8267 відвідувачів онлайн
25 492 59

Орієнтуємось на необхідність забезпечення 1 мільйона військових, - Резніков

зсу

Міністерство оборони України орієнтується на необхідність забезпечення 1 млн військових, які боронитимуть державу від російських військ.

Про це у Facebook повідомив очільник Міноборони Олексій Резніков, інформує Цензор.НЕТ.

За його словами, ескалація спровокувала вибухове зростання оборонних потреб.

"Жодна країна у таких умовах (тисячі кілометрів спільного кордону на тлі багатократної переваги в ресурсах у агресора) не була б повністю готова. Але завдяки проведеним підготовчим заходам і мобілізації українського народу, діям влади, яка зберегла керованість країною, було організовано оборону.

На початкових етапах надзвичайно допомогли волонтери, які завдяки мобільності закривали гострі проблемні питання. Розгортання державного механізму – це багато формальностей навіть в умовах війни. І не тільки у воюючій Україні.

В підсумку було запущено процеси, які забезпечать нарощування оборонного потенціалу України. Це стосується і закупівель, і виробництва необхідного. Ми орієнтуємося на потребу забезпечити 1 млн людей, які долатимуть ворога", - Резніков.

"Скажімо, якщо рахувати з 24 лютого, то наприкінці квітня з загальної кількості бронежилетів, наданих силам оборони, 50% забезпечило Міністерство оборони, а інші 50% – це різні форми благодійної допомоги, це заслуга громадян, волонтерів, громадських організацій. Станом на 13 травня це відношення склало вже 57% на 43%. Кожного дня ми нарощуємо обсяги постачання", - додав міністр.

Топ коментарі
+53
Це ви мали раніше приготувати.
А на виході жодного броніка з 2019 в ЗСУ не поставили. Харчування ? Аптечки ?
Все волонтери тягнуть.
Думи мої думи....
показати весь коментар
13.05.2022 22:03 Відповісти
+32
Пан Резніков, потрібно не гарматне м'ясо в 1 млн, а ******* озброєння. Де виробництво снарядів 152 мм, де виробництво для заміни зношених стволів, де виробництво ракет "Нептун" та "Вільха"? Де виробництво ракет для ППО? Де виробництво ударних БПЛА? Та ще багато чого треба. До чого тут волонтери? Волонтери закривають потреби рядових бійців, але закрити потреби в ******** зброї їм не під силу.
показати весь коментар
13.05.2022 22:18 Відповісти
+19
Волонтерство это наша сила. Хорошо что оно есть. Но нужно понимать что оно само не вывезет.
показати весь коментар
13.05.2022 22:07 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Це ви мали раніше приготувати.
А на виході жодного броніка з 2019 в ЗСУ не поставили. Харчування ? Аптечки ?
Все волонтери тягнуть.
Думи мої думи....
показати весь коментар
13.05.2022 22:03 Відповісти
такое видео можна снять с любой ТРО-например с Черкасской ТРО или Запорожской или Закарпатской-везде одно и тоже
показати весь коментар
13.05.2022 22:36 Відповісти
это война...
показати весь коментар
13.05.2022 22:41 Відповісти
Мінфін заявив що портачено 8 млд дол. на потреби МО. При чисельності в 250 тис воїнів на одного 32 тис. Що входить в ці 32 тисячі якщо надається така матеріальна допомога від партнерів. Не марно США в закон вносять поправку по контролю бо знають які у нас господарі до чужого охочі..
показати весь коментар
13.05.2022 23:49 Відповісти
капець... і воно горде тим, що за 2 міс. так змінився відсоток забезпечення державою і волонтерами. краще мовчало б вже.
показати весь коментар
13.05.2022 22:05 Відповісти
якщо продовжити тенденцію, то темпи такі, що капець... простіше цих мудаків вигнати і набрати людей з вулиці - ті швидше будуть рухатися (((
показати весь коментар
13.05.2022 22:06 Відповісти
Не будуть. Що за маячня? Ми вже і так багато куди набрали людей з вулиці - у Верховну раду, Кабмін... І як результат?
показати весь коментар
13.05.2022 22:27 Відповісти
якраз там людей з вулиці і не набрали. там "усЄ своІ"
показати весь коментар
13.05.2022 22:44 Відповісти
Волонтерство это наша сила. Хорошо что оно есть. Но нужно понимать что оно само не вывезет.
показати весь коментар
13.05.2022 22:07 Відповісти
Лінь переглядати та може хто пам'ятає чи зе на стадіоні закидав пороху про забезпечення і волонтерів?
показати весь коментар
13.05.2022 22:13 Відповісти
Де Трухин та пожертвування від Слуги народу? Хтось чув про меценатів від ЗеКів?
показати весь коментар
13.05.2022 22:16 Відповісти
берёшь чистый лист А4, даёшь зебилу со словами:

-тут мелким шрифтом с двух сторон перечень помощи ЗСУ от квартала 95.

