8829 відвідувачів онлайн
24 754 149

Бутусов: Із 2022 року командування нічого не змінює, ліній оборони немає, а війська кидають у зустрічний бій

Бутусов про важливість будівництва фортифікацій

Влада та командування ЗСУ має зайнятися питанням будівництва оборонних ліній із бетонними укріпленнями.

Про це заявив головний редактор Цензор.НЕТ Юрій Бутусов в ефірі Radio NV.

"Ми вже понад два роки говоримо про відсутність ліній оборони. Насправді ще до війни про це говорили, бо їх ніхто не будував і перед вторгненням. Досі це не робиться. Якщо ви подивитеся на хроніку бойових дій з напрямку, де ворог наступає - ви в жодному місці не побачите відео, що ворог прорвав якусь ешелоновану оборону з бетонними укріпленнями. Її немає. Чому вони це не роблять? Це божевілля якесь", - наголосив журналіст.

За словами Бутусова, на Донбасі він бачив деякі укріплення, які роблять.

"Їх ніколи не займають війська. Тому що все це показуха і брехня. Всі ці опорні пункти, які риють, як правило риють у відкритому полі. Бо це просто зручно. Вони не замасковані і війська такі укріплення ніколи не займають, тому що керівники, які погоджують витрати мільярдів на таку показуху, самі в окопи ніколи не приїжджають і не розуміють, що сучасна війна дронів та високоточної зброї, будь-які незамасковані позиції одразу робить мішенями. І там ніхто не виживе на тих відкритих полях. Тому ось ці бетонні коробки, які ставлять у відкрите поле - це не просто мінус, що це витрата мільярдів бездарна, а це ще й плюс ворогу. Тому що такі проміжні позиції дуже зручні для ворожих штурмових груп, як тимчасовий рубіж, на який вони заскакують", - розповів головред Цензор.НЕТ, додавши, що така ситуація по всьому фронту.

Журналіст звернув увагу на відсутність планування та організації бойових дій.

"Нічого не змінюється із 2022 року. Прийшли добровольці, їм тицяють на карту та кажуть: "Ідіть займайте рубіж оборони". І там люди мають самі робити собі все - рити позиції, купляти собі РЕБ, дрони, машини, організовувати собі логістику. Таке враження, що у нас керівників військових немає. Це люди, які просто адмініструють, знімають фотосесії та вручають ордени. Ні планування, ні організації, хаос", - сказав він.

Бутусов зазначив, що війська постійно заходять у зустрічний бій. 

"Одна і та ж сама картина. Зустрічний бій. Де позиції в місті? Чому ви не риєте в містах? Чому у Вовчанську немає позицій? В Часовому Ярі? Де друга лінія оборони? Всюди зустрічний бій. Чому туди не саджають заздалегідь війська, щоб вони підготувалися до оборони? Керівництво не думає про стратегічну оборону. Замість того, щоб зустріти ворога на позиціях заздалегідь обладнаних, пристріляних розвіданих і знищити ті штурмові групи одну за одною, ми кидаємо в останній момент бригади в лоб. Слабкі війська, які не встигли навіть розібратися із цим напрямком. Ворог, який наступає на цих напрямках, краще орієнтується в обстановці, ніж ті, кого ми кидаємо в оборону", - підсумував журналіст.

Топ коментарі
+60
Влада зайнята мирною капітуляцією, а не обороною країни.
показати весь коментар
30.07.2024 18:17 Відповісти
+43
"самміт миру" замість "лінії Маннергейма"

це - капітуляція !!!!!!

