10127 відвідувачів онлайн

Республіканці обговорюють використання заморожених активів РФ та концепцію позики для надання допомоги Україні, - спікер Конгресу Джонсон

джонсон,майк

Республіканці ведуть дискусії про можливість використання арештованих російських активів для допомоги Україні або надання Києву позики.

Про це заявив Спікер Палати представників США Майк Джонсон, передає Цензор.НЕТ із посиланням на Укрінформ.

"Була розмова навколо того, що ми називаємо Законом REPO, за допомогою якого, як ви всі знаєте, можна було би використати арештовані активи російських олігархів і певним чином оплатити підтримку України. Також обговорювалася концепція позики", - сказав він.

Спікер розповів, що серед республіканців ведеться "вдумлива, цілеспрямована робота", а також відбуваються дискусії щодо питання зовнішньої підтримки.

За його словами, республіканці усвідомлюють, яку роль Америка відіграє у світі, та розуміють "важливість надіслати світові потужний сигнал" про те, що США підтримує своїх союзників.

"Ми не можемо дозволити терористам і тиранам йти маршем по земній кулі",- додав він.

Водночас Джонсон звинуватив Білий дім і президента Джо Байдена у "слабкості" на світовій арені, що, за його словами, є причиною, чому противники США діють у настільки провокаційний спосіб.

"Ми підтримуємо мир шляхом сили. Це один із наших ключових, основоположних принципів. Рональд Рейган говорив про це весь час, і я досі вірю в це, більшість із нас так вірить" - підкреслив політик.

Він наголосив, що Сполучені Штати повинні продемонструвати силу на світовій арені, і вони це зроблять та виконають свої зобов’язання. 

Та повідомив, що повернеться до питання зовнішньої підтримки, як тільки Конгрес владнає питання з бюджетом на поточний фінансовий рік.

Топ коментарі
+14
Ссуки, вам до Рейгана як до Китаю рачки.
Хабадське шобло зібралось і теревенить аби про що, щоб тягнути час.
показати весь коментар
20.03.2024 20:40 Відповісти
+9
Ведуться балачки а через 2 дні на канікули - Украіна підожде
показати весь коментар
20.03.2024 20:40 Відповісти
+6
ну, да.. дискусії в парламенті - це так положено, це добре; але зброя і БК вже вчора були потрібні ЗСУ...
Натомість ви, колишні республіканці, нині типові популісти, влаштували дискусії, як її надавати... Хоча демократи, коли мали більшість в Палаті, вже випробували і 1,5роки використовували фінансування таких постачань по РDА. А ви - замість того, щоб розробити власний закон, а тим часом продовжити старий - заблокували надходження зброї до ЗСУ.
І тепер не примазуйтесь в союзники; бо ви, по-факту - вороги України.
показати весь коментар
20.03.2024 20:41 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
То нехай на ********* ту позику і запишуть.
показати весь коментар
20.03.2024 20:36 Відповісти
Республіканці, на чолі з Джонсоном, жують сопі і тягнуть час в очікуванні бонусів за гарну поведінку після приходу Трампа до влади...
показати весь коментар
20.03.2024 20:46 Відповісти
******, та й годі.
показати весь коментар
20.03.2024 20:38 Відповісти
А где ж диаспоряне США. Или только медальки от Зе получать и песни петь !
показати весь коментар
20.03.2024 20:53 Відповісти
диаспоряне США? это где и кто?
Куда ветер Американскую диаспору занес? на Марс?
Може українська діаспора у США?
показати весь коментар
20.03.2024 21:33 Відповісти
Sorry диаспоряне в США
показати весь коментар
20.03.2024 22:45 Відповісти
"Рональд Рейган говорил об этом все время ..."

воно падло крисяче ще згадує Великого Ронні !
після того як похерили Республіканську партію

