4944 посетителя онлайн
31 046 160

Сталкиваюсь с тем, что командиры хвастаются количеством потерь, - военная Чорновол

чорновол

Сейчас на фронте приходится сталкиваться с тем, что командиры хвастаются количеством потерь.

Об этом сообщила журналист, политик, общественный деятель, военная Татьяна Чорновол в интервью Еspreso, информирует Цензор.НЕТ.

"Самая большая проблема - ценность человеческой жизни. Опять-таки, в начале войны очень ценилась человеческая жизнь в профессиональных бригадах, которые с 2014 года, потому что каждая потеря на фронте - это были сразу проверки: что произошло, а почему так? Это было уже в крови: надо ценить. И тут полгода, еще полгода и еще, как вниз падаем, теперь у нас такое. Я сейчас сталкиваюсь с тем, что командиры хвастаются количеством потерь: "мы так хорошо воевали, у нас столько-то потерь" , – отметила она.

Чорновол также акцентировала внимание, что у нас очень большая нехватка сейчас военных на фронте, срывается мобилизация.

"Поймите, что все воины по духу не сидели по домам, они пошли воевать еще в первые дни войны, опять же, все люди с повышенной ответственностью перед своим государством уже тоже ушли. Ну, разве были бы очень серьезные причины с детьми, здоровьем, но все, кто хоть как-то могли, все бросили и пошли воевать в начале войны. А сейчас такая ситуация, что многие эти люди уже закончились, скажем так, многие опять-таки имеют уже не тот физический уровень, чтобы продолжать быть постоянно на фронте. Контузии очень сильно влияют на психику. Я не раз сталкивалась с тем, что замечательный человек, отличный воин после нескольких контузий и попадания в серьезные переделки психологически сдает, у него начинаются приступы паники на этом фоне.

Конечно, нужен приток новой крови, но опять-таки какая это кровь, то есть эти люди не готовы фактически к борьбе. В этом имеется проблема. Я об этом всем говорю, потому что какое бы ни было мое мнение, можно подумать, что я с фронта и поэтому у меня так все накручено эмоционально, но людей надо беречь. Особенно беречь тех, кто с начала войны, профессионалов. Есть разные средства: оружие, интеллект, новые технологии, для того, чтобы сохранить людей. Это не выход из ситуации, что мобилизуем кого-нибудь свеженького, отправим на обучение в Британию, а потом у нас будет элитная военная часть, бригада – неправда, не получится. Уже сделали одну такую бригаду – 46-ю, потерявшую много техники, людей; где люди прошли 100 учений, сразились три дня и на этом закончились. Понимаете, не работает. То есть над людьми нужно работать, беречь и развивать их профессиональный уровень. Нельзя закончить этих и где-то набрать новых - я об этом в первую очередь говорю", - добавляет она.

"Нужно отойти от этих кампаний, где мы, скажем, жертвуем большой частью личного состава ради каких-то маленьких тактических побед, а возможно это совсем и не победы, если кладем за это военных-профессионалов. Надо больше включать голову, технологии, больше учить людей и опять-таки не свежемобилизованных. Отдавайте свежемобилизованных на фронт, чтобы они там постепенно набирались (кстати, самое главное на войне сначала научиться выживать), пусть они там, на фронте, учатся выживать потихоньку и в это время с фронта заберем профессионалов, научим их следующим технологиям, дадим оружие. Они дальше этих свежемобилизованных прикроют, позволят им быть не совсем на первой линии, а где-то на второй, третьей с перескоками. Надо профессионально ставить все это взаимодействие и взаимозаменяемость этих людей, но профессионалам надо давать возможность и отдыхать, и учиться, и жалеть их, и не тратить их до нуля, потому что других таких не возьмем", - отметила военная.

Она также выразила мнение, что война продлится еще долго.

