3816 відвідувачів онлайн

Чубаров запропонував переформатувати автономний статус Криму

чубаров

Голова меджлісу кримськотатарського народу Рефат Чубаров на саміті "Кримська платформа" у Загребі запропонував внести зміни до Конституції щодо статусу Криму як національно-територіальної автономії у складі України.

"Ми маємо внести зміни до Конституції України, де чітко визначити кримську автономію як автономію, яка створена за національно-територіальною ознакою, як форма самовизначення корінного народу Криму - кримськотатарського", - сказав Чубаров на дискусійній панелі "Реінтеграція окупованих територій та гарантії неповторення російської агресії" у межах Першого парламентського міжнародного саміту "Кримська платформа" у Загребі у понеділок, передає Цензор.НЕТ з посиланням на Інтерфакс-Україна.

Він зазначив, що, згідно з Конституцією України, Крим є автономією, але необхідно переформатувати цей статус, "нарешті треба визначитися із суб'єктом самовизначення у Криму, із джерелом, якщо хочете, кримської автономії, і цим джерелом є невід'ємне право корінного народу цього півострова на самовизначення у складі незалежної української держави".

Чубаров зазначив, що через такий механізм, через самовизначення корінного народу необхідно одночасно вирішувати питання зміцнення "українськості української держави, частини нашої державної території та забезпечення прав людини незалежно від її етнічної чи релігійної приналежності".

Топ коментарі
+112
Ніякої автономії не треба. Кримська область с повноваженнями, як в усіх. Україна - унітарна держава й точка.
показати весь коментар
24.10.2022 17:48 Відповісти
+74
Ніт.Кримська область України.Вже набавились, вигрібаємо восьмий рік.
показати весь коментар
24.10.2022 17:49 Відповісти
+69
підтримую. автономій вже досить. наїлись, дякуєм.
показати весь коментар
24.10.2022 17:49 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 5 з 5
Не бывает унитарных государств с автономиями в составе. Тут либо крестик, либо трусы.

Ещё раз. Нужна тебе крымско-татарская автономия - иди за неё и воюй, не отсиживайся.
показати весь коментар
25.10.2022 00:50 Відповісти
Насправді. Саме це і реалізоване зараз у Конституції України - автономія у складі унітарної держави.

Мене це теж постійно турбувало. Юристи пояснили, що усе залежить від того, як ця автономія реалізована (прописані її права). По Конституції, території можуть вийти тільки після загальнодержавного референдуму.

Те, що учудила рф у 2014 р., звичайна анексія, з намаганням загорнути її у правильну обгортку. Тобто звичайний злочин міжнородного масштабу.
показати весь коментар
25.10.2022 11:23 Відповісти
Він на цю ідею все своє життя поклав ще з молоду. Поцікавтеся його біографію. Так що, не варто. Втим, я згоден - ніяких автономій. Дай їм національно-культурну автономію - турки прийдуть визволяти. На Крим Ердоган давно вже око поклав.
Татар звісно жалко, адже це їх віковічна мрія - відновити свою державу, яку росіяни знащали 300 років назад, але ... тільки область - і ніяких автономій. Україна - унітарна держава.
А національно-культурну автономію можна і в унітарній державі створити, без автономних територій.
показати весь коментар
07.04.2023 11:24 Відповісти
Читайте внимательно прежде чем всех кацапами называть.
Национально-территориальную автономию они хотят. Национально-территориальная и национально-культурная, это как говорят в Одессе, две большие разницы.
показати весь коментар
25.10.2022 07:01 Відповісти
Да прям "так само". Многие татары отлично сейчас живут под оккупацией. Им автономию сегодня, а завтра они отделятся. Украина - унитарное государство
показати весь коментар
25.10.2022 00:27 Відповісти
1. Зрадники є всюди. Але кількість зрадників серед українців-киримли в рази менша за кількість зрадників серед українців-русин. А про москалів з українським паспортом взагалі і розмовляти нема чого.

