18129 відвідувачів онлайн

Україна і РФ будуть змушені піти на поступки заради завершення війни, - Келлог

Кіт Келлог озвучив умову закінчення війни Росії проти України

Спецпредставник президента США Дональда Трампа з питань Росії та України Кіт Келлог заявив, що обидві сторони повинні будуть піти на територіальні поступки, якщо вони сподіваються домовитися про врегулювання війни.

Про це він сказав у інтерв'ю Fox News, цитує європейське бюро "Радіо Свобода", передає Цензор.НЕТ.

"Президент України Володимир Зеленський вже дав зрозуміти, що пом'якшить свою позицію щодо територій. І Путіну також доведеться пом’якшити свої позиції. Ми збираємося вести дискусії з усіма з часом, і, ймовірно, найближчим часом. І це добре для обох сторін", - заявив Келлог. 

Раніше спецпосланець зазначав, що Вашингтон хоче, щоб Україна провела вибори, можливо, до кінця цього року, особливо якщо буде досягнуто перемир’я.

Радник Володимира Зеленського Дмитро Литвин 2 лютого заявив, що українська сторона ще "не бачила повного інтерв'ю Келлога, лише кілька цитат про вибори, тому важко повністю оцінити його позицію".

"Але якщо його план полягає лише в припиненні вогню і виборах, то це провальний план - Путіна не залякати лише цими двома речами", - сказав він агентству Reuters.

Топ коментарі
+53
Україна, на яку напали, ще має йти на поступки?! З розуму зійшли?
показати весь коментар
03.02.2025 15:06 Відповісти
+43
тобто Україна має йти на поступки світовим терористам?!
це нова світова стратегя США - йти на поступки терористам?
показати весь коментар
03.02.2025 15:08 Відповісти
+42
Виходить, що за дороги треба дуже дорого платити країні...
показати весь коментар
03.02.2025 15:09 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 3
Как только пришел Порошенко и начал отдавать нормальные приказы, то оказалось что российская мощь рассыпалась. Если бы у нас были бы такие приказы с февраля, то вполне может быть что мы даже Крыма не потеряли. Но это сложный вопрос - просто описал как оно было.
показати весь коментар
03.02.2025 18:26 Відповісти
Ты имеешь ввиду наших олигархов и их тупые частные армии?
показати весь коментар
03.02.2025 18:55 Відповісти
Украина слушалась США, которое руководствовалось интересами России. Так что будем пенять до конца времен. За убитых детей и разрушенные судьбы.
показати весь коментар
03.02.2025 19:51 Відповісти
Я не антиамериканист и все такое. Просто тот факт что они украинские интересы ни во что не ставили очевиден. Так что слушать не стоит того кто тебя не ценит.
показати весь коментар
03.02.2025 19:52 Відповісти
С Кольчугой и Гонгадзе все на самом деле интереснее. Так как тут начали действовать так называемые мягкие силы - американское посольство, грантоеды. Именно американские послы устроили скандал с Кольчугой кажется.
Короче, выглядело так, что Украину пытаются изолировать на угоду Путину.

Про роль грантоедов после 19го года писать излишне, но еще с 2004 года многие из них оказались русскими агентами или потом переметнулись к Регионам. Потому что это все были агенты влияния, цель которых было нивелировать украинскую волю и вернуть Украину в стойло российского влияния.
Я не говорю что США имеет какой-то злой план, а только то что они активно поощряли эту политику или закрывали на неё глаза. Вот Россия любит обвинять в Оранжевых революциях Америку, но правда в том что Америка делала все чтобы спасти влияние России во время этих революциях и вполне успешно. Короче, Америка со своим "влиянием" делала все чтобы помирить Украина с Россией. Прямо как сейчас.
показати весь коментар
03.02.2025 20:28 Відповісти
Короче, США активно действует на помощь России или на удержание какого-то мифического статус-кво, которое Украина нарушает. И все это игнорируя Украину. Вот уже 30 лет. Они большие поклонники России, а Украина для них такая же помеха как и для Путина. И нельзя сказать, что неуспешно - достаточно посмотреть во что превратилась Украина за эти 34 года.
показати весь коментар
03.02.2025 20:32 Відповісти
Повторюсь, что я не против Америки. Просто в нашем регионе Америка ставила на Россию и во многом и дальше ставит на них. Не на нас. Об этом нужно помнить.

