7467 відвідувачів онлайн
7 987 201

Лубінець проти зниження мобілізаційного віку: У нас є достатньо чоловіків від 30 до 45 років, це - найефективніша категорія

Військовий квиток

Україні не слід погоджуватися на зниження мобілізаційного віку.

Про це заявив уповноважений ВРУ з прав людини Дмитро Лубінець. Під час інтерв'ю УП, інформує Цензор.НЕТ.

Якщо ми заберемо і цих молодих хлопців, у яких немає родин, немає дітей, автоматично у нас не буде майбутнього України. На мій погляд, у нас є ще достатньо велика кількість чоловіків середнього віку - від 30 до 45 років", - наголосив омбудсмен.

"Це - найбільш ефективна категорія громадян України, які можуть воювати і, напевно, повинні воювати", - додав Лубінець.

Скарги на дії ТЦК

Він також розповів, що станом на грудень 2024-го отримав майже чотири тисячі скарг на дії представників ТЦК під час здійснення мобілізаційних заходів. Закарпаття - регіон, де таких звернень найбільше, на другому місці Кропивницький.

"Є випадки, коли за моїм поданням зібрали окреме засідання ВЛК, провели повний аналіз і зафіксували, що людина, яку до цього на ВЛК визнали "повністю здоровою", має насправді хворобу. В результаті цього чоловіка мобілізували, але він пішов у ЗСУ виключно в тилове забезпечення, одразу знайшли частину, де йому запропонували конкретну посаду", - зауважив він.

Топ коментарі
+25
То навіщо відловлюють 50+?
показати весь коментар
18.12.2024 11:30 Відповісти
+23
Лубінець не в курсі, що зараз і досі "найефективніша" категорія в ЗСУ, на думку ТЦК, 40-60 років....
показати весь коментар
18.12.2024 11:31 Відповісти
+17
А скільки років сину Лубінця та де він зараз і чим займаєтся?
показати весь коментар
18.12.2024 11:33 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 3
Єдиний варіант який робить Україну придатною для життя це кордони 91 року і виплата репарацій. Всі інші варіанти дають ********** можливість за декілька років повторити. Як би ми не готувались це все одно знову війна, знову розруха, знову смерті та каліцтва. Це єдиний варіант повністю виключає припинення бойових дій і потребує суттєвої західної допомоги зброєю. Не факт що "уставшіє от войни бюргери" погодятся з'їсти на дві-три баварські ковбаски менше...
показати весь коментар
19.12.2024 18:41 Відповісти
І такі "науковці" читають лекції нещасному підростаючому поколінню. От саме тому не достойний своєї соц. подачки.
показати весь коментар
21.12.2024 21:37 Відповісти
А ти хочеш щоб це було моїм призначенням гнити усі 3 роки окопах за таких мавп як ти?)
показати весь коментар
21.12.2024 21:39 Відповісти
Я тобі відкрию таємницю. Воно в тебе закінчиться в будь якому випадку. Рано чи пізно. Всі шляхи які б ти не обрав, пересічуться в одній точці. Смішно на вас мавп дивитись.
показати весь коментар
21.12.2024 21:41 Відповісти
Так, цікаво виходить. Чмоня яка трясеться за свою дупу яка є для нього "понад усе", вирішила пофілософствувати на тему розстрілів "ворогів" України.)) Сам не відчуваєш наскільки ти жалюгідний? Ти і тобі подібні в повній мірі заслуговують на те що мають.
показати весь коментар
21.12.2024 21:51 Відповісти
Я ж тобі казав - мені пох що ти про мене напишеш. Я проживу якнайдовше, а ти - "немавпа", воюй до упору. якщо доживеш, звісно.
