7695 відвідувачів онлайн
8 474 86

Ставлення поляків до біженців з України погіршилося, - опитування

біженці,польща

У Польщі зростає кількість людей, які негативно ставляться до біженців із України. Про це свідчить дослідження "Громадське сприйняття біженців з України, мігрантів і дій польської та української держави", проведеним під керівництвом доктора Роберта Станішевського з Варшавського університету та Економіко-гуманітарної академії у Варшаві, повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на Радіо Свобода.

Дослідження показало, що зменшення прихильності до українців поширилося на всі сфери життя, навіть на надання притулку в Польщі. Також прихильність поляків знизилася і до мігрантів.

На думку дослідника, число тих, хто негативно ставиться до українських військових біженців, зростає через, як зазначили респонденти, "претензійну позицію", зокрема, йдеться про бажання українців мати такі ж права, що і поляки, у сфері соціальних виплат тощо.

"Що нас справді здивувало в цьому опитуванні, то це значне падіння з усіх питань, окрім шкільного навчання для українських дітей, яке залишається стабільно високим. Можливість ходити до школи підтримують 82% респондентів", – сказав Станішевський.

Водночас на запитання "За якою основною навчальною програмою повинні навчатися діти біженців з України, яких приймають до польських шкіл?" половина респондентів відповіла, що за польською, а 40% висловилися за нову програму, яка буде узгодженою між Польщею та Україною.

Згідно з новим дослідженням, також зменшилася група людей, які переконані у необхідності допомоги Україні.

Лише 31% опитаних вважають, що Польща повинна обов’язково допомогти Україні (у січні 2023 року так вважали 62% поляків). Що "скоріше повинна допомагати", вважає 43% респондентів. Проти допомоги виступає 19%.

72% опитаних вважають, що, попри українську війну з Росією, Польща має в першу чергу дбати про власні інтереси, передусім, це стосується експорту продовольства. Протилежну думку висловило 15% респондентів.

Зараз лише 17% поляків згодні прийняти біженців з України з можливістю поселення (понад рік тому так вважали 37%). 61% хочуть, щоб вони повернулися до своєї країни після війни.

