8730 відвідувачів онлайн
12 641 67

"Енергоатом" домовився з Westinghouse про постачання ядерного палива до 2025 року

Державне підприємство "НАЕК "Енергоатом", що є оператором усіх діючих атомних електростанцій України, уклало угоду про продовження терміну дії договору з американсько-японською компанією Westinghouse про постачання ядерного палива для семи з 15 українських атомних енергоблоків протягом 2021-2025 років.

Як передає Цензор.НЕТ із посиланням на УНІАН, про це повідомила прес-служба Westinghouse.

"Сьогодні компанія Westinghouse Electric повідомила про укладення угоди з продовження терміну дії договору з Державним підприємством "Національна атомна енергогенеруюча компанія "Енергоатом" про постачання ядерного палива. Цією угодою передбачається постачання ядерного палива для забезпечення семи з 15 українських атомних енергоблоків упродовж 2021-2025 років, що означає розширення і продовження дії поточного договору на шість енергоблоків, термін дії якого закінчується в 2020 році", - йдеться в повідомленні.

Відзначимо, в рамках диверсифікації джерел постачання ядерного палива для атомних станцій України і зниження залежності від одного джерела - російської компанії "ТВЕЛ" - держкомпанія "Енергоатом" у квітні 2014 року уклала договір із американсько-японською компанією Westinghouse, яка виробляє паливо на своєму заводі в Швеції. На сьогодні шведське паливо успішно експлуатується на Запорізькій та Южно-Української АЕС.

У 2018 році "Енергоатом" планує заповнити активну зону реактора третього енергоблоку Южно -Української АЕС виключно паливом виробництва Westinghouse, повністю замінивши ним російське паливо компанії "ТВЕЛ". За підсумками першого півріччя 2017 року "Енергоатом" скоротив частку поставок ядерного палива з Росії до 49% з 58%, при цьому частка поставок від Westinghouse становила 51%.

