10312 відвідувачів онлайн
11 133 264

Студенти Фаріон просять правоохоронців перевірити її слова про військовослужбовців. ДОКУМЕНТ

ірина,фаріон

Колегія та профком студентів національного університету "Львівська політехніка", у якому викладає мовознавиця Ірина Фаріон, закликають правоохоронців перевірити її висловлювання на предмет образи честі та гідності військових.

Відповідну заяву оприлюднила колегія студентів університету, повідомляє Цензор.НЕТ.

"Ми на десятому році війни та на другому році повномасштабної війни. Нашому населенню загрожує окупація, загибель від обстрілів, а наша національна ідентичність та свобода під ризиком знищення. Між нами і цими загрозами стоять військовослужбовці", - йдеться в заяві.

У колегії заявили, що "підігравання ворогу та медійне поширення образливих наративів про російськомовних військовослужбовців" не збігаються з цінностями студентів.

Студенти Фаріон просять правоохоронців перевірити її слова про військовослужбовців 01

Та запевнили, що залишають за собою право дослідити, чи робила пані Фаріон подібні закиди під час викладання.

У колегії студентів нагадали, що Кримінальний кодекс передбачає за образу честі та гідності військовослужбовця обмеження волі на строк від 3 до 5 років або позбавлення волі на той самий строк.

"Закликаємо відповідні правоохоронні органи розглянути ситуацію та встановити факт порушення ККУ або ж факт його відсутності", - підсумували автори заяви.

Нагадаємо, 7 листопада Ірина Фаріон заявила, що не вважає російськомовних військових ЗСУ українцями. Омбудсмен Дмитро Лубінець побачив у цьому порушення рівноправності громадян та заявив, що звернувся до Нацполіції, СБУ та Нацради з питань телебачення та радіомовлення для вжиття відповідних заходів. Воїни з передової відповіли мовознавиці українською, назвавши її "конченою довбо#обкою".

Топ коментарі
+34
Пора фараонше к себе в КГБ-шное МГИМО возвращаться. Там её примут.
показати весь коментар
09.11.2023 08:50 Відповісти
+29
Добре бути українцем закордоном?
показати весь коментар
09.11.2023 08:58 Відповісти
+24
Ты вернись в Украину, а потом умничай.
показати весь коментар
09.11.2023 08:59 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 3 з 3
ЦЕ НЕ "БОРОТЬБА", А РОЗБРАТ ! ! !
показати весь коментар
09.11.2023 10:50 Відповісти
як що нуль програє, то вона швиденько дістане свій партбілет.
тоді, так і є. все сходиться, її боротьба важлива.
показати весь коментар
09.11.2023 11:24 Відповісти
Тобто ти на нулі?
показати весь коментар
09.11.2023 22:03 Відповісти
Не чіпайте Фаріон, вона правильно опікується українською мовою!

А переслідування за погляди - це як віддзеркалення настроїв у мордорі!
показати весь коментар
09.11.2023 10:50 Відповісти
Ага, а приниження, образи, внесення розбрату, розпалювання ворожнечі то "так вийшло", треба "зрозуміти та пробачити"?! Ну ви хлопці даєте!!! До речі, ВОНА ПРОБАЧИЛАСЬ? НІ?! То ж нехай її ВЖАРЯТЬ ПО ПОВНІЙ, років на п'ять до буцугарні, і там пройде реабілітацію на людяність, повагу до людей й правила поведінки у суспільстві, бо вона вже надто разів робила це саме і все їй пробачали, не була покарана, от і пішла вразнос, через безкарність. Та й як ми можемо вимагати аби закон був однаковим для усіх, у той час як самі ж будемо пробачати якимсь "особливим"?! Тож, її дім - в'язниця, нехай звідти інтерв'ю дає!
показати весь коментар
09.11.2023 11:07 Відповісти
https://chasdiy.org/news/arabskyi-student-vyvchyv-ukrainsku-movu-za-shist-misiatsiv-i-stav-vykladachem.html Арабський студент вивчив українську мову за шість місяців і став викладачем