Путин может сколь угодно делать вид, что Америка их враг, но правда в том что Америка как раз главный защитник Путина были в течении его правления.
показати весь коментар
03.02.2025 20:34 Відповісти
Украинцы дважды устроили революцию, десять лет воюют с Россией - винить их что они там какие-то не такие это смешно.
показати весь коментар
03.02.2025 21:31 Відповісти
Люди хотят лучшего. Но их обманывают. Оттого винить людей нельзя. Другое дело если бы они выбирали специально кого-то злого.
показати весь коментар
03.02.2025 23:14 Відповісти
Он изменился плюс он обещал кучу всего. Прямо как Зеленский в 19 году. Украинцы безусловно тупые болваны, но быть тупым болваном это не преступление.
показати весь коментар
03.02.2025 23:20 Відповісти
В Украине политика зачастую выглядит так. Чел обещает кучу всяких вещей. Какой он будет хороший и прогрессивный. Приходит к власти и тупо забивает на свои обещания и политику. А люди верят.

В Европе и США же даже условные Трампы или Орбаны в открытую говорят кто они и люди их выбирают. Или тот же Путин в России. У нас же политики обманщики людей, которые голосуют совсем не за то.
показати весь коментар
03.02.2025 23:47 Відповісти
Янукович. Он выкатил суперпрограмму, сказал - почую кожного. Кучу людей зуб дали какой он хороший. И куча баранов поверили. Даже на Западе, в условной тернопольской области за него было больше проголосовавших чем обычно. Вот так обманывают украинцев.

А потом пришел к власти, начал ложиться под Россией и красть. И люди сделали удивленное лицо. Тупые, да.
показати весь коментар
03.02.2025 23:54 Відповісти
Короче, у нас проблема в системе власти - она сломана. А не избиратели.
показати весь коментар
03.02.2025 23:55 Відповісти
Я согласен.
показати весь коментар
04.02.2025 00:02 Відповісти
Украина Зеленский если бы он использовал Украину для влияния на другие страны. Вот если Зеленский пошлет там спецназ убивать лидера Никарагуа, то это будет вина всех украинцев. Также как все русские виновны в действиях Путина.

