3602 відвідувача онлайн
6 186 62

Путін на потенційних мирних переговорах добиватиметься угоди про невступ України до НАТО, - FT

Переговори Україна та РФ: FT повідомило, які умови може висунути Путін

Головна мета російського диктатора Володимира Путіна в будь-яких майбутніх переговорах про завершення війни –– досягти нових угод про безпеку, які унеможливлять вступ України до НАТО.

Як передає Цензор.НЕТ, про це пише Financial Times із посиланням на високопоставленого кремлівського чиновника і ще однієї людини, яка обговорювала це питання з Путіним.

Північноатлантичний Альянс під командуванням США також має відмовиться від деяких операцій на своїх східних кордонах.

Він хоче змінити правила міжнародного порядку, щоб не було ніяких загроз для Росії. Він дуже стурбований тим, який вигляд матиме світ після війни. Трамп у будь-якому разі хоче відкотити НАТО назад. Світ змінюється, може статися що завгодно", - зазначив співрозмовник видання.

FT пише, що європейські лідери та чиновники переконують новообраного президента США та його команду в тому, що продовження військової допомоги США необхідне для того, щоб посилити позицію Києва на мирних переговорах і допомогти посадити Москву за стіл переговорів.

Західні посадовці, зокрема генеральний секретар НАТО Марк Рютте, намагалися підкреслити важливість того, щоб Трамп забезпечив "мир через силу" в Україні та не допустив поразки Києва, яка б "підбадьорила Путіна і його союзників у Китаї, Ірані та Північній Кореї", додає видання.

Нагадаємо, раніше речник російського диктатора Дмитро Пєсков заявив, що Володимир Путін готовий до зустрічі з обраним президентом США Дональдом Трампом, однак для цього нібито потрібна "політична воля".

