10813 відвідувачів онлайн
31 025 160

Стикаюся з тим, що командири хваляться кількістю втрат, - військова Чорновол

чорновол

Нині на фронті доводиться стикатися з тим, що командири хваляться кількістю втрат.

Про це повідомила журналістка, політикиня, громадська діячка, військова Тетяна Чорновол в інтерв’ю Еspreso, інформує Цензор.НЕТ.

"Найбільша проблема - цінність людського життя. Знов-таки, на початку війни дуже цінувалося людське життя в професійних бригадах, які з 2014 року, бо кожна втрата на фронті - це були одразу перевірки: що відбулося, а чому так? Це було вже в крові: треба цінувати. І тут пів року, ще пів року і ще, як вниз падаємо, тепер у нас таке. Я зараз стикаюся з тим, що командири хваляться кількістю втрат: "ми так гарно воювали, у нас стільки-то втрат", - зазначила вона.

Чорновол також акцентувала увагу, що у нас дуже велика недостача зараз військових на фронті, зривається мобілізація.

"Зрозумійте, що всі воїни по духу не сиділи по хатах, вони пішли воювати ще в перші дні війни, знов-таки, всі люди з підвищеною відповідальністю перед своєю державою вже теж пішли. Ну, хіба б були дуже серйозні причини з дітьми, здоров'ям, але всі хто, хоч якось могли, все кинули і пішли воювати на початку війни. А зараз така ситуація, що багато цих людей вже закінчилися, скажемо так, багато хто знову-таки має вже не той фізичний рівень, щоб продовжувати бути постійно на фронті. Контузії дуже сильно впливають на психіку. Я не раз стикалася з тим, що чудова людина, чудовий вояк після кількох контузій і потрапляння в серйозні переділки психологічно здає, в нього починаються напади паніки на цьому тлі.

Звичайно, потрібен приплив нової крові, але знов-таки, яка це кров, тобто ці люди не готові фактично до боротьби. У цьому є проблема. Я про це все говорю, бо яка б не була моя думка, можна подумати, що я з фронту і тому в мене так все накручено емоційно, але людей треба берегти. Особливо берегти тих, які з початку війни, професіонали. Є різні засоби: зброя, інтелект, нові технології, для того, щоб зберегти людей. Це не вихід з ситуації, що мобілізуймо когось свіженького, відправимо на навчання в Британію, а потім у нас буде елітна військова частина, бригада - неправда, не вийде. Вже зробили одну таку бригаду - 46-ту, яка втратила багато техніки, людей; де люди пройшли 100 навчань, повоювали три дні й на цьому закінчилися. Розумієте, не працює. Тобто над людьми треба працювати, берегти й розвивати їхній професійний рівень. Не можна закінчити цих і десь набрати нових - я про це першочергово говорю", - додає вона.

"Треба відійти від цих кампаній, де ми, скажімо, жертвуємо великою частиною особового складу заради якихось маленьких тактичних перемог, а можливо це зовсім і не перемоги, якщо кладемо за це військових-професіоналів. Треба більше включати голову, технології, більше вчити людей і знов-таки не свіжомобілізованих. Віддавайте свіжомобілізованих на фронт, щоб вони там поступово набиралися (до речі, найголовніше на війні спочатку навчитися виживати), от нехай вони там, на фронті, вчаться виживати потихесеньку та в цей час з фронту заберемо професіоналів, навчимо їх наступним технологіям, дамо зброю. Вони далі цих свіжомобілізованих прикриють, дадуть їм можливість бути не зовсім на першій лінії, а десь на другий, третій з перескоками. Треба професійно ставити всю цю взаємодію і взаємозаміну цих людей, але професіоналам треба давати можливість і відпочивати, і вчитися, і жаліти їх, і не витрачати їх до нуля, бо інших таких не візьмемо", - зауважила військова.

Вона також висловила думку, що війна триватиме ще довго.

