10122 відвідувача онлайн

Словаччина передала Україні перші чотири МіГ-29

міг29

Перші чотири винищувачі МіГ-29 передала Україні Словаччина.

Про це повідомили у міністерстві оборони, передає Цензор.НЕТ.

"Дякую всім причетним за чудову професійну роботу. Словаччина на правильному боці, і цим жестом ми як країна вписалися великими літерами в сучасну світову історію", - заявив очільник Міноборони Ярослав Надь.

"Найближчими тижнями решту літаків буде передано Україні, але з оперативних причин у міністерстві не надають жодних подробиць. Їхня передача буде підтверджена одразу після безпечної передачі українській стороні, як і в цьому випадку", - йдеться в повідомленні.

Нагадаємо, раніше уряд Словаччини схвалив передачу Україні 13 винищувачів МіГ-29.

Топ коментарі
+39
Мы это не забудем Словакия. Подяка вам
показати весь коментар
23.03.2023 15:23 Відповісти
+24
Роками працювали кузьмуки, єханурови, тарани, гриценки: завдяки їх зусиллям, декількасот літаків, або утилізували, або продали!
показати весь коментар
23.03.2023 15:24 Відповісти
+17
Мені здається, що це перша передача саме літаків Україні від західних союзників.
Нехай навіть і радянських літаків.
Головне сам факт початку постачання літаків.
Гадаю, з часом навіть дадуть західні зразки літаків.
показати весь коментар
23.03.2023 15:27 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Мы это не забудем Словакия. Подяка вам
показати весь коментар
23.03.2023 15:23 Відповісти
ОСЬ ВОНИ...ПЕРША ЧЕТВІРКА СОКОЛІВ!!

https://youtu.be/ubl2sRgUS1U
показати весь коментар
23.03.2023 22:41 Відповісти
Роками працювали кузьмуки, єханурови, тарани, гриценки: завдяки їх зусиллям, декількасот літаків, або утилізували, або продали!
показати весь коментар
23.03.2023 15:24 Відповісти
показати весь коментар
23.03.2023 15:35 Відповісти
І зараз досить "поважні люди", на державних пенсіях. Харахоряться на телеканалах, експерти *******. Деякі навіть офіцери.
показати весь коментар
23.03.2023 15:36 Відповісти
не всіх згадав , ще були лебедєв і соломатін , з російськими паспортами , які майже відкрито співпрацювали з ФСБ .
показати весь коментар
23.03.2023 18:22 Відповісти
шо знач "співпрацювали"? вони і були ФСБ/ГРУ
показати весь коментар
23.03.2023 21:04 Відповісти
Про Гриценко Вы зря, при нем пилоты нашей части начали в состве звеньев летать, а самолеты начали проходить полный цикл ремонта, а не КоВР.
показати весь коментар
24.03.2023 08:21 Відповісти
Найбільше літаків утилізували саме при міністрі оборони Гриценко.
Це не пусті слова: подивіться статистику.
показати весь коментар
24.03.2023 10:13 Відповісти
На посту министра обороны Гриценко занялся вопросами финансирования и реформирования Вооружённых сил Украины. В 2005 году, впервые за последние годы, армия была профинансирована в полном объёме, а в 2006 году её бюджет вырос на 51 % и достиг 8,9 млрд гривен. По сравнению с 2004 годом, в 2005 году показатели боевой подготовки выросли в среднем на 40-50 %[21][26]. В мае 2007 года Гриценко высказался в поддержку идеи закона о введении выплаты компенсации вместо прохождения срочной воинской службы[28].

Гриценко активно поддерживал идею вступления Украины в Североатлантический альянс[1][8][29]. В ноябре 2005 года Гриценко заявил о намерении завершить разработку Плана действий в отношении членства в НАТО к марту 2006 года[30], но в начале 2006 года из-за приближавшихся парламентских выборов депутаты отказывались рассматривать законы, касавшиеся сотрудничества Украины с НАТО[26]. В августе 2006 года в текст Универсала национального единства был включён пункт о выполнении Плана действий в отношении членства в НАТО, но в сентябре 2006 года во время своей поездки в Брюссель Янукович заявил о переносе плана на неопределённое время[31]. Тем не менее, Гриценко не отказался от идеи вступления Украины в НАТО[32].
