7197 відвідувачів онлайн
8 541 79

Представлений Іраном реактивний БПЛА Shahed-238 є складнішим для виявлення, - Ігнат

шахед,реактивний

Реактивний БПЛА Shahed-238, представлений напередодні Іраном, є складнішим для виявлення.

Про це заявив речник Повітряних сил ЗСУ Юрій Ігнат в ефірі телемарафону "Єдині новини", інформує Цензор.НЕТ із посиланням на Укрінформ.

"От зараз вже з'явилися новини, що Іран новий шахед випускає з реактивним двигуном, з різним радіолокаційним наведенням. Є різні варіанти. Цей шахед є дуже реактивним. Він пофарбований у чорний матовий колір, що ще може ускладнити роботу візуального виявлення. Не знаю, чи отримуватиме їх Росія, але досвід такий у цих держав є", - сказав Ігнат.

Він також звернув увагу на те, що Росія постійно змінює тактику застосування ударних БПЛА. Якщо раніше їх запускали у денний час, то згодом почали це робити саме у темну пору доби, аби ускладнити їх візуальне виявлення.

Водночас, речник Повітряних сил ЗСУ нагадав про те, що в Україні серійно виготовляють аналог великого іранського безпілотника Shahed-136.

"В Україні вже виготовляють зразки, які долітають до Москва-сіті. Хочеться їх мати більше. Хочеться, щоб ефективніше їх застосовували, щоб масово, щоб вони були стійкими для РЕБ, щоб вони могли летіти на тисячі кілометрів, щоб Росії завдавати таких же болючих ударів, як вона завдає нам", - сказав він.

Відповідаючи на запитання ведучого про те, коли ж ці безпілотники будуть активно застосовуватися, Ігнат сказав: "Чому ви думаєте, що це не відбувається? Повітряні сили не оголошують, тому що дрони зараз застосовують всі. У нас у Повітряних силах є засоби, які нам надали партнери, які ми використовуємо по окупованій території Криму, Донецької, Луганської та Херсонської областей".

Топ коментарі
+11
ступіні реактивності по ігнату "....., реактивний, дуже реактивний, найреактивніший,..."
показати весь коментар
21.11.2023 10:56 Відповісти
+10
Країна під санкціями і таке виробляє... А в Україні лишилися великі ракетобудуванні потужності і підтримка цивілізованого світу і що ми маємо?
Україну врятує лише військова Хунта!
показати весь коментар
21.11.2023 10:53 Відповісти
+9
"ігнат" - це не прізвище, а стан душі: пи$диш собі на різні теми, нічим особливо не паришся
показати весь коментар
21.11.2023 10:49 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
"ігнат" - це не прізвище, а стан душі: пи$диш собі на різні теми, нічим особливо не паришся
показати весь коментар
21.11.2023 10:49 Відповісти
Ще й бабло за це отримує.
показати весь коментар
21.11.2023 16:09 Відповісти
а що там західні партнери? зі своїми санкціями? занепокоєнні?
показати весь коментар
21.11.2023 10:49 Відповісти
Санкції на предмет чого?
Тобі до плану вкидів не вистачає ?
показати весь коментар
21.11.2023 11:57 Відповісти
Реактивний двигун виділяє досить багато тепла. Незнаю як на рахунок виявлення але для захоплення цілі це добре.
показати весь коментар
21.11.2023 10:51 Відповісти
Це якщо ракета з ІК наведенням. Або хоча би на ЗРК присутня ІК станція виявлення.
показати весь коментар
21.11.2023 12:29 Відповісти
Тепло эт да, генерится куда больше. Ну как и бы что, скорости тоже больше. Скорее всего ему будет чуть проще избегать струй металла от Гепарда. Да, его проще будет сбить ракетами среднего пво, типо ириса. Но ценны ракеты и шахида сопоставьте. Если вы сбили 100 шахедов 100 рекет ириса, это вы проиграли, а не тот, кто пустил шахеды.
показати весь коментар
21.11.2023 16:35 Відповісти
Та насправді не факт що воно літає.
показати весь коментар
21.11.2023 16:39 Відповісти
Країна під санкціями і таке виробляє... А в Україні лишилися великі ракетобудуванні потужності і підтримка цивілізованого світу і що ми маємо?
Україну врятує лише військова Хунта!
показати весь коментар
21.11.2023 10:53 Відповісти
Ракетобудівні.
показати весь коментар
21.11.2023 10:55 Відповісти
Ще не виробляє. Тільки представила
показати весь коментар
21.11.2023 11:36 Відповісти
они были в разработке.
еще полгода-год читал про них, только они были обычной окраски и без всяких модных модулей наведения.

