4199 відвідувачів онлайн
9 589 87

"Гетьман Сагайдачний" відзначає 27-му річницю підняття прапора ВМС України. ФОТО

"Гетьман Сагайдачний" відзначає 27-му річницю підняття прапора ВМС України. ФОТО

27 років тому 4 липня в Керчі на фрегаті "Гетьман Сагайдачний" був урочисто піднято військово-морський прапор України.

Про це повідомляє пресслужба ВМС України, інформує Цензор.НЕТ.

У Військово-морських силах нагадали, що 17 липня 1993 року, коли "Гетьман Сагайдачний" прибув на Севастопольський зовнішній рейд, командувач Чорноморського флоту (який, як тоді вважалося, зперебував під загальним командуванням України і Росії) адмірал Балтін заборонив українському кораблю вхід в базу . П'ять діб корабель дрейфував на рейді і лише загроза увійти силою і втручання уряду України відкрили йому курс на вхід.

Повідомляється, що корабель в гавань впустили, проте визначили йому необладнану стоянку і позбавили берегового постачання електроенергії і води, створюючи передумови для витрати моторесурсу.

"Командувач ВМС України віце-адмірал Б.Кожин наказав перешвартувати корабель на обладнаний 13-й причал, поряд з кораблями "спільного" Чорноморського флоту, але коли "Гетьман Сагайдачний" підійшов до нового місця стоянки, російські моряки спочатку відмовилися приймати його швартові, а потім члени екіпажу сторожового корабля "Сдєржанний" порубали сокирою заведені українськими моряками швартові. Попри це, завдяки високій майстерності і рішучим діям українських моряків, корабель було успішно ошвартовано, але факту такого порушення морських традицій і нехтування принципами флотського братерства не знає світова історія, навіть за часів війн і піратства", - повідомили в ВМС України.

"Гетьман Сагайдачний" був побудований в 1993 році на заводі "Залив" в Криму. Фрегат брав участь у численних операціях, багатонаціональних військово-морських навчаннях, далеких походах. В активі корабля - виконання завдань антитерористичних та антипіратських операцій "Активні зусилля", "Океанський щит", "Аталанта", міжнародних навчань серії "Кооператив партнер", "Сі Бриз", відвідування з візитами портів Болгарії, Великої Британії, Італії, держави Ізраїль, ОАЕ, США, Туреччини, Португалії, Франції та інших країн.

Після окупації Криму в 2014 році Росією штаб ВМС України розташований в Одесі. Військові кораблі також базуються в Миколаєві, Очакові.

Гетьман Сагайдачний відзначає 27-му річницю підняття прапора ВМС України 01
Гетьман Сагайдачний відзначає 27-му річницю підняття прапора ВМС України 02
Гетьман Сагайдачний відзначає 27-му річницю підняття прапора ВМС України 03
Гетьман Сагайдачний відзначає 27-му річницю підняття прапора ВМС України 04
Гетьман Сагайдачний відзначає 27-му річницю підняття прапора ВМС України 05

Топ коментарі
+14
7 футів під кілем! Ви наша надія на відкрите море!
показати весь коментар
04.07.2020 17:05 Відповісти
+13
но когда "Гетьман Сагайдачный" подошел к месту стоянки, российские моряки сначала отказались принимать его, а затем члены экипажа сторожевого корабля "Сдержанный" изрубили топором заведенные украинскими моряками швартовые...факт такого нарушения морских традиций и пренебрежения принципами флотского братства не знает мировая история, даже во времена войн и пиратства", - сообщили в ВМС Украины.