предлагаешь очки
показати весь коментар
13.05.2022 22:38 Відповісти
Пан Резніков, потрібно не гарматне м'ясо в 1 млн, а ******* озброєння. Де виробництво снарядів 152 мм, де виробництво для заміни зношених стволів, де виробництво ракет "Нептун" та "Вільха"? Де виробництво ракет для ППО? Де виробництво ударних БПЛА? Та ще багато чого треба. До чого тут волонтери? Волонтери закривають потреби рядових бійців, але закрити потреби в ******** зброї їм не під силу.
показати весь коментар
13.05.2022 22:18 Відповісти
Дело не в гарматном мясе, а в том чтобы можно было иметь тыл. Большинство из этого миллиона скорее пороха и не понюхает, но они должны быть готовы. Если Украина реально планирует возвращать Крым и Донбасс, то ей нужно очень много людей, а не партизаны.
показати весь коментар
13.05.2022 22:25 Відповісти
Не багато людей потрібно. А ******* ОЗБРОЄННЯ.
показати весь коментар
13.05.2022 22:33 Відповісти
Да. Но надо много людей. Это же оккупация. Как бы нам не хотелось это называть. Огромные территории, которые надо постепенно поглощать. Как ты это хочешь делать с маленькой армией?
показати весь коментар
13.05.2022 22:46 Відповісти
Я вообще думал, что Украина для атаки должна сформировать большой атакующий кулак и вот новости о расширении армии меня очень порадовали. Это как бы говорит, что планы есть.
показати весь коментар
13.05.2022 22:49 Відповісти
Вообще предыдущая новость, которая меня порадовала это десятки тысяч машин. Так как большое количество машин означает большую армию, которая хорошо обеспечена. Теперь эта новость. Это всё хорошие новости.
показати весь коментар
13.05.2022 22:52 Відповісти
Не треба багато людей, бо це наші території, і їх не треба поступово поглинати, а треба визволяти.
показати весь коментар
13.05.2022 23:08 Відповісти
Да, конечно. Но это не по военной науке. Кроме того, надо еще оставить людей по всем границам. От Киева и Харькова до Одессы. Плюс широкий фронт атаки. Плюс вот ресурсы на поглощение территории. Чтобы тыл не горел. Можно, конечно, воевать как Россия, когда все местные сидят в погребах, а кто не хочет - того расстреливают, но я не думаю что такой путь нам нужен.
показати весь коментар
13.05.2022 23:15 Відповісти
Вообще подумайте об этом. Украине надо везде поставить свою полицию, местную власть и т.д. Это просто дохрена дел. Вот Россия сейчас тоже пытается на намного более ограниченной территории, но там страшный бардак.
показати весь коментар
13.05.2022 23:17 Відповісти
До чого тут військова наука? Ще раз - це наші території, і їх не треба поглинати, а визволяти. Для цього треба розбити армію агресора. Без ********* озброєння це неможливо. Треба не кількість, а якість.
показати весь коментар
13.05.2022 23:25 Відповісти
Когда армия продвигается вперед ей нужно иметь надежный тыл. Если в тылу будут условные донбасяне или крымчане, то это чревато неожиданностями.
показати весь коментар
13.05.2022 23:35 Відповісти
Для домбасят чи криснят достатньо нацгвардії та поліції.
показати весь коментар
13.05.2022 23:40 Відповісти
вооружить полностью население, как в Израиле или Швейцарии, у каждого дома автоматическое оружие, возможность покупать патроны в ларьках как сигареты, регулярные стрельбы, на каждый дом\ улицу - собственный танк\пушку\про (хотя бы там где граница). бомбоубежища и подземные города. закрыть центры и периферию больших городов для любого проезда техники и легковых авто больше минимальных военных габаритов (ну или как в северной корее бетонные блоки на дороги) всяческие коптеры вдоль границы. и т.п.
показати весь коментар
13.05.2022 23:54 Відповісти
У пана Резнікова був час, щоб все це налогидити? Подивись, коли Резнікова призначено на посаду. І подивись, скільки зустрічей він провів, щоб Україні надали ті ж Джавеліни та Стінгери ще до війни. Тож як раз до Резнікова претензій ніяких не має бути.
показати весь коментар
13.05.2022 22:28 Відповісти
сэрёжа, "команда зеленськага", цэ команда профи, обладает полнотой власти по всем ветвям четко 2.5 года.

