4586 відвідувачів онлайн
6 834 82

"Нам необхідно знімати серіали українською мовою", - Бородянський

"Нам необхідно знімати серіали українською мовою", - Бородянський

Міністр культури, молоді та спорту України Володимир Бородянський вважає, що в Україні необхідно знімати серіали українською мовою.

Про це повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на "Інтерфакс-Україна".

"Я вважаю, що нам необхідно знімати серіали українською мовою, розвивати українську мову", - сказав Бородянський на пресконференції в п'ятницю у Києві.

Водночас міністр зазначив, що не в курсі нещодавнього скандалу навколо мови серіалів на одному з українських телеканалів, і його відповідь не в контексті цієї ситуації.

Нагадаємо, раніше продюсерка серіалів і фільмів каналу "1+1" Олена Єремєєва заявила, що для весняного сезону вони зняли всі серіали російською мовою, бо, на їхню думку, "тональність української мови" не підходить для мелодрам, а лише для комедій.

Топ коментарі
+13
Ну не на туркменском же ! )) Это Украина,если шо )
показати весь коментар
07.02.2020 11:04 Відповісти
+12
Канал Г+Г з Бородянським не згодний..
Його власник -категорично не згодний...
показати весь коментар
07.02.2020 11:05 Відповісти
+10
Олена Єремєєва заявила, що для весняного сезону вони зняли всі серіали російською мовою, бо, на їхню думку, "https://censor.net/ua/news/3174199/prodyuserka_11_yeremyeyeva_melodramy_u_vesnyanomu_sezoni_budut_rosiyiskoyu_movoyu_artystam_vajko_pratsyuvaty.