Да, не повезло Украине с соседом, россия это чистое зло.
показати весь коментар
04.07.2020 17:07 Відповісти
+13
У тебя в паРаше...большая половина флота раза в два старше чем этот фрегат...а вторая половина ровесники...
показати весь коментар
04.07.2020 17:14 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Надеюсь, что уже все системы отремонтировали на этом корабле....
показати весь коментар
04.07.2020 16:58 Відповісти
ворогам сиерть
Україні Слава !
показати весь коментар
04.07.2020 17:00 Відповісти
Слава Украине!!! Слава Героям!!! А ***** бутылку в дупу!
показати весь коментар
04.07.2020 17:43 Відповісти
Уже списывать время пришло - отжил корабль свою жизнь. Так долго военные корабли не служат.
показати весь коментар
04.07.2020 17:02 Відповісти
звідки тобі шавка лахтинська це знати...
показати весь коментар
04.07.2020 17:09 Відповісти
У тебя в паРаше...большая половина флота раза в два старше чем этот фрегат...а вторая половина ровесники...
показати весь коментар
04.07.2020 17:14 Відповісти
Но и новые есть у них. Например, в ЧФ три фрегата моложе 5-ти лет.
показати весь коментар
04.07.2020 17:31 Відповісти
Хотя в том же ЧФ есть и действующий корабль, которому 105 лет
"Гетьман Сагайдачний" відзначає 27 річницю підняття прапора ВМС України - Цензор.НЕТ 3293
показати весь коментар
04.07.2020 17:34 Відповісти
В процентном отношении от общего числа это ноль целых хрен десятых процента..
И нефиг сравнивать флот типа вЯликой...и типа мАгучай паРаши с флотом Украины...сравни его лучше с флотом США...всплакнешь...гарантирую...
показати весь коментар
04.07.2020 17:35 Відповісти
всплакнуть то всплакнет,но Россия не с США воюет а с Украиной и если не дай бог война то одним сагайдачным не разгуляешься
показати весь коментар
04.07.2020 17:38 Відповісти
В Черном море вообще сильно не разгуляешься...и потому упор должен быть на береговую ракетную оборону...чем к стати Турчинов и занимался....
Сейчас ...при осле херят все...в том числе и ракетную программу...
показати весь коментар
04.07.2020 17:40 Відповісти
Упор должен быть на авиацию с противокорабельными крылатыми ракетами.
показати весь коментар
04.07.2020 17:46 Відповісти
ні.. все таки ПЕРСПЕКТИВНІШІ протикорабельні ракети наземного базування Нептун.

аще НЕМАГНІТНІ ДОННІ МІНИ з радіокеруванням...
показати весь коментар
04.07.2020 17:55 Відповісти
Наземные установки уязвимы, авиационное размещение эффективней.
показати весь коментар
04.07.2020 18:11 Відповісти
не погоджусь..
я мав на увазі Нептуни на автомобільному шассі,не стаціонарні

"Гетьман Сагайдачний" відзначає 27 річницю підняття прапора ВМС України - Цензор.НЕТ 1542
показати весь коментар
04.07.2020 18:21 Відповісти
Су-27 с "Нептуном" может прилететь с Закарпатья, сам обнаружить цель, выпустить ракету и улететь. У автомобильного комплекса больше шансов стать мишенью.
показати весь коментар
04.07.2020 18:29 Відповісти
скока там бьет корабельная С-300? скока бьет гарпун? скока времени Су будет в секторе обстрела?
а колесную - спрятал на берегу, пусть усерутся но не вычислят.
показати весь коментар
04.07.2020 18:59 Відповісти
При подготовке вторжения вычислят, не все конечно, но большую часть.
показати весь коментар
04.07.2020 19:46 Відповісти
вычислят, а они переедут за полчаса на 30км. "в более другое место". а Су как летит, так и сечется радарами, ну и аэродром то никуда не перебазируешь, не?
но лучше такую ракету(но покрепче) - в гражданский трейлер прятать, типо как были сс-22, или как там "молодец" вроде, но на поездах
показати весь коментар
04.07.2020 20:24 Відповісти
За полчаса до чего?
показати весь коментар
04.07.2020 20:26 Відповісти
За полчаса до часа. К примеру шоб проехать 30 км., надо полчаса, то есть, ты едешь не целый час, а всего полчаса, то есть до часа еще полчаса, а до суток 23.5 часа. а до миллиона лет - миллион лет, минус полчаса.