показати весь коментар
21.12.2024 22:21 Відповісти
показати весь коментар
21.12.2024 22:46 Відповісти
Не отримую пенсії і будь яких соціальних виплат. Офіційно не працюю з 2008. У моєї тещі викладацький стаж 44 роки і за це у неї пенсія 4400 грн.. Відвідування "Сільпо" обходиться вдвічі дорожче. Так що заробляй собі і живи на свою пенсію. Чи як ти її тут називаєш "соц. подачку".
показати весь коментар
21.12.2024 23:01 Відповісти
Крім тебе тут мавп немає ☹️
показати весь коментар
22.12.2024 11:33 Відповісти
звичайно я знаю, я таких фантазій ухилянтів начитався що скоро кожне ТЦК буде мати свій Освєнцим, не менше.
показати весь коментар
23.12.2024 12:31 Відповісти
а хто собі бере 10 жінок?... давно ми за Шаріатом живемо?
показати весь коментар
23.12.2024 12:33 Відповісти
а хто буде сплачувати пенсію йому коли він постарішає?
показати весь коментар
23.12.2024 12:34 Відповісти
А это в ЗАГСЕ можно такую информацию получить кто в браке 2 и более раз состоял и у кого дети от 2 и более женщин!
показати весь коментар
23.12.2024 12:35 Відповісти
Всі, хто сплачує податки (до ПФ в тому числі). Сімейні зв'язки тут ніяким чином не зав'язані.
"Солідарна система базується на засадах солідарності і субсидування та здійснення виплати пенсій і надання соціальних послуг за рахунок коштів Пенсійного фонду. Тобто всі кошти, що нараховуються підприємствами та застрахованими особами до Пенсійного фонду України, одразу ж виплачуються нинішнім пенсіонерам".
показати весь коментар
23.12.2024 14:28 Відповісти
а оці ось "Всі, хто сплачує податки" з пробірки беруться чи все ж їх хтось народжує, виховує, фінансує перші років 20-30 їх життя?
показати весь коментар
24.12.2024 15:21 Відповісти
так він же не одночасно в шлюбі з ним всіма чи не так? поки він зі своєю другою ти можеш бути з його першою, а поки він з п'ятою - бути з його восьмою ))
показати весь коментар
24.12.2024 15:22 Відповісти
А хіба про це мова? Ти ж начебто переживав, хто буде "виродку" платити пенсію
показати весь коментар
24.12.2024 16:10 Відповісти
Якраз про це і мова. Ти доводив що він якийсь ексклюзивний член суспільства а виходить що чи більше в людини нащадків тим він корисніший для бюджету і держави
показати весь коментар
24.12.2024 16:15 Відповісти
У кого-то в жизни было 10 жён, а у кого-то ни одной ещё не было так во а призывают именно тех у кого ещё ни одной жены небыло! Вот и все что нужно знать о том как уничтожался украинский народ.
показати весь коментар
18.12.2024 11:42 Відповісти
Так,і що? Підняти вік, бо ті, кому було 22 на початок війни, не мають воювати ніколи? А чому?
Кацапи з 19 йдуть вбивати українців.
показати весь коментар
18.12.2024 11:43 Відповісти
Если у тебя в 40 все еще нет жены и детей - то ты и так скорее всего тупиковая ветвь и род не продлишь.
показати весь коментар
18.12.2024 11:45 Відповісти
Чергова спроба розділити українців по віковим категоріям: 18-25, 25-30,30-45,45-60... І ця банальна технологія розділення людей досі працює. Вже в коментарях є ефект.
показати весь коментар
18.12.2024 12:18 Відповісти
Складне питання. Взагалі після 50 років організм людини не дуже добре сприймає надпроєктні навантаження.
показати весь коментар
18.12.2024 12:21 Відповісти
У 50летнего уже нет ни реакции, ни выносливости, зато есть букет болезней. И 50летний физически не способен быть на поле боя на столько же эффективным, как 20-30 летние.
Потому шансов сдержать врага и не умереть у 50летнего много меньше, чем у 30летнего.