показати весь коментар
24.03.2023 10:53 Відповісти
Я знаю, що армія у 2014 році фактично не існувала: підрозділи були неукомплектовані технікою, озброєннями, офіцерами, рівень підготовки особового складу був вкрай низьким, мотивація відсутня.
показати весь коментар
24.03.2023 12:20 Відповісти
Да, потому что при януковоще и лебедеве армия целенаправленно уничтожалась
показати весь коментар
24.03.2023 12:24 Відповісти
Зараз гриценка не чути.
Але як закінчиться війна, він з'явиться.
І буде розповідати в своєму стилі: от якби я це робив, жодних проблем би не було!
Але зараз жодного слова.
показати весь коментар
24.03.2023 12:28 Відповісти
Як би, як би... Клован сейчас всем расскажет почем нынче зепобеда народу Украины обходится...
показати весь коментар
24.03.2023 12:42 Відповісти
Мені здається, що це перша передача саме літаків Україні від західних союзників.
Нехай навіть і радянських літаків.
Головне сам факт початку постачання літаків.
Гадаю, з часом навіть дадуть західні зразки літаків.
показати весь коментар
23.03.2023 15:27 Відповісти
Це не перша,і навіть офіційно не перша...А не офіційно нам колись пізніше розкажуть.А ми дякуєм всім хто допомагає.
показати весь коментар
23.03.2023 16:06 Відповісти
А хто офіційно, до цього, передав бойові літаки Україні?
показати весь коментар
23.03.2023 16:18 Відповісти
Північна Македонія. Здається, ще влітку минлого року. Пару дні тому була новина про це.
показати весь коментар
23.03.2023 16:28 Відповісти
Теж 4 МІГа. Це ті літаки, що вони в нас за кілька років перед тим купили.
показати весь коментар
23.03.2023 16:29 Відповісти
4 штурмовика Су-25.
показати весь коментар
23.03.2023 16:38 Відповісти
неофіційно
показати весь коментар
23.03.2023 20:26 Відповісти
Дорога ложка до обіду
показати весь коментар
23.03.2023 15:44 Відповісти
дякуй, а не вийо*уйся
показати весь коментар
23.03.2023 16:00 Відповісти
Телепню, спочатку навчись спілкуватись, бо я констатував факт ... і звісно я дякую США , що вони в замін МІГ-29 , котрі нам передає Словаччина дасть їм новітні ударні гелікоптери зі знижкою 2/3, рахуй , що замість старого і вже списаного ,,непотрібу'' вони отримають ну дуже за дешево ******* гелікоптери . Звісно нам Міги дуже потрібні , але треба на все дивитись з розумом , та й не ображати людей котрих не знаєш , і звісно вибач що перейшов наТИ .
показати весь коментар
23.03.2023 16:58 Відповісти
Нам що,хтось щьось винен?Ми поки що не в НАТО.Кажи "дякую" і не шастай по чужим каструлям...
показати весь коментар
23.03.2023 17:45 Відповісти
Ще один лобуряка ... да як же ви не розумієте , що я дійсно дякую , алея ще би більше дякував якби нам їх дали раніше , і до речі нам дійсно винні , маю на увазі ВЖЕ ВИННі , бо ми захищаємо їх, кров'ю наших людей , винні , що своєю поведінкою виростили цього ***** і довели до цього .
показати весь коментар
23.03.2023 18:46 Відповісти
1. Якщо не раніше , то що , вже не потрібні ? ((
2. Захищають ЗСУ , а не ви особисто , тому "ми " у вашому коментареві не зовсім доречно ; може допомагаєте захисникам , не заперечую , але не розписуйтеся за тих хто дійсно свою кров проливає .