или я должен тут писать сугубо литературным языком, типо "на протяжении пол-часа"?
граммар наци дэтэктэд!
показати весь коментар
04.07.2020 20:50 Відповісти
Да это я тупанул. Подумал за полчаса до вторжения
Ладно, пусть будут и на автошасси, но настаиваю чтоб и на самолёты повесить!
"Гетьман Сагайдачний" відзначає 27 річницю підняття прапора ВМС України - Цензор.НЕТ 8124
показати весь коментар
04.07.2020 20:56 Відповісти
не, ну тут не суть важно за сколько времени перед вторжением они поменяют дислокацию, главное просто успеть. а Су-шку тупо с кораблей грохнут. Ну, конечно если А-50(вроде) будет в воздухе(такой как в Сирии ДРЛО, шо кацапы его сами сбили и долго визжали на нетанияховцев и ривлиновцев)))
хотя Су-шка если напр. из-за леса из-за гор ВНЕЗАПНО вылетае, отстреливается и машет хвостом, то наверное оно эффективней чем на авто, где могут даже диверсанты напр. опоить солдат и украсть ключи)
показати весь коментар
04.07.2020 21:29 Відповісти
Бачив я в якому стані передавали кораблі.... М'яко кажучи - той плюс що знаходились на плаву... І всі роки довоєнні проходили під гаслом- " ми мирні! І сусіди файні".
показати весь коментар
05.07.2020 00:30 Відповісти
но ни..уа большей тонажности они произвести уже не могут...
(ледоколи не военние корабли)..
показати весь коментар
04.07.2020 17:40 Відповісти
Если могут ледоколы, смогут и крупный военный корабль, но пока даже не планируют. Причин две - нет денег, нет острой необходимости.
показати весь коментар
04.07.2020 17:48 Відповісти
КУЗЯ УСЬО.
а заменой шо то и не пахнет..

3(!!!) ракетних есминца типа американских "Арли бьорк" -чьото маловато будет против американских флотов...))

Итак, в то время как в оккупированном Крыму https://sprotyv.info/analitica/rossijskie-udk-ocherednye-pafosnye-dolgostroi Путину показывают макет авианосца , проект которого берет своё начало ещё в 80-х пошлого века, а так же рассказывают о планах закладки сразу двух УДК, а массам скармливают историю о не имеющем аналогов в мире эсминце проекта 23560 "Лидер" (который тоже существует только в виде макета), в США заложили 72-й «Арли Бёрк» (Arleigh Burke).
Итак, на верфи Bath Iron Works компании General Dynamics, что в городе Бат (штат Мэн) был заложен 72-й ракетный эсминец класса «Арли Бёрк», получивший название «Джон Бейзилон».https://sprotyv.info/analitica/dlya-vms-ssha-zalozhili-72-j-raketnyj-esminec-klassa-arli-bjork
показати весь коментар
04.07.2020 18:01 Відповісти
Две причины я назвал. Тут больше рулит вторая. Противостоять Штатам русня не сможет, поэтому и не тратит деньги на бессмысленное занятие. Это правильно, нам тоже стоит придерживаться вменяемых расходов на оборону.
показати весь коментар
04.07.2020 18:13 Відповісти
Кстати подлодки они всё же делают, а надводное водоизмещение "Борея" на минуточку 15 тыс. тонн - сравнимо с крейсером.
показати весь коментар
04.07.2020 17:51 Відповісти
для Борея ,кажись,ракет так и нет...
показати весь коментар
04.07.2020 17:56 Відповісти
Ну торпедами пулять будет
показати весь коментар
04.07.2020 18:09 Відповісти
по чем ?
и кто им даст ? )))
показати весь коментар
04.07.2020 18:23 Відповісти
надводное водоизмёщение это как ехать на коне и мешок с коня снять и положить се на плечо шоп коню легче было?)
показати весь коментар
04.07.2020 19:04 Відповісти
Надводное - это собственно вес корабля. Подводное у "Борея" - 24 тыс.т., это когда он набирает воду в балластные цистерны и погружается. Можете зафиксировать себе эту цифру (не знаю зачем, но мне не жалко)
показати весь коментар
04.07.2020 19:13 Відповісти
та понятно шо набирает, но как-то это звучит не оч. - вес самой лодки то не меняется. разве не легче грить - водотоннажность 15к., балластные цистерны - 100м.3(например ибо там больше)
а то надводное, подводное - а может надо резко погрузиться - заполняешь все цистерны, или на перископной глубине - заполняешь их напр. 50% - вроде подводное положение, но не максимальное
показати весь коментар
04.07.2020 20:28 Відповісти
Да, но такая уж у подводников терминология...
показати весь коментар
04.07.2020 20:31 Відповісти
И бутылки чеченские есть
показати весь коментар
04.07.2020 17:44 Відповісти
не пи..ди..

