8495 відвідувачів онлайн
8 331 91

Позиція мера Івано-Франківська Марцінківа щодо ромів є неприпустимою, а Нацполіція - не каральна машина, - Аваков

Про це повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на пресслужбу Міністерства внутрішніх справ.

"За фактом заклику до примусового переміщення людей в Івано-Франківську Нацполіцією розпочато кримінальне провадження за ст. 161 ККУ (порушення рівноправності громадян залежно від їх расової, національної належності, релігійних переконань, інвалідності та за іншими ознаками). Позиція міського голови є неприпустимою! Національна поліція – не каральна машина, пане голово, Україна – не "совок", Франківськ – не князівство!", - сказав міністр внутрішніх справ Арсен Аваков.

У повідомленні наголошується на неприпустимості поділу громадян України за етнічною ознакою, а також те, що міський голова "не має права і не буде давати незаконні вказівки поліції щодо поводження з особами різних національностей".

Міністерство внутрішніх справ нагадує Руслану Марцінківу, що згадані ним особи – є такими ж громадянами держави Україна, як і сам мер. Їхні права захищені Конституцією, а "висловлювання міського голови мають ознаки порушення прав громадян за релігійною, расовою чи національною приналежністю".

Позиція мера Івано-Франківська Марцінківа щодо ромів є неприпустимою, а Нацполіція - не каральна машина, - Аваков 01

Нагадуємо, раніше мер Івано-Франківська Марцінків доручав вивезти всіх ромів із міста.

Поліція Івано-Франківської області почала розслідування за фактом висловлювань Івано-Франківського міського голови.

Топ коментарі
+50
Авакова потрібно знімати, він відмовляється виконувати свою роботу! А може аваков українофоб? Українців поліція ламає в парках та скверах, валить на землю та везе у відділок, а цигани можуть собі бродити по місту і менти на них жодної уваги не звертає.
показати весь коментар
22.04.2020 22:01 Відповісти
+45
Когда они совершают преступления - они для окружающих цыгане.
А вот когда им набьют морды за совершенные преступления, они всеми угнетаемые ромы.
показати весь коментар
22.04.2020 22:05 Відповісти
+38
Ещё и наркотой травить наш народ..
Пример..
Мой родной Днепр.
С одной цыганской точки, мусора получают от 3000 до 40000 гривен, смотря какие обороты опия..
Вот вам и Аваков..
показати весь коментар
22.04.2020 22:06 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Авакова потрібно знімати, він відмовляється виконувати свою роботу! А може аваков українофоб? Українців поліція ламає в парках та скверах, валить на землю та везе у відділок, а цигани можуть собі бродити по місту і менти на них жодної уваги не звертає.
показати весь коментар
22.04.2020 22:01 Відповісти
Ещё и наркотой травить наш народ..
Пример..
Мой родной Днепр.
С одной цыганской точки, мусора получают от 3000 до 40000 гривен, смотря какие обороты опия..
Вот вам и Аваков..
показати весь коментар
22.04.2020 22:06 Відповісти
"А може аваков українофоб?",- Если бы не был Аваков антиукраинцем он бы говорил на государственном языке Украины а не на гос. языке российских оккупантов как того требуют законы Украины.
показати весь коментар
22.04.2020 22:17 Відповісти
Янукович розмовляв на государственном.
І Мікіла Іоанновіч питался.
Ну й шо, помогло воно їм?
показати весь коментар
22.04.2020 22:23 Відповісти
показати весь коментар
23.04.2020 00:12 Відповісти
Украинцы должны образовывать малые группы ,как это есть у ромов,у еврейских, греческих,венгерских общин,тогда их на украинской земле трогать не будут,а если зацепят то общины могут группироваться и реагировать
показати весь коментар
22.04.2020 22:29 Відповісти
А эти ромы, они цыганам родня или другой народ?
показати весь коментар
22.04.2020 22:01 Відповісти
Когда они совершают преступления - они для окружающих цыгане.
А вот когда им набьют морды за совершенные преступления, они всеми угнетаемые ромы.
показати весь коментар
22.04.2020 22:05 Відповісти
Позиція мера Івано-Франківська Марцінківа щодо ромів є неприпустимою, а Нацполіція - не каральна машина, - Аваков - Цензор.НЕТ 8438
показати весь коментар
22.04.2020 23:05 Відповісти
Цыгане - кацапы ромской национальности
показати весь коментар
22.04.2020 22:09 Відповісти
https://www.youtube.com/watch?v=rkrmR0YWttw Спрячь за решёткой ты вольную волю - выкраду вместе с решёткой! (с)
Позиция мэра Ивано-Франковска Марцинкива относительно ромов недопустима, а Нацполиция - не карательная машина, - Аваков - Цензор.НЕТ 9451
показати весь коментар
22.04.2020 22:13 Відповісти
Как в лучших домах ландона и парыжа
https://www.google.com/amp/s/amp.dw.com/ru/%25D1%2584%25D1%2580%25D0%25B0%25D0%25BD%25D1%2586%25D0%25B8%25D1%258F-%25D0%25B4%25D0%25B5%25D0%25BF%25D0%25BE%25D1%2580%25D1%2582%25D0%25B8%25D1%2580%25D1%2583%25D0%25B5%25D1%2582-%25D1%2581%25D0%25BE%25D1%2582%25D0%25BD%25D0%25B8-%25D1%2586%25D1%258B%25D0%25B3%25D0%25B0%25D0%25BD-%25D0%25BD%25D0%25B5%25D0%25BB%25D0%25B5%25D0%25B3%25D0%25B0%25D0%25BB%25D0%25BE%25D0%25B2/a-5924568?espv=1
показати весь коментар
22.04.2020 22:49 Відповісти
Аваков, як таке могло статися?