"Я вважаю, що війна ще буде дуже довго. Ще рік тому я почала говорити, що війна буде, як мінімум п'ять років, а наразі готова говорити, що навіть ще довше. Попри всі проблеми, які я вам зараз розказала, війну ми виграли. Що значить виграли? Ми можемо тримати фронт, захищатися від наступу Російської Федерації, попри те, як посилюється адекватність там, як знижується адекватність у нас, ми все одно можемо тримати цей фронт. У державності України зараз загроз набагато менше, ніж було у 2019, 2020, 2021 роках, але якою буде ця держава - оце вже дуже серйозне питання. Я вважаю, що судячи з того, як все рухається в цій державі, ще буде дуже довго погано. Попри те, що зростає міць нашої оборони, рівень патріотизму (це теж захист), національної культури (це теж наш захист), але ми втрачаємо свободу слова і свободу, як таку, втрачаємо інституції держави, втратили державну еліту (еліти як такої у нас уже, в принципі, давно нема, ця країна вже існує далеко без еліти). Тому говорити про те, що ця країна буде швидко, скажемо, розцвітати - не можу, але з іншої сторони, для життя країни, яку ми вже відстояли, що таке 10 років? - це нічого, це для України маленький період, це великий період для людського життя. Я вам скажу, сучасне суспільство, сучасні українці це заслужили, на жаль. Це їхніми руками були знищені державні статути, знищена у свій час армія, еліта і тому оцей зараз довгий шлях, як ми будемо вилазити з цієї ями, ми заслужили", - каже Чорновол.

Вона також прогнозує, що будуть просто шалені проблеми з інтеграцією людей, які повернуться.

"Але про те, що ця війна вже не така гаряча, як була на початку, вона ще триватиме багато років. Можуть бути якісь перманентні, мирні угоди, але це не означає, що війна закінчиться, вона буде продовжуватися, ми повинні будемо зараз навчитися жити в умовах війни. Я розумію, що ви хочете мені сказати. Не хочу давати копняка, казати, що нам треба заборонити всі ресторани чи ще щось, бо ми так будемо жити і далі. Це не означає, що в житті нашої людини, яка зараз перебуває в тилу не повинно бути свят і якоїсь радості - повинна бути. Єдине, це несправедливо, що на фронті одні, а тут - інші. Чи можуть вони зараз замінятися? - дуже проблематично, над цим треба працювати. Я за мобілізацію і проти того, щоб сказати: от у нас є котики, які народжені для війни і вони будуть воювати, а тут котики - не народжені для війни, вони не будуть воювати. Воювати повинні всі, повинні пройти насправді через це, але це не означає, що ті, які зараз тут, не повинні розважатися. Я розумію, що свіжомобілізовані як військові будуть ніякі, але вони все одно повинні пройти через це, щоб знати, за що платять інші. Є підрозділи, які на собі тягнуть більшу роботу і в будь-якому підрозділі - є ті, які тягнуть меншу роботу. От тільки, що не народжені для війни повинні бути там, на фронті навчитися бути вдячними тим, які тягнуть більшу роботу. Інакше, якщо всі не пройдуть через мобілізацію, цього усвідомлення не буде, тому мобілізація повинна бути масова, хоч-не-хоч", - додає вона.

"Єдине, я б зробила виняток для молодшого покоління. Я проти того, щоб мобілізувати юних, все-таки у нас втрати на фронті дуже великі, смертність дуже велика. В принципі, я називаю дітей - літніми. У мене в підрозділ прийшов один - воює краще за всіх, але я його як командир дуже бережу, просто змушена завжди думати про те, що він самий маленький серед нас, хоча там такий чоловік, що багатьом на нього рівнятися. Трошки старше покоління, яке в принципі й винне у цій війні, теж повинно пройти через фронт", - резюмує Чорновол.