були б у нас нормальні закони і Суди -даний виперд якоїсь співробітниці телеканалу призвів би до сотень судових позовів ПРОТИ ТЕЛЕКАНАЛУ..
Стаття "зневага до національної групи"..
показати весь коментар
07.02.2020 11:08 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Ну не на туркменском же ! )) Это Украина,если шо )
показати весь коментар
07.02.2020 11:04 Відповісти
я взагалі не розумію на шо про це говорити? це має бути само собою зрозуміло без зайвих обговорень
показати весь коментар
07.02.2020 11:28 Відповісти
допоки існує россіська чєлюсть, спокою не буде.
показати весь коментар
07.02.2020 12:17 Відповісти
А почему не на туркменском, если будет спрос? Снимать сериалы можно на любом языке, если этот продукт покупают. Это касается частников. Государство, да, в первую очередь должно популяризировать свой национальный продукт. Но частники должны иметь право снимать легальный контент на любом языке. Если в Украине востребован сериал на туркменском, пусть снимают. Есть запрос на сериал на украинском - снимают, на русском - пусть снимают, на испанском, английском... туркменском - пусть снимают, а зритель выбирает, что ему смотреть. Не будут смотреть на туркменском - перестанут снимать, не будут смотреть на русском - перестанут снимать.
показати весь коментар
07.02.2020 12:02 Відповісти
на туркменській - так, на мові загарбника - ні
показати весь коментар
07.02.2020 12:13 Відповісти
ти нівелюєш ідею державної мови. на державні так на державній і ні до чого тут окупант чи ні.
показати весь коментар
07.02.2020 12:19 Відповісти
Повинна бути державна гуманітарна політика. Не можна йти на поводу у натовпу
показати весь коментар
07.02.2020 12:32 Відповісти
Канал Г+Г з Бородянським не згодний..
Його власник -категорично не згодний...
показати весь коментар
07.02.2020 11:05 Відповісти
Не лише власник. Майже всі, хто там працює, також не згодні.
показати весь коментар
07.02.2020 11:23 Відповісти
Я вважаю що нам потрібно виховувати націю, яка споживатиме змістовні серіали. Одна справа серіал Чорнобиль і т.п., інша "Свати".
показати весь коментар
07.02.2020 11:06 Відповісти
Чорнобиль -знято не Україною...
показати весь коментар
07.02.2020 11:09 Відповісти
То може у цьому проблема? Знімати потрібно не лайно, а нормальні серіали/фільми. З моменту перемоги Зеленського неможливо телек включити. Один квартал по усім каналам і їх дебільні серіали. більше того, пішла явно кацапська тема увесь світ складається із мусарів, злодії, шалав і попелюшек. Усі ці Ментівські війни і т.п. х.ня...
показати весь коментар
07.02.2020 11:12 Відповісти
ну заради справедливості це пішло не з часів зебілів, а вже давно. це вплив расєі на нєокрєпшие уми малоросов, ще з часів усіляких бумерів, брАтів і т.д.
показати весь коментар
07.02.2020 11:28 Відповісти
ну не знято, а перекладено українською? Фаріон пригає у очі, а чого досі немає книжок по вивченню української як іноземної? ні дітям ні дорослим.
показати весь коментар
07.02.2020 12:20 Відповісти
Ну, давайте сначала я выховаю немного вас. Существуют разные жанры и востребованы все. Кроме пропагандистского, пожалуй, которым выховаты можно только Павликов Морозавых.
показати весь коментар
07.02.2020 11:15 Відповісти
Давайте, але для виховання когось, потрібно мати інтелектуальну перевагу над ним. Ви у цьому впевнені? Різні жанри існують для різних за рівнем розвитку інтелектів. І насправді, цей "посил", про несприйняття дешевих мелодрам українською мовою, має місце, ось тільки не у мові проблема, а в інтелекті. Інтелект (більшості) російськомовних сприймає, україномовних ні. У цих серіалах обігрують "російське буття", а воно чуже для українця, ось і уся проблема. Чи можливо зняти мелодраму для українця? Звісно що можливо, але російський інтелект просто не сприйме її...
показати весь коментар
07.02.2020 11:24 Відповісти
Я уже писал, что современные кинопродукты и сериалы выпускаются на многих языках, а потребитель сам выбирает на каком смотреть. В современном мире никто никому ничего не навязывает в искусстве.
