7948 відвідувачів онлайн
14 735 90

Атаки України на російські НПЗ посилили напруженість у відносинах зі США. Київ обурений реакцією Вашингтона, - WP

байден,зеленський

Позиція США щодо ударів України по російських НПЗ протиставляються позиціям союзників Вашингтона в Європі з цього питання. Прохання Штатів утриматися від атак на НПЗ у РФ викликало роздратування у президента України Володимира Зеленського та його помічників, які розглядають удари по російських енергетичних об’єктах як "світлу пляму у виснажливому військовому протистоянні з краще озброєним противником".

Про це повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на видання The Washington Post.

Коли віцепрезидентка США Камала Гарріс зустрілася з Володимиром Зеленським на Мюнхенській безпековій конференції в лютому, вона сказала українському лідеру те, що він не хотів чути - утримайтеся від атак на російські НПЗ. Така тактика, на думку американських чиновників, призведе до зростання світових цін на енергоносії та спричинить більш агресивні дії Росії у відповідь на території України.

"Чиновники, ознайомлені із цим питанням кажуть, що це прохання викликало роздратування у Зеленського та його помічників, які розглядають удари по російських енергетичних об'єктах як світлу пляму у виснажливому військовому протистоянні з краще озброєним противником. Вони додали, що Зеленський відмовився від цієї рекомендації, не будучи впевненим, що вона відображає загальну позицію адміністрації Байдена", - пише видання.

Однак замість того, щоб прислухатися до прохань США, Україна подвоїла зусилля. Ці атаки, наголошує WP, посилили напруженість у відносинах між країнами. Далекі українські удари, які з січня вразили понад десяток нафтопереробних заводів і вивели з ладу щонайменше 10% потужностей російських НПЗ, відбуваються в той час, коли президент Байден активізує свою передвиборчу кампанію, а світові ціни на нафту досягли шестимісячного максимуму.

Захисники української стратегії звинувачують Білий дім в тому, що він ставить внутрішню політику вище за військові цілі Києва.

Офіційні особи США заявляють, що причини їхніх попереджень складніші, ніж припускають критики.

Чиновники зазначили, що підтримка постачання на світові ринки енергоносіїв для зниження інфляції є пріоритетом для адміністрації США. Але це також важливо для продовження підтримки українських військових зусиль у Європі.

"Підвищення цін на енергоносії ризикує послабити європейську підтримку допомоги Україні", - заявив високопоставлений чиновник США.

Занепокоєння серед американських військових планувальників викликає те, що ці удари мало сприяють зниженню боєздатності Росії й призвели до масованої російської контратаки на українську електромережу, яка завдає Україні набагато більшої шкоди, ніж атаки на НПЗ завдали Росії.

"Атаки безпілотників не знищують цілі нафтопереробні заводи й зазвичай навіть не руйнують окремі установки, а лише пошкоджують їх", — пише в аналітичному звіті для Фонду Карнеґі за міжнародний мир експерт з нафтової промисловості Сергій Вакуленко.

Позиція США щодо ударів Україною по НПЗ в Росії протиставляються позиціям союзників Вашингтона в Європі. Зокрема міністр закордонних справ Франції Стефан Сежурне вважає, що агресором є Росія, а Україна має право на самооборону.

Глава МЗС Великої Британії Девід Кемерон також захистив право України завдавати ударів по російських енергетичних об'єктах.

"Протидія США атакам на НПЗ обурила офіційних осіб у Києві, які вважають ці удари чесними, враховуючи безперервні атаки Росії на території України. Вони вважають, що удари необхідні для того, щоб підвищити ціну для Москви та підтвердження того, що російське суспільство не буде в безпеці до тих пір, поки не закінчиться війна. Деякі експерти кажуть, що побоювання США з приводу збільшення вартості енергоносіїв через атаки на НПЗ є безпідставними, оскільки зростання цін спричинене скороченням видобутку ОПЕК+ і нестабільністю, пов'язаною з війною Ізраїлю з ХАМАС", - резюмує WP.

