16224 відвідувача онлайн
7 969 201

Лубінець проти зниження мобілізаційного віку: У нас є достатньо чоловіків від 30 до 45 років, це - найефективніша категорія

Військовий квиток

Україні не слід погоджуватися на зниження мобілізаційного віку.

Про це заявив уповноважений ВРУ з прав людини Дмитро Лубінець. Під час інтерв'ю УП, інформує Цензор.НЕТ.

Якщо ми заберемо і цих молодих хлопців, у яких немає родин, немає дітей, автоматично у нас не буде майбутнього України. На мій погляд, у нас є ще достатньо велика кількість чоловіків середнього віку - від 30 до 45 років", - наголосив омбудсмен.

"Це - найбільш ефективна категорія громадян України, які можуть воювати і, напевно, повинні воювати", - додав Лубінець.

Скарги на дії ТЦК

Він також розповів, що станом на грудень 2024-го отримав майже чотири тисячі скарг на дії представників ТЦК під час здійснення мобілізаційних заходів. Закарпаття - регіон, де таких звернень найбільше, на другому місці Кропивницький.

"Є випадки, коли за моїм поданням зібрали окреме засідання ВЛК, провели повний аналіз і зафіксували, що людина, яку до цього на ВЛК визнали "повністю здоровою", має насправді хворобу. В результаті цього чоловіка мобілізували, але він пішов у ЗСУ виключно в тилове забезпечення, одразу знайшли частину, де йому запропонували конкретну посаду", - зауважив він.

Топ коментарі
+25
То навіщо відловлюють 50+?
показати весь коментар
18.12.2024 11:30 Відповісти
+23
Лубінець не в курсі, що зараз і досі "найефективніша" категорія в ЗСУ, на думку ТЦК, 40-60 років....
показати весь коментар
18.12.2024 11:31 Відповісти
+17
А скільки років сину Лубінця та де він зараз і чим займаєтся?
показати весь коментар
18.12.2024 11:33 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 3
тому що виродок не матиме дітей які годуватимуть його на пенсії - це робитимуть діти того хто їх народив
показати весь коментар
18.12.2024 12:28 Відповісти
а за твоїх татка і мамку хто воюватиме?
показати весь коментар
18.12.2024 12:34 Відповісти
а старість заслуговує на старість і онуків, а сердній вік - на життя людини середнього віку з сім'єю яку він годує.
Софізм для лохозаврів які мало ще наїлись наркоманського шашличка.

Єдиним мірилом призиву чи не призиву людини до лав ЗСУ може слугувати лише її фізична спроможність приносити там користь, а єдиною причиною НЕ служити - можливіть приносити БІЛЬШЕ користь на іншій роботі.
показати весь коментар
18.12.2024 12:37 Відповісти
"один имеет право на 10 семейных жизней а 9 из-за этого в утиль"

я ніхріна не зрозумів... держава не давала тобі завести 10 сімей?.. навіщо тобі стільки багато? ))) ти хоч 1 прогодувати зможеш?
показати весь коментар
18.12.2024 12:47 Відповісти
окей, тоді підкажи в якій бригаді служать твої батьки? вони ж служать за тебе, правильно?
показати весь коментар
18.12.2024 12:48 Відповісти
співчуваю, тоді хтось (чи обидва) з твоїх батьків мають право не служити. Як і члени родини загиблих. Але не ти. В мене двоюрідний дядько в ЗСУ і багато двоюрідних-троюрідних там. Це мене від обов'язка ніяк не звільняє.
показати весь коментар
18.12.2024 12:59 Відповісти
коли ти жив в казармі по ним ракети не прилітали. В деяких учєбках такі бліндажі де розвернутись місця нема, той підвал то ще не найгірше в наших умовах
показати весь коментар
18.12.2024 15:09 Відповісти
звичайно я знаю, я таких фантазій ухилянтів начитався що скоро кожне ТЦК буде мати свій Освєнцим, не менше.
показати весь коментар
23.12.2024 12:31 Відповісти
а хто собі бере 10 жінок?... давно ми за Шаріатом живемо?
показати весь коментар
23.12.2024 12:33 Відповісти
а хто буде сплачувати пенсію йому коли він постарішає?
показати весь коментар
23.12.2024 12:34 Відповісти
а оці ось "Всі, хто сплачує податки" з пробірки беруться чи все ж їх хтось народжує, виховує, фінансує перші років 20-30 їх життя?