показати весь коментар
07.02.2020 11:51 Відповісти
Ти новину читав? Тебе не турбує, що вона прямо протирічить тому, що ти тільки що написав?
показати весь коментар
07.02.2020 11:53 Відповісти
Кино и сериалы это коммерческий продукт. Поэтому то, что сказал Бородянский полный шлак. Сериал должен быть снят и озвучен разными языками, чтобы лучше продаться. А с лучших продаж будет больше отчислений в бюджет. В общем лучше будет всем - и продакшену, и артистам, и потребителям и государству. Не вижу никакого смысла снимать сериалы только на украинском языке. Это не выгодно и бессмысленно. Пусть снимают на каком им удобно, а Бородянский - переводит и дублирует. В чём проблема?
показати весь коментар
07.02.2020 12:36 Відповісти
В тому, що ти не прочитав мій перший пост. Держава має перейматись тим, щоби загальний рівень наших громадян, був вищій за той непотріб, що знімає 1+1, Квартал 95 та усі кацапи разом взяті.
показати весь коментар
07.02.2020 12:38 Відповісти
А хто проти, щоби бізнес знімав серіали кацапською мовою і експортував їх туди? Тут їм місця не має бути.
показати весь коментар
07.02.2020 12:40 Відповісти
А! Зрозуміло! То вимкніть того телевізора та й не буде їм тут місця)
показати весь коментар
07.02.2020 12:43 Відповісти
Я давно вимкнув, мене турбує 73%, які це не зробили.
показати весь коментар
07.02.2020 12:54 Відповісти
"Сериал должен быть снят и озвучен разными языками"
Хотів би я подивитись, як хтось буде перезнімати купу дублів різними мовами
А щодо звукових доріжок, то тут нема ніяких проблем. Сам український фільм або серіал має бути знятий українською мовою, а от звукові доріжки з іншими мовами це вже за бажанням або виробника або глядача. Тобто якщо ви абсолютно не розумієте українську, або ви настільки українофоб що для вас мелодрами цією мовою не сприймаються, то будь-ласка чекайте коли хтось вам зробить озвучку яка буде накладена на оригінальний фільм. Саме так і робиться у більшості своїй в усьому світі.
показати весь коментар
07.02.2020 13:12 Відповісти
Якою мовою має бути знятий серіал визначаєтся замовник, той хто платить гроші за виробництво. А не якийсь там Бородянський.
показати весь коментар
07.02.2020 14:52 Відповісти
А серіал "СкотиСвати" - пропагандистський чи ні?
Враховуючи те, що подіїі розгортаються в Україні (Крим), але укр. мова там не звучить ніде і ні разу, і навіть номери на автомобілях усі російські.
показати весь коментар
07.02.2020 11:26 Відповісти
От тільки приїдуть спортсмени з наросії (ну, які очки набирають), так зразу ж почнемо знімати українські фільми. Віримо, бородянський.
показати весь коментар
07.02.2020 11:06 Відповісти
Так снимайте.
Главное, чтобы их смотрели, и не только из-за языка.
Нужно снимать качественные фильмы.
Снимать, абы снимать, - деньги на ветер.
показати весь коментар
07.02.2020 11:08 Відповісти
А це расєйське лайно що ганяють цілодобово по тв тобі якісне? Якщо не мають грошей і розуму на власні якісні серіали хай купують і дублюють українською у Нетфлікса а не це расєйське ідеологічне лайно...
показати весь коментар
07.02.2020 11:17 Відповісти
Мы здесь говорим о наших сериалах на нашем языке.
Нафиг ты снова про кацапов?
Ты без них уже жить не можешь?
показати весь коментар
07.02.2020 11:23 Відповісти
Ні, мене завжди хвилювало, що вони досі живуть.
показати весь коментар
07.02.2020 11:25 Відповісти
Сочувствую.
Жить тебе с этим до самой смерти.
показати весь коментар
07.02.2020 11:37 Відповісти
Собі поспівчувай. 300 років мої попередники із цим жили, і я прожию.
показати весь коментар
07.02.2020 11:38 Відповісти
А яка це ваша мова)? "мы здесь говорим о наших сериалах на нашем языке" як це зрозуміти)? ти мабуть шифрувальник СБУ)))
показати весь коментар
07.02.2020 11:38 Відповісти
Олена Єремєєва заявила, що для весняного сезону вони зняли всі серіали російською мовою, бо, на їхню думку, "https://censor.net/ua/news/3174199/prodyuserka_11_yeremyeyeva_melodramy_u_vesnyanomu_sezoni_budut_rosiyiskoyu_movoyu_artystam_vajko_pratsyuvaty.

