11876 відвідувачів онлайн
39 709 401

Затримано нападника, який застрелив військового РТЦК на АЗС поблизу Пирятина, - поліція

Стрілянина на АЗС в Пирятині

Правоохоронці затримали чоловіка, який застрелив військового РТЦК на автозаправній станції в м. Пирятин на Полтавщині під час супроводу військовозобов'язаних до 199 навчального центру.

Про це повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на департамент комунікацій поліції Полтавської області.

Як зазначається, нападник вистрілив у військовослужбовця Полтавського РТЦК з рушниці, заволодів його автоматом та разом зі співучасником втік з місця події. На жаль, врятувати життя військовому не вдалося. Під час спецоперації поліцейські затримали нападника.

"Близько опівночі 31 січня до поліції Полтавщини надійшла інформація, що на автозаправці, розташованій неподалік міста Пирятина на автодорозі Київ - Харків - Довжанський, невідомий чоловік вистрелив у військового, заволодів його зброєю та втік з місця події разом зі спільником", - йдеться у повідомленні.

На місце події одразу прибула слідчо-оперативна група, оперативники та криміналісти поліції. Під час першочергових слідчих дій поліцейські з’ясували, що військові перевозили військовозобов'язаних у супроводі двох працівників ТЦК та СП. Коли транспортний засіб зупинився на АЗС, невідомий чоловік раптово здійснив постріл з рушниці у військового Полтавського РТЦК, заволодів його автоматом та втік з місця вчинення злочину разом із спільником. 

"З метою оперативного затримання озброєних злочинців ми негайно розпочали спеціальну поліцейську операцію. Упродовж кількох годин оперативно-розшукових заходів ми встановили місцезнаходження нападників. Із залученням спецпідрозділів поліції області фігурантів затримано у порядку статті 208 Кримінального процесуального кодексу України. Виявилось, що стріляв у військового мешканець Полтавщини 1984 року народження. Його спільник - мешканець Полтави 1988 року народження. У ході проведення невідкладного обшуку слідчі зброю у нападника вилучили. Вирішується питання щодо повідомлення фігурантам про підозри та обрання їм запобіжних заходів", - заявив начальник поліції Полтавщини вген Рогачов.

За даним фактом слідчим підрозділом поліції під процесуальним керівництвом прокуратури розпочато досудове розслідування кримінальних проваджень, відкритих за ч. 1 ст. 115, ч. 3 ст. 262 та ч. 2 ст. 114-1 Кримінального кодексу України.

Санкція статей передбачає від семи до п’ятнадцяти років позбавлення волі.

Раніше Цензор.НЕТ повідомляв, що військовослужбовця РТЦК, що супроводжував мобілізованих, застрелили на АЗС у Пирятині. Нападник втік.