Топ коментарі
+6
Медленно уменьшаем долю рос. ТВЭЛ.
показати весь коментар
29.01.2018 11:19 Відповісти
+4
Пусть бы наши олигархи скинулись по чуть -чуть, и купили эту самую "Вестингхауз", вон, "Тошиба" ее недорого продает, просит 5 млрд долл.
показати весь коментар
29.01.2018 11:20 Відповісти
+4
"Научиться" Украина может, учитывая наработки в этой области.
А вот заводить полный цикл ради питания 15 блоков не имеет смысл - объемы вложений громадны, а разница будет окупаться полсотни лет. Свой выпуск, конечно, дешевле, но отнюдь не дармовой. Будь "лишних" миллардов 12-15, это было бы понятно.
Стране, не имеющей атомоходов, ядерного оружия и т.п. это просто не имеет смысла.
показати весь коментар
29.01.2018 11:25 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
И сколько будет стоить это удовольствие ? Может пора давным-давно самим научиться это топливо производить ?
показати весь коментар
29.01.2018 11:17 Відповісти
"Научиться" Украина может, учитывая наработки в этой области.
А вот заводить полный цикл ради питания 15 блоков не имеет смысл - объемы вложений громадны, а разница будет окупаться полсотни лет. Свой выпуск, конечно, дешевле, но отнюдь не дармовой. Будь "лишних" миллардов 12-15, это было бы понятно.
Стране, не имеющей атомоходов, ядерного оружия и т.п. это просто не имеет смысла.
показати весь коментар
29.01.2018 11:25 Відповісти
Ну да-ну да,у барыг у них другие приоритеты ,по быстячку награбить и свалить на Мальдивы.
показати весь коментар
29.01.2018 11:35 Відповісти
Ну, да: Письковы, Лавровы, ******* уже давно там. "Енергоатом" домовився з Westinghouse про постачання ядерного палива до 2025 року - Цензор.НЕТ 4448
показати весь коментар
29.01.2018 11:55 Відповісти
Да, но стране имеющей залежи урана очевидно все таки было б выгодно продавать его не в виде сырья, а с добавочной стоимостью, пусть даже и в паевом участии с каким-то другим игроком.
показати весь коментар
29.01.2018 11:52 Відповісти
Техник верно подметил о нецелесообразности содержания "полного цикла" исключительно ради внутреннего и сравнительно незначительного потребления. О "полном цикле" можно говорить в случае выхода на широкий рынок готового ядерного топлива. Ну, и для торговли сырьём "полный цикл" (добыча, производство, обогащение, изготовление топлива) ненужен, достаточно тока какой-то первичной очистки сырья.
показати весь коментар
29.01.2018 13:05 Відповісти
технологиями обогащения урана обладают все ядерные державы, а также Австралия, Аргентина, Бельгия, Бразилия, Германия, Испания, Италия, Нидерланды, Япония./В начале 2000-х Иван Петрович Сидоров в порядке личной инициативы по упрощенной методике сравнил два варианта:1.Замкнутый цикл. 2.Как есть +строительство хранилища РО в Украине.С небольшим перевесом победил первый вариант./ Распоряжение Кабинета Министров Украины № 650 от 17.04.2008 г. определило необходимость организации замкнутого цикла .-Надо полагать , что основанием для распоряжения были глубокие технико-экономические проработки.
показати весь коментар
29.01.2018 23:41 Відповісти
Вощем почти ничья. А при сравнении вариантов Иван Петрович учитывал финансовую сторону (затраты на эксплуатацию и обслуживание завода) которая влияет на рентабельность? Хранилище РО нада и так и так, а заводик к нему можно пристроить и попозже, когда его наличие будет экономически эффективным, приносящим прибыль, а не висеть дотационной гирей на бюджете страны.
показати весь коментар
30.01.2018 02:05 Відповісти
Иваном Петровичем Сидоровым со товарищи сделана компьютерная программа учитывающая до 50 факторов включая социологический. РФ вывезла не только атомное оружие но и паротурбинную Крымскую СЭС с управляемыми ЭВМ 2500 зеркалами . В 90-х ФСБ сработала в Украине на отлично.Вокруг АЭС стояли требующие закрыть станции, раздавались листовки Ганьба и Геть.Крымская и Одесская АТЭЦ были разграблены.ВР как бы реагируя на письма трудящихся ввела мораторий на строительство АЭС.
показати весь коментар
30.01.2018 10:28 Відповісти
Вынужден проявить респект Ивану Петровичу и его товарищам за проведённую работу. При таком подходе к вопросу меня попросту лишили возможности даже предположить о наличии фактора на который следовало бы обратить внимание. Надеюсь в скором времени найдётся заинтересованный инвестор который решится пристроить "заводик", которым и заполнится пробел с "замкнутым циклом".
Респект, Иван Петрович. "Енергоатом" домовився з Westinghouse про постачання ядерного палива до 2025 року - Цензор.НЕТ 9148
показати весь коментар
30.01.2018 13:16 Відповісти
В ЄС та США зараз замовляють збагачення урану в Росії, Європа добру половину від потреб від кацапів отримує, Україна могла б зайняти цей ринок "Енергоатом" домовився з Westinghouse про постачання ядерного палива до 2025 року - Цензор.НЕТ 801
показати весь коментар
30.01.2018 00:44 Відповісти
Пойди и научись, умник...
показати весь коментар
29.01.2018 11:35 Відповісти
мацковия ещё в 2001 году обещала построить завод по обогащению урана в Украине , Кучма договор подписал. И где завод ?
показати весь коментар
29.01.2018 12:05 Відповісти
Медленно уменьшаем долю рос. ТВЭЛ.
показати весь коментар
29.01.2018 11:19 Відповісти
Множим на ноль
показати весь коментар
29.01.2018 11:34 Відповісти
помогите ускорить , надо 10 миллиардов гривен
показати весь коментар
29.01.2018 12:05 Відповісти
в рік "Енергоатом" домовився з Westinghouse про постачання ядерного палива до 2025 року - Цензор.НЕТ 7535
показати весь коментар
30.01.2018 00:45 Відповісти
швидко лише кицьки родяться
показати весь коментар
30.01.2018 00:46 Відповісти
Пусть бы наши олигархи скинулись по чуть -чуть, и купили эту самую "Вестингхауз", вон, "Тошиба" ее недорого продает, просит 5 млрд долл.
показати весь коментар
29.01.2018 11:20 Відповісти
в стране, где мы сами одели, накормили и оснастили армию?
показати весь коментар
29.01.2018 11:27 Відповісти
А сам скинуться не хочешь, или только попиз...ть?
показати весь коментар
29.01.2018 11:36 Відповісти
А я скидываюсь. Каждый день, покупаю товары с НДС. А НДС - это и есть налог с бедных для богатых. Олигархи получают возмещение НДС. Каждый год, на 96 млрд грн.
показати весь коментар
29.01.2018 12:14 Відповісти
Даааа, экономистмана.
НДС - налог на добавленную стоимость.
показати весь коментар
29.01.2018 12:39 Відповісти
Все то - повесить Ахметку и вуаля у Украины полный ядерный цикл "Енергоатом" домовився з Westinghouse про постачання ядерного палива до 2025 року - Цензор.НЕТ 4700
показати весь коментар
29.01.2018 13:09 Відповісти
Почти хокку:

на атомы с весёлым свистом
японский делится уран
а у кацапов стал делиться
пукан
показати весь коментар
29.01.2018 11:21 Відповісти
Лаша тумбай!
"Енергоатом" домовився з Westinghouse про постачання ядерного палива до 2025 року - Цензор.НЕТ 8161
показати весь коментар
29.01.2018 11:32 Відповісти
Отказавшись от закупок ядерного топлива москальской корпорации ТВЭЛ, Украина сделала еще один шаг на пути к независимости.
показати весь коментар
29.01.2018 11:39 Відповісти
Сделает. Возможно. В 2025 году.
показати весь коментар
29.01.2018 11:57 Відповісти
Это "возможно" уже сделано с 2014-го. За три с половиной года 7 с 15 блоков работают без "твела". Осталось тока 8 блоков до 21-го года к Вестинхаузу подпитать, шведы будут тока рады. Зато ещё год назад кацапы во всю глотку орали - топливо Вестинхауза туфта, оно не подошло и не подойдёт, "оно бракованное и ваще не горит" "Енергоатом" домовився з Westinghouse про постачання ядерного палива до 2025 року - Цензор.НЕТ 5405
показати весь коментар
29.01.2018 13:30 Відповісти
https://censor.net/user/349122

Отказавшись от закупок ядерного топлива москальской корпорации ТВЭЛ...
------------
Отказались? Пока нет. Только сократили закупки.
показати весь коментар
29.01.2018 13:52 Відповісти
Да, согласен что речь идёт о сокращениях закупок. Но пошагово Украина уже сегодня отказалась от закупок 51% необходимого топлива. Сокращение потребления ещё одной пачки ядерного "твела" это и есть отказаться от закупки и ещё один шаг... Полностью ещё не отказались, но в большей части уже отказались.
Не стоит придираться к словам в поисках желаемого. "Енергоатом" домовився з Westinghouse про постачання ядерного палива до 2025 року - Цензор.НЕТ 7372
показати весь коментар
29.01.2018 14:19 Відповісти
По грошах лише 30% беруть у Вестінхауза, а по кількості хз
показати весь коментар
30.01.2018 00:47 Відповісти
Ну то й шо? Ти хочеш сказати, шо збільшення поставок ЯП до 51% від Вестінхауза не відповідає дійсності?
показати весь коментар
30.01.2018 01:17 Відповісти
Я хочу сказати, що треба дивитись за більший звітний період статистику, а не видьоргувати "зручні" періоди, інакше дивлячись, наприколад, на грудень 2017-го можна отримати "висновок", що немає ніякої диверсифікації і лише з рашки ЯП йде. Останні 2 роки 30% від Вестінгауза імпортується, до того було бл.5%, новина що будуть збільшувати, але що витісняти зовсім російське паливо з українського ринку - це не факт, а лише чиясь хотілка.
показати весь коментар
30.01.2018 01:34 Відповісти
То ти не говори, а покажи, про шо ти там говориш! А то сам шось видьорнув і патякає про видьоргування. І була б хотілка, можливо, що років через 5 вона візьме й стане фактом, на зло тобі. Ще 4 роки тому, таку хотілку, як Вестінхауз ніхто і уявити собі не міг. "Енергоатом" домовився з Westinghouse про постачання ядерного палива до 2025 року - Цензор.НЕТ 1846
показати весь коментар
30.01.2018 02:33 Відповісти
Говорю про http://reform.energy/analitics/gosstat-ukrainy-ubral-iz-ezhemesyachnoy-otchetnosti-dannye-po-stoimosti-importa-i-proiskhozhdeniyu-yadernogo-topliva-5112 це . Але як будеш далі хамити вся розмова зведеться до куди тобі йти...
показати весь коментар
30.01.2018 02:46 Відповісти
Звичайно, шо буду хамити. Не нахамити тобі, це гріх. А лякати своїми зводами, тобі краще горобців на городі. Зараз ще розберуся, про шо ти там говориш. "Енергоатом" домовився з Westinghouse про постачання ядерного палива до 2025 року - Цензор.НЕТ 2983
показати весь коментар
30.01.2018 02:59 Відповісти
так, цифри не сходяться не говорять в користь диверсифікації, але для того шоб шось конкретно говорити тих цифр мало. Тут хоча б треба врахувати "хз-кількість" про яку ти казав, шо 7 з 15 блоків переобладнані під інші пальні елементи які не є взаємозамінюваними, навіть можна припустити, шо реактори на шведському ЯП використовуються мінімально (кацапи вміють максимально використовувати коррупціонерів), чи взагалі липовість тої публікації, але це не буде доказом або спростуванням і зарано шось говорити. Час покаже. Але все таки я оптиміст, і впевнений, шо підстави для диверсифікації вже є сьогодні, інше питання, як її використовують. "Енергоатом" домовився з Westinghouse про постачання ядерного палива до 2025 року - Цензор.НЕТ 7256