Вчому проблема з іншими???? Лінь, не бажання??? Чи просто хочуть, через років 5 -10 захисту рассійської???
показати весь коментар
09.11.2023 11:26 Відповісти
Віталію, військовий муж уже вибачився за мат? А Вам, Віталію, мало Червінського за гратами? Ви повторюєте російські та радянські наративи - до ьуцегарні совєти кидали борців за мову.
показати весь коментар
09.11.2023 11:39 Відповісти
Якщо дати волю Фаріон - вона вимагатиме відсторонення від практики лікаря Тодурова.
То не важливо, що він всесвітньо відомий хірург-кардіолог і врятував тисячі життів.
Першим ділом нехай вчить мову!
показати весь коментар
09.11.2023 11:00 Відповісти
Причиною геноциду українського народу рашистською 3,14дерацією є "защита рускоговорящего населения України" .
показати весь коментар
09.11.2023 11:01 Відповісти
То не причина, а надуманий привід.
показати весь коментар
09.11.2023 11:07 Відповісти
До речі, подібні до висловлювань "МАКСИМ БЕЗФАМИЛЬНЫЙ" є одним із інструментів рашистів у інформпросторі. Вони ПРОСТО ХОЧУТЬ ЗАХОПИТИ, ВІДІБРАТИ ТА ВБИТИ, як будь який злочинець, а прикривають це якимись ефемерними приводами на кшталт "утиснення прав роССійськомовних", чи "історичною справедливістю", чи "подарунками Леніна" й т.п. бредом котрий не має ніякого відношення до реальності чи історії, а деякі особи починають розглядати "справедливість" цих фейкових обгрунтувань ЗВИЧАЙНОГО ЗЛОЧИНУ котрий краще за більшість описав Крилов у басні "Вовк та ягня" - "Ты виноват лишь в том, что хочется мне кушать" Сказал и в тёмный лес ягнёнка уволок!" Для рашистів ці ширми - це інструмент, а для світу - це приманка для гачка на який рашисти хочуть упіймати західну демократію. І будь хто котрий на цю приманку ведеться - просто дурна "риба"!
показати весь коментар
09.11.2023 11:20 Відповісти
Не было бы "русскоговорящих", защищали бы тех кто использует кириллицу... Или каких ни блондинов/кареглазых... Список можно составить большой. Это всего лишь повод, который им в принципе особо и не важен.
показати весь коментар
09.11.2023 11:14 Відповісти
Вот именно: херачат ракетами русскоговорящую Одессу и Харьков, "защитнички"...
показати весь коментар
09.11.2023 11:17 Відповісти
Ні "Ти не правий. Всі війни сусідами ,3,14рація розпочинала під "надуманим приводом" .як пише Colt "защіти рускоговорящих" .
показати весь коментар
09.11.2023 11:20 Відповісти
То що "МАКСИМ БЕЗФАМИЛЬНЫЙ" котрий не цурається у своєму логіні явно букв московитської (т.з. "роССійської") абетки, будемо ВІРИТИ у його ФЕЙКОВІ приводи, їхз усовувати аби він наводив ІНЩІ так само фейкові а ми й далі займалися їх усуванням?! Думаю подібне )(уйло (він же путін) дуже розважає, і він від цього має чимале задоволення. До речі, останнє що, на приклад, озвучив Шойгу, як "мету СВО", це звільнення їх військовополонених. ТО що, не будемо брати у полон задля обміну на наших полонених захисників або випустимо полонених рашистів до Москви аби Шойгу "не мав приводу" далі на Україну нападати?! З головою все гаразд "Максюша"???!!!
показати весь коментар
09.11.2023 11:27 Відповісти
А в чому образа військового?Сказала,що не вважає когось українцем?Але це ж правда,бо громадянин і українець це різні.Український громадянин може бути і українцем,і росіянином,і грузином,і мадяром.
показати весь коментар
09.11.2023 11:16 Відповісти