Топ коментарі
+29
От же ж дебіли,тільки біди накоїли.І собі і іншим
показати весь коментар
01.02.2025 12:35 Відповісти
+24
1) Чого ви так молилися на ЗСУ в перший рік війни.? Коли ворог був у вашого порога. Віддавали останнє
2) Чому перший , частина другого року не було бусицікації?
3) Чому, ті хто на фронті, повинні 24/7 захищати вас , вже три роки, ваше майно, ваше право на роботу, бізнес, відпочинок від приходу кац....
4) Чому військові безправні і без терміну демобілізації, бо більшість ,хто має їх замінити , не бажають йти воювати.
5) Чому ви користуєтесь своїми правами, свободами, можливостями, заявляєте про них за рахунок військових, що третій рік без відпочинку і ротацій.
6) Ви часто маніпулюєте, що нехай пенсіонери військові воюють, поліцця, депутати. Тоді ви підете. Так до вашого відома, в ЗСУ багато військових пенсіонерів, цілі бригади поліції воюють, багато депутатів районних, обласних рад на війні. Чого ж ви ще чекаєте?
Ті депутати і можновладці, які не йдуть воювати, то вони такі ж я і ви уникають війни
7) Ви скажете, так в армії бардак, бюрократія тощо. То чого ж ви не йдете, не змінюєте армію за стандартами NATO.?
Чого ви не замінете пенсіонерів совкових.?
8) Якщо ви не хочете захищати владу . ОК. То чого ви не йдете захищати свою власність, свої права, можливості, землю, Україну.?
9) Якщо Україна вам нічого не дала , вона не ваша. То чого ви в ній сидите.? Навіщо вам бути там, де хреново, не любо?
10) Чого ви кричите про бусифікацію, про порушення ваших прав, якщо ви спочатку порушили Конституційні обов'язки свої.
Не було б бусифікації ( як в перший рік війни) , якби кожен виконав свій обов'язок і пішов до військомата.
11) Чому ви вирішили, шо права є у вас , але обов'язків немає.? Чого ви маєте право порушувати обов'язки, а інші не мають права їх змушувати виконувати.
12) Чому ви питаєте ( вимагаєте) в інших, чи він на війні, а не питаєте в себе на сам перед.?
І таких чому , в мене до вас багато.
Але дайте відповідь хоча б на ці запитання . Чи страшно навіть собі признатися у правді своїй.
P.S. Хочте вгадаю? Ви не напишете правду в коментах. Думаю, жоден не відповість тут чесно.
показати весь коментар
01.02.2025 15:27 Відповісти
+23
Довєдьонноє до отчаянія мєстноє насєлєніє Полтавщіни, котороє ждьот освобождєнія сіламі братской русской арміі.
показати весь коментар
01.02.2025 12:37 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 5
Іди розумна до своєї роботи!.
показати весь коментар
02.02.2025 08:59 Відповісти
не проецируй на мене свої огидні фантазії, гишпанський ти гєй 🤣
показати весь коментар
02.02.2025 09:36 Відповісти
Різниця тільки в тому, що справедливість у кожного своя, а закон - ось він, як в тексті написано.
показати весь коментар
02.02.2025 09:42 Відповісти
_МОБІЛІЗАЦІЯ ? (ЗЕ БІЛИ -КОРУПЦІОНЕРИ) ВТОМИЛИСЬ ВІД ВІЙНИ!?_
-ЗЕбіли втомилися від війни!? Та чого ж втомились? І звідки та втома?
Втомились ті, чиї розбещені сини, впродовж війни сидять ховаючись вдома!
Втомились Юди, ті хто не знав, хто не хоронив і не оплакував Героїв.
Хто вже давним - давно в душі загнив, а свій мозок і язик роздвоїв.
Втомились ті, хто як божевільний гарував, на дискотеці в ресторані,
Хто дорогі елітні клуби постійно штурмував і відчував себе як в нірвані.
Втомились Юди! Бо забули вже щури, що одинадцятий рік війна триває.
Під кожне свято ця орда буквально все в супермаркетах, дочиста змітає.
Машин елітних дорогих, та ось біда, припарковати їм місць уже не має!
Усі - усі розкуплені квитки для закордону вперед на пів і більше року.
Ніхто навіть й копійки на війну з них яничар Юд не пожертвував ні разу.
Їм Україна повія у шапіто і з жиру продажні ЗЕ -блазні бісяться до сказу.
Плюси їм запудрили мізки? Втомились с.ки - капітулянти зовсім зубожіли,
Та вірять фейкам і в казки, цим -блазням, злодюгам, ворогам - ЗЕбілам.
Тепер святе державність наша на кону! Хто це збагнув - вже не сміється!
Коли програємо визвольну війну, тоді помре, в крові держава захлинеться!?-
показати весь коментар
02.02.2025 10:25 Відповісти
Скажи ***, хто такі, працівники тцк??? самі вони цього не знають
влада, не знає. як воювати, вони на 99% цивільні, а як пакувати, вони військові....
застосування військових формування проти населення заборонено конституцією. а бардак з мобілізацією зроблений штучно саме боневтіком. нахрена? не знаю .
а те що від черг в тцка 2022 ***** не залишилось , заслуга саме його бо такого піздєца, який він зробивз бронюванням захисників своєї сраки та своїх васалів, не мало бути. тебе, недалека т и людина, мало захищати зсу та силовики атак як 600-700 к зсу якогось *** втилу та400к силовиків заброньовані презом . тому цей мільйон ловить тебе, дятла твого брата чи тата, мене