Навіть незручно, шо ненахамив, не знайшов причин, поки шо. "Енергоатом" домовився з Westinghouse про постачання ядерного палива до 2025 року - Цензор.НЕТ 80
показати весь коментар
30.01.2018 04:20 Відповісти
"цифри не сходяться не говорять в користь диверсифікації, але для того шоб шось конкретно говорити тих цифр мало."
Цих чисел достатньо для загальної оцінки тенденцій по ЯП, це в декого мало розуму, щоб їх проаналізувати і не обговорювати поняття, значення яких невідоме, типу "диверсифікація" "Енергоатом" домовився з Westinghouse про постачання ядерного палива до 2025 року - Цензор.НЕТ 1775

"Навіть незручно, шо ненахамив"

Нездатність кваліфікувати своє "сам шось видьорнув і патякає" як хамство через пробіли у вихованні чи патологічна неспроможність "фільтрувати базар"?

"переобладнані під інші пальні елементи які не є взаємозамінюваними, навіть можна припустити, шо реактори на шведському ЯП використовуються мінімально (кацапи вміють максимально використовувати коррупціонерів), чи взагалі липовість тої публікації, але це не буде доказом або спростуванням і зарано шось говорити. "
Тобі точно зарано "Енергоатом" домовився з Westinghouse про постачання ядерного палива до 2025 року - Цензор.НЕТ 8222 Де твої альтернативні дані по темі, нема? Сміховинний скепсис невігласа геть не вартий уваги... Конкретно: "три с половиной года 7 с 15 блоков работают без "твела". Осталось тока 8 блоков до 21-го года к Вестинхаузу подпитать" - це взята зі стелі маячня і ніколи не заявлялось про бажання повністю перевести українські АЕС на неросійське паливо.
показати весь коментар
30.01.2018 08:30 Відповісти
Та хто б сумнівався, шо зі свого http://reform.energy/analitics/gosstat-ukrainy-ubral-iz-ezhemesyachnoy-otchetnosti-dannye-po-stoimosti-importa-i-proiskhozhdeniyu-yadernogo-topliva-5112 це , ти з якоїсь скрєпи насосеш цілу теорію "явамнівєрювивсьоврьоті!". Тої стислої писанини достатньо лише для твоїх вчасних вичерпних категоричних і безальтернативних висновків. Я ж тобі спеціально написав, шо я оптиміст, тобто мені (на відміну від тебе аналітика) треба більше даних, шоб визнати "всьо пропало!". Та після цього, ти ***, придурок, вважаєш, шо в тебе є розум, котрий шось там здатен аналізувати? В тебе опудала, є лише шось схоже на 47-му хромосому котра й включає твою аналізувалку з вимогою "де альтернативні дані?", але чомусь не формулює ймовірних додаткових питань. Таким чином твої аналізи однобокі. Отже, аналлізатор, своїми категоричними аналізами йди ділися з горобцями на городі "Енергоатом" домовився з Westinghouse про постачання ядерного палива до 2025 року - Цензор.НЕТ 5304 "Енергоатом" домовився з Westinghouse про постачання ядерного палива до 2025 року - Цензор.НЕТ 8896
показати весь коментар
30.01.2018 12:06 Відповісти
Весь твій словесний понос - це фейспалм. Я тобі ввостаннє наголошую, що керівниками ядерної галузі чи урядовцями в Україні ніколи не декларувалось бажання повністю відмовитись від імпорту ЯП з РФ. Якщо до тебе цей простий факт не доходить, то обтікай, бажано - мовчки "Енергоатом" домовився з Westinghouse про постачання ядерного палива до 2025 року - Цензор.НЕТ 4942
показати весь коментар
30.01.2018 12:58 Відповісти
я тебе здивую, але якщо ти не помітив, я взагалі не стверджував про задеклароване бажання вже сьогодні відмовитися від кацапського твела. Навіть і без твоїх аналлітичних здібностей не важко здогадатися, що для таких декларацій немає бази, оскільки всі реактори "збудовані" конкретно під твел, а щоб їх пристосувати до іншого пального, потрібен не лише час, а принаймні помисел (на який в макітрах бариг і натяків немає). Я тобі писав про мій оптимізм, впевненість в наявності підстав для диверсифікації, шо у хотілок є властивість ставати фактами, а ти мені ліпиш якийсь факт який до тебе дійшов і на основі цього, ще й срач розводиш, засранець. "Енергоатом" домовився з Westinghouse про постачання ядерного палива до 2025 року - Цензор.НЕТ 1051 "Енергоатом" домовився з Westinghouse про постачання ядерного палива до 2025 року - Цензор.НЕТ 5209
показати весь коментар
30.01.2018 14:21 Відповісти
"я тебе здивую"
ні "Енергоатом" домовився з Westinghouse про постачання ядерного палива до 2025 року - Цензор.НЕТ 2724