3. Винні не європейці , а ті недороблені що у 2019 клоуна обрали , а потім іржали до кінця лютого 2022 " **************** " ; саме вони ***** довели до 24.02.2022 , це воно своїм коментарем , на питання чому у 2014 не здійснили такого масштабного вторгнення , відповіло......... бо не мали можливості ((
показати весь коментар
23.03.2023 20:54 Відповісти
Будь ласка прочитайте уважно мій допис ... захищаємо ми (Україна) ,,кров'ю наших людей '', що тут не так , хіба Ви не згодні ? ... де я писав ,що проливаю свою кров ?... де я писав , що літаки нам не потрібні ? Люди , що у вас з аналізом, чого приціпились, пошукайте поліна в своїх очах.
показати весь коментар
23.03.2023 21:24 Відповісти
Мені немає потреби уважно читати ваш коментар ( саме так , а не допис ) , це вам його потрібно уважніше писати : саме не "ми захищаємо " , а так як у дужках "Україна захищає" , тоді все вірно ! І досить вже про ложку до обіду від Європи , краще відберіть її у тих хто нині статки на грабунку ЗСУ заробляє , там не на одну ложку вистачить ((
показати весь коментар
23.03.2023 21:36 Відповісти
Вам пороблено , якого дідька ви до мене " пристібались "? Візьмість і відберіть ложки у всіх , хто 30 років грабував Україну , а не тільки у останніх.
показати весь коментар
23.03.2023 21:48 Відповісти
Пороблено вам коли коментували " не шастай по чужих каструлях" , бумеранг ніхто не забороняв ((
показати весь коментар
23.03.2023 21:58 Відповісти
таки ви не уаажні ,,не шастай по чужим кастрюлям "не мій комент , тай до чого тут бумеранг? раджу Вам зібратись з думками , бо вони у Вас скачуть , як в пісні Газманова(
показати весь коментар
23.03.2023 22:07 Відповісти
Співчуваю вам , навіть не знаю що порадити щоб ваша увага була концентрованою (( Не ваш коментар , не заперечую - під ним ваш срач ! На нього і бумеранг ! Якщо і так не дійшло , то словами одного кацапського барда : "жираф бальшой , яму віднєй " Бувайте , любитель кацапського трубадура ((
показати весь коментар
23.03.2023 22:15 Відповісти
І Вам не хворіти , і також співчуваю...
показати весь коментар
23.03.2023 22:35 Відповісти
Дурень...
показати весь коментар
23.03.2023 20:58 Відповісти
Так отож)))
показати весь коментар
23.03.2023 21:15 Відповісти
Це я про тебе,дурню...
показати весь коментар
23.03.2023 21:16 Відповісти
Ладно не дуйся , все нормально )))
показати весь коментар
23.03.2023 21:27 Відповісти
Нікуя не нормально! Бо шось ти задню включив...
показати весь коментар
23.03.2023 21:34 Відповісти
Таки лобуряка)))
показати весь коментар
23.03.2023 21:42 Відповісти
Після спілкування із ним , підтверджую - 100% !
показати весь коментар
23.03.2023 22:16 Відповісти
..Ви теж від телепня недалеко відбігли!!! Може не знаєте, що всі словацькі машини модифіковані під стандарти НАТО?. Там від радянського тільки два двигуни та планер. Поляки теж..одна бригада модернізована..друга ..німецька..частково. То що...це СПИСАНИЙ НЕПОТРІБ?
показати весь коментар
23.03.2023 22:16 Відповісти
Для нас це не погані пташки , тому і написав що ,,непотріб" , а для них це дійсно списаний непотріб , бо вони модифіковані вже давно , хоч і під системи цілевказання АВАКС , РЛС застарілі , і не конкурують з з новітніми фазованими рішітками і т.д. . Коментар мій був не проти ціх літаків , та й взагалі будь якої допомоги , а того , що це все потрібно на вчора ...
показати весь коментар
23.03.2023 22:48 Відповісти
... Міг-21... індійські...сьогодні модифікуються Ізраілем...теж застарілими локаторами? Словаки навіть списувати свої Міг-29 не збиралися. Там достатньо ******** локатор поставлений. А Ви вже замість словаків їх в *непотріб* записали.... На вчора треба було не зеленого хрипатого уйобка вибирати...а головою думати. А зараз ми хочемо вчора те...що зовсім можуть скоро не дати..якщо гнида продовжить свою тихеньку падлючу справу.