інваліда59років щоб ми з вами захищали армію, мусарів та ще 1,5 млн відмазаних від *****!!!!!!чи не так??????
показати весь коментар
02.02.2025 10:28 Відповісти
Діма, ти гівно, і всім пох#й, що ти тут висираєш.
показати весь коментар
02.02.2025 10:38 Відповісти
насправді він носить у кишені страпон. чекає коли буряти його йому у дупу засадять!
показати весь коментар
02.02.2025 13:57 Відповісти
маю підозру ,що ти курва,за того величного і голосувало у 2019 році!
показати весь коментар
02.02.2025 13:59 Відповісти
Не оправдовую сь апишу про уйобків що підтримуют дії зе
показати весь коментар
02.02.2025 16:18 Відповісти
ты уже писал об этом идиоте, хватит
показати весь коментар
03.02.2025 06:09 Відповісти
бот или идиот?
показати весь коментар
03.02.2025 06:10 Відповісти
Тут у статті не все сказано. До коригування статті вона мала інший вигляд, який можна було повернути на користь "нападника". Не зненацька напав, а запропонував військовому віддати автомат. Той не погодився. Зрозуміло, що автомат у нього для того, щоб когось вбити. "Нападник" не хотів, щоб його вбивали. Ну - як в Афганістані: "Ага, єслі я нє вистрєлю - тогда он в мєня вистрєліт". Хто хоче бути вбитим? Для чого у воєнного автомат? "Якщо в першому акті спектаклю на стіні висить рушниця, то у другому вона має вистрелити". Роззброїти воєнного "нападник" хотів не заради заволодіння його зброєю, а щоб той не вистрелив - тому що у "нападника" була мета визволити товариша. Визволити товариша. Навіщо? Тому, що вони не хотіли бути гарматним м'ясом у "верховного головнокомандувача". Три роки тому у нас вистачало добровольців, яких влада ще не всіх брала. Де вони тепер? Тепер вже насильно заганяють, щоб загнати туди, де поділися добровольці. Сталося те, про що я писав у березні 2022-го: Zеленський оточив себе командою некомпетентних осіб, які не тільки не спеціалісти в своїй роботі, а й не патріоти. А то й вороги. Що змінилося? Нічого. Zеленський з "офісом" залишаються при владі - рашисти продовжують захоплювати і знищувати наші міста і людей. А хто їм заборонить? Ну не Zеленський же. А вже і нікому воювати. Бо Zеленський прошашличив підготовку до вторгнення і наших бійців. Тому нинішні "ухилянти" не всі вороги України - просто люди хочуть жити, а не грати у безвиграшну лотерею, або у "русскую рулєтку", де цілий барабан заряджений. А автомат "нападник" не "викрав", як було сказано у деяких новинах, а підібрав, щоб не залишати. Бо хто його знає, хто його міг би підібрати. Потім той автомат він викинув у лісі. Вже це не крадіжка. Бо крадіжка - це таємне заволодіння чужим майном з метою збуту. Цього не було. І не втекли ці люди, як зараз говорять - за ними ніхто не гнався. І поліцаї "нападника" не "розшукали в ході операції", а просто прийшли туди, де він був. Зараз сказано, що зброю у нападника вилучено. Можна подумати, що автомат. Ні. Тільки рушницю. А автомат, як я і казав, чоловіки викинули в кущі. І ось у нових статтях наголошується: "Напад на воєнного, який на фронті отримав поранення. Вбили у тилу. Треба присікати таке". І ні слова про те, які ж причини. А вони залишилися.
показати весь коментар
05.02.2025 07:30 Відповісти
Якою "групою осіб"? Не нагнітайте. І не "оні", а чоловік з рушницею. Він прийшов визволяти товариша. Вам колись доводилося когось визволяти? За якою ціною ви не постояли б? Якби вашу дитину забирали невідомі особи певідомо куди і навіщо - яка була б ваша реакція? Так, не вбили б. Тому що нічим. А подумали б: "Ех, шкода, що нема рушниці, а то б я їх!" От у "нападника" була рушниця, і він зробив те, що ви хотіли б зробити. Просто вас ще не торкнулася така ситуація. Ось послухайте і уявіть себе на місці тих приречених, яких заганяють на вірну загибель - заради чого? Заради кого? Влада буде спекулювати поняттями "батьківщина", "незалежність", але чому цей обов'язок не стосується друзів Zеленського, яким є, що захищати, у якого всі судді-прокурори враз стали інвалідами або недоторканими - як "слуги народу"? Влада поставила себе ворогом українському народу, а хто хоче захищати свого ворога? Отож. https://youtube.com/shorts/b0prdzvUMdc?si=NacXeG7fJdpOsMWk
показати весь коментар
05.02.2025 07:46 Відповісти