"я взагалі не стверджував про задеклароване бажання вже сьогодні відмовитися від кацапського твела."
Ти писав, що на "ще одну пачку твелів" скоротять закупи протягом 3 років і повністю відмовляться від рашкінського ЯП, але це нічим не підтверджене марення.

"Я тобі писав про мій оптимізм, впевненість в наявності підстав для диверсифікації"
А ще є "підстави", щоб "на Марсі яблуні цвіли" і чо? "Енергоатом" домовився з Westinghouse про постачання ядерного палива до 2025 року - Цензор.НЕТ 6658

"у хотілок є властивість ставати фактами"
А ще в них є властивість не ставати фактами. Ваш кеп. "Енергоатом" домовився з Westinghouse про постачання ядерного палива до 2025 року - Цензор.НЕТ 1660

"ще й срач розводиш, засранець. "
це я-то "розвів срач"? "Енергоатом" домовився з Westinghouse про постачання ядерного палива до 2025 року - Цензор.НЕТ 9498 м-да, мусьє не лише балабол, але ще й стрілочник "Енергоатом" домовився з Westinghouse про постачання ядерного палива до 2025 року - Цензор.НЕТ 6895
показати весь коментар
30.01.2018 14:50 Відповісти
дійсно таке слід було чекати лише від тебе аналЛізатора здатного до неймовірних глибин!
"Сокращение потребления ещё одной пачки ядерного "твела" это и есть отказаться от закупки и ещё один шаг... https://censor.net/comments/locate/3047140/0192165b-1d4c-707e-a073-520*********", моє. А ти, шо намарив про три роки та повну відмову?
Мій оптимізм та впевненість стосується реальних речей, на відміну від твого марсіанського дебілізму!
Те, шо хотілки мають властивість і не ставати фактами розкажи кацапам про користь від санцій. Ви будете достойні один одного.

А тепер уважно переглянь, як ти шедеврально розширяєш свою багату уяву, котра не знає меж. Мені доводиться лише коригувати твої достовірні формулювання. А ти, засранець, тут про стрілочників намагаєшся. "Енергоатом" домовився з Westinghouse про постачання ядерного палива до 2025 року - Цензор.НЕТ 6704
показати весь коментар
30.01.2018 16:27 Відповісти
Ти, зловленим за руку, не починай нині петляти що лише "пощупати хтів" "Енергоатом" домовився з Westinghouse про постачання ядерного палива до 2025 року - Цензор.НЕТ 3678
Спочатку твій колєга по пропагандонству написав:
"Отказавшись от закупок ядерного топлива москальской корпорации ТВЭЛ, Украина сделала еще один шаг на пути к независимости."