показати весь коментар
24.12.2024 15:21 Відповісти
так він же не одночасно в шлюбі з ним всіма чи не так? поки він зі своєю другою ти можеш бути з його першою, а поки він з п'ятою - бути з його восьмою ))
показати весь коментар
24.12.2024 15:22 Відповісти
Якраз про це і мова. Ти доводив що він якийсь ексклюзивний член суспільства а виходить що чи більше в людини нащадків тим він корисніший для бюджету і держави
показати весь коментар
24.12.2024 16:15 Відповісти
После 40 лет в пехоте делать нечего. Там надо бегать, а расклад до 45--
это от незнания . А отмазка 18-25 -- не брать --- это трюк предвыборный.
Мужики на фронте , а голосуют тыловые. Зачем им на фронт ?
показати весь коментар
18.12.2024 13:57 Відповісти
Там само, де і син Стефанчука...
показати весь коментар
18.12.2024 11:35 Відповісти
Там он "майбутнє України" через день ловлять на диверсіях за гроші
показати весь коментар
18.12.2024 12:34 Відповісти
У Лубінця є син, виглядає майже солдатом. Може секрет в тому, що більшість чиновників у віці до 50, і їх власні діти у віці до 30? Себе забронювали, родичів теж, а дітей своїх то ж взагалі не обговорюється
показати весь коментар
18.12.2024 13:07 Відповісти
А ще у Лубінця є дружина що працює помічницею іншого "слуги".
"Навпаки - наголошує: жодним чином не сприяв її працевлаштуванню до Верховної Ради ані під час попереднього скликання (коли вперше став депутатом, а вона вперше отримала статус помічниці), ані зараз, коли Яніна Лубінець опинилась в підпорядкуванні «слуги народу» Арсенія Пушкаренка" (с)
Яка ж огида. Що не чиновник, так і усі родичі прилаштовані чиновниками.
показати весь коментар
18.12.2024 13:28 Відповісти
Папашку своего мобилизуй,идиот!
показати весь коментар
18.12.2024 14:34 Відповісти
По селах вже тракториста не знайдеш, а якщо і знайдеш то під сімдесят що і в кабіну сам не забереться. А в депутанів тисячі різних порадників, а ментів скільки, а інвалідів-прокурорів, нехай би ішли захищали свої статки!
показати весь коментар
18.12.2024 12:05 Відповісти
А лубинець в курсе что султаны и шейхи у которых по три жены (как потап например) воюют лучше чем те которым жить в Украине не давали совсем?!
показати весь коментар
18.12.2024 11:34 Відповісти
Та ты шо он же двоюродный зять умерыка!
показати весь коментар
18.12.2024 11:38 Відповісти
У кого-то в жизни было 10 жён, а у кого-то ни одной ещё не было так во а призывают именно тех у кого ещё ни одной жены небыло! Вот и все что нужно знать о том как уничтожался украинский народ.
показати весь коментар
18.12.2024 11:42 Відповісти
18 летние ещё не жили! А 50 летние хотят что бы их 18 летние внуки жили!
показати весь коментар
18.12.2024 11:46 Відповісти
Ну если ты кого-то считаешь выродком, то почему выродок должен защищать твоих детей и жён?
показати весь коментар
18.12.2024 11:47 Відповісти
Нет 45 летние пусть за своих жён и детей воюют!
показати весь коментар
18.12.2024 12:23 Відповісти
Давай уйдём от слова на букву В, государство будет или справедливым, где каждый имеет право на жизнь семейную в данном случае или государство исчезнет если один имеет право на 10 семейных жизней а 9 из-за этого в утиль то это не государство а ипаный халифат!
показати весь коментар
18.12.2024 12:31 Відповісти
А татка и мамка пусть за своих детей воюют!
показати весь коментар
18.12.2024 12:36 Відповісти
У 18 летних така и мамок ещё огого как магёт воевать за своих детей!
показати весь коментар
18.12.2024 12:39 Відповісти
У меня уже 2 дяди погибло на этой войне, дядя Витя и дядя Сергей!
показати весь коментар
18.12.2024 12:49 Відповісти
Не прикидывайся валенком, ты и сам понимаешь что если один берет 10 женщин себе то 9 мужчин скорее всего останутся одинокими потому что на них не хватит женщин из-за тех кто взял в 10 раз больше чем положено.
