16172 відвідувача онлайн
9 431 50

Побиття військового у відділі поліції Києва: прокуратура розпочала кримінальне провадження

насилие,драка,избиение,кулак,мордобой

Про це повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на пресслужбу Київської міської прокуратури.

Як зазначається, за процесуального керівництва Київської міської прокуратури розпочато досудове розслідування за фактом можливих неправомірних дій стосовно військовослужбовця з боку працівників поліції.

Відомості внесено до ЄРДР за ч. 2 ст. 365 КК України - перевищення влади або службових повноважень.

"У мережі інтернет розповсюджено інформацію про затримання військовослужбовця працівниками Шевченківського управління поліції ГУ НП в місті та вчинення ними протиправних дій, пов’язаних із спричиненням військослужбовцю тілесних ушкоджень.

Також було оприлюднено відео з приміщення территоріального відділу поліції, на якому видно момент падіння військовослужбовця на підлогу", - йдеться у повідомленні.

У межах слідства проводяться заходи щодо встановлення обставин інциденту, його учасників та можливих свідків.

Також будуть опрацьовані записи з камер відеоспостереження у Шевченківському управління поліції. Досудове розслідування у кримінальному провадженні здійснюють слідчі ТУ ДБР, розташованого в м. Києві.

Як повідомляв Цензор.НЕТ, у відділі поліції Києва побили військового. Правоохоронці кажуть, що він був напідпитку і поводився агресивно. Розпочато перевірку.

Топ коментарі
+15
Агресивна чи не агресивна поведінка затриманого не несе опцію побиття. До того ж поведінка з фронту має іншу інтерпретацію чим у тилу. Реактивний стан,а не агресія. Поліція тільки і згодна доя охорони маєтків, бо там платять....
показати весь коментар
05.11.2023 12:21 Відповісти
+13
А є покарання для держслужбовців які в робочий час і на робочому місці спілкуються не державною мовою?! Пздц, у нас столиця говорить ворожим "язиком", це якби поляк приїхав у Варшаву і замість польської почув там всюди німецьку, о то він би офуїв. А у нас засилля руского язика, і в чому московити не праві коли говорять про ""адін нарот" коли в нас столиця розмовляє ворожим язиком?!
показати весь коментар
05.11.2023 12:18 Відповісти
+13
Всі поліцейські, митники і т.п. мають пройти через фронт, а мобілізовані нехай замінять тих, хто буде відправлений на фронт і так всіх тилових "силовиків" без виключення. Нехай відпрацьовують свої пільги та ранні пенсії, а не ховаються за спинами мобілізованих цивільних.
показати весь коментар
05.11.2023 12:35 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Армія це не місце для українськоє поганні, а місце де найкращі з нас захищають свої сім'ї, культуру, землю й майбутнє.
показати весь коментар
05.11.2023 12:26 Відповісти
Покладемо найкращих і сумлінно збережемо наволоч. Виглядає , як якийсь жахливий план.
показати весь коментар
05.11.2023 12:31 Відповісти
Проблема наволочі на виших цивільних плечах. ***** військовим підсувать *******, якщо і так не солодко? Ви ***** на гражданкі їм ради дать не можете, а військові в умовах війни в перервах між важкою роботою і смертельнонебезпечною роботою мають виховувать уродів?
показати весь коментар
05.11.2023 12:36 Відповісти
я вважаю, що підсовувать нашим воякам цих гидотних поліцаїв не треба. А відібрати телефони щоб не передавали нікому нічого - і рити окопи. Зброю їм давати не можна, а рискалі - саме то
показати весь коментар
05.11.2023 12:38 Відповісти
Це нереальні фантазії людей далеких від хаосу війни. Тобто над головою покидька 24/7 ви поставити людину, якій більш нема чим займатись? Війна це не тюрма, тут стін і відеокамер немає. Єдине, що рятує людей це їх воля, здібності, віра в ближнього і удача. 1 падаль може зпаганити життя або й взагалі привести до знищення підрозділу.
показати весь коментар
05.11.2023 12:47 Відповісти
я з вами погоджуюсь, але ви вважаєте, що ми в безпеці - і наші діти, які ще малі - в безпеці з такою сволотою-поліцаями над нами? ну може в тюрму... хай хоч рукавиці шиють
показати весь коментар
05.11.2023 14:01 Відповісти
Це брехня, є командири які пропонують підготувати відповідні підрозділи з цих "вершків" суспільства, але ні. Ви думали, на який контингент нам очікувати після війни, коли загинуть найкращі? Вже відчувається негатив.
показати весь коментар
05.11.2023 12:41 Відповісти
Підготувати підрозділи штрафників, які потім прийдуть до вас в гості до вашого прифронтового дому й дадуть скуштувати всі їх чесноти? Армія це не місце для страти злочинців. Нехєр перекладать проблемт з дурної цивільної голови на забиту жахами війни голрву військового.
показати весь коментар
05.11.2023 12:51 Відповісти
Совковий вислів "прокуратура розпочала кримінальне провадження". Насправді після проведеної ще з-за Луценка реформи прокуратура на веде жодних слідчих дій, лише наглядає за їх законністю. Слідчі дії ведуть інші слідчі органи, в конкретному випадку - ДБР.
показати весь коментар
05.11.2023 12:15 Відповісти
Де це прокуратура наглядає за законістю? Функція нагляду давно урізана. Зараз прокуратура фактично процесуальна сторона обвинувачення в суді без інших реальних функцій.
показати весь коментар
05.11.2023 12:31 Відповісти
то на *** цих прокурворів при кориті така маса? А потім ще й пенсії величезні.
показати весь коментар
05.11.2023 13:42 Відповісти
А є покарання для держслужбовців які в робочий час і на робочому місці спілкуються не державною мовою?! Пздц, у нас столиця говорить ворожим "язиком", це якби поляк приїхав у Варшаву і замість польської почув там всюди німецьку, о то він би офуїв. А у нас засилля руского язика, і в чому московити не праві коли говорять про ""адін нарот" коли в нас столиця розмовляє ворожим язиком?!
показати весь коментар
05.11.2023 12:18 Відповісти
Війна почалася не із-за мови і не із-за "єдиного народу". Це недолугі вигадки пуйла, щоб виправдати свою територіальну, імперську експансію і спробу відтворити срср, а ти проковтнув.
показати весь коментар
05.11.2023 14:17 Відповісти
Всім, хто пише - «відправити на фронт!!!»
Ну, тобто, всі розуміють, що відправити захищати батьківщину - це є покаранням, і ті, хто зараз служить, є «програними» людьми.