були б у нас нормальні закони і Суди -даний виперд якоїсь співробітниці телеканалу призвів би до сотень судових позовів ПРОТИ ТЕЛЕКАНАЛУ..
Стаття "зневага до національної групи"..
показати весь коментар
07.02.2020 11:08 Відповісти
ну так приміняйте закон. вони їх відзняли, але гладач ще не побачив, тобто жалітися ще ніяк. а соь та контора, яка дає дозвіл на транслювання, до них питання.
показати весь коментар
07.02.2020 12:23 Відповісти
Про якість серіалів теж не варто забувати, бо навіть якщо знімати свати українською, то Грою престолів вони не стануть))

Проблема не лише в намаганнях досі знімати серіали на кацапській, а й у тому, що автори цих серіалів мають за взірець не Гру престолів, Картковий будинок, Чорнобиль чи **********, а кацапський шлак...
показати весь коментар
07.02.2020 11:08 Відповісти
бо вони"заточені" продатись на "кацапськиий ринок".
Ринок "шлаку"..
показати весь коментар
07.02.2020 11:10 Відповісти
эту "комедийную" дамочку-продюссера нужно как минимумум гнать с должности,а по максимуму возбудить уголовное тдело по факту надругательства и оскорбления украинского языка...По факту высказывания Бородянского,если продукт из серии "Г",то никакой язык его не украсит.Не всё,что на украинском отвечает уровню восстребовательности зрителем.очень важна поддержка сценаристов и режиссёров со стороны государственного комитета по кинопродукции.Во всякую хрень деньги находятся.а для интересных фильмов нет денегт для съёмок.
показати весь коментар
07.02.2020 11:08 Відповісти
А я о чем)))
В Харьков его, в клетку к голодающим животным.......
Поставить камеру и транслировать онлайн на канале Рада.
И пусть, падло, попробует перейти на суржик или мову противника........
показати весь коментар
07.02.2020 11:09 Відповісти
Сразу увидите, как рейтинги вверх полезут)))))))
показати весь коментар
07.02.2020 11:10 Відповісти
Все логично,кто смотрит одинплюсодиновые сериалы?дебилы или приближенные к этому состоянию люди,подавляющая часть из них русскоязычные,как дети потроха,тут только маркетинг и никакой политики,если ещё и нормальных украинцев посадить на этот продукт - то стране будут окончательный кирдык.
показати весь коментар
07.02.2020 11:11 Відповісти
Парадокс, але 1+1 можуть знімати і нормальне кіно - Століття Якова (по книзі Лиса), Чорний Ворон (по Шкляру). І актори там нормальні українськомовні. Але якісне кіно - це довго і дорого, дешевше і швидше - наклепати низькопробних серіалів для люмпену...
показати весь коментар
07.02.2020 11:14 Відповісти
Вообще-то современный кинопродукт идёт с кучей языков и титров. И дубляжы и синхроны, на любой вкус.
показати весь коментар
07.02.2020 11:11 Відповісти
а хіба хтось в цій Україні ше балака мовою? Та найпатріотичні патрійоти в сім'ї шпрехають йєзиком, а шо вже казати за пересічних хахлів
показати весь коментар
07.02.2020 11:16 Відповісти
Нам необходимо снимать качественные сериалы. Хоть на турецком. Оно должно окупаться. А если там будут одни говно, но на украинском, то лучше не снимать.
показати весь коментар
07.02.2020 11:17 Відповісти
"качественные" і "должно окупаться" - не зовсім одне і те ж, нє?
Лайно, яке робить Г+Г, окупається, але якісним його може назвати лише ідіот.
показати весь коментар
07.02.2020 11:31 Відповісти
Такие как сериал школа - дерьмище (зато на украинском). Значит утверждение "нужно снимать на украинском" уже неактуально
показати весь коментар
07.02.2020 11:52 Відповісти
Навіщо прикдаєшся козломордим дурником?
Де і хто сказав, що потрібно знімати лайно українською?
показати весь коментар
07.02.2020 12:02 Відповісти
ну як окупається - за рахунок розширення узькочєлюстної аудиторії окупанта. це не окупання. це прото вироблення продукту для інших.
показати весь коментар
07.02.2020 12:26 Відповісти
Наша зебільна аудиторія це теж хаває...
показати весь коментар
07.02.2020 12:53 Відповісти
Пока в психушку не попал! Смотри, а то и с тобой такое случится, эксперд! А вообще ПНХ , руссише швайн!
показати весь коментар
07.02.2020 11:41 Відповісти
А в чому різниця між артистами та спортсменами??? Чому одним можна, а іншим ні? "Дядєнька, тьі дурак"? Будь вже послідовним, пане міністре: якщо спорстменам за очками можна, то і артистам за славою та досвідом - теж! А передують цьому місяці підготовки: у спортсменів це тренування, а в артистів - репетиції. От вони і "рєпєтіпітіруют" на язьіке! Тож ти вже визначся: або хрестик зніми, або труси вдінь. Здається в кабміні одні "дИбілєти"!
показати весь коментар
07.02.2020 11:29 Відповісти
ну з кацапомовними вже дискутувати пізно. Треба приймати закон про кримінальне переслідування за публічне приниження вього українського.
...або як варіант лопатою по сушіприймачу..
показати весь коментар
07.02.2020 11:30 Відповісти
"Нам необхідно знімати серіали українською мовою", - Бородянський - Цензор.НЕТ 531
показати весь коментар
07.02.2020 11:31 Відповісти
то все діло привички. окрім того, мова має властивість змінюватися. частіше використання цьому сприяє. навіть у порно.
показати весь коментар
07.02.2020 12:28 Відповісти
Необхідно знімати ЯКІСНІ серіали. Ті, що вже назнімали, назвати можливо тільки порнухою. Дивитися не можна. Таке враження, що картинка і звук з різних світів. Ліпше подивитись 101-й раз який-небудь радянський фільм чи закордонну класику.
показати весь коментар
07.02.2020 11:31 Відповісти
Назвемо речі власними іменами.
Ця лахудра руская нацистка.
Вона так рускім нацизмом просмерділася, що смороду того не помічає.
Рускій нацизм рускіє називають "інтернаціоналізьмом".
Нам потрібна ненацифікація рускіх.
показати весь коментар
07.02.2020 11:32 Відповісти
Про граматику російської мови… https://youtu.be/fJZpgaVy27A
показати весь коментар
07.02.2020 11:37 Відповісти
Нужно подымать художественный уровень украинских фильмов, сериалов. Нужно создавать не только художественные, но эрудированные и интересные документальные фильмы, авторское кино, без шароварности, интересное для зрителя 21 века. Пока что ни один из украинских фильмов не был сделан на таком уровне. А потому их мало кто смотрит, а если смотрят то только из чувства патриотизма и любви к Украине. А этого недостаточно. Кстати все украинские фильмы выбраковывают при подаче на Оскар.
показати весь коментар
07.02.2020 12:14 Відповісти
На русском или украинском не важно. Главное чтоб можно было испытать чувство уважения к украинским создателям фильмов. А этого не происходит.
показати весь коментар
07.02.2020 12:17 Відповісти
Нам необходимо ... Так делайте!
показати весь коментар
07.02.2020 12:19 Відповісти
нашо? он Фаріон головне поорать та когось вигнати з роботи за те, що не так чи не ту мову примінили. аріон зсохнеться від емоційного безділля.
показати весь коментар
07.02.2020 12:29 Відповісти
Панич: На "1+1" питають, кому вигідна ненависть. Відповідаю - вам
07.02.2020, 12:02 • 108 • https://uainfo.org/blognews/1581067882-panich-na-1-1-pitayut-komu-vigidna-nenavist-vidpovidayu.html#mc-container 0