2. Ніхто не ставить під сумнів той факт що Україна - унітарна держава. Меджеліс веде діалог про створення національно-культурної автономії у складі унітарної держави. Тобто володіння мовою киримли як умова для зайняття державної посади в Криму, але процедура виходу Криму зі складу України залишається незмінною (загальнодержавний референдум)
показати весь коментар
25.10.2022 00:31 Відповісти
Ви самі розумієте всю дикість цього:

"Тобто володіння мовою киримли як умова для зайняття державної посади в Криму, але процедура виходу Криму зі складу України залишається незмінною (загальнодержавний референдум)"

це ж автоматично призведе до того що усі державні посади в Криму будуть зайняті виключно кримськими татарами. Хоча їх не більше 10% населення. Це майже нацизм)

Ніякого представниства українців у владі Криму. Але все добре ми унітарна країна)

Василь - здається мені ти бот кацапський, чи ще якийсь.

Бо щось від цьго всього дурненько пахне. І твої закиди до російськомовних українців - це кремлівський наратив. Вони хочуть нас розділяти. На східняків, західняків, південних і північних, по мові, по вірі.. а тепер ще кримчаків добавили?

Коротше - передай своїм кураторам - це не спрацює )
показати весь коментар
25.10.2022 03:02 Відповісти
Не треба так хвилюватися, Україна завжди буде Україною, вчити кримську мову легше ніж китайську це факт).
показати весь коментар
25.10.2022 17:05 Відповісти
я не хвилююсь, боте кацапський)

чого мені хвилюватись, якщо всі ці хотєлкі не буде реалізовано.

так що можете кудкудахати скільки завгодно)
показати весь коментар
25.10.2022 19:33 Відповісти
кудлахтають тут здебільшого кацапські тролі, яким ви підгавкуєте.
показати весь коментар
26.10.2022 05:07 Відповісти
Вас не дивує, щов Канаді з двома рівними з історичної точки зору етнічними групами потрібно знати обидві мови не лише в Квебеку, але й повсюди?
показати весь коментар
26.10.2022 05:09 Відповісти
ні не дивує. Порівнювати ситуацію в Канаді і ситуацію в Україні - це безглузда маніпуляція, бо спільного нуль.