Не треба відмовлятись, ми і самі це розуміємо. Як там, - «Віримо у ЗСУ!».
Усіх покидьків, порушників закону, уродів - всіх до лав збройних сил, на перегній, як кажуть.

Шо ви хочете… таке воно і є. Це не для всіх, тому що цей принцип таки працює. На жаль.
показати весь коментар
05.11.2023 12:21 Відповісти
І фундаментом даної думки є попереднє прийняття смерті військових типу вони витратний матеріал, типу це загальноприйнята необхідність, а не прояв благородного героїзму військових. Суспільство звернуло не туди і це огидно.
показати весь коментар
05.11.2023 12:41 Відповісти
А хто туди це суспільство звернув, не ті хто називає мобілізованих військових просто ресурсом?
показати весь коментар
05.11.2023 13:06 Відповісти
А ресурсом їх рахують і називать отци-камандіри, які потім шикують їх, щоб зручніше було утилізувати, приїжджають з перевірками на наявність вафєльних палатєнєц, сініх ваєних адєял і так далі, бо «родіна дала, а ти ******* і тєпєрь надо кучу бумагі пісать… гаварітє, шо моєтєсь раз в нєдєлю і пастельноє у вас забірают на стірку в другую часть» бо йому треба списати паливо та на прання і таке інше, їжа, за яку тут всираються всі, - була і є гівном. Відношення як до програних у карти на тюрмі. Так шо, що ви хочете.

