18129 відвідувачів онлайн

Україна і РФ будуть змушені піти на поступки заради завершення війни, - Келлог

Кіт Келлог озвучив умову закінчення війни Росії проти України

Спецпредставник президента США Дональда Трампа з питань Росії та України Кіт Келлог заявив, що обидві сторони повинні будуть піти на територіальні поступки, якщо вони сподіваються домовитися про врегулювання війни.

Про це він сказав у інтерв'ю Fox News, цитує європейське бюро "Радіо Свобода", передає Цензор.НЕТ.

"Президент України Володимир Зеленський вже дав зрозуміти, що пом'якшить свою позицію щодо територій. І Путіну також доведеться пом’якшити свої позиції. Ми збираємося вести дискусії з усіма з часом, і, ймовірно, найближчим часом. І це добре для обох сторін", - заявив Келлог. 

Раніше спецпосланець зазначав, що Вашингтон хоче, щоб Україна провела вибори, можливо, до кінця цього року, особливо якщо буде досягнуто перемир’я.

Радник Володимира Зеленського Дмитро Литвин 2 лютого заявив, що українська сторона ще "не бачила повного інтерв'ю Келлога, лише кілька цитат про вибори, тому важко повністю оцінити його позицію".

"Але якщо його план полягає лише в припиненні вогню і виборах, то це провальний план - Путіна не залякати лише цими двома речами", - сказав він агентству Reuters.

Топ коментарі
+53
Україна, на яку напали, ще має йти на поступки?! З розуму зійшли?
показати весь коментар
03.02.2025 15:06 Відповісти
+43
тобто Україна має йти на поступки світовим терористам?!
це нова світова стратегя США - йти на поступки терористам?
показати весь коментар
03.02.2025 15:08 Відповісти
+42
Виходить, що за дороги треба дуже дорого платити країні...
показати весь коментар
03.02.2025 15:09 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 3
"В Трампа один друг - Бенджамін Франклін"
Болтон
показати весь коментар
03.02.2025 17:18 Відповісти
Вам під...рам мало поступок в 1994 році???Ахує..і тварі!
показати весь коментар
03.02.2025 15:09 Відповісти
В нас також величезні втрати.
показати весь коментар
03.02.2025 21:30 Відповісти
А ти в окопі знищуєш рф, чи балабол і диванний знищував?
показати весь коментар
03.02.2025 21:36 Відповісти
Ніхто нічого не порушував. Читайте меморандум - пункти з 4...

4. Російська Федерація, Сполучене Королівство Великої
Британії та Північної Ірландії і Сполучені Штати Америки
підтверджують їх зобов'язання домагатися негайних дій з боку Ради
Безпеки Організації Об'єднаних Націй з метою надання допомоги
Україні як державі-учасниці Договору про нерозповсюдження ядерної
зброї ( https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/995_098 995_098 ), що не володіє ядерною зброєю, в разі, якщо
Україна стане жертвою акту агресії або об'єктом погрози агресією з
використанням ядерної зброї.

5. Російська Федерація, Сполучене Королівство Великої
Британії та Північної Ірландії і Сполучені Штати Америки
підтверджують щодо України їх зобов'язання не застосовувати ядерну
зброю проти будь-якої держави-учасниці Договору про
нерозповсюдження ядерної зброї ( https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/995_098 995_098 ), що не володіє ядерною
зброєю, крім випадку нападу на них самих, їхні території чи їхні
підопічні території, їхні збройні сили або на їхніх союзників з
боку такої держави спільно або в союзі з державою, яка володіє
ядерною зброєю.
показати весь коментар
03.02.2025 20:43 Відповісти
Ласкаво просимо у ХХІ століття. Міжнародне право і всьо такє...
показати весь коментар
03.02.2025 15:11 Відповісти
2 місяці війни - це скільки тисяч наших загиблих?
показати весь коментар
03.02.2025 15:12 Відповісти
Трампу можна починати писати черговий бестселлер "Як про.бати усе маючи усі шанси виграти"..
Штати ставлять "лайк" ***** і дають "добро" на подальший геноцид в Україні та війни по усьому Світі?..
такий "мир" для самих США та Заходу буде на порядки дорожче і катастрофічніше переможної війни України над подихаючою (зусиллями ЗСУ та притомного Заходу) людожерською Московією ...
показати весь коментар
03.02.2025 16:22 Відповісти
👍👍👍
показати весь коментар
03.02.2025 16:51 Відповісти
Ясненько.Україна повинна поступитися Луганщиною,Донеччиною,частиною
Херсонщини,Запорізької і Кримом.
А раша повинна поступитися Кубанню,Ростовом,Білгородщиною і Курщиною.
Так буде справедливо?
показати весь коментар
03.02.2025 16:33 Відповісти
Україна і РФ будуть змушені піти на поступки заради завершення війни Джерело: https://censor.net/ua/n3533722

