11876 відвідувачів онлайн
39 709 401

Затримано нападника, який застрелив військового РТЦК на АЗС поблизу Пирятина, - поліція

Стрілянина на АЗС в Пирятині

Правоохоронці затримали чоловіка, який застрелив військового РТЦК на автозаправній станції в м. Пирятин на Полтавщині під час супроводу військовозобов'язаних до 199 навчального центру.

Про це повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на департамент комунікацій поліції Полтавської області.

Як зазначається, нападник вистрілив у військовослужбовця Полтавського РТЦК з рушниці, заволодів його автоматом та разом зі співучасником втік з місця події. На жаль, врятувати життя військовому не вдалося. Під час спецоперації поліцейські затримали нападника.

"Близько опівночі 31 січня до поліції Полтавщини надійшла інформація, що на автозаправці, розташованій неподалік міста Пирятина на автодорозі Київ - Харків - Довжанський, невідомий чоловік вистрелив у військового, заволодів його зброєю та втік з місця події разом зі спільником", - йдеться у повідомленні.

На місце події одразу прибула слідчо-оперативна група, оперативники та криміналісти поліції. Під час першочергових слідчих дій поліцейські з’ясували, що військові перевозили військовозобов'язаних у супроводі двох працівників ТЦК та СП. Коли транспортний засіб зупинився на АЗС, невідомий чоловік раптово здійснив постріл з рушниці у військового Полтавського РТЦК, заволодів його автоматом та втік з місця вчинення злочину разом із спільником. 

"З метою оперативного затримання озброєних злочинців ми негайно розпочали спеціальну поліцейську операцію. Упродовж кількох годин оперативно-розшукових заходів ми встановили місцезнаходження нападників. Із залученням спецпідрозділів поліції області фігурантів затримано у порядку статті 208 Кримінального процесуального кодексу України. Виявилось, що стріляв у військового мешканець Полтавщини 1984 року народження. Його спільник - мешканець Полтави 1988 року народження. У ході проведення невідкладного обшуку слідчі зброю у нападника вилучили. Вирішується питання щодо повідомлення фігурантам про підозри та обрання їм запобіжних заходів", - заявив начальник поліції Полтавщини вген Рогачов.

За даним фактом слідчим підрозділом поліції під процесуальним керівництвом прокуратури розпочато досудове розслідування кримінальних проваджень, відкритих за ч. 1 ст. 115, ч. 3 ст. 262 та ч. 2 ст. 114-1 Кримінального кодексу України.

Санкція статей передбачає від семи до п’ятнадцяти років позбавлення волі.

Раніше Цензор.НЕТ повідомляв, що військовослужбовця РТЦК, що супроводжував мобілізованих, застрелили на АЗС у Пирятині. Нападник втік.