https://twitter.com/n6j1K0PZH4vMK0y/status/1252559117966696448/photo/1

Позиция мэра Ивано-Франковска Марцинкива относительно ромов недопустима, а Нацполиция - не карательная машина, - Аваков - Цензор.НЕТ 2130
показати весь коментар
22.04.2020 22:06 Відповісти
Та легко.
Дохрена сепаратистов, которые публично, через средства массовой информации, плюют на Украину и ее народ, при полном игноре со стороны правоохранительных органов.
Этот пердун старый, ничем не хуже.
Так что все ок.
показати весь коментар
22.04.2020 22:16 Відповісти
https://censor.net/user/88272 - "Этот пердун старый, ничем не хуже. Так что все ок."

.......... молодий пердун. Теж все Ок?

Позиція мера Івано-Франківська Марцінківа щодо ромів є неприпустимою, а Нацполіція - не каральна машина, - Аваков - Цензор.НЕТ 6899
показати весь коментар
22.04.2020 22:40 Відповісти
Ну это тоже старый пердун.
И как раз такие, поливают грязью Украину через свои СМИ.
А полиция...
Они же не карательные органы?
Правда если мертвечука найдут в виде отдельного набора в мусорном баке, полиция будет землю рыть!
показати весь коментар
22.04.2020 22:43 Відповісти
"Вся моя охрана состояла из монахов Святогорской Лавры. - террорист Гиркин.