.
показати весь коментар
20.03.2024 22:13 Відповісти
ублюдок, такий же як і зелупа - каже одне а робе геть інше.
показати весь коментар
20.03.2024 20:38 Відповісти
Ведуться балачки а через 2 дні на канікули - Украіна підожде
показати весь коментар
20.03.2024 20:40 Відповісти
У них більш термінові справи- треба за тиждень $ 454 000000 застави для рудого знайти ...
показати весь коментар
20.03.2024 20:51 Відповісти
У нього ж Маском були балачки
показати весь коментар
20.03.2024 20:55 Відповісти
Маск послал его нах.
показати весь коментар
20.03.2024 21:22 Відповісти
Ілоші світить підряд від Пентагону на супутники-шпигуни
Діду може й не дати
показати весь коментар
20.03.2024 22:14 Відповісти
Ссуки, вам до Рейгана як до Китаю рачки.
Хабадське шобло зібралось і теревенить аби про що, щоб тягнути час.
показати весь коментар
20.03.2024 20:40 Відповісти
ведуть дискусії...... Уйо...ки.
показати весь коментар
20.03.2024 20:40 Відповісти
ну, да.. дискусії в парламенті - це так положено, це добре; але зброя і БК вже вчора були потрібні ЗСУ...
Натомість ви, колишні республіканці, нині типові популісти, влаштували дискусії, як її надавати... Хоча демократи, коли мали більшість в Палаті, вже випробували і 1,5роки використовували фінансування таких постачань по РDА. А ви - замість того, щоб розробити власний закон, а тим часом продовжити старий - заблокували надходження зброї до ЗСУ.
І тепер не примазуйтесь в союзники; бо ви, по-факту - вороги України.
показати весь коментар
20.03.2024 20:41 Відповісти
аноним https://t.me/ToBeOr_Official/14678 Быть Или : Я сейчас один умный вещь скажу, только пусть сторонники республиканцев не обижаются.

Мне абсолютно без разницы, как помощь Украине будет принята в Конгрессе - кто её примет, как её примут, кто будет автором законопроекта, какой будет механизм одобрения и т.д. Главное - она должна быть принята. И если это будет республиканский законопроект, а не демократический, который позволит им поднять рейтинги перед выборами - ради бога.
Но просто чтобы вы понимали. Принципиально данный законопроект ничем не отличается от того, что предложил Байден и принял демократический Сенат.
Потому что, как пишет Politico, там те же $47-48 млрд прямой военной помощи Украине со складов (соответственно, американские оружейники получают $47-48 млрд новых контрактов на восполнение запасов, поэтому и говорится "деньги останутся в Америке"). И те же $12 млрд прямой финансовой помощи на покрытие дефицита бюджета.
И вот эти $12 млрд Байден предлагает в виде гранта - выделить и забыть. А республиканцы (Трамп) предлагают выделить их в виде беспроцентного кредита с возможностью списания.
Все прекрасно понимают, что у Украины в ближайшие годы вряд ли будет возможность вернуть эти деньги и скорее всего их в долгосрочной перспективе спишут. Но нужно же показать своим избирателям, мол - нет, мы ничего даром не даём, за всё придётся платить.
Если законопроект примут, за ним будет стоять республиканское большинство в Палате представителей и негласная печать Трампа. Они будут носиться с тем, что это именно они приняли помощь, ещё и заставили Украину платить по счетам.
И подано это всё будет как кардинально новый пакет, который будет "существенно отличаться" от предложения демократов, как на прошлой неделе его https://thehill.com/homenews/senate/4530355-johnson-signals-shift-on-ukraine-to-gop-senators/ охарактеризовал Джонсон. И как "Украина важна, но реформа границы важнее и у нас большой госдолг, поэтому помощь Украине может быть только в виде беспроцентного кредита с возможностью списания", как https://twitter.com/LindseyGrahamSC/status/1769828996974309645 заявил Линдси Грэм после встречи с Зеленским.