мене більше дивує де вась стільки ботів набралося тут і навіщо? хтось хоче ці наративи протиснути у суспільстві. ну хай витрачає гроші, це не спрацює)
показати весь коментар
26.10.2022 18:45 Відповісти
З огляду на те, що ви всюди вбачаєте маніпуляції, не дивно, що вам ввижаються боти. Живіть з заплющении очіма. Якщо нікуди ходити не треба, іноді це навіть зручно.
показати весь коментар
28.10.2022 05:31 Відповісти
Ещё раз, прежде чем писать глупость, посмотрите внимательно. Чубаров говорит о национально-территориальной автономии. Если не видите разницы, то лучше ничего не пишите.
показати весь коментар
25.10.2022 07:03 Відповісти
То спочатку вивчіть, що це таке, а потім лізьте у політологію.
показати весь коментар
26.10.2022 05:06 Відповісти
Расклад такой, примерно 1/3, если не меньше крымских татар за Украину, 1/3 за Россию, и 1/3 не определились, им всё равно, лишь бы жить давали.
Проедьте по дороге Судак- Приморский, через Грушевку. Там каждое второе (если не 2/3) придорожное заведение (гостиница, кафе, ресторан), принадлежит крымским татарам, и процентов 75-80 из них появились в "российском" Крыму. Так, что те, кто хочет себе территориально-национальную автономию очень даже неплохо живут в нынешнем Крыму.
показати весь коментар
25.10.2022 07:36 Відповісти
Це і є осиновий килок у тіло імперії - коли республіка віновлюється не на картинці ТБ,
а повністю зі своєю культурою і мовою. Як що це зроблять Соха, Башкірія, Алтай, Тува,
та інщі прокацапські території, то ніякої імперії не буде.
показати весь коментар
25.10.2022 17:07 Відповісти
нагадати як це було?
у 14 році Україна здала москалям Крим без жодного пгстрілу.
показати весь коментар
24.10.2022 21:28 Відповісти
Не все так просто, але зауваження слушне.
показати весь коментар
24.10.2022 21:35 Відповісти
Ну то чого ж ви не пішли захищати? В Україні тоді не було ні армії, ні засобів. Ото аби ляпнути.
показати весь коментар
24.10.2022 22:05 Відповісти
в той час коли москалі захоплювали Крим і якунович втік, на Майдані знаходилося понад 1 млн. потенційних бійців, готових боронити державу. якби в той час нова влада звернулася за допомогою до українців, знайшлося ще 10 разів по 1 млн.
але нажаль цього не сталося. у тих кулявлобів просто не було яєць щоб роздати млн. "калашів" і спрямувати людей до Криму. проте вони чомусь знайшлися коли почалися події на Донбасі і Майдан перекочував туди. і не тільки "калаши".
показати весь коментар
25.10.2022 05:43 Відповісти
Витак войовничо настроєні. Мабуть з польских окопів пишете.
показати весь коментар
25.10.2022 15:44 Відповісти
поганенький у тебе перекладач і аргументів - кіт насрав.
один із улюблених прийомів кацапських тролів - перехід на особистості.
то тобі куди найближче? за кораблем або пі..дуй?
куйлу привіт 👎👎👎 хай здохне курва
показати весь коментар
25.10.2022 19:32 Відповісти
Ноунейм, зареєстрований в березні цього року, ти там з дзеркалом розмовляєш?
показати весь коментар
26.10.2022 16:54 Відповісти
а було в 14му кому стріляти?
свинособаки аж скавчали так хотіли щоб ми тоді у війну вступили
але в 14му, нажаль, було нікому і нічим воювати, а штатами керував придурок
показати весь коментар
24.10.2022 22:26 Відповісти
з якого року в Україні війна?
якби в 14 не було кому стріляти, зараз би куйлу сраку підтирали.
показати весь коментар
25.10.2022 05:24 Відповісти
скажи спасибо тимошонке
показати весь коментар
24.10.2022 22:48 Відповісти
Україна здала. А киримли захищали, боролися проти окупантів своїми мізерними силами як могли.
показати весь коментар
25.10.2022 00:06 Відповісти
І що ж вони набороли своїми силами ?
ДЕ РЕЗУЛЬТАТ ?
РЕЗУЛЬТАТ - ЖИРНИЙ НУЛЬ !
показати весь коментар
25.10.2022 00:26 Відповісти
Щодо минулого - якби в 2014 році українці-русини підтримали боротьбу українців-киримли то і результат би не забарився. А щодо теперішнього - війна триває. І в цій війні, не зважаючи на те що українці-русини підставили українців-киримли в 2014 році, останні продовжують боротьбу. І результатом боротьби всіх українців (і українців-русин і українців-киримли) буде одна єдина Перемога над окупантом.
показати весь коментар
25.10.2022 00:37 Відповісти
Что самое интересное, украинские партии, типа Руза, закрыли свои отделения в Крыму после 2014 года, а Чубаров (тот самый который требует автономию), отправил вице-премьером в правительство Аксёнова, российского (внимательно читайте - российского, не имеющего на тот момент украинского паспорта) Крымского татарина Ислямова, который якобы должен был защищать интересы крымских татар. И первое, что сказал Ислямов, выступая по телевизору, что: крымские татары теперь будут жить в Великой стране (видео можно найти на ЮТюбе, у меня есть сохраненное). Это он так интересы крымских татар защищал. А предатель Порошенко, потом ислямову дал украинское гражданство, причём Ислямов не отказался от российского (это нарушение Конституции, но ведь Порошенко можно, правда).
И этим вы хотите отдать Крым?
показати весь коментар
25.10.2022 07:52 Відповісти
Кінчай тут зі своєю російською пропагандою. Лише кацап дивиться на українців-русин через Медведчука, на нохчів через Кадирова, а на кримців через Іслямова. А для всіх нормальних людей Медведчук, Кадиров та Іслямов - це звичайні росіяни. Справа в тому що росіяни як нарід - це зграя зрадників національних інтересів.

А оцінювати Порошенка ти взагалі не маєш права. Бо оцінювати колишнього президента України мають право лише українці, а ти - кацап американської резиденції.
показати весь коментар
25.10.2022 17:07 Відповісти
Ха. А как же Порошенко, который дал украинское гражданство не отказавшемуся от российского ислямову. То же самое по московскому комсомольцу муждабаеву.
Порошенко тогда кто и как на кого смотрит.

И не тебе бот рашинский меня учить, что мне делать.
Сначала разберись в чем разница между национально-территориальной автономией и национально-культурной, что бы не путать и не запутывать народ.