https://youtu.be/Wp89-VtEUUE
показати весь коментар
23.04.2020 00:41 Відповісти
Национальная полиция - не карательная машина,.. сказал министр Аваков.Источник: https://censor.net/n3190876 - та невже ?
Позиция мэра Ивано-Франковска Марцинкива относительно ромов недопустима, а Нацполиция - не карательная машина, - Аваков - Цензор.НЕТ 9567
показати весь коментар
22.04.2020 22:06 Відповісти
то молодые люди с рюкзаками я так понимаю в АТО ехали а их плохие мусора остановили ?
показати весь коментар
22.04.2020 22:10 Відповісти
А какое собачье дело мусорам, куда они ехали?
показати весь коментар
22.04.2020 22:12 Відповісти
Позиция мэра Ивано-Франковска Марцинкива относительно ромов недопустима, а Нацполиция - не карательная машина, - Аваков - Цензор.НЕТ 6398
показати весь коментар
22.04.2020 22:13 Відповісти
так потыхеньку мабуть й гиркинда побачим при "полном параде" в арденах...нахнах
показати весь коментар
22.04.2020 22:24 Відповісти
Они и Почаеве есть
показати весь коментар
22.04.2020 22:25 Відповісти
Национальная полиция - не карательная машина... - сказал министр внутренних дел Арсен Аваков. Источник: https://censor.net/n3190876
показати весь коментар
22.04.2020 22:07 Відповісти
Пусть чёрт Аваков себе домой их заберёт, толераст долбанный.
показати весь коментар
22.04.2020 22:07 Відповісти
да не трогайте вы этих ромов, они януковича в енакиево шапки научили сбивать и он человеком стал, даже в президенты выбился... и кстати именно цыгане научили януковича сбегать при первой опасности, когда жареным пахнет...
показати весь коментар
22.04.2020 22:10 Відповісти
Якщо сидів, то знає жість. А хто не сидів - той не чілавєк. Менталітет Дамбаса.
показати весь коментар
22.04.2020 22:13 Відповісти
Крім прав чілавєкав є ще і обов"язки, але ромам про це не відомо.
показати весь коментар
22.04.2020 22:10 Відповісти
Вообще то в стране эпидемия, а цыгане - разносчики инфекций. Это всё равно что запретить травить крыс из за любви к природе.
показати весь коментар
22.04.2020 22:12 Відповісти
А інші спеціалісти з "ромських питань" не бажають допомогти Марцинківу ?
Позиция мэра Ивано-Франковска Марцинкива относительно ромов недопустима, а Нацполиция - не карательная машина, - Аваков - Цензор.НЕТ 6313
показати весь коментар
22.04.2020 22:12 Відповісти
Мы теперь маскируемся, ужо очень кому-то в верхах хочется демократичной победы, ибо на штыках легко прийти, но трудно сидеть.
показати весь коментар
22.04.2020 22:14 Відповісти
Вот же мойша, армянский. Любой, кто хоть раз сталкивался с цыганами будет на стороне мэра Ивано-Фарнковска. И если нас будет достаточно много, то мы законно и демократично запакуем и авакова, и его "любимцев", и выставим из Украины! Помните, они формируют законы нашим, народным, именем! А значит в нашем праве менять законы согласно нашей воле, воле большинства!
показати весь коментар
22.04.2020 22:13 Відповісти