Топ коментарі
+44
''Добре воювали'' це втрати у ворога , а не в тебе... Незнаю які мають бути мізки щоб таким хвалитися...
показати весь коментар
17.12.2023 16:18
+43
Тетянко! Бережи себе , маленька! Ти нам потрібна!
показати весь коментар
17.12.2023 16:17
+42
СПЕЦІАЛЬНО ДЛЯ ТЕТЯНИ:

"

Що таке справедлива мобілізація, і хто взагалі має служити в армії в мирний і воєнний час?

Подивимося на вічно воюючий Ізраїль (Україна вже воює більше) - за ізраїльським законодавством, призову на військову службу підлягають усі чоловіки у віці 18-29 років і всі незаміжні жінки у віці 18-26 років. Термін строкової служби для чоловіків - 36 місяців, для жінок - 21 місяць.

Як бачимо - це молоді люди, а не інфарктники та інсультники середнього віку 50 років, як у нашій українській армії.

І це не просто призовники, які у нас "вони ж діти" - це кадровий кістяк ізраїльської професійної армії. Тому що професіонали - це не тільки ті, хто за гроші, а ті, хто вміють воювати. За три роки ізраїльські чоловіки і за майже за два роки ізраїльські жінки цю науку вивчають дуже добре.

Після закінчення строкової служби всі ізраїльтяни зобов'язані проходити щомісячні одноденні та щорічні одномісячні збори. Участь у зборах є таким же обов'язком, як і служба за призовом. Тривалість служби в резерві завершується по досягненню 45 років.

Тобто, таких дідів як у нас, в Ізраїлі навіть у резерв не беруть.

Крім того, в Ізраїлі є загальна початкова військова підготовка школярів. Щороку старшокласники проходять двотижневі військові збори в польових таборах. Керують ними офіцери та сержанти. Під час зборів школярі отримують армійську форму, з ними проводяться заняття зі стрілецької, фізичної та стройової підготовки.

А що в Сполучених Штатах, де існує стовідсотково контрактна, професійна армія, створена в 1973 році? - На випадок великої війни (а в нас вона велика) передбачена мобілізація за жеребом. Тобто, призивають не тих, кого спіймав воєнком на вулиці, і дають відстрочку не тому, хто відмазався - все вирішує публічна лотерея, механізм проведення якої добре відпрацьовано в роки Першої, Другої світових війн, під час Корейської та В'єтнамської війни.

Для цього в Штатах працює незалежне урядове агентство Selective Service System (SSS), яке веде облік молодих людей чоловічої статі у віці від 18 до 26 років, включно з іноземними громадянами чоловічої статі, які проживають на території країни понад один рік, за винятком дипломатів. Ухилення від реєстрації в SSS тягне за собою покарання у вигляді штрафу або позбавлення волі на строк до п'яти років.

Знову, як бачимо, призову підлягають насамперед молоді, сильні, здорові люди, а не пенсіонери. Призов здійснюється за лотереєю, і це, принаймні, чесно.

Але у нас свій шлях ідіотів, які думають тільки про вибори, тому заграють із виборцем, замість того, щоб рятувати країну."