"Я считаю, что война еще будет очень долго. Еще год назад я начала говорить, что война будет как минимум пять лет, а сейчас  готова говорить, что даже еще дольше. При всех проблемах, которые я вам сейчас рассказала, войну мы выиграли. Что значит выиграли? Мы можем держать фронт, защищаться от пришествия Российской Федерации, несмотря на то, как усиливается адекватность за рубежом, как снижается адекватность у нас, мы все равно можем держать этот фронт. У государственности Украины сейчас угроз гораздо меньше, чем было в 2019, 2020, 2021 годах, но каким будет это государство – это уже очень серьезный вопрос. Я считаю, что, судя по тому, как все движется в этом государстве, еще будет очень долго плохо. Несмотря на то, что растет мощь нашей обороны, уровень патриотизма (это тоже защита), национальной культуры (это тоже наша защита), но мы теряем свободу слова и свободу, как таковую, теряем институции государства, потеряли государственную элиту (элиты как таковой у нас уже, в принципе, давно нет, эта страна уже существует далеко без элиты). Поэтому говорить о том, что эта страна будет быстро, скажем, расцветать – не могу, но с другой стороны, для жизни страны, которую мы уже отстояли, что такое 10 лет? – это ничего, это для Украины маленький период, это большой период для человеческой жизни. Я вам скажу, современное общество, современные украинцы это заслужили, к сожалению. Это их руками были уничтожены государственные уставы, уничтожена одно время армия, элита и поэтому этот сейчас долгий путь, как мы будем вылезать из этой ямы, мы заслужили", - говорит Чорновол.

Она также прогнозирует, что будут просто безумные проблемы с интеграцией вернувшихся людей.

"Но о том, что эта война уже не такая горячая, как была в начале, она еще будет продолжаться много лет. Могут быть какие-то перманентные, мирные соглашения, но это не значит, что война закончится, она будет продолжаться, мы должны будем сейчас научиться жить в условиях войны. Я понимаю, что вы хотите мне сказать. Не хочу давать тумаков, говорить, что нам нужно запретить все рестораны или еще что-то, потому что мы так будем жить и дальше. Это не значит, что в жизни нашего человека, который сейчас находится в тылу, не должно быть праздников и какой-то радости – должно быть. Единственное, это несправедливо, что на фронте одни, а здесь – другие. Могут ли они сейчас заменяться? - очень проблематично, над этим нужно работать. Я за мобилизацию и против того, чтобы сказать: вот у нас есть котики, рожденные для войны и они будут воевать, а здесь котики – не рожденные для войны, они не будут воевать. Воевать должны все, должны пройти на самом деле через это, но это не значит, что те, кто сейчас здесь, не должны развлекаться. Я понимаю, что свежемобилизованные как военные будут никакими, но они все равно должны пройти через это, чтобы знать, за что платят другие. Есть подразделения, которые на себе тянут большую работу и в любом подразделении – есть те, которые тянут меньшую работу. Вот только, что не рожденные для войны должны быть там, на фронте и научиться быть благодарными тем, кто тянет большую работу. Иначе, если все не пройдут через мобилизацию, этого осознания не будет, поэтому мобилизация должна быть массовая, волей-неволей", - добавляет она.

"Единственное, я бы сделала исключение для младшего поколения. Я против того, чтобы мобилизовать юных, все-таки у нас потери на фронте очень большие, смертность очень велика. В принципе, я называю детей пожилыми. У меня в подразделение пришел один - воюет лучше всех, но я его как командир очень берегу, просто вынуждена всегда думать о том, что он самый маленький среди нас, хотя там такой человек, что многим на него равняться. Чуть старшее поколение, которое в принципе и виновато в этой войне, тоже должно пройти через фронт", - резюмирует Чорновол.

