12 608 74

Рада перейменувала місто Володимир-Волинський на Володимир

вр

Верховна Рада України прийняла Постанову "Про перейменування Володимир-Волинського району Волинської області".

Про це інформує Цензор.НЕТ із посиланням на сайт Верховної Ради.

Зазначається, що на пленарному засіданні 15 грудня 2021 року Парламент розглянув проєкт Постанови про перейменування міста Володимир-Волинський Володимир-Волинського району Волинської області (реєстр. №6378).

Перейменування було ініційоване його жителями з метою повернення населеному пункту його історичної назви "Володимир".

Вказаний населений пункт є одним із найдавніших міст України, перша документальна згадка про яке зафіксована у літописі часів Київської Русі "Повість минулих літ". У 1795 році відповідно до австро-російської угоди місто увійшло до складу Російської імперії. Зазначається, що саме після цього приєднання місто отримало до своєї назви приставку "-Волинський". Вказаний крок був обґрунтований необхідністю відрізняти місто Володимир від російського міста Владімір-на-Клязьмі.

За наслідками розгляду Верховна Рада України 18 липня 2022 року перейменувала місто Володимир-Волинський Володимир-Волинського району Волинської області на місто Володимир. За відповідне рішення проголосувало 348 народних депутатів України.

Топ коментарі
+61
Добре що не в Володимир-Зеленський.
показати весь коментар
18.07.2022 18:12 Відповісти
+23
Після перемоги переіменують на Шоневтік.
показати весь коментар
18.07.2022 18:14 Відповісти
+15
Все правильно. Вернули название, которое подчеркивает историческое наследие и региона и Украины в целом. Не надо ни на кого обращать внимание - ЭТО НАШЕ!!!
показати весь коментар
18.07.2022 18:18 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Добре що не в Володимир-Зеленський.
показати весь коментар
18.07.2022 18:12 Відповісти
Есть вариант и похуже.
показати весь коментар
18.07.2022 18:14 Відповісти
Владімір-на-Клізьмі ?
Що ж тут страшного
показати весь коментар
18.07.2022 18:40 Відповісти
Ти кацапсько шльондро ще Лучеськ переназви на Луцк на Стире.Приблуда з кацапським поганялом Ксенія вдаєш з себе патріотку.
показати весь коментар
18.07.2022 20:51 Відповісти
що гавкаєш на людину?
показати весь коментар
18.07.2022 22:26 Відповісти
144 реформы выполнили , ВСЕ УЖЕ СДЕЛАЛИ , НЕТ ПРОБЛЕМ , осталось вот только ПЕРЕИМЕНОВАТЬ .... иии своевременно и крайне нужно !!!
показати весь коментар
19.07.2022 02:16 Відповісти
Після перемоги переіменують на Шоневтік.
показати весь коментар
18.07.2022 18:14 Відповісти
🤣🤣🤣))))))))
показати весь коментар
18.07.2022 23:02 Відповісти
так нече вже перейменовували раніше
показати весь коментар
18.07.2022 18:16 Відповісти
наф його ваще перейменовували?? не Валодимир-Московський же був
показати весь коментар
18.07.2022 18:37 Відповісти
Ви статтю читали?
показати весь коментар
18.07.2022 18:43 Відповісти
"-Волинський". Вказаний крок був обґрунтований необхідністю відрізняти місто Володимир від російського міста Владімір-на-Клязьмі."
Так тепер х*й відрізниш!.. Вже тре було на "Волинський" тоді перейменувати
показати весь коментар
18.07.2022 20:40 Відповісти
читала..і бісить те, що коли війна і так трабли з коштами, займаються дороговартісною муйнею
показати весь коментар
18.07.2022 20:40 Відповісти
Це не є дороговартісно. Деколонізація.
показати весь коментар
18.07.2022 21:04 Відповісти
В них Владімір, у нас Володимир.
показати весь коментар
19.07.2022 04:32 Відповісти