кстати запускали их с движущейся машины.
показати весь коментар
21.11.2023 12:06 Відповісти
Дьявол и дебил кроются в деталях!
О новом Шахеде еще ничего неизвестно, ни о двигателе, ни о схеме взлета, а уже Генитальный вывод Игнатом сделан! На основании чего, каких данных? А вот об самом Игнате вывод уже можно делать - он считает что все, покрашенное в черный является менее заметным!
Игнат, ты умный?
показати весь коментар
21.11.2023 10:55 Відповісти
Це херня не просто пофарбована в чорне - це інноваційне (про яке всі ми багато разів чули, тому нагадувати не буду) анти-радарне покриття! Тому не чіпляйтеся за двигун, а дивіться глибше.
показати весь коментар
21.11.2023 11:17 Відповісти
це покриття мають тільки штати і воно секретне
до речі не дуже ефективне як очікувалось

на фото звичайна чорна фарба щоб уночі не відсвічувало
показати весь коментар
21.11.2023 11:40 Відповісти
Не тільки штати і зовсім воно вже не секретне! Його ефективність достатня, щоб пройти радари з вірогідністю 70%.
показати весь коментар
21.11.2023 11:46 Відповісти
Вы работаете в Иранской авиационной академии?
Или просто ла-ла фа-фа?
показати весь коментар
21.11.2023 12:27 Відповісти
А якщо не в іранській академії, то значить можна ла-ла фа-фа-кать? Логіка потужна, не посперечатися . Штурмуйтє бастіони, Валерій, так прощє.
показати весь коментар
21.11.2023 17:16 Відповісти
Він же речник. І виявляє Шахеди з повідомлень колег та ЗМІ. От виявлення матеріалів обмеженого доступу про реактивний Шахед хіба не було складнішим, ніж про Шахеди з ДВЗ?
показати весь коментар
21.11.2023 12:44 Відповісти
ступіні реактивності по ігнату "....., реактивний, дуже реактивний, найреактивніший,..."
показати весь коментар
21.11.2023 10:56 Відповісти
В них це заразне. В одного дуже потужно, в іншого дуже реактивно.
показати весь коментар
21.11.2023 11:06 Відповісти
"дякую, дуже дякую"
первоисточник
показати весь коментар
21.11.2023 13:08 Відповісти
Шахед буває активним (коли летить) і пасивним, коли не летить.
показати весь коментар
21.11.2023 13:09 Відповісти
А також дуже репасивним
показати весь коментар
21.11.2023 14:42 Відповісти
Іран під санкціями виготовлення БПЛА налагоджає а дехто маючи допомогу Заходу тільки "найпотужніші, найвялічнєйші" відоси...... небулоЙнебуде.
показати весь коментар
21.11.2023 11:02 Відповісти
Патамушо, еси плоха сделаишь на кране павесят.
показати весь коментар
21.11.2023 14:16 Відповісти
Тоді цей шахед буде коштувати набагато дорожче, значно складніше у виготовленні, і цикл виробництва буде довше. Якщо там як він каже буде РЛГСН встановлено. Відповідно вони будуть в кількості не відчутно більшій, ніж ракет у росіян. В перший рік. А потім, звісно, можуть збільшити виробництво. Але хто заважає робити зброю, яка їх буде збивати. Або закуповувати. Лазерна зброя дуже ефективна проти них зараз. Суудити лазером дуже ефективно шахеди позбивали ось були.
показати весь коментар
21.11.2023 11:04 Відповісти
Лазерна зброя - це вже не фантастика?
показати весь коментар
21.11.2023 11:07 Відповісти
Ні. В Ізраїля вже є системи лазерна система пво.
показати весь коментар
21.11.2023 11:25 Відповісти
Израиль уже разорился на "Железном куполе" против ХАМАСовских ракет из канализационных труб...
Гитлер тоже прогорел на поисках Вундер вафли - его танки оказались сложнее, дороже чаще нуждающимися в сложном ремонте чем Т-34 или Шерманы. Во второй мировой количество победило качество, и не только во второй. Чаще всего стая одолевала мамонта!
показати весь коментар
21.11.2023 12:31 Відповісти
В каком месте Израиль разорился, одному вам известно. А железный купол для своих целей идеально работает.