Но во внутренних делах эта логика не работает.
показати весь коментар
04.02.2025 10:41 Відповісти
А какие могут быть уступки у грабителя и убийцы?
Отдаст немного украденного и присвоенного, чтобы остальную большую часть украденного легализовать?
показати весь коментар
03.02.2025 16:37 Відповісти
Для тих, хто вміє проводити аналіз це було ясно ще з перших місяців війни. Європа і не розраховувала на перемогу України, вони просто аналізували та виправляли свої прорахунки у озброєнні, командуванні, армії. Вся та допомога, що надавалась була для того, щоб виграти час для підготовки своїх країн, своїх збройних сил та трішки ослабити росію. Саме тому надавалось лиш те, що у ******** війні виявилось неефективним, застарілим, задля оновлення на новітнє озброєння. У Європі розуміли неминучість подібного розвитку подій, тому і досі існує НАТО, пару тижнів тому міністр оборони відкрито сказав: "нам потрібно підтримувати Україну, щоб вона ще хоч років 5 протрималася, поки ми наростимо військові сили". Лише місцеві обивателі, які обирали "чарівника", вірили у 2-3 тижні перемоги над військовою машиною, яка на порядок переважає у силі та беззупинно працює на протязі багатьох років.
показати весь коментар
03.02.2025 23:53 Відповісти
Ні, у вас є можливість вигнати злочинця. Правда, якщо ваші сили не рівні, він вас просто вб'є і продовжить жити далі у вашій квартирі. Ось і все. Чи ви розраховуєте, що хтось буде його виганяти замість вас?
показати весь коментар
04.02.2025 00:07 Відповісти
Ви неуважно читаєте. З запропонованих 3 варіантів ви вибрали найлегший для себе, аби нічого не робити.
показати весь коментар
04.02.2025 02:27 Відповісти
Президент України Володимир Зеленський вже дав зрозуміти, що пом'якшить свою позицію щодо територій.
Тобто почав розглядати варіант переїзду до Ростова?
От звхотілося одному рудому нарцису Нобелівську премію і ви всріться, але завершіть війну.
Війна, стій раз-два, премію в студію.
показати весь коментар
03.02.2025 15:10 Відповісти
Orest Zaulichnyy , це повна ганьба. Але ще цікаво а наякі ж поступки піде рашистія? Суджу залишать Україні в обмін на Донецьк, Луганськ, Крим? Так не рівнозначні "поступки"..... а відповідати за вбивства та іньші звірства рашисти не мають..... прогнали ці зажирилі політики та смердять.
показати весь коментар
03.02.2025 18:55 Відповісти
#прогнали прогнили.
показати весь коментар
03.02.2025 18:56 Відповісти
А які поступки будуть зі сторони росії ?
показати весь коментар
03.02.2025 15:24 Відповісти
Добре, мабуть, з Лондона про окопи демагогію розводити. Ухилянто.
показати весь коментар
03.02.2025 17:55 Відповісти
Вже є один "надапростапірістатьстрілять".
показати весь коментар
03.02.2025 17:59 Відповісти
Хібі ********* не в обіймах Китаю? Китайці вже років з 20, як гібридно окупував Сибір та малює мапи з 3ма регіонами мацковії, як своїми.
показати весь коментар
03.02.2025 18:07 Відповісти
Курячі мізки. Наколядуєте собі, недоумки, таке, що теперішня "криза" здаватиметься бійкою в дитячому садочку.
показати весь коментар
03.02.2025 15:08 Відповісти
Міжнародне право, ООН (фак їх офф), Будапештський меморандум тепер пох? А можна відновити ядерне озброєння на відміну Будаме? На отих "поступках"?
показати весь коментар
03.02.2025 15:31 Відповісти
Україна, на яку напали, ще має йти на поступки?! З розуму зійшли?
показати весь коментар
03.02.2025 15:06 Відповісти
стільки коментарів тут. і жодного коментаря від упоротих трампістів, особливо від упоротого трампіста Mod Dom. Ну де ти там, прокоментуй заяву Келога. ) чи зараз знову скажеш, шо то лівацькі змі все перекрутили, бо позиція Трампа не давати зброю Україні чайною ложечкою, як це робив Байден, а завалити Україну горами зброї та ще й томагавками по мацкві бити.
показати весь коментар
03.02.2025 16:39 Відповісти
мова тут не про Трампа, а про упоротого тутешнього трампіста Mod Dom, який усі ці роки лив гімно на Байдена за те, що той давав зброю Україні чайною ложечкою, а от коли до влади прийде Трамп, то завалить Україну зброєю, щоб вона вигнала агресора зі своїх окупованих земель..
показати весь коментар
03.02.2025 17:09 Відповісти
а це хто взагалі?
показати весь коментар
03.02.2025 21:55 Відповісти
аа, ви про Богдана Буткевича. він там ще з якоюсь кралею стріми свої веде. ні, я не дивлюся його. і раніше не дивився. просто час не хочеться витрачати на тих всіх блогерів. якщо і слухаю когось, то тільки фахових політиків, дипломатів (Чалий Валерій, Клімкін Павло, Огризко Володимир, Роман Безсмертний, військових аналітиків, в тому числі Юрія Бутусова). ось там дійсно можна почерпнути якісну інформацію. а тих всіх блохерів, ютуберів, Гордонів, Потрнікових і прочих, то на них не хочеться тратити час. хіба що Швеця перед сном, щоб швидше заснути. )))
показати весь коментар
03.02.2025 22:06 Відповісти
А ворогу який наступає навіщо йти на поступки? Йому і так норм. А, Келлоге?
показати весь коментар
03.02.2025 15:13 Відповісти
Тампони злили Афганістан , а зараз зливають Україну, значіть українці які втратили майно, та здоров'я тепер окрім рашки і на америку будуть подавати позиви, за невиконання ...
показати весь коментар
03.02.2025 19:06 Відповісти
де гарантія, що після виборів не почнеться ще більший пздц ніж зараз?
показати весь коментар
03.02.2025 16:12 Відповісти
"територіальні поступки" - це по 10% території ОБОХ країн?!
У нас 10% і у Рашки 10%
Авжеж, справедлива пропозиція?
показати весь коментар
03.02.2025 15:12 Відповісти
Зеленський не лигитимний, та й він сам себе заборонив перемовини з Уйлом.
Будь який документ їм підписаний має жалюгідню цінність і може бути оскаржений наступним президентом.
показати весь коментар
03.02.2025 15:14 Відповісти
Пусть рф уходит из Крыма и всё, не надо ничего выдумывать!
показати весь коментар
03.02.2025 16:19 Відповісти
ми згодні не вбивати путіна. Які ще поступки потрібні?
показати весь коментар
03.02.2025 15:10 Відповісти
Так, має йти. Такого генерала трамп довго шукав. Був ще один, але він не дожив до виборів через ще більш похилий вік.
показати весь коментар