И да, твои призывы о том, что те, кто имеет большеответственности, чем ты и воспитывают детей (а это большой труд и большие ресурсы) должны идти на фронт, а ты, эгоист, живущий только в свое удовольствие - не должен - выдают в тебе эгоистичного идиота. Ибо ты на себя содержание сирот, оставшихся без отца, не возьмешь.
показати весь коментар
18.12.2024 13:09 Відповісти
Відповідати на дурні питаня- це ставати на один рівень з дурнєм.
показати весь коментар
18.12.2024 13:41 Відповісти
Після 50 навіть людожер Сталін не мобілізовував
показати весь коментар
18.12.2024 13:55 Відповісти
После 40 лет в пехоте делать нечего. Там надо бегать, а расклад до 45--
это от незнания . А отмазка 18-25 -- не брать --- это трюк предвыборный.
Мужики на фронте , а голосуют тыловые. Зачем им на фронт ?
показати весь коментар
18.12.2024 13:57 Відповісти
Я б тобі взагалі пенсію не платив.
показати весь коментар
18.12.2024 14:12 Відповісти
Что за чушь? Если ты не способен заинтересовать девушку - это не должно быть проблемой государства и госудасртво не должно делать тебе никаких скидок по этому поводу. Наоборот - пойдешь на войну - воозмужаешь, ореол героя поможет тебе с девушками.
Брат моей жены с февраля 2022 года на фронте, летом 2024 женился, сейчас его жена на 4м месяце.

"оторые взяли много женщин и мобилизированы они должны быть раньше чем те которым женщин не досталось"
У нас нет многоженства. Если у мужчины было, допустим, 10 девушек, они не навсегда с ним и как минимум 9 из них уже свободны. А если тебе нужна только та, у которой никого до тебя не было - то это твои личные пробемы с головой - не перекладывай их на государство.
показати весь коментар
18.12.2024 14:18 Відповісти
Если кто-то не интересен девушкам, то такому не интересно этих девушек защищать…
показати весь коментар
18.12.2024 14:33 Відповісти
Українські жінки завжди обирають переможців і від них народжують дітей. В випадку програшу війни сьогоднішніх безхребетних пацанчиків, які сидять в тилу і грають в компютерні ігри, молоді агресивні окупанти виріжуть і будуть злягатися з молодими українськими дівчатами. Так що батьки які думають що зберігши синочків від війська вони їх врятують дуже помиляються - втратять дітей, внуків не буде, а все нажите майно "успадкують" окупанти...
показати весь коментар
18.12.2024 14:39 Відповісти
Не надо всех холостяков выставлять такими же безответственными мерзавцами, как ты сам. Среди холостяков есть много патриотов. И да, напомню, что в плену тебе в лучшем случае яйца отрежут или просто застрелят, а в худшем - запытают до смерти.
показати весь коментар
18.12.2024 14:40 Відповісти
Ты совсем походу, ********. То есть "твоя избранница" хочет быть не с тобой, а с кем-то другим, потому, государство должно ее избранника отправить на войну, чтобы "осовбодить" девушку для тебя, который ей нафиг не нужен? Но я ее понимаю, кому нужно такое ******** ****** как ты, которое хочет, чтобы за него кто-то сделал все, что нужно, а само ничего делать не хочет?
показати весь коментар
18.12.2024 15:01 Відповісти
показати весь коментар
18.12.2024 15:08 Відповісти
Це так і це дуже сумно насправді.
показати весь коментар
18.12.2024 15:23 Відповісти
Бо такі як ти її не достойні. Що набудували за 30 років те і отримуйте.
показати весь коментар
18.12.2024 15:44 Відповісти
О каком удовольствии вы ведёте речь когда вы говорите о человеке который ещё ни разу не был женат? Удовольствие мужчине даёт женщина, нет женщины нет и удовольствия!
показати весь коментар
18.12.2024 15:46 Відповісти
Цікаво, а де ти, такий людяний, був у перші дні війни?