это раз

дай ссылку где джавелины/стингеры "решал" министр? да, до войны.
показати весь коментар
13.05.2022 22:42 Відповісти
сэрёжа, "команда зеленськага", цэ команда профи, обладает полнотой власти по всем ветвям

ююююююююююююююююююююююююююююююююююююююююююююююююююююююююю

На бумаге и то с оговорками.А куда делась вся номенклатура ,которая себе 30 лет места обустраивала?А где основа государства,судебная власть?И не вертикаль ворует,а как раз горизонталь всё носит, и носит.
Кстати, вас в этом году в мавзолей возили или ещё нет?
показати весь коментар
14.05.2022 08:42 Відповісти
про судебную власть - есть такой судья, с фамилией Тупицкий, нагугли почему он не на работе)))

вы меня тут из без мавзолея достали
показати весь коментар
14.05.2022 12:46 Відповісти
Производство - это не фокус в цирке, когда фокусник из цилиндра кролика вытаскивает. Организацией производства надо было все эти 8 лет заниматься. Но вместо этого мы асфальтировали дороги. А завод, который будет снаряды в товарных количествах делать - это 3-5 лет от начала финансирования, проектирования и выбора площадки, где строить, до первого снаряда. И это десятки миллиардов гривен, которые надо пустить на дело, а не украсть из бюджета.

PS И да, надо забыть про 152мм и прочее советское оружие. Сами мы весь ассортимент выпускать точно не сможем, это задача не для такой небольшой страны, как Украина. А покупать недостающие боеприпасы для советского оружия теперь мы точно не сможем, ни Китай, ни россия нам больше в этом не партнеры. Поэтому только НАТОвские стандарты, и вооружения, и боеприпасов.
показати весь коментар
13.05.2022 22:33 Відповісти
Забути про 152 мм? Ну тоді відправимо увесь наявний парк 152 мм у металобрухт, та залишимося з сотнею американських гаубиць. Може вже і автомати АК вже зараз викинути на звалище? І чим негайно замінити? І де вас таких з бронепотягу береться?
Невелика країна - Україна, випускала і танки, і ракети і багато чого, і зараз може - приклад - КБ "Луч"
До речі - невеликі партії снарядів 152 мм випускали до війни на ДК "Артема". Що заважає розширити виробництво? І не треба з нуля будувати завод - є багато площадок у державі, де можна випускати снаряди. Тільки закупити та встановити обладнання. ******* обладнання легко переналаштовується, можна і 152 мм, можна і 155 мм.
показати весь коментар
13.05.2022 23:05 Відповісти
"Ну тоді відправимо увесь наявний парк 152 мм у металобрухт" не хочу рушить розовые мечты, но еще 2-3 месяца войны и это осуществиться само собой. У лаптей железа в десятки раз больше. Без поставок с запада скоро воевать будет просто нечем. Придеться переходить на стандарты нато в любом случае. Выбора не будет.
показати весь коментар
14.05.2022 00:33 Відповісти
Які ще рожеві мрії? Де ті поставки з заходу, щоби замінити все, що нам потрібно? Це ви там десь порхаєте в мріях про стандарти НАТО. Поки що 90 причіпних гаубиць - це усе. А зараз треба терміново виробляти снаряди для існуючих систем та, якщо самі не в змозі, заказати стволи, наприклад в Чехії. От і пан Резніков порхає десь, мріяючи, що дадуть щось, замість того, щоби орати кожен день над забезпеченням ЗСУ запчастинами до існуючого озброєння та ************.
показати весь коментар
14.05.2022 09:20 Відповісти
На вопрос где? - простой ответ- в п-де. Сейчас важно то,что возможно, а не "если бы","может быть","где". В 14 такие же вопросы были. На волонтеров "молились" тогда и сейчас будут. Авторы таких постов обычно "в Тисе утопился" заканчивают.
показати весь коментар
13.05.2022 22:52 Відповісти
Особливо молились на Бірюкова та компанію А ти зараз де - хіба не в п-де?
показати весь коментар
13.05.2022 23:12 Відповісти
Мільйона армія має бути забнзпечені. А цп десятки мільярдів доларів, а то й сотні.
показати весь коментар
13.05.2022 22:29 Відповісти
С рашистами нужно не спорить, а уничтожать. Среди них нет комбатантов, это сплощь наёмники для которых Законы не писаны их нужно давить как клопов. Почитайте Конвенцию.
показати весь коментар
13.05.2022 22:32 Відповісти
"Жодна країна у таких умовах (тисячі кілометрів спільного кордону на тлі багатократної переваги в ресурсах у агресора) не була б повністю готова. -казали вони
показати весь коментар
13.05.2022 22:32 Відповісти
15.10.20
Арахамія, основна думка:
У нас не вистачає коштів що би утримувати армію (250 тис.).
Надо скоротити армію, що би з'явились кошти на її забезпечення та модернізацію.
https://videos.cnscdn.com/video/3/151020_ara.mp4
показати весь коментар
13.05.2022 22:37 Відповісти
Ну не прекривають в нормальній країні діри з забеспеченням армії волонтерами.
Чому у нас це є вже не один рік ?
На кой х** потрібен той Укроборонпром ?
Що він взагалі робить як жере бабки платників податків.
Щось треба міняти і я думаю ця Зе влада не зацікавлена у змінах на ділах.
Тільки язиком, показуха по радянські.
показати весь коментар
13.05.2022 22:54 Відповісти
Ви про що зараз вообще говорите?