03.02.2025 15:17 Відповісти
це ******* велика поступка. Всі інші не обговорюються.
показати весь коментар
04.02.2025 03:06 Відповісти
ви не допускаєте варіанта, що вам можуть віддати путіна, але не дозволять вбивати окупантів на українській міжнародновизнаній теріторії? А на місце путіна прийде новий мутін, і у результаті нічого не зміниться.
показати весь коментар
04.02.2025 03:59 Відповісти
Ви мабуть лікар. Або може навіть патологоанатом.
показати весь коментар
04.02.2025 04:05 Відповісти
три лайка.
показати весь коментар
04.02.2025 04:12 Відповісти
в осяжному майбутньому це зло не зупиниться, бо воно не залежить від конкретного путіна. Мільйони знов будуть породжувати наступних мутіних, а потім хутіних... Тому єдина поступка може бути тільки у тому, що ми його не вб'ємо, там достатньо у нього ворогів, які це зроблять залюбки. Але ж вони і породять наступного. Ось це і є справжнє зло.
показати весь коментар
04.02.2025 06:16 Відповісти
точно. Забув добавити.
показати весь коментар
05.02.2025 08:13 Відповісти
Завершення війни може бути лише у разі знищення рф.
показати весь коментар
03.02.2025 16:49 Відповісти
Такі питання задають ті, хто проти знищення рф, навіть коли будуть казати, що за.
показати весь коментар
03.02.2025 17:08 Відповісти
А ще подарунок, у вигляді українців 18 - 25...
показати весь коментар
03.02.2025 18:08 Відповісти
Та зрозуміло...путін паймьот і прастіт...
показати весь коментар
03.02.2025 21:59 Відповісти
прирівняння жертви і агресора є низькосортною маніпуляцією.
показати весь коментар
03.02.2025 15:47 Відповісти
Україна повинна піти на поступки і відмовитися від своїх тереторій за ради миру, а кто відповість за загибель і поранення сотен тисяч людей і зруйновані села і міста- ніхто?, тоді на які поступки повинна піти рф?, а, як там поживають гаранти по будапештському меморандуму, згідно якого Україна знищила третій ядерний потенціал у Світі націлений на США і ЕС,- добре - Ми раді за них що у них все добре.
показати весь коментар
03.02.2025 18:51 Відповісти
Та я теж так кажу, що ніхто ні чого не порушував і не хто ні кому не винний, тількі Україна в руюнах сотні тисяч людей вбиті і поранені,мільони біженців, а дехто (США і ЕС) непогано заробили на наданих Україною ім послугах по беспеці , а в замін отримали папірець так той що ти мені показав, чи ЯЗ не коштує і виєденного яйця, так спросіть про це в тіх же рф,сша, китаю чи навіть ірану, ЯЗ коштує трильйони а не туалетну бумагу.
показати весь коментар
03.02.2025 21:52 Відповісти
"Хватіт крові" ви маєте писати не в Україні, а у московії. Пишете? Чи вашею головною метою є капітуляція України?
показати весь коментар
04.02.2025 00:38 Відповісти
А ви, прикольний, своїми руками особисто де готові погодити новий кордон? Херсон, Запоріжжя згодні втратити? А Дніпро? Чи лівобережжя?
показати весь коментар
04.02.2025 00:41 Відповісти
Остання ваша порада стосується перш за все вас самих. Якщо ви сподіваєтесь пропетляти, - вам краще збирати чемодани, як зробили розумніші за вас. У нас нема шансу виграти війну у військовому сенсі, якщо ми не відновимо нормальної мобілізації, проте її зупинка через заморозку зараз має бути для вас останнім зеленим свистком.
показати весь коментар
04.02.2025 00:51 Відповісти
То за вами, він буде жити у вашій квартирі у будь якому випадку. Ви вже знайшли собі іншу?
показати весь коментар
04.02.2025 01:40 Відповісти
Не кажіть за усіх.
показати весь коментар
04.02.2025 02:57 Відповісти
Ніт, ви теж помилились. Я обрав інший варіант, і поки що живий.
показати весь коментар
04.02.2025 02:59 Відповісти
Надто велика, як на мене. Має бути облуплений як кроль, і повішений на ременях з власної шкіри. Можна поступитися часом, за який може бути похований у землі.
показати весь коментар
04.02.2025 03:38 Відповісти
Наразі ніхто не скаржиться на засіяні ними поля. Коли в нас з'явилися касети, були хливкі висловлювання від міжнародних організацій, але не від урядів.
Саддам був покараний на горло рішенням трибуналу, хоча завинив менше, якщо вимірювати життями людей. І США привітали кару, а Європа хоч не сприйняла, але це не було тотальним по країнах, і навіть незгоду висловили лише з явищем смертної кари, а не з самим вироком трибуналу. Той прецедент, насправді, викликає в мене таке собі дежавю наперед, - про кару ***** руками самих московитів. Попри фантастичність, підставою для нього є власні спостереження, що московити постійно зазирають у безодню. Нажаль, через це мутін прийде рано чи пізно. За каноном (вже не згадаю в якому тексті) зло з безодні може бути лише затримано свідомою жертовністю, але не зупинено остаточно.
показати весь коментар
04.02.2025 05:44 Відповісти
Амінь.
показати весь коментар
05.02.2025 03:48 Відповісти
давайте каждый себе ответит честно на вопросы:
что лично вы потеряете если Украина подпишет разумной капитуляции с миротворцами? земли и ресурсы, которые принадлежат олигархам и судя по всему за долги будут принадлежать олигархам штатов? Дилинбамбас? Большинство из вас там не было и там уже нет украинцев. Крым который никогда не отвоевать?
показати весь коментар
04.02.2025 04:04 Відповісти
зато вы сможете спокойно уехать из Украины навсегда, продав имущество.
хотя можете остаться и работать за 400 баксов в ожидании следующей войны
показати весь коментар
04.02.2025 04:05 Відповісти
Адміністрація Трампа не хоче нічого робити, а лише шукає дешевих і миттєвих рішень.
показати весь коментар
03.02.2025 23:45 Відповісти
тобто Україна має йти на поступки світовим терористам?!
це нова світова стратегя США - йти на поступки терористам?
показати весь коментар
03.02.2025 15:08 Відповісти
певно @уйло мріє припинити бути @уйлом
але ніц так не працює - світове визнання
ботоксне @уйло з морозильника
показати весь коментар
03.02.2025 15:14 Відповісти
найгірше та найстрашніше те, що автори цього "мему" як 19-ому, так і зараз знаходяться на мацкві @уйлостану
показати весь коментар
03.02.2025 15:20 Відповісти
автор праворуч, звати @уйло
за брехла, яке це промовляло у 19-ому та 20-ому згадувати огидно