Топ коментарі
+29
От же ж дебіли,тільки біди накоїли.І собі і іншим
показати весь коментар
01.02.2025 12:35 Відповісти
+24
1) Чого ви так молилися на ЗСУ в перший рік війни.? Коли ворог був у вашого порога. Віддавали останнє
2) Чому перший , частина другого року не було бусицікації?
3) Чому, ті хто на фронті, повинні 24/7 захищати вас , вже три роки, ваше майно, ваше право на роботу, бізнес, відпочинок від приходу кац....
4) Чому військові безправні і без терміну демобілізації, бо більшість ,хто має їх замінити , не бажають йти воювати.
5) Чому ви користуєтесь своїми правами, свободами, можливостями, заявляєте про них за рахунок військових, що третій рік без відпочинку і ротацій.
6) Ви часто маніпулюєте, що нехай пенсіонери військові воюють, поліцця, депутати. Тоді ви підете. Так до вашого відома, в ЗСУ багато військових пенсіонерів, цілі бригади поліції воюють, багато депутатів районних, обласних рад на війні. Чого ж ви ще чекаєте?
Ті депутати і можновладці, які не йдуть воювати, то вони такі ж я і ви уникають війни
7) Ви скажете, так в армії бардак, бюрократія тощо. То чого ж ви не йдете, не змінюєте армію за стандартами NATO.?
Чого ви не замінете пенсіонерів совкових.?
8) Якщо ви не хочете захищати владу . ОК. То чого ви не йдете захищати свою власність, свої права, можливості, землю, Україну.?
9) Якщо Україна вам нічого не дала , вона не ваша. То чого ви в ній сидите.? Навіщо вам бути там, де хреново, не любо?
10) Чого ви кричите про бусифікацію, про порушення ваших прав, якщо ви спочатку порушили Конституційні обов'язки свої.
Не було б бусифікації ( як в перший рік війни) , якби кожен виконав свій обов'язок і пішов до військомата.
11) Чому ви вирішили, шо права є у вас , але обов'язків немає.? Чого ви маєте право порушувати обов'язки, а інші не мають права їх змушувати виконувати.
12) Чому ви питаєте ( вимагаєте) в інших, чи він на війні, а не питаєте в себе на сам перед.?
І таких чому , в мене до вас багато.
Але дайте відповідь хоча б на ці запитання . Чи страшно навіть собі признатися у правді своїй.
P.S. Хочте вгадаю? Ви не напишете правду в коментах. Думаю, жоден не відповість тут чесно.
показати весь коментар
01.02.2025 15:27 Відповісти
+23
Довєдьонноє до отчаянія мєстноє насєлєніє Полтавщіни, котороє ждьот освобождєнія сіламі братской русской арміі.
показати весь коментар
01.02.2025 12:37 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 5
Ти зовсім дурачок на раху рівнятися?Щр в твоїй пустій голові?
показати весь коментар
01.02.2025 12:54 Відповісти
Військовослужновець не має права обмежувати свободу громадян і давав присягу їх захищати!!!
показати весь коментар
01.02.2025 12:59 Відповісти
Це не при виконанні,а злочинці,які викрали людей!!!
показати весь коментар
01.02.2025 13:00 Відповісти
Стаття 17. Захист суверенітету і територіальної цілісності України, забезпечення її економічної та
інформаційної безпеки є найважливішими функціями держави, справою всього Українського народу.
Оборона України, захист її суверенітету, територіальної цілісності і недоторканності покладаються на
Збройні Сили України.
Забезпечення державної безпеки і захист державного кордону України покладаються на відповідні
військові формування та правоохоронні органи держави, організація і порядок діяльності яких визначаються
законом.
Збройні Сили України та інші військові формування ніким не можуть бути використані для обмеження
прав і свобод громадян або з метою повалення конституційного ладу, усунення органів влади чи
перешкоджання їх діяльності.
Держава забезпечує соціальний захист громадян України, які перебувають на службі у Збройних Силах
України та в інших військових формуваннях, а також членів їхніх сімей.
На території України забороняється створення і функціонування будь-яких збройних формувань, не
передбачених законом.
показати весь коментар
01.02.2025 13:10 Відповісти
Нев всі дивляться марафон .
показати весь коментар
01.02.2025 13:12 Відповісти
Мусора і ТЦКашники не громадяни України ?
показати весь коментар
01.02.2025 13:14 Відповісти
Цивільні повинні клепати зброю і тримати економіку,якщо ти не зрозумів,а навчені тримати зброю в руках захищати цивільних,бо навіщо на них витрачали кошти?
показати весь коментар
01.02.2025 13:17 Відповісти
Вони не мали права обмежувати свободу громадян,це злочинці у формі військових
показати весь коментар
01.02.2025 13:20 Відповісти
ти читати вмієшь?

Збройні Сили України та інші військові формування ніким не можуть бути використані для обмеження
прав і свобод громадян