Топ комментарии
+44
''Добре воювали'' це втрати у ворога , а не в тебе... Незнаю які мають бути мізки щоб таким хвалитися...
показать весь комментарий
17.12.2023 16:18 Ответить
+43
Тетянко! Бережи себе , маленька! Ти нам потрібна!
показать весь комментарий
17.12.2023 16:17 Ответить
+42
СПЕЦІАЛЬНО ДЛЯ ТЕТЯНИ:

"

Що таке справедлива мобілізація, і хто взагалі має служити в армії в мирний і воєнний час?

Подивимося на вічно воюючий Ізраїль (Україна вже воює більше) - за ізраїльським законодавством, призову на військову службу підлягають усі чоловіки у віці 18-29 років і всі незаміжні жінки у віці 18-26 років. Термін строкової служби для чоловіків - 36 місяців, для жінок - 21 місяць.

Як бачимо - це молоді люди, а не інфарктники та інсультники середнього віку 50 років, як у нашій українській армії.

І це не просто призовники, які у нас "вони ж діти" - це кадровий кістяк ізраїльської професійної армії. Тому що професіонали - це не тільки ті, хто за гроші, а ті, хто вміють воювати. За три роки ізраїльські чоловіки і за майже за два роки ізраїльські жінки цю науку вивчають дуже добре.

Після закінчення строкової служби всі ізраїльтяни зобов'язані проходити щомісячні одноденні та щорічні одномісячні збори. Участь у зборах є таким же обов'язком, як і служба за призовом. Тривалість служби в резерві завершується по досягненню 45 років.

Тобто, таких дідів як у нас, в Ізраїлі навіть у резерв не беруть.

Крім того, в Ізраїлі є загальна початкова військова підготовка школярів. Щороку старшокласники проходять двотижневі військові збори в польових таборах. Керують ними офіцери та сержанти. Під час зборів школярі отримують армійську форму, з ними проводяться заняття зі стрілецької, фізичної та стройової підготовки.

А що в Сполучених Штатах, де існує стовідсотково контрактна, професійна армія, створена в 1973 році? - На випадок великої війни (а в нас вона велика) передбачена мобілізація за жеребом. Тобто, призивають не тих, кого спіймав воєнком на вулиці, і дають відстрочку не тому, хто відмазався - все вирішує публічна лотерея, механізм проведення якої добре відпрацьовано в роки Першої, Другої світових війн, під час Корейської та В'єтнамської війни.

Для цього в Штатах працює незалежне урядове агентство Selective Service System (SSS), яке веде облік молодих людей чоловічої статі у віці від 18 до 26 років, включно з іноземними громадянами чоловічої статі, які проживають на території країни понад один рік, за винятком дипломатів. Ухилення від реєстрації в SSS тягне за собою покарання у вигляді штрафу або позбавлення волі на строк до п'яти років.

Знову, як бачимо, призову підлягають насамперед молоді, сильні, здорові люди, а не пенсіонери. Призов здійснюється за лотереєю, і це, принаймні, чесно.

Але у нас свій шлях ідіотів, які думають тільки про вибори, тому заграють із виборцем, замість того, щоб рятувати країну."