Искромётный популизм, возведённый в абсолют. Америка остаётся непревзойдённой в маркетинге - завернуть тот же продукт в другую обёртку и подать его как нечто кардинальное новое.
показати весь коментар
20.03.2024 20:49 Відповісти
Ну, наші взагалі усе в асфальт закатали.
показати весь коментар
20.03.2024 20:50 Відповісти
нема заперечень.
Окрім уточнення: закатував ЄрЗе, а не ЗСУ...
показати весь коментар
20.03.2024 20:52 Відповісти
Так і тут каламутить "ТраДжо", а не Пентагон.
показати весь коментар
20.03.2024 20:53 Відповісти
але розпочав каламутити Тра.
І ще нюанс: в Сенаті був розроблений і проголосований двопартійний проект, але і він не влаштовує Тра
показати весь коментар
20.03.2024 20:56 Відповісти
Так і в Україні були свого часу пропозиції збільшити фінансування ВСУ. Та зЕ це не влаштовувало. Аналогій можна знайти дуже багато. Та, як не крутіть, мова зараз йде про американські гроші і американських законодавців. І жодних угод у США з Україною нема. З Ізраїлем є, з Тайванем є, а з Україною нема. Тому, як я писав раніше, допомагають - дякуємо.
показати весь коментар
20.03.2024 21:16 Відповісти
В нас спікер-хряк все саботує, в американському конгресі пидсвинок
показати весь коментар
20.03.2024 20:41 Відповісти
``Ми підтримуємо мир шляхом сили. Це один із наших ключових, основоположних принципів. Рональд Рейган говорив про це весь час, і я досі вірю в це, більшість із нас так вірить" - підкреслив політик. Джерело:
``Побожна'' брехлива фарисейська гнида.
показати весь коментар
20.03.2024 20:44 Відповісти
Но делать оружие будем в США, где зарплаты в 10 раз больше.
показати весь коментар
20.03.2024 20:45 Відповісти
Якщо гроші неамериканські, то фуй їм, а не військові замовлення.
Зброя буде вироблятись у Європі, і буде менше вказівок куди нам не можна стріляти.
показати весь коментар
20.03.2024 20:49 Відповісти
Они хотят съесть весь пирог.
показати весь коментар
20.03.2024 20:50 Відповісти
https://www.ponomaroleg.com/agent-tramp-i-nato/ Олег Пономарь: Трамп - агент ГРУ

Агент ГРУ не может быть за НАТО (и за Украину) априори.
Последняя риторика Трампа не должна вводить никого в заблуждение. Просто сегодня он ведет предвыборную кампанию и смотрит опросы. На анти-НАТО-вской риторике он теряет больше, чем приобретает (голоса). Поэтому теперь он типа за НАТО.

Но кроме риторики есть действия, поступки.
И, когда Трамп был президентом, он срывал все саммиты НАТО, он был в шаге от того, чтобы объявить о выходе США из НАТО (это есть в https://www.ponomaroleg.com/pro-knigu-boltona-komnata-gde-jeto-pro/ книге Болтона ).
Также будучи президентом, он заявлял, что США не будут соблюдать статью 5 Устава НАТО и не пошлют свои войска на помощь условной Черногории, если на нее нападет Россия.

Далее.
То, что он требует от стран НАТО якобы тратить больше денег на оборону, - это повод, предлог для атаки на НАТО, для его разрушения. Не было бы этого, он придумал бы что-то другое, нашел бы другой повод сорвать саммит и тд.
Повторю. Агент ГРУ не может быть про-НАТО-вским (https://www.ponomaroleg.com/tramp-protiv-nato/ какие бы условия он не озвучивал ). Ибо это нонсенс.
показати весь коментар
20.03.2024 20:46 Відповісти
Згодна на 100 відсотків.
показати весь коментар
20.03.2024 21:13 Відповісти
"был в шаге от того, чтобы объявить о выходе США из НАТО"

Например на 125странице книги, сказано
Trump
 conceded
 that
 Stoltenberg
 regularly
 gave
 him
 credit
 for
 his efforts
to
increase
NATO
spending
by
the
European
allies,
but argued
that the
only
reason
expenditures
had
increased
was
because
the
allies
thought Trump
 would
 otherwise
 withdraw
 the
 United
 States
 from
 NATO.

Трамп признал, что Столтенберг регулярно отдавал ему должное за его усилия по увеличению расходов стран-членов НАТО, но утверждал, что единственной причиной увеличения расходов было то, что союзники думали, что в противном случае Трамп выведет Соединенные Штаты из НАТО.

Т.е. это было мнение союзников, а не его слова

Про Черногорию в книге ничего нет
Быстрый поиск в интернете про Черногорию ничего не дал.

можете помочь ссылками, чтобы почитать больше деталей в оригинале?
показати весь коментар
21.03.2024 00:47 Відповісти
якщо ти, упоротий трампіст, навіть не врубався, що Пономарь тут наводить Чорногорію лише для гіпотетичного прикладу (залишаючи за дужками мало не вдалу спробу касапського перевороту, здається, в 2021-му році) - то про що з тобою можна сперичатись чи щось доводити?
Пшол *****.
показати весь коментар
21.03.2024 15:00 Відповісти
Тобто посилань на "оригінал" не існує в природі...
Все гіпотетично, думка союзників, і т.п.