Топ коментарі
+35
Повторюсь. Зато мы можем несказанно радоваться, что снизили в раше производство бензина аж на 12% и дизеля аж на 3%. И с радостью слушаем сказки про десятки уничтоженных дронами рашенских самолетов, которые потом никак не подтверждают OSIN 😐

Я уже как-то писал - почему мы не бьём по их узловым магистральным подстанциям и ТЭС, которые находятся совсем рядом с границей? Например три крупнейших узловых подстанции, отводящие энергию от Курской АЭС находятся на расстоянии менее 100 км. от наших сил. Их разрушение полностью "потушит" Курскую АЭС и вызовет дикий разбаланс всей энергосистемы юга раши. А такие трансформаторы ничем не заменишь. Они создаются поштучно и очень долго. Об этом давно уже говорят спецы. А без электричества там станет все - от железной дороги до любых производств, включая оборонные. Плюс есть еще ТЭС в Белгороде и округе, которые еще ближе к нашим силам поражения. В конце марта наши дроны прилетали на Новочеркасскую ГРЭС. Так только этот один удар нанес вреда больше чем все удары по НПЗ. Почему эти удары не продолжили - Х.З
показати весь коментар
15.04.2024 17:00 Відповісти
+28
Київ,вся Україна в **** з їх боягузтва.
показати весь коментар
15.04.2024 16:57 Відповісти
+22
Слабка ,лукава позиція лідерів США ясно дає зрозуміти Китаю, що світовий гегемон вже не той . Гешефти ,договорняки - за це все будуть кров'ю платити американці . Можливо не це покоління , а наступне . Світова система права зруйнована. А нова буде будуватися на кістках мільйонів ...
показати весь коментар
15.04.2024 17:08 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Київ,вся Україна в **** з їх боягузтва.
показати весь коментар
15.04.2024 16:57 Відповісти
не з боягузтва, а з тупості.... яке відношення має переробка нафти до її ціни? якщо параша не зможе переробляти нафту - значить більше сирої кацапської нафти поступить на світовий ринок і її ціна буде нижчою
показати весь коментар
15.04.2024 17:21 Відповісти
Ця тема вже пристойно прокатана аналітиками і тому вся логіка на вашій стороні.
показати весь коментар
15.04.2024 17:31 Відповісти


Газета Neue Zürcher Zeitung: Чи є Зеленський мільярдером?https://republic.com.ua/article/gazeta-neue-zurcher-zeitung-chi-%d1%94-zelenskij-milyarderom.html#respond
показати весь коментар
15.04.2024 16:59 Відповісти
https://republic.com.ua/article/gazeta-neue-zurcher-zeitung-chi-%D1%94-zelenskij-milyarderom.html https://republic.com.ua/article/gazeta-neue-zurcher-zeitung-chi-є-zelenskij-milyarderom.html

Відомо , що діловий журнал "Форбс" теж оцінив статки Зеленського у 20 мільйонів доларів. Трохи згодом аналогічні підрахунки провели і їхні американські колеги, оцінивши статки українського президента до 30 мільйонів. Ми, орієнтуючись на декларацію про майно Зеленського, нарахували лише 12 мільйонів. Але "Форбс" додав ще й інші речі. Наприклад, акції Зеленського в телекомпанії "Студія Квартал 95", співзасновником якої він був. У 2017 році він ці акції ще задекларував. Зараз "Forbes" оцінює вартість цих акцій приблизно в 11 мільйонів доларів. Перед вступом на посаду у 2019 році Зеленський передав їх своїм бізнес-партнерам. Однак "Форбс" переконаний, що він поверне собі ці акції після закінчення президентства. Фух! Це вже і так доволі складно, з усіма цими компаніями, акціями та об'єктами нерухомості. Не дивно, що Зеленський уже накопичив чималі статки, адже він був одним з найвідоміших акторів України. Але чи нормально, що все це так складно і заплутано?
.....................
.Зазначається, що різні джерела стверджують, що він лише вдає з себе святого. Сам він нібито привласнює мільйони або навіть мільярди. Кажуть, що це стосується грошей допомоги, надісланих із Заходу. Простою мовою: західні гроші, мовляв, взагалі не доходять до фронту, а течуть Зеленському в кишеню. Це дуже серйозні звинувачення. З такою аргументацією в різних статтях і дописах у соціальних мережах стверджується, що Зеленський має статки понад мільярд доларів.
показати весь коментар
15.04.2024 17:06 Відповісти
Там никак не посчитаны офшоры и права на роялти с фильмов и торговых марок.
показати весь коментар
15.04.2024 17:15 Відповісти
Повторюсь. Зато мы можем несказанно радоваться, что снизили в раше производство бензина аж на 12% и дизеля аж на 3%. И с радостью слушаем сказки про десятки уничтоженных дронами рашенских самолетов, которые потом никак не подтверждают OSIN 😐