показати весь коментар
23.03.2023 23:02 Відповісти
МІГ-21 доволі не погані літаки , особливо,,БІС" а коли на них поставити ******* електроніку , то взагалі круто ... а до секти ЗЕ я не належу.
показати весь коментар
23.03.2023 23:34 Відповісти
..ну так ізраільтяни і ставлять. Румуни в НАТО... на озброєнні модифіковані Ізраілем Міг-21-2000 . Що ж таке ? Непотріб... хлам? Індуси..маючи Су-30МКІ...Міг-29 модернізують *непотріб* Міг-21.... Може тут щось не те? То може вони ставлять на свої Мігі *старі* локатори..як Ви стверджуєте..стоять на словацьких Міг-29? Отож.... Треба казати про те... про що впевнені.
показати весь коментар
24.03.2023 10:18 Відповісти
Вибачте , я вже втомився , але читав інформацію , що словацькі літаки були модернізовані середнього класу апаратурою ,котра поступається ******** , більше того , немає сенсу витрачати на це (переоснащення) чималі кошти , якщо підтримувати технічний стан конструкцій планера літака , немає можливості з за відсутності комплектуючих . Тож в принципі , цей літак в швидкій перспективі стане хламом , і краще його позбутися , а взамін отримати ******* гелікоптери зі знижкою до 70% , що словаки і роблять .
показати весь коментар
24.03.2023 11:01 Відповісти
Щоб робити такі висновки...якого класу апаратура... про відсутність !!!?? комплектуючих для планера... треба розумітися в авіаційній роботі..а не робити висновки з прочитаного! Такої маячні..що пишуть у СМЗ не завжди і знайти можна. Я Вам навів приклад про Міг-21... ))) Там теж відсутність комплектуючих? Він вже 40 років не випускається... Я вже багато разів писав. Країни НАТО використовують військові літаки не по ресурсу...а по СТАНУ!!! Це тільки ідіоти у рашці..та прилеглих конюшнях ресурси витримують. У США літають машини по 40-50 і більше років. КС-135 виставили строк експлуатації 100!!!! років!!! Смердячі списують літаки..які виробили календарний ресурс... Він налітав всього нічого... а його ріжуть. А про середню...вищого класу... чи найвищого.... апаратуру... ну тут треба розмовляти з експлуатантом..а не з людиною з вулиці. Ви транслюєте те...що десь написано...нічого абсолютно не розуміючі..як воно працює... з чим зв*язано і що треба досягти. Остання фраза..моя. Модернізація словацьких і частково польськіх Мігів дозволила їм ввійти в коло компексного автоматичного ведення бойових дій видів ЗС. Коли Ви цю фразу продумаєте..то більш писати маячні не будете. Смердячі ..навіть Су-57 НЕ МОЖУТЬ працювати в компексному веденні боя!!! От в цьому і вся різниця. І в додаток. У поляків дві бригади Міг-29... Одна на повністью модернізованих... одна на частково. І у них трошки різні завдання... хотя тип один. А далі думайте. І думайте..чому Авакси та беспілотники снують у наших кордонів... Чому на Хаймерсі !!! три військових.... водій.. та два заряджаючих... і командир на 3 одиниці. Чому Хаймерс може стріляти через 1 хвилину після зупинки... І хто ж координати цілей вводить..чи дає... І як це повязати з авіацією взагалі... ))) Багато не написано......
показати весь коментар
24.03.2023 14:18 Відповісти
Звісно , я не в темі , але все життя працював в передовій електроніці , на військових виробництвах , а також в НДІ ,і маю уяву як воно працює , але не дотичний до цього ...