Тобі "Igor Grytselyak" не завадить ознайомитись із висловлюванням Фаріон, бо ти його точно й не чув й не читав, і побачити, що слово "сукі" там найбільш літературне, а також зрозуміти, що вона пропонує усіх "не таких" вигнати з України як "непотріб", та запевняє що поки такі є, то війна буде "вічною"!!! Я вже починаю втомлюватись від величезної кількості людей котрі починают щось висловлювати навіть не спробувавши спочатку вивчити питання!!!
показати весь коментар
09.11.2023 11:32 Відповісти
Вона нічого нового не сказала.Вона це каже завжди.Ти неуважно читаєш мій допис.
показати весь коментар
09.11.2023 13:49 Відповісти
стара кгбшна курва
показати весь коментар
09.11.2023 11:16 Відповісти
Якщо пані І.Фаріон вважає себе неперевершеною мовознавицею та борчинею за українську мову то нехай іде у львівські військові госпіталі, військові частини та переконає хоча б кількох російськомовних солдатів у привабливості української мови, навчить солдатів мови, щоб вони за внутрішнім переконанням свідомо почали розмовляти українською. Тільки у такому випадку їй повірю.
А так то є порожня балаканина в глибокому тиловому місті при хорошій роботі і зарплаті
показати весь коментар
09.11.2023 11:20 Відповісти
Коли солдат побачить українські суди, українців-міністрів, українців-мільйонерів -
він і сам візьметься за опанування мови успіху.
показати весь коментар
09.11.2023 11:26 Відповісти
А до того як вони стали солдатами вони "не бачили" СВОЇХ українських суддів, міністрів, мільйонерів й т.д. Ти що "Colt" вважаєш що їх "завезли" з-за кордону чи з Місяця?! Вони це ти, я, ми. Такіж звичайні "пересічні" громадяни України мобілізовані до армії і багато з них ніколи не знали що таке армія і ніколи не тримали зброю у руках та повсякденне життя в Україні, з усіма плюсами та мінусами їм відомі не гірше за тебе. От їй Бо, якось дивно було читати саме ЦЕЙ твій пост!
показати весь коментар
09.11.2023 11:38 Відповісти
Я кажу про те, що на сьогодні українська мова є мовою вахлаків, які не мають влади на власній землі. Вони кладуть за цю землю життя, а мати мільйонний бізнес їм тут ніхто не дасть. Засідати в суді їх ніхто не пустить. Стати міністром їм не дозволять. Дозволять вколювати, платити податки і вмирати на війні.
показати весь коментар
09.11.2023 11:44 Відповісти
Ти "Colt" припускаєшся зараз помилки більшості, котра не бачить різниці між ВОЛОДІННЯМ мови, та ВМКОРИСТАННЯМ. Бо ці ж бійці котрі можуть розмовляти роССійською у побуті, чи під час бою дуже добре володіють українською. Хто не знав той вивчив, а хто вивчав згадав. У тому то й справа, що Фаріон принижує та ображає їх саме за те, що вони не повсякчас використовують українську, а користуються нею лише як державною, тобто за потреби згідно правил використання прописаних у законі, а у побуті, під час бою розмовляють роССійською бо так їм зручніше, не треба втрачати час на згадування українських слів, що, до речі, може коштувати їм життя. Тому я й кажу що Фаріон - дурепа і реального приводу для її образливих слів й принижень НЕ МАЄ, а вона - нацистка не краща за рашистів котрі теж волають "роССія для роССіян", що усі "винні" розмовляти лише роССійською і тому подібне!!!!
показати весь коментар
09.11.2023 12:01 Відповісти
Расскажи одну реальную историю, на счет убеждения...