Гитлер погорел на другом.
показати весь коментар
21.11.2023 12:51 Відповісти
Гитлер просто сгорел. Но предварительно застрелился, чтоб не больно было гореть
показати весь коментар
21.11.2023 14:45 Відповісти
Гитлер погорел из-за восточной кампании. Возможно финская война затмила его разум, не знаю. Ведь у него все козыри были на руках. Он оккупировал всю западную, южную и почти всю центральную Европу, а так же северную Африку, плюс имел на руках мирный договор со Сталиным. Ему бы пару лет продержаться было, копить силы для обороны против красных, расправится с Англией и всеми силами развивать ракетную программу. Но решил поспешить.
показати весь коментар
21.11.2023 16:40 Відповісти
Ні не фантастика, вже користуються успіщно. ось на дефенс експерс загловок статті для ознайомлення: Саудівська Аравія має лазер, що збив 100% Shahed-136, а от чи нам таке реально
показати весь коментар
21.11.2023 14:34 Відповісти
вопрос в цене тут такой:
ракета ПВО vs шахед.

если даже собьют, он должен окупится. если долетит - это уже большой плюс.
показати весь коментар
21.11.2023 12:08 Відповісти
Цена одного выстрела из установки ПВО с HEL ,в среднем 10 долларов США.
https://processer.media/ua/lazerna-zbroya-proti-iranskih-droniv-dosvid-saudivskoi-aravii/
показати весь коментар
21.11.2023 12:54 Відповісти
Китайцы конечно молодцы.

А про установку, малая дальность.
Хотя Саудиты могут себе позволить и перекрестную дальность, на всем периметре обеспечить.

Вопрос в цене установки и её локационных станций.
показати весь коментар
21.11.2023 13:06 Відповісти
IMHO, ориентироваться лучше на американское HEL - оружие. Мобильные установки ПВО уже пошли в войска. 50 кВт, автономные, выстрел очень дешевый. Украина может наладить совместное производство, сделать это оружие серийным и дешевым.

https://defence-ua.com/news/tsej_stryker_z_lazerami_usijav_pole_zbitimi_bpla_ale_poki_je_problemi_z_raketami_ta_artilerijskimi_snarjadami-11298.html https://defence-ua.com/news/tsej_stryker_z_lazerami_usijav_pole_zbitimi_bpla_ale_poki_je_problemi_z_raketami_ta_artilerijskimi_snarjadami-11298.html