А ти додав:
"три с половиной года 7 с 15 блоков работают без "твела". Осталось тока 8 блоков до 21-го года к Вестинхаузу подпитать"..." Украина уже сегодня отказалась от закупок 51% необходимого топлива. Сокращение потребления ещё одной пачки ядерного "твела" это и есть отказаться от закупки и ещё один шаг... "
Тобто однозначно втираєте, що буцімто є наміри повної відмови України від рос.ЯП і вони поступово реалізуються. Я можу погодитись, що:
а) Буде збільшуватись частка шведських "стрижнів", і змінюватись пропорції закупівель ЯП на користь Вестінхауса. Але лише до певного рівня.
б) Після прочитання цієї новини логічно припустити про наміри української корпорації створити на АЕС технічні умови щоб в кожен з реакторів можна було завантажити паливо від обох постачальників в діапазоні 0-100% частки того чи іншого,
АЛЕ немає планів відмовлятись від:
1. повної залежності від імпорту - про дії по створенню українських потужностей виробництва в тому ж запиті пресслужба міністерства відповіла лише бюрократичною відпискою в стилі "плануємо писати програму".
2. здійснення імпорту ЯП з РФ.
Тому переможно рапортувати про ходу до ядерноенергетичної незалежності, м'яко кажучи, зарано.
показати весь коментар
30.01.2018 17:07 Відповісти
Ну нарешті у https://censor.net/user/370753а вийшло відобразити написане без спотворень своїми аналізами. Слава Богу за це чудо!!! І "щупати" я тебе, зовсім не хтю, бо для цього є подруги, і боюся ти заразний! "Енергоатом" домовився з Westinghouse про постачання ядерного палива до 2025 року - Цензор.НЕТ 2517
Тебе раптом заклинило, мов кацапа, у вислові мого колєги про "відмову від закупок". Взяв би й уточнив, побажання. Як я наприклад, звуженням закупок лише до часткових. Аж ось з"явився зі своїми аналізами https://censor.net/user/370753, та й завівся мов поламаний драндулєт, що ніби-то нічого подібного взагалі нема, я отримав "висновок", що немає ніякої диверсифікації і лише з рашки ЯП йде, і там https://censor.net/user/370753а понесло.
Насправді, ніхто нічого не намагався шось втерти про "вже сформовані наміри", а особливо тобі. Про "наміри" й мови не було. А про поступове зменшення споживання, як спосіб відмови вже йшлося. Мені цікава, повна відмова від кацапського лайна навіть і поступова. Мені цікаве виробництво українського ЯП, як варіант тої ж "диверсифікації". І "перемоги" з відрапортуваннями взагалі не було, якщо ти не помітив.
Те, шо почали з"являтися спільні думки вже радує. Ти ще не безнадійний "Енергоатом" домовився з Westinghouse про постачання ядерного палива до 2025 року - Цензор.НЕТ 2517
показати весь коментар
30.01.2018 18:51 Відповісти
Єдина згадка, де наразі планується повністю перейти на західне паливо:
https://economy.apostrophe.ua/news/jenergetika/2017-10-25/yadernoe-toplivo-dlya-ukrainyi-v-kabmine-proyasnili-situatsiyu-s-novyim-postavschikom/111160 "В 2018 году энергоблок №3 ЮУАЭС будет полностью загружен топливом Wesinghouse. Сейчас на нем также есть топливо российской "ТВЭЛ"."

Інших свідчень про реактори без "ТВЕЛів" немає, з чого я й зробив висновок, що твій висер "три с половиной года 7 с 15 блоков работают без "твела" є цілковитою вигадкою і на даний момент таких блоків 0 (НУЛЬ).

Якби ти погуглив, що значить слово "диверсифікація", то в даному випадку це збільшення числа непов'язаних між собою (конкуруючих) постачальників ЯП та скорочення частки на ринку "провідної" компанії, це може бути вигідно як для поліпшення цінових умов, а також потенційно кращої безпеки поставок, тому безглуздо міняти одного мопоноліста на іншого:

"Енергоатом" домовився з Westinghouse про постачання ядерного палива до 2025 року - Цензор.НЕТ 2167
показати весь коментар
30.01.2018 13:57 Відповісти
Картина https://censor.net/user/370753а - приплили!!! Мені здається ти зараз дійдеш до таких геніальних висновків, шо шведське ЯП взагалі не використовується в Україні, не дивлячись на те, що Міненерговуглепром вказує тобі на можливісь пристосування всіх 13 блоків (енергоблоків) ВВЕР-1000 для шведського пального! А аналізи про поняття "диверсифікація" взагалі шедевр нобелівського рівня. Мені байдуже, що воно охоплює множину, для мене диверсифікація по відношенню до кацапні це взагалі їх викреслення, а по відношенню до решти світу в мене нема ніяких заперечень відносно тої конкуруючої множини. ВТОРОПАВ? Це для тебе, баламута, диверсифікація лише привід продовжувати торгувати з кацапами, щоб потім обов"язково верещати - ніхто не збирається відмовлятися від кацапозакупок. Та й висер про "три з половиною роки" узагальнений і не тобі, придурку, адресований, а подібним тобі кацапам, але ж тут одного https://censor.net/user/370753а без кацапів достатньо, і срач цілими томами гарантовано "Енергоатом" домовився з Westinghouse про постачання ядерного палива до 2025 року - Цензор.НЕТ 6932
показати весь коментар
30.01.2018 15:40 Відповісти
"Мені здається ти зараз дійдеш до таких геніальних висновків, шо шведське ЯП взагалі не використовується в Україні"

Якщо ввижається - хрестись "Енергоатом" домовився з Westinghouse про постачання ядерного палива до 2025 року - Цензор.НЕТ 2584

"верещати - ніхто не збирається відмовлятися від кацапозакупок. "

Про це тобі подібним - "баламутам"-пропагандонам - прямим тестом пише Міненерго України. "Енергоатом" домовився з Westinghouse про постачання ядерного палива до 2025 року - Цензор.НЕТ 6527

"в мене нема ніяких заперечень відносно тої конкуруючої множини"
Без кацапів "конкуруючою множиною" інші отримання імпорту ЯП стануть лише з появою третього і більше постачальників... Можеш назвати про кого конкретно йдеться чи аби "в калюжу..."? "Енергоатом" домовився з Westinghouse про постачання ядерного палива до 2025 року - Цензор.НЕТ 5943

" висер про "три з половиною роки" узагальнений"

А що ним узагальнено, твоє невігластво? "Енергоатом" домовився з Westinghouse про постачання ядерного палива до 2025 року - Цензор.НЕТ 3557 Крім України ці вироби (ТВЗ для реакторів ВВЕР-1000) Вестінхауз більш нікому не поставляє і додаткові щорічні кількості бути можуть виробленими лише за умов: 1. Енергоатом запланує використання більшої частки цього палива на українських АЕС 2. На станціях буде проведено підготовчі заходи до повної зміни марки палива (шведське дає дещо більшу потужність) - переробка систем блоку, отримання дозволу від регулятора. Наразі йдеться лише про роботу (вперше!) в такому режимі лише одного блока в 2018 році. 3. Постачальник матиме технічну та комерційну можливість включити в свої виробничі плани додаткові обсяги для України 4. Буде підписано відповідний договір між покупцем та продавцем ЯП.
Для повної заміни ТВЕЛів на укр. АЕС на нерашкінське паливо жодна з цих умов не виконана на даний момент, тому заяви про "є всі підстави" - безвідповідальне свистунство.