.
показати весь коментар
30.07.2024 18:22 Відповісти
+31
А хто не давав зеленим стратегам її будувати в 2023 році ,а в нас замість цього зелені тєлємарафонівські пропагандисти промивали і промивають до цих пір нам мізки казочками про "перемогу" і "кордони 91 року " А наслідки цього ми побачили в травні цього року на Харківщині ,а влітку на Донеччині
показати весь коментар
30.07.2024 18:32 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
Нарешті! Дійшло ! Що "фортифікації працюють на ворога. Лінія суровікіна - це мінні поля. Інше - нори. Ну, а наші хайп підняли на всю губернію. Ось і маємо чергову проблему: кацапи використовують наші укріплення. А скажіть чесно, кацапи як захоплюють село, то одразу бетон везуть чи чергове м'ясо ? Їх тактика - наступ ! Відступати - смерть або чисте поле. Тому й вигризають через не можу !!!
показати весь коментар
30.07.2024 20:12 Відповісти
В нас людей не вистачить лоб у лоб воювати, як рашисти. Їх набагато більше. Ми так не зможемо. нам треба великі фортеці бетонні будувати, як під час другой світової.
показати весь коментар
31.07.2024 16:08 Відповісти
Фортифікація потрібна для чого ? Для ОБОРОНИ !!! А якщо відступаємо, як під Очеретяним без бою, то це ми будуємо кацапам майбутню оборону ? Відомі полководці робили так: переходили річку і шикувались перед противником - назад дороги немає ! Я не призиваю до цього, але якщо фортифікації, то тримати оборону треба хоч би пів року. А з КАБами це не виходить. Ф - 16 у кількості 6 штук проти 400 - це знущання над Україною та нашими ЗСУ
показати весь коментар
01.08.2024 16:48 Відповісти
Ви плутаєте грішне з праведним. Під Очеретином треба було не зараз робити фортифікації, а на це було 2,5 роки до сьогодні! Зараз вже треба будувати фортеці під Покровськом, і далі, які теж ніхто не будує.. Бо гроші вони вкрали вклали в оборонні споруди, яких немає по факту. А курс долара росте, бо вони вкрадені мільярди обілечують на долари. Щоб потім втекти при нагоді.
показати весь коментар
01.08.2024 17:32 Відповісти
І Кабом каб не зіб'єш.Нам потрібне ППО. І грамотне управління військами ,якого теж немає, і бетонні міцні фортеці ,як під час другой світової.
показати весь коментар
01.08.2024 17:33 Відповісти
Говорят говорят а толку ноль, всем наплевать на разговоры
показати весь коментар
30.07.2024 20:23 Відповісти
зелений удак здає село за селом
показати весь коментар
30.07.2024 20:27 Відповісти
А ми вже без літаків і снарядів мали мабуть Москву взяти??
показати весь коментар
30.07.2024 20:53 Відповісти
Проти малих піхотних груп не допоможуть авіація і снаряди, ви хоч би розібралися, як рашка наразі воює.
показати весь коментар
30.07.2024 21:39 Відповісти
Ага, а ФАБИ та Іскандери вони також пуляють?
показати весь коментар
30.07.2024 23:52 Відповісти
Поки ми в обороні, нам фаби і іскандери не потрібні. Фабом фаб не зіб'єш.Нам потрібне ППО. І грамотне управління військами і бетонні міцні фортеці.
показати весь коментар
31.07.2024 00:34 Відповісти
Уважаемый, своим постом Вы не отмазываете власть, а, наоборот, критикуете, так как отсутствие снарядов и самолетов, при миллиардах долларов, закатанных в асфальт, это вообще-то их недоработка
показати весь коментар
30.07.2024 21:02 Відповісти
А вы не уважаемый. Потому что даже не умеет понимать написанное, там прямым текстом и говорится, что зеленая власть виновата.
показати весь коментар
30.07.2024 21:40 Відповісти
Возможно, Вы не умеет писать, так, чтобы было понятно
показати весь коментар
31.07.2024 08:34 Відповісти
А що може змінитись. Верховний ішак той самий.
показати весь коментар
30.07.2024 21:30 Відповісти
Сирський - відступант. Розжалувати до сержанта і в окопи його
показати весь коментар
30.07.2024 21:39 Відповісти
Зелёное дерьмо катает свою сраку по свету и занимается ерундой пока погибают патриоты Украины.А им с Дерьмаком это наруку.Им патриоты не нужны живые.Этим скотам у власти нужны те,кто голосовал за них.А они сохранятся в полном составе,потому что имеют бронь, прячутся от мобилизации или сбежали
показати весь коментар
30.07.2024 21:45 Відповісти
Які люди??? Головне що гундосій з рімою та сцішею живий...
показати весь коментар
30.07.2024 22:33 Відповісти
ну що ви, шарія надивилися?! Все не так насправді ж
показати весь коментар
30.07.2024 22:54 Відповісти
а може вже до Нато скоріше Україні приєднатися, поставити протиракети на кордоні з рашей і розвинути ядерне озброєння, га? Безвіз он вже є. Америка з Україною до кінця і скільки буде потрібно
показати весь коментар
30.07.2024 23:12 Відповісти