показати весь коментар
03.02.2025 15:28 Відповісти
anyway any treatment with cannibal, murderer and cruel animal it`s road to the hell
показати весь коментар
04.02.2025 10:25 Відповісти
Україна і РФ будуть змушені піти на поступки заради завершення війни Джерело: https://censor.net/ua/n3533722

За Укрїну ясно. А от на які поступки повинна піти кацапія, велике питання?
показати весь коментар
04.02.2025 00:55 Відповісти
Ясненько.Україна повинна поступитися Луганщиною,Донеччиною,частиною
Херсонщини,Запорізької і Кримом.
А раша повинна поступитися Кубанню,Ростовом,Білгородщиною і Курщиною.
Так буде справедливо?
показати весь коментар
03.02.2025 16:33 Відповісти
👍👍👍
показати весь коментар
03.02.2025 16:51 Відповісти
Трампу можна починати писати черговий бестселлер "Як про.бати усе маючи усі шанси виграти"..
Штати ставлять "лайк" ***** і дають "добро" на подальший геноцид в Україні та війни по усьому Світі?..
такий "мир" для самих США та Заходу буде на порядки дорожче і катастрофічніше переможної війни України над подихаючою (зусиллями ЗСУ та притомного Заходу) людожерською Московією ...
показати весь коментар
03.02.2025 16:22 Відповісти
Ласкаво просимо у ХХІ століття. Міжнародне право і всьо такє...
показати весь коментар
03.02.2025 15:11 Відповісти
2 місяці війни - це скільки тисяч наших загиблих?
показати весь коментар
03.02.2025 15:12 Відповісти
Ніхто нічого не порушував. Читайте меморандум - пункти з 4...