Я уже как-то писал - почему мы не бьём по их узловым магистральным подстанциям и ТЭС, которые находятся совсем рядом с границей? Например три крупнейших узловых подстанции, отводящие энергию от Курской АЭС находятся на расстоянии менее 100 км. от наших сил. Их разрушение полностью "потушит" Курскую АЭС и вызовет дикий разбаланс всей энергосистемы юга раши. А такие трансформаторы ничем не заменишь. Они создаются поштучно и очень долго. Об этом давно уже говорят спецы. А без электричества там станет все - от железной дороги до любых производств, включая оборонные. Плюс есть еще ТЭС в Белгороде и округе, которые еще ближе к нашим силам поражения. В конце марта наши дроны прилетали на Новочеркасскую ГРЭС. Так только этот один удар нанес вреда больше чем все удары по НПЗ. Почему эти удары не продолжили - Х.З
показати весь коментар
15.04.2024 17:00 Відповісти
У єрмака треба запитувати!
показати весь коментар
15.04.2024 17:04 Відповісти
От же кацапське скотство! Не б*ють тому, що бити НІЧИМ. Невже так важко це зрозуміти? Але до кого я звертаюсь? До номерного ботяри, який кожного дня тут лупить провокаційні ботокоменти в інтерсах кацапських хазяїв. Починає, блд, навчати, що і туди можна вдарити, і туди, і сюди ... Вдає з себе такого розумного. Та пішов ти
показати весь коментар
15.04.2024 17:09 Відповісти
Иди лижи зеленое и не отвлекайся, ущербное. Думать - это явно не твое, амеба.
показати весь коментар
15.04.2024 17:13 Відповісти
Здохни, кацапе! Для мене ЗЕлупа тільки трохи менший ворог, ніж ваш *****.
показати весь коментар
15.04.2024 17:20 Відповісти
Не отвлекайся, дебил.
показати весь коментар
15.04.2024 17:30 Відповісти
з вашого дозволю відмічу ваші повідомлення як спам
показати весь коментар
15.04.2024 18:11 Відповісти
ты говна наелся...?
показати весь коментар
15.04.2024 19:28 Відповісти
А от снижения производства бензина аж на 12 процентов что, погибнет?
показати весь коментар
15.04.2024 18:09 Відповісти
У відповідь так само *потушать* ті три АЗС що ще лишились.
показати весь коментар
15.04.2024 17:59 Відповісти
Ну и? Где-то видно что я радуюсь, или лишь бы ляпнуть?
показати весь коментар
15.04.2024 18:11 Відповісти
мы не можем бить по ТЕС и подстанциям, это нанесет ущерб гражданскому населению, что неприемлимо для наших партнеров. Они и так нас пинают при любой возможности. По той же причине запад против разрушения крымского моста - это приведет к гуманитарным проблемам на полуострове, ай-яй-яй.
ну и про дикий разбаланс от уничтожения трех подстанций - у нас выбили наверное половину всех электростанций и трансформаторов, и ничего, все работает. Так что и у них устроить блекаут не просто (да и смысла в этом мало - военные объекты запитают генераторами, а люди стерпят). Я уже не говорю про панику на западе от новостей вида "Украина атаковала российскую АЭС"...
кстати согласен что в ударах по НПЗ тоже смысла большого нет - топливо для армии будет в приоритете и его всегда хватит (хоть в Азии купят на крайний случай), так что легче нам не станет.
показати весь коментар
15.04.2024 18:46 Відповісти
А кто говорит про атаку на АЭС? Хватит узловых ПС. И если мы типа "плюем" на мнение кого-то, то почему не сделать это более эффективно? Если у тебя ограниченные ресурсы, то нужно выбирать приоритеты.
показати весь коментар
15.04.2024 19:06 Відповісти
Для чого роздмухувати цю тему .Хто вам таке сказав що Україна наносила удари по москальських НПЗ ?
показати весь коментар
15.04.2024 17:04 Відповісти
тут немає з ким обговорювати цю проблему, на жаль.
показати весь коментар
15.04.2024 17:07 Відповісти
Ви часом не в ОП працюєте?
показати весь коментар
15.04.2024 17:10 Відповісти
Якась дивна поведінка у наших партнерів стала останнім часом... Підривати дамби кацапні не заборонено, а нам жахнути по ворожим НПЗ (навіть не по мирняку), котрі годують ворожу техніку--ніззя!..
показати весь коментар
15.04.2024 17:06 Відповісти
а про захваченную ЗАЕС, похоже и вовсе благополучно забыли... Террористы захватили АЕС а всему миру пофигу... В американском кино про террористов все обычно происходит более решительно ...
показати весь коментар
15.04.2024 17:47 Відповісти
Сценаристи голівудського кіно поступово збирають в Україні матеріал для фільмів жахів: Каховська ГРЕС, Буча, руїни Маріка, Бахмута, Запорізька АЕС (не дай Боже!) тощо...
показати весь коментар
18.04.2024 16:23 Відповісти
Слабка ,лукава позиція лідерів США ясно дає зрозуміти Китаю, що світовий гегемон вже не той . Гешефти ,договорняки - за це все будуть кров'ю платити американці . Можливо не це покоління , а наступне . Світова система права зруйнована. А нова буде будуватися на кістках мільйонів ...
показати весь коментар
15.04.2024 17:08 Відповісти
При такій зовнішній політиці новий Перл-Харбор неминучий.
показати весь коментар
15.04.2024 17:27 Відповісти
В Нью Йорку зосереджена вся фінансова сила США
показати весь коментар
15.04.2024 20:57 Відповісти
Спочатку США забороняють нам всіляко боротися за Крим і ми на радість їм це зробили. Тепер забороняют бити по НПЗ. А ми, як ми, заборону на Крим проковтнули, сподіваюся на НПЗ не проковтнемо.
показати весь коментар
15.04.2024 17:09 Відповісти
Але у нас за це звикли звинувачувати Юльку.
Тіпа, як там, - "щоб жоден танк не виїхав", - ну, шось таке.
Насправді це ж не на пустому місці виникло. Там Обама-"нобеліант-миротворець" сраком кричав, щоб не дай бог кацапи не постраждали, бо тоді щось треба було б вирішувати, а воно немічне аж повік! Це чмо безалаберне хотіло зберегти своє реноме "пісьмейкера" за рахунок України. Ну, то воно так і вийшло.
показати весь коментар
15.04.2024 17:46 Відповісти
я не розумію з чого такий гвалт, десь вже була інформація, що більшість нпз русня вже відновила, думаю що рашка підіймає вереск з того, що ми можем продовжувати лупити в глиб їхньої країни, і в їхніх громадянах почне виникати відчуття війни от цього вони бояться.
показати весь коментар
15.04.2024 17:12 Відповісти
Два тижні тому, всі боти стверджували, що це фейки (щодо заборон), та анонімним джерелам вірити не можна