https://www.facebook.com/brtcomua/posts/pfbid0KYLXUwSvveDPm96KKHm9ioweexfBnamr4pjm7M5BpHEDViVkdB9CMwy5kRAGb5oJl Юрий Касьянов
показати весь коментар
17.12.2023 16:24
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
Насправді такі командири вже сьогодні повинні бути розжалувані в рядові, а вже завтра обороняти Авдіївку чи штурмувати лівий берег Херсонщини.
Але у нас діятимуть по принципу "хоч лайно, зате своє", тому в рядові штурмовики нахватають трактористів і токарів з вулиць, а командири отримають нові зірочки і нагороди і будуть далі розказувати як вони "воювали".
показати весь коментар
17.12.2023 17:01 Відповісти
Свіжомобілізованих на фронт, старше покоління хай вмирає в окопах аби молоді розважалися та насолоджувалися життям, воювати будемо п'ять років і більше... Пані така перспектива влаштовує і вона доводить це воюючи в т.ч. і за своїх дітей і це варте поваги. Але не у всіх є діти і йти вмирати та калічитися за майбутнє чужих, бо згори вирішили, що в 40+ ти вже не жилець, а розхідний матеріал - це точно не те, що мотивує, як і перспектива багаторічної війни з переважаючим в усьому ворогом. Тому, звідси втікали, втікають і будуть втікати навіть з ризиком для життя.
показати весь коментар
17.12.2023 17:10 Відповісти
З України вже тікають, майже, як з Совку. Вплав через річки, з ризиком для життя, аби тільки втікти. "Країна мрії Зеленського", ж.
показати весь коментар
17.12.2023 18:10 Відповісти
знову чую ,що війну ми вже виграли...
показати весь коментар
17.12.2023 17:19 Відповісти
Невже в народу не вистачає інтелекту, щоб воювати не в полі, а дальнобійною зброєю? Вумні арестовичи женуть всіх у піхоту, а не на ракетні заводи. Може людей, що мислять технологічно, не пропускають в олігархічно-глобалістські мас-медіа.
показати весь коментар
17.12.2023 17:25 Відповісти
Сітуьовина звиздець - велики втрати на фронті, оборонпром у дупі, і купа вйськовозобов'язаних за будь які гроші тікають за кордон. От саме про це і казав радник піськов - все йде по плану ху...ла. Щей безумна херь несе. І шо воно буде з цією країною.
показати весь коментар
17.12.2023 17:46 Відповісти
Такий ГРІХ совдепії є, у деяких комБригів та комбатів!! Таке неприпустимо в Україні!
Це не таємниця. Безвідповідальність привладних, за НАСЛІДКИ власних диких рішень, розходиться, як метастази!

Сподіваємося, що про це, ОСОБИСТО говорив, чотириразовий ухилянт, на отій СТАВЦІ!!
Слава Україні!
показати весь коментар
17.12.2023 17:49 Відповісти
МИ раби? І захищаємо своє рабство? Або ми вільні люди і воюємо за волю ? Якщо раби то яка різниця в кого , в Янелоха , чи в *****? Бо обоє вони - *****! А якщо вільні , то треба здихатись рабовласників !
показати весь коментар
17.12.2023 18:12 Відповісти
Це вже гірше, ніж діди. Чиста Жуковщина.
показати весь коментар
17.12.2023 18:15 Відповісти
Тільки ідеологія інша. Методи і мислення одне. Я слухав це інтерв'ю. Це триндець.
показати весь коментар
17.12.2023 19:09 Відповісти
Борг громадянина: Монолог Військового про мобілізацію!
https://www.youtube.com/watch?v=hNR5qrCkwiQ
показати весь коментар
17.12.2023 23:29 Відповісти
валить надо таких камандиров
показати весь коментар
17.12.2023 18:26 Відповісти
Ще рік тому я почала говорити, що війна буде, як мінімум п'ять років, а наразі готова говорити, що навіть ще довше. Джерело:

Якщо за два роки «закінчились» вмотивовані та майже закінчились досвідчені, то як країна протримається ще 3 роки? За рахунок кого? Чи чого?
Де тут логіка?
На перешкоді шляху до Перемоги стоять ті, хто очолює країну та керує організацією оборони.
Якщо організація та управління залишаться на тому ж рівні, то що буде з тими, скажімо, 100 тисячами, що підуть до військкоматів? Та хоч би й 200 тисячами?
Якщо вони будуть так само недоозброєні, неодягнені, обкрадені та недонавчені?
Хіба вам не очевидно, що питання з мобілізацією вирішить призов до війська частини поліцейських, що особливо нічим не зайняті, крім висловлювання пішоходів
Можна заощадити час на навчанні, тільки злагодження.
Чому це не робиться?
показати весь коментар
17.12.2023 18:32 Відповісти
Найгірше те що ніхто навіть не каже які перспективи цього всього. З такими підходами українців просто повільнотперебють в окопах. Так кацапів положення теж не мало, але я не думаю, що це когось може заспокоїти.
показати весь коментар
17.12.2023 19:13 Відповісти
людська природа така, що психіка натовпу витримує війну тільки перші три роки, особливо з боку агресора, який буксує. Потім настає зрив і відступ
показати весь коментар
17.12.2023 23:34 Відповісти
МАЮ ПРАВО ГОВОРИТИ Мої близькі ( 44і 49 р. ) з перших днів воюють. Зразу захищали Київ,а потім Схід і Південь Мають кучу болячок,контузії,але воюють Ми вже виснажені від горя,але вони говорять --а хто буде вас захищати ? До речі маємо вже одного близького родича і На Щиті . То як нашій родині відноситись до сцикунів, боягузів і просто ухилянтів--з презирством,зневагою і презирством Це відповідь всім базікам ( а не воїнам) від батька воїнів,які воюють.
показати весь коментар
17.12.2023 18:35 Відповісти
Пробачте --зробив помилку Не 44р,а 54р. Не 49 р. а 59 р. Це від хвилювання.
показати весь коментар
17.12.2023 18:37 Відповісти
А вам вже за 80? Моєму батькові 81 , а мені 57.Я теж побіг у перші дні війни у ТРО , але потім пішов , бо здоров'я не те! А зараз я вважаю , що Зеленський ворог !!!!!!! Він по просту гробить армію і Україну! Ви хочете щоб полягли усі?
показати весь коментар
17.12.2023 19:07 Відповісти
Я про це і говорю-- бо в вашому віку (не говорячи про мій) вже куча накопичилось хвороб ,а фронт добавив ще і і бойові поранення А молоді бики жирують по барам і в спортзалах А мої " молоді" на щастя тільки жіночого роду.
показати весь коментар
17.12.2023 20:29 Відповісти
А вам скільки років, що у вас синам 59 років?
показати весь коментар
17.12.2023 19:02 Відповісти
Не згоден, вона неправду каже) Бо саме молодь и привела до влади Зеленського. Більшість до 30 років голосували за Зе і Слуг. Новые лица, хоть поржем, надоели старые морды. Ось нехай і воюють за свої "нові обличчя." і ржуть досхочу.
показати весь коментар
17.12.2023 19:01 Відповісти
Тут прикол в тому, що якраз молоді ця війна чужда й непотрібна. Вони живуть в тік-токах, ютубах і соцмережах поруч з кацапами, в них друзі - кацапи, підписники - кацапи. Це хтонічна "какая разніца", і вони не розуміють, чому повинні воювати з кацапами. Бо обирали Зє не для війни, а для миру.
показати весь коментар
17.12.2023 19:14 Відповісти
Тим більше, їх треба мобілізовувати, щоб вони на собі це відчули, який добрий кацап насправді.
показати весь коментар
17.12.2023 19:19 Відповісти
Так вони або потікають, або перейдуть на бік кацапів в першому ж бою, і остаточно зненавидять "Хахляндію". Цих лапотніків краще в тилу десь припахати, щоб шкоди не робили. А так, взагалі, в політичному розумінні - втрачене покоління "хоть паржом".
показати весь коментар
17.12.2023 19:31 Відповісти
Василь менi моэ життя дорожче i я за зелоха воювати не пiду , можеш мене ненавидiти скiльки хочешь . Я в польщi в безпецi, i то не я кричав москалiв на ножi в 2013 роцi
показати весь коментар
17.12.2023 19:09 Відповісти
Она излишне эмоционально говорит. Вряд ли кто в своём уме хвастается потерями.
показати весь коментар
17.12.2023 19:12 Відповісти
В Зеленського весь бізнес в офшорах(кінокомпанія Грінфілм зареєстрована на Кіпрі). Він до президентства 0 грн податків сплатив. В Порошенка знайшли 3 рахунки в офшорах, по 1тис$ на кожному(мінімальний вклад). Компанія Рошен, одна з найбільших платників податків в Україні.