Позиция мэра Ивано-Франковска Марцинкива относительно ромов недопустима, а Нацполиция - не карательная машина, - Аваков - Цензор.НЕТ 9099
показати весь коментар
22.04.2020 22:17 Відповісти
Стаття 5. Україна є республікою.
Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Народ здійснює владу безпосередньо і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування.
показати весь коментар
22.04.2020 22:32 Відповісти
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування діють в інтересах іншого народу, не нашого народу. А отже настав час діяти безпосередньо
показати весь коментар
22.04.2020 23:11 Відповісти
Може якось інакше треба було сказати,щоб ТАМ не домахувались,але позиція мера правильна. Бо ті цигани-гадалки,попрошайки,злодюжки вже всіх дістали в місті.
Якби вони хоч десь працювали,ніхто б їм слова не сказав.
показати весь коментар
22.04.2020 22:13 Відповісти
Представник нацменшин в Україні висловив свою точку зору. Далі пояснювати?
показати весь коментар
22.04.2020 22:16 Відповісти
Нацполиция - это служивые палканы во глаае с сАбоковым (главным псом), отрабатывающие объедки (кости с мясом) с хозяйского стола, покусают любую овцу или барана по команде "фас"! Хозяева могут поменяться, а собаки всегда на страже!
показати весь коментар
22.04.2020 22:17 Відповісти
Никому уже не грезится "единство полиции с народом", выслуживание псов (полиции) перед хозяевами (властью), с чьих щедрых рук они кормятся (не брезгуя мясом отбившихся овец) стало столь очевидным даже неумной отары овец и баранов (населения)!
показати весь коментар
22.04.2020 22:35 Відповісти
Быть сегодня сАбовцем не менее позорно, чем беркутней при Овоще, прочем часто - это те же самые клыкастые морды!
показати весь коментар
22.04.2020 22:40 Відповісти
Можливо, хтось з високопосадовців в органах в долі по циганському наркотрафіку....
показати весь коментар
22.04.2020 22:18 Відповісти
У авакяна вже репа тріскається від брехні. Що там в Княжичах було?
показати весь коментар
22.04.2020 22:21 Відповісти
Мэр абсолютно прав, этот сброд, помимо того, что асоциален, так ещё на 100% весь в криминале!! А отправил он их по месту регистрации, потому как они не в состоянии выполнить элементарные нормы самоизоляции!!
показати весь коментар
22.04.2020 22:23 Відповісти
ок, и куда их вывозить? в какую область?
наказывать нужно конкретно по делам. воров - сажать, нарушителей охранных зон, браконьеров - на принудительные работы. Детей - раздать на усыновление если родители не способны их растить в нормальных условиях.
Хитрее надо быть.
показати весь коментар
22.04.2020 22:45 Відповісти
Один товарищ решил сообщить в милицию про цыганский наркопритон. Так оказалось что менты очень даже карательный орган. Только по отношению к товарищу.
показати весь коментар
22.04.2020 22:24 Відповісти
Аваков , если тебе так нужна эта цыганва , то забирай их к себе на хату . Всех .
показати весь коментар
22.04.2020 22:25 Відповісти
Вони не хочуть жити по закону.Це є порушення інших законослухняних громадян.Чому вони мають право порушувати закон? На які підставі? Ця лівацько-комуністична маячня нам не підходить.Ми наїлися вдосталь комунізму.
показати весь коментар
22.04.2020 22:27 Відповісти
Цыгане сама ценная общность на земле, 90% ученых цыгане, 90% инженеров цыгане, самые выдающиеся изобретения придумали цыгане, 90% выдающихся музыкальных произведений написали цыгане, более 50% самих цыган есть работники констракторских бюро, еще 30% высоквалифицированные рабочие космической промышленности...вот так вот
показати весь коментар
22.04.2020 22:32 Відповісти
Эх, Леонид Ильич....пробовала их еще советская власть загнать на заводы работать, но ничего не вышло
показати весь коментар