показати весь коментар
18.12.2024 12:55 Відповісти
Конечно не освобождает все пойдут в свою очередь: пожил, наплодил, защитил!
показати весь коментар
18.12.2024 13:01 Відповісти
Пусть воспитывают детей, а есть алиментщики, есть люди которые воспитывают детей как кукушки от разных женщин не давая создать семьи другим мужчинам! Они должны защищать свои многосемейные отношения
показати весь коментар
18.12.2024 13:07 Відповісти
Государство должно быть справедливым, есть мужчины которые взяли много женщин и мобилизированы они должны быть раньше чем те которым женщин не досталось!
показати весь коментар
18.12.2024 13:09 Відповісти
20-30 летних мужчин можно и нужно брать, но это должны быть мужчины, мужья и отцы! Государство сиротам должно обеспечить все необходимое на то оно и государство что бы справедливо распределять все богатства между всеми!
показати весь коментар
18.12.2024 13:13 Відповісти
На фронте нужны успешные и эффективные, а не лузеры и неудачники! Удачен в любви значит и на фронте будет преуспевать!
показати весь коментар
18.12.2024 14:27 Відповісти
Если кто-то не интересен девушкам, то такому не интересно этих девушек защищать…
показати весь коментар
18.12.2024 14:33 Відповісти
Каждая девушка, женщина сама себе защитника выбирает, вот избранные защитники и пойдут их защищать!
показати весь коментар
18.12.2024 14:35 Відповісти
Потому что холостяк сдастся в плен при первой возможности, потому что ему интересно умирить за детей многодетных отцов.
показати весь коментар
18.12.2024 14:37 Відповісти
Я за правильную последовательность в мобилизации сначала берите алиментщиков, разведённых, и тех кто в нескольких браках состоял, а потом уже единожды женатых, а потом уже детей 18 лет.
показати весь коментар
18.12.2024 14:40 Відповісти
Правильно в плену убьют и зарежут по этому не надо неэффективных холостяков против их воли брать, берите защитников избранных и мотивированных безопасностью их детей.
показати весь коментар
18.12.2024 14:43 Відповісти
Мужчина это защитник, а ребёнок мальчик его родители должны защищать от прелюбодеев и блудников что бы они не посягали на дитё которое ещё мужчиной не стало….
показати весь коментар
18.12.2024 14:48 Відповісти
Я тебе по секрету могу рассказать что моя избранница живёт в Украине с россиянином у которого и украинское гражданство есть и он до неё в браке состоял неоднократно с другими украинками и дети от тех браков есть, так пусть берут его ели воины нужны, и избранница моя освободится для нового защитника то есть для меня!
показати весь коментар
18.12.2024 14:51 Відповісти
Я в этом списке единожды женатый после того как женюсь когда моя избранница освободится из сексуального рабства россиян оккупантов которые гвалтуют ее за деньги уже лет 25.
показати весь коментар
18.12.2024 14:57 Відповісти
Все верно она выбрала себе защитника, когда она захочет моей защиты она придёт ко мне и скажет теперь ты мой защитник! И если у меня к тому времени будут ещё силы я буду защищать! А до тех пор пока у неё есть защитник чего мне переживать за ее безопасность?
показати весь коментар
18.12.2024 15:04 Відповісти
Нет я мальчик и я не пойду защищать Российско-украинского гражданина который потряхивает мою любимую женщину просто психологически не смогу защищать их тихую семейную жизнь….
показати весь коментар
18.12.2024 15:10 Відповісти
Ты все правильно понимаешь и должен понимать и мою ущербную логику, защищать ее должен он, а не я! Его и мобилизируйте, а я подожду пока она освободится может она целый полк защитников наберёт на фронт перед тем ка меня сделает мужчиной!
показати весь коментар
18.12.2024 15:19 Відповісти
О каком удовольствии вы ведёте речь когда вы говорите о человеке который ещё ни разу не был женат? Удовольствие мужчине даёт женщина, нет женщины нет и удовольствия!
показати весь коментар
18.12.2024 15:46 Відповісти
Давай скажем так я желаю что бы он пошёл ее защищать на фронт, а что там все умирают это уже ты сам придумал!