СССР,РАША.
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B6%D0%B5%D0%B2%D1%8B%D0%B5_%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B0%D0%B1%D0%BB%D0%B8_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%B0_1135 Сторожевые корабли проекта 1135 «Буревестник»

"Гетьман Сагайдачний" відзначає 27 річницю підняття прапора ВМС України - Цензор.НЕТ 9488

«https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D0%B0%D0%B4%D0%BD%D1%8B%D0%B9_(%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B6%D0%B5%D0%B2%D0%BE%D0%B9_%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B0%D0%B1%D0%BB%D1%8C) Ладный »

https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B5%D1%80%D1%87%D0%B5%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D1%81%D1%83%D0%B4%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%8B%D0%B9_%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%BE%D0%B4 ССЗ «Залив» (Керчь)
в строю. Проект https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B6%D0%B5%D0%B2%D1%8B%D0%B5_%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B0%D0%B1%D0%BB%D0%B8_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%B0_1135#%D0%9C%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%84%D0%B8%D0%BA%D0%B0%D1%86%D0%B8%D0%B8 1135 .
показати весь коментар
04.07.2020 17:39 Відповісти
Для коммерческих судов срок экономической жизни составляет 25 лет. После этого срока их сдают в лом, или продают таким дебилам как ты в странах третьего мира - ушлепки здесь эксплуатируют суда 60-х годов постройки - что есть неправильно и неэкономично. Ты ещё вспомни авианесущий крейсер Адмирал Кузнецов тоже спущенный на воду в конце 80-х и на котором я работал и провожал его в Севастополе, когда его твои братья славяне из Руссии увели из Украины. Теперь он постоянно стоит в доке в Мурманске - там такие же как ты дебилы считают что его можно эксплуатировать. Идиоты не переведутся никогда.
показати весь коментар
04.07.2020 20:14 Відповісти
7 футів під кілем! Ви наша надія на відкрите море!
показати весь коментар
04.07.2020 17:05 Відповісти
но когда "Гетьман Сагайдачный" подошел к месту стоянки, российские моряки сначала отказались принимать его, а затем члены экипажа сторожевого корабля "Сдержанный" изрубили топором заведенные украинскими моряками швартовые...факт такого нарушения морских традиций и пренебрежения принципами флотского братства не знает мировая история, даже во времена войн и пиратства", - сообщили в ВМС Украины.

Да, не повезло Украине с соседом, россия это чистое зло.
показати весь коментар
04.07.2020 17:07 Відповісти
были кацапы-гавно, гавном и остались...Сам служил с ними в то время-персонально убедился.
показати весь коментар
04.07.2020 17:28 Відповісти
Україна в емісійних 90х збудувала 1 фрегат + 3 корвети. Пакистанський контракт на 320 танків виконала за 2 роки. Після реформ. 10 років не здатні добудувати один нещасний корвет. Тайландський контракт на 49 машин виконували 8 років. Далі з діючою монетрарною політикою буде ще гірше.
показати весь коментар
04.07.2020 17:15 Відповісти
НБУ Смолія-Гонтарєвої -рожкової працював НЕ НА ЕКОНОМІКУ..