А тепер різні джерела пишуть майже кожен день...
показати весь коментар
15.04.2024 17:17 Відповісти
Відео із промовою Остина всі бачили й чули, оригіналом, без перекладу, так що про фейки -це в дупу. Разом із джерелами.
показати весь коментар
15.04.2024 18:12 Відповісти
Неомюнхенство торжествує!
Невіл Чемберлен на тому світі аплодує ********* нам Заходу. Вони точно розглядають Україну як нову Чехословаччину для ублажіння хижого фюрера *****. Щоб ескалації, бачте, не було.
Дуже сумно, що на Заході навіть не проглядається рішуча політична фігура типу Уїнстона Черчіля.
показати весь коментар
15.04.2024 17:18 Відповісти
На жаль, США (Байден) піддалися ядерному шантажу Уйла.
показати весь коментар
15.04.2024 17:18 Відповісти
може це лише особиста позиція отієї камали гаріс? А її президент вже погано розуміється - що можна, а чого не слід. Все таки після 80 років рідко хто має адекватне сприйняття реальності. тому й дивує твердження про можливе подорожчення нафти. збільшіть видуботок її разом з партнерами. Європа он аподорожчення газудвароки тому проковтнула, а тут прямо таки біда.
Я дивлюся відео з штатів далекобійників українського походження і дійсно ціни на заправках почали рости. але вони весь час скакають туди сюди. Як і заробітки. при ковіді було значно гірше але америка впоралась.
показати весь коментар
15.04.2024 17:21 Відповісти
А ви працюйте , краще агітуйте за байдена та проти Трампа, то одержите цю камбадлу харис ще на 4 роки.
Хоча цих років Украіні вже не пережити.
показати весь коментар
15.04.2024 18:25 Відповісти
одержите цю камбадлу харис
*******
Камбала Харіус. Подвійно-рибна віце-президентка. )))