22.04.2020 22:35 Відповісти
Какие заводы???...пробовали коневодческие фермы организовать...из этого ничего не вышло...Ведь эти люди склонны только к умственному и высоквалифицированному труду...
показати весь коментар
22.04.2020 22:38 Відповісти
мне вспомнился один уникальный и единственный цех, где работали они, но они скорей предприниматели, чем ученные
показати весь коментар
22.04.2020 22:47 Відповісти
Не цеха у них есть средневекового типа, где работают представители не низжей касты...например изготовление кованых ворот, декоративных водосточных труб (это легально), далее идут нетрадиционные профессии с использованием низших каст (например пошив одежды, изготовление неконтролируемого государством ширпотреба...)...Потом идет торговля запрещенкой там скорее разделение на низших и средних, под контролем высших...
Ну и основная масса низжих кражи, попрошайничество, гадания...
показати весь коментар
22.04.2020 22:58 Відповісти
Знав я одну сім'ю: батько 100% циган - нач. цеху на ТЕЦ. Дочка (50%) - режисер на телебаченні. Погоджуюся, це скоріш виключення із правил.
показати весь коментар
22.04.2020 23:41 Відповісти
виключення
******
виняток
показати весь коментар
23.04.2020 00:37 Відповісти
Так, дякую. Іноді логіко-математична термінологія дається взнаки.
показати весь коментар
23.04.2020 01:13 Відповісти
Я навіть впевнений, що саме циганський вчений зможе об'єднати Теорію Відносності з квантовою механікою! Позиція мера Івано-Франківська Марцінківа щодо ромів є неприпустимою, а Нацполіція - не каральна машина, - Аваков - Цензор.НЕТ 4020
показати весь коментар
22.04.2020 23:08 Відповісти
Вы еще про цыган-нейрохирургов забыли упомянуть
показати весь коментар
23.04.2020 08:03 Відповісти
перед законом - все равны, одни должны быть культурными и воспитанными, не воровать, работать, Родину защищать и быть законопослушными гражданами своей страны, а другие просто- цыгане
показати весь коментар
22.04.2020 22:32 Відповісти
Интересно Аваков в Кабмине рядом с Саакой будет сидеть?
Позиція мера Івано-Франківська Марцінківа щодо ромів є неприпустимою, а Нацполіція - не каральна машина, - Аваков - Цензор.НЕТ 9083
показати весь коментар
22.04.2020 22:38 Відповісти
Если бы саак был мужиком с большой буквы, ответил бы на хамство со стаканом, как соответствует мужчине ,тем более грузинской крови , а получилось скорее по еврейски чему и не удивляюсь ,так что пусть отращивает живот жаль, но его время ушло и он только в воспоминаниях
показати весь коментар
23.04.2020 00:00 Відповісти
Красаучікі. Кожен по своєму.
Позиція мера Івано-Франківська Марцінківа щодо ромів є неприпустимою, а Нацполіція - не каральна машина, - Аваков - Цензор.НЕТ 5034
показати весь коментар
22.04.2020 22:38 Відповісти
Аваков трусливо закрыл глаза на сборище РПЦшных попов и их ватных прихожан на Пасху , а сейчас хочет показать себя героем защищая шатающихся бездельников и воров .
показати весь коментар
22.04.2020 22:44 Відповісти
Так что там на счет депортации по европейски?
Как в лучших домах лондона и парижа!
показати весь коментар
22.04.2020 22:45 Відповісти
https://www.google.com/amp/s/amp.dw.com/ru/%25D1%2584%25D1%2580%25D0%25B0%25D0%25BD%25D1%2586%25D0%25B8%25D1%258F-%25D0%25B4%25D0%25B5%25D0%25BF%25D0%25BE%25D1%2580%25D1%2582%25D0%25B8%25D1%2580%25D1%2583%25D0%25B5%25D1%2582-%25D1%2581%25D0%25BE%25D1%2582%25D0%25BD%25D0%25B8-%25D1%2586%25D1%258B%25D0%25B3%25D0%25B0%25D0%25BD-%25D0%25BD%25D0%25B5%25D0%25BB%25D0%25B5%25D0%25B3%25D0%25B0%25D0%25BB%25D0%25BE%25D0%25B2/a-5924568?espv=1
показати весь коментар
22.04.2020 22:46 Відповісти
Украина - не "совок", Франковск - не княжество", - сказал министр внутренних дел Арсен Аваков.Источник: https://censor.net/n3190876