А по фактам виходить, що https://www.svoboda.org/a/30074393.html призначили спецпрокурора Мюллера шукати зв'язки з росією
2 роки пошуків, витрати під 100млн, та результат - знайшли декілька правопорушень помічниками місцевих законів , та нічого не знайшли щодо підкупу, або роботи на росію
Також доказали, що запит на розслідування грунтувався на фальшованих даних та брехні.
показати весь коментар
21.03.2024 15:22 Відповісти
показати весь коментар
21.03.2024 15:37 Відповісти
Лицеміри може вже досить ******* в пустоту, робіть вже щось гаранти довбані.
показати весь коментар
20.03.2024 20:46 Відповісти
Поц, вигадує казна що, аби тільки не допомагати Україні.
показати весь коментар
20.03.2024 20:46 Відповісти
У этого очкарика одна задача - все сделать для того, чтобы не дать проголосовать за помощь Украине. Вначале эту помощь пытались привязать к мексиканской границе. Теперь чтобы не проголосовать за принятый Сенатом закон в пыку предложить новый типа помощь в кредит. Таким образом, ещё дальше затянуть вопрос предоставления помощи.
показати весь коментар
20.03.2024 20:47 Відповісти
В пику?

ПИКА, и, ж. 1. зневажл. https://slovnyk.ua/index.php?swrd=%D0%BF%D0%BE%D1%82%D0%B2%D0%BE%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%B9 Потворне , https://slovnyk.ua/index.php?swrd=%D0%B1%D1%80%D0%B8%D0%B4%D0%BA%D0%B8%D0%B9 бридке https://slovnyk.ua/index.php?swrd=%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D1%87%D1%87%D1%8F обличчя .
показати весь коментар
20.03.2024 21:11 Відповісти
Ніколи не зустрічали фразеологізм "зробити щось в пику", тобто на зло?
показати весь коментар
20.03.2024 23:41 Відповісти
Жодного разу.

"Дати в пику" чи "отримати по пиці" -- так.
показати весь коментар
20.03.2024 23:44 Відповісти
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://shron1.chtyvo.org.ua/Vyrhan_IO/Ros-ukr_slovnyk_stalykh_vyraziv.pdf&ved=2ahUKEwicv7iN7YOFAxXrJBAIHRrQDyIQFnoECCQQAQ&usg=AOvVaw28Qbq0ohV52BZvxI_sJa38 https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://shron1.chtyvo.org.ua/Vyrhan_IO/Ros-ukr_slovnyk_stalykh_vyraziv.pdf&ved=2ahUKEwicv7iN7YOFAxXrJBAIHRrQDyIQFnoECCQQAQ&usg=AOvVaw28Qbq0ohV52BZvxI_sJa38


Слово "пика"
показати весь коментар
21.03.2024 00:11 Відповісти
ні, касапи їм аплодують.
показати весь коментар
20.03.2024 20:51 Відповісти
Навіть якщо він зараз розблокує цю американську допомогу, яку гальмує вже 4 місяці, кров тисяч українців залишиться на ньому і на Трампу також.
показати весь коментар
20.03.2024 20:54 Відповісти
через 2 дні пасхальні канікули почнуться у Конгресу США...

тому раніше 9.04.2024 нічого нам не розблокують . Але і 9.04.2024 навряд в той же день дадуть допомогу.
показати весь коментар
20.03.2024 21:17 Відповісти
Щось цей Конгрес з канікул на канікули - коли вони працюють взагалі?
показати весь коментар
20.03.2024 22:08 Відповісти
І отакий саботаж триватиме ще цілих 9 місяців ?
Може, в Трампа стрельнуть на якомусь мітингу -
ну де ж американська демократія ?
показати весь коментар
20.03.2024 20:54 Відповісти
американський ВПК вже відливає для Рудого срібну кулю
показати весь коментар
20.03.2024 22:16 Відповісти
ганебна капітуляція США в Україні та погрози виходу США з НАТО піддали жару в ВПК Європи і навпаки затормозили ВПК США
показати весь коментар
20.03.2024 22:29 Відповісти
Джонсон просто тягає цю тему від одного законопроекту до іншого, тільки щоб тягти час. Бо тепер по процедурі новий варіант допомоги може затягтись в обговореннях аж до листопада (((
показати весь коментар
20.03.2024 20:58 Відповісти
Ну чого гуд ідея, але тоді Україна вибирає що закуповувати і куди бити, хоч по кремлю
показати весь коментар
20.03.2024 21:23 Відповісти
ото ж бо:
Бредлі
машинка непогана, але шведський CV-90 все ж таки кращий, хоч і дорогий

