9552 відвідувача онлайн
14 422 60

Газопровід Авдіївка-Очеретине не витримав випробування, - "Донецькоблгаз"

Газопровід Авдіївка-Очеретине не витримав випробування, -

Газопровід Очеретине-Авдіївка не пройшов випробування через падіння тиску. Станом на 23 лютого Авдіївка з населенням понад 22 тисяч осіб і ще 7 селищ, як і раніше, залишаються без газу.

Як повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на прес-службу "Донецькоблгазу", Департаментом розвитку базових галузей промисловості Донецької облдержадміністрації та Генпідрядником будівництва - ТОВ "Теплоенерго-комплект" було проведено продувку, заповнення та випробування новозбудованого газопроводу від ГРС смт. Очеретине до м. Авдіївка.

Газопровід необхідного випробування не пройшов через наявне падіння тиску.

Газопостачання споживачів м. Авдіївки і семи сіл Ясинуватського району унеможливлюється, через загрозу для життя та здоров’я населення.

В офіційній відповіді "Донецькоблгазу" профільному департаменту ДонОВГА йдеться, що продування вважається виконаним у разі відсутності падіння обсягу закачаного газу протягом доби з моменту заповнення газопроводу робочим тиском.

Газопровід в районі Очеретине-Авдіївки був перебитий через обстріл на початку червня 2017 року. В серпні голова Донецької облдержадміністрації Павло Жебрівський повідомив про старт робіт з будівництва нової гілки газогону в обхід підконтрольній бойовикам території.

У затягуванні запуску газу міністр регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Геннадій Зубко та голова ДонОВГА Павло Жебрівський звинувачують ПАТ "Донецькоблгаз". Зокрема, Жебрівський звинуватив ПАТ в саботажі, пособництві угрупованню "ДНР" і закликав правоохоронців притягнути керівництво підприємства до кримінальної відповідальності.

У самому "Донецькоблгазі" повідомляли, що приєдналися до відновлення газопостачання через 3 місяці після початку робіт, 17 листопада 2017 року, в зв'язку з затягуванням терміну будівництва газопроводу. Підприємство також звинуватило фірму "Теплоенергокомплект" в затримці поставки матеріалів для будівництва і відсутність оплати праці працівників "Донецькоблгазу".

Топ коментарі
+14
Державні гроші витрачені на говнопідрядника, який тепер має розкопувати всю трубу і перевіряти всі стики. Це якими треба бути дебілами, щоб найняти таку компанію для виробництва робіт? Це повний розвал державного управління!!!! А де були проектувальники газопроводу які мали виконувати авторський надзор за роботами? А де акти на всі стики??? Всіх розстрілять найух! Тепер час та гроші не повернеш!
показати весь коментар
24.02.2018 10:50 Відповісти
+6
пора запускать ваккумную трубу гипер луп Жмеринка-Конотоп
показати весь коментар
24.02.2018 10:40 Відповісти
+5
ВСЮ трубу розкопувати не треба: http://www.pergam.ua/catalog/gas_leaks/

З рештою висновків згоден на 100%. (Від себе: пропоную додати до Вашого переліку ще ту (тих) суку (сук), що запропонували та затвердили підрядників проєктування та виконання робіт)
показати весь коментар
24.02.2018 11:01 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
пора запускать ваккумную трубу гипер луп Жмеринка-Конотоп
показати весь коментар
24.02.2018 10:40 Відповісти
Державні гроші витрачені на говнопідрядника, який тепер має розкопувати всю трубу і перевіряти всі стики. Це якими треба бути дебілами, щоб найняти таку компанію для виробництва робіт? Це повний розвал державного управління!!!! А де були проектувальники газопроводу які мали виконувати авторський надзор за роботами? А де акти на всі стики??? Всіх розстрілять найух! Тепер час та гроші не повернеш!
показати весь коментар
24.02.2018 10:50 Відповісти
ВСЮ трубу розкопувати не треба: http://www.pergam.ua/catalog/gas_leaks/