показати весь коментар
18.12.2024 16:23 Відповісти
Человек приехал с российскими нефтедолларами и купил мою женщину мою жизнь за деньги, что я должен ему желать. Он приехал захватывать Украину и превращать ее в Малороссию! А то что она продажная шавка так я в этом не виноват сердцу не прикажешь! Я бы ее за коллаборационизм осудил, но я не власть пока что. Хоть я и народ Украины который по конституции власть в Украине!
показати весь коментар
18.12.2024 16:26 Відповісти
Нет она моя! И кто будет говорить что она не моя тот враг мне и я буду против него сражаться! Защищать нужно женщин и детей! Я себя отношу к числу детей!
показати весь коментар
18.12.2024 16:39 Відповісти
Я буду добиваться её пока она дышит и никто меня не остановит, и очень жаль что люди так мало живут, потому что я готов добиваться её всегда! А то что она выбрала российские деньги, ну знаешь ли все имеют право на ошибку, скажу тебе по секрету он уже её не первая ошибка за деньги!
показати весь коментар
18.12.2024 16:44 Відповісти
Правильно, а то из ты они поразводились с жёнами и инвалидность за деньги пооформляли!
показати весь коментар
18.12.2024 16:47 Відповісти
Тебе вместе с ссыкунами будет некомфортно служить, тебе надо в твою роту таких же смелых трахеров как ты!
показати весь коментар
18.12.2024 16:50 Відповісти
Да ее держит в рабстве, в рабстве нефтедолларов и войны через силу! Она просто слаба и подумала что выбирает сильного и успешного, а он оказался российским оккупантом и по этому его дет концерт Кобзона!
показати весь коментар
18.12.2024 17:12 Відповісти
Она катати сепаратистка и любительница руського мира и очень богатая женщина так что не жалей!
показати весь коментар
19.12.2024 13:19 Відповісти
А это в ЗАГСЕ можно такую информацию получить кто в браке 2 и более раз состоял и у кого дети от 2 и более женщин!
показати весь коментар
23.12.2024 12:35 Відповісти
А що зміниться від того, не приходять в тцк 30-річні чи 18 річні? Чи що зміниться, якщо перемелють всіх 30-річних і 18-річних? Проблема ж не тільки в тому (хоча в тому теж). А взагалі владі вірити який сенс - це ж той Лубінець, який казав що бусифікації нема.
показати весь коментар
18.12.2024 12:18 Відповісти
Ага, загнали усіх мобіків в нову бригаду, дали нову зброю, на командування поставили кума\свата\брата (нерідко вчорашнього тцкшника), а потім це недолуге командування або зточує цих недосвічених у тупих зіткненнях, або вони взагалі самі розбігаються, або їх дерибанять по інших бригадах в якості приданих підрозділів, де з ними вчиняють аналогічно, бо комунікація з приданими - це щось з чимось... Що заважає направляти людей до справді ефективних підрозділів, розширювати ті підрозділи, які себе гарно показують і при цьому несуть найменші втрати, щоб люди набували досвіду і до них нормально ставилися, а м'ясників віддавати під трибунал? Але треба ж кудись пристроїти мазаних, що вже по два-три о/с вклали в землю. Ніхто не несе ніякої відповідальності, окрім звичайних солдат, сержантів та інколи молодших офіцерів. І в цьому винне насамперед вище командування на чолі з верховним, який "просто не знав". Зробили з солдат безправних рабів. Достатньо подивитися хоча б останні сюжети про 211 та 152 бригади.
показати весь коментар
18.12.2024 12:21 Відповісти
Молодь треба берегти ... для армії *****. Ну от хто має завоювати Європу? Без українського гарматного мяса ************* імперію не створити... Лубінець це чудово знає...
показати весь коментар
18.12.2024 11:47 Відповісти
Кожне "йбане ьчмо" вважає себе "гуманістом" і "пацефістом". А ще "громадянином світу"...
показати весь коментар
18.12.2024 12:09 Відповісти
Якщо молодим потрібна ця країна то хай вони за неї воюють. Це ж їх спадок! З віком я все більше ціную ті крихти життя які мені залишились. Воювати я не хочу, не буду і не можу вже фізично. Багато моїх знайомих в віці понад 50 вже загинули на війні, але пенсію яку вони заробили тепер будуть отримувати корумповані судді, прокурори, мєнти і всіляка нечисть яка і довела цю країну до жалюгідного стану. Як там у Макіавеллі - "Діти охоче вибачать правителю вбивство батька, але ніколи позбавлення спадку"...