показати весь коментар
24.03.2023 19:27 Відповісти
З приводу Міг-21 , думаю , що індуси використовують донорство , бо в свій час закупили їх багато , але це мої припущення , стверджувати не буду
показати весь коментар
24.03.2023 19:30 Відповісти
.. Там від Міг-21 залишився тільки фюзеляж. Кілька повітряних сутичок з пакистанськими ВПС показали низьку бойову спроможність Су-30МКІ. Напрочуд Міг-21 показав себе у боях дуже ефективно. Тому індуси і пішли на цей крок. Міг-21-2000..це машина зовсім іншого класу ..ніж тей старий радянський Міг-21. І не забувайте... що літак конструюється і виробляється для пілота середнього рівня! Вони будуть воювати і воюють. Літати хвостом назад... виконувати різні Кобри... тощо у бою ніхто не буде. Це авіаційний цирк... де виступають клоуни ... А в бою... чим дальше побачити.чим дальше пустити ракету..чим бистріше щезнути. Ніхто ганятися друг за другом..як у часи ВОВ не буде. А наше суспіьство сприймає авіацію ще тим часом. Ви ж чули... Будемо бомбити як у Сириї... ковровим ...))) А хрена з два... І близько не підходять до кордонів України...бо знають... що підійдуть... то з десяти вісім точно не повернуться...))) Це в Сириї з 10000 метрів **геройські** сипали на людей по 10 тон ФАБ-500. А в свій час в Афганістані ФАБ-9000 кидали...*героїчно*. Час не той..і війна не та..)))
показати весь коментар
24.03.2023 19:48 Відповісти
.. Ви так і не схотіли збагнути..чому я використав словосполучення *комплексне ведення бою*...чому поряд з літаком згадав Хаймерс...вказав на кількість осіб екіпажу Хаймерса..та не згадав слова *автоматика*... ))) Ви не схотіли подумати... То звяжіть вже Вашу електроніку з війною... реальною... Війною машин...де остаточні рішення використання будь якої техніки в бою приймає людина..а техніка працює разом... авіація з танками... ППО..з піхотою та РЕБ... От кухня працює самостійно...Все інше в ******** армії разом.
показати весь коментар
24.03.2023 19:37 Відповісти
Звідки такі висновки , що я навіть не збагнув, хоча ви мені нічого нового не сказали , крім деяких подробиць. Бачу ,що ви в темі , а я розуміюсь на цьому в рамках загальнодоступної інформації , котра так чи інакше дає мені уяву комплексного ведення бою ,хоча звісно не на такому рівні як мабуть Ви.
показати весь коментар
24.03.2023 19:59 Відповісти
Саме так , головне щоб ти бачив далеко , а тебе не бачили і ти при цьому міг нанести ураження , і в ближній бій вступати немає потреби... про бомби ФАБ-500 маю уяву ,служив в Шинданті(ДРА) 81-83 роки...
показати весь коментар
24.03.2023 20:14 Відповісти
доречі літаки були Міг21біс , Су25, і Міг19 (у афганців)...
показати весь коментар
24.03.2023 20:16 Відповісти
Кабул..1985-86... Ан-12..Ан-26... 50 ОЗАП... Десятки раз сідав у Шинданті...))) У духів у Шинданті були Су-7Б. Су-25 в афганців не було. 19 вже не застав... 21 були в Баграмі... В Шинданті вже не було.
Потім на Іл-76 з СРСР багато разів аж до листопада 1991 року. Потім уже цівільним по всьому Афгану...але вже без Шинданту.
показати весь коментар
24.03.2023 20:31 Відповісти
я на строковій - зв'язок... так , Су-25 у афганців не було
показати весь коментар
24.03.2023 20:42 Відповісти
..ну в Шиндант не пішки прийшли... Мабудь через Кабул Іл-76 з Ташкента..а далі...всім ..чим завгодно! Чи через Кушку...або Хайратон?
показати весь коментар
24.03.2023 21:03 Відповісти
З Ташкента Ил-18 ...
показати весь коментар
24.03.2023 22:25 Відповісти
Додому теж Ил-18 , летовище кажись Тузель , точно не помню вже...
показати весь коментар
24.03.2023 22:30 Відповісти
..ну то Вас по королівські... Не у негерметичному Ан-12...))) Так.. Ташкент-східний..Тузель!