під дурачка косиш?
показати весь коментар
01.02.2025 13:23 Відповісти
А то мусара отримали бронь,військові в тилу сидять,а цивільних на війну .
показати весь коментар
01.02.2025 13:27 Відповісти
З першого днф повномаштабного вторгнення не вистачало військових,мусара втекли з міста ,твоя терія не працює нажаль
показати весь коментар
01.02.2025 13:28 Відповісти
Ти в відпустку прийшов ??
показати весь коментар
01.02.2025 13:29 Відповісти
По суті військовий,виведений поза штат застрелив підорка пристрояного в ТЦК,не військового,а чорта,який заради грошей погодився викрадати людей!!!Автомат у нього був,що не втекли насильно бусифіковані.
На похороні жодного цивільного!!!!Напевно з поваги не прийшли
показати весь коментар
05.02.2025 14:11 Відповісти
Курва, де співробітники СБУ? Чого вони на цей сайт не заглядають. Тут ловити -переловити прихильників руськага міра, які зараз веселяться під новиною про вбивство українського військового. І яким мобілізація до українського війська серпом по яйцям. Бо буде більше спротиву їхнім друзякам в лаптях.
показати весь коментар
01.02.2025 13:21 Відповісти
Розумнику, це сталий вираз, який до Русі часів Києва не має ніякого відношення. Всі знають що це означає окрім тебе. Дивно. Ти звідки вилізло?
показати весь коментар
01.02.2025 18:54 Відповісти
Шо ти ниєш? Свободу йому обмежили! Батьківщину захищати треба, дрищ недобитий.!
показати весь коментар
01.02.2025 14:41 Відповісти
Представники ТЦК повинні більш рішуче застосовввати зброю до ухилянтів і ждунів!
показати весь коментар
01.02.2025 14:43 Відповісти
В таких, як ти дрищів і ухилянтів, а скоріш за все ждунів, завжди хтось винуватий! Тенденції такі, що справжні патріоти воюють, а такі дрібні нитики, як ти шукають тендннції!
показати весь коментар
01.02.2025 14:49 Відповісти
Дрищі повилазили нити тіпа вони б кудись пішли... Та навіть якщо 100% тих проткого ви пишете пішли на фронт, такі як ви ще глтбше залізли до мамкрних спідниць! І я не захищаю ні родичів депутатів та ні які охоронні фірми та навіть половину чи не більше поліцаїв можна мобілізувати... Та хіба ти перестанеш бути дришеи?
показати весь коментар
01.02.2025 15:00 Відповісти
На енергетичному фронті, дрищ, а не під спідницею, як ти! Щоб навіть в такої погані, як ти був газ і світло...
показати весь коментар
01.02.2025 15:05 Відповісти
Дрищ, шо ти ниєш? Я не всіх називаю ухилянтами, а тільки таких, як ти мокросраких горлопанів
показати весь коментар
01.02.2025 20:19 Відповісти
Кацапе, що ти підгораєш? В тебе на лобі написано, що ти фуй та дрищ! Засунь свої виправдання у свою тремтячу дірку! За срюцьким кораблем!
показати весь коментар
02.02.2025 10:38 Відповісти
усім пох що ти не віриш
буває й не таке

наприклад мій знайомий носить гранату у кишені на випадок тцк
але він не у Рівному
показати весь коментар
02.02.2025 00:04 Відповісти
з гиспанії видніше як воювати, так дрисло?
показати весь коментар
02.02.2025 03:47 Відповісти
а ти що за тцк топиш?
так вони паплюжать твою ж форму
не думала навіщо?
показати весь коментар
02.02.2025 07:40 Відповісти
не проецируй на мене свої огидні фантазії, гишпанський ти гєй 🤣
показати весь коментар
02.02.2025 09:36 Відповісти
хто ідіот покаже лише час
показати весь коментар
06.02.2025 18:50 Відповісти
Довєдьонноє до отчаянія мєстноє насєлєніє Полтавщіни, котороє ждьот освобождєнія сіламі братской русской арміі.
показати весь коментар
01.02.2025 12:37 Відповісти
Тут у вас повний набір, хоч у рамку вішай.
Якби де на язикє, то у золоту. За кривий переклад - у срібну.
показати весь коментар
01.02.2025 12:44 Відповісти
За 2024 рік русня на ТОТ мобілізувала близько десяти тисяч місцевих мешканців.
Жодного конфлікту з воєнкомамі не зафіксовано.
Є чому повчитись у ворогів.
показати весь коментар
01.02.2025 12:47 Відповісти
На росії навіть воєнного стану немає, а 300к чмобіків у 2022-му було.
показати весь коментар
01.02.2025 12:50 Відповісти
Говорять Снайпер ✙
10.000 мобілізованих українців на окупованих територіях за 2024 рік.
Конфліктів з військкоматами рф не зафіксовано.
показати весь коментар
01.02.2025 12:52 Відповісти
Відкрийте і почитайте, якщо від мови не нудить.
А якщо нудить - яндекс-перекладач у поміч.
показати весь коментар
01.02.2025 12:53 Відповісти
Вони у нас FPV дрони і тактику малих груп запозичили та не зморщились від огиди, що то ж хохляцькі придумки.
А і у них можна запозичити технології чіткого військового обліку. Коли немає такого, що мільйони чоловіків не оновили свої дані у ТЦК.
показати весь коментар
01.02.2025 12:56 Відповісти
То вже не чмобіки. Чмобіків мобілізували без їх бажання.
Ви кажете про "контрактників". Бомжів, зеків, алкашів або боржників.
Тих, хто свою шкуру не цінує і ладний поставити її на кон у цій "русской рулєткє".
Якщо що, у муслімів ще краще з набором до лав моджахедів. Немає відбою від бажаючих, і гроші взагалі не потрібні. Достатньо сказати "за вєру істінную да за гурій в раю" - і все, валять натовпами. Тільки зброю видавати встигай.
показати весь коментар
01.02.2025 13:06 Відповісти
Це не повна відповідь.
Вона буде повною, якщо почитати ще трохи далі.