У нас в Сумской области, дислоцируется ТРО из Закарпатья. С ними на позициях и другие подразделения стоят и хватает местных и не только, которые русскоговорящие. Так вот, приехали закарпатцы и начали "быковать" типа как фарионша, чего это вы не говорите на украинском, мы вас не понимаем и т.д. Была напряженность, но до конфликта открытого не дошло. После того как посидели некоторое время вместе под обстрелами, как говорится поели с одного котелка, конфликт был исчерпан. Те кто на русском говорил, стали потихоньку украинские слова использовать в общении. А ребята с Закарпатья стали понемногу использовать более классические украинские слова. Потому что их бывает трудно понять, даже если ты украинский знаешь (не в обиду будет сказано).
показати весь коментар
09.11.2023 11:37 Відповісти
Багато хто на Закарпатті взагалі української мови не знає, а володіє лише роССійською, або угорською, то ж ще непогано що приїхали ті що розмовляють карпатським суржиком, мабуть з Прикарпаття, чи Карпат. І краще за усіх саме літературною мовою розмовляють саме роСсійськомовні, бо українська котрою вони оволоділи йде зі школи, а там, на уроках мови та літератури суржику не було. Особисто мене ну дуже часто дратує цей суржик і я пропоную людині вже вирішити та говорити зі мною або українською, або роСсійською, бо прикро чути одночасно "неділя" й "неделя", замість годин "часів", замість відсотка "процент" й т.п. А те що однакові ризики й біди, проблеми й випробування усіх рівняють не секрет, так було і буде. Єдині хто кожен дріб'язок підіймають до рівня абсолюту, як Фаріон із роСсійською серед захисників України, це люди котрі НЕ ЗНАЛИ що таке справжня біда, ніколи не знали справжніх випробувань, не вдавались до реальних жертв заради інших, але котрі вважають себе "вище" за інших, "розумніше". На справді ж, вони тупіші, але агресивніші, і нічим не кращі за тих же рашистів, бо шкодять Україні як істинний московський нацист!!!
показати весь коментар
09.11.2023 11:51 Відповісти
Та нічого їм не світить з цим зверненням. Ці студенти хочуть у НАТО? Хочуть. А в якій країні НАТО може бути така ситуація? Бджоли проти меду. Закони країни (13 стаття) визначають, що боронити її у складі сбройних сил лише державною мовою виконуючи бойові завдання. А в присязі, яку вони давали, сказано про дотримання закону. Тому і війна почалася, що країна з проблемною психікою. Потрібно мати курячу память, що говорити про російську пропаганду, а не памятати про російську стратегію на зросійщення населення. Але є і память і розум, просто частина населення зневажає Україну, бачить її як неукраїнську, а життєвий простір. Ця частина ЗСУ, яка так поводиться, зросійщує мільйони даючи їм аргумент послуговуватися мовою ворога в якості прикладу до наслідування. Факт? Факт. Честь і гідність українця всупереч присязі? Легіонери не хочуть бути українцями, а повернутись після війни на батьківщину. Тому горе-студенти просто засвітили свою дрімучість і глупоту.
показати весь коментар
09.11.2023 11:34 Відповісти
Возможно я ошибаюсь... Но например учения или какие то совместные операции НАТО проводятся уж точно не на государственных языках, а на английском. А он, насколько я знаю, не является государственным во всех странах НАТО. Так что пример с НАТО, так себе.
показати весь коментар
09.11.2023 11:49 Відповісти
Йдеться про законодавство, яке потрібно дотримуватись згідно з присягою. І воно аналогічне в країнах НАТО щодо ЗС, тільки більш однозначне, без різнотлумачень. Проблема у протиправності, уявленні, що деякі речі неважливі. А вони важливі, просто лежать на дещо іншому рівні, і будучи недотримані приводять до критичних наслідків. Як я вже сказав, на сьогодні мільйони не хочуть виходити зі зросійщеності вказуючи на приклад частини солдат. І це ароматом приваблює хижого звіра - Росію. Як і той факт, що з Московського Патріархату вийшло лише 10%. Наприклад, така ситуація у Бучі, хоча здавалося б... Делегації, які там хитали головою, були б шоковані з того населення, яке повертається із західних областей і повертає довоєнне зросійщення. Цікаво, що виступили аби не переіменовувати вулицю Льва Толстого.
показати весь коментар
09.11.2023 12:13 Відповісти
"******** Berdadyn", під час офіційних подій, чи при спілкуванні із командирами, норми закону виконуються, а у ПОБУТІ, та під час бою - можеш запхнути це у сраку. Вимагаю щоб ти, та усі тобі подібні негайно надали пропозицію зняти з фронту й ДЕМОБІЛІЗУВАТИ усіх роССійськомовних захисників України та призвати ТЕБЕ і подібних тобі на заміну звільнених!!! Якщо не згоден, то НЕ КІЗДІ!!!
показати весь коментар
09.11.2023 12:36 Відповісти