За Укрїну ясно. А от на які поступки повинна піти кацапія, велике питання?
показати весь коментар
04.02.2025 00:55 Відповісти
тобто Україна має йти на поступки світовим терористам?!
це нова світова стратегя США - йти на поступки терористам?
показати весь коментар
03.02.2025 15:08 Відповісти
певно @уйло мріє припинити бути @уйлом
але ніц так не працює - світове визнання
ботоксне @уйло з морозильника
показати весь коментар
03.02.2025 15:14 Відповісти
найгірше та найстрашніше те, що автори цього "мему" як 19-ому, так і зараз знаходяться на мацкві @уйлостану
показати весь коментар
03.02.2025 15:20 Відповісти
автор праворуч, звати @уйло
за брехла, яке це промовляло у 19-ому та 20-ому згадувати огидно

показати весь коментар
03.02.2025 15:28 Відповісти
anyway any treatment with cannibal, murderer and cruel animal it`s road to the hell
показати весь коментар
04.02.2025 10:25 Відповісти
Адміністрація Трампа не хоче нічого робити, а лише шукає дешевих і миттєвих рішень.
показати весь коментар
03.02.2025 23:45 Відповісти
давайте каждый себе ответит честно на вопросы:
что лично вы потеряете если Украина подпишет разумной капитуляции с миротворцами? земли и ресурсы, которые принадлежат олигархам и судя по всему за долги будут принадлежать олигархам штатов? Дилинбамбас? Большинство из вас там не было и там уже нет украинцев. Крым который никогда не отвоевать?
показати весь коментар
04.02.2025 04:04 Відповісти
зато вы сможете спокойно уехать из Украины навсегда, продав имущество.
хотя можете остаться и работать за 400 баксов в ожидании следующей войны
показати весь коментар
04.02.2025 04:05 Відповісти
"Хватіт крові" ви маєте писати не в Україні, а у московії. Пишете? Чи вашею головною метою є капітуляція України?
показати весь коментар
04.02.2025 00:38 Відповісти
А ви, прикольний, своїми руками особисто де готові погодити новий кордон? Херсон, Запоріжжя згодні втратити? А Дніпро? Чи лівобережжя?
показати весь коментар
04.02.2025 00:41 Відповісти
Остання ваша порада стосується перш за все вас самих. Якщо ви сподіваєтесь пропетляти, - вам краще збирати чемодани, як зробили розумніші за вас. У нас нема шансу виграти війну у військовому сенсі, якщо ми не відновимо нормальної мобілізації, проте її зупинка через заморозку зараз має бути для вас останнім зеленим свистком.
показати весь коментар
04.02.2025 00:51 Відповісти
То за вами, він буде жити у вашій квартирі у будь якому випадку. Ви вже знайшли собі іншу?
показати весь коментар
04.02.2025 01:40 Відповісти
Не кажіть за усіх.
показати весь коментар
04.02.2025 02:57 Відповісти
Ніт, ви теж помилились. Я обрав інший варіант, і поки що живий.
показати весь коментар
04.02.2025 02:59 Відповісти
Надто велика, як на мене. Має бути облуплений як кроль, і повішений на ременях з власної шкіри. Можна поступитися часом, за який може бути похований у землі.
показати весь коментар
04.02.2025 03:38 Відповісти
Наразі ніхто не скаржиться на засіяні ними поля. Коли в нас з'явилися касети, були хливкі висловлювання від міжнародних організацій, але не від урядів.
Саддам був покараний на горло рішенням трибуналу, хоча завинив менше, якщо вимірювати життями людей. І США привітали кару, а Європа хоч не сприйняла, але це не було тотальним по країнах, і навіть незгоду висловили лише з явищем смертної кари, а не з самим вироком трибуналу. Той прецедент, насправді, викликає в мене таке собі дежавю наперед, - про кару ***** руками самих московитів. Попри фантастичність, підставою для нього є власні спостереження, що московити постійно зазирають у безодню. Нажаль, через це мутін прийде рано чи пізно. За каноном (вже не згадаю в якому тексті) зло з безодні може бути лише затримано свідомою жертовністю, але не зупинено остаточно.
показати весь коментар
04.02.2025 05:44 Відповісти
Амінь.
показати весь коментар
05.02.2025 03:48 Відповісти