показати весь коментар
18.12.2024 15:49 Відповісти
Право голосу теж потрібно забрати. Так само як існують вікові обмеження на керування авто, так і тут.
показати весь коментар
18.12.2024 15:51 Відповісти
Вам би до лікаря...
показати весь коментар
18.12.2024 16:17 Відповісти
українські жінки зробили свій вибір і вийшли заміж по закордонах за переможців
показати весь коментар
18.12.2024 16:46 Відповісти
Які це такі як я? Я, наприклад, науковець і викладач. Маю науковий ступінь. Написав декілька фахових книжок. 20 років викладав в університетах. 6 000 студентів слухали мої лекції і здавали мені заліки та екзамени. Хто ж по твоєму "достойні отримувати пенсію?
показати весь коментар
18.12.2024 18:12 Відповісти
Свого часу радів коли Юлька зробила єдину добру справу за все "капітєльманське житіє" - заборонила гральний бізнес. Тепер маємо війну і гральний бізнес. Виходить вдвічі сумніше...
показати весь коментар
18.12.2024 18:24 Відповісти
У Зелі папа теж "проффесор". Тільки толку то? Оця фраза "Це ж їх спадок!". Це той спадок, "ця країна", який ви залишили новому поколінню? Яке тепер гине через вашу совкопердунську недолугість?
показати весь коментар
18.12.2024 18:28 Відповісти
Ти дурненький і тому шукаєш на кому б вимістити своє невдоволення бідністю та війною. Війна з *********** була невідворотною за будь якого розвитку подій. Предяви роби своїм батькам. Ну це якщо тебе не на смітнику знайшли і в сиротинці "виховували". Скоріш за все саме так і було, бо ти, схоже, добряче ******** табуреткою по голові. Вважаєш себе кмітливим та розумним? Даремно. Звернись до психолога поки не пізно, бо з такими зехєрами доведеться стати пацієнтом психіатрів.
показати весь коментар
18.12.2024 23:58 Відповісти
Ну наприклад надати цім дітям землю під забудову, землю під гараж, землю під вирощування культур. НАДАТИ а не типу "у вас є право" тільки от право це реалізувати не можуть навіть ті хто ще в ато воював. А ще булоб прикольно не дерти з людей гроші за те що вони собі житло побудували чи купили і о диво у людини вже з'явиться що тут захищати окрім маєтків влади 😮
Ps. Назвати когось дорослим в 18 років, серйозно ? 😂 Вчора в школі вчився а сьогодні вже дорослий ?) ну-ну
показати весь коментар
19.12.2024 10:15 Відповісти
Ну от і я про те, постійно кажу що ті хто виїхав не повернуться, бо немає сенсу, а ті хто ще тут, виїдуть при першій можливості як тільки кордони відкриють. А в весь цей трьоп, що нам влада співає ніхто вже нарешті не вірить. Бо трьоп один і той самий від початку незалежності, тільки рила різні. Особисто я для себе вирішив що краще хай я вже буду ішачити закордоном, щоб у моїх дітей було нормальне майбутнє, ніж я зараз буду нормально себе почувати в Україні, а потім моїх дітей пожинуть на війну, бо бач вони "винні" Лишилось лише дожити до того щасливого дня коли відкриють кордони.
показати весь коментар
19.12.2024 18:15 Відповісти
Правильно кажете. А ще "молодь" заслуговує на роботу в колцентрах, яка є стратегічно важливою для держави.
показати весь коментар
18.12.2024 12:13 Відповісти
Син Порошенко в армії служив. А ви служили в армії? Напевно що ні.
показати весь коментар
18.12.2024 12:14 Відповісти
а за твоїх татка і мамку хто воюватиме?
показати весь коментар
18.12.2024 12:34 Відповісти
Побачимо. Це вже не вперше люди "несподівано" помирають після контакту з тцк-шниками. Доречі, на відео знову якийсь підвал з двоярусними ліжками, де скоріш за все з порушеннями законодавства утримують людей.