З рештою висновків згоден на 100%. (Від себе: пропоную додати до Вашого переліку ще ту (тих) суку (сук), що запропонували та затвердили підрядників проєктування та виконання робіт)
показати весь коментар
24.02.2018 11:01 Відповісти
Якщо газопровід не тримає тиск то потрібно перевіряти всі стики, бо це показник порушення технології будівництва, це означає що технологію порушували системно!!! тобто тепер немає довіри до жодних актів прихованих робіт! Тепер потрібно перевірити кожне технологічне з'єднання!!!! а це потрібно розрити весь газпровід і обслідувати всі стики під тиском, залити водою і перевірити на герметичність і скласти новий акт. Це буде коштувати стільки ж скільки коштував газопровід, а ще все це прийдеться робити під обстрілами, бо зараз знову стріляють.
показати весь коментар
24.02.2018 11:14 Відповісти
Скажу тебе по большому секрету....его пока и не зарывали.....и не зароют пока он не пройдет все испытания.....
Потом зароют..и проведут еще одни испытания....
показати весь коментар
24.02.2018 11:28 Відповісти
Траншея вже осипалась, сніг, дощ, грунтові води - тепер прийдеться виконати коплекс робіт - відкачка води з траншеї, розчистка стиків, перевірка в водяному басейні кожно стику під тиском! А оскільки тиск в труби неможливо створити через дірки, то потрібно різати газопровід навпіл, ставити технологічний вентиль, закривати, знову накачувати, потім знову ділити навпіл ділянку ближню до ГРП чи магістральної труби, знову ставити вентиль, знову закривати і знову накачувати! Встановлення технологічного вентилю це зміни в проект та землевідведення!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Це буде такий геморой та витрати, що простіше та дешевше буде заново порізати та переварити всі стики на трубах газопроводу!!! Тільки хто буде за цей секс платити????
показати весь коментар
24.02.2018 11:39 Відповісти
Какой водяной бассеин...что ты мелешь..?? Кипит твой разум возмущенный.....
Утечка газа будет найдена с помощью приборов ..
показати весь коментар
24.02.2018 11:48 Відповісти
Знайдеш стик або 10 стиків які травлять, переробиш їх, даси тиск і почнуть травити всі інші стики!
показати весь коментар
24.02.2018 11:56 Відповісти
Ага...и трубы все полопаются....и небо упадет на землю.... а какой еще бред может придумать твой воспаленный мозг..??
показати весь коментар
24.02.2018 11:58 Відповісти
Ну якщо порушувалась технологія зварювання пластикових труб, то вона порушувалась при монтажу всіх стиків. Потрібно все переробляти! Просто замотати скотчем чи переварити один стик не вийде!!!! Це газопровід високого тиску, який може призвести до накопичення газу та об'ємного вибуху, що буде рівноцінно ядерному заряду. Вигорить кисень в повітрі і всі хто поруч - задихнуться від відсутності кисню в повітрі, а це можуть бути масові жертви! Поруч Авдіївка, зона бойових дій, запалити газову суміш може будь який вибух міни чи снаряду!
показати весь коментар
24.02.2018 12:02 Відповісти
С какого перепугу ты решил что на всех стыках нарушалась технология..??
Пройдут вдоль трассы....проверят все стыки...там всего то 14 км.....
показати весь коментар
24.02.2018 12:04 Відповісти
Тільки пластикові стики ти не перевіриш рентгеном, прийдеться опускати в воду і фіксувати відсутність утєчкі.
показати весь коментар
24.02.2018 12:08 Відповісти
А зачем его проверять рентгеном на месте..?? Этот стык вырежут и отправят на экспертизу...а на его место вкинут кусок трубы с двумя муфтами.....
показати весь коментар
24.02.2018 12:10 Відповісти
І так з кожним стиком.
показати весь коментар
24.02.2018 12:11 Відповісти
Эт вряд ли.....
показати весь коментар
24.02.2018 12:12 Відповісти
Це скорше за все! Взяли якихось випадкових людей робити роботу і маємо результат - втрачені гроші, час, люди без газу, Авдіївський коксохім без газу - збитки вже на мільйони!
показати весь коментар
24.02.2018 13:51 Відповісти
А утечку на стыке найдут с помощью газоанализотора.....
Есть такой приборчик в природе....
показати весь коментар
24.02.2018 12:11 Відповісти
Газоаналізатор на робить знімків швів, можна в акті написати все що завгодно.
показати весь коментар
24.02.2018 12:13 Відповісти
Газоанализатор и не должен делать ни каких снимков......
С его помощью будет выявлен проблемный шов...и все....
Этот шов вырежут..и заменят другим.....
А снимки уже будут делать в лаборатории...при экспертизе....
показати весь коментар
24.02.2018 12:14 Відповісти
К тому же это может быть даже не проблемный шов...а бракованная труба......
В любом случае проблемный участок будет вырезан и отправлен на экспертизу.....
показати весь коментар
24.02.2018 12:16 Відповісти
Бракована труба на будівництві магістрального газогону??? тоді всі труби потрібно замінити!!! Бо це ризик вибуху газогону!!! Якщо бракована хоча б одна труба - вся партія відбраковується!
показати весь коментар
24.02.2018 13:48 Відповісти
Труба соединялась с помощью вот таких терморезистивных муфт..
Все параметры сварки зафиксированы....включая фамилию сварщика.....

