11327 відвідувачів онлайн
14 154 48

Рада проголосувала в першому читанні законопроект, який протидіє булінгу

Рада проголосувала в першому читанні законопроект, який протидіє булінгу

Верховна Рада України ухвалила в першому читанні 2 жовтня законопроект №8584 "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу".

Про це повідомляє парламентський кореспондент Цензор.НЕТ.

"За" законопроект, зареєстрований під №8584, проголосувало 235 народних депутатів.

Законопроектом пропонується на законодавчому рівні визначити поняття булінг, шляхи протидії цьому явищу, захист прав дітей, а також інших осіб, що працюють у навчальному закладі, а також встановити адміністративну відповідальність за булінг, приховування випадків булінгу педагогічним, науково-педагогічним, науковим співробітником, керівником або засновником навчального закладу.

Проектом пропонується внести зміни до Кодексу України про адміністративні правопорушення, доповнивши Кодекс новою статтею 173-4, яка встановлює відповідальність за булінг, а також приховування випадків булінгу педагогічним, науково-педагогічним, науковим співробітником, керівником або засновником навчального закладу, у вигляді накладення штрафу від двадцяти до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (залежно від виду вчиненого правопорушення).

Змінами до Закону України "Про освіту" вводиться визначення терміна "булінг" як "моральне або фізичне насильство, агресія в будь-якій формі або будь-які інші дії, вчинені з метою викликати страх, тривогу, підпорядкувати людину своїм інтересам, що мають ознаки свідомого жорстокого поводження", а також визначаються механізми протидії цьому явищу, серед яких: покладання на засновника навчального закладу здійснення контролю за виконанням плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу; на керівника навчального закладу - затвердження і оприлюднення плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу, розгляд заяв про випадки булінгу від претендентів на освіту, їхніх батьків, законних представників, інших осіб і видання рішення про проведення розслідування. Змінами до статті 30 передбачено зобов'язання навчальних закладів забезпечувати на своїх веб-сайтах відкритий доступ до правил поведінки здобувача освіти в навчальному закладі, плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу, порядку подання та розгляду заяв про випадки булінгу від претендентів на освіту, їхніх батьків тощо.

Крім того, змінами до статті 73 Закону, Освітньому омбудсмену надається право: здійснювати перевірку заяв про випадки булінгу в навчальному закладі, повноту і своєчасність заходів реагування на такі випадки з боку педагогічних, науково-педагогічних, наукових працівників, керівництва і засновника навчального закладу; отримувати інформацію від центрального органу виконавчої влади у сфері освіти і науки за загальною кількістю випадків булінгу в навчальних закладах за певний період.