показати весь коментар
18.12.2024 12:37 Відповісти
У Луценка онкологія. А син Луценка повернувся з Англії і...
В ЗСУ.
показати весь коментар
18.12.2024 12:47 Відповісти
співчуваю, тоді хтось (чи обидва) з твоїх батьків мають право не служити. Як і члени родини загиблих. Але не ти. В мене двоюрідний дядько в ЗСУ і багато двоюрідних-троюрідних там. Це мене від обов'язка ніяк не звільняє.
показати весь коментар
18.12.2024 12:59 Відповісти
Конечно виновато это гойсударство, потому что потенциальных жен оно выпустило в Германию
показати весь коментар
18.12.2024 13:16 Відповісти
А ще у Лубінця є дружина що працює помічницею іншого "слуги".
"Навпаки - наголошує: жодним чином не сприяв її працевлаштуванню до Верховної Ради ані під час попереднього скликання (коли вперше став депутатом, а вона вперше отримала статус помічниці), ані зараз, коли Яніна Лубінець опинилась в підпорядкуванні «слуги народу» Арсенія Пушкаренка" (с)
Яка ж огида. Що не чиновник, так і усі родичі прилаштовані чиновниками.
показати весь коментар
18.12.2024 13:28 Відповісти
Всі ж розуміють що для ******** війни потрібна витривалість, фізична сила, швидкість реакції і швидкість пересування. Ну от нацепити на 57 літнього 30-ти кілограмову снарягу і скільки він пробіжить? Та він пішки до нуля три кілометри не дійде. Впаде. Як казав один командир, "діди в обороні надійні бо якби і хотіли втекти то фізично не можуть". Але наступ "діди" не потягнуть...
показати весь коментар
18.12.2024 14:13 Відповісти
Тут ви праві. Що таке "посттравматичний синдром"? Це насправді адреналінова наркоманія. Адреналін визнано ВООЗ наркотиком. Це самий небезпечний наркотик який тільки є на планеті тому що він виробляється організмом людини в стані стресу. Військові на передовій знаходяться в постійному стресі. Страх викликає шалені викиди адреналіну в кров. Під його впливом змінюються не тільки фізичні можливості, а й психічний стан. Виникає залежність. Саме тому американці на основі досліджень ПТСР забороняють своїм солдатам знаходитись в зоні війни більше 60 днів. Потрібна ротація і відпочинок. Інакше адреналінова залежність (ПТСР) стане критичною. Без стресу адреналін в кров не виділяється і людина починає шукати собі пригоди на дупу - грати в казино, грубити оточуючим і нариватися на конфлікти. Все для того щоб злякатись і отримати кайф від ризику. Адреналін це наркотик який завжди з тобою. Досить влаштувати скандал з дружиною і кайфу "петеесерник" отримає більше ніж від сексу. Жити з таким придурком неможливо. Як правило такі люди шукають роботу або заняття які потребують ризику - слідчими, мєнтами, бандитами, займаються екстремальними видами спорту і грають в казино де програють все до нитки... і врешті опиняються в колоніях...
показати весь коментар
18.12.2024 15:07 Відповісти
Це не "учєбка", а приміщення для утримання впольованих на вулиці людей. Когось з них відправлять "до лісу" на навчання, когось викуплять родичі, а хтось буде довго відмовлятися підписувати сфальсифіковані папери і помре. Там люди по кілька тижнів перебувають, але ж ти мабуть і сам це знаєш.
показати весь коментар
18.12.2024 15:18 Відповісти
А чим ти займався у 18 років ? Готувався до війни, тренувався і думав про Україну ? З якого дива діти мають щось віддавати цій країні? Що вони від неї отримали ?