Топ коментарі
+20
Ну так там донбасян дійсно вистачає, не знаю скільки по процентах, може і третя частина і всі лопочуть по кацапськи на здивування поляків, це взгалі здвиг мізків як тікаючи від кацапів і війни яку вони принесли можна і надалі любити руцкій язик, в Україні взагалом теж така картина.
показати весь коментар
18.06.2024 19:44 Відповісти
+12
Ну ситоморді "біженці", драпанувші від мобілізації, любові явно не добавляють.
показати весь коментар
18.06.2024 19:16 Відповісти
+10
Ну так, 40 зл. на добу за людину, перестали платить і фсьо, прошла любов завяли помідори.
Але сама новина ні про що. Бо поляки і один до одного як собаки.
Старші люди, 50+ досить привітнь, охайно одягнені, так сказати зі смаком, а 45- це неадеквати. Досить подивитися, що всі ходять в брудному взутті, навіть молоді дівчата в білих кросовках грязного кольору.
Українців у Польщі в громадському транспорті досить легко впізнати, вони охайно одягнені і в ЧИСТОМУ взутті!
показати весь коментар
18.06.2024 19:14 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Не брешить ...як ставилися до людей з розумінням ...так і досі так ...🇵🇱❤
показати весь коментар
18.06.2024 19:12 Відповісти
Ніт ,згодна тільки для тих хто голосував за 🤡...це їх президент ! А моїм дітям та онукам така влада не підходить , масово обдвигане обнюхане бидло ! У них скумбрія по 8 гр ...та і в загалі вся ОПа вороги українцям !
показати весь коментар
18.06.2024 19:37 Відповісти
А теперь поляки начинают ныть,что украинцы уехали и опять нехватка рабочей силы.Кто им доктор?
показати весь коментар
18.06.2024 19:13 Відповісти
Поляки просто хочуть, щоб наші пахали на них за третину ціни, при цьому не забували постійно дякувати.
показати весь коментар
18.06.2024 22:06 Відповісти
Nu tak v chjom probljema? Ukrainci, pahaijtje za svoju stranu - Ukrainu, a nje na Poljshu! Chto vi ljezetje v Germanjiju, jeslji njehotjitje asimmiljirovatsja v njemeckoje obshchestvo=
показати весь коментар
19.06.2024 14:29 Відповісти
Ну так, 40 зл. на добу за людину, перестали платить і фсьо, прошла любов завяли помідори.
Але сама новина ні про що. Бо поляки і один до одного як собаки.
Старші люди, 50+ досить привітнь, охайно одягнені, так сказати зі смаком, а 45- це неадеквати. Досить подивитися, що всі ходять в брудному взутті, навіть молоді дівчата в білих кросовках грязного кольору.
Українців у Польщі в громадському транспорті досить легко впізнати, вони охайно одягнені і в ЧИСТОМУ взутті!
показати весь коментар
18.06.2024 19:14 Відповісти
Ну ситоморді "біженці", драпанувші від мобілізації, любові явно не добавляють.
показати весь коментар
18.06.2024 19:16 Відповісти
То шо за твої стали ситоморді?
показати весь коментар
18.06.2024 19:19 Відповісти
А може на таких як ти дрищів дивляться які сидять на цензорі яйця чухають? Вас таких теж не багато, але сморіду не менше.
показати весь коментар
18.06.2024 19:27 Відповісти
Будуть переізжати до багатших краін
показати весь коментар
18.06.2024 19:17 Відповісти
Там створилася доволі потужна група, які кажуть "це не наша війна". Короткозорі. Стане "вашою", коли дійде до Вісли?
показати весь коментар
18.06.2024 19:20 Відповісти
Я коли одному в Польщі так зказав, то він був у шоці і сказав, що я не людина бо бажаю їхній країні війни.
Якісь блть ідіоти, певно не розуміють, що прихід війни це буде справа їх рук!
показати весь коментар
18.06.2024 19:25 Відповісти
Очевидно, вони хочуть, щоб на українському кордоні у них було те саме, що й на білоруському...
показати весь коментар
18.06.2024 21:37 Відповісти
Може вже досить лякати Світ рашкою ,а то складається враження що армія рашки більша за совітську армію (включно з мільйооною гсвг в гедеер)і армій країн тодішнього Варшавського договору. Вибачте, до 1991 року Світ якось обходився без нас ,аж раптом з"явились ми- нові захисники Світу.
показати весь коментар
18.06.2024 20:02 Відповісти
Впевнений, що в далекому 1935р. Так і про Гітлера казали.
показати весь коментар
18.06.2024 20:21 Відповісти
Ви що телемарафону передивились , і до чого тут Гітлер ?
показати весь коментар
18.06.2024 20:43 Відповісти
А чим путін відрізняється від Гітлера, крім того, що має ядерну зброю?
показати весь коментар
18.06.2024 21:34 Відповісти
Ну так там донбасян дійсно вистачає, не знаю скільки по процентах, може і третя частина і всі лопочуть по кацапськи на здивування поляків, це взгалі здвиг мізків як тікаючи від кацапів і війни яку вони принесли можна і надалі любити руцкій язик, в Україні взагалом теж така картина.
показати весь коментар
18.06.2024 19:44 Відповісти
Нащо їм бігти фантаст як що Захід України це тобі не Маріуполь і навіть не Харків....
Блд, ще один захисник донбасян, пиши вже на рідній мові, пацріот.
показати весь коментар
18.06.2024 21:10 Відповісти