Бомбезний допис. Коротко, але вичерпно про ситуацію в Україні.
показати весь коментар
30.07.2024 23:48 Відповісти
нічого й додати(....
Прямо в точку!!!
показати весь коментар
31.07.2024 02:30 Відповісти
Через це його рашисти видалили?
показати весь коментар
07.08.2024 13:28 Відповісти
162 мільярди, це хіба що один Ахметов вивів... 😏
показати весь коментар
31.07.2024 07:45 Відповісти
караван лає, собака йде.. все по фен-шую
показати весь коментар
31.07.2024 13:49 Відповісти
Гадаю що нічого фортифікаційного не виробляється, бо в адміністраціях і МО іде шалений розпіл на бетоні. Будувати мають "правільниє" люді , а їх не так багато і вони за всім не встигають. Їм ліпше загубити містечко аніж "тендер"
Інакше не можливо пояснити дійсність 3х років війни. Або відкрита зрада.
показати весь коментар
30.07.2024 23:32 Відповісти
Глобократія організовує розломи не для того, щоб витрачатися, а щоб заробляти. Якщо процес іде за планом, отара не метикує, то навіщо додатковий реквізит, виробництво, спеціалісти, оборонні споруди.
показати весь коментар
30.07.2024 23:42 Відповісти
На пандемії добре заробили, на потоках зброї, відкатах з воєнних замовлень можна заробити. А скіки буде з земляних і бетонних робіт? По дрібних місцевих кишенях.
показати весь коментар
30.07.2024 23:53 Відповісти
Згоден. Одного тільки не розумію- радіоНВ це ж ніби ОП-шна контора, як і Укр.правда. Що це вони стали давати ефір непопулярним думкам?
показати весь коментар
31.07.2024 00:59 Відповісти
Готуються замінити "простроченого" на "іздєліє #2"?
показати весь коментар
31.07.2024 08:22 Відповісти
Отправьте Ермака на передовой!
показати весь коментар
31.07.2024 03:14 Відповісти
Усе в Божих руках. Коли народ стане на коліна перед Богом, все швидко закінчиться
показати весь коментар
31.07.2024 05:57 Відповісти
Странно это всё слышать от Бутусова - почему это не рассказывают на марафоне?
показати весь коментар
31.07.2024 08:42 Відповісти
Чому,чому,чому...
В цивільних також питання,чому військові мовчать?
А все в тому,що всі лінії керування,логістики зосереджені в руках агента касапів і ці лінії легко звести лоб в лоб,щоб самі себе нищили.Або поставити на керівні посади таких людей,щоб саме вони,через своє невміння,зводили справу до нуля.
Тобто,касапи послуговуються постулатами китайського теоретика війни:воюй з ворогом його руками.
показати весь коментар
31.07.2024 09:44 Відповісти
Ой , що хотіти в тих зелених шмаркачів, від яких не сміятись хочеться , а плакати! Суспільство є в заручниках некомпетентної влади! Враження, ніби в країні війни не має.
показати весь коментар
31.07.2024 10:05 Відповісти
У зебилів все не начасі, велике крадівництво триває.
показати весь коментар
31.07.2024 10:42 Відповісти
Влада не зацікавлена в обороні країни , тому все так і відбувається .
Але дивно - чому інші політичні сили про це майже мовчать. ? Питання побудови ліній оборони повинні бути першими і головними - на кожному засідання Ради .
Кожне засідання повинне починатись з питань - альо зебіли , шо там з фортифікаціями , що зроблено , що не зроблено !? Чому млять - не зроблено .??
Треба створювати ТСК , і нехай вони особисто їздять і перевіряють стан окопів . ! Бо на слово вірити генералам і чинушам - не можна .
ЗЕлень треба взяти за горло і не відпускати , не давати їй проходу , постійно нагадувати і вимагати . Чому це не робиться - хз ?!
показати весь коментар
31.07.2024 10:45 Відповісти
Тому що Велика Ширка була підписана всіма зрадниками у раді ще на початку війни. Стан війни відсутній, вибори саботовані, узурпатори при владі, мародерять країну і здають касапу. Велика ширка в дії.
показати весь коментар
07.08.2024 13:33 Відповісти
За будівництво фортифікацій відповідає міністерство оборони.
На ці питання мають відповісти колийшній та нинішній міністри.
Дивно, чому депутати, що вважають себе опозицією, не подають депутатських запитів щодо цього питання?
показати весь коментар
31.07.2024 11:02 Відповісти
Чи будуються оборонні укріплення в Мирнограді і Покровське?
показати весь коментар
31.07.2024 11:11 Відповісти
Ти сам знаєш відповідь на своє питання.
показати весь коментар
31.07.2024 16:10 Відповісти
Висновок - владна еліта не бажає перемагати. Бо тільки в системі, розробленій в радянському союзі, вони можуть бути на верховині керівної піраміди. В інших країнах монополії під контролем. Вони не хочуть конкурувати - знають що не втримають.

Їм і раші не треба - кацапи відберуть все.

Щоб розуміти причини, шукайте, кому ця ситуація вигідна.
показати весь коментар
31.07.2024 14:30 Відповісти
Сторінка 2 з 2