показати весь коментар
17.12.2023 19:39 Відповісти
Все равно сдаст по итогу, только успеет уничтожить население Украины.
показати весь коментар
17.12.2023 19:46 Відповісти
Дуже не люблю когось за очі ображати В очі --це зробив би Скажу одне --ви не вмієте системно думати і аналізувати Ну а якщо хтось мішає керувати( робити) корисні справи--то ятого звільняв за 20 хвилин Це на рахунок що дермак комусь мішає.
показати весь коментар
17.12.2023 20:37 Відповісти
Дуже поспішна оцінка Зеленського. Неготовність до війни, зрадники в СБУ та ОП, Оман, Стамбул, "Вагнергейт", Чонгар, Маріуполь, велика корупція під час війни - все це для післявоєнного розслідування, карної справи і суду. Вас хвилює доля України?
показати весь коментар
17.12.2023 22:01 Відповісти
це ти захищаєш того зеленського, який ще до виборів хотів 'сАйтісь пАсєрєдінє' з мосКАЛями?
того, який відводив на сході українські війська перед нападом?
зеленського, який розміновував і не копав окопи перед мосКАЛьським нападом??
показати весь коментар
17.12.2023 23:22 Відповісти
"А Зеленский делает всё что может" - нюхает кокс и начитывает гундосым противным голоском видосики по вечерам!
показати весь коментар
18.12.2023 20:14 Відповісти
У нас є багато охорогних фірм, та піготовлена поліція, яка вміє поводитись зі зброєю, вони всерівно нічого не роблять, до того ж зменшилась кількість населення, працює комендантська година, нехай відпрацьовують свої пільги
показати весь коментар
17.12.2023 19:25 Відповісти
Хочу дати вам пояснення--вміти поводитись зі зброєю,це не значить вміти воювати в окопах . На скільки мені відому в поліції навчають боротьби з прушниками серед населення.к їх затримувати,дотримання ПДР, юридично все розслідувати Тільки спец підрозділи поліції більш менш підготовлені,але вони давно вже на фронті Та ж ситуація і з охоронними фірмами Одне ви праві--це як правило молоді і здорові і їх легче навчити тактиці бою.
показати весь коментар
17.12.2023 20:46 Відповісти
В поліцію зараз йдуть щоб не попасти в армію.
показати весь коментар
17.12.2023 21:04 Відповісти
В Чернівецькій обл. дифіцит кадрів в поліції ---10% Це найнижчий по Україні Так,що ідіть і працюйте ( навчать поводженню зі зброєю) ,а військомати--працюють без вихідних і 24 години
показати весь коментар
17.12.2023 22:07 Відповісти
В чернівецькій області поруч кордон, нашо там та поліція. На сході трохи по іншому.
показати весь коментар
18.12.2023 19:54 Відповісти
Підготовлена? Вгробили новенькі службові авто за пару років. Салон авто затертий та порваний. Водійське сидіння розірване. Нема елементарного взяти голку нитку зашити.В мого сусіда в МТЗ охайніше хоча трактору років 30.Є такі що навіть форму не рахують за потрібне випрати. Тяжко буде їм.А є такі перепугані що яка там зброя. Я не маю на увазі всіх правоохоронців. Є багато які зараз захищають нас на війні. Знаю кількох особисто.
показати весь коментар
18.12.2023 06:10 Відповісти
Дякуємо, Тетяна!
показати весь коментар
17.12.2023 19:41 Відповісти
І що з цим робити, ми втрачаємо людей шаленими темпами і влада планує ще і ще це робити... Як повернути головну цінність у пріоритет - людське життя?
показати весь коментар
17.12.2023 20:15 Відповісти
К сожалению мир жесток. Для приличия его оборачивают в красивую обвертку.
Для страны/государства главная ценность территории. "Земля, это такой товар, который уже не производят". А про человеческие жизни Петру Меньшиков в романе говорил. Все войны ведутся за контроль территорий. Только Троя за бабу сражалась.
показати весь коментар
17.12.2023 22:34 Відповісти
Якби українська влада не управлялася з Кремля, то Путіна давно б ліквідували, депутатів гос.думи, ліквідували, пропогандистів кремля -ліквідували б.
А так Зеленський на лінії фронту, і ні однієї ракети і ні одного снаряду з боку ворога. Вони його бережуть краще ніж путіна.
показати весь коментар
17.12.2023 20:37 Відповісти
Всіх ротних ,комбатів ,начальників штабів ,всіх по ланці втрата 30% складу судити і ставити до стінки !
показати весь коментар
17.12.2023 20:54 Відповісти
https://www.facebook.com/reel/3256345114658303 https://www.facebook.com/reel/3256345114658303