Ну - вони не втекли, а просто пішли куди їм треба було. А що - треба було стояти над вбитим? Для чого? Вони ж не "русскіє", щоб насолоджуватися вбивством. І вбив же не заради вбивства, а щоб той не вистрелив. Тому ж і просив віддати автомат. Бо якби просто хотів вбити, то мовчки підійшов би і вбив. До речі, так вже і почали в новинах говорити, ніби просто підійшов і вбив. І не говорять вже, що попросив віддати автомат. Віддав би - був би живий. Але тоді б на нього наїхали zелені і сказали б, що треба було стріляти. Вже ж тецекашники били і вбивали бранців. І зараз кому дали обсмоктувати цю подію? Притулі! О! Він, як ото при Януковичу Захарченко (головний мєнт) казав: "Міліцію бити ніззя!", так і Притула - що не можна, мовляв, у тилу вбивати воєнного. А кого можна? А де можна? Словоблуд цей Притула. У мене зустрічне питання: "Навіщо воєнному автомат у тилу? Кого він зібрався вбивати? Супроводжував новобранців на тренування - під дулом автомата?" Тобто, зразу вже ламав людей - привчав, що вони ніхто?
показати весь коментар
05.02.2025 07:59 Відповісти
Не знаю, хто тут радіє, а я перекладаю провину цього випадка на ZеКоМанду. Просто так чоловік з рушницею у будь-кого на вулиці не стріляв би. І не заради зброї він вбив тецекашника - зброю ж він потім викинув.
показати весь коментар
05.02.2025 08:03 Відповісти
А чому ти не пішов захищати мою батьківщину - Україну? Може тоді і цього б випадку не було.
показати весь коментар
05.02.2025 08:08 Відповісти
Не плутайте. У "нападника" була причина - визволення товариша від вірної загибелі. Вам доводилося когось визволяти? Якою ціною?
показати весь коментар
05.02.2025 08:09 Відповісти
Для чого тому тецекашнику автомат у тилу? Кого він збирався розстрілювати? Якщо нікого - то не треба його озброювати, бо може бути спокуса когось застрелити. Ви не подумали, що міг накоїти тецекашник автоматом, де 30 патронів? Уявіть, що "нападник" просто стояв би, нікого не чіпаючи, а тецекашник почав би направо і наліво шмалятм у перехожих, у новобранців. Кажуть же, що він був на фронті. Уявляєте, яка могла бути у нього психіка? Ось здалося б йому щось, привидилося б - і почав строчити. Пам'ятаєте, як судили охоронця, який ненавмисно вбив юнака у фунікулері? Казали, що він після фронту, тому нервовий. Правда, не спеціально вбив, а штовхнув - бо той при друзях-подругах героєм був принизити демобілізованого. А хто ж йому винуватий, що він не утримався на ногах, а вдарився головою у скло і розбив його на свою голову? Так ось - якби тецекашник застрелив декількох людей на очах у "нападника" з рушницею, то "нападнику" ще б і претензію висунили - чому, маючи рушницю, не застрелив здурілого тецекашника? Сказали б, що якби він скоро застелив би автоматника, то той не стільки б людей розстріляв. Так що, "не все так однозначно".
показати весь коментар
05.02.2025 08:24 Відповісти
Винуватий не той, хто застрелив, а Zеленський, що довів до такої ситуації.
показати весь коментар
05.02.2025 08:28 Відповісти
По суті військовий,виведений поза штат застрелив підорка пристрояного в ТЦК,не військового,а чорта,який заради грошей погодився викрадати людей!!!Автомат у нього був,що не втекли насильно бусифіковані.
На похороні жодного цивільного!!!!Напевно з поваги не прийшли
показати весь коментар
05.02.2025 14:11 Відповісти
хто ідіот покаже лише час
показати весь коментар
06.02.2025 18:50 Відповісти
конченый бот
показати весь коментар
01.02.2025 12:47 Відповісти
Ти зовсім дурачок на раху рівнятися?Щр в твоїй пустій голові?
показати весь коментар
01.02.2025 12:54 Відповісти
Вони у нас FPV дрони і тактику малих груп запозичили та не зморщились від огиди, що то ж хохляцькі придумки.
А і у них можна запозичити технології чіткого військового обліку. Коли немає такого, що мільйони чоловіків не оновили свої дані у ТЦК.
показати весь коментар
01.02.2025 12:56 Відповісти
За тобою вже давно плаче слідчий ізолятор СБУ! ТИ доЖУжжишся,мерзото!
показати весь коментар
01.02.2025 12:57 Відповісти
что за высер?
показати весь коментар
01.02.2025 13:02 Відповісти
Так, і на відміну від бусифікованих, вони вже знаходяться в одній зі структур, яка, згідно статті 17, має захищати Україну.
показати весь коментар
01.02.2025 13:19 Відповісти
Якби чисельності контрактної армії вистачало для утримання оборони, як це було у 2015-2021 роках, коли конфлікт був в'ялого перебігу, то так і було б.
Але не вистачає лише професійних військових для протистояння русні.
показати весь коментар
01.02.2025 13:21 Відповісти
Ще раз перечитайте Конституцію. Там є перелік статей, які не можуть бути обмежені під час дії воєнного стану.
Ладно, підкажу. Стаття 64.
показати весь коментар
01.02.2025 13:27 Відповісти
Та тут все ухилянти.

