9129 відвідувачів онлайн
3 539 36

Стійкість бактерій до антибіотиків ускладнює лікування поранених, - МОЗ

лекарства,таблетки,антибиотики

Міністерство охорони здоров’я України заявило про труднощі з лікуванням поранених військових через стійкість деяких бактерій до антибіотиків.

Про це інформує Цензор.НЕТ із посиланням на пресслужбу МОЗ.

"Проблема антибіотикорезистентності досягла критичного рівня. Сталося це, зокрема, через надмірне і нераціональне використання антибіотиків з профілактичною та лікувальною метою (особливо під час пандемії COVID-19), самостійний прийом антибактеріальних препаратів (без призначення лікаря), неможливість дотримання мінімальних гігієнічних вимог на прифронтових територіях, перенавантаженість медичної системи", - йдеться у повідомленні.

У МОЗ зазначають, що вкрай тяжкою є ситуація з резистентністю госпітальних штамів бактерій до цефтриаксону і левофлоксацину. На жаль, вже на сьогодні деякі поранені бійці мають інфекційні ускладнення, спричинені збудниками, які нечутливі до цих препаратів в понад 75%, а в деяких випадках — до 100%.

Окремою проблемою, за словами медиків, стало неконтрольоване надходження та застосування антибактеріальних препаратів, що потрапили до України з гуманітарною допомогою. Частина з них не зареєстровані в Україні і входять до групи "резерву", це — лікарські засоби "останньої надії", які повинні використовуватися тільки в найтяжчих випадках бактеріальних інфекцій, коли всі інші можливості вичерпані. Використання цих антибіотиків без лабораторного підтвердження доцільності їхнього призначення є вкрай небезпечним і негативно впливає на розвиток антимікробної резистентності, позаяк до цих препаратів стійкість розвивається швидше.

Топ коментарі
+9
Тому що традиційно совки вірусну інфекцію лікують антибіотиками, які ніяк не впливать на віруси, бо фактично вірус - навіть не жива клітина а фрагмент РНК/ДНК. А потім купа атипових пневмоній.
показати весь коментар
28.11.2023 20:07 Відповісти
+8
Тобто МОЗ розписався у повному провалі своєї роботи під час КОВІДу та повній бездіяльності після повномаштабного вторгнення? Не здивований лише тому, що вони самі не розуміють що роблять і кажуть.
Ей, Зєлєбобіки! Уляна Супрун вам була "дохтур смерть"? Зараз як, норм, стали безсмертними? Все без черг і за доступними цінами?
показати весь коментар
28.11.2023 20:12 Відповісти
+7
треба "подякувати" нашій цивільній медицині, яка за будь-яких обставин і там де треба і, частіше за все, там де не треба, одразу призначає людині антибіотики...
показати весь коментар
28.11.2023 20:06 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
треба "подякувати" нашій цивільній медицині, яка за будь-яких обставин і там де треба і, частіше за все, там де не треба, одразу призначає людині антибіотики...
показати весь коментар
28.11.2023 20:06 Відповісти
Лікарі практично напряму пов'язані з фармацевтичними компаніями, або їх дистрибьюторами. Тому немає чому дивуватися. Це надприбутковий бізнес. Так саме як і КОВІД не так давно.
показати весь коментар
28.11.2023 20:11 Відповісти
І з аптеками..там своя мафія.
показати весь коментар
28.11.2023 20:19 Відповісти
Таких "Дохтурів", звісно, очікує свій казан в аду, але в нас і народ дуже розумний, розумніший за більшість лікарів!
показати весь коментар
28.11.2023 20:12 Відповісти
Більшість поранених - чоловіки. А в чоловіка не так просто запхати ті ліки. Так що самі щось собі вигадувати й приймати - не будуть. Там з медиків треба запитувати.
показати весь коментар
28.11.2023 20:22 Відповісти
Справа в тому що йдеться про внутрішньолікарняні бактерії. А не про те що там за пацієнти.
показати весь коментар
28.11.2023 20:35 Відповісти
Якщо щось болить, то не так вже і тяжко!