показати весь коментар
18.12.2024 19:17 Відповісти
Ну так по суті так і є, роки ідуть влада міняється а відношення ні, людей грабували від початку незалежності і продовжують грабувати, тільки тепер ти "винен" цій державі ще і життя. А з якого чорта ніхто сказати не може 🤷 зате на дітей накинулись
показати весь коментар
18.12.2024 20:26 Відповісти
Тоді все ясно, з лубінцем.
показати весь коментар
18.12.2024 11:37 Відповісти
Сталін, Черчіль, Рузвельт, Гітлер і Хірохіто були лохами, бо мобілізували з 18 років.
показати весь коментар
18.12.2024 11:40 Відповісти
Правильно, давайте спочатку винищимо всіх доступних з 30 до 45, а вже потім візьмемося за молодших. "Вірною дорогою йдемо, друзі..."
показати весь коментар
18.12.2024 11:45 Відповісти
Мій знайомий вперше одружився в 41 і зачав дитину в 42 ) Хоча в його сімейне життя вже ніхто не вірив. Так що все можливо в цьому житті...
показати весь коментар
18.12.2024 11:46 Відповісти
Після 55 призивають, але не так масово, як раніше, а 50-55-ти річних не "бусифікують", але визнають гпридатними на ВЛК і вручають повістки...
показати весь коментар
18.12.2024 12:19 Відповісти
Ага, загнали усіх мобіків в нову бригаду, дали нову зброю, на командування поставили кума\свата\брата (нерідко вчорашнього тцкшника), а потім це недолуге командування або зточує цих недосвічених у тупих зіткненнях, або вони взагалі самі розбігаються, або їх дерибанять по інших бригадах в якості приданих підрозділів, де з ними вчиняють аналогічно, бо комунікація з приданими - це щось з чимось... Що заважає направляти людей до справді ефективних підрозділів, розширювати ті підрозділи, які себе гарно показують і при цьому несуть найменші втрати, щоб люди набували досвіду і до них нормально ставилися, а м'ясників віддавати під трибунал? Але треба ж кудись пристроїти мазаних, що вже по два-три о/с вклали в землю. Ніхто не несе ніякої відповідальності, окрім звичайних солдат, сержантів та інколи молодших офіцерів. І в цьому винне насамперед вище командування на чолі з верховним, який "просто не знав". Зробили з солдат безправних рабів. Достатньо подивитися хоча б останні сюжети про 211 та 152 бригади.
показати весь коментар
18.12.2024 12:21 Відповісти
Якщо молодим потрібна ця країна то хай вони за неї воюють. Це ж їх спадок! З віком я все більше ціную ті крихти життя які мені залишились. Воювати я не хочу, не буду і не можу вже фізично. Багато моїх знайомих в віці понад 50 вже загинули на війні, але пенсію яку вони заробили тепер будуть отримувати корумповані судді, прокурори, мєнти і всіляка нечисть яка і довела цю країну до жалюгідного стану. Як там у Макіавеллі - "Діти охоче вибачать правителю вбивство батька, але ніколи позбавлення спадку"...
показати весь коментар
18.12.2024 12:23 Відповісти
Сам Порошенко теж в армії служив.
показати весь коментар
18.12.2024 12:25 Відповісти
а старість заслуговує на старість і онуків, а сердній вік - на життя людини середнього віку з сім'єю яку він годує.
Софізм для лохозаврів які мало ще наїлись наркоманського шашличка.

Єдиним мірилом призиву чи не призиву людини до лав ЗСУ може слугувати лише її фізична спроможність приносити там користь, а єдиною причиною НЕ служити - можливіть приносити БІЛЬШЕ користь на іншій роботі.
показати весь коментар
18.12.2024 12:37 Відповісти
Дивно що ви цей сарай, де людей незаконно утримують тижнями, називаєте "призивним пунктом". Чи для вас, тцкашників, такі умови прийнятні, і ви самі так вдома з сім'єю живете?