Газопровід Авдіївка-Очеретине не витримав випробування, - "Донецькоблгаз" - Цензор.НЕТ 5244
показати весь коментар
24.02.2018 12:05 Відповісти
Внутри этой муфты нагревательная спираль..на которую полается определенное напряжение..на определенное время....
показати весь коментар
24.02.2018 12:07 Відповісти
Ну це потрібно мати відповідне по потужності джерело струму, яке якісно розігріє пластик, а для цього потрібно мати потужний генератор та якісні електричні кабелі! А якщо генератор глохне від нагрузки, або вибиває автомат, тоді виникають перерви з нагрівом і пластик не зклеюється.
показати весь коментар
24.02.2018 13:50 Відповісти
С помощью обычного газоанализатора...пройдут вдоль трассы...и найдут...14 км...день делов.....
показати весь коментар
24.02.2018 11:51 Відповісти
Налєво пойдйошь коня потєряєш!!! Знайдуть що газопровід потрібно переробляти весь! А може і проект переробляти!!! Тепер потрібно створювати державну комісію яка буде вивчати причини порушень при будівництві газогону, бо підрядник зараз все це закопає і скаже що все добре, дасть хабар, домовиться, а газ буде травити і рано чи пізно все це вибухне і будуть жертви!
показати весь коментар
24.02.2018 11:59 Відповісти
Это тебе так хочется...или ты имеешь машину времени...и уже заглянул в будущее..??
показати весь коментар
24.02.2018 12:00 Відповісти
Магістральний газопровід високого тиску має тримати страшенний тиск газу! Якщо газопровід не змогли накачати газом до потрібного тиску, то це означає що всі стики зроблені з порушенням технології! Навіть якби 10 стиків травили труба не втратила б тиск, бо він просто шалений! Так було б чути газ, але тиск в труби не впав би! Втрата тиску це катастрофа, це означає що трубу на якійсь ділянці просто вирізали, але це було б ще щастя, бо можна було б усунути пошкодження в одному місці і відновити цілісність газопроводу!!!! На жаль ситуація більш катастрофічна!
показати весь коментар
24.02.2018 12:06 Відповісти
Газопровод накачали до определенного давления ...но проверка выявила падение давление....
Так что увы и ах...это может быть всего лишь один стык...и ничего более....
показати весь коментар
24.02.2018 12:09 Відповісти
Один стик не може давати падіння тиску в магістральній трубі. Один тиск буде травити газ і можна буде визначити аналізатором місце де це відбувається, але тиск в трубі 14км не впаде, бо швидкість травління газу через один стик незначна і 10 стиків не дадуть падіння тиску в магістральній труби! Занадто високий тиск, щоб за короткий проміжок часу значно впасти і показати на приладах падіння тиску! Це має бути розірвана труба щоб з неї так виходив газ щоб тиск падав.
показати весь коментар
24.02.2018 12:16 Відповісти
Ну как это не может..?? Накачали давление ...любое...10--20--100 атмосфер....через дырочку диаметром 0,5 мм.....будет падать давление...через какое то время давление упадет до нуля.....
Учи матчасть....
показати весь коментар
24.02.2018 12:19 Відповісти
Скільки тижнів потрібно щоб через одну маленьку дірочку впав тиск в магістральній трубі довжиною 14км???? Дірочок потрібно сотні щоб тиск падав під час випробувань!
показати весь коментар
24.02.2018 13:46 Відповісти
Та заспокійтесь Ви нарешті! Ну скільки можна мусолити те, на чому Ви не розумієтесь? Труба на Авадіївку - це максимум 20-25 атмосфер, або (2 - 2,5 МРа), а скоріш за все і того у рази менше. Може взагалі газ береться після АГРС, - там тиск взагалі 0,2 - 0,3 МПа. Для випробувань достатньо накачати трубу газом з тиском, на який розрахована труба. Якщо через певий період часу тиск впаде, то значить десь є виток газу. Якщо газ одорований (етилмеркаптан), то його можна і носом "унюхати". Якщо ні - існує купа шукачів витоку газу на всі випадки життя. У трубі довжиною 14 км. усі витоки знаходяться протягом одного дня. І, я думаю, що цих витоків від сили один-два, (якщо спеціально хтось не наробив шкоди). Це ще день роботи. Єдине з чим я згоден, так це з тим, що якщо строки термінової роботи безбожно затягуються, - то це скоріш за все саботаж. І саботаж на рівні не ніжче ніж керівництво облгазу.
показати весь коментар
24.02.2018 14:50 Відповісти
22 тыщи холопов не платят за газ Офшорнику и его партнёру Ринату по обгрунтованым ценам!! Это возмутительно!
показати весь коментар
24.02.2018 10:40 Відповісти
Сегодня не прошел...завтра найдут бракованный шов...переварят...опрессуют ...и пройдет....
показати весь коментар
24.02.2018 10:42 Відповісти
"Мы строили,строили и наконец построили!" Чебурашка П.А. Полное собрание сочинений. Т.1 с доработками.
показати весь коментар
24.02.2018 10:42 Відповісти
Тепер будемо будувати ще раз! Згідно технології будівництва за рахунок держави лохів!
показати весь коментар
24.02.2018 14:01 Відповісти
Зато, распилили нехило!
показати весь коментар
24.02.2018 10:46 Відповісти
строительство hyperloop в Украине может окупиться быстрее,чем в Европе,если трубу направить в Польшу,миллион человек в год гарантирован,главное трубу направить поближе к большим птицефермам