Топ коментарі
+30
Автор статті або ідіот, або рос.агент. Про це свідчить фраза - ,,щоб не було ніяких загроз для росії''. Суто кремлівський наратив.
показати весь коментар
11.01.2025 12:35
+22
Та маячня ж повна !!
Україна і до початку кацапської агресії ( 2014 р ) кацапії як державі не загрожувала нічим абсолютно , бо була позаблоковою . Навіщо ж тоді бункерний розв'язав війну .??
Де логіка . ?
За.бали вже з тим НАТО . Зациклились і все тут ,, - НАТО НАТО . ! ***** .. До чого ту воно ?
показати весь коментар
11.01.2025 12:40
+22
Взагалі то пуйло військовий злочинець і повинен бути знищений, а не умови він виставляє.
показати весь коментар
11.01.2025 12:46
Коментувати
Сортувати:
Автор статті або ідіот, або рос.агент. Про це свідчить фраза - ,,щоб не було ніяких загроз для росії''. Суто кремлівський наратив.
показати весь коментар
11.01.2025 12:35 Відповісти
Суто кремлівський наратив. )) 100% .
показати весь коментар
11.01.2025 12:41 Відповісти
Навіщо пуйлу виступати, якщо э трампушка, орбанушка, фіцушка, ердоганушка і т.д.
показати весь коментар
11.01.2025 12:43 Відповісти
Та маячня ж повна !!
Україна і до початку кацапської агресії ( 2014 р ) кацапії як державі не загрожувала нічим абсолютно , бо була позаблоковою . Навіщо ж тоді бункерний розв'язав війну .??
Де логіка . ?
За.бали вже з тим НАТО . Зациклились і все тут ,, - НАТО НАТО . ! ***** .. До чого ту воно ?
показати весь коментар
11.01.2025 12:40 Відповісти
Це єдина можлива гарантія безпеки. Щоб ***** знову могло на нас напасти
показати весь коментар
11.01.2025 12:51 Відповісти
Просто кремлівська пропаганда такими статтями кожен день прокапує Захід що ***** нівчому не винен і що Україна це частина Сосії і не має права без дозволу моцкви нічого робити. Якщо ми будемо підігрувати ***** і виправдовуватися замість того щоб ******* ***** по рогам то ***** таки свого доб'ється.
показати весь коментар
11.01.2025 12:55 Відповісти
Логіка є.хутіну треба досидіти у кремлі до смерті..а іншого шляху крім війни в нього нема..його рейтінг лише кримнашем та війною і тримається
показати весь коментар
11.01.2025 13:00 Відповісти
Якому хутіну? № 1,2 чи 3? Їх там як собак на ринку і плодяться.
показати весь коментар
11.01.2025 19:25 Відповісти
Взагалі то пуйло військовий злочинець і повинен бути знищений, а не умови він виставляє.
показати весь коментар
11.01.2025 12:46 Відповісти
в 14 році Україна не бажала всупати в нату
показати весь коментар
11.01.2025 12:47 Відповісти
Не лукавте. Спроба була при цереушниці біля руля.
показати весь коментар
11.01.2025 13:25 Відповісти
Які ще гарантії безпеки рашистам чи ви там подуріли зовсім. Так все обставили наче ще Україна винна і напала на Сосію. І ви вже визначіться, Україна незалежна держава чи ні. Якщо всі їздять в Московію до ***** питати що Київу можа а що ні то нахера ми відмічаємо день Незалежності України. Якщо незалежна то якого х*я якесь кремлівське падло буде вказувати що нам робити і як жити і куди вступати і з ким дружити. Давайте висунемо вимоги щоб Сосія також вишла з ОДКБ, і знищила своє озброєння.
показати весь коментар
11.01.2025 12:47 Відповісти
***** це людожер який просто любить вбивати людей. І а для вбивства він шукає різні виправдання. І НАТО тут абсолютно ніпричому. Тому що НАТО це оборонний союз. Чи скажете що війна в Грузії, чи в Сірії чи інші десятки воєн які московський режим веде по всьому світу теж із-за НАТО. Тому ***** і московський режим потрібно просто знищити як болячку, а не шукати їм виправдання
показати весь коментар
11.01.2025 13:07 Відповісти
Підорафія і логіка - речі не сумісні!
показати весь коментар
11.01.2025 12:47 Відповісти
Господи, прибери вже це ботоксне лайно з планети Земля! Зроби подарунок для людства!
показати весь коментар
11.01.2025 12:49 Відповісти
це все балаканина нквсна ,
у нас вступ в нато прописаний в Конституціі, а Конституція вічна, а ***** звичайний смертний покидьок , як показує історя всі ці криваві диктатори здихають а людство іде далі
показати весь коментар
11.01.2025 12:51 Відповісти
Одні здихають, з'являються інші на заміну.
До речі, як у незмінній конституції з'явився пункт про НАТО?
показати весь коментар
11.01.2025 12:55 Відповісти
***** покидьок, однозначно. Як і 100 млн.кацапів. Але, можливо, якби не внесли той запис до Конституції, то і війни б не було. Можливо. Але не факт.
показати весь коментар
11.01.2025 13:28 Відповісти
Та вони почали на нас зазіхати ще у 96 рокі коли рада іедерацій сказала що Севастополь московське місто.
що ви такі наївні , війна вже тоді будо зрозуміло питання часу , а не нашоі Конституціі
показати весь коментар
11.01.2025 13:34 Відповісти
Та я про це якось завжди знав. Але була ж домовленість з ********* про нерозповсюдженість нати за рахунок бувших колоній сересер? Була. А Україну вони ніколи б не проковтнули.
показати весь коментар
11.01.2025 13:41 Відповісти
Нато нашою метою стало не тому що це круто, а тому що ми знали московія то є наш кровний ворог і самотужки ми не вивезем... ніякі договори з ними не працюють, ми намагалися їх замирювати , загладжувати з 91 року і в 10 статі прописали по їх нарєчіє і захист щоб тільки відтягнути їх напад і нам це можна сказати це вдалося , ми зміцніли і обзавелися союзниками , але на жаль не змолги люструвати і ліквідувати 5 москоську колону за 35 років у владі тому не в нато поки що
показати весь коментар
11.01.2025 13:46 Відповісти
Ну, тупо було дрочити кацапів на протязі десятків років. Думаю, політика гниди чучми була найкращою. Водити за 3,14сюн.
показати весь коментар
11.01.2025 13:49 Відповісти
Ні , він сам був співробітник НКВС, тому з одного боку він відтягував війну це добре, а з іншого він породив олігархат що грабував Україну не сплачував належно податків а кошти офшорили і вимивали з України.
тому на жаль ми не стали суверенами ні за Кучми ні за жодного президента.
Щоб стати суверенами потрібен національний уряд і 100% національної пасіонарності.
а наша влада вивезла всіх в мирні країни.
диввться Ізраіль ось приклад ☝🏽
показати весь коментар
11.01.2025 13:56 Відповісти
Тому я й написав *гниди*. Ну водити за ніс і кацапів і нату йому вдавалось.
показати весь коментар
11.01.2025 14:06 Відповісти
Не було ніяких домовленостей про нерозширення НАТО після розвалу совка.Горбачов це підтверджував ще в 2000-х роках.
показати весь коментар
11.01.2025 18:00 Відповісти
Горбачов - тупе ******. Що він ще міг сказати?
показати весь коментар
11.01.2025 20:26 Відповісти
Так а хто підтверджує що така домовленість була?
показати весь коментар
11.01.2025 22:29 Відповісти
Тобто якесь: "про це пише Financial Times із посиланням на високопоставленого кремлівського чиновника і ще однієї людини, яка обговорювала це питання з путіним", яке "знає" що саме хоче Трамп: "Трамп у будь-якому разі хоче відкотити НАТО назад."?
Якась пустопорожня балаканина...
показати весь коментар
11.01.2025 12:53 Відповісти
***** не виконує Будапештський меморандум
показати весь коментар
11.01.2025 13:01 Відповісти
Для того,щоб Україна не була в НАТО,рашисти купили для початку німецьку меркель ,француза оланда,і європейську секрктутку могеріні.Після цього рашисту достатньо було вкласти "зелену капусту" в шольца,хоч він і так висить на рашистському гачку з часів меркель , і в американських політиків як республіканців.так і демократів...
показати весь коментар
11.01.2025 13:01 Відповісти
Поц голомозий, як і все його оточення.