Стаття 65. Захист Вітчизни, незалежності та територіальної цілісності України, шанування її державних символів є обов'язком громадян України.
показати весь коментар
01.02.2025 13:13 Відповісти
Так, і на відміну від бусифікованих, вони вже знаходяться в одній зі структур, яка, згідно статті 17, має захищати Україну.
показати весь коментар
01.02.2025 13:19 Відповісти
Якби чисельності контрактної армії вистачало для утримання оборони, як це було у 2015-2021 роках, коли конфлікт був в'ялого перебігу, то так і було б.
Але не вистачає лише професійних військових для протистояння русні.
показати весь коментар
01.02.2025 13:21 Відповісти
Конституція передбачає обмеження деяких прав і свобод на період воєнного стану.
Можете самі у тексті знайти, там прямо так і написано.
показати весь коментар
01.02.2025 13:22 Відповісти
Ще раз перечитайте Конституцію. Там є перелік статей, які не можуть бути обмежені під час дії воєнного стану.
Ладно, підкажу. Стаття 64.
показати весь коментар
01.02.2025 13:27 Відповісти
військові в тилу сидять
Ну от просто всі професійні військові в тилу, а всі бусифіковані цивільні - на фронті.
показати весь коментар
01.02.2025 13:29 Відповісти
В перші дні війни добровольців по країні десь півмільйона прийшло.
І до літа-осені 22-го ніхто про бусіки й не чув.
показати весь коментар
01.02.2025 13:30 Відповісти
Конституцію треба читати повністю, а не тільки ті місця, що вигідні.
Бо там є і про обов'язок громадянина, і про примат закону про правовий режим воєнного стану (який передбачає мобілізаційні заходи).
показати весь коментар
01.02.2025 13:39 Відповісти
Покажіть офіційні документи, що
1. роз'яснюють терміни "узагальнена" і "самостійна" стаття.
2. визначають порядок пріоритетності статей (наприклад, від ранньої до пізньої або за іншою ознакою)
І припиніть хамити. Це не посилює вашу аргументацію, навпаки.
показати весь коментар
01.02.2025 13:43 Відповісти
Так. Та їх категорія, що понаписувала закони під себе і тепер радо ними прикриваються.
Хоча стосовно поліції... вони теж на фронті бувають. КОРД, наприклад, приймає участь у штурмах.
показати весь коментар
01.02.2025 14:01 Відповісти
Давайте всю поліцію на фронт.
Що буде?
показати весь коментар
01.02.2025 14:14 Відповісти
Буде в результаті те, що і якщо поліцію відправити у повному складі, тільки в масштабах вашого підприємства. Тобто підприємство припинить працювати.
Я не знаю, звідки цифра 3%, і скільки зараз некомплект штату поліції (оголошення щодо вступу жінок до лав поліції бачу постійно). Тож не знаю, скільки там можна мобілізувати без шкоди державній безпеці.
показати весь коментар
01.02.2025 14:25 Відповісти
Якщо ви так обізнані в офіційних джерелах, то може підкажете, скільки зараз некомплект в поліції? Наскільки штати заповнені?
показати весь коментар
01.02.2025 14:31 Відповісти
Законослухняних громадян. Які не доставляли неприємностей поліції і тоді, коли були тут.
Зараз в тил до вже існучих покидьків додалась донбаситська шпана (далеко не всі по європкам розбіглись, тут осіли найбільш здичавілі).
показати весь коментар
01.02.2025 14:34 Відповісти
Так де офіційні цифри щодо 3% мобілізованих з лав поліції, і щодо укомплектованості?
Наведіть їх, якщо такі обізнані. Хоча б про 3% мобілізованих.
показати весь коментар
01.02.2025 14:38 Відповісти
Десять тисяч на рік - це насправді дуже мало. Темпами втрат русні - цього тижні на три вистачить.
Якщо ви не бачили відео з ними, це не значить, що їх у полон не беруть.
Може, не публікують, що родини на ТОТ не репресували, як ЧСІРів.
показати весь коментар
01.02.2025 15:02 Відповісти
А ще не буде кому тримати у напрузі місцеву гопоту.
показати весь коментар
01.02.2025 15:15 Відповісти
От і читайте статті 64 і 65.
Заодно поясніть терміни "узагальнена стаття" і "самостійна стаття" Конституції, якими оперують вище.
Не своїми словами, а посиланнями на офіційні джерела. Або підручники з юриспруденції.
Бо я такої термінології в Гуглі не знайшов.
показати весь коментар
01.02.2025 17:55 Відповісти
Тобто за суттю ніяких аргументів немає.
Що і свідчить про факт маніпуляції. В даному випадку - спроба через вигадану термінологію позиціонувати "вигідні" статті Конституції як пріоритетні.
Про маніпуляцію також свідчить перехід на особистості.
І нахабне твердження кшталту "ну всьо, ти проіграл".
На подвір'ї дитсадка при грі в "мовчанку" таке ще проходить. Тут - ні.
показати весь коментар
01.02.2025 18:08 Відповісти
які ні за яких умов не можна відміняти