"срач цілими томами гарантовано"
Якщо елементарний лікнеп викликає в пацієнта таку істеричну реакцію відторгнення, то освіта й медицина тут безсилі "Енергоатом" домовився з Westinghouse про постачання ядерного палива до 2025 року - Цензор.НЕТ 9459
показати весь коментар
30.01.2018 16:41 Відповісти
он як? Свій срач ти вже лікнепом називаєш. Дійсно, тобі і медицина не допоможе, тебе треба здати в інститут лише для дослідів, а освіті описати, тебе чудо. "Енергоатом" домовився з Westinghouse про постачання ядерного палива до 2025 року - Цензор.НЕТ 1504
показати весь коментар
30.01.2018 17:02 Відповісти
Дурник ти, Владік
показати весь коментар
30.01.2018 17:08 Відповісти
Ось і добре. Головне не дурень, як ти, https://censor.net/user/370753
показати весь коментар
30.01.2018 17:25 Відповісти
Вот это настоящий ответ агрессору!
Хрен с ним, что дороже и могильники в Украине. Зато ***** не достанутся.
Европейцы-же платят 30 центов за квт., и живут.
На бензин и газ цена европейская. Будет и на электричество европейская.
показати весь коментар
29.01.2018 11:45 Відповісти
А есть рецепт у страны использующей ЯТ не иметь ядерного могильника? Поделись. "Енергоатом" домовився з Westinghouse про постачання ядерного палива до 2025 року - Цензор.НЕТ 1603
показати весь коментар
29.01.2018 11:59 Відповісти
Есть такой рецепт. Куча стран имеет АЭС, но не имеет ядерных могильников.
показати весь коментар
29.01.2018 12:12 Відповісти
вот один с таких рецептов - https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiN_a-Jiv3YAhVJ_SwKHWWRAlMQFggmMAA&url=http%3A%2F%2Fwww.dw.com%2Fru%2F%25D0%25B1%25D1%2583%25D0%25BD%25D0%25B4%25D0%25B5%25D1%2581%25D1%2582%25D0%25B0%25D0%25B3-%25D0%25BF%25D1%2580%25D0%25B8%25D0%25BD%25D1%258F%25D0%25BB-%25D0%25B7%25D0%25B0%25D0%25BA%25D0%25BE%25D0%25BD-%25D0%25BE-%25D1%2581%25D0%25BE%25D0%25B7%25D0%25B4%25D0%25B0%25D0%25BD%25D0%25B8%25D0%25B8-%25D1%258F%25D0%25B4%25D0%25B5%25D1%2580%25D0%25BD%25D0%25BE%25D0%25B3%25D0%25BE-%25D0%25BC%25D0%25BE%25D0%25B3%25D0%25B8%25D0%25BB%25D1%258C%25D0%25BD%25D0%25B8%25D0%25BA%25D0%25B0-%25D0%25B2-%25D0%25B3%25D0%25B5%25D1%2580%25D0%25BC%25D0%25B0%25D0%25BD%25D0%25B8%25D0%25B8%2Fa-38097906&usg=AOvVaw1GlDSyOnAsUVq8yQLgDxYS Бундестаг принял закон о создании ядерного могильника в Германии - DW . Наверное рецепт без своих ядерных могильников слишком недешевый? А ещё говорят, что ядерные отходы могут быть использованы как "вторсырьё" для производства того же ядерного топлива, выходит отдать кому-то ядерные оходы это отдать "сырьё" ещё и забашлять за это. Недоверчивые немцы шота заподорили!!! "Енергоатом" домовився з Westinghouse про постачання ядерного палива до 2025 року - Цензор.НЕТ 7956
показати весь коментар
29.01.2018 13:47 Відповісти
Вроде из результата использования сборок можно получить оружейный плутоний
показати весь коментар
29.01.2018 11:46 Відповісти
не можно получить, отделить 239 Плутоний от других изотопов Плутония образующихся от длительного облучения не возможно.
Даже в плутониевых зарядах ЯО со временем он "перегорает" в другие изотопы Плутония и ядерный заряд отправляют на захоронение
показати весь коментар
29.01.2018 13:54 Відповісти
Никакого захоронения. На радиохимических заводах отделяют примеси и возвращают плутоний в заряд.
показати весь коментар
29.01.2018 13:59 Відповісти
А для этого и нужны центрифуги, все возможно
показати весь коментар
29.01.2018 14:07 Відповісти
https://antikor.com.ua/articles/174159-razbiratj_i_horonitj_nazvan_grafik_zakrytija_ukrainskih_aes Разбирать и "хоронить": назван график закрытия украинских АЭС
показати весь коментар
29.01.2018 12:10 Відповісти
"Енергоатом" домовився з Westinghouse про постачання ядерного палива до 2025 року - Цензор.НЕТ 1384
показати весь коментар
29.01.2018 12:12 Відповісти
На Южноукраинской АЭС реакторы Волгодонского и Санкт-Петербурского заводов. Один раз уже срок эксплуатации продлили. Второй срок эксплуатации 3 реактора заканчивается в 2020 году, 1 в 2023, 2-2025 году. Думаете завод изготовитель даст добро на продление?
показати весь коментар
29.01.2018 13:12 Відповісти
Я думаю, с удовольствием продлят.
показати весь коментар
29.01.2018 13:22 Відповісти
Возможно. В обмен по продлению летной годности самолетов Ан-124-100 "Руслан". Партнёры. жеж....
показати весь коментар
29.01.2018 13:47 Відповісти
Зрада.......
показати весь коментар
29.01.2018 14:04 Відповісти