показати весь коментар
15.04.2024 19:19 Відповісти
Спасибо, партнёры... Вот достреляем НАТОвский калибр и с лопатами в бой. За ЕС, за НАТО, за Байдена...
показати весь коментар
15.04.2024 17:23 Відповісти
Баннер старий, тому на ньому нема про США, а вони зараз головні мюнхенці.

показати весь коментар
15.04.2024 17:24 Відповісти
Якщо друг виявився раптом заклопотаним ціною нафти
показати весь коментар
15.04.2024 17:30 Відповісти
То пошукайте рублі в його кишенях.
показати весь коментар
15.04.2024 17:36 Відповісти
ППКС
Я би краще не зміг сказати!!!
Аплодую і заздрю по- доброму!!!
Можна я буду повторювати (з позначкою (С)) ???
показати весь коментар
16.04.2024 00:03 Відповісти
Можна
показати весь коментар
16.04.2024 00:16 Відповісти
ДЯКУЮ!!!!
Ціню влучно сказане слово, сам гострий на язик, за що потерпав усе життя.
Але тут - прямо інтернет- МЕМ!
показати весь коментар
16.04.2024 01:04 Відповісти
"Занепокоєння серед американських військових планувальників викликає те, що ці удари мало сприяють зниженню боєздатності Росії й призвели до масованої російської контратаки на українську електромережу, яка завдає Україні набагато більшої шкоди, ніж атаки на НПЗ завдали ."
------
То та росія білі та пухнаста?
Так би кацапи не били по енергогенеруючим об'єктам?!
То вона тільки "у відповідь" терором займається, як Іран?!

Це що за "планувальники" таки в США...?
показати весь коментар
15.04.2024 17:32 Відповісти
НЕОБХОДИМО В РАЗА ТРИ СИЛЬНЕЕ УДАРИТЬ !!! ТОГДА ОНИ ПО ДРУГОМУ ПОСМОТРЯТ !!!
показати весь коментар
15.04.2024 17:50 Відповісти
Чем ударить?
"Ударный" инструмент есть только у ЗЕленского и трех его партнеров по номеру с роялем.
показати весь коментар
15.04.2024 18:15 Відповісти
ТЫ ПДР ИДИ НАХЙ Я ТВОЮ ВСЮ СЕМЬЮ ДО ПОСЛЕДНЕГО КОЛЕНА *** !!!
показати весь коментар
16.04.2024 18:47 Відповісти
И ПОРА СИЛЬНО МИНИРОВАТЬ ВСЕ АЄС !!!
показати весь коментар
15.04.2024 17:51 Відповісти
И ДЕРЖАТЬ В ПОЛНОЙ БОЕГОТОВНОСТИ БАКТЕРИОЛОГИЧЕСКОЕ ОРУЖИЕ !!!
показати весь коментар
15.04.2024 17:52 Відповісти
у нас з бактеріологічного тільки шмарклі херпіду .
показати весь коментар
15.04.2024 18:07 Відповісти
АМЕРИКА ЗДУРІЛА, І ПЕРЕСТАЛА БУТИ АМЕРИКОЮ.
показати весь коментар
15.04.2024 17:56 Відповісти
https://youtu.be/K0lVAPQMYUQ?si=4xnlqYV_J_Nc48KV ...