показати весь коментар
18.12.2024 12:23 Відповісти
Машину водити можна. Голосувати за зуйло можна. Платити податки можна, володіти зброєю теж можна. Дивитися порнуху, плодитися і розмножатися, бавитися іграшками з секс-шопів можна. Бухати і курити шмаль теж можна. А от захищати країну ніз-з-зя - зуйло не велить...
показати весь коментар
18.12.2024 13:21 Відповісти
Всі ж розуміють що для ******** війни потрібна витривалість, фізична сила, швидкість реакції і швидкість пересування. Ну от нацепити на 57 літнього 30-ти кілограмову снарягу і скільки він пробіжить? Та він пішки до нуля три кілометри не дійде. Впаде. Як казав один командир, "діди в обороні надійні бо якби і хотіли втекти то фізично не можуть". Але наступ "діди" не потягнуть...
показати весь коментар
18.12.2024 14:13 Відповісти
Чому так? Просвіти.
показати весь коментар
18.12.2024 14:21 Відповісти
Українські жінки завжди обирають переможців і від них народжують дітей. В випадку програшу війни сьогоднішніх безхребетних пацанчиків, які сидять в тилу і грають в компютерні ігри, молоді агресивні окупанти виріжуть і будуть злягатися з молодими українськими дівчатами. Так що батьки які думають що зберігши синочків від війська вони їх врятують дуже помиляються - втратять дітей, внуків не буде, а все нажите майно "успадкують" окупанти...
показати весь коментар
18.12.2024 14:39 Відповісти
Тут ви праві. Що таке "посттравматичний синдром"? Це насправді адреналінова наркоманія. Адреналін визнано ВООЗ наркотиком. Це самий небезпечний наркотик який тільки є на планеті тому що він виробляється організмом людини в стані стресу. Військові на передовій знаходяться в постійному стресі. Страх викликає шалені викиди адреналіну в кров. Під його впливом змінюються не тільки фізичні можливості, а й психічний стан. Виникає залежність. Саме тому американці на основі досліджень ПТСР забороняють своїм солдатам знаходитись в зоні війни більше 60 днів. Потрібна ротація і відпочинок. Інакше адреналінова залежність (ПТСР) стане критичною. Без стресу адреналін в кров не виділяється і людина починає шукати собі пригоди на дупу - грати в казино, грубити оточуючим і нариватися на конфлікти. Все для того щоб злякатись і отримати кайф від ризику. Адреналін це наркотик який завжди з тобою. Досить влаштувати скандал з дружиною і кайфу "петеесерник" отримає більше ніж від сексу. Жити з таким придурком неможливо. Як правило такі люди шукають роботу або заняття які потребують ризику - слідчими, мєнтами, бандитами, займаються екстремальними видами спорту і грають в казино де програють все до нитки... і врешті опиняються в колоніях...
показати весь коментар
18.12.2024 15:07 Відповісти
Які це такі як я? Я, наприклад, науковець і викладач. Маю науковий ступінь. Написав декілька фахових книжок. 20 років викладав в університетах. 6 000 студентів слухали мої лекції і здавали мені заліки та екзамени. Хто ж по твоєму "достойні отримувати пенсію?
показати весь коментар
18.12.2024 18:12 Відповісти
Не за переможців. Просто позбавились невдах які їх погано захищали.
показати весь коментар
18.12.2024 18:19 Відповісти
Свого часу радів коли Юлька зробила єдину добру справу за все "капітєльманське житіє" - заборонила гральний бізнес. Тепер маємо війну і гральний бізнес. Виходить вдвічі сумніше...
показати весь коментар
18.12.2024 18:24 Відповісти
Що саме на вашу думку мала зробити країна для того щоб "дорослі діти" вирішили її захищати?
показати весь коментар
18.12.2024 23:39 Відповісти
Ти дурненький і тому шукаєш на кому б вимістити своє невдоволення бідністю та війною. Війна з *********** була невідворотною за будь якого розвитку подій. Предяви роби своїм батькам. Ну це якщо тебе не на смітнику знайшли і в сиротинці "виховували". Скоріш за все саме так і було, бо ти, схоже, добряче ******** табуреткою по голові. Вважаєш себе кмітливим та розумним? Даремно. Звернись до психолога поки не пізно, бо з такими зехєрами доведеться стати пацієнтом психіатрів.