І шо то є? Лизнули?...
показати весь коментар
18.07.2022 18:16 Відповісти
как бы нет, но всё равно приятно...
показати весь коментар
18.07.2022 19:06 Відповісти
Все правильно. Вернули название, которое подчеркивает историческое наследие и региона и Украины в целом. Не надо ни на кого обращать внимание - ЭТО НАШЕ!!!
показати весь коментар
18.07.2022 18:18 Відповісти
Повна назва Володимир-Зеленський.
показати весь коментар
18.07.2022 18:19 Відповісти
Такими іменами скоро будуть називати всі про@оби.
показати весь коментар
18.07.2022 18:35 Відповісти
А в «Повісті минулих літ» не написили, що це місто заснував зеленський в честь себе улюбленого?
Якщо ні, то терміново потрібно виправити недоробочку!
показати весь коментар
18.07.2022 18:21 Відповісти
Других дел больше нет ... вашуж маму ... кодло дегенератов
показати весь коментар
18.07.2022 18:29 Відповісти
Перейменували торік. Зараз ВР дала добро офіційно.
показати весь коментар
19.07.2022 04:34 Відповісти
Володимир Волинський було краще.
показати весь коментар
18.07.2022 18:31 Відповісти
Гірше бо Волинський приставку додали кацапи щоб не путали з Владіміром на Клізмі.
показати весь коментар
18.07.2022 20:21 Відповісти
може клязьму будуть бомбити
показати весь коментар
18.07.2022 20:48 Відповісти
Найбільш дебільне ру.досягнення в слововьісєрах бєлгарад-дністровскій
показати весь коментар
19.07.2022 07:11 Відповісти
Раді немає чим займатися'?
показати весь коментар
18.07.2022 18:32 Відповісти
якраз Раді потрібно було давно перейменувати ці міста і області, а то до цього часу Кіровоградська область, Дніпропетровська область, Ленінські суди та інше. А перейменування цього міста багато чого говорить, бо в літописах Польщі, Угорщини, Швеції та навіть і в нас є написане про це місто і кацапи в деяких своїх роботах використовують, що мова йде про їх місто Володимир, яке створили стружки Великого Київського княза Довгорукі.
показати весь коментар
18.07.2022 18:38 Відповісти
Авжеж! "Де неважливо, як названа вулиця, бо вона освітлена та заасфальтована. Де немає різниці, біля якого пам'ятника ти чекаєш дівчину, в яку ти закоханий." (С)
показати весь коментар
18.07.2022 20:30 Відповісти
В честь зеленского.
показати весь коментар
18.07.2022 18:33 Відповісти
і що цікаво..тих дебілів в раді ми ще й годуєми..капець, ми мазохисти...а перейменування із заміною назви міста буде ще лямів 10 коштувати бюджету..мінімум дорожні вказівники замінити..
показати весь коментар
18.07.2022 18:35 Відповісти
Не бзди вже давно замінили.І чого це вас так корьожить коли вернули історичну назву древньому місту Володимиру. Заснований києвським князем Володимиром 988 року хрестителем Руси.
показати весь коментар
18.07.2022 20:28 Відповісти
иди ты на *** со своей русью
показати весь коментар
18.07.2022 22:33 Відповісти
Пропоную тоді і іншим містам повернути історичні назви:
Одеса - Коцюбіїв
Дніпро- Кам'янка/Старі Кодаки/Новий Кодак/Самар
Маріуполь- Домаха
Біла Церква- Юр'їв
Чугуїв- Шарукань
Черкаси- Родня або Арса/Арта. Колись це був острів Русів (старе гирло Дніпра тепер пересохло).
Берислав- Кизи кермен.
Нікополь- Микитинська Січ
Вознесенськ- Соколець
Очаків- Дашів
Білгород Дністровський- Білгород
Голта- Первомайськ
Кіровоград- Лелеківка/Завадівка/Кущівка/Міщанська слобода.
Дніпродзержинськ- Кам'янське/Романкове.
Кривий ріг- Рога
Новомосковсь- Новоселиця/Самарчик
Павлоград- Матвіївка.
Донецьк- Мандрики
Соледар- Брянцівка
Горлівка- Сухий яр/Жований ліс