Пошёл на...
показати весь коментар
26.10.2022 08:44 Відповісти
вони не чинили збройного опору

то ж так можно сказати що і білоруси боролись з Лукашенком, і кацапи з Путіним)

виходили постояти
показати весь коментар
25.10.2022 02:58 Відповісти
Мене цікавить,скільки татар зараз воює на фронті?Я теж не хочу,щоб українські бійці гинули за чіюсь автономію.
Крим - це Україна,де корінним народом є татари.Українська мова державна,це навіть не обгоаорюється.
показати весь коментар
25.10.2022 04:49 Відповісти
Ха ! Побачимо, що потім почнеться ! Команді Зе* ************ голоси у 2024р. і понесеться ...
Знову про права російськомовних, угорців, киримли ...
показати весь коментар
24.10.2022 21:38 Відповісти
На відміну від кацапів і угорців, кримці - коріний народ. Що не означає, що зекоманда не потребуватиме їх голосів.
показати весь коментар
26.10.2022 05:05 Відповісти
і я про це ... читайте уважно, будь ласка ...
показати весь коментар
26.10.2022 15:54 Відповісти
Автономія це як? Ми будемо керувати за ваші гроші, і якщо якісь проблеми, то ваша армія буде нас захищати?
показати весь коментар
24.10.2022 22:07 Відповісти
Совсем не так. Сначала национальная автономия, потом самоопределение крымско-татарского народа с выходом из состава Украины, а потом присоединение к Турции, или вхождение в пан-тюркский союз.
показати весь коментар
24.10.2022 22:45 Відповісти
"Савсєм нє так. Сначала украінская нацианальная автаномія в саставє СССР, патом самаапрєдєлєніє украінскава народа с вихадам із састава СССР, а патом прісаєдінєніє к Расіі ілі вхаждєніє в саюзнає гасударство Расіі і Бєларусіі" - тобі подібні денаціоналізовані кацапомовні кацапи не розуміють що відмінність між киримли і турками така само як між ними і українцями.
показати весь коментар
24.10.2022 22:51 Відповісти
Я в сортах тюрков не разбираюсь. У этой автономии цель одна-единственная. Это отделение от Украины.
показати весь коментар
24.10.2022 22:57 Відповісти
А патом літак збили МАУ, а патом турция гадіт Україні як може, семіти
показати весь коментар
24.10.2022 23:03 Відповісти
Розмовляють https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D1%80%D0%B8%D0%BC%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%82%D0%B0%D1%82%D0%B0%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0 кримськотатарською мовою , яка входить до https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D1%8E%D1%80%D0%BA%D1%81%D1%8C%D0%BA%D1%96_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B8 тюркської мовної сім'ї .

Релігіяhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%86%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%BC Іслам https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1%83%D0%BD%D0%BD%D1%96%D0%B7%D0%BC суннітського толку https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A5%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D1%84%D1%96%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BC%D0%B0%D0%B7%D0%B3%D0%B0%D0%B1 ханафійського мазгабу