Якраз в совці перемішували все.Україна допомагала при совці голодуючим дітям Африки,хоча тут самі недоїдали.Зараз в світі ліваки те саме пропагандують,прикриваючись демократією.Це не демократія,якщо вам на шию садять бандитів,терористів і інших подібних осіб.У світі самі провокують,щоб прийшли до влади нові нацисти.Це може бути не в окремій країні,а по багатьох країнах.
показати весь коментар
22.04.2020 22:48 Відповісти
Арсен Аваков вічно не буде міністром.Потім буде нова влада вирішувати,чи в його діях був кримінал.
показати весь коментар
22.04.2020 22:49 Відповісти
А цей персонаж розуміє, що відмовляючись захищати місто від асоціальних елементів він ставить під питання взагалі доцільність існування національної поліції як такої.

От навіщо мені як платнику податків годувати поліцію підпорядковану якомусь київському чиновнику (що ніколи не приїду до мого міста), яка підторговує наркотою, кришує кримінал і якій пофіг на мою безпеку.

Може краще хай мої податки йдуть на муніципальну поліцію, яка насамперед дбає за місто і за безпеку його мешканців.
показати весь коментар
22.04.2020 22:54 Відповісти
Позиція мера Івано-Франківська Марцінківа щодо ромів є неприпустимою, а Нацполіція - не каральна машина, - Аваков - Цензор.НЕТ 5974
показати весь коментар
22.04.2020 22:59 Відповісти
заберите их к себе домой все кто их защищает
показати весь коментар
22.04.2020 22:59 Відповісти
Я упевнений, що тут справа не в ромах, і переслідуються вони не не як роми. Справа в карантині. Я, наприклад, повинен не пересувутися по місту не далі ніж за 2 км від місця реєстрації, ходити з паспортом, а роми? Де хочуть і куди хочуть?
Зареєстровані вони в Закарпатті, от і вся історія.
показати весь коментар
22.04.2020 23:04 Відповісти
Під словом "роми" я розумію ось оце. А не якихось смердючих вошей.

Позиція мера Івано-Франківська Марцінківа щодо ромів є неприпустимою, а Нацполіція - не каральна машина, - Аваков - Цензор.НЕТ 4431
показати весь коментар
22.04.2020 23:11 Відповісти
Здается мне, что этот Аваков - цыган.
показати весь коментар
22.04.2020 23:20 Відповісти
Менти якраз циган і кришують. Тому позиція Авакова не дивна. Він своїх захищає.
показати весь коментар
22.04.2020 23:21 Відповісти
Полностью поддерживаю методы Адольфа Алоизовича в вопросах неприятия граждан ромской национальности.
показати весь коментар
22.04.2020 23:24 Відповісти
полиция не каральная, она крышевальная
показати весь коментар
22.04.2020 23:41 Відповісти
Аваков на якійсь куйні вирішив заробити собі лаври "правозахисника". Чому поліція не штрафує ромів за порушення правил карантину ? Якогось дядька на озері цілий відділок ловив. Р. Марцинків правильний мер, дбає про мешканців міста, про їхнє здоровя і середовище перебування. Якщо Аваков піде на конфлікт з міською громадою то автоматично програє поліція - маса установ МВС не платить за воду, каналізацію, тепло, прилеглу територію, оренду приміщень, оренду землі. Уявіть що сьогодні вночі по всіх установах виключають воду, ранком приносять листи про припинення оренди і виселення з приміщень. От Гєпа з Харкова маладєц ложив на них "бальшой и грязний болт". І що вони йому зробили " На хвіст солі насипали. То тепер тренуються на невеликому обласному центрі.
показати весь коментар
22.04.2020 23:58 Відповісти
Аваков, забери їх до себе додому, будеш піклуватися. Вони ж тебе скільки годували, відстьобуючи ментам
показати весь коментар
23.04.2020 00:02 Відповісти
Из цыган даже мыло говно получается, какие-то рептилоиды ей богу.
показати весь коментар
23.04.2020 00:07 Відповісти
Склалася така собі пісенька на мотив відомого твору Яремчука:
"Гей ви, рома-а-а-а-а-али,
Ви в мене гаманця укра-а-а-а-али,
Ну, а тепер, шановні ро-о-о-о-оми
За це очікуйте погро-о-о-о-оми."