Ідіть, хлопці, служити, тут мед. Рай. Ще й дебілів сюди всіх треба, хто бухає, хто судимий, хто порушник закону. Всім повістки! Зробимо їх разом
показати весь коментар
05.11.2023 13:36 Відповісти
На передовій є місця де у нас недостатньо арти і БП ... штрафбати б не помішали з таких підготовлених бійців як ці мєнти.... а то часто сидять в окопах під обстрілами кращі частини, які б згодились на інших ділянках....
показати весь коментар
05.11.2023 13:04 Відповісти
Знаєте, я впевнений, що в нас знову зʼявляться черги з бажаючих служити, якщо обʼявити набір дзаградотрядів до тих штрафбатів.
показати весь коментар
05.11.2023 13:28 Відповісти
Агресивна чи не агресивна поведінка затриманого не несе опцію побиття. До того ж поведінка з фронту має іншу інтерпретацію чим у тилу. Реактивний стан,а не агресія. Поліція тільки і згодна доя охорони маєтків, бо там платять....
показати весь коментар
05.11.2023 12:21 Відповісти
Поліція за гроші чи за сумлінням охороняє об'єкти вороша України Медведчука на Закарпатті і не тіььки!
показати весь коментар
05.11.2023 12:26 Відповісти
Мента на фронт-копать окопы и блиндажи за кашу и минимальную зарплату.
показати весь коментар
05.11.2023 12:23 Відповісти
При порошенко і авакова(голова мвс)такого не було.
показати весь коментар
05.11.2023 12:30 Відповісти
Сьогодні зрання така свиня підпирала стіну у метро, ноги іксом, геть атрофовані. Розіжралися тилові щурі під час війни, фіз.підготовка за хабарі напевне. Для чого ждунів зп рашки тримають Санич і Борісич у тилу,зовсім не загадка.
показати весь коментар
05.11.2023 12:35 Відповісти
Всі поліцейські, митники і т.п. мають пройти через фронт, а мобілізовані нехай замінять тих, хто буде відправлений на фронт і так всіх тилових "силовиків" без виключення. Нехай відпрацьовують свої пільги та ранні пенсії, а не ховаються за спинами мобілізованих цивільних.
показати весь коментар
05.11.2023 12:35 Відповісти
поліція вже почала тренуватись ...оманський сценарій
показати весь коментар
05.11.2023 12:36 Відповісти
"Бригади наступу"
показати весь коментар
05.11.2023 13:24 Відповісти
Увесь відділок в Авдіївку. Особливо начальника. Нехай там "погеройствують".
показати весь коментар
05.11.2023 12:39 Відповісти
Поліцаїв стільки не потрібно більшу половину треба відправляти на передову і провести ротацію.
показати весь коментар
05.11.2023 12:44 Відповісти
У нас на днях хвалилися, як в якомусь селі створили додаткову дільницю (нібито за допомогою приватних коштів) - кілька здорових биків либилися в камери та тішилися, що мають теплі посади в практично порожньому селі і бронь від мобілізації. Так само в обласному центрі створюють додаткові робочі місця для копів-переселенців, аби лиш їм не довелося воювати.
показати весь коментар
05.11.2023 12:58 Відповісти
і надбавки по 30 тис. ця тилова мусорня теж має?
показати весь коментар
05.11.2023 13:44 Відповісти
Так, в статті де йшлося про набір, писали про надбавки, пільги, премії і т.п.
показати весь коментар
05.11.2023 13:50 Відповісти
Це вже просто перевищення службових повноважень? Підераси. Перевищення службових повноважень в даному випадку це безпідставне затримання, а побиття це вже геть інша стаття кримінального кодексу.
показати весь коментар
05.11.2023 13:23 Відповісти
Може всю поліцію Києва відправити на ротацію фронтовиків? Сріляти вміють, бити, як бачим, навчені... Хай тепер Ворог відчує Силу поліцейського кулака...
показати весь коментар
05.11.2023 13:27 Відповісти
А хто буде шукати нове порно в інтернеті??
показати весь коментар
05.11.2023 13:45 Відповісти
Підігнати танк, та зрівняти відділення поліції разом з бандитами в погонах. Поліція та судді, це 95% корупції України. Нащо народу платити податок на лайно в погонах?
показати весь коментар
05.11.2023 13:58 Відповісти
кадры Ермака начали провоцировать стычки межну ВСУ и полицией
показати весь коментар
05.11.2023 14:01 Відповісти
Закрийте вже хоть одного мусорка
показати весь коментар
05.11.2023 14:28 Відповісти
Еслі бачите нічю мусора чи кілька мусорівЮбийте їх на повал,цю мерзоту не жалко.
показати весь коментар
05.11.2023 14:57 Відповісти