показати весь коментар
01.02.2025 13:29 Відповісти
бот, иди на хер
показати весь коментар
01.02.2025 13:43 Відповісти
а поліція і прокурори - це громадяни України?
показати весь коментар
01.02.2025 13:58 Відповісти
а якщо мстились? прикинь, і таке може бути.
показати весь коментар
01.02.2025 14:01 Відповісти
Давайте всю поліцію на фронт.
Що буде?
показати весь коментар
01.02.2025 14:14 Відповісти
давайте і я буду маніпулювати лозунгами, давайте всіх військовозобов'язаних мого підприємства на фронт відправимо, що буде?

хто казав що всіх одразу? крім тебе?
показати весь коментар
01.02.2025 14:19 Відповісти
ну так чому пишеш таку херню: "Давайте всю поліцію на фронт. Що буде?" ???

"тільки в масштабах вашого підприємства" - не одного мого підприємства, а по всій країні таке.

"звідки цифра 3%" - взнай. з офіційних джерел.
показати весь коментар
01.02.2025 14:28 Відповісти
Якщо ви так обізнані в офіційних джерелах, то може підкажете, скільки зараз некомплект в поліції? Наскільки штати заповнені?
показати весь коментар
01.02.2025 14:31 Відповісти
"суд розбереться якщо впаяють максимум значить заслужили"
смішно
показати весь коментар
01.02.2025 14:32 Відповісти
Законослухняних громадян. Які не доставляли неприємностей поліції і тоді, коли були тут.
Зараз в тил до вже існучих покидьків додалась донбаситська шпана (далеко не всі по європкам розбіглись, тут осіли найбільш здичавілі).
показати весь коментар
01.02.2025 14:34 Відповісти
Твій стиль комент протримався майже сорок хвилин! Пишайся собою!
показати весь коментар
01.02.2025 14:40 Відповісти
очень правильно высказывается ув. Денис Короленко в ответ на противоправные дикарские суждения.
показати весь коментар
01.02.2025 14:43 Відповісти
https://www.youtube.com/shorts/D5JszDZqXdk Як ви думаєте, будуть судити за спробу вбивства? І кого?
показати весь коментар
01.02.2025 14:48 Відповісти
Ще не бачив полонених з Херсонської області. або з Запоріжжя. Якби їх було 10 тисяч, то вони би були и не поодинці.
показати весь коментар
01.02.2025 14:56 Відповісти
Не фантазуйте.
показати весь коментар
01.02.2025 14:59 Відповісти
Під час дії військового стану права та свободи громадян обмежуються. Прямо з 24.02.2022 року. Не знали?
показати весь коментар
01.02.2025 15:04 Відповісти
А ще не буде кому тримати у напрузі місцеву гопоту.
показати весь коментар
01.02.2025 15:15 Відповісти
Я в 1968-ом за драку без тяжёлых, 4 года отторчал.
показати весь коментар
01.02.2025 15:17 Відповісти
еще один на хер
показати весь коментар
01.02.2025 15:18 Відповісти
послухаємо його після 28,02,2025
хоч поржем від його слюней як він тут буде стинати що він був неправедно розброньований і яке у нього слабке здоров,я
показати весь коментар
01.02.2025 15:34 Відповісти
А в Ізраілє-расстрєл?
показати весь коментар
01.02.2025 15:43 Відповісти
бот?
показати весь коментар
01.02.2025 15:49 Відповісти
ти таке нікчемне що і посилати тебе - для себе як самоприниження,ти чорт а не людина
показати весь коментар
01.02.2025 15:56 Відповісти
еще один на хер
показати весь коментар
01.02.2025 15:58 Відповісти
Звичайно що в них ще повно кандидатур-судді, депутати, прокурори, мажори. Прості держслужбовці. Жінки. А потім вже й вони. Але це неточно, тому що та той час можливо вже кордони будуть відкриті.
показати весь коментар
01.02.2025 16:03 Відповісти