4. Російська Федерація, Сполучене Королівство Великої
Британії та Північної Ірландії і Сполучені Штати Америки
підтверджують їх зобов'язання домагатися негайних дій з боку Ради
Безпеки Організації Об'єднаних Націй з метою надання допомоги
Україні як державі-учасниці Договору про нерозповсюдження ядерної
зброї ( https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/995_098 995_098 ), що не володіє ядерною зброєю, в разі, якщо
Україна стане жертвою акту агресії або об'єктом погрози агресією з
використанням ядерної зброї.

5. Російська Федерація, Сполучене Королівство Великої
Британії та Північної Ірландії і Сполучені Штати Америки
підтверджують щодо України їх зобов'язання не застосовувати ядерну
зброю проти будь-якої держави-учасниці Договору про
нерозповсюдження ядерної зброї ( https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/995_098 995_098 ), що не володіє ядерною
зброєю, крім випадку нападу на них самих, їхні території чи їхні
підопічні території, їхні збройні сили або на їхніх союзників з
боку такої держави спільно або в союзі з державою, яка володіє
ядерною зброєю.
показати весь коментар
03.02.2025 20:43 Відповісти
В нас також величезні втрати.
показати весь коментар
03.02.2025 21:30 Відповісти
А ти в окопі знищуєш рф, чи балабол і диванний знищував?
показати весь коментар
03.02.2025 21:36 Відповісти
Вам під...рам мало поступок в 1994 році???Ахує..і тварі!
показати весь коментар
03.02.2025 15:09 Відповісти
"В Трампа один друг - Бенджамін Франклін"
Болтон
показати весь коментар
03.02.2025 17:18 Відповісти
Пускай кацапы отдадут нам весь Донбасс и Запорожскую Область, тогда и будем с ними о чем-то говорить, иначе мы будем мочить кацапов до тех пор, пока наши войска не окажутся на границы с Москвой, тем более что события на фронте щас идут в нашу пользу, а экономика Кацапстана трещит по швам
показати весь коментар
03.02.2025 15:12 Відповісти
Як дуже влучно пише Аркадій Бабченко:

--------------------------

Друзья мои. Пожалуйста. Я вас прошу. Перестаньте. Хватит писать ерунду.

«Если Трамп хочет прочного мира в Украине» - читать эти благоглупости ну совершенно уже невозможно!

Трамп не хочет прочного мира в Украине. Трамп не хочет ни прочного мира в Украине, ни непрочного мира в Украине, ни войны в Украине, но вообще самой Украины.

Ему глубоко, искренне, от всего сердца полностью насрать на Украину. Вообще.

Его интересует только одно - чтобы «Украинский вопрос» исчез с радаров.

Все.

И то толко потому, чтобы почесать свое собственное эго. Представить себя миротворцем.

А каким образом это произойдет - ему совершенно фиолетово.