показати весь коментар
20.03.2024 22:20 Відповісти
боюсь, этот номер не прокатит
показати весь коментар
20.03.2024 22:25 Відповісти
так рашиські гроші хоч і в банках США, але НЕ американські, а українські
показати весь коментар
20.03.2024 22:31 Відповісти
а это как амеры захотят. Он нам уже новые красные линии рисуют. Деньги в кредит, но как всегда. Техника го*но и старье, стой тут, туда не стреляй.
показати весь коментар
20.03.2024 22:50 Відповісти
абгаворюють, абгаворюють да не абгавыварят
показати весь коментар
20.03.2024 21:34 Відповісти
Він такий самий віруючий як і папа. Обидва вірять що Бога немає
показати весь коментар
20.03.2024 21:39 Відповісти
От же ****!!! Випало нам мати таку занозу в задниці!!!
показати весь коментар
20.03.2024 21:40 Відповісти
Говоріть, хлопці американці, говоріть! Ще трішки, і не буде про що говорити...
показати весь коментар
20.03.2024 22:01 Відповісти
Путинськиий Гандон цей Джонсон.
показати весь коментар
20.03.2024 22:06 Відповісти
Спікер розповів, що серед республіканців ведеться "вдумлива, цілеспрямована робота", а також відбуваються дискусії щодо питання зовнішньої підтримки

Трударі!
Помічники!

показати весь коментар
20.03.2024 22:08 Відповісти
Кто против Трампа - тот предатель Украины или сумасшедший. Ждем осени, только Трамп спасет Украину!
показати весь коментар
20.03.2024 22:13 Відповісти
факти свідчать про протилежне: саме трампісти здають інтереси України.
А боти-магашисти - брешуть.
показати весь коментар
20.03.2024 22:27 Відповісти
Где? Вот если не знаешь кто похерил лендлиз (дерьмократы), не знаешь что байден может в любую секунду выписать помощь Украине без согласия конгресса из PDA и других источников, не знаешь что байда с 24 февраля 22 уничтожил в ускоренном режиме 2миллиона касетных боеприпасов, не знаешь что закон который продвигали дерьмократы не про закрытие границы, а про открытие, в нем как бы помощь Украине была, но он был "рожден мертвым" как правильно выразился спикер (bill HR-815 читал, или не? Если не, то чего рот раскрываешь? )

Какие факты еще? Просто противно смотреть, потому что даже не Байден и не Путин гробит Украину, а такие конченые, которые ничего не знают и поддерживают фактически врага.

Трамп прийдет и спасет Украину, на него одна надежда!
показати весь коментар
21.03.2024 05:15 Відповісти
Хотів би ще прочитати, як той же Джонсон втирає, для прикладу, про
"байден может в любую секунду выписать помощь Украине без согласия конгресса из PDA и других источников";
"байда с 24 февраля 22 уничтожил в ускоренном режиме 2миллиона касетных боеприпасов"
Та інші подібні нісенітниці.
Але ж ні. Джонсон, хоч і підарас в Трампа - настільки брехнею не підставиться, його місцеві журики за таке знищать морально.
А вам, ботам-трампістам - можна все, який з вас спрос? Ну, інколи модери Цензора вашу брехню витруть без бану - ото й усе...
показати весь коментар
21.03.2024 11:35 Відповісти
Каким надо быть бараном даже ума не приложу. Я вначале думал что вы байдофилы конченые, прикидываетесь а на самом деле боты проплаченые, как наше сми и блогерня недоделанная. А потом понял что нет. Что вы просто походу тупые как угол дома. Все нормальные люди знали что у них кучу бабла даже в том Presidential Drawdown Authority еще в НОЯБРЕ. Потом в ФЕРВАЛЕ вдруг про это обмолвились в дерьмократических байданофильских CNN

https://edition.cnn.com/2024/02/28/politics/pentagon-considering-tapping-last-source-ukraine-funding/index.html

Помоему черным по белому написано,"The Defense Department still has around $4 billion in presidential drawdown authority funds available for Ukraine, which allows the Pentagon to draw from its own stockpiles to send military equipment to Kyiv." И это только PDA.