показати весь коментар
18.06.2024 22:01 Відповісти
Кремлевская технология гнать на запад постоянно. Когда моя мамка туда уехала, она жила там бесплатно в селе каком-то, потом вернулась. Если долбасянин сильно чувствует себя королем и хочет жить там в центре,то пусть и платит как за центр. А в идеале эти люди должны первые бежать в военкомат.
показати весь коментар
18.06.2024 23:55 Відповісти
Еще раз: на любой пример того, что восточная часть Украины сделала что-то не так, я могу привести два при мера, когда западная часть Украины сделал что-то не так. Такие вот обобщения о том, что какая-то часть более правильная и патриотичная - это и есть разделение страны, сепаратизм, и работа на врага. Именно так в 2004-м плакатами кремлевские технологи очернили Ющенко. А когда Майдан 2014 вышел против мусорского беспредела (потому он и назван Революцией Достоинства), но организации вроде Правого сектора поменяли вектор борьбы и цели. Теперь у нас вполне можно быть коррупционером и пользоваться методами януковича, если ты весь такой из себя вышиватный. Патриотизм - последнее прибежище негодяев, слышал такое высказывание? Это не значит, что патриоты - негодяи, но это очень удобный зонтик для тех, кто имеет настоящей целью раскачать в украинском обществе противостояние между предствителями разных регионов иразрушить страну.
Очень жаль, что даже модератор Цензора не понимает этого.
показати весь коментар
19.06.2024 18:26 Відповісти
Якщо ти не знаєш,то після побиття студентів, людям дійшло нарешті що овоч нас зливає в раху. Читай соцмережі тодішні. І правий сектор ніякий вектор боротьби не міняв, просто бойове крило Майдану, не більше. До чого ці скобки (патаму он назван рєвалюциєй дастоінства) ? Ти типу намагаєшся мені впарити свою методику? Ти хоч сам на Майдані хоч місцевому був? В нас дуже швидко кацапи набігли на антимайдан в Миколаєві, все кричали "Миколаїв вставай" своїм руснявим акцентом. Миколаїв встав,дав їм пізди і вони роз'їхались, все законно. Ленінопад в нас знатний був доречі. Кацапи не змогли заважати. Чи ми це теж вектор змінювали?
показати весь коментар
19.06.2024 20:18 Відповісти
Знаешь, я не собираюсь здесь кому-то что-либо доказывать. Можешь верить, можешь - нет, это твое дело. Но я участвовал в Майдане еще во времена Помаранчевой революции, и уже тогда пытался убедить представителей бело-голубых в том, что выбор януковича - не лучший для страны. И в революции Достоинства, естественно, тоже принимал участие - от доставки дров и лекарств в Дом Профсоюзов до схваток с беркутней. И я считаю третью часть майданных лозунгов - "Україна - понад усе" неправильным. Правильный лозунг: "українець - понад усе". Обычный, простой человек, гражданин Украины,"пересічний добродій", с его семьей, заботами и стремлением к лучшей жизни для своих детей - вот истинная ценность для меня. И я уверен, что на Майдане было много тех, кто так думал. Я не являюсь националистом по убеждениям, но у нас на Майдане тогда были общие цели - построение нормальной европейской страны, где человеческая жизнь и достоинство - превыше всего, в том числе и государства. Я пожил в разных частях Украины, Европе и США и сейчас живу в Киеве - и имею представление о том, что украинцев может объединять. Пока Украина борется с внешним врагом за существование, самое последнее, что мы должны делать - косо смотреть на украинцев из других регионов. Сегодня тоже есть общая цель - выстоять и победить в войне с мордором, который давно и системно работает над возвращением Украины в имперское стойло.
И если мы не хотим помочь мордору еще и внутренним гражданским конфликтом, нужно прекратить клеймить украинцев из "не своих" регионов - восточных, западных, южных, северных, центральных и т.д. Неужели непонятно, что нас очень хотят разделить и сожрать частями? А претензии по поводу того, что я пишу не на украинском (на самом деле - чтоб орки это читали и понимали, что и русскоязычные украинцы против руZZкого мира) - можете предъявить после победы Украины.
показати весь коментар
20.06.2024 02:35 Відповісти
Може я якийсь бандерівець? То добре,я ж по правильну сторону Дніпра живу. Бачиш, навіть українською не впадло писати. Мені навіть по приколу. Чи я знову якось тебе "усщєміл" цим?
показати весь коментар
19.06.2024 20:22 Відповісти
Насчет "платить как за центр" - посмотри архивы цен на аренду во Львовской, Ивано-Франсковской, Тернопольской областях до начала 2022 года и в середние 2022 года. Люди убегали от бомб из Мариуполя и Херсона, с детьми, они по-твоему - украинцы второго сорта? Им можно поднять цену на жилье, потому что они сами виноваты и они с востока? А ведь поднимали, да, не все, конечно, но явление это было довольно массовое, даже местные мэры кое-где с этим пытались бороться - почитай новости того времени.
показати весь коментар
19.06.2024 18:31 Відповісти
Моя з Миколаєва, нічого не платила,в село собі якесь виїхала і там жила, поки не повернулась. Чому інші так не можуть?
показати весь коментар
19.06.2024 19:50 Відповісти
Потому что обстоятельства абсолютно разные. Отвезти в какое-то незнакомое село жену с двумя маленькими детьми, один из которых грудной, когда война только началась представлялось слишком опасной затеей.
показати весь коментар
20.06.2024 02:14 Відповісти
в чому він неправий? мені тільки тут один даун писав на повному серйозі, що з Чернівців треба тікати, бо їх постійно ******** і діти сидять по підвалах
https://biz.censor.net/news/3495135/*******************************************************************#comment_81927510
показати весь коментар
18.06.2024 23:27 Відповісти
зокрема, йдеться про бажання українців мати такі ж права, що і поляки, у сфері соціальних виплат тощо. Джерело:
----------
А наші, як завжди, хитрозроблені. Як колись реклама МММ, я не халявщик, я партнёр.)
показати весь коментар
18.06.2024 19:27 Відповісти
В Українців також погіршується ставлення до українських біженців, але виключно до біженців що підлягають призову!
показати весь коментар
18.06.2024 19:28 Відповісти
До тих, що "тікали" з Волині, Львова, Київа також.