показати весь коментар
21.11.2023 13:19 Відповісти
Він пофарбований у чорний матовий колір, що ще може ускладнити роботу візуального виявлення. Не знаю, чи отримуватиме їх Росія, але досвід такий у цих держав є", - сказав Ігнат. а нинішні іранські "шахеди" .котрі.як правило випускаються у нічний час візуально добре видно,,,бо вони не покрашені у чорний колір....Гігант, придумати куйню ,там де її немає
показати весь коментар
21.11.2023 11:07 Відповісти
На цьому відео добре помітний яскравий світлий "трикутник" Шахеда у промені прожекторів
https://t.me/Tsaplienko/42985
показати весь коментар
21.11.2023 13:57 Відповісти
Стосовно зниження радіолокаційної помітності. Мабуть, якщо чорну фарбу Шахеда трохи зішкрябати і дослідити під мікроскопом, то можна буде виявити у складі фарби кульки дуже малого діаметру... Окрім того, іранці мабуть також вивчають фізику, дізналися про АЧТ і зробили цілком правильний висновок, що чорний, матовий колір краще поглинає і менше відбиває світло у порівнянні з іншими кольорами... Отже, чорний колір поверхні Шахеда дійсно ускладнює візуальне спостереження і виявлення Шахеду вночі.
показати весь коментар
21.11.2023 14:01 Відповісти
Магу точна сказать шо палатенцагаловые про эти "кульки" узнали тока в 2006 гаду. ПС. Нету тама кульков, тама сажа ПУ25.
показати весь коментар
21.11.2023 14:20 Відповісти
На Крі-Крі теж встановили реактивний двигун, але нічого гарного з цього не вийшло. Для надмалої авіації реактивний двигун виявився поганим рішенням, яке може перекреслили основні переваги Шахеда - низьку ціну і велику дальність польоту. Сподіваюсь цей недошахед спіткає участь і реактивного Крі-крі, який так і залишився лише забавним експериментом, який не має практичної цінності
показати весь коментар
21.11.2023 11:11 Відповісти
Ви зрівняли, вибачте, комара та муху .
показати весь коментар
21.11.2023 11:19 Відповісти
Комар леше за муху в сотні разів. А Шахед і Крі-Крі несуть прмірно однакове корисне навантаження. Маса бойової частини Шахеда 50 кг, Крі-крі несе масу пілоту яка не набагато більша
показати весь коментар
21.11.2023 11:27 Відповісти
Та не в масі ж справа, а в аеродинамічній схемі! А відповідно і у двигунній установці! Якому дурню вперло у мізки на Крі-Крі поставити керосинку?
показати весь коментар
21.11.2023 11:49 Відповісти
Як раз маса транспортного засобу перш за все вприває на споживання палива ну і відповідно на дальність дії на одному паливному баці, тому транспортні засоби з економіної доцільності намагаються зробити якомога більшими. Наприклад, мопед який перевозить одну людина споживає 1.5 літра палива на 100 км, автомобіль який перевозить 5 чоловік споживає вже 1 літр на людину, а ось пасажир автобусу лише 200 грамів. Так само на перевезення кг вантажу на однакову відстань фурой буде витрачено менше палива ніж лекговим пікапом і ще менше якщо потягом або морським контейнеровозом. Тому і Крі-крі такий прожерливий навідміну від авіалайнера, який може перевезти пасажирів на 10 тис. км.
показати весь коментар
21.11.2023 12:06 Відповісти
Та до якого тхора тут споживання палива і його кількість?? Подивіться на аеродинаміку вказаних двох апаратів! Який дурень може поставити на Крі-Крі керосиновий турбоджет?? А на Шахєд легко і без проблем!
показати весь коментар
21.11.2023 17:20 Відповісти
Від споживання палива залежить дальність польоту. У Крі-крі вона виявила критично низькою. Такою ж дальність буде і в Шахеда і ніяка аеродинаміка істотно її не змінить, а дальність застосування і собівартість - це основні переваги такого виду зброї, які Шахед втратить з реактивним дивигуном
показати весь коментар
22.11.2023 09:12 Відповісти
"і ніяка аеродинаміка істотно її не змінить" - тоді далі говорити нічого. Ще раз: який дурень збирається поставити турбоджет на Крі-Крі? Гадаю, тричі повторене питання без відповіді подальших розмов не потрубує.
показати весь коментар
22.11.2023 13:03 Відповісти
Що за крі-крі?
показати весь коментар
21.11.2023 11:27 Відповісти
Найменший у світі пілотований літак.
показати весь коментар
21.11.2023 11:31 Відповісти
Д.б.
показати весь коментар
21.11.2023 11:13 Відповісти
Цитата : "Если посмотреть украинские каналы, то похоже там война давно закончилась, Русню победили, и вся Украина с интересом следит за войной в Палестине и переживает за "Израиль""
показати весь коментар
21.11.2023 11:18 Відповісти
Хочеш щоб наших ''шахедів'' було більше? Перестаньте падли красти!
І повністю профінансуйте виробництво (без ваших дибільних відкатів і шалених переплат).
показати весь коментар
21.11.2023 11:19 Відповісти
Асфальт теж ЧОРНИЙ, але для Українців він вийшов ще і КРИВАВИМ!
Той хто заробив, на кривавому асфальті, про ЗАХИСТ Українців не думає, бо він СРАТЬєх з відосиками!
показати весь коментар
21.11.2023 11:19 Відповісти
А Ігнат знае що любий реактивний двигун мае тепловий та інверсивний слід?