Упс !!
показати весь коментар
26.10.2022 15:57 Відповісти
Ні, Тільки Кримська область!!!!
показати весь коментар
24.10.2022 22:12 Відповісти
досить автономій. чому самі не борються за свої права в окупації у рашки. сидять тихо лиш мрують про незалежність на чужий рахунок. крим це область України
показати весь коментар
24.10.2022 22:27 Відповісти
Якраз саме киримли боролися в 2014 році проти окупації Криму. Краще за русинських українців. Зараз серед ЗСУ немалий відсоток киримли. Також в підпіллі кримському немалий відсоток киримли. Тож не пиши дурниць.
показати весь коментар
24.10.2022 22:47 Відповісти
ты брешешь бот кацапский
показати весь коментар
24.10.2022 22:49 Відповісти
Сколько татарских батальонов в ЗСУ?
показати весь коментар
24.10.2022 23:05 Відповісти
Жодного. Тому що татарстан в росії. А киримли - це не маючий відношення до татар корінний український нарід який воює в ЗСУ на рівних з русинськими етносами: гуцулами, волинянами, запорожцями.
показати весь коментар
24.10.2022 23:23 Відповісти
Ну тогда и не требуйте к себе особенного отношения, если вы такие же, как и все мы - украинцы. Короче, хер вам, а не автономия.
показати весь коментар
24.10.2022 23:35 Відповісти
Киримли - це корінний український нарід. І саме тому він має право на національно-культурну автономію у складі унітарної України. Але себе (кацапомовного кацапа) з нами (українцями русинськими та половецькими) не рівняй. Те що ти більш ніж за пів року після кацапської навали продовжуєш писати мовою окупанта і розводити кацапські наративи - ще одне нагадування про те за що русинські та половецькі українці воюють. А воюють вони за те щоб помножити на нуль кількість отаких як ти окупантів.
показати весь коментар
24.10.2022 23:43 Відповісти
киримли не жили протягом двох-трьох останніх століть на території всього півострова. І про національно-культурну автономію можна говорити в певних районах проживання. А не у всій області.
Ми стільки своєї землі і історії віддали рукотворним морям, аби вода в Крим пішла. А отже то і наша земля, а не лише киримли. Більшість киримли проживають в туреччині. І якщо віддати Крим виключно в руки киримли, то це - віддати Крим туркам. Навіть за часів ханства такого не було.
показати весь коментар
25.10.2022 00:25 Відповісти
Про національно-культурну автономію українців-киримли треба говорити саме у всьому Криму. Але ніхто не говорить про те щоб віддавати Крим виключно в руки киримли. Питання лише в тому що українець-русин який хоче займати владну посаду в Криму має вивчити мову та культуру киримли. Так само як і українець-киримли має знати державну мову і культуру. Це симбіоз який Меджеліс прагне створити саме для захисту власної культури від окупаційних впливів, в тому числі від турецького. Симбіоз в якому розвиток культури киримли невід'ємний від українського націоналізму.
показати весь коментар
25.10.2022 00:42 Відповісти
Василь Петренко 873eaed9, вот не хочется оскорблять, но такие как ты по другому не понимают.
Ещё раз, для февралей, читай внимательно. Рефатка требует национально-территориальную автономию, а не национально-культурную. Это абсолютно разные вещи. Абсолютно разные понятия сути автономии. Одна на основе нации и территории, то есть, простым и доступным языком: определённая нация на определённой территории; а национально-культурная, не подразумевает территорию, а просто культуру определённой нации.
Вы не видите разницу, или вы проплаченный крымскими татарами тупой бот? Или просто российский бот?
Что не понятно.
Господи. Админ. Отключите это недоразумение.
показати весь коментар
25.10.2022 12:45 Відповісти
Кацап українця не здатен образити. Бо людина ніяк не змінюється незалежно від того скільки на неї кацап бреше. І пишу я не для тобі подібних кацапських брехунів, а для читачів які бажають розібратися, зрозуміти що питання не в назві автономії а в формі державного устрою яку пан Чубаров ніколи не просив змінити. Чубаров ніколи не посягав на унітарний статус України.
показати весь коментар
25.10.2022 16:46 Відповісти
Епт. А те изменения которые требует Чубаров и такие как он, это не изменение строя.
Ещё раз, для недалёких. Национально-территориальная и национально-культурная, это разные автономии. Изменения которые требуют крымские татары противоречат статьям Конституции. Что здесь не ясно, бот ты сраный. Я коренной крымчанин в нескольких поколениях, в отличии от тебя. Достал уже. Сначала бы разобрался с понятиями автономий.
показати весь коментар
25.10.2022 17:08 Відповісти
1. Корінні кримчани - це киримли, караїми, кримчаки та українці-русини. А ти - росіянин. Ти кацап. Ти в Криму - чужинець-окупант який не володіє ані державною ані регіональною мовами.

2. Ти можеш брехати скільки завгодно, але Чубаров взагалі не говорить про зміну форми державного устрою з унітарної держави на федеративну. Він говорить про зміни в конституції стосовно особливого статусу мови киримли, зміни органів управління Криму, але не говорить і не збирається говорити про надання киримли права вирішення питання виходу зі складу України. Право вирішувати долю Криму залишається за всім українським народом в цілому.
показати весь коментар
25.10.2022 17:16 Відповісти
Короче. Спорить с некоторыми не интересны.
Автономия в унитарном государстве невозможна по определению, и то что она есть, это упущение 90-х.
Прежде, чем со мной спорить, почитай те изменения которые требуют внести в раздел X Конституции Украины крымские татары. Может поймёшь, если есть чем понимать, что там полное нарушение:
1. Конституции Украины.
2. Прав граждан Украины не крымско-татарской национальности.
3. Основания для возможного отделения от Украины.
И много другого.