Но тут находятся люди которые этого не знают! Я понимаю, если человек не сильно интересуется, он мог узнать об этом скажем в январе, кто вообще не интересуется, тот просто увидел это в снн, но и сейчас находятся, уже прямо скажем, идиоты которые не разбираются вообще что к чему.

Это уже клиника. Так же я могу найти ресурсы по каждому моему пункту, а ты например можешь закинуть что я пишу на москальском и бот, бо сказать тебе нечего. И да, я знаю 5 языков, может вы конченые такие бо хаваете только переведенную дерьмократическую повесточку и в другие языки неможете? Ну тогда точно дебилы
показати весь коментар
21.03.2024 19:07 Відповісти
Они https://youtu.be/cbSgH_KKSBk больны
Оказывается, есть такая болезнь - когда верят без доказательств

Кстати, одно из последних обвинений - почему так плохо спланировали вывод войск из афганистана.
Обычно без доказательств обвиняют Трампа. Это же его было решение...
Но генералы https://youtu.be/DqoaKzzPVzA?t=1816 обвиняют в этом администрацию Байдена
показати весь коментар
21.03.2024 19:24 Відповісти
дебіли брехливі ви *****!

Чому ви це тут брешете, якщо жоден сенатор, жоден депутат Конгресу, навіть жоден протрампівський журик, та навіть жоден американець про таку можливість навіть не заїкаєьться?
Та проста ж відповідь: ви брехуни суки!
Бо не може Держдеп вийти за рамки, передбачених чинним законодавством! Бо собі дорожче вийде!
показати весь коментар
21.03.2024 20:01 Відповісти
ти ***** читаєш один абзац, але не хочеш помічати наступного, який все це спростовує "But the Pentagon had previously been reluctant to spend any of that remaining money without assurances it would be reimbursed by Congress through the administration's $60 billion supplemental funding request, because taking from DoD stockpiles with no plan to replenish that equipment could impact US military readiness."
показати весь коментар
21.03.2024 20:07 Відповісти
Где противоречие? Что "with no plan to replenish that equipment could impact US military readiness" когда суммы идут копеечные для США, только посмеятся можно, это ж дерьмократическое издание. Тебе не смешно самому такое читать?
Республиканцев как нормальный политиков заботит своя страна, но тут снова дерьмократы подкладывают просто неприемлемемый закон про "открытие границ и уничтожение США как страны" в пакет с помощью. Спецом что бы потом обвинить республиканцев, что они не хотят помогать, а не то что они фактически хотят уничтожение США. Уже одна страна имела открытые границы с другой, что потом другая посчитала что "да и нет тех границ, а первая страна - и не страна вовсе".

Догадаешься что первая это Украина, и что границы - это и есть национальная безопасность и залог существования страны как такой?
показати весь коментар
21.03.2024 21:03 Відповісти
знову будеш на рашці пити шампанське за рудого клоуна ?

не допоможе - третій імпічмент і тюрма для нього гарантовані
показати весь коментар
20.03.2024 22:33 Відповісти
Лол. А потом напали при Байдене ) Ты много знаешь про импичмент Байдена, или твои источники это умалчивают чего то? Я не удивлюсь если Байден и Путин вместе созваниваются каждый вечер, это одно и тоже. Желают поражение Украины. Если ты за Байдена, то ты за рашку 100%. Почему байда не дает помощь обьясни внятно, ботяра?
показати весь коментар
21.03.2024 05:09 Відповісти
відомий випадок це жириновський. проте він пояснив, що пив за своє передбачення, не за Трампа.
проте чомусь через 3-4 місяці вже був https://apostrophe.ua/news/world/ex-ussr/2017-04-12/emu-by-tolko-vypit-seti-pozabavilo-novoe-zayavlenie-zhirinovskogo-po-povodu-trampa-2/92986 за імпічмент

"«https://rtvi.com/news/tramp-putin-prav-v-tom-chto-bajden-vygodnee-dlya-rossii-kak-prezident-ssha/ На днях [Путин] заявил, что предпочел бы видеть Байдена на посту президента [США], и я с ним согласен», - подчеркнул Трамп. "