для такого дурня досить і майбутьньої карми і добре що ти в неї не віриш,але вона вже йде за тобою повір мені дурнику,чорнорота ти тваринко
показати весь коментар
01.02.2025 16:07 Відповісти
от ще таким *******, як оце ти мені не доводилось відписуватись.
***** йди, уйобок.
показати весь коментар
01.02.2025 16:33 Відповісти
І це верещить заброньований чорт який на фронт ні ногою.
показати весь коментар
01.02.2025 16:47 Відповісти
Кацап недоношений.
показати весь коментар
01.02.2025 16:50 Відповісти
бачите,як ухилянтська підорва розонялась. А треба було всього лише ввести закони ВЧ,а не цей дитсадок,що зараз-і в морзі був би дезертир,а не солдат.
показати весь коментар
01.02.2025 16:53 Відповісти
Це ухилянтське підарво,що ждьот асвабадітєлєй. Воно давно тут "тєму качаєт" Не гайте часу на нього.
показати весь коментар
01.02.2025 17:00 Відповісти
вікі:

«Ordnung muss sein» (с https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D1%86%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D1%8F%D0%B7%D1%8B%D0%BA нем. - «Порядок должен быть») - немецкая пословица. Порядок является одним из главных https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BE%D1%82%D0%B8%D0%BF клише, используемых при описании https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0_%D0%93%D0%B5%D1%80%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B8 немецкой культуры

«Ordnung muß seηn unter den Leuten»)https://ru.wikipedia.org/wiki/Ordnung_muss_sein#cite_note-2 [2] был введен в немецкую культуру просветителем https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D1%8E%D1%82%D0%B5%D1%80,_%D0%9C%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B8%D0%BD Мартином Лютером. Слово Ordnung было употреблено им в смысле «свод законов (правил), дарованных человеку Богом»

вчи матчасть, Васся !

.
показати весь коментар
01.02.2025 17:06 Відповісти
Це залежить від того, погоджуєтеся ви з його поглядами чи ні) От сказав би він щось таке близьке вам - і вже й досить пристойна людина.
показати весь коментар
01.02.2025 17:45 Відповісти
войциховський, ти погано виглядаєш, коли так по тупому хочеш з'їхати з слизької (програшної) для себе теми.
А просто все можна виправити - береш Конституцію України і читаєш. а от опісля можеш коментувати....
показати весь коментар
01.02.2025 17:48 Відповісти
От і читайте статті 64 і 65.
Заодно поясніть терміни "узагальнена стаття" і "самостійна стаття" Конституції, якими оперують вище.
Не своїми словами, а посиланнями на офіційні джерела. Або підручники з юриспруденції.
Бо я такої термінології в Гуглі не знайшов.
показати весь коментар
01.02.2025 17:55 Відповісти
або вбивця був краще підготований і спланував все
показати весь коментар
01.02.2025 17:59 Відповісти
є не тільки закон а ще є справедливість, і інколи вона має вищу силу, коли ти кладеш на закон що поклав на тебе
показати весь коментар
01.02.2025 18:07 Відповісти
Тобто за суттю ніяких аргументів немає.
Що і свідчить про факт маніпуляції. В даному випадку - спроба через вигадану термінологію позиціонувати "вигідні" статті Конституції як пріоритетні.
Про маніпуляцію також свідчить перехід на особистості.
І нахабне твердження кшталту "ну всьо, ти проіграл".
На подвір'ї дитсадка при грі в "мовчанку" таке ще проходить. Тут - ні.
показати весь коментар
01.02.2025 18:08 Відповісти
які ні за яких умов не можна відміняти