показати весь коментар
24.03.2023 22:35 Відповісти
Так , літак називали ,,офіцерський"... мабуть по королівськи тому , що летіли туди тільки дванадцять строковиків , а додому вісім , всі інші офіцери ,радники , прапорщики та інші.
показати весь коментар
24.03.2023 22:41 Відповісти
..в додачу. Смердячих у Польщі допустили тільки до модернізації паливної системи... бо модифікували вони двигуни. Вся інша модернізація..як апаратури...так і озброєння робилась без смердячих. Вони..смердячі..ще писали листи полякам..що ті не мають права без них модернізувати літаки. Іх ще в 2012 році поляки послали нах....)))
показати весь коментар
23.03.2023 23:09 Відповісти
Телепню , спочатку навчись спілкуватись .
показати весь коментар
23.03.2023 16:06 Відповісти
А польські 4 вже прийшли?
показати весь коментар
23.03.2023 16:27 Відповісти
Дізнаємося пізніше.
показати весь коментар
23.03.2023 16:30 Відповісти
Щиро дякуємо, друзі.
показати весь коментар
23.03.2023 16:32 Відповісти
Велике ДЯКУЮ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
показати весь коментар
23.03.2023 16:52 Відповісти
ДОБРЕ!
показати весь коментар
23.03.2023 16:59 Відповісти
Тьфу - тьфу - тьфу, три раза...через левое плечо.
показати весь коментар
23.03.2023 17:24 Відповісти
Надеюсь они модернизированные под натовские подарки оркам.
показати весь коментар
23.03.2023 20:45 Відповісти
Словацькі всі... польські частково. Одна бригада повністью... друга..німецька...частково. Наші вже частково відлітали учбові на новому обладнанні. Воно значно відрізняється від стандартного.
показати весь коментар
23.03.2023 22:20 Відповісти
Этого мало. Это 10% от необходимого.
F-16 с пилотами с опытом по частному контракту закроют все вопросы по поддержке наступления оптимально по времени и эффективности.
показати весь коментар
24.03.2023 14:40 Відповісти
... сьогодні ми з Вами маємо моживість пофантазувати. Хлопці на Міг-29...Су-25... та Су-24М... вже не кажу про вертушки не фантазують і не сподіваються. У найближчий рік не буде ніяких F-16 ... Бо використовувати його без комплексного використання всіх ЗСУ НЕМОЖЛИВО!!! Це машина комплексної війни... а не щоб літати та кудись стріляти і щось пускати. Це частина ЄДИНОГО цілого... яке зветься військова машина. І саме просте... У нас нема звідки їх експуатувати. На наших ЗПС він не може використовуватися. Дуже ніжна та вразлива машина стосовно якості ЗПС,
показати весь коментар
24.03.2023 14:49 Відповісти
Россия сохранит возможность поражать любую точку Украины, даже если ее склады опустеют полностью. Работает производство ракет. 2, 20, или 50 в месяц, это не важно. Важно знать, что теоретически могут достать.
Исходя из этого надо и исходить. Либо отказаться от авиации, в принципе, либо принять меры. А меры будут точно приняты.
Я думаю, что F-16 будут в Украине в течении полугода и на постоянной основе. Но они нужнее нам уже сегодня!
показати весь коментар
24.03.2023 17:13 Відповісти
Пане Сергію! Я за те ..щоб вони завтра вже були у небі України. Але для Вас це впевненність.. для мене поки казка. Від авіації Україна не відмовиться ніколи... але якою вона буде... покаже час. На сьогодні польські та словацькі машини..це дуже великий внесок у оборону. Ті два наших пілота...що у США .. відпрацьовують програму майбутнього перенавчання... І це далека перспектива.... А потім ще півроку перенавчання мінімум... і на виході сирі..без бойового досвіду пілоти... враховуючи те, що машини другого світу...
показати весь коментар
24.03.2023 18:33 Відповісти
Украина будет буфером и границей золотого миллиарда от одичалых.
Их накроют тазиком, который будут периодически приподнимать и проверять, не поумнели ли?