показати весь коментар
18.12.2024 12:47 Відповісти
У Лубінця є син, виглядає майже солдатом. Може секрет в тому, що більшість чиновників у віці до 50, і їх власні діти у віці до 30? Себе забронювали, родичів теж, а дітей своїх то ж взагалі не обговорюється
показати весь коментар
18.12.2024 13:07 Відповісти
Якщо це справжня війна за існування, то всі людські ресурси повинні бути задіяні.
Молодь вони хочуть промити вірно служити олігархам та ТНК і не майданити, а всіх зайвих носіїв революційних ідей з обок боків знищити.
показати весь коментар
18.12.2024 13:11 Відповісти
"Если мы заберем и этих молодых ребят, у которых нет семей, нет детей, автоматически у нас не будет будущего Украины.
На мой взгляд, у нас есть еще достаточно большое количество мужчин среднего возраста - от 30 до 45 лет.
Это - наиболее эффективная категория граждан Украины, которые могут воевать и, наверное, должны воевать", - добавил Лубинец.

Народився 4 липня 1981, Волноваха, Донецька область.
Одружений, виховує двох дітей.

По всім критеріям підходить - 43 роки, має сім'ю, дітей
показати весь коментар
18.12.2024 13:54 Відповісти
дело ж не в мобилизации а в подготовке..готовьте 18-ти летних пол года, что б в 25 было нормальные бойцы, а не полтора месяца и в бой...
показати весь коментар
18.12.2024 11:46 Відповісти
55-60 років вже практично не призивають. Пенсіонери тільки гальмують підрозділ. Хіба може людина в 60 років пробігти 5 км з повною викладкою? Вона помре після 100м, бронік своєю вагою її поховає.
показати весь коментар
18.12.2024 12:12 Відповісти
Там он "майбутнє України" через день ловлять на диверсіях за гроші
показати весь коментар
18.12.2024 12:34 Відповісти
Це для того, щоб ЗеЛохторат (18-25) не протверезів і зміг на чергових виборах проголосувати, як вони сподіваються за Зе...
показати весь коментар
18.12.2024 12:36 Відповісти
Чомусь жіночки молоді розважаються по європах. а за цю владу голосували
показати весь коментар
18.12.2024 13:14 Відповісти
Старих пердунів потрібно мобілізувати в першу чергу, а не пенсії їм платити. Бо це вони залишили таку країну молодим в спадок - розікрадену та корумповану. Років 30 назад у них був шанс побудувати сильну країну на яку ***** би ніколи не наважився нападати. Але шанс той вони проіпали, а тепер права свої качають, повагу їм давайте.
показати весь коментар
18.12.2024 14:01 Відповісти
Папашку своего мобилизуй,идиот!
показати весь коментар
18.12.2024 14:34 Відповісти
Скільки можна брехати і розпорвсюджувати фейк, що вас заставляє Захід призивати 18-ти літніх? Вони повідомили, що забезпечать всим необхідним нових мобілізованих, який призве влада. Зрозуміло, що слугориги герої, бо турбуються про ЗСУ, щоб вони від щастя отриманих грошей не захворіли, то віддали мільярди в ОПу. Загляньте в ту саму ОПу, там тисячі штатними і позаштатних радників, відгудованих і кріпких бійців. А в тих радників є ще свої радники і їм не потрібно купувати шоломи і броніки, чи автомобіль, вони можуть і без допомоги держави приїхати на своїх танках і перевезуть свої бінкера на лінію фронту. А чого тільки варті "герої" "95 кварталу"? Там "тамбовський вовк" в лісі знищить всі ворожі ДРГ, бо на те він "вовк", а татаров виріже всіх "чеченців". "Лисий" спеціаліст по снайперах - випускайте врешті вже їх.