https://www.facebook.com/brtcomua/posts/pfbid0KYLXUwSvveDPm96KKHm9ioweexfBnamr4pjm7M5BpHEDViVkdB9CMwy5kRAGb5oJl Юрий Касьянов
показать весь комментарий
17.12.2023 16:24 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
Насправді такі командири вже сьогодні повинні бути розжалувані в рядові, а вже завтра обороняти Авдіївку чи штурмувати лівий берег Херсонщини.
Але у нас діятимуть по принципу "хоч лайно, зате своє", тому в рядові штурмовики нахватають трактористів і токарів з вулиць, а командири отримають нові зірочки і нагороди і будуть далі розказувати як вони "воювали".
показать весь комментарий
17.12.2023 17:01 Ответить
Свіжомобілізованих на фронт, старше покоління хай вмирає в окопах аби молоді розважалися та насолоджувалися життям, воювати будемо п'ять років і більше... Пані така перспектива влаштовує і вона доводить це воюючи в т.ч. і за своїх дітей і це варте поваги. Але не у всіх є діти і йти вмирати та калічитися за майбутнє чужих, бо згори вирішили, що в 40+ ти вже не жилець, а розхідний матеріал - це точно не те, що мотивує, як і перспектива багаторічної війни з переважаючим в усьому ворогом. Тому, звідси втікали, втікають і будуть втікати навіть з ризиком для життя.
показать весь комментарий
17.12.2023 17:10 Ответить
З України вже тікають, майже, як з Совку. Вплав через річки, з ризиком для життя, аби тільки втікти. "Країна мрії Зеленського", ж.
показать весь комментарий
17.12.2023 18:10 Ответить
знову чую ,що війну ми вже виграли...
показать весь комментарий
17.12.2023 17:19 Ответить
Невже в народу не вистачає інтелекту, щоб воювати не в полі, а дальнобійною зброєю? Вумні арестовичи женуть всіх у піхоту, а не на ракетні заводи. Може людей, що мислять технологічно, не пропускають в олігархічно-глобалістські мас-медіа.
показать весь комментарий
17.12.2023 17:25 Ответить
Сітуьовина звиздець - велики втрати на фронті, оборонпром у дупі, і купа вйськовозобов'язаних за будь які гроші тікають за кордон. От саме про це і казав радник піськов - все йде по плану ху...ла. Щей безумна херь несе. І шо воно буде з цією країною.
показать весь комментарий
17.12.2023 17:46 Ответить
Такий ГРІХ совдепії є, у деяких комБригів та комбатів!! Таке неприпустимо в Україні!
Це не таємниця. Безвідповідальність привладних, за НАСЛІДКИ власних диких рішень, розходиться, як метастази!

Сподіваємося, що про це, ОСОБИСТО говорив, чотириразовий ухилянт, на отій СТАВЦІ!!
Слава Україні!
показать весь комментарий
17.12.2023 17:49 Ответить
МИ раби? І захищаємо своє рабство? Або ми вільні люди і воюємо за волю ? Якщо раби то яка різниця в кого , в Янелоха , чи в *****? Бо обоє вони - *****! А якщо вільні , то треба здихатись рабовласників !
показать весь комментарий
17.12.2023 18:12 Ответить
Це вже гірше, ніж діди. Чиста Жуковщина.
показать весь комментарий
17.12.2023 18:15 Ответить
Тільки ідеологія інша. Методи і мислення одне. Я слухав це інтерв'ю. Це триндець.
показать весь комментарий
17.12.2023 19:09 Ответить
Борг громадянина: Монолог Військового про мобілізацію!
https://www.youtube.com/watch?v=hNR5qrCkwiQ
показать весь комментарий
17.12.2023 23:29 Ответить
валить надо таких камандиров
показать весь комментарий
17.12.2023 18:26 Ответить
Ще рік тому я почала говорити, що війна буде, як мінімум п'ять років, а наразі готова говорити, що навіть ще довше. Джерело:

Якщо за два роки «закінчились» вмотивовані та майже закінчились досвідчені, то як країна протримається ще 3 роки? За рахунок кого? Чи чого?
Де тут логіка?
На перешкоді шляху до Перемоги стоять ті, хто очолює країну та керує організацією оборони.
Якщо організація та управління залишаться на тому ж рівні, то що буде з тими, скажімо, 100 тисячами, що підуть до військкоматів? Та хоч би й 200 тисячами?
Якщо вони будуть так само недоозброєні, неодягнені, обкрадені та недонавчені?
Хіба вам не очевидно, що питання з мобілізацією вирішить призов до війська частини поліцейських, що особливо нічим не зайняті, крім висловлювання пішоходів
Можна заощадити час на навчанні, тільки злагодження.
Чому це не робиться?
показать весь комментарий
17.12.2023 18:32 Ответить
Найгірше те що ніхто навіть не каже які перспективи цього всього. З такими підходами українців просто повільнотперебють в окопах. Так кацапів положення теж не мало, але я не думаю, що це когось може заспокоїти.
показать весь комментарий
17.12.2023 19:13 Ответить
людська природа така, що психіка натовпу витримує війну тільки перші три роки, особливо з боку агресора, який буксує. Потім настає зрив і відступ
показать весь комментарий
17.12.2023 23:34 Ответить
МАЮ ПРАВО ГОВОРИТИ Мої близькі ( 44і 49 р. ) з перших днів воюють. Зразу захищали Київ,а потім Схід і Південь Мають кучу болячок,контузії,але воюють Ми вже виснажені від горя,але вони говорять --а хто буде вас захищати ? До речі маємо вже одного близького родича і На Щиті . То як нашій родині відноситись до сцикунів, боягузів і просто ухилянтів--з презирством,зневагою і презирством Це відповідь всім базікам ( а не воїнам) від батька воїнів,які воюють.
показать весь комментарий
17.12.2023 18:35 Ответить
Пробачте --зробив помилку Не 44р,а 54р. Не 49 р. а 59 р. Це від хвилювання.
показать весь комментарий
17.12.2023 18:37 Ответить
А вам вже за 80? Моєму батькові 81 , а мені 57.Я теж побіг у перші дні війни у ТРО , але потім пішов , бо здоров'я не те! А зараз я вважаю , що Зеленський ворог !!!!!!! Він по просту гробить армію і Україну! Ви хочете щоб полягли усі?
показать весь комментарий
17.12.2023 19:07 Ответить
Я про це і говорю-- бо в вашому віку (не говорячи про мій) вже куча накопичилось хвороб ,а фронт добавив ще і і бойові поранення А молоді бики жирують по барам і в спортзалах А мої " молоді" на щастя тільки жіночого роду.
показать весь комментарий
17.12.2023 20:29 Ответить
А вам скільки років, що у вас синам 59 років?
показать весь комментарий
17.12.2023 19:02 Ответить
Не згоден, вона неправду каже) Бо саме молодь и привела до влади Зеленського. Більшість до 30 років голосували за Зе і Слуг. Новые лица, хоть поржем, надоели старые морды. Ось нехай і воюють за свої "нові обличчя." і ржуть досхочу.
показать весь комментарий
17.12.2023 19:01 Ответить
Тут прикол в тому, що якраз молоді ця війна чужда й непотрібна. Вони живуть в тік-токах, ютубах і соцмережах поруч з кацапами, в них друзі - кацапи, підписники - кацапи. Це хтонічна "какая разніца", і вони не розуміють, чому повинні воювати з кацапами. Бо обирали Зє не для війни, а для миру.
показать весь комментарий
17.12.2023 19:14 Ответить
Тим більше, їх треба мобілізовувати, щоб вони на собі це відчули, який добрий кацап насправді.
показать весь комментарий
17.12.2023 19:19 Ответить
Так вони або потікають, або перейдуть на бік кацапів в першому ж бою, і остаточно зненавидять "Хахляндію". Цих лапотніків краще в тилу десь припахати, щоб шкоди не робили. А так, взагалі, в політичному розумінні - втрачене покоління "хоть паржом".
показать весь комментарий
17.12.2023 19:31 Ответить
Василь менi моэ життя дорожче i я за зелоха воювати не пiду , можеш мене ненавидiти скiльки хочешь . Я в польщi в безпецi, i то не я кричав москалiв на ножi в 2013 роцi
показать весь комментарий
17.12.2023 19:09 Ответить
Она излишне эмоционально говорит. Вряд ли кто в своём уме хвастается потерями.
показать весь комментарий
17.12.2023 19:12 Ответить
В Зеленського весь бізнес в офшорах(кінокомпанія Грінфілм зареєстрована на Кіпрі). Він до президентства 0 грн податків сплатив. В Порошенка знайшли 3 рахунки в офшорах, по 1тис$ на кожному(мінімальний вклад). Компанія Рошен, одна з найбільших платників податків в Україні.