Я служив на сході за Донецьком. Так унас три западенця за півтора роки навчили всю рузькоговорящую роту української мови. Точніше - ті самі навчилися. Справа не в мові. Справа в тому, що певні люди витягли річне інтерв'ю, запілілі відос, де пара прокацапів обсирають навіть не Фаріоншу, а як вони кажуть "солов'іну.." А мета всього цього - відволікання уваги наріду, шляхом срачу в соцмережах. Ще раз повторюся жоден українець, на якій би мові не розмовляв - НЕ ОБІСРЕ УКРАЇНСЬКУ !
показати весь коментар
09.11.2023 12:15 Відповісти
Щось ДЕСЯТЬ хлопців з України не були у змозі навчити українській ЖОДНОГО із "братів по зброї" під час моєї служби у ГСВГ і прикол був лише у тому, що іноді командир батареї давав команди українською (і це у часи СРСР) котрі розуміли тільки ми, та виконували, а інші були у розпачі і це його дуже розважало., але й цей стимул не подіяв. І НЕ РОЗУМІЮ, з чого це ти взяв що хтось з бійців українську мову, як ти пишеш, "обісрав"???!!! Це ти з якого місця виколупав, чи це в тебе така хвора фантазія???!!! То йди до лікарі та лікуйся, аби було менше бреду та маразму!!!
показати весь коментар
09.11.2023 12:23 Відповісти
Бившій служівєц ГСВГ мій пост не до тебе
показати весь коментар
09.11.2023 13:06 Відповісти
Якою мовою хто послуговується в приватному житті - то його приватна справа.
Іноземні добровольі спілкуються англійською -- ми живемо у вільній країні.
А хтось російською, чи грузинською - мають право на приватне життя.
показати весь коментар
09.11.2023 11:54 Відповісти
Мова спілкування при виконанні обовязків на воєнному завданні - це не приватна справа. І взагалі місце де вони знаходяться - вже підпадає під регулювання Статуту про внутрішню службу і статутних відносин. Іноземні добровольці українцями не є, і залишатись тут не збираються, тому їх слова Фаріон не зачіпають. Накази, команди щодо них англійською - це може бути вимушений захід, так само, як і в німецькій армії під час навчань.
показати весь коментар
09.11.2023 12:22 Відповісти
А як же, втратити час згадуючи українськи слова т.я. мозок працює на роСсСМйській й загинути через це, от "справжній героїзм" від ПОВНИХ ДУРНІВ, бо вони сидячи вдома на дивані та ховаючись від мобілізації дають вказівки тим хто у бою та ризикує своїм життям!!! ТА ВИ ПРОСТО СВОЛОТА!!!
показати весь коментар
09.11.2023 12:27 Відповісти
Мозок працює на російській? Рускоязичная чєлюсть? Це нагадує московський патріархат, який хоче називатись УПЦ, тоді як РПЦ насправді.
показати весь коментар
09.11.2023 12:30 Відповісти
"******** Berdadyn", під час офіційних подій, чи при спілкуванні із командирами, норми закону виконуються, а у ПОБУТІ, та під час бою - можеш запхнути це у сраку. Вимагаю щоб ти, та усі тобі подібні негайно надали пропозицію зняти з фронту й ДЕМОБІЛІЗУВАТИ усіх роССійськомовних захисників України та призвати ТЕБЕ і подібних тобі на заміну звільнених!!! Якщо не згоден, то НЕ КІЗДІ!!!
показати весь коментар
09.11.2023 12:33 Відповісти
"******** Berdadyn", а ти не переплутав країни НАТО із "РоССійською" підерацією?! От саме у країнах ЄС та у більшості країн НАТО дуже часто пересічні громадяни й акції протесту проводять проти якихось утисків й задля притягнення до відповідальності публічних осіб та політиків, посадовців і богатіїв. Тому якрах ОТАКІ ЗВЕРНЕННЯ та вимоги ТАМ НОРМА! А про "бджіл проти меду" це якраз про Московію (т.з. "роССію") де не дай боже щось поперек "лінії партії та керівництва" і ти вже щонайменше "іноагент", а можуть підняти планку до "терориста", "екстреміста" й "ворога народу"!!! То ж СЯДЕ Фаріон за свої слова, якнайменше сплатить штраф і повинна буде публічно вибачитись. А роСсійськомовних бійців серед захисників України не менше 50%. І судячи з твого поста ТИ НІЧОГО НЕ ЗНАЄШ ПРО ПРИСЯГУ, якщо приліплюєш до неї мову. Сходи спочатку у армію перш ніж тут суцільну дурню писати!!! Кожен тиловий щур корчить з себе "патріота" побоючись навіть подумати про обов'язок громадянина захищати вітчизну згідно Конституції!!!
показати весь коментар
09.11.2023 12:15 Відповісти
Ти закон про ЗСУ читав, 13 статтю?
показати весь коментар
09.11.2023 12:28 Відповісти
Хворий "******** Berdadyn", під час офіційних подій, чи при спілкуванні із командирами, норми закону виконуються, а у ПОБУТІ, та під час бою - можеш запхнути це у сраку. Вимагаю щоб ти, та усі тобі подібні негайно надали пропозицію зняти з фронту й ДЕМОБІЛІЗУВАТИ усіх роССійськомовних захисників України та призвати ТЕБЕ і подібних тобі на заміну звільнених!!! Якщо не згоден, то НЕ КІЗДІ!!!
показати весь коментар
09.11.2023 12:32 Відповісти
До відома "******** Berdadyn"