4 квітня 2023 року
Фінляндія вступила в НАТО
Швеція стала найновішим членом НАТО в четвер, 7 березня 2024 року

Приєднання Швеції і Фінляндії до НАТО: путін створив собі проблему у 1272 кілометри

Кордон України з парашкою суходолом має довжину 1974 км.
показати весь коментар
11.01.2025 13:04 Відповісти
Справа не в кордонах. Швеція і Фінляндія з таким же успіхом могли бути в Африці, ніякої різниці. Вони ніколи не доставляли проблем рашке і не будуть. Тому кацапам плювати куди вони вступають.
показати весь коментар
11.01.2025 13:29 Відповісти
А які проблеми доставляла кацапам УКраїна?
показати весь коментар
11.01.2025 16:46 Відповісти
своєю присутністю. Ті проблеми, що ми просто є.
показати весь коментар
11.01.2025 22:49 Відповісти
Якщо НАТО готове прийняти Україну прямо зараз - то цю умову треба відкидати.
Якщо НАТО не готове - то який сенс постійно "прямувати" в НАТО без будь-якого результату?
показати весь коментар
11.01.2025 13:04 Відповісти
А почему НАТО не готово?
показати весь коментар
11.01.2025 13:26 Відповісти
Бо сцикливе.
показати весь коментар
11.01.2025 13:30 Відповісти
Все решта - тупі відмазки.
показати весь коментар
11.01.2025 13:31 Відповісти
Вряд ли. Тех же финнов приняли в НАТО, а до этого поляков. Проблема в продажности политиков и что для Путина Украина важнее других стран. И на это нужно упирать, а не в то что НАТО не хочет. Политики продажны, а не НАТО не хочет.
показати весь коментар
11.01.2025 13:42 Відповісти
Так ната і є чиста політика. І заправляють нею не військові, а гниди.
показати весь коментар
11.01.2025 13:44 Відповісти
FT вже давно перетворилося на помийку з кацапськими вкидами.
показати весь коментар
11.01.2025 13:08 Відповісти
А мандіти ***** буде по відеозв'язку? У цивілізованих країнах він буде заарештований, чи замість себе коняку лавруху пошле.
показати весь коментар
11.01.2025 13:26 Відповісти
https://www.eurointegration.com.ua/rus/news/2025/01/9/7202233/ Правительство Польши приняло в четверг, 9 января, постановление, в котором гарантировало "свободное и безопасное участие" премьер-министра Израиля Биньямина Нетаньяху в чествовании 80-й годовщины освобождения лагеря Аушвиц-Биркенау в Освенциме.
Польша как государство - участник Римского статута МУС обязана арестовать Нетаньяху, если он приедет в страну.
В Суде заявили, что полагаются на государства-члены в обеспечении выполнения своих решений.