https://uainfo.org/static/ckef/img/caead85837c33860dd6c25ffb5e40d4b.jpeg "Нам необхідно знімати серіали українською мовою", - Бородянський - Цензор.НЕТ 7704
Ведуча "Права на владу" https://uainfo.org/blognews/1570189561-nibi-inter-podivilasya-zhurnalistka-pro-pravo-na-vladu-.html Наталія Мосейчук
На "Плюсах" іде https://uainfo.org/blognews/1577106954-**********-telebachennya-pochinae-nagaduvati-rostb-bala.html "Право на владу" під гаслом "Кому вигідна ненависть?"
Відповідаю: вам, панове. Вам. Ще вчора. Так сіяли ненависть, аж країну трусило.
Читайте также: https://uainfo.org/blognews/1553507720--layfnoz-rasha-tudey-i-zvezda-nervovo-smokchut-pivnika.html "Лайфньоз", "Раша тудей" і "Звезда" нервово смокчуть півника з гімна на паличці - журналіст про "1+1"
І https://uainfo.org/blognews/1580990164--1-1-zavazhae-mova-prodyuserka-zapevnyae-shcho-**********-ne.html сьогодні теж - коли доходить до будь-чого українського, що відмовляється бути https://uainfo.org/blognews/1570180780-v-yatrovich-okresliv-oznaki-malorosiystva-zelenskogo-video.html малоросійським .
І завтра знов знадобиться у великих дозах - щойно вас відсунуть від нинішніх позицій при владі.
Читайте також: https://uainfo.org/blognews/1581064921-zhurnalist-vimagae-publichnih-vibachen-prodyuserki-1-1-za.html Журналіст вимагає публічних вибачень продюсерки "1+1" за расизм
Безпринципні, безсоромні маніпулятори.
Підписуйся на сторінки UAINFO у https://www.facebook.com/NewsUAinfo.org/ Facebook , https://twitter.com/uainforg Twitter і https://www.youtube.com/channel/UC9cFyTIBXPG3rWC2ttY6T8A YouTube