Почему США не хотят повторить ошибку в Афганистане несколько лет назад...
показати весь коментар
15.04.2024 17:58 Відповісти
Атаки України на російські НПЗ посилили напруженість у відносинах зі США - такі дії ведуть до поразки Московії, а це не в планах Байдена
показати весь коментар
15.04.2024 18:00 Відповісти
"приведет к росту мировых цен на энергоносители"

Совсем куку? Кто-то в мире покупает готовый кацапский говнобензин?

"и приведет к более агрессивным действиям России в ответ на территории Украины"

А это не вашего ума дело.
показати весь коментар
15.04.2024 18:05 Відповісти
Такі вумні, такі вумні що аж тупі. Раха не має свого бензину, купляє на зовнішньому ринку, який виробляється із зовнішньої (не російської) нафти. Відповідно це спричинює ріст цін на бензин і нафту на світових ринках через збільшення попиту. Здається елементарні речі, але для розумного народу не доходить
показати весь коментар
15.04.2024 20:55 Відповісти
ШТА?
показати весь коментар
15.04.2024 22:07 Відповісти
Киiв обуреный... Впервые слышу, шобы киевляне пытались прыгнуть выше детородного органа... Поди нарик гундосо шмаровозит?
показати весь коментар
15.04.2024 18:08 Відповісти
Хтось з росіі "замолвіл славєчька" і в Америці його почули...
показати весь коментар
15.04.2024 18:09 Відповісти
Шелест купюр чутно аж через океани і континенти.
"Віслюк, навантажений золотом, візьме будь-яку фортецю" (Пилип Македонський , украінець....мабуть)
То в пуйла що віслюків, що золота - хоч греблю (у Оренбурзі) гати!
показати весь коментар
16.04.2024 00:08 Відповісти
Конченная шмаркля давно бы, слава богу шахт в километры глубиной - дофига, испытал бы и поставил на поток ядренку, как Израиль говорит, а у нас ее нет, но накроет всю Европу если чьо(типо угроза государственности)... Тогда с гундосиком не говорили бы как с дурачком.
показати весь коментар
15.04.2024 18:13 Відповісти
Чушь американская собачья!
Раша в результате остановки НПЗ уменьшит производство продуктов глубокой переработки нефти и будет вынуждена больше продавать сырой нефти, что снизит её цену на рынке.
показати весь коментар
15.04.2024 18:15 Відповісти
Дык , это мы "ОБСУЖДАЕМ" ипсо-залипуху.
показати весь коментар
15.04.2024 18:30 Відповісти
Якщо ,,дєвушку нє ужинают,, то якого пуя її намагаються ,,танцювати,,? США вийшли з системи допомоги Україні. То яка їх собача справа як ми намагаємось захищатись.
показати весь коментар
15.04.2024 18:25 Відповісти
Не пробовали о косяк бестолковкой? Говорят , вмиг отпустит.
показати весь коментар
15.04.2024 18:31 Відповісти
По твоїх дописах я бачу ти вже це зробив.
показати весь коментар
15.04.2024 18:34 Відповісти
🤡🤡🤡
показати весь коментар
15.04.2024 20:51 Відповісти
Так дєвушка може і повинна послати танцюриста, якому вже третій рік "щось" заважає,
у ту мацкву, що крейсером була.
показати весь коментар
16.04.2024 00:12 Відповісти
Орки так чи інакше б били по нашій енергетиці, вони просто чекали мабуть нестачі ракет в нашого ППО...