Плевать всему цивилизованному миру на придуманные суды.
показати весь коментар
11.01.2025 14:02 Відповісти
Блин, статья не о чем у фт.
показати весь коментар
11.01.2025 13:30 Відповісти
Треба діяти по-рашіянському.
У тих здавна тактика,заманюють типу на переговори,потім підло вбивають.А тоді обіцяють,що нічого не буде,як ви нас впустите до міста,потім це місто вирізають.
Але ж ми чесні і толерантні...
показати весь коментар
11.01.2025 13:47 Відповісти
Кацапські голодранці будуть з НАТО (США) воювати? Не смішно?
показати весь коментар
11.01.2025 14:10 Відповісти
Смішно було до 17 грудня 2021 року. А після 24 лютого 2022 року, взагалі плакати хочеться.
показати весь коментар
12.01.2025 08:20 Відповісти
Та не потрібні йьому зараз якись мирні угоди - йде наступ рашистів, українське політично-військове керівництво не може йього зупинити. То якиі угоди.
показати весь коментар
11.01.2025 14:16 Відповісти
Чому ніхто не пише , що з такою риторикою ***** вже , фактично , виграв ?! Ніхто не каже , що його треба перемогти , його треба знищити , а кремлівський режим - злочинний ! Навпаки - розмови лише про перегрвори і про те , як би задовільнити "хотєлкі" кацапів !
показати весь коментар
11.01.2025 14:23 Відповісти
якщо чесно, то писали з самого початку західні ЗМІ, що головна мета - запобігти ядерній ескалації і зберегти Україну як суверенну державу. навіщо наші ЗМІ подавали це населенню як майбутню перемогу над рашкою - це вже інше питання. рожеві окуляри завжди розбиваються скельцями всередину...
показати весь коментар
11.01.2025 14:33 Відповісти
Кого не повбиває зараз то винищить через 5 років коли оклигає паРаша.
показати весь коментар
11.01.2025 14:35 Відповісти
Путин лжец и лжецу чтобы его уничтожить можно обещать что угодно.
Это оправдано морально и этически.
Когда лжец купится - вот тут ему нужно оторвать башку.
Месть это блюдо которое подают холодным.
показати весь коментар
11.01.2025 14:50 Відповісти
Ні яких умов, окрім однієї - дозвіл на 3 чемодана
показати весь коментар
11.01.2025 15:02 Відповісти
тепер головне, щоб зелений криворіжський пацюк не обміняв майбутнє нації на свій другий термін! Якщо НАТО саме погодится визнати, що саме Укріїну воно не прийме - то його справа! Але ми не повинні "робити комусь добре" - свою ганьбу НАТО хай оформлює особисто, без нашої участі!
показати весь коментар
11.01.2025 15:43 Відповісти
Маячня, в 2014 - ніхто не казав про НАТО ні в росії, ні в Україні

Відстань від члена НАТО Латвії до москви, всього на 100км більше, ніж від України - якщо рахувати підльотний час про що заявлялось, то 100км, це мова ні про що.

Відстань від нового члена НАТО Фінляндії до петербурга, взагалі 200км, що в 2.5рази менше
показати весь коментар
11.01.2025 15:57 Відповісти
Лише в НАТО буде надійна безпека.
При слугах,при ермаку,що керує слугами,вступ в НАТО виключений.
Але слуги можуть підписати щось про невступ в НАТО через уповноважену делегацію при нових т.зв.угодах,на чолі з агрохімією-подляком,тими що Стамбулі з тріском були викриті турками і джонсонюком.
показати весь коментар
11.01.2025 18:07 Відповісти
Хтось взагалі думав як це можна оформити юридично?НАТО це альянс з 32 країн і Трамп не є його директором.Це потрібно щоб кожна країна погодилась не брати Україну в НАТО.Але як це оформити юридично?Хіба шо міняти статут НАТО.Як на це піде та ж Польща,Канада чи країни Балтії,Скандинавії?Це ж нереально.Єдине що може зробити рижий клоун це пообіцяти пуйлу блокувати вступ на час своєї президентської каденції тобто на 4 роки,а це для пуйла взагалі не варіант.Короче,всі ці хотілки кремля по НАТО не виконувані і це чергова спроба затягування Захід в абсолютно безмістовні і марні переговори під час яких русня все рівно буде продовжувати війну.
показати весь коментар
11.01.2025 18:21 Відповісти
Антон Деникин писал около ста лет назад: "Никогда, конечно, никогда никакая Россия - реакционная или демократическая, республиканская или авторитарная - не допустит отторжения Украины". Це щоб раз і назавжди зрозуміти, що ні защіта русского язика, ні НАТО тут ні до чого.
показати весь коментар
11.01.2025 18:47 Відповісти
з росією все зрозуміло.
А ось "цивілізований" захід мене здивував
показати весь коментар
11.01.2025 22:51 Відповісти
Так, вони трусять і бухають рабскую кончину Путина....
показати весь коментар
12.01.2025 11:37 Відповісти