Топ коментарі
+7
Т.е. без закона о "булинге" преподавателя никак нельзя было привлечь к ответственности ?
Едрен батон, вместо того чтобы соблюдать существующие законы, они плодят новые.
Давайте жгите дальше, "булинг начальной школы", а для ПТУ нужен закон о бульбулинге и т.д.
показати весь коментар
02.10.2018 15:52 Відповісти
+7
та все правильно, чего ныть. проблема есть, надо решать ее любыми возможными способами, в том числе и законом
показати весь коментар
02.10.2018 15:56 Відповісти
+6
Абсолютно підтримую. Досить ростити орків, які культивують агрессію зі школи. це совкове явище має викорінюватись. Давайте вирощувати законослухняних людей, вихованих та цивілізованих.
показати весь коментар
02.10.2018 16:51 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Т.е. без закона о "булинге" преподавателя никак нельзя было привлечь к ответственности ?
Едрен батон, вместо того чтобы соблюдать существующие законы, они плодят новые.
Давайте жгите дальше, "булинг начальной школы", а для ПТУ нужен закон о бульбулинге и т.д.
показати весь коментар
02.10.2018 15:52 Відповісти
Не, бульбулинг не надо. Во всём цивилизованном мире канабис наоборот легализуют, а вы предлагаете запретить бульбуляторы...
показати весь коментар
02.10.2018 15:56 Відповісти
приколист
показати весь коментар
05.11.2018 11:06 Відповісти
та все правильно, чего ныть. проблема есть, надо решать ее любыми возможными способами, в том числе и законом
показати весь коментар
02.10.2018 15:56 Відповісти
Так есть админкодекс, есть уголовный кодекс, там уже куча таких статей. Не давайте примем отдельные законы: "Хулиганство в школе", "хулиганство на улице", "хулиганство на проспекте", "хулиганство в метро", чтоб если что то всегда можно отмазать ребенка мажора и сказать, так а "хулиганство на ул.Житомирской,48 3 подьезд" нет, соответственно на нет и суда нет.
показати весь коментар
02.10.2018 17:44 Відповісти
буллінг - специфічне явище, відмінне від ***********, відповідно і методи боротьби з ним інші, так само, як і згадана в коментарях дідівщина в армії, з якою треба боротися інакше, аніж з ************, або насилля в сім'ї, або таке специфічне явище, боротьба з яким у нас ще попереду і для якого по суті ще немає назви - це відносини морального та фізичного насильства у місцях позбавлення волі і т.п.
Різні суспільні проблеми вимагають різних рішень, які враховують специфіку саме таких явищ
показати весь коментар
02.10.2018 18:01 Відповісти
Так коррупция такое ж явище специфическое, и с ним точно так же "борются", принимая сотни новых законов, создавая НАБУ, НАПК и т.д., но в итоге ПШИК полный. А при СССР даже статьи такой не было, и всё получалось, а у нас то камера не под тем ракурсом снимала, то не знаем какой суд судить должен и т.к., посмеялись и дальше.
показати весь коментар
02.10.2018 18:10 Відповісти
щодо корупції - то у нас швидше йде імітація боротьби, аніж сама боротьба, тому що ті хто борються - також часто задіяні в корупції, а щодо буллінгу - можна очікувати реальної боротьби, адже мало хто зацікавлений в його існуванні
показати весь коментар
02.10.2018 18:19 Відповісти
они знают что его похерят как и прошлые
показати весь коментар
02.10.2018 16:09 Відповісти
Рада проголосувала в першому читанні законопроект, який протидіє булінгу - Цензор.НЕТ 3267
показати весь коментар
02.10.2018 16:55 Відповісти
Ооооо, теж накурювався з бульбулятора таких габаритів (тільки мокрий - обрізану баклагу було встромлено у відро). Укурякався в та-а-аку сосіську...
показати весь коментар
02.10.2018 17:14 Відповісти
Машя-Машя--про бульбулятор.
показати весь коментар
02.10.2018 23:40 Відповісти
буллінг - нема слів в українському словнику? Ганебно. Немам єліти носія мови. Тай черговий закон з тисячів
показати весь коментар
02.10.2018 15:52 Відповісти
Бикування. Відповідність просто-таки буквальна.
показати весь коментар
02.10.2018 15:54 Відповісти
Травля. Быкование - жаргон
показати весь коментар
02.10.2018 15:59 Відповісти
Тем не менее английское bulling (от bull - бык) дословно означает именно "быкование".
показати весь коментар
02.10.2018 16:32 Відповісти
врешті-решт внаслідок процесів глобалізації світ прийде до єдиної мови (лише зайвохромосомні через особливості будови щелепи продовжуватимуть белькотіти на рускам), і це абсолютно нормально і правильно, це розвиток людської цивілізації, який зараз істотно гальмується існуванням різних країн, мов, релігій і т.п., що призводить до протиріч, конфліктів, війн
показати весь коментар
02.10.2018 16:01 Відповісти
А ось моє "абсолютне", переконання: завдяки пройдисвітам у владі врешті-решт внаслідок процесів глобалізації зітруть з лиця землі назву Україна та і все похідне від цього терміну.
показати весь коментар
02.10.2018 16:07 Відповісти
внаслідок процесів глобалізації світ прийде до єдиної мови