показати весь коментар
18.12.2024 11:42 Відповісти
а де сини Порошенка, Луценка, Авакова і т.д. З ними все ясно
показати весь коментар
18.12.2024 12:04 Відповісти
Ага, бухати, гнути матюки вбивати людей на БМВ як у Львові чи Дніпрі тим "молодим хлопцям" у найкращому віці вже можна, а Батьківщину захищати - ні хєра?! Лубінець, найкращі воїни в усіх війнах завжди були якраз 18-25. І ви як і Зєля перед цим просто піаритеся на ці темі про "генофонд". До речі, американці на цю тему офіційно не висловлювалися, але Зєля як "отец родной" все одно заперечував...
показати весь коментар
18.12.2024 13:04 Відповісти
а які, взагалі у цього зе!дгенерата, лубінця, обов'язки і саме головне зарплатня?
показати весь коментар
18.12.2024 11:44 Відповісти
Это 45 летние тебе сказали что хотят воевать за 18 летних или ты сам придумал?
показати весь коментар
18.12.2024 12:08 Відповісти
А в 52 може?
показати весь коментар
18.12.2024 12:15 Відповісти
Машину водити можна. Голосувати за зуйло можна. Платити податки можна, володіти зброєю теж можна. Дивитися порнуху, плодитися і розмножатися, бавитися іграшками з секс-шопів можна. Бухати і курити шмаль теж можна. А от захищати країну ніз-з-зя - зуйло не велить...
показати весь коментар
18.12.2024 13:21 Відповісти
Ну если ты кого-то считаешь выродком, то почему выродок должен защищать твоих детей и жён?
показати весь коментар
18.12.2024 11:47 Відповісти
лубібець, ти в армії служив, чьмо йбане?
показати весь коментар
18.12.2024 11:46 Відповісти
По селах вже тракториста не знайдеш, а якщо і знайдеш то під сімдесят що і в кабіну сам не забереться. А в депутанів тисячі різних порадників, а ментів скільки, а інвалідів-прокурорів, нехай би ішли захищали свої статки!
показати весь коментар
18.12.2024 12:05 Відповісти
Молодь треба берегти ... для армії *****. Ну от хто має завоювати Європу? Без українського гарматного мяса ************* імперію не створити... Лубінець це чудово знає...
показати весь коментар
18.12.2024 11:47 Відповісти
убежать не могут)
показати весь коментар
18.12.2024 11:44 Відповісти
Де вони? Завдяки "ефективній" пропаганді плюс агресивній бусифікації з побиттям, люди або втекли за кордон, або ховаються.
показати весь коментар
18.12.2024 11:31 Відповісти
"В ЗМІ повідомляють, що в Приморському ТЦК (Одеса) сьогодні помер чоловік, деталі уточнюються" - мабуть теж був визнаний "здоровим"...
показати весь коментар
18.12.2024 11:32 Відповісти
Там само, де і син Стефанчука...
показати весь коментар
18.12.2024 11:35 Відповісти
Ефективніша для чого - для того шоб у окопчиках по коліно і застланими чорною плівкою від зеленского, без бетоних дотів, дзотів, бетоних камер виживання, у дво-трьох ярусних підземних комунікацій, просто загинути. І чути шо кляті США та Европа не дають зброю, навмисно забуваючи шо саме зеленский повністью зупинив оборонпром, а те шо робить зараз - ті міни - то вже можна директору того заводу застрелитись.
показати весь коментар
18.12.2024 11:36 Відповісти
А що ?Хіба за Конституцією України не всі мають рівні права та обовязки?Якщо ні то так і скажіть,що на дідків 50+ покладаються обовязки 18-ти річних планокурів...
показати весь коментар
18.12.2024 11:43 Відповісти
А скільки років сину Лубінця та де він зараз і чим займаєтся?
показати весь коментар
18.12.2024 11:33 Відповісти
Лубінець не в курсі, що зараз і досі "найефективніша" категорія в ЗСУ, на думку ТЦК, 40-60 років....
показати весь коментар
18.12.2024 11:31 Відповісти
Сторінка 2 з 3