці підрахували, що тільки 5 відсотків танків підлягало відновленню на заводах виготовлювачах. В СРСР з 1944 року було 10-12 польових танкоремонтних заводів. Тоді у вермахті запровадили практику розстрілювати підбитий танк, аж поки не загориться. Як повідомляв Мадяр вони так само палять БТТ.
показати весь коментар
13.02.2024 20:02 Відповісти
"Росія має 1 750 основних бойових танків, від застарілих Т-55 до ******** Т-80 і Т-90. Ще 4 000 перебуває на зберіганні."

Маячня якась. "Росія має 1 750 основних бойових танків, від застарілих Т-55 до ******** Т-80 і Т-90, Ще 4 000 перебуває на зберіганні. - і теж Т-80 і Т-90?
4 000 на зберіганні - повний мотлох, усе, що могло рухатися, вже в Україні. Крім того, "експерти" ігнорують дані українського генштабу, де вказано, що танків руся втратила в 2 рази більше. А цифра "3000" походить із сайту ORYX, але там публікуються дані тільки з фотографіями. Але на фронті не все встигають фотографувати.
показати весь коментар
13.02.2024 20:03 Відповісти
πіzgeжь з розряду "у них ракет лишилося на 2-3 пуски".
Це Абдристович вєщал.
До речі вже в Монако фронт на груді тримає. З імєнним пістолєтом.
показати весь коментар
13.02.2024 20:47 Відповісти