Ще не вистачало. Це приблизно як усі тварини перетворяться на якесь єдине змішане біологічне ояїбу.
показати весь коментар
02.10.2018 17:12 Відповісти
людина - це одна тварина, а не різні. і існування різних мов - відвертий пережиток родоплемінного строю. це нонсен, що люди, які живуть в 100 кілометрах один від одного можуть подолати ці 100 км за півгодини, або взагалі зв'язатися за секунду, але просто не зрозуміють один одного, бо живуть в різних країнах і говорять на різних мовах.
показати весь коментар
02.10.2018 17:35 Відповісти
Ви--украьінскай нацаналлист лє?Буржуазний лє?
показати весь коментар
02.10.2018 23:42 Відповісти
Можна й так сказати ))) А також поміркований расист (ні, я не проти інших рас та націй, окрім кацапів та "ромів" - але раси та нації, так само як окремі люди, мають зберігати свою ідентичність, а не змішуватись у якихось "общечеловеков").
показати весь коментар
03.10.2018 11:09 Відповісти
А нам же кацапські комісари обіцяли камуннізьму з купою пар штанів на одне рило і їдіний їзікь.Ну ,їзікь свій собачий штучний вони нав"язали купі дурних хахлофь,а от із штанами справа не пішла.
показати весь коментар
04.10.2018 04:47 Відповісти
Скрепное русское "бычка" или "быкование" заменили ОЧЕНЬ близким, но более цивилизованным словом. Это хорошо. Но проблема остаётся, да...
показати весь коментар
02.10.2018 15:53 Відповісти
буллінг це не "бикованіє", буллінг це знущання, приниження. гнобління.
показати весь коментар
02.10.2018 16:52 Відповісти
Проте дослівно англійське bulling (від bull - бик) - саме "бикування".
показати весь коментар
02.10.2018 17:10 Відповісти
А почему действие закона ограничивается только сферой образования? Что за дискриминация - буллинг не только там распространен...
показати весь коментар
02.10.2018 15:56 Відповісти
кстати да, буллинг давно выплеснулся за пределы учебных заведений на улицы и заполнил их до краев
показати весь коментар
02.10.2018 16:03 Відповісти
в армии нет?
показати весь коментар
02.10.2018 16:08 Відповісти
для армії характерне інше явище - дідівщина
показати весь коментар
02.10.2018 16:16 Відповісти
Мабуть потрібен тепер ще й закон про дідівщину
показати весь коментар
02.10.2018 16:29 Відповісти
А чи не простіше понизити відповідальність за ********* хоча б до 14 років? Побив однокласника - на 15 суток в обізяннику... Після цього бажання розпускати руки без причини відпаде!
показати весь коментар
02.10.2018 16:15 Відповісти
а 12-13 річні нехай бавляться? ))
показати весь коментар
02.10.2018 18:05 Відповісти
Абсолютно підтримую. Досить ростити орків, які культивують агрессію зі школи. це совкове явище має викорінюватись. Давайте вирощувати законослухняних людей, вихованих та цивілізованих.
показати весь коментар
02.10.2018 16:51 Відповісти
Так чтоб "викорінювать" нужно что то делать !!!! А не принимать очередные законы, статью хулиганство никто не отменял, или до принятия этого закона, по Вашему ребенка можно было сколько угодно в школе безнаказанно бить ?
показати весь коментар
02.10.2018 17:48 Відповісти
Фуф... всё-таки разъяснили в конце что сие действо означает.
А то уже было уподобился герою Лема Ийону Тихому который на одной планете безуспешно пытался узнать что такое сепульки, сепулькарий и пр.

Нашёл следующие краткие сведения:«СЕПУЛЬКИ - важный элемент цивилизации ардритов (см.) с планеты Энтеропия (см.). См. СЕПУЛЬКАРИИ».Я последовал этому совету и прочёл:«СЕПУЛЬКАРИИ - устройства для сепуления (см.)».Я поискал «Сепуление»; там значилось:«СЕПУЛЕНИЕ - занятие ардритов (см.) с планеты Энтеропия (см.). См. СЕПУЛЬКИ».- С. Лем. «Звёздные дневники Ийона Тихого. Путешествие четырнадцатое»
показати весь коментар
02.10.2018 17:23 Відповісти
"буллинг", хехе. в переводе просто "быкование". это же неотъемлемая черта всякого жлоба, особенно при власти. на святое покусились.
показати весь коментар
02.10.2018 20:18 Відповісти
Насильство - дуже важлива проблема. Треба думати, як зробити так, щоб його не було.
показати весь коментар
02.10.2018 20:37 Відповісти
Насильство - інструмент. Злочинця ув'язнюють насильством. Ворога на Сході тримають насильством. Виступати проти насильства, як такого, безглуздо. Зрештою, дитину треба силувати вчитись, вона б воліла гуляти.