Це вчора на "свободі слова" підтвердили Тимошенко,Палиця і навіть Яценюк..
показати весь коментар
04.07.2020 18:09 Відповісти
ще десь був підводний човен
показати весь коментар
04.07.2020 17:17 Відповісти
У хуфла в очке
показати весь коментар
04.07.2020 17:45 Відповісти
всілякі там "бронєтьомкіни" та "очакови" розпіарені так, шо мама нє горюй
а наші герої майже в безвісності
показати весь коментар
04.07.2020 17:22 Відповісти
Особливо крейсер "Аврора". Один холостий постріл - 73 роки розрухи, та вже після цього 29-й рік відбудовуємось.
показати весь коментар
04.07.2020 17:33 Відповісти
27-ая годовщина?то в офисе 27 айсов сегодня выкурят?
показати весь коментар
04.07.2020 17:26 Відповісти
Без ********* ракетного озброєння він не дуже схожий на фрегат,на жаль.Але маємо те,що маємо, як казав колись один великий знаток морської справи,який благополучно розпродав весь наш торговий та риболовний флот.
показати весь коментар
04.07.2020 17:27 Відповісти
це сторожовик..

Фрегати проекту 1135 (1135М, 11352,11353) «Буревісник» - по кодифікації НАТО - Krivak I, II, III - серія радянських сторожових кораблів (СКР) ближньої і дальньої морської зони

Відносяться до кораблів 2-го рангу.
З 1970 року до розпаду СРСР перебували на озброєнні ВМФ СРСР.

Кораблі проекту 11351 «Нерей»

«https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B7%D0%B5%D1%80%D0%B6%D0%B8%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9_(%D0%BF%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%87%D0%BD%D1%8B%D0%B9_%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B6%D0%B5%D0%B2%D0%BE%D0%B9_%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B0%D0%B1%D0%BB%D1%8C) Дзержинский » в строю з https://ru.wikipedia.org/wiki/29_%D0%B4%D0%B5%D0%BA%D0%B0%D0%B1%D1%80%D1%8F 29.12 .https://ru.wikipedia.org/wiki/1984_%D0%B3%D0%BE%D0%B4 1984
«Орёл» в строю з https://ru.wikipedia.org/wiki/1_%D0%BD%D0%BE%D1%8F%D0%B1%D1%80%D1%8F 01.11 .https://ru.wikipedia.org/wiki/1986_%D0%B3%D0%BE%D0%B4 1986

«https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%B5%D1%82%D0%BC%D0%B0%D0%BD_%D0%A1%D0%B0%D0%B3%D0%B0%D0%B9%D0%B4%D0%B0%D1%87%D0%BD%D1%8B%D0%B9_(%D1%84%D1%80%D0%B5%D0%B3%D0%B0%D1%82) Гетман Сагайдачный » в строю з 1993.
показати весь коментар
04.07.2020 17:53 Відповісти
можна би було зараз на Сагайдачний поставити новостворені "Нептуни",але це понти..
змісту ніякого..
краще зайвий десяток "нептунів" наземного базування біля Маріуполя...
показати весь коментар
04.07.2020 18:15 Відповісти
Та боюсь,що "Нептуни" поставити на нього буде дуже проблематично.
показати весь коментар
04.07.2020 20:15 Відповісти
Ну куда ж нам до «Отміралла Кузнітцова».
Ото Царь Мішень.
показати весь коментар
04.07.2020 17:40 Відповісти
Та понятно.
Зза диму й не показався.
Його в диму навіть свої два пілоти палубної авіації не розгледіли.
Так і пірнули з переляку .
показати весь коментар
04.07.2020 17:47 Відповісти
Чаше говно кузя, от это мишень, правда сам загорается
показати весь коментар
04.07.2020 17:46 Відповісти
"Гетьман Сагайдачний" відзначає 27 річницю підняття прапора ВМС України - Цензор.НЕТ 4238
показати весь коментар
04.07.2020 17:44 Відповісти
https://durdom.in.ua/uk/main/article/article_id/29384.phtml про ВІЙСЬКОВИЙ Український Фло т"Гетьман Сагайдачний" відзначає 27 річницю підняття прапора ВМС України - Цензор.НЕТ 6490 у калюжі Чорного моря..
"Гетьман Сагайдачний" відзначає 27 річницю підняття прапора ВМС України - Цензор.НЕТ 6453