Не надо мне отвечать, спорить с крымскотатарско-российским ботом, не имеющим представления о политике и законах, мне не интересно.
Иди подлизываться чубарову, может он ещё тебе проплатит.
показати весь коментар
26.10.2022 08:52 Відповісти
Українці розмовляють українською. Зокрема, киримли з українцями розмовляють українською. На відміну від кацапомовних.
показати весь коментар
26.10.2022 05:01 Відповісти
Некоторые по-мадьярски разговаривают, представляешь? Посмотри пару видосов с фронта, там сплошная русская речь в ЗСУ. Они все предатели?
показати весь коментар
26.10.2022 20:52 Відповісти
Подивітьсе ще більше відосиків і розповісте мені як розмовляють в ЗСУ.
показати весь коментар
28.10.2022 05:15 Відповісти
Особенно доставило крымско-татарское подполье. Это как французское сопротивление. Все о нем слышали, но французов там не видели. После войны выяснилось, что все французы там были евреями.
показати весь коментар
24.10.2022 23:11 Відповісти
Нам, українцям, не має жодного значення що саме вас, кацапів, торкає. Власне, нам і не треба щоб ви, кацапи, бачили або чули про підпілля киримли.
показати весь коментар
24.10.2022 23:25 Відповісти
"василь петренко", який з тебе українець ?
Ти долдониш одне і теж за принципом "нєт, ето нє так!"
Все за вашим катехізисом.
показати весь коментар
25.10.2022 00:29 Відповісти
Кацапам і з третього разу не доходить. Приходиться повторювати елементарні істини
показати весь коментар
25.10.2022 00:32 Відповісти
да це бот кацапський

я бачу що він транслейтером переводить, бо багато кацапських слів проскакує )

"нарід" наприклад)

це кацапська троляка яка хоче розбрат тут посіяти)
показати весь коментар
25.10.2022 03:06 Відповісти
Це вже усiм ясно, турки лiзуть ... як не одна чума, так друга наволоч...
показати весь коментар
24.10.2022 23:00 Відповісти
Киримли - то не турки а корінний український нарід, тобто такі само українці як і гуцули.
показати весь коментар
24.10.2022 23:47 Відповісти
Потом будете верещать что вас Байден силой заставил внедрить себе раковую опухоль в виде автономии? В составе США нет автономий и все равны. Во Франции живут французы, французы-арабы, французы-баски и так далее, там тоже нет автономий. В Крыму живут украинцы татарской русской греческой этничности Ключевое слово ЭТНИЧНОСТИ. Оставив автономию мы закладываем бомбу замедленного действия. Крым не татарский, он многонациональный. Сколько представителей у власти будет от татар должно зависеть от количества проголосовавших а не от территорий.
показати весь коментар
24.10.2022 23:21 Відповісти
Чому якщо людина кацапомовна, вона дурна та неосвічена?

1. Сполучені Держави Америки - союз незалежних держав кожна з яких має власний суверенитет, власне законодавство і власну систему судоустрою. Це набагато більше за національно-культурну автономію у складі унітарної держави.

2. Киримли вже навіть на законодавчому рівні визнані корінним народом України. Тож нема сенсу порівнювати їх з греками та кацапами.

3. Не існує в природі ніякої "русскай етнічнасті". Етноси виникають впродовж тривалого історичного розвитку, а нинішні денаціоналізовані манкурти які називають себе "русскімі" не мають навіть умов формування етносу.
показати весь коментар
24.10.2022 23:54 Відповісти
Твоя рашистська думка про те що росіяни мають мати представників влади в залежності від кількості проголосувавших росіян з українським паспортом українців не цікавить.

Національно-культурна автономія киримли має бути створена саме тому щоб ви, кацапи, не мали представників у владі доки не вивчите державну мову та мову киримли.
показати весь коментар
24.10.2022 23:56 Відповісти
Ніяких "русскіх" не існує. Існують лише українці та росіяни (яких в ЗСУ називають п*дорами)
показати весь коментар
24.10.2022 23:58 Відповісти
Підтримую ідею звичайної Кримської області України.
показати весь коментар
24.10.2022 23:46 Відповісти
Ну так идите и берите свою автономию, или хотите получить её сидя на жопе ровно?
показати весь коментар
25.10.2022 00:00 Відповісти
Ніяких змін до Конституцііі. Вона у нас досконала.