Біженці - люди, що тікали з окупованих та прифронтових територій.
показати весь коментар
18.06.2024 19:31 Відповісти
Да у Києві було дуже спокійно з початку війни?! Що ти мелеш?
показати весь коментар
19.06.2024 05:52 Відповісти
Я тоді був у Києві і зараз там же. Вже у травні 2022 року у Києві було норм. У мене товарищ у Бородянку повернувся десь тоді ж.

З тих пір вже 2 роки пройшло.
До Німеччини перелякані досить швидко доскакали, а назад вже 2 роки доїхати не можуть.
показати весь коментар
19.06.2024 08:39 Відповісти
Забули хто такі ляхи чи що. Ми з ними віками ворогували. Мабуть на те були і є причини.
показати весь коментар
18.06.2024 19:29 Відповісти
Народ хоче і йому потрібні правила, влада хоче більше, держава бажає стати імперією. Так було й буде далі. Україна не виключення.
показати весь коментар
18.06.2024 20:48 Відповісти


Та і з ними і воювали , і у спільні походи ходили ...
І з кримськими татарами і воювали , і у спільні походи ходили ...
І з москалями і воювали , і у спільні походи ходили ...
Ще кого згадати ? Віки історії проходять ... , а гімно - залишається гімном !
А на рахунок пшеків - новина вище і новина нище

Кожна нормальна країна - дає притулок - і хоче :
1- працівників
2- молодого покоління
3- платників податків
і т.д. і т.п.
А що мають ....
Споживачів під виглядом нещасних біженців , які не хочуть ні мови вчити , ні працювати