..Ніч була місячна,і Сайго з товаришами при тьмяному світлі грали на лютні і писали прощальні вірші
Бій почався о четвертій ранку 24 вересня 1877 року .Останній бій героїчних самураїв проти нікчемних гармат і рушниць."Гетьман Сагайдачний" відзначає 27 річницю підняття прапора ВМС України - Цензор.НЕТ 4494
показати весь коментар
04.07.2020 17:46 Відповісти
Сагайдачный вообщето изначально планировался как пограничный сторожевик,и строили в Керчи)
показати весь коментар
04.07.2020 17:46 Відповісти
А теперь ***** вонючие, от одного названия серет
показати весь коментар
04.07.2020 17:48 Відповісти
Это ты мне?))
показати весь коментар
04.07.2020 17:49 Відповісти
***** в світі лише одне- президент ворожої країни.
показати весь коментар
04.07.2020 19:35 Відповісти
И при нынешних технологий и ракетостроении флот в черном море серавно что в луже!
показати весь коментар
04.07.2020 17:48 Відповісти
абсолютно погоджусь - всі кораблі -"повільні цілі"..

навіть авіаносці -засоби доставки літаків...Мають зміст з хорошим прикритттям -а для цього є ракетні есмінці..
Ні того ні того Україна не має..
Раша не має аваносців..за винятком "нєпотопляємого авіаносца Крим"..
показати весь коментар
04.07.2020 18:04 Відповісти
для рашки в Чорном море темболее что в луже! блок НАТО по кругу) И Турки еще проливы перекроют вслучай чего
показати весь коментар
04.07.2020 18:09 Відповісти
Нам не выгодно содержать флот! Уж слишком накладно!Даже при совке основной черноморский флот базировался в Севастополе,бухты базы и тд)Нам пограничных сторожевиков с хорошей радиолакационной системой и спутниковой хватит за гланды,а все остальное беспилотники и ракеты
показати весь коментар
04.07.2020 18:14 Відповісти
Що б на місці ВР я залишив у складі ВМС .Суто з погляду загальновійськової ефективності у складі ЗС України.

1 Адмірал.(зараз 17-ть)
Підрозділи з невеликими швидкісними катерами ,озброєними торпедами...навіть "безпілотники". Суто як засоби доставки...
Морська авіація(базована на березі)
мінні тральщики і установлювачі мін..
водолазно -диверсійні підрозділи.
транспортно -десантні кораблі.
Ну,і звичайно ,наземна інфраструктура,включно берегові ракетно-артилерійські війська


1 корабель "Гетьман Сагайдачний" і кілька підрозділів "морської піхоти"-"Для понтів" і навчань.
Забув. Обов"язково залишити оркестри ВМФ -ЦЕ просто красиво ! І не так дорого.

Бюджет ВМС -лише скорочувати .Вивільнені кошти і Засоби -СУХОПУТНИМ ВіЙСЬКАМ і на розвиток ПВО.

Моральна застарілість ВМС доведена багато разів..Повільні цілі(на які пішло багато коштів і зусиль )які майже неможливо захистити


https://durdom.in.ua/uk/main/article/article_id/29384.phtml "Гетьман Сагайдачний" відзначає 27 річницю підняття прапора ВМС України - Цензор.НЕТ 5893
показати весь коментар
04.07.2020 18:18 Відповісти
https://censor.net/user/140746 , ХУДОБО ТИ БРЕХЛИВА !
ЯКІ 17 Адміралів?