Позиція мера Івано-Франківська Марцінківа щодо ромів є неприпустимою, а Нацполіція - не каральна машина, - Аваков - Цензор.НЕТ 9972
показати весь коментар
23.04.2020 00:10 Відповісти
а чем собственно отличается право человек не быть вывезенным от права человека свободно перемещаться, которое успешно пытаются искоренить рюкзаковичи?
показати весь коментар
23.04.2020 00:11 Відповісти
Тот случай, когда полностью согласен с Аваковым.
показати весь коментар
23.04.2020 00:18 Відповісти
А колорадских жуков надо защищать ?
показати весь коментар
23.04.2020 00:20 Відповісти
Боротьба зі злочинцями ромами це незаконно. А його копи українофоби які масово кришують наркоманію, гральний бізнес, проституцію виходить це законно ...А рекет його мусора майже повністю задушили, зате самі стали грізними рекетирами вимагачами. Крім того Авакян люто ненавидить українську мову та український народ. Ну хіба що він тільки підіграє сепаратистам і капітулянтам в Україні ... І справно як ланцюговий пес служить нібито і нашій але на жаль антиукраїнській і про-кремлівській владі ЗЕбілів капітулянтів.
показати весь коментар
23.04.2020 05:26 Відповісти
Ненавижу ксенофобию и расизм, а также негров и цыган.
показати весь коментар
23.04.2020 06:15 Відповісти
Хорошо рассказывать как все цыгане «такиежелюди» , когда сам передвигаешься с охраной, живешь под охраной, а последний раз цыгана видел в «возвращении Будулая».
показати весь коментар
23.04.2020 07:20 Відповісти
Тобто французи можуть ромів вивозидити з Парижу, а українці - ні? Живуть в Берегово? От і нехай живуть. Можна навіть створити їм якусь мануфактуру, аби вони не гастролювали по Україні та не крали по вокзалах. Нехай шиють руковиці. Вінеки плетуть. Спецодяг. Тапочки.
показати весь коментар
23.04.2020 07:48 Відповісти
https://www.facebook.com/korchynskyi?sk=wall&__tn__=%2CdC-R-R&eid=ARAMA4xuUquC3kQmhUxIrJz3Vqi3QYuE4MvzpfHSS5PMSOPD4vJOtiNh_PmnLkRPpzKw5XmiBn_cy0Sj&hc_ref=ARS4xw40yZzLSYKumJsJqPSbVBXL2S-MceE4qzVRHZ7ThUAvQkFZ7La41TTTvN1UErE&fref=nf Дмитро Корчинський
https://www.facebook.com/korchynskyi/posts/2914585201940326 2 хв ·

Мер Франківська Марцинків - є одним з найкращих мерів України.
Він абсолютно має рацію в тій ситуації з циганами. Адже, хоча закарпатські цигани є найкращими циганами в світі, вони є не менш продуктивними розповсюджувачами коронавірусу, ніж промосковські "попи".
Якщо посольство США, яке я глибоко поважаю, справді турбується про них, то мало б надати їм політичний притулок на території посольства.

Доведеться обмежитися посольством, адже США у зв'язку з коронавірусом, вже не приймають імігрантів, навіть циган.
Вони хочуть бачити циган у Франківську, а не у Вашінгтоні.
На жаль, проти Марцинківа виступив Аваков, якого я глибоко поважаю. Це ще раз свідчить про те, що ментовська система здатна перекручувати інформацію і вводити в оману свого міністра (як і в ситуації з Ріфмастером).
Але, незабаром МВС розбереться, що небезпеку становить не чесний патріотичний мер, а злодії і грабіжники, які подекуди ще трапляються навіть серед циган.
Позаяк пана Марцинківа почали цькувати гомоактивісти, наші американські друзі, менти і журналісти, давайте підтримаємо його принаймні в інтернеті.
Будьласка, розмістіть пост на його підтримку на своїх сторінках у соцмережах!
показати весь коментар
23.04.2020 09:06 Відповісти
Тапочки
****
Білі.
показати весь коментар
23.04.2020 09:08 Відповісти