показати весь коментар
18.12.2024 23:58 Відповісти
Однією з причин, і вельми суттєвою!, мого повернення в Україну після стаціонарної докторантури і захисту докторської в Лондонській школі економіки, була нерухомість. Жити в орендованих квартирах, або решту життя сплачувати кредити банкам за купівлю житла, витрачати на це левову частину доходів, панічно боятися втратити роботу і завжди бути емігрантом (тобто зрадником свого народу і другим сортом у інших народів) не хотілось. Вдома лишалися батьки, яких треба було догледіти і житло в Києві. Зараз я здаю це в оренду і "кладу з прибором" на пенсійний фонд бо маю власний - приватний і спадковий. Всім бідним які не мають житла в Україні я раджу навіть не мріяти про його купівлю. Чесною працею на нормальні житлові умови для себе і родини тут не заробити. Ніяк. Не дадуть. Вихід тільки один - еміграція. Більш того, житло під обстрілом не варте нічого. Це просто тимчасовий притулок. Нора в якій трусяться під звуки сирен старі і малі. Ті хто вирішать тут лишитися і жити мають відібрати країну у корумпованих жидобільшовицьких чиновників і знищити корупцію фізично вбиваючи корупціонерів. Інакше ніяк. Корупція привела війну. Корупція вже вбила мільйони, знищила міста в пил і створила мільйони бомжів. Якщо не перевішати її носіїв та реалізаторів вона знищить все живе. У "зєлєнскіх" в вухах банани! Вони не чують нічого крім шурхоту грошей в смартфонах які "падають на рахунки" і тому закликати їх до порядності, апелювати до совісті, якої в них ніколи не було, а якщо і була то вже атрофована здирництвом, даремна справа. Вибір дуже обмежений - вбий корупціонера, здохни в економічному рабстві, воюй за чуже майно або тікай. Якби був молодий то довелось би робити вибір. Натомість маю "три Д" - доношую, доїдаю, доживаю...
показати весь коментар
19.12.2024 11:47 Відповісти
Єдиний варіант який робить Україну придатною для життя це кордони 91 року і виплата репарацій. Всі інші варіанти дають ********** можливість за декілька років повторити. Як би ми не готувались це все одно знову війна, знову розруха, знову смерті та каліцтва. Це єдиний варіант повністю виключає припинення бойових дій і потребує суттєвої західної допомоги зброєю. Не факт що "уставшіє от войни бюргери" погодятся з'їсти на дві-три баварські ковбаски менше...
показати весь коментар
19.12.2024 18:41 Відповісти
Не отримую пенсії і будь яких соціальних виплат. Офіційно не працюю з 2008. У моєї тещі викладацький стаж 44 роки і за це у неї пенсія 4400 грн.. Відвідування "Сільпо" обходиться вдвічі дорожче. Так що заробляй собі і живи на свою пенсію. Чи як ти її тут називаєш "соц. подачку".
показати весь коментар
21.12.2024 23:01 Відповісти
Скільки можна брехати і розпорвсюджувати фейк, що вас заставляє Захід призивати 18-ти літніх? Вони повідомили, що забезпечать всим необхідним нових мобілізованих, який призве влада. Зрозуміло, що слугориги герої, бо турбуються про ЗСУ, щоб вони від щастя отриманих грошей не захворіли, то віддали мільярди в ОПу. Загляньте в ту саму ОПу, там тисячі штатними і позаштатних радників, відгудованих і кріпких бійців. А в тих радників є ще свої радники і їм не потрібно купувати шоломи і броніки, чи автомобіль, вони можуть і без допомоги держави приїхати на своїх танках і перевезуть свої бінкера на лінію фронту. А чого тільки варті "герої" "95 кварталу"? Там "тамбовський вовк" в лісі знищить всі ворожі ДРГ, бо на те він "вовк", а татаров виріже всіх "чеченців". "Лисий" спеціаліст по снайперах - випускайте врешті вже їх.
показати весь коментар
18.12.2024 11:42 Відповісти
Лубінець не в курсі, що зараз і досі "найефективніша" категорія в ЗСУ, на думку ТЦК, 40-60 років....
показати весь коментар
18.12.2024 11:31 Відповісти
Після 55 призивають, але не так масово, як раніше, а 50-55-ти річних не "бусифікують", але визнають гпридатними на ВЛК і вручають повістки...
показати весь коментар
18.12.2024 12:19 Відповісти
А скільки років сину Лубінця та де він зараз і чим займаєтся?