для Байдена зараз головне щоб з України було менше шуму і він розповідав дальше своїм виборцям про потужні сигнали...

А щодо НПЗ, там західні банки кредитували будівництво тих НПЗ, плюс частково через дочерні структури компанії Мобіл Тотал та Шел є співласниками... та і мабуть вони більше переживають щоб ми по екпорту нафти не вдарили...
показати весь коментар
15.04.2024 18:31 Відповісти
Усе з точністю до навпаки . Відсутність переробки сирої нафти змушує її більше продавати й по більш низкій ціні . Тим більш для існуючих нафтогонів це не проблема .

Але роза на торті -- у ********** не існує потужностей імпортувати нафтопродукти й їх військові виробництва знаходяться в центрі й ближче до цих країн , які мудре многоходове ***** зробило ворожими й тими , що вселяко підтримують Україну !
показати весь коментар
15.04.2024 18:50 Відповісти
Шкода що наші корупціонери знищили виробництво балістичних ракет... та ж сс18 навіть без ядерки змогла б серйозно змнешити виробничі потіжності орківської оборонки
показати весь коментар
15.04.2024 21:12 Відповісти
Поплачте і забудьте.
15А18М давно в минулому, а відтворити вже неможливо: ДУЖЕ важливі цехи ЮМЗ спочатку розікрадені, розпродані, а зараз ще й РОЗБОМБЛЕНІ.
Найголовніше : знищене інструментальне виробництво.
Я пам'ятаю ці цехи, якими йшов по півгодини, щоб пройти з кінця в кінець.
Іх зруйновано.
А "Без припасу - і воші не вб'єш" (С) Народна мудрість
показати весь коментар
16.04.2024 00:20 Відповісти
Головне це документація, розробники, та робочі а чпу ті що були з часів совка на заводі мабуть уже не мали точності і їм було всерівно потрібно оновлення

думаю що пенсіонери які проектували ракети ще не всі пішли в інший світ і при бажанні їх можна було б залучити до консультування молодих інженерів...

все можна відновити документація ж не пропала... тільки треба бажання та гроші... але останніх факторів небуло ні при одній владі... краще в дороги закопають чим на розробку ракет виділять
показати весь коментар
16.04.2024 09:31 Відповісти
Щось я не читав і не чув офіційних заяв когось з уряду чи адміністрації США про заборону знищувати НПЗ оркостану . Може десь і хтось виказав якусь занепокоєність з цього приводу , але не більше .
показати весь коментар
15.04.2024 18:33 Відповісти
Це ОП вішає локшину. Єдина напружність це кроти в ОП, корупція, крадійство, узурпація.
показати весь коментар
15.04.2024 18:45 Відповісти
Нажаль , Каміла Харіс як й Остін - вони не мають інженерної освіти й фаху й вони до кінця не розуміють , що усе з точністю до навпаки . Бо відсутність потужностей переробки сирої нафти навпаки змушує ********** більше продавати саме сиру нафту й це зменьшує ціну на ринках нафти .
Крім того у ********** є усі можливості збільшити єкспорт в 5 разів більш дешевого продукту - нафти , але не існує потужної інфраструктури для імпорту нафтопродуктів . Тобто на ціни бензину й керосину це аж ніяк не впливає . Тим більш , що через ********* "многахадофочку" у ***** нема жодної нейтральної до його країни (бацьку не рахую, бо зара це вже не країна) в країнах , що виробляє нафтопродукти й ніхто йому ці продукти поставляти не буде навіть за великі гроші . А ні балтійці , а ні Польша , а ні скандинави .
Нафтопроводи не можуть працювати на більш легкі фракції по реверсу . Бо в цих продуктів зовсім інші характеристики : плотність й головне - усі вони або замежневу леткість мають (усім відомі - наскільки вибухонебеспечні пари бензину , газоліну чи керосину) . А соляра чи мастильні матеріали настільки в"язкі , що там потрібні інші насоси , інші вентиля й засувки .