Закон "Про Збройні Сили України"
Стаття 13. Мова у Збройних Силах України
У Збройних Силах України мовою службової діяльності, діловодства та документації є державна мова.

І де ж тут йдеться про мову спілкування у солдатському побуті, чи вимога до того на якій мові давати інтерв'ю, знімати відео чи навіть у розпал бойових дій бо БІЙ та СЛУЖБА то зовсім не одне й те ж!!!
показати весь коментар
09.11.2023 14:15 Відповісти
а чому ви маніпулятивно половину речення цієї статті відсікли? Продовження там: Мовою ... статутного спілкування та службової діяльності у Збройних Силах України є державна мова. Крім того, військовослужбовці перебувають на державній службі, а держслужбовці згідно з роз'ясненням Конституційного суду зобовязані використовувати державну при виконанні обовязків. На відеороликах ми чуємо мовлення саме при виконанні бойових завдань, і подекуди воно не державною мовою.
показати весь коментар
09.11.2023 16:30 Відповісти
"******** Berdadyn" то така себе ку&$#₽#рва , которая баламутит воду! Это не первый его высер.
показати весь коментар
09.11.2023 13:28 Відповісти
У США взагалі немає державної мови. Тож не треба тут тикати в бік країн НАТО.
показати весь коментар
09.11.2023 12:41 Відповісти
Для всіх російськомовних УКРАЇНЦІВ , запитайте себе - чи вважаєте ви за честь , розмовляти українською ,чи гідна вашої поваги , наша рідна українська , чи стало вам соромно , що ви досі розмовляєте чужою російською ? Пані Фаріон жінка -стерво , це всі знають, але , за майже десять років війни , можна було перейти на свою рідну солов'їну , бо ви її вивчали десять років в школі -так шановне панство ? Ото жжж !
показати весь коментар
09.11.2023 12:19 Відповісти
"Tata Parasolka" ЙДИ НА ФРОНТ І СПИТАЙ А НЕ КІЗДІ З ТЕПЛОГО І БЕЗПЕЧНОГО МІСЦЯ!!!
показати весь коментар
09.11.2023 12:28 Відповісти
а ти вже на передові, на якому напрямку воєш, воєн????
показати весь коментар
09.11.2023 12:36 Відповісти
"Циган", сповіщаю тебе особисто про те, про що сповіщав на цьому сайті неодноразово, що я 21.03.2022 добровільно прибув до ТЦК Суворівського району міста Одеса, пройшов медогляд та отримав повістку з відкритою датою і вимогу прибути по дзвінку залишивши як звіт отриману повістку на підприємстві де працюю. Декілька разів зв'язувався з військоматом самостійно але отримував відповідь що ПОКИ у моїх послугах потреб не має. Можеш ОСОБИСТО подзвонити й спитати в них чому я досі не у лавах ЗСУ або Нацгвардії. Мій логін то СПРАВЖНІ прізвище та ім'я, я НЕ ХОВАЮ своє личико за чимось фейковим, бо я ЧЕСНА людина. То ж уперед та вгору!
показати весь коментар
09.11.2023 12:44 Відповісти
Пане Танчик ,я в "п. ц . тактичної медицини " полковника Полторацького . Все почув ? Питань немає-іди лісом !
показати весь коментар
09.11.2023 12:38 Відповісти
Обов'язково запитаю в друзів які у армії стосовно Полторацького та як Вас там, бо навряд ви Тата Парасолька, а ТАК, без ім'я та прізвища Ви можете писати БУДЬ ЩО!!! І якщо не брешете то ЩО ВАМ ЗАВАЖАЄ ОСОБИСТО ЗАПИТАТИ замість того щоб писати ОТАКЕ не "Цензорі", якось НЕ СХОДИТЬСЯ!
показати весь коментар
09.11.2023 12:47 Відповісти
Ваше прізвище Танчик ?)))))))) Полторацький готує інструкторів з тактичної медицини , а також навчння військових тактичної медицини . Бажаю успіху !))))
показати весь коментар
09.11.2023 12:52 Відповісти