показати весь коментар
18.12.2024 11:33 Відповісти
Тоді все ясно, з лубінцем.
показати весь коментар
18.12.2024 11:37 Відповісти
Співчуваю вашому організму та стану здоровья. Но це не відповідь на моє запитання. Як шо ви шось не зрозуміли я повторю його, - ви жидовка?
До речи, не перевантажуйте себе надпроєктними навантаженнями.
показати весь коментар
18.12.2024 12:25 Відповісти
До речи, ви не квадроберша?
показати весь коментар
18.12.2024 12:28 Відповісти
Шо, ні як просте, навіть для дитини 5 років, питання не доходить?
показати весь коментар
18.12.2024 12:42 Відповісти
Чекаємо вашой відповіді на просте запитання яке вам вже двічі було задано. Запитання повторити третій раз?
показати весь коментар
18.12.2024 12:43 Відповісти
Шо ви знайши дівного у простому до вас запитанні - ви жидовка?
Дивно шо ви вперто не бажаєтє відповісти - так чи ні. Цеж так просто. Чи то про вам Даннінг шо отой Крюгер написал? Чи з вас?
показати весь коментар
18.12.2024 12:52 Відповісти
Тому я на ваши запитання і не відповів, да і першим запитав вас я.
То шо дурного у цьому запитанні - ви жидовка? Обгрунтуйте, будь ласка.
показати весь коментар
18.12.2024 14:17 Відповісти
То навіщо відловлюють 50+?
показати весь коментар
18.12.2024 11:30 Відповісти
"В ЗМІ повідомляють, що в Приморському ТЦК (Одеса) сьогодні помер чоловік, деталі уточнюються" - мабуть теж був визнаний "здоровим"...
показати весь коментар
18.12.2024 11:32 Відповісти
Побачимо. Це вже не вперше люди "несподівано" помирають після контакту з тцк-шниками. Доречі, на відео знову якийсь підвал з двоярусними ліжками, де скоріш за все з порушеннями законодавства утримують людей.
показати весь коментар
18.12.2024 12:37 Відповісти
Дивно що ви цей сарай, де людей незаконно утримують тижнями, називаєте "призивним пунктом". Чи для вас, тцкашників, такі умови прийнятні, і ви самі так вдома з сім'єю живете?
показати весь коментар
18.12.2024 12:47 Відповісти
Цей "виродок" працює, сплачує податки і забезпечує пенсію твоїм батькам. Так у нас влаштована пенсійна система, тож не перекручуй.
показати весь коментар
18.12.2024 12:51 Відповісти
Я жив у казармі. Це не казарма а гадюшник.
показати весь коментар
18.12.2024 12:53 Відповісти
Це не "учєбка", а приміщення для утримання впольованих на вулиці людей. Когось з них відправлять "до лісу" на навчання, когось викуплять родичі, а хтось буде довго відмовлятися підписувати сфальсифіковані папери і помре. Там люди по кілька тижнів перебувають, але ж ти мабуть і сам це знаєш.
показати весь коментар
18.12.2024 15:18 Відповісти
Всі, хто сплачує податки (до ПФ в тому числі). Сімейні зв'язки тут ніяким чином не зав'язані.
"Солідарна система базується на засадах солідарності і субсидування та здійснення виплати пенсій і надання соціальних послуг за рахунок коштів Пенсійного фонду. Тобто всі кошти, що нараховуються підприємствами та застрахованими особами до Пенсійного фонду України, одразу ж виплачуються нинішнім пенсіонерам".
показати весь коментар
23.12.2024 14:28 Відповісти
А хіба про це мова? Ти ж начебто переживав, хто буде "виродку" платити пенсію
показати весь коментар
24.12.2024 16:10 Відповісти
Ага, бухати, гнути матюки вбивати людей на БМВ як у Львові чи Дніпрі тим "молодим хлопцям" у найкращому віці вже можна, а Батьківщину захищати - ні хєра?! Лубінець, найкращі воїни в усіх війнах завжди були якраз 18-25. І ви як і Зєля перед цим просто піаритеся на ці темі про "генофонд". До речі, американці на цю тему офіційно не висловлювалися, але Зєля як "отец родной" все одно заперечував...
показати весь коментар
18.12.2024 13:04 Відповісти
Після 50 навіть людожер Сталін не мобілізовував
показати весь коментар
18.12.2024 13:55 Відповісти
Сторінка 2 з 3