По друге, реактивний ударний дрон, це так. Реактивний дрони-камікадзе, таке. Це ускладнює конструкцію, збільшує вартість чим нівелює основні переваги дронів-камікедзе Плюсів не дає ніяких.
показати весь коментар
21.11.2023 11:29 Відповісти
показати весь коментар
21.11.2023 11:37 Відповісти
Заміна в шахіді, поршневого двигуна з пропелером на реактивний, перетворює його на дозвукову крилату ракету, що не є проблемою для ППО. Проте, використання реактивного двигла, окрім інших недоліків, має додати проблем у виробництві та збільшити вартість.
показати весь коментар
21.11.2023 11:38 Відповісти
Недоракету
показати весь коментар
21.11.2023 12:47 Відповісти
Так, стане ще однією "крилатою ракетою", якщо ціну реактивного Шахеда іранці задеруть, як за відомі яйця по 17
показати весь коментар
21.11.2023 12:59 Відповісти
У мене склалося враження що хлопці з рушниками на голові, показали чи прототипи чи передсерійні зразки техніки, а налагодження серійного виробництва це окрема олімпійська дисципліна...
показати весь коментар
21.11.2023 13:24 Відповісти
Що означає фраз: Цей шахед є дуже реактивним.
Бувають різні ступені реактивності? Чи знову журналісти щось не так перевели?
показати весь коментар
21.11.2023 12:28 Відповісти
Похоже иранцы таки дошли до точки "Лучшее - враг хорошего!"
показати весь коментар
21.11.2023 12:35 Відповісти
на вышках сотовой связи нужно размещать ИК-видеокамеры с автоматическим распознаванием движущихся объектов. такое оборудование существует, его нужно закупить и установить. из можно связать со станциями помех, которые бы автоматически включались при обнаружении цели в воздухе и роняли бы эти дроны.
показати весь коментар
21.11.2023 12:35 Відповісти
якщо обєдкі піднімуться вище хмар?
показати весь коментар
21.11.2023 13:25 Відповісти
размещать такие камеры на привязных аэростатах
показати весь коментар
21.11.2023 13:31 Відповісти
я здаюся
показати весь коментар
21.11.2023 13:42 Відповісти
не сдавайся, ищи решение возникающих задач и проблем. всё будет хорошо.
показати весь коментар
21.11.2023 13:46 Відповісти
Это может только против стоковых гражданских фпв дронов с заводскими модулями. Война уже давно повлияла на эволюцию. Кацевские шахеды и лансеты используют постоянно меняющиеся зашифрованные каналы, а последние еще и имеют за собой ретранслятор, который висит сильно выше.
показати весь коментар
21.11.2023 16:45 Відповісти