Газопровод Авдеевка-Очеретино не прошел испытания, - "Донецкоблгаз" - Цензор.НЕТ 9476
показати весь коментар
24.02.2018 10:48 Відповісти
там и поезд можно не пускать. Достаточно дрезины и десяток мощных колонок.
показати весь коментар
24.02.2018 10:51 Відповісти
Так буде і з Гіперзлупом, стики будуть пропускати!
показати весь коментар
24.02.2018 14:05 Відповісти
Ничего нормально сразу сделать не могут.
показати весь коментар
24.02.2018 10:50 Відповісти
Для того и проводятся испытания трубопроводов...везде и всегда,..что исключить брак не возможно....как брак в работе..так и брак в материалах....
Нормальная ситуация....ничего сверх особенного не произошло.....
показати весь коментар
24.02.2018 10:52 Відповісти
Нормальна ситуація коли все проходить штатно! Падіння тиску в новому магістральному газопроводі це катастрофа!
показати весь коментар
24.02.2018 14:00 Відповісти
Вопрос в том ХОТЯТ ЛИ , сделать нормально . ! Сепарва же не хочет что бы газопровод работал , а где гарантия что в Донецкоблгазе работают одни украинские патриоты .. ? Брак ведь можно делать искусственно , где то специально не доварил шов , не дотянул болты , не досмотрел и прочее . . Саботаж , мать его .
показати весь коментар
24.02.2018 11:02 Відповісти
Экспертиза установит....что и как.....все параметры сварочного шва фиксируются....
показати весь коментар
24.02.2018 11:03 Відповісти
Це вже має бути судова експертиза, яка встановить як порушували технологію будівництва!
показати весь коментар
24.02.2018 14:02 Відповісти
Криворукие млять...
показати весь коментар
24.02.2018 10:52 Відповісти
Параметры сварки каждого шва фиксируются в памяти сварочного аппарата...и распечатываются потом на бумаге...
В параметрах указано все.... температуры ..время...фамилия сварщика...
Найдут бракованный шов...вырежут его...и отправят на экспертизу.....
Экспертиза установит..что послужило виной....халатность в работе..или брак муфты....
показати весь коментар
24.02.2018 11:02 Відповісти
Там бракований губернатор Жебрівский, його потрібно в лабораторію для дослідів!
показати весь коментар
24.02.2018 14:03 Відповісти
задайтесь вопросом - кому это выгодно?
увидите - чьи там уши торчат - бейте сразу по ушам и чуть ниже!
показати весь коментар
24.02.2018 11:15 Відповісти
В эту бы трубу засунуть тех дыбилов, которые причастны к строительству и продуть к хренам. За что не возьмутся - труба. Когда уже этот Труба с ДБР команду себе подберет и начнет причесывать, начиная с министров. Или снова труба.
показати весь коментар
24.02.2018 11:23 Відповісти
По моему глубокому убеждению это чистый САБОТАЖ. Мы , конечно, правовое государство(пытаемся им быть),не какая нибудь дыныра, но, бл...ть, за такое нужно расстреливать , причем показательно.
показати весь коментар
24.02.2018 12:51 Відповісти
да при чем тут вообще стыки. Там проблема в том что Донецкоблгаз не хочет запускать этот газопровод...а причин этого не делать они могут найти десятки, если не сотни, и все они будут законные. Этим вопросом еще в декабре должна была заинтересоваться СБУ, но там сидит такая же сепарня, как и в Донецкоблгазе.
показати весь коментар
24.02.2018 12:53 Відповісти
Зробіть роботу якісно і в Донецькоблгазу не буде причин не запускати новий газогін!
показати весь коментар
24.02.2018 14:04 Відповісти
Вы не специалисты ВЫ ДОЛБО..ы после этой заметки. Если у нас все такие специалисты упаси нас бог.
показати весь коментар
24.02.2018 19:42 Відповісти