Я дуже радий за тих кого він готує, але хочу пересвідчитись у тому що ви у цьому приймаєте участь, по перше, а по друге нагадати ім'я та по батькові цього полковника аби якщо вже "йти лісом" то разом із Вами! То ж своє питання залишаю бо Ваші ствердження, особисто якщо "підлегла" не вказує ПІБ свого керівника та "соромиться" назвати себе все ж викликає ВЕЛИКІ СУМНІВИ. Ну а мій логін то дійсно все справжнє а не маска як у більшості.
показати весь коментар
09.11.2023 13:03 Відповісти
Пане Танчик -гугл вам на допомогу ! )) До речі, він проводить інтруктажі навіть в школах, підприємствах . Спитайте у військових -повинні знати ) І , окремо - дякую за вашу українську ! До побачення !))
показати весь коментар
09.11.2023 13:13 Відповісти
Мені Google за цим прізвищем видає лише осіб котрі жили або котрі жили у 18 сторіччі як наприклад - полковник Марко Федорович Полторацький (17 (28) квітня 1729, Сосниця - 24 квітня 1795, Санкт-Петербург), український співак (баритон). Козак Сосницької сотні Чернігівського полку. Дійсний статський радник при Петербурзькому дворі Росії. Дід Анни Керн, якій російський лірик Олександр Пушкін присвятив сентиментальний вірш «Я помню чудное мгновенье…». , або Полковник спецназа (Дм.Полторацкий), або ПОЛТОРАЦЬКИЙ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ - Віце-президент Національної федерації бойового хортингу України з адміністративної роботи котрі точно не мають ніякого відношення або до **********, або до воєнної медицини. То ж не "соромтесь", будьте відвертішими.
показати весь коментар
09.11.2023 13:26 Відповісти
))) не чіпайте чолов'ягу... Це звичайний рузькоязичний зе-патріот. Він вже на нівець зійшовся, меле що завгодно аби виглядати правим. Підліток мабуть ...
показати весь коментар
09.11.2023 13:11 Відповісти
"Сашко", якщо я є "прихильником" ЗЕ, то ти тоді мабуть ти підтримуєш Трампа й Орбана із Фіцо. То й тобі кажу - залиш свій ніс у спокої, та припини витягувати з нього гидоту розмазуючи її на сторінках "Цензору". Додам, що саме ненавиджу брехню, та фальшивих "патріотів", котрим задля самозатвердженя потрібні якісь атрибути типу обвішування себе патріотичними гаслами й завзятого захисту дуреп типу Фаріон котра діє явно на користь Кремля і пропоную, якщо вже до цього дійшло, щоб вони, та усі їм подібні негайно надали пропозицію у МО зняти з фронту й ДЕМОБІЛІЗУВАТИ усіх роССійськомовних захисників України та призвати НИХ і подібних ним на заміну звільнених!!! Якщо не згодні, то НЕХАЙ НЕ КІЗДЯТЬ!!!
показати весь коментар
09.11.2023 13:33 Відповісти
))))))
показати весь коментар
09.11.2023 15:11 Відповісти
От Путін не додумався перед вторгненням на Януковича вишиванку натягнути та зробити його ярим борцем за мову. Тоді б йому представники мовного Талібану червоний килим вистили і найкращим президентом вважали.
показати весь коментар
09.11.2023 13:08 Відповісти
В мене єдине запитання - Хтось, з коментаторів, слухав інтерв'ю до кінця? Чи просто "********* в повітря"? Чи може ви просто захисники "рускага міра"????
показати весь коментар
09.11.2023 13:34 Відповісти
І що ж там наприкінці чого хтось "недочув"?! До того ж, чи цікавить тебе на чому такому "смачному" лежить купа лайна, чи забув приказку що ложка дегтю псує діжку із медом???!!!
показати весь коментар
09.11.2023 14:08 Відповісти
В ЗСУ, тільки, українці служать?
показати весь коментар
09.11.2023 15:16 Відповісти
КГБешной Фаре - по подлой харе!
показати весь коментар
13.11.2023 16:19 Відповісти
Сторінка 3 з 3