показати весь коментар
18.12.2023 00:02 Відповісти
До стінки потрібно одного, - для початку, - *****, щоб рашисти зрозуміли що їх чекає. Що ж до інших, то всіх треба вчити, якщо цього не робили заздалегідь, то це робить війна. АРХ М
показати весь коментар
18.12.2023 03:54 Відповісти
Кажуть збиралися психочно-хворих теж мобілізувати але яка різниця між тим хто став хворим на фронті і тим хто вже є. Користь однакова тобто ніяка. Нажалт ніхто коли беруть в армію не перевіряє психічний стан, хоча що там в армію навіть в парламент коли вибирають не перевіряють.
показати весь коментар
17.12.2023 21:05 Відповісти
У другій світовій Москва угробила 5 млн. солдатів РСФСР, не рахуючи інших республік і цивільних громадян, і досі цим вихваляється. Як не економ піхоту, орда сюди прижене більше. Україна навіть в теорії може перемогти тільки двома способами. Або технологічно-промисловою перевагою, або розкриттям планів транснаціональних узурпаторів. Технологічна перевага саботується Єрмаком і не підтримується Заходом. В будь-якому разі без відсторонення Єрмака і передачі влади адекватним міністрам, які взаємодіятимуть із зацікавленими світовими силами, буде програш.
показати весь коментар
17.12.2023 21:37 Відповісти
Єрмак--завхоз А в нас є президент і верховний головнокомандувач То чому ви принижуєте президента ( сарказм)
показати весь коментар
17.12.2023 22:11 Відповісти
Все буде добре,а може й краще.А взагалі вірно те що тебе не вбиває,робить тебе цікавішим
показати весь коментар
18.12.2023 02:16 Відповісти
В питанні підготовки мобілізаційного ресурсу з Тетяною цілком згоден, - це поступове наближення до окопу. Західна поміч може добре вплинути технікою, але не вишкілом, ця війна багато чим різниця від війн, в яких приймало участь НАТО, тому навчання в НАТО це не більш, яе повсякденне навчання в військових таборах, якщо це не стосується освоєння нової техніки: - танків, літаків та інше. Поступове наближення до окопу зменшує психологічний тиск та випрацьовує навички бойового реагування на окопні виклики. АРХ М
показати весь коментар
18.12.2023 03:50 Відповісти
тебе по "АРХ М" зарплату платят?
показати весь коментар
18.12.2023 20:25 Відповісти
Так, скоро дізнаєтесь хто й яку, - багатьом не сподобається, але що ж поробиш, коли світ дуальний. Про це ж написано в ЗАКОНІ БОГА, там стоїть призвіще з ініціалами, серед багатьох, тож чітко можна визначити хто кому й яким чином платить зарплати. АРХ М
показати весь коментар
19.12.2023 02:38 Відповісти
Сторінка 2 з 2