як же так?
показати весь коментар
21.03.2024 19:31 Відповісти
От СВОЛОТА! Та ви мали 5 місяців, щоб все обговорити! Такими темпами, поки ви дійдете згоди, України вже не стане!
показати весь коментар
20.03.2024 22:19 Відповісти
Ну навіщо проголошувати такі речі ?
Україна є і буде, у тих самих кордонах.
А що вони сволота -тут важко не погодитись.
Сволота - це ще легко сказано.
показати весь коментар
21.03.2024 04:29 Відповісти
Його висер: " серед республіканців ведеться "вдумлива, цілеспрямована робота", а також відбуваються дискусії щодо питання зовнішньої підтримки", означає, тільки одне,- джонсон і трампісти на гівно сходять, аби затягувати і затягувати час щодо рішення про допомогу Україні.
Пора Республіканську партію перейменувати в ************* Партію Америки.
показати весь коментар
20.03.2024 22:28 Відповісти
https://zn.ua/ukr/WORLD/tramp-mozhlivo-i-ne-pri-vladi-ale-joho-ritorika-shchodo-ukrajini-naljakala-jevropu-the-guardian-.html Трамп, можливо, і не при владі, але його риторика щодо України налякала Європу. Він все ще може підірвати довіру до глобального лідерства США, а Республіканська партія нагадує себе зразка 1940-х років - зазначає https://www.theguardian.com/us-news/2024/mar/16/trump-rhetoric-ukraine-europe-us-relations The Guardian

Загрозливі заяви колишнього президента США посилили й затьмарили занепокоєння з приводу нагальної проблеми: рішучості правих республіканців у Конгресі - очевидно, з подачі колишнього президента - https://zn.ua/ukr/usa/senat-pishov-na-perervu-ne-ukhvalivshi-rishennja-po-dopomozi-ukrajini.html заблокувати 60 мільярдів доларів військової допомоги Україні, поставивши під загрозу здатність країни продовжувати свою дворічну боротьбу проти російського вторгнення - пише видання The Guardian. Трамп підірвав довіру європейців до американського глобального лідерства, навіть коли він не знаходиться в Білому домі, а президентське крісло займає Джо Байден.
Більш нагальним є те, що це свідчить про розбіжності між відповідними європейськими та американськими дебатами щодо України. Понад три (чотири? п'ять?) спроби ухвалити законопроєкт про допомогу Україні зазнали невдачі відтоді, як Білий дім уперше представив цей пакет майже пів року тому.
"Переплетення боротьби України за національне виживання з внутрішньою політикою США викликає здивування в Європі, де вважають, що це може завдати довгострокової шкоди відносинам Америки з її союзниками й, можливо, в найгіршому випадку, передвіщає падіння провідної демократії світу до автократії" - константує The Guardian.
Європейські побоювання прямо висловив прем'єр-міністр Польщі Дональд Туск, який після зустрічі з Байденом у Вашингтоні у супроводі президента країни Анджея Дуди заявив, що "доля мільйонів людей" залежить від того, чи дозволить Джонсон провести голосування в Палаті представників. Видання вважає, що нинішній розкол між США та Європою сягає своїм корінням кінця холодної війни, яка ознаменувала розпад Радянського Союзу після падіння союзних комуністичних режимів у Східній Європі.
Як зазначає Макс Бут, історик і старший науковий співробітник Ради з міжнародних відносин, другий термін Трампа загрожує європейцям значно зловіснішим сценарієм, ніж перший. Однак Бут застеріг, що Європа все ще далека від того, щоб впоратися із загрозами з боку Росії без американської допомоги. "Він [Трамп] повертає Республіканську партію туди, де вона була ще в грудні 1941 року [напередодні нападу Японії на Перл-Харбор, що спричинило вступ США у Другу світову війну], коли багато хто з її членів та прихильників вороже ставився до Британії і симпатизував нацизму", - сказав Бут.
Багато аналітиків вважають, що сукупний ефект від посилення міжєвропейської солідарності та побоювань щодо майбутніх американських зобов'язань має потенціал для того, щоб забезпечити "срібну підкладку" у вигляді збільшення європейських витрат і відповідальності за власну оборону.
показати весь коментар
20.03.2024 22:39 Відповісти
https://t.me/Chornovil_official/19105 Тарас Чорновіл :
Зараз спікер Палати Представників Джонсон знову відмовився ставити проєкт про допомогу Україні. Заявив, що спершу мають розібратися з власним американським бюджетом. Це затримка на 3-5 тижнів щонайменше. А тепер пару дрібничок.
* Оця прив'язка підтримки України до внутрішініх американських питань - це доказ знищення Zеленським того, що так важко вибудовував Порошенко - двопартійної підтримки. Коли вона є, тоді голосують за українське питання, яке всіх об'єднує, а потім до хрипоти сперечаються за те, що роз'єднує: стіну з Мексикою, міграційну політику, соціалку, податки... Десь так усе було до вересня 2023 року.
* А ще я помітив, як після таких заяв Джонсона або когось із трампістів різко по команді затихають усі протрампістські й антибайденівські тролі (до речі: і тут тільки-тільки один проявився, - ). Бо це надто тупо хвалити Трампа й Джонсона з їх МАҐА-групою в таких обставинах. А десь за тиждень знову вилазять і починають лити бруд на Байдена. Класична організована операція. Тільки ким? Не сам же Трамп це із США замовляє й оплачує... Досі не знаю. Це можуть бути й старі ольгінські, й новіші подоляківські.
показати весь коментар
20.03.2024 23:37 Відповісти
США зараз схожі на мажора , який має купа грошей, але сцикливий характер.
Ви уже показали своє відношення до українців, вам покуй на тисячі убитих, головне робити гроші на війні, а краще посадити Україну на кредити , які вона буде віддавати десятки років.
Ну не суки.
Ніяка диктатура у світі вас тепер не боїться!
Китай, росія, Іран потирають руки і готуються до нових глобальних воїн.
показати весь коментар
21.03.2024 02:52 Відповісти
З таким підходом Тайвань буде нагло відібрано Китаєм.
Показово.
показати весь коментар
21.03.2024 04:33 Відповісти
Не вірте цьому трампісту.Уся його балаканина зводиться для затягування часу до виборів в США в надії що "простий нарід" знову проголосує за трампа(з допомогою рашки).
показати весь коментар
21.03.2024 05:21 Відповісти
Насправді этого подонка можно уволить одним днём.
У импотента Байдена есть для этого все полномочия и возможности.
Очевдно, что ритуальные игры для всей этой бюрократии важнее жизней людей в Украине...
показати весь коментар
21.03.2024 06:39 Відповісти
Из Конгресса США поступают тревожные новости о военной помощи Украине - СМИ