Треба культивувати силу і здатність її застосовувати на добро. А не виховувати моральних кастратів, не здатних на насильство за будь-яких умов.
показати весь коментар
02.10.2018 20:51 Відповісти
Так, я теж не бачу в деяких ситуаціях іншого способу самозахисту, окрім сили.
Одначе все одно сила - це, думаю, дуже далеко не найкращий інструмент.
Та й то, навіть застосування сили більше мені подобається для відгородження від агресора, для недопущення його на нашу територію (вигнання, ізоляція, відмова від стосунків - хоча, як свідчить досвід, остракізм - це теж часто поганий спосіб, який не дає потрібних результатів). А от виховувати когось силою... - я в це не вірю: якщо дитина не хоче вчитися, якщо людина вчиняє злочини, то це означає, що якісь інформаційні процеси в її думках працюють хибно, і тому вона не розуміє, що є інші шляхи, інші пріоритети, що є інші цінності і інші способи досягти бажаних для неї цілей, аніж злочин (для злочинця) чи відмова від навчання (для дитини). І це означає, що інші люди - ми з Вами - не змогли знайти таких аргументів, таких пояснень, щоб переконати цих людей, або не змогли донести до них цю інформацію (навіть якщо ми самі знайшли її).
показати весь коментар
02.10.2018 21:31 Відповісти
Загалом згоден. Проте абсолютизувати "добре слово" не варто. Як би не розповідати і не зацікавлювати дитину в навчанні, гратись цікавіше. Елемент примусу необхідний. У дорослих так само примус грає роль. Я хочу спати, відпочивати, займатись суспільно-корисними справами, проте реальність змушує робити роботу. Дисципліна (навіть само-) - це насильство. І можна говорити про ступінь і доречність дисципліни в тій чи інші справа - навчання, звичайне життя, фронт і т.д.

Інколи, бика треба силою поставити на місце, щоби далі можна було вже розмовляти. До того не чує. Тому сила теж аргумент. І не найгірший чи найкращий, а доречний чи ні.

В Біблії сказано не розкидати бісер перед свиньми - не оцінять. Це, зокрема, про спроби говорити з тими, хто не готовий до розмови.

Зрештою, бувають ситуації, коли пояснювати нема часу. В тому ж вихованні дітей. Батьки втомлюються і уроки ТРЕБА зробити, як би дитина не скиглила. Звісно, якщо лише примусом змушувати їх вчити - або не буде толку, або виросте закомплексована нещасна людина з непоганою освітою.

Щодо цькування, то геть хибний шлях боротись з насильством з боку цькувальника і все. Дитина, яку цькують, мусить навчитись перемогти свій страх і за себе постояти, інколи дати в пику. А не лише розраховувати, що вчитель вирішить проблеми замість неї. Тут треба виховувати в т.ч. вольові риси особистості, щоби не боялись постояти за себе, і, що не менш важливо, вступитись за інших. Бо основа цькування - це байдужість чи підгавкування слабших альфа-самцю. І тут є конфлікт між "дати відсіч" і "будь-яке насильство чи агресія злочинні".
показати весь коментар
02.10.2018 22:34 Відповісти
Ну ви,бл..,даєте!Стільки написати.
показати весь коментар
02.10.2018 23:45 Відповісти
Більше про це - подивіться розділ 2.2 із https://censor.net/comments/locate/334007/019214d5-6989-721d-bb90-7a2d71a5d368 .
показати весь коментар
02.10.2018 21:35 Відповісти
а почему это травля детей считается административным правонарушением? Разве они хуже депутатов и судей?
показати весь коментар
02.10.2018 20:50 Відповісти
Куйло - жертва булінгу...
показати весь коментар
02.10.2018 20:51 Відповісти
В цій "протидії" якомусь "булінгу" є щось таке, до чого неприємно торкатись рукою. Скрізь, де заміняють зрозумілі слова на іноземні терміни(ще і багатозначні), переслідують іншу мету, ніж задекларовано. Інакше казали би прямо.
показати весь коментар
02.10.2018 20:52 Відповісти