Нет никакого смысла содержать авиацию в глубине ЕС.
Это в будущем. А в реале сегодня нам нужно выйти на границы 91 года, а потом строить совместную с ЕС систему безопасности.
Запад ибо не может либо не хочет, либо не доверяет. Тут взаимная проблема в слабости помощи и доверия. Сейчас время определяться. Украина показала, что пойдет до конца.
показати весь коментар
24.03.2023 22:25 Відповісти
..згоден з Вами на всі '100500 відсотків...АЛЕ!! Не забувайте..що у дерма держави відвертий дурень з імператорськими замашками вождизму. І його підтримує значна кількість безмозкових шлунків... І дурень своєю поведінкою дуже шкодить майбутнему. Але будемо сподіватися...бо як казав Шарль Де Голль...**всі зміни у державах робить розумна меншість**.
показати весь коментар
24.03.2023 22:39 Відповісти
Я с Шарлем лично не знаком, к сожалению, и мог бы с ним поспорить на эту тему.
Я склоняюсь к мысли, что активное меньшинство всегда победит пассивное большинство.
Это близко, но не совсем то, на что намекаете Вы.
Я подозреваю, что Вы тонко намекаете на Зеленского и все, что порохоботы с ним связывают. Не факт. Могу ошибаться.
Скажу за себя. Я всегда даю шанс более предпочтительному выбору на выборах и никогда не даю второй шанс людям, которые уже обманули мой выбор.
В этом есть важное отличие украинцев свободных в своем выборе и тех, кто упорно держатся за кучерявого олигарха, не замечая его жестких для Украины ошибок.
На следующих выборах я спокойно проголосую за достойного человека, кого я выберу. У порохоботов этого выбора нет. Они, как россияне.
показати весь коментар
24.03.2023 23:06 Відповісти
ні...я не натякаю!!! Я ПРЯМО кажу про дурновате насеення України..яке вибрало відвертого невігласа і позорисько. Крім цього..ще й відвертого ворога..який з моменту свого вступу на пост президента відверто почав нищити державу...зокрема ЗСУ. Це я Вам кажу...людина..яка НАПРЯМУ була зв*язана у тей час з ЗСУ і служила там.. де приймалися остаточні рішення ..зокрема стосовно ВПС ВСУ!!! І я добре знаю...як і що робили для ВПС за Пороха... і що паскуда почала робити зразу після свого призначення. І не треба мені тут казки сопливі втирати. Ви... **вільна людина** вже вибрали ніцість. Тепер пожимаємо плоди ВАШОГО вибору. А наступним Ви... **вільні люди** виберете арестовича чи поровознюка. І я в цьому майже не сумніваюсь. Замість Пороха..Ви вибрали вже...Війну...Кров..і Страждання. Далі Ви виберете..або це ж саме..або ще гірше. Вся надія на воїнів... Може вони щлункам мозок підправлять. Не очікував... що у цілком за адекватними речами може ховатися так тупість! Найкращого..у виборі арестовичей та поворознюків. Ви на інше і не варті.
показати весь коментар
25.03.2023 13:27 Відповісти
показати весь коментар
23.03.2023 22:22 Відповісти
НАТО спокойно может передать самолеты под пилотов, нанятых по частному контракту с Украиной.
показати весь коментар
23.03.2023 22:28 Відповісти
до речі амеріканські пілоти, по контракту, воювали в Китаї проти Японії в другу світову.
не бачу запрошень ні від України, ні від США американських пілотів на таку роботу.
показати весь коментар
24.03.2023 03:48 Відповісти
Этот вопрос уже месяца 3 как на поверхности. Наверняка, он рассматривался той стороной, которая принимает решение. Поэтому нет и запроса.
Не думаю, что Украина отпихивалась бы от такой поддержки и вся заминка именно в запросе.
показати весь коментар
24.03.2023 14:24 Відповісти
зворушливо...
показати весь коментар
24.03.2023 03:45 Відповісти
Молодці!
показати весь коментар
24.03.2023 04:28 Відповісти