Стаття 64. Конституційні права і свободи людини і громадянина не можуть бути обмежені, крім випадків, передбачених Конституцією України.
Там же нижче перелік статей, що не можуть бути скасовані за будь-яких обставин.
Статті 65 там немає. Статті 92, пункту 19 - теж.
Отже, їх можна порушувати в умовах воєнного стану.
Якщо ні, доведіть це цитатою з Конституції.
показати весь коментар
01.02.2025 18:22 Відповісти
О чем Вы? Тут какой-то мудак убил человека спланировано, все, точка. Должен присесть, желательно, навсегда. Вот и все.
показати весь коментар
01.02.2025 19:13 Відповісти
Схоже на сплановану акцію.
показати весь коментар
01.02.2025 19:20 Відповісти
Дрищ, шо ти ниєш? Я не всіх називаю ухилянтами, а тільки таких, як ти мокросраких горлопанів
показати весь коментар
01.02.2025 20:19 Відповісти
блу_туз_офф на цьому заробляє, та і само воно трохи той во.
показати весь коментар
01.02.2025 20:43 Відповісти
Наталочка Биховець

Я маю це сказати, бо якщо промовчу потім не пробачу собі. А ви думайте, що з цим всім робити.

Нас свідомо стравлює між собою ворог, маніпулюючи суспільством, граючи на емоціях. Сьогодні багато хто висловлюється емоційно і дуже різко і я розумію чому. Але чи всі усвідомлюють про наслідки, які можуть бути? Це стосується обох сторін.

Люди, будь ласка, залишайтеся людьми. Людьми емпатичними і розумними. Як я бачу цю ситуацію? Це свідома диверсія для розпалу конфлікту в середині країни, з метою затягування гайок і посилення диктатури. Це просто чергова психологічна атака на і так, напружене суспільство. Це свідомо роблять вороги країни. Не може бути такого співпадіння, щоб в один день у двох різних містах раптом чуваки вирішили "розправитися" з ТЦКашниками. Ну, не вірю я в такі збіги. Думайте
показати весь коментар
01.02.2025 21:39 Відповісти
По-перше, я кажу про вбивць військового, а не про ухилянтів та дезертирів. А по-друге, дуже сумніваюсь, що шкідники із влади тоді були б розстріляні раніше від дезертирів. По дезертирах рішення приймалось на місці командиром і негайно виконувалось. А з шкідниками ще працювало НКВС, і як мінімум "трійка "суддів.
показати весь коментар
02.02.2025 05:15 Відповісти
УБИВАТЬ КОНЕЧНО НЕЛЬЗЯ !!! А АВТОМАТ ЗАЧЕМ У ТЦКАШНИКА !?
показати весь коментар
02.02.2025 06:34 Відповісти
а ти що за тцк топиш?
так вони паплюжать твою ж форму
не думала навіщо?
показати весь коментар
02.02.2025 07:40 Відповісти
а ще було б краще при затриманні того ****** випустити в нього рожок з калаша . і в сізо не потрібно годувати і в суді на одну справу менше . **** воно не людина а животноє . навіть звірі собі подібних просто так не вбивають
показати весь коментар
02.02.2025 07:59 Відповісти
виліз крот з луб.янки і коментує -- почем опиум для народа ???
показати весь коментар
02.02.2025 08:14 Відповісти
Кацапе, що ти підгораєш? В тебе на лобі написано, що ти фуй та дрищ! Засунь свої виправдання у свою тремтячу дірку! За срюцьким кораблем!
показати весь коментар
02.02.2025 10:38 Відповісти
Сторінка 2 з 5