Більш того - чоловікі скорше здатні перестати приймати ліки, як тільки стало легше, тобто повний курс проходять далеко не всі.
показати весь коментар
28.11.2023 20:47 Відповісти
Помиляєтесь , бо хлопці в окопах ,,застуду" звісно переносять на ногах , і в багатьох потім як наслідок і бронхіти, і гайморити , і вушні запалення , котрі теж переносять на ногах , тож вимушені приймати антибіотики , а головне питають про дієві , які ,,стопудово" допоможуть , бо в окопі не до дотримання правил використання антибіотиків . Це я не видумав .
показати весь коментар
28.11.2023 21:28 Відповісти
Тому що традиційно совки вірусну інфекцію лікують антибіотиками, які ніяк не впливать на віруси, бо фактично вірус - навіть не жива клітина а фрагмент РНК/ДНК. А потім купа атипових пневмоній.
показати весь коментар
28.11.2023 20:07 Відповісти
Мо', якщо схрестити можновладця з бактерією, у нього виробиться стійкість до глитайства?
показати весь коментар
28.11.2023 20:11 Відповісти
Існують природні антибіотики, існують солеві пов'язки для очистки ран
і вони не мають побічних ефектів.
показати весь коментар
28.11.2023 20:11 Відповісти
Побічних ефектів не мають звісно, проте й користі від них як від подорожника.
показати весь коментар
28.11.2023 20:15 Відповісти
Так , Ви праві , бо за таким принципом тоді можна і гомеопатію використовувати.
показати весь коментар
28.11.2023 21:31 Відповісти
Тобто МОЗ розписався у повному провалі своєї роботи під час КОВІДу та повній бездіяльності після повномаштабного вторгнення? Не здивований лише тому, що вони самі не розуміють що роблять і кажуть.
Ей, Зєлєбобіки! Уляна Супрун вам була "дохтур смерть"? Зараз як, норм, стали безсмертними? Все без черг і за доступними цінами?
показати весь коментар
28.11.2023 20:12 Відповісти
Уже ніби більше року як антибіотики масово не вживаються.
От скажіть. хтось дуже часто користувався цефтриаксоном ? Ну прям кожний другий у країні.
показати весь коментар
28.11.2023 20:13 Відповісти
Не раз бачив як у аптеці мамочки імпульсивно купували антибіотики, бо соплі у дитини.
показати весь коментар
28.11.2023 20:16 Відповісти
Спробуйте заради цікавості самі купити- вам не продадуть.
показати весь коментар
28.11.2023 20:17 Відповісти
Зараз - звісно. Ви гадаєте що резистентність мікрофлори так швидко знижується при відміні антибіотиків? Еволюція так не працює.
показати весь коментар
28.11.2023 20:22 Відповісти
Так чому вона наростає ? Може проблема в лікарняних закладах? Коли рештки препаратів викидаються в каналізацію чи сміття. Або людина , яка отримує лікування антибіотиками, ходить в туалет, робить свої справи, а з її сечею антибіотик потрапляє в каналізацію і вже там проростає флора стійка до ліків ?
показати весь коментар
28.11.2023 20:27 Відповісти
Тому що у нас зразу використовують антибіотики останнього поколіня. А на Заході починають мало не з пеніцилліну.
показати весь коментар
28.11.2023 20:52 Відповісти
Правильно роблять на заході.
показати весь коментар
28.11.2023 21:32 Відповісти
Очень странно. Я лечился германским доксициклином и вылечился согласно плану, а когда лечился год до того "отечественным" получил только побочку.
показати весь коментар
28.11.2023 20:19 Відповісти
Треба розуміти також, що найкращі найдефіциніші препарати було чесно розікрадено
ще на далеких підступах до шпиталів.
показати весь коментар
28.11.2023 20:20 Відповісти
Не розікрадено. А відкладено до кращих людей або кращих часів. Та й самим ************. А ні, то хай краще згниють
показати весь коментар
28.11.2023 23:11 Відповісти
Может в госпиталях следует подбирать антибиотики под каждого раненного(пробы на антибиотики влом проводить?). Цефтриаксон всем и вся. У раненых в полевых условиях основная опасность это синегнойная палочка,на большой ряд антибиотиков ей похер. И ,как внутрибольничная инфекция,это мерзкая зараза.
показати весь коментар
28.11.2023 20:24 Відповісти
Скорей всего тесты проводить влом, это же не министру, а рядовому солдату
показати весь коментар
28.11.2023 20:27 Відповісти
Хрень в том,что качественные медикаменты пиз..т и не краснеют. На рядовой состав всем с высокой колокольни.
показати весь коментар
28.11.2023 20:32 Відповісти
Чому надходження ліків не контролюється,? у нас є купа міністерств. у т.ч й міністерство охорони здоров"я,
показати весь коментар
28.11.2023 20:25 Відповісти
Минздрав ещё тот гадючник,ноздря в ноздрю с минобороны идут.)
показати весь коментар
28.11.2023 20:37 Відповісти
прививки от covid значительно снизили иммунитет к инфекционным заболеваниям.
показати весь коментар
28.11.2023 20:44 Відповісти
Це у кого як. З початку пандемії ковіду я ні разу по цей день не захворів ніякою інфекцією.
показати весь коментар
28.11.2023 22:31 Відповісти
Е протоколи лiкування. Вони застосовуються пiсля взяття аналiзiв.
показати весь коментар
28.11.2023 21:35 Відповісти
Проблема не тільки в безконтрольному приміненні а те що люди в тому числі і військові не доліковують....
антибіотики слід приймати не менше 5 днів і плюс 2 дня від завершення симтомів...

Знаю що багато не дотримуються... п'ють для профілактики 2-3 дня
показати весь коментар
28.11.2023 23:10 Відповісти
Я думал,что весь медицинский бред ушел вместе с Супрун😄
А нет))) и главное комментируют люди)))
показати весь коментар
29.11.2023 00:45 Відповісти
Все это дешевая пропаганда. В Украине давно бушует эпидемия легочной инфекции которая поражает сосуды и через них все органы. Единственный способ ее сдерживать - антибиотики. Только никто в кашляющем министерстве здоровья и во всех этих приватных медицинских центрах этого не признает. Они выписывают себе антибиотики (от многих из которых быстрое отвыкание то есть тут тоже ложь) а все остальные должны умирать.
показати весь коментар
29.11.2023 06:43 Відповісти