Стаття 64. Конституційні права і свободи людини і громадянина не можуть бути обмежені, крім випадків, передбачених Конституцією України.
Там же нижче перелік статей, що не можуть бути скасовані за будь-яких обставин.
Статті 65 там немає. Статті 92, пункту 19 - теж.
Отже, їх можна порушувати в умовах воєнного стану.
Якщо ні, доведіть це цитатою з Конституції.
показати весь коментар
01.02.2025 18:22 Відповісти
Может и существует такое, в чем сомневаюсь, меня лично несколько раз останавливали, проверяли документы, видели отсрочку и спокойно желали хорошего дня.
Даже если такое и есть, как Вы говорите, опять же, сомневаюсь, то это, ****, спланированное убийство вооруженной группой военнослужащих при исполнении, максимальный срок - я бы пожизненный давал. Чем они лучше росиян???
показати весь коментар
01.02.2025 12:44 Відповісти
Ты, мудила, они человека убили
показати весь коментар
01.02.2025 12:45 Відповісти
Какая разница, кто, откуда и причина - они убийцы, максимальный срок. Дебилы конченые.
показати весь коментар
01.02.2025 12:46 Відповісти
конченый бот
показати весь коментар
01.02.2025 12:47 Відповісти
Вы идиот? Они человека убили, максимальный срок. Спланированное убийство вооруженной группой.
показати весь коментар
01.02.2025 12:48 Відповісти
Спланированное убийство вооруженной группой. Какие Вам нужны важные обстоятельства???
Максимальный срок нужен втупую, они человека убили.
показати весь коментар
01.02.2025 12:50 Відповісти
Ты, ****, конченый бот, гори в аду.
показати весь коментар
01.02.2025 12:51 Відповісти
То, что ты, мудила, все твои речи не отменяют, они человека хладнокровно убили. Спланированное убийство группой лиц, максимальный срок.
показати весь коментар
01.02.2025 12:57 Відповісти
Да, если было убийство со стороны работников военкомата, то да, то максимальное наказание должно быть. Но мы обсуждаем данный конкретный случай - спланированное вооруженное убийство - максимальный срок.
показати весь коментар
01.02.2025 12:58 Відповісти
Какое отношение тот случай имеет к этому? Если есть такие вопиющие случаи, да, тоже максимум.
Но причем здесь это? Эти люди знакомы? Они мстили? Родственники? Что?
показати весь коментар
01.02.2025 13:00 Відповісти
что за высер?
показати весь коментар
01.02.2025 13:02 Відповісти
еще один конченый бот
показати весь коментар
01.02.2025 13:03 Відповісти
Причем здесь, ****, наше сочувствие, они человека убили. Это Вам не кино.
Это спланированное убийство группой вооруженных людей - максимальный срок.
Здесь не надо вашей никакой моральной оценки, кто Вы такой, что будете ее давать? Бог? Судья?
Обществом принято убийство наказывать, наказание за такое - максимальный срок, все точка.
показати весь коментар
01.02.2025 13:07 Відповісти
на хер пошел, кто ты такой, что я буду тебе отвечать
показати весь коментар
01.02.2025 13:11 Відповісти
я тебе ответил, слепой что ли?
показати весь коментар
01.02.2025 13:12 Відповісти
конченый бот
показати весь коментар
01.02.2025 13:28 Відповісти
Тебе, кто такой? Бред несешь, вместе с коллегой
показати весь коментар
01.02.2025 13:40 Відповісти
бот, иди на хер
показати весь коментар
01.02.2025 13:43 Відповісти
прошу следовать на хер, я потерял интерес к нашему разговору, здесь обсуждают убийство работника ТЦК, а не мою личность, хорошего дня.
показати весь коментар