Торез- Олексіївка
Луганськ- Вергунка/Кам'яний брід
Брянка- Яр Кам'яний/Лозова
Лисичанськ- Лисичий Байрак
Первомайськ (луганськ.обл) - Петро-Мар'ївка
Миколаїв- Кіммерія
показати весь коментар
18.07.2022 18:42 Відповісти
Первомайську (Миколаївської) повернути історичну назву - Богополь.
показати весь коментар
18.07.2022 18:47 Відповісти
Нехай місцева громада проявить ініціативу.
показати весь коментар
18.07.2022 20:32 Відповісти
як на мене, то козаки Бугагардівської паланки його називали Орли (Первомайськ), а Миколаїв ніби Вітовка.
показати весь коментар
18.07.2022 22:08 Відповісти
Днепр никакого отношения к предложенным вами названиям не имеет. Давайте слушать специалистов краеведов, а не дилетантов популистов.
показати весь коментар
18.07.2022 18:51 Відповісти
якраз Дніпро имає відношення до цих назв -Старі Кодаки,Новий Кодак,Половиця, Мандриківка, Сухачовка - це все козацькі поселення, на яких розбудоване місто Дніпро. А ще краще місто Січеслав і Січеславська область, бо на її території найбільше було Січей, які створили козаки і історія про них пам'ятає, не пам'ятають ті, що понаїхали в Дніпро і нав'язують нам своє російське-імперське.
показати весь коментар
18.07.2022 22:12 Відповісти
Кіровоград- Лелеківка/Завадівка/Кущівка/Міщанська слобода.
------------------------------------------------------------------------------
Кировоград никогда не был ни Лелековкой, ни всем остальным.
Первоначальное название с момента основания - крепость Св. Елисаветы, а потом - Елисаветград.
А Лелековка была просто маленькой слободой.
показати весь коментар
18.07.2022 18:59 Відповісти
Причем на дальней окраине Елисаветграда.
показати весь коментар
18.07.2022 19:00 Відповісти
Існувала купа козацьких хуторів (в межах ********* міста).
Потім приходять москалі і поруч з ними будують фортецю. Яка звичайно теж є в межах міста.
Не розумію вашого обурення. По- вашому краще дишити колоніальну назву фортеці в межах ********* міста ніж назву одного із козацьких сіл які були в межах міста але засновані набагато раніше. Ок
показати весь коментар
18.07.2022 19:10 Відповісти
Никаких козацких хуторов в границах города там не было. Там было Дикое поле, которое контролировали Ногайские татары и турки. А крепость в честь Святой Елисаветы там построили козаки с Левобережной Украины, а не москали, как форпост на реке Ингул супротив турок. Кстати, по требования турецкого султана строительство крепости на 1 год прекращалось, а потом возобновилось.
В архиве ЦГИАК г. Киев существуют многочисленные списки козаков, посполитих и духовенства, которые в разное время регулярно по очереди по спискам выезжали на строительство крепости. А вот когда крепость была построена, внутри ее стал москальский гарнизон.
А окрестности крепости Св. Елисаветы и далее заселяли сербы, хорваты, македонцы, болгары, молдаване и т.д. под эгидой создания Новой Сербии. Это Сентов, Канеж, Панчев и т.д.
Был и Слободской козачий полк, который располагался далеко от Елисаветграда, в состов которого входили села и слободы: Добрянка, Ольшанка, Плетеный Ташлык, Высь, Грузская, Калиновка, Аджамка, Камянка, Мурзинка, Верблюжка, Зеленая, Мишурин Рог, Домотканчкая, Пушкаревка. Как видно, они далека от Елисаветграда. Со временем южнее Елисаветграда стал Елисаветградский пикинерный полк.
Как видно, ни Лелековка, ни Завадовка и т.д. здесь ни при чем.
И еще. Не наводите тень на плетень. Я нигде ни слова не сказал о переименовании.