Жодна європейска країна за 3 місяці не зможе поставить під зброю 1 млн солдат. Та даже 500 тисяч не зможуть поставить...для цього в них нема ні зброї, ні аммуніції, ні забезпечення. Ну хіба що Турція, але вона не зовсім Европа.

А ви тут россказуєте що Зеленский чи Порошенко не змогли створити новий Вермахт.
показати весь коментар
13.05.2022 23:20 Відповісти
вася, кто виноват - всем известно)))

что для обороны за 2,5 года сделано?

броники?

ПВО?)))

нептун? за более чем год с момента принятия на вооружение, один дивизион в ЗСУ поставили. достаточно?

перекрашеные гражданские МАЗы не в счет.

что сделано за 2,5 года, вася?!
показати весь коментар
13.05.2022 23:36 Відповісти
так як і в 2014 році так само 2022році...прості люди і волонтери..знову і опять...питання---то нахера тоді взагалі влада в країні,якшо самі люди все роблять і організовують
показати весь коментар
13.05.2022 23:41 Відповісти
Знайома розповідає, що досі сину на передову відсилає носки, їжу. Досі все тримається на волонтерах. Де державне забезпечення? Прикро.
показати весь коментар
13.05.2022 23:57 Відповісти
а інші 50% - це різні форми благодійної допомоги- в том числе покупка всего за деньги военнослужащего. Я в кугсе. У половины так. Уже давно не секрет. И что вы там собрались производить и закупать на третий месяц войны можно подробнее? Ну кроме того что запад дает или вы клянчите? Наша армия как обычно воюет не благодаря а вопреки. НИЧЕГО не поменялось с 14го года. Практически.
показати весь коментар
14.05.2022 00:28 Відповісти
Якби нічого не помінялось з 14-го року, то ви б уже нічого не писали тут, вже України б не було і свободи слова також.
показати весь коментар
14.05.2022 06:55 Відповісти
Не слышно работы "волонтёра" Коломойского. Или он "руки греет" возле привата?
показати весь коментар
14.05.2022 02:08 Відповісти
Та ні, він бачить, що американці тут надовго і що йому таки ***** і ніякий Зеленський його не спасе.
показати весь коментар
14.05.2022 06:58 Відповісти
"На початкових етапах надзвичайно допомогли волонтери..." Таке враження, що у нас затягнувся початковий етап, а на західну допомогу накладено впевнену набиту волохату руку.
показати весь коментар
14.05.2022 08:35 Відповісти
Хватит срач разводить!
показати весь коментар
14.05.2022 08:51 Відповісти
У кацапів прихована (на справді цілком відкрита) мобілізація йде повним ходом. В Україні втіхаря тероборону відправляють на фронт, та поповнюють ЗСУ за рахунок відлову чоловіків на кордоні та у західних регіонах. У війсьнкоматах нікого не беруть окрім танкістів та піхоти.
До якої війни готується влада?
показати весь коментар
14.05.2022 09:57 Відповісти
Знову гучні та порожні заяви....ви вже паливом "забезпечили" що воно тупо пропало
показати весь коментар
16.05.2022 11:43 Відповісти
Украина переможе, бо кацапы длб бл
показати весь коментар
07.07.2022 16:30 Відповісти