https://www.facebook.com/oleksiy.panych/posts/2729306727187187 Олексій ПАНИЧ
показати весь коментар
07.02.2020 12:31 Відповісти
" пане Штірліц, ви москаль?". " аби вас шлях трафив, пане Мюлер!"
показати весь коментар
07.02.2020 12:32 Відповісти
Боже! Какая гениальная мысль за почти 30-ть лет независимости Украины!
показати весь коментар
07.02.2020 12:36 Відповісти
Те помои, которые снимает г+г, можно втюхать только местному быдлу, или продать в немытую, где такого же быдла 140 млн. Они не могут продавать свой непотриб в нормальные страны, потому что там зритель такое не употребляет.
показати весь коментар
07.02.2020 12:38 Відповісти
А КАКАЯРАЗНИЦА
показати весь коментар
07.02.2020 12:47 Відповісти
Да, снимать сериалы на украинском необходимо! Но озвучка- это ужас, актеры текст пробалтывают, они, учась в институте культуры на актерском, проходят курс речи со сцены? Это кошмар, половину слов непонятно из-за невнятности речи актеров. Все восприятие портят.
показати весь коментар
07.02.2020 12:52 Відповісти
З прізвищем Іллєнки пов'язанана класика українського кіно. Не пропустіть: Толока • Фільм режисера Михайла Іллєнка // Трейлер • Прем`єра 12 березня 2020 року.
показати весь коментар
07.02.2020 12:53 Відповісти
Зомбоящик не смотрю уже лет так 7 кроме бреда ничего в нем нет, особенно ржу над политшоу, это реально дебилизация населения не иначе
показати весь коментар
07.02.2020 13:09 Відповісти
нам необхідно спровадити вас з влади.
показати весь коментар
07.02.2020 13:14 Відповісти
Во,блін.Вумник.Зробив відкриття на 29 році незалежності Украіни.Ганьба владі,котра не контролює виконання Закону про мову на Беніному каналі.Провідник кацапськоі мови Зе команда.
показати весь коментар
07.02.2020 13:27 Відповісти
Одна каже, що знімати серіали будуть виключно російською мовою, другий каже, що українською. Брехуни!!!
показати весь коментар
07.02.2020 13:27 Відповісти
Да что там - снимайте сразу на иврите. Больше соответствует истине...
показати весь коментар
07.02.2020 13:40 Відповісти
Снимать то можно, только никто не будет тратить деньги на сериалы, которые никто не смотрит. А бюджетные деньги тратить никто не хочет их и так нет. А бизнес перестанет быть бизнесом, если не будет зарабатывать.
показати весь коментар
07.02.2020 13:41 Відповісти
такое могла сказать только вата про Украинский язык. Украинский язык куда глубже русского и на нем можно куда глубже снимать, просто актеры говно, которое снимает говно сериалы на русском и они к искусству имеют отношение, как рыбы к космосу. взять даже песни Украинский, которые в тысячу раз глубже, чем русские. проблема не в Мове, а проблема в говно актерах ватных, которые не умеют жить ролью, а которые кретины бездарные!
показати весь коментар
07.02.2020 13:49 Відповісти
т.е. Вы полагаете и допускаете, что своего рода тональность всех языков разная, на одних лучше звучит блюз, на других тяжелый рок, на третьих попса, на других душевные песни, но тогда и комедии и мелодрамы могут звучать по разному. или дело только в политическом аспекте - нет языку врага и тогда все четко и ясно.
показати весь коментар
07.02.2020 14:38 Відповісти
проблема не в мове, проблема в ватных актерах!!!
показати весь коментар
07.02.2020 13:54 Відповісти
Необходимо-снимай! Не сотрясай воздух своей болтовнёй.
показати весь коментар
07.02.2020 15:45 Відповісти
Безглузда суперечка. Кожний притомний громадянин знає- мову треба просувати на всіх теренах. Мову агресора- засунути в сраку *********.
показати весь коментар
07.02.2020 16:07 Відповісти