Если завтра Путин полностью разнесет Украину и выйдет на польскую границу - Трамп перекрестится, поблагодарит бога, запишет гундявый видосик зачеркнуто твитт - я же вам говорил, что при мне война закончится? Ну, вот она и закончилась - закроет папочку и забудет о том, что такая страна вообще хоть когда-то существовала в ту же самую секунду.

Ему и в целом на Европу-то насрать, а уж на какие-то там дикие восточноевропейские территории третьего мира, населенные какими то там гуннами на лошадях, или галлами, или атиллами, хрен их разберет, где какой-то там кхал выходит на арену в шкурах медведей и с перьями на голове, и потрясает какой-то там позолоченной палицей…

И я вас уверяю: знание про Усика в шкурах - это примерно так девяносто процентов информации об Украине, которые вообще имеются в рыжей башке.

Кстати, этот образ вложили ему вы. На блюдечке принесли.

В обе рученьки.

Чувак на полном серьезе собирается принудить Канаду к миру и провести операцию по возвращению Гренландии в родную гавань - какой, в жопу, «прочный мир в Украине». За восемь океанов в каких-то степях на окраине Европы.

О чем вы вообще.

А это гладенькое меланхоличное *******, советник президента Димочка Литвин, которому Байден все четыре года срал в штаны аж по самую шею, уже закукарекал: ко-ко-ко, представленный Белым домом план неприемлем.

Да ты, *****, чо!!

Да кто бы мог подумать. Вот это неожиданность.

Вот это поворот.

И главное, не предупреждал же никто, а!

Я лично тебя, полупозвоночное, слизняк лубрикантный, предупреждал, когда ты еще в Фейсбуке на меня тонны говна выливал, а я, по наивности своей, думал, что ты просто малолетний дурачок.

Лично всю вашу ************ тусовку, охающую и ахающую от хороших русских и готовых не то, что бесплатно, а еще и приплачивая в любую секунду отсосать любому уборщику из прекрасной «Медузы» - Сергацкова, эта, как её там, Скибницькая? - ну, эта и вправду дура малолетняя, по три раза ей на каждый вопрос отвечал, так и не дошло - кто там у вас еще.

И тут как снег на голову.

Ты смотри.

Оказывается, у Трампа плохой план.

Доброе утро.

Открою вам то, что и так уже всем очевидно. Никакого возврата территорий не будет. Никаких границ девяносто первого. Или даже четырнадцатого. Никаких больше Минских. Никакого НАТО.

То, что Россия уже откусила - останется у России.

Взамен она пообещает не откусывать большего.

Все.

Обмен Суджи на Донецк?

Вы серьезно?

У Путина сейчас открываются просто невероятные перспективы. Через пару лет, когда турбулентность достигнет апогея, и всем будет уже вообще на все насрать, кроме себя и сохранения своей страны, можно под шумок откусить Балтию, вернуть Калининград, покошмарить Польшу.

Какая, в жопу, Суджа.

Кому она вообще нахрен сейчас нужна. Её через пару лет можно будет вернуть совершенно спокойно - и никто уже совсем никакого внимания не обратит.

И это только начало.

Что будет потом? А потом сбудется украинская мечта - ********** от нас.

Как только будет подписан мирный договор - вся Европа единодушно просто с невероятным выдохом облегчения ********* от Украины, повернется к ней спиной, задвинет её на самые последние заметочки газет, где-нить рядом с гороскопами и букмекерскими прогнозами, и начнет заниматься своими делами.

Ну, только Польша будет время от времени прыгать из-за спин - эй, ребят, але, проснитесь, тут как бы Путин, фашизм и танки - но её будут старательно не замечать.

И это тоже успехи зеленой небритой быдло-дипломатии в тактичных футболках.

Которой три четверти украинцев в ладошки хлопали.

И об этом тоже предупреждали не раз.

Украинцы, благодаря профессорам уриноофтальмологи, втиравшим им сказки про два-три тижня и кофе в Ялте, поверившие в то, что они являются центром мира, внезапно, в одночасье, останутся один на один со всеми своими проблемами.

Со ВСЕМИ.