Тобто окри можуть імпортувати недостаючи їм нафтопродукти хіба що в кишенях .
показати весь коментар
15.04.2024 18:43 Відповісти
Телепню, ім НЕ ПОТРІБНА ОСВІТА!
Вони роблять усе, що можуть, для перемоги %уйла.
показати весь коментар
16.04.2024 00:21 Відповісти
хай ОП не бреше про напружність на підставі пошкоджених НПЗ. Єдина напружність на підставі наявності кротів у ОПі, корупції і крадійстві зеленським та його шоблою допомоги.
показати весь коментар
15.04.2024 18:43 Відповісти
Черговий вкид WP з метою підняти плінтусовий рейтинг безтолкового ішака на замовлення його ж ОПГ.
показати весь коментар
15.04.2024 18:44 Відповісти
Це якась повна маячня - яким чином удари по НПЗ можуть спровокувати ріст цін на сиру нафту на біржах? Скоріше навпаки - не зможуть переробити і будуть змушені експортувати більше і ціни від збільшення пропозиції впадуть.
Це я не розумію логіки в заявах представників білого дому чи "лижі не їдуть"?
показати весь коментар
15.04.2024 19:20 Відповісти
Треба більше ударів по цих НПЗ. А то, що це таке, туда зя, туда нізя.
показати весь коментар
15.04.2024 19:22 Відповісти
Все більше схиляюсь до думки про якийсь таємний гешефт між США і мордором на рахунок України. Звідси і заборона бити по території оркостану західною зброєю і т.з. "затримка" допомоги, і діряві санкції...Здається,що раніше вже щось продали,або поділили...Час покаже,але наразі все якось занадто цинічно і дивно виглядає.
показати весь коментар
15.04.2024 19:22 Відповісти
Почав думати???
Вітаю у таборі тих, хто бачить вчинки, а не слова !
Продовжуй!
Слухай Гарі Табаха, Михайла Веллера, Андрія Ілларіонова - і тобі остаточно розвидниться!
показати весь коментар
16.04.2024 00:25 Відповісти
Бідненькі)))
показати весь коментар
15.04.2024 20:29 Відповісти
Просто они договорились с ******* все.
показати весь коментар
15.04.2024 20:36 Відповісти
Вумний нарід і без США розбереться що робити. Потім правда будуть нити, чому партнери нічого не дають... Тому що ви дуже розумні і корумповані
показати весь коментар
15.04.2024 20:49 Відповісти
В розборі https://docs.google.com/spreadsheets/d/1TN5Ai9fSYP4l5p2eOZrZqsRicb8BTMdonZGaNLCqMng/edit#gid=0 пакета "60 млрд" на зброю для України в 2024 році знайшли тільки 5-6млрд
Там немає PDA допомоги
Є загальна допомога в 7млрд на Україну+Ізраїль+Тайвань
А також різні суми, щоб відновити залишки, а не передати зброю по кожній країні
DoD replenishment for Israel (under PDA) 9/30/2025 $4,400,000,000
DoD replenishment for Ukraine (under PDA) 9/30/2025 $13,414,432,000
DoD replenishment for Taiwan (under PDA)9/30/2025 $1,900,000,000

Тому якщо пропорційно розділити 7млрд, по DOD - виходить для України 5.3млрд
Не факт, що все не віддали би Ізраїлю на фоні поточних новин, а склади поповнили би за рахунок України та Тайваню

Що буде в новому законі, поки не зрозуміло - сьогодні тільки має з'явитись.
Якщо нормальний та приймуть, то Сенат також може швидко прийняти, якщо має бажання, а президент підписати.

З точки зору політичної боротьби гарний хід - перевірити адміністрацію, наскільки вона as long as it takes

Поки, підтверджують вже на https://www.eurointegration.com.ua/articles/2024/04/15/7183770/ укрправді , що адміністрація має повноваження, та зброю, проте чомусь не користується.
навіть згадали " $1,6 млрд згоріли, бо їх не встигли використати у 2022 фінансовому році."

"халява" вона така, начебто є, а можна просто "забути" поставити підпис...
показати весь коментар
16.04.2024 10:43 Відповісти