показать весь комментарий
17.12.2023 19:39 Ответить
Все равно сдаст по итогу, только успеет уничтожить население Украины.
показать весь комментарий
17.12.2023 19:46 Ответить
Дуже не люблю когось за очі ображати В очі --це зробив би Скажу одне --ви не вмієте системно думати і аналізувати Ну а якщо хтось мішає керувати( робити) корисні справи--то ятого звільняв за 20 хвилин Це на рахунок що дермак комусь мішає.
показать весь комментарий
17.12.2023 20:37 Ответить
Дуже поспішна оцінка Зеленського. Неготовність до війни, зрадники в СБУ та ОП, Оман, Стамбул, "Вагнергейт", Чонгар, Маріуполь, велика корупція під час війни - все це для післявоєнного розслідування, карної справи і суду. Вас хвилює доля України?
показать весь комментарий
17.12.2023 22:01 Ответить
це ти захищаєш того зеленського, який ще до виборів хотів 'сАйтісь пАсєрєдінє' з мосКАЛями?
того, який відводив на сході українські війська перед нападом?
зеленського, який розміновував і не копав окопи перед мосКАЛьським нападом??
показать весь комментарий
17.12.2023 23:22 Ответить
"А Зеленский делает всё что может" - нюхает кокс и начитывает гундосым противным голоском видосики по вечерам!
показать весь комментарий
18.12.2023 20:14 Ответить
У нас є багато охорогних фірм, та піготовлена поліція, яка вміє поводитись зі зброєю, вони всерівно нічого не роблять, до того ж зменшилась кількість населення, працює комендантська година, нехай відпрацьовують свої пільги
показать весь комментарий
17.12.2023 19:25 Ответить
Хочу дати вам пояснення--вміти поводитись зі зброєю,це не значить вміти воювати в окопах . На скільки мені відому в поліції навчають боротьби з прушниками серед населення.к їх затримувати,дотримання ПДР, юридично все розслідувати Тільки спец підрозділи поліції більш менш підготовлені,але вони давно вже на фронті Та ж ситуація і з охоронними фірмами Одне ви праві--це як правило молоді і здорові і їх легче навчити тактиці бою.
показать весь комментарий
17.12.2023 20:46 Ответить
В поліцію зараз йдуть щоб не попасти в армію.
показать весь комментарий
17.12.2023 21:04 Ответить
В Чернівецькій обл. дифіцит кадрів в поліції ---10% Це найнижчий по Україні Так,що ідіть і працюйте ( навчать поводженню зі зброєю) ,а військомати--працюють без вихідних і 24 години
показать весь комментарий
17.12.2023 22:07 Ответить
В чернівецькій області поруч кордон, нашо там та поліція. На сході трохи по іншому.
показать весь комментарий
18.12.2023 19:54 Ответить
Підготовлена? Вгробили новенькі службові авто за пару років. Салон авто затертий та порваний. Водійське сидіння розірване. Нема елементарного взяти голку нитку зашити.В мого сусіда в МТЗ охайніше хоча трактору років 30.Є такі що навіть форму не рахують за потрібне випрати. Тяжко буде їм.А є такі перепугані що яка там зброя. Я не маю на увазі всіх правоохоронців. Є багато які зараз захищають нас на війні. Знаю кількох особисто.
показать весь комментарий
18.12.2023 06:10 Ответить
Дякуємо, Тетяна!
показать весь комментарий
17.12.2023 19:41 Ответить
І що з цим робити, ми втрачаємо людей шаленими темпами і влада планує ще і ще це робити... Як повернути головну цінність у пріоритет - людське життя?
показать весь комментарий
17.12.2023 20:15 Ответить
К сожалению мир жесток. Для приличия его оборачивают в красивую обвертку.
Для страны/государства главная ценность территории. "Земля, это такой товар, который уже не производят". А про человеческие жизни Петру Меньшиков в романе говорил. Все войны ведутся за контроль территорий. Только Троя за бабу сражалась.
показать весь комментарий
17.12.2023 22:34 Ответить
Якби українська влада не управлялася з Кремля, то Путіна давно б ліквідували, депутатів гос.думи, ліквідували, пропогандистів кремля -ліквідували б.
А так Зеленський на лінії фронту, і ні однієї ракети і ні одного снаряду з боку ворога. Вони його бережуть краще ніж путіна.
показать весь комментарий
17.12.2023 20:37 Ответить
Всіх ротних ,комбатів ,начальників штабів ,всіх по ланці втрата 30% складу судити і ставити до стінки !
показать весь комментарий
17.12.2023 20:54 Ответить
https://www.facebook.com/reel/3256345114658303 https://www.facebook.com/reel/3256345114658303