ОЦЕ ПО ТВОЄМУ 17 ?!!!!!

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%84%D0%B6%D0%B5%D0%BB%D1%8C_%D0%9C%D0%B8%D1%85%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D0%BE_%D0%91%D1%80%D0%BE%D0%BD%D1%96%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 Єжель Михайло Броніславович (2000)
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B5%D0%BD%D1%8E%D1%85_%D0%86%D0%B3%D0%BE%D1%80_%D0%99%D0%BE%D1%81%D0%B8%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 Тенюх Ігор Йосипович (2008)
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B0%D0%BA%D1%81%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D0%B2_%D0%92%D1%96%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80_%D0%92%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 Максимов Віктор Володимирович (2010)
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%D0%B1%D0%B0%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%86%D0%B3%D0%BE%D1%80_%D0%92%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%BB%D1%8C%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 Кабаненко Ігор Васильович (2012)
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%86%D0%BB%D1%8C%D1%97%D0%BD_%D0%AE%D1%80%D1%96%D0%B9_%D0%86%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 Ільїн Юрій Іванович (2013)
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%BB%D1%84%D0%B5%D1%80%D1%8C%D1%94%D0%B2_%D0%86%D0%B3%D0%BE%D1%80_%D0%92%D1%96%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 Алферьєв Ігор Вікторович (2013)
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%BD%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%86%D0%B3%D0%BE%D1%80_%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 Воронченко Ігор Олександрович (2018)
показати весь коментар
04.07.2020 21:33 Відповісти
Ну скажем с подлодками вы ракетами не очень поборитесь, а движение транспортов они могут наглухо застопорить.. Чем бороться? Корабли боятся ПКР, самолёты - ЗРК. Тогда уже надо подлодки строить.
показати весь коментар
04.07.2020 20:16 Відповісти
Как козломордые хотели его забрать в 14 , надеюсь фильм увижу . Дякую хлопцi
показати весь коментар
04.07.2020 17:52 Відповісти
Завжди можна купити подібного класу кораблі у німців..
Були би гроші...
показати весь коментар
04.07.2020 18:05 Відповісти
А если по теме , мало габаритные ракетные катера . За этим будущее но , не долгое , бо Параши не станет и воевать не будет с кем .
показати весь коментар
04.07.2020 17:56 Відповісти
будуть місцеві рашен князьки з своїми флотами..
тому якийсь флот Україна мати повинна... нехай символічний..
показати весь коментар
04.07.2020 18:07 Відповісти
Так , мае бути . Я не когда не забуду тех пацанов которые пели гимн Украины в Крыму , когда высшее рцководство Украины обосралось и обосцалось .
показати весь коментар
04.07.2020 18:19 Відповісти
А чого фотки чорно-білі наче це 1893 рік, а не кінець 20 сторічча?
показати весь коментар
04.07.2020 18:22 Відповісти
Це настояще лице "братнього "народа. Були варварами,стали фашистами.
показати весь коментар
04.07.2020 19:37 Відповісти
С 22 июня 1941 года по 1945 год дохлый СССР имел флот на всех морях и океанах.Ни одной подлодки Гитлера не было потоплено за 4 года войны.У Гитлера подлодок было больше чем танков.Вопрос.С кем воевали подлодки Гитьлера?
показати весь коментар
04.07.2020 20:00 Відповісти
Бачте,як нам сруть під кіль всіляке лайно. І це є теж правда,що наші всі до-Порошенковські прюзіки і нинішній....теж саме робили і продовжують робити з флотом-його не розвивати,а ...топити. Не має вв Україні зараз Дійсного Державного Керманича!
показати весь коментар
05.07.2020 22:44 Відповісти