А их будет просто ****** сколько. Транши от Запада время от времени будут, конечно - правда, теперь за них будут драть во все щели и каждый цент проверять на коррупцию, что замедлит их выдачу в год по чайной ложке - но ни о какой полномасштабной помощи говорить уже не приходится.

Двадцать, пятьдесят, сто тысяч контингента мировторцев НАТО/ЕС/ООН в Украине как обеспечение прочности мира - *****, ****, кто эту херню придумал вообще?

Кто вам эти розовые сопли в уши вливает сейчас?

Снова?

А украинцы снова в эту ссанину верят. Сейчас, границы откроют, только по опросам - только по опросам! - тридцать процентов от оставшихся двух третьей второй ворлной уедет из страны, от которой теперь останется как раз ровно половина населения - но зато взамен двадцать тысяч Пьеров из ******** встанут и поедут защищать нам хутор Новоселовка Луганской губернии.

Произошло ровно то, о чем и предупреждали. Субъектности потеряна. Что там хочет Зеленский - никого уже не интересует. Что там заявляет его спикер - всем уже плевать.

Будущее Украины будут сейчас решать два человека.

Путин и Трамп.

И чем раньше вы снимите розовые очки - тем менее болезненным будет удар об стену.

Поехавший башкой фюрер и ************ Волосатая Халва.

Господи, где, на каком перекрестке мы ТАК нагрешили…

Впрочем, ответ очевиден.

Риторический вопрос.

И это их решение вам точно не понравится.

Так что мой вам совет.

Готовьтесь заранее.

Хотя бы морально.

Ваш Дед.
показати весь коментар
03.02.2025 18:13 Відповісти
А хіба не за це голосувала більшість населення України? Чому дивуватись? Квартальний торчок казав же, що готовий "дагавариться пасєрєдінє". А чому виборці вирішили, що блазню дозволять визначати, де та "середина"? Ні, політика для дорослих, для професіоналів, а імітатори гри на піаніно - вони для другого. Так прийнято. Та й чому той, хто вихований у зневазі і ненависті до країни, де народився, який багато років стрибав по сценах на московії, принижуючи і обсираючи Україну, раптом зробиться полум'яним патріотом, і йому стане не байдуже, де та "середина"?
показати весь коментар
03.02.2025 17:32 Відповісти
Вони вийдуть з Харківської обл - наші з Курської. Ось і поступки. По іншій лінії - по положенню військ, плюс 30 км демілітаризована зона. За орками залишається все що вони захопили а Україні - стурбованість та занепокоєння "союзників".
показати весь коментар
03.02.2025 15:46 Відповісти
"Нам,нам,нам..."Кому це "нам",піндос сруськоговор'ящій?
показати весь коментар
03.02.2025 17:34 Відповісти
Засунь свою точку мнєнія в свою точку сідєнія.
показати весь коментар
03.02.2025 22:45 Відповісти
Если американцы хотят поставить одни и те же условия палачу и его жертве, то пошли они козе в трещину!

Никаких уступок украинской территории не может быть никогда, от слова, никогда!

А каких тогда уступок они ждут от рашистов, типа, чтобы они отдали нам один хутор или село, которые они оккупировали?

Если Европа и Америка не хотят понимать всей опасности своего согласия на захват рашистами украинской территории, то украинцы должны понимать, сегодня согласишься отдать часть, завтра у тебя заберут всё, это аксиома!
показати весь коментар
03.02.2025 17:18 Відповісти
Судя по всему, вы тоже не в Украине, поэтому и советуете отдать территории, не свои же, не так ли?
показати весь коментар
03.02.2025 18:15 Відповісти
Вы путаете нос с пальцем, похоже, но не то.

Донбасс -это украинская территория, мне глубоко плевать, кто там сегодня остался, не нравится Украина, пусть мотают к рашистам, но это наша земля!

А завтра найдутся другие такие уроды, которые скажут Киев не украинский, Львов не украинский, вы тоже скажете, пусть забирают?
показати весь коментар
03.02.2025 18:34 Відповісти
Украина и есть Зеленский на данный момент. Смотрим ширше ) (с)
показати весь коментар
04.02.2025 08:58 Відповісти
Сторінка 2 з 3