Протрамповский спикер Палаты представителей Майк Джонсон продолжает блокировать выделение военной помощи Украине, под разными предлогами откладывая голосование.

Вопрос о помощи Украине не будет рассмотрен в Палате представителей как минимум до 9 апреля. В этот вторник Нижняя палата американского парламента вернулась к сессии после небольшого перерыва и до завтра будет занята принятием закона о финансировании правительства с целью избежать шатдауна, что является приоритетом, заявил протрамповский спикер Майк Джонсон, https://t.me/weshallovercomb/5065 пишет американский политический обозреватель Карина Орлова.

После этого с понедельника Палата представителей уходит на трехнедельные пасхальные каникулы и вернется на сессию только 9 апреля. Но и тогда у МАГА-спикера Джонсона нет никакого альтернативного плана помощи Украине вместо принятого Сенатом закона на $95 млрд, который Джонсон по указанию Трампа отказывается выносить на голосовании.

В последние дни Джонсон заявлял, что помощь Украине должны быть привязана к укреплению южной границы США; разбита на самостоятельный пакет отдельно от Израиля; оказана в виде кредита, а не гранта. Но все это звучало в разных заявлениях и не представляет из себя никакого четкого плана.

"То, что делает Майк Джонсон с момента избрания спикером, - политическая профанация. Не говоря уже о том, что любой принятый Палатой представителей закон должен еще быть принят Сенатом, поэтому до лета никакой помощи не будет. Почему до лета? Потому что в апреле - мае республиканцы будут тянуть шарманку с альтернативным способом выдачи денег Украине, в итоге пропишут закон, заведомо непроходной в Сенате (подсунут отравленную пилюлю как в принятый еще осенью закон о помощи Израилю), ну и вот мы к лету подойдем к тому, что принятый Сенатом пакет помощи республиканцы в ПП убили, а нового ничего представить не смогли. И начнется заново словоблудие Джонсона летом, но ничего не будет сделано",
показати весь коментар
21.03.2024 16:48 Відповісти
треба вказувати джерело, звідки ви коліпастите таку інфу, і ссиль на саму інфу.
І, взагалі, корисно було би її повторювати скрізь на гілках, де розглядаються проблеми допомоги України з боку США та її блокування з боку трампістів-магашистів.
показати весь коментар
22.03.2024 14:50 Відповісти