назву одного із козацьких сіл які були в межах міста але засновані набагато раніше.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Не врите. Не было там в границах города ни одного козацкого села. Повторяю, там было пустое Дикое поле.
А козацкие села были на Левобережной Украине.
показати весь коментар
18.07.2022 20:46 Відповісти
досить впихувати сюди видуману брехню для пропаганди російської імперії, "что здесь было дикое поле и только всьо начало развиваться при Кате, или Петьке, но при империи". Краще вже написали, що Україну придумав Членін, як каже його пуйло. Пан мабуть знають, що кацапи в архівах залишили те, що підтверджує їх "написану" ними для нас історію, а решту при Петрі Кривавому, якого кацапи називають першим і Катьке шалун'ї всі наші рукописи і літописи, книги вивезли на московію, бо росії тоді не було, вони називалися московити.
показати весь коментар
18.07.2022 22:29 Відповісти
цікаво, дуже цікаво брати назву міста і бажано з імперської доби, а чому не того часу, коли там при розкорках відшукали предмети з часів середнього палеоліту,? Чи пізніший його розвиток XVI сторіччя, коли там жили козаки, чи вони жили у поселеннях без назв, а називали вони свої слободи Кущівка, Завадівка, Інгульська і Лелеківка, а вже пізніше фортеця святої Єлисавети.
показати весь коментар
18.07.2022 22:22 Відповісти
Підтримую, бо це наша правда, це наша історія, але при Боневтіках цього не буде.
показати весь коментар
18.07.2022 22:03 Відповісти
если названия не связаны с кацапскими деятелями то менять названия не нужно - разве что по очень сильному желанию громады
показати весь коментар
18.07.2022 22:36 Відповісти
Невдовзі і Новоград-Волинський поверне свою історичну назву Звягель.
показати весь коментар
18.07.2022 18:46 Відповісти
Донецьк - Ю́зівка
показати весь коментар
18.07.2022 18:57 Відповісти
Донецьк - Бандера! І житимуть в ньому бандерівці, а хто не згоден, - к бісовій матері за порєбрік!
показати весь коментар
18.07.2022 19:37 Відповісти
Все важное у Зелегноя "не начасi" а вот города переименовывать так это самый главный вопрос на сегодя. Сейчас самое время Татарова и Ермака на историческую родину в рашку отправить но Зеля включил мороз
показати весь коментар
18.07.2022 18:48 Відповісти
Та заспокійтеся ви! По-перше - це вимога місцевої громади, по-друге - відновлення історичного статус-кво.
показати весь коментар
18.07.2022 19:39 Відповісти
Далі: Івано-Франківськ во Франківськ; Кам'янець-Подільський в Кам'янець; Горішні Плавні в ... ?
показати весь коментар
18.07.2022 18:54 Відповісти
Без цього рішення земля мабуть перестала б обертатись.
показати весь коментар
18.07.2022 19:01 Відповісти
Почему на вОЛОДИМИР?
показати весь коментар
18.07.2022 19:12 Відповісти
Тому, що це його історична назва.
показати весь коментар
18.07.2022 19:40 Відповісти
Тому що князь Володимир заснува в рік хрещеня Руси.
показати весь коментар
18.07.2022 20:31 Відповісти
Коли пес не має що робити, то лиже яйця...
показати весь коментар
18.07.2022 19:21 Відповісти
А ну похвалися - що історично значимого ти сьогодні зробив? А, взагалі, в житті? Лише яйця лизав?
показати весь коментар
18.07.2022 20:36 Відповісти
Москві повернути назву «оте болото»
показати весь коментар
18.07.2022 19:47 Відповісти
от кіздец актуально на часі
показати весь коментар
18.07.2022 19:52 Відповісти
"Де неважливо, як названа вулиця, бо вона освітлена та заасфальтована. Де немає різниці, біля якого пам'ятника ти чекаєш дівчину, в яку ти закоханий." (С) Ти, я бачу, цілком згоден?
показати весь коментар
18.07.2022 20:38 Відповісти
Назву давно змінили.
Волинський прибрали.
А мільйони вкрали.
показати весь коментар
18.07.2022 20:49 Відповісти
А це що, на часі? Антикорупційний прокурор це не на часі але місто на пошану гундосика це звичайно на час
показати весь коментар
18.07.2022 20:07 Відповісти
Б..ть найбільша проблема для України зараз. Всьо зробили: гроші знайшли, економіку витягнули з піке, забезпечили армію, з житлом розібралися на зиму... К.р.ва, як можна було такиї ідіотів до влади пускати. Це позорище. Серйозні дяді і тьоті на це дивляться і думають, як ця нещасна Україне ще тримається на якому чуді...
А чудо,- то залишки небайдужих людей...
показати весь коментар
18.07.2022 20:09 Відповісти
"Де неважливо, як названа вулиця, бо вона освітлена та заасфальтована. Де немає різниці, біля якого пам'ятника ти чекаєш дівчину, в яку ти закоханий." (С) Вірно?
показати весь коментар
18.07.2022 20:41 Відповісти
а в Чехів - Устье над Лабой , Рокітніце в Орліцких горах ,Градец над Моравце .
показати весь коментар
18.07.2022 20:14 Відповісти
Може і до Праги додати над Влтавов чи Києв над Дніпром.Володимир це історична назва міста а кацапи приклеїли Волинський бо жаба давила що древніший від їхнього Владіміра на Клізьмє.Доречі Володимир був деякий час столицею Галицько Волиеського князівства.
показати весь коментар
18.07.2022 20:37 Відповісти
шо зо брєд несе "цензор"???
додаток "волинський" місто отримало вже на початку 20-го століття за часів царя "ніколая другого кривавого"
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
вперше назва міста з додатком "волинський " згадується в 1911 році
показати весь коментар
18.07.2022 20:15 Відповісти
Мусили, бо від міської ради ініціатива пішла. А от перейменувати Кіровоградську і Дніпропетровську області (центри цих областей давно перейменовані - ще попередньою ВР!!) мабуть єрмак із зе не дозволяють, щоб кацапів не сердити.
показати весь коментар
19.07.2022 00:53 Відповісти
владимир уже есть в рашке.зачем копировать?
показати весь коментар
19.07.2022 11:02 Відповісти