Американці жодного разу не змінювали свою Конституцію і живуть і не гудуть.
показати весь коментар
25.10.2022 00:25 Відповісти
Иди на фиг с автономией
показати весь коментар
25.10.2022 00:25 Відповісти
А Чому Це Чубаров саме зараз питання підіймає..
Наче не часі..він щось знає?
показати весь коментар
25.10.2022 01:13 Відповісти
там замешани турки
показати весь коментар
25.10.2022 19:42 Відповісти
Коротше, не сперичайтеся з цими ботами що тут налетіли і топлять за автономію. Їх тут як мінімум 3. Але видно що це заказуха. Ще й транслейтером на українську перекладають свої наративчики.

Просто відправляйте у СПАМ.
показати весь коментар
25.10.2022 03:10 Відповісти
Уберите уже из политики этого гэбэшника. Крым - обычная область.
Чубаров провокатор, хочет на международном уровне перессорить украинцев.
показати весь коментар
25.10.2022 06:54 Відповісти
І чим ми тоді відрізняємося від русні, якщо боїмося дати національну автономію кримським татарам? Боїмося, що мову вчити доведеться? Так русня теж українську не хоче вчити. Боїмося, що це буде нагадувати сценарій Путіна по федералізації України? А як же тоді бути з тим, що ми визнаємо Ічкерію?
Давайте випишемо такі закони, зробимо такий рівень життя, щоб кримчани захотіли жити разом з українцями.
показати весь коментар
25.10.2022 10:07 Відповісти
Ічкерія це автономія у складі РФ, ваапщє-то. Вже оформлена кордонами і Конституцією.

Киримли 10% від кількості жителів Криму.

Мову киримли пропонують вивчати у Криму, а не по усій Україні.

План Пу по федералізації України то брєд сивої кобили, який не влазить в жодні рамки міжнародних договорів і порядків. Мало того, навіть законодавству РФ протирічить.
показати весь коментар
25.10.2022 11:33 Відповісти
Очень бы хотелось, чтобы вы прочитали предлагаемые крымскими татарами изменения в Конституцию Украины.
Если очень кратко, то их предложения нарушают статьи, которые изменять нельзя по этой же Конституции. Например они хотят себе больше прав по национальному признаку, что противоречит статьям Конституции Украины в части равных прав для граждан государства, и в части того, что изменять статьи в худшую сторону, т.е. с ущемлением прав нельзя.
Чубаров и ему подобные или не знают конституцию, или просто плюют на неё, а соответственно и на Украину. Ну а дальше выбирайте, что вас больше устраивает.
Меня например крымскотатарская автономия не устраивает, тем более принятая с нарушениями основного закона.
показати весь коментар
25.10.2022 12:52 Відповісти
За национальную автономию татарам нужно бороться с оккупантами с оружием в руках, а не сидеть и ждать пока им ее принесут на тарелочке с голубой каемочой! Если крымско-татарский не окажет массовогго активного сопротивления оккупантам, значит он и не заслуживает нацональной автономии!
показати весь коментар
25.10.2022 10:17 Відповісти
Поэтому Чубаров и требует автономию чтобы было за что бороться. А то хрен редьки не слаще.
показати весь коментар
25.10.2022 10:24 Відповісти
Прежде, чем что-то требывать, нужно доказать и показать, что ДОСТОИН (речь не о Чубарове, а о крымско-татарском народе в целом, заслуги предков потомкам не засчитываются)!
показати весь коментар
25.10.2022 10:39 Відповісти
Потом этот коренной народ потребует независимости и будет как с Косово. Даже никаких бомб не понадобится.
показати весь коментар
25.10.2022 10:17 Відповісти
Чубаров на саміті "Кримська платформа" у Загребі запропонував внести зміни до Конституції щодо статусу Криму як національно-територіальної автономії у складі України.
показати весь коментар
25.10.2022 11:35 Відповісти
Чесно кажучи, Крим буде тих, хто його відвоює.
А воюють поки що українці.
Татари є, але їх дуже мало.
показати весь коментар
25.10.2022 16:35 Відповісти
Лучше татарскимй, чем расийский!
показати весь коментар
25.10.2022 16:57 Відповісти
Сторінка 5 з 5