показать весь комментарий
18.12.2023 00:02 Ответить
До стінки потрібно одного, - для початку, - *****, щоб рашисти зрозуміли що їх чекає. Що ж до інших, то всіх треба вчити, якщо цього не робили заздалегідь, то це робить війна. АРХ М
показать весь комментарий
18.12.2023 03:54 Ответить
Кажуть збиралися психочно-хворих теж мобілізувати але яка різниця між тим хто став хворим на фронті і тим хто вже є. Користь однакова тобто ніяка. Нажалт ніхто коли беруть в армію не перевіряє психічний стан, хоча що там в армію навіть в парламент коли вибирають не перевіряють.
показать весь комментарий
17.12.2023 21:05 Ответить
У другій світовій Москва угробила 5 млн. солдатів РСФСР, не рахуючи інших республік і цивільних громадян, і досі цим вихваляється. Як не економ піхоту, орда сюди прижене більше. Україна навіть в теорії може перемогти тільки двома способами. Або технологічно-промисловою перевагою, або розкриттям планів транснаціональних узурпаторів. Технологічна перевага саботується Єрмаком і не підтримується Заходом. В будь-якому разі без відсторонення Єрмака і передачі влади адекватним міністрам, які взаємодіятимуть із зацікавленими світовими силами, буде програш.
показать весь комментарий
17.12.2023 21:37 Ответить
Єрмак--завхоз А в нас є президент і верховний головнокомандувач То чому ви принижуєте президента ( сарказм)
показать весь комментарий
17.12.2023 22:11 Ответить
Все буде добре,а може й краще.А взагалі вірно те що тебе не вбиває,робить тебе цікавішим
показать весь комментарий
18.12.2023 02:16 Ответить
В питанні підготовки мобілізаційного ресурсу з Тетяною цілком згоден, - це поступове наближення до окопу. Західна поміч може добре вплинути технікою, але не вишкілом, ця війна багато чим різниця від війн, в яких приймало участь НАТО, тому навчання в НАТО це не більш, яе повсякденне навчання в військових таборах, якщо це не стосується освоєння нової техніки: - танків, літаків та інше. Поступове наближення до окопу зменшує психологічний тиск та випрацьовує навички бойового реагування на окопні виклики. АРХ М
показать весь комментарий
18.12.2023 03:50 Ответить
тебе по "АРХ М" зарплату платят?
показать весь комментарий
18.12.2023 20:25 Ответить
Так, скоро дізнаєтесь хто й яку, - багатьом не сподобається, але що ж поробиш, коли світ дуальний. Про це ж написано в ЗАКОНІ БОГА, там стоїть призвіще з ініціалами, серед багатьох, тож чітко можна визначити хто кому й яким чином платить зарплати. АРХ М
показать весь комментарий
19.12.2023 02:38 Ответить
Страница 2 из 2