01.02.2025 15:17 Відповісти
еще один на хер
показати весь коментар
01.02.2025 15:18 Відповісти
Еще раз, это не кино. А о мести можете кадырову рассказывать, это он живет в средневековье, вы тоже хотите? Кровную объявите? Теперь родственники убитого имеют право объявить месть убийцам и охотиться на них?
Прикинь... Так, что ли, товарисч? В каком веке и государстве живете и хотите жить?
показати весь коментар
01.02.2025 15:26 Відповісти
еще раз, на хер
показати весь коментар
01.02.2025 15:33 Відповісти
какое отношение ваши высокопарные речи имеют к убийство человека? есть мудак, который нажал на курок, вот он должен быть наказан
тенденции, *******, есть человек, который убил другого человека, его никто не заставлял, он сам принял решение и должен понести ответственность
показати весь коментар
01.02.2025 15:37 Відповісти
еще один на хер
показати весь коментар
01.02.2025 15:38 Відповісти
Что? Какая полиция? Здесь причем полиция? Что Вы несете?
Здесь есть убийство группой вооруженных лиц - полиция как раз свою функцию выполнила, молодцы - задержала, если верить новости. Дальше дело следствия, прокуратуры и суда.
Если верить новости - то дело 100% будет доказано - виновные будут осуждены.
Очень хотелось бы, чтобы максимальное наказание, если все было так, как написано в статье.
Всем хорошего дня, Украине победы!
показати весь коментар
01.02.2025 15:43 Відповісти
Ххммм, откуда я знаю мотив? Что за вопрос ко мне?
Я читал только факты из статьи - об умышленном убийстве. А это уже очень тяжелая статья - человек ПЛАНИРОВАЛ убийство, ждали на заправке с оружием - налицо план, значит планировали, значит не состояние аффекта или еще чего - максимальный срок.
показати весь коментар
01.02.2025 15:47 Відповісти
бот?
показати весь коментар
01.02.2025 15:49 Відповісти
Что Вы несете? Давайте о звездах поговорим может? Есть факт - предумышленное убийство группой лиц - все.
Можете здесь вопросы морали не подымать о мести, совести, придумывать еще какую ахинею - за такой "поступок" максимальное наказание в любой стране, в любом народе и государстве. Все, точка.
показати весь коментар
01.02.2025 15:54 Відповісти
Этот вопрос уже не ко мне. Философия. Это всегда иногда будет, потому, что люди животные не контролирующие свои действия
показати весь коментар
01.02.2025 15:56 Відповісти
еще один на хер
показати весь коментар
01.02.2025 15:58 Відповісти
Ааааа, понятно, может он мстил, обиженный, что его родственника мобилизовали? А может своего родственника отбивал от мобилизации? А может его оскорбил работник ТЦК, и он обиделся и убил его? А может он его жену трахнул и это дало ему право подстеречь и убить, так?
Отпускаем, ведь можно убивать других людей, если у нас был мотив? Так?
показати весь коментар
01.02.2025 16:02 Відповісти
Я Вам конкретно ответил, дебила не включай, что такие случаи всегда иногда будут потому, что люди животные не контролирующие свои действия, кто мешал ему не нажимать не курок, кроме его эмоций?
показати весь коментар
01.02.2025 16:05 Відповісти
О чем Вы? Тут какой-то мудак убил человека спланировано, все, точка. Должен присесть, желательно, навсегда. Вот и все.
показати весь коментар
01.02.2025 19:13 Відповісти
Кацап, это козел, который живет в твоем доме.
Если ты уже опустился до оскорблений.
показати весь коментар
01.02.2025 19:16 Відповісти
Сторінка 2 з 5