показати весь коментар
18.06.2024 22:22 Відповісти
А українцям пораджу не ганьбитись по світах з протягнутою клешнею, а вертатись у свою державу, у безпечні регіони. Працювати, будувати, жити тут.
Безліч забезпечених знайомих виїхало. Покидали квартири, будинки. Мабуть живуть на допомогу.
Як так. Чи ви бомжі. Сороміття.
показати весь коментар
18.06.2024 19:32 Відповісти
😁 вже уявив черги на в'їзд в країну де не діють закони та в будь-яку мить може прилетіти якась ракета обо трутень на голову.
показати весь коментар
18.06.2024 21:34 Відповісти
Будувати тут, щоб потім у твою будівлю десь прилетіло і вся праця пішла коту під хвіст? Можна подумати люди від хорошого життя за кордон їдуть. Ідуть, то й хай собі їдуть, а нам тут би пережити зиму 2024-25 з відключенням електроенергії та іншими негараздами.
показати весь коментар
18.06.2024 21:55 Відповісти
Знову ж таки, український бюджет не потягне зараз таку кількість безробітних та мамочок в декреті. В Німеччині он з 1,2 млн, лише 160 тис працює.
показати весь коментар
18.06.2024 21:59 Відповісти
мамочки з укр. бюджета також гроші отримують
показати весь коментар
18.06.2024 23:30 Відповісти
Третій рік війни, вже можна і ноги стати в Польщі, думаю так і не надіятися на виплати,не подобається Польша завжди можна переїхати в Німеччину чи Англію.
показати весь коментар
18.06.2024 19:40 Відповісти
Та за 3 роки вже усюди можна стати на ноги і не сидіти на шиї у країн, які їх приютили. Тоді й відношення буде інше.
показати весь коментар
18.06.2024 19:44 Відповісти
У Польщі більшість українців давно працюють. Це не Німеччина, куди злетілися всі трутні.
показати весь коментар
18.06.2024 21:35 Відповісти
Корелюється з попередньою новиною!
показати весь коментар
18.06.2024 19:43 Відповісти
Це очікувано. Хто буде любити чужинця який сів тобі на шию і в той же час здає в аренду квартиру у Хмельницькому, Тернопілі, Луцьку, Києві тощо?
показати весь коментар
18.06.2024 19:48 Відповісти
И за пересечение границы по 10 штук зелени отдают.
показати весь коментар
18.06.2024 20:02 Відповісти
И по 10 штук находят для пересечения границы
показати весь коментар
18.06.2024 20:03 Відповісти
А де у Польші українці у кого на шиї сидять? У Польші українці здебільшого працюють - хібащо там мама з маленькими дітьми.
показати весь коментар
18.06.2024 21:36 Відповісти
Більше того, оплата платі українця по відношенню до поляка нерівноцінна. Отримують десь на третину менше, хоч гарують однаково, при тому, що поляки працюють по 8 годин і виконують ті обов'язки, які за ними закріплені згідно їх посади, а наших можуть і на понаднормово ставлять і припахують до всього чого тільки можна. Принаймні, так було до війни, не знаю, як зараз. Але, думаю, суттєво все не дуже змінилося. Не дивно, що наші вимагають соціальної рівності.
показати весь коментар
18.06.2024 21:44 Відповісти
Та взагалі не зрозуміло - поляки себе людьми вищого сорту вважають, чи чому їм соціальна рівність не до вподоби? Якщо українці працюють і платять податки так само як і поляки - то й соціальний захист має бути таким самим - чи у чому різниця?
показати весь коментар
18.06.2024 22:22 Відповісти
Знаєте, що мене найбільше засмучує? Коментарі, що я тут прочитала. Пару днів тому один дописувач написав мені, що українець - один одному вовк, і так було споконвіку. Я спочатку було обурилася, але зараз, читаючи коментарі і згадуючи історію, всі оті розколи на махновців, петлюрівців, мазепенців і антимазепинців, розумію, що так і є. Частина коментаторів обурюється, що на Захід виїхали ще представники неокупованих території і територій поза межами ведення бойових дій, хоча спокою немає по всій Україні, звичайно, їх ******** не так інтенсивно, як Харків чи Херсон, але цивільні жертви є і у Львові і у Вінниці, і у Хмельницькому, і люди ', які там живуть, теж хочуть жити іинеизочуть ризикувати життям своїх дітей. А що свої житло здають в тричі дорожче, так, це погано, звісно, але, якби, гіпотетично, вторгнення почалося не зі Сходу, а наприклад, з Заходу, не факт, що аналогічна ситуація не відбувалася у східних регіонах, тобто ті б теж емігрували, а житло здавали західнякам втридорога. Далі. Польща - це далеко не та країна, де для емігранта чекає соціальний рай, більш-менш хороші виплати там лише на дітей. Стосовно поляків, я не було нагнітати ситуації, бо просто не знаю, як зараз в інших країнах оцінюється праця українців по відношенню до звичайних громадян. Раніше, по всій Європі, була нерівноцінна оплата праці, на жаль. Тобто, незалежно, від того, де ти працюєш, чи в Німеччині, чи в Італії, чи Іспанії, оплата праці мігранта менша, аніж її громадянина. Сестра працювала в Польщі в 22 році, виїхала після повномасштабного вторгнення, гарувала по 12 годин, казала, що оплата погодинної праці була нижче, ніж у поляків.
показати весь коментар
18.06.2024 22:49 Відповісти
Нажаль, судять місцеві непо тімхто працює, а по іншим.
показати весь коментар
19.06.2024 06:22 Відповісти
думаю американці ві всьому винуваті...
показати весь коментар
19.06.2024 06:25 Відповісти
".. речь идет о желании украинцев иметь такие же права, что и поляки, в сфере социальных выплат.."
---
- халява
показати весь коментар
18.06.2024 19:55 Відповісти
А як в Ізраїлі?
показати весь коментар
18.06.2024 20:08 Відповісти
До нормальних українців всюди нормальне ставлення, а до соціальних паразитів і халявщиків завжди погане. Будь де в Європі та США. На жаль загальне правило правило полягає в тому що "поганих" мало, але їх відразу помітно. Вони дратують місцеве населення своїм паразитизмом. Ну це вийти прогулятися годин в 12 дня по Степлтон Роуд в Лондоні - одні ледачі негри дудлять зранку дешеве девятиградусне баночне пиво, в той час як всі інші працюють...
показати весь коментар
18.06.2024 20:10 Відповісти
Що, не хочуть гнутися на ляхів за третину ціни? Так справедливо.
показати весь коментар
18.06.2024 20:21 Відповісти
Взагалі не зрозуміло, чого народ так проти своїх де співвітчизників "возбухає"?
показати весь коментар
18.06.2024 21:29 Відповісти
Кайдаши🤣
показати весь коментар
18.06.2024 22:44 Відповісти
Тут не народ. Тут копійчані найманці політиків.
показати весь коментар
19.06.2024 06:54 Відповісти
у українців також погіршилося ставлення до подляків. Одна блокада чого варта
показати весь коментар
18.06.2024 23:32 Відповісти
Ничего удивительного. ПоДляки так же плохо относятся ко всем нациям, а все нации недолюбливают поДляков.
показати весь коментар
18.06.2024 23:43 Відповісти
Так, на німців вони інакше як "jebane niemcy" і не кажуть
показати весь коментар
18.06.2024 23:51 Відповісти