Україна повинна піти на поступки і відмовитися від своїх тереторій за ради миру, а кто відповість за загибель і поранення сотен тисяч людей і зруйновані села і міста- ніхто?, тоді на які поступки повинна піти рф?, а, як там поживають гаранти по будапештському меморандуму, згідно якого Україна знищила третій ядерний потенціал у Світі націлений на США і ЕС,- добре - Ми раді за них що у них все добре.
показати весь коментар
03.02.2025 18:51 Відповісти
Та я теж так кажу, що ніхто ні чого не порушував і не хто ні кому не винний, тількі Україна в руюнах сотні тисяч людей вбиті і поранені,мільони біженців, а дехто (США і ЕС) непогано заробили на наданих Україною ім послугах по беспеці , а в замін отримали папірець так той що ти мені показав, чи ЯЗ не коштує і виєденного яйця, так спросіть про це в тіх же рф,сша, китаю чи навіть ірану, ЯЗ коштує трильйони а не туалетну бумагу.
показати весь коментар
03.02.2025 21:52 Відповісти
прирівняння жертви і агресора є низькосортною маніпуляцією.
показати весь коментар
03.02.2025 15:47 Відповісти
Завершення війни може бути лише у разі знищення рф.
показати весь коментар
03.02.2025 16:49 Відповісти
Такі питання задають ті, хто проти знищення рф, навіть коли будуть казати, що за.
показати весь коментар
03.02.2025 17:08 Відповісти
А ще подарунок, у вигляді українців 18 - 25...
показати весь коментар
03.02.2025 18:08 Відповісти
Та зрозуміло...путін паймьот і прастіт...
показати весь коментар
03.02.2025 21:59 Відповісти
ми згодні не вбивати путіна. Які ще поступки потрібні?
показати весь коментар
03.02.2025 15:10 Відповісти
Так, має йти. Такого генерала трамп довго шукав. Був ще один, але він не дожив до виборів через ще більш похилий вік.
показати весь коментар
03.02.2025 15:17 Відповісти
це ******* велика поступка. Всі інші не обговорюються.
показати весь коментар
04.02.2025 03:06 Відповісти
ви не допускаєте варіанта, що вам можуть віддати путіна, але не дозволять вбивати окупантів на українській міжнародновизнаній теріторії? А на місце путіна прийде новий мутін, і у результаті нічого не зміниться.
показати весь коментар
04.02.2025 03:59 Відповісти
Ви мабуть лікар. Або може навіть патологоанатом.
показати весь коментар
04.02.2025 04:05 Відповісти
три лайка.
показати весь коментар
04.02.2025 04:12 Відповісти
в осяжному майбутньому це зло не зупиниться, бо воно не залежить від конкретного путіна. Мільйони знов будуть породжувати наступних мутіних, а потім хутіних... Тому єдина поступка може бути тільки у тому, що ми його не вб'ємо, там достатньо у нього ворогів, які це зроблять залюбки. Але ж вони і породять наступного. Ось це і є справжнє зло.
показати весь коментар
04.02.2025 06:16 Відповісти
точно. Забув добавити.
показати весь коментар
05.02.2025 08:13 Відповісти
Пусть рф уходит из Крыма и всё, не надо ничего выдумывать!
показати весь коментар
03.02.2025 16:19 Відповісти
"територіальні поступки" - це по 10% території ОБОХ країн?!
У нас 10% і у Рашки 10%
Авжеж, справедлива пропозиція?
показати весь коментар
03.02.2025 15:12 Відповісти
Зеленський не лигитимний, та й він сам себе заборонив перемовини з Уйлом.
Будь який документ їм підписаний має жалюгідню цінність і може бути оскаржений наступним президентом.
показати весь коментар
03.02.2025 15:14 Відповісти
де гарантія, що після виборів не почнеться ще більший пздц ніж зараз?
показати весь коментар
03.02.2025 16:12 Відповісти
Тампони злили Афганістан , а зараз зливають Україну, значіть українці які втратили майно, та здоров'я тепер окрім рашки і на америку будуть подавати позиви, за невиконання ...
показати весь коментар
03.02.2025 19:06 Відповісти
А ворогу який наступає навіщо йти на поступки? Йому і так норм. А, Келлоге?
показати весь коментар
03.02.2025 15:13 Відповісти
стільки коментарів тут. і жодного коментаря від упоротих трампістів, особливо від упоротого трампіста Mod Dom. Ну де ти там, прокоментуй заяву Келога. ) чи зараз знову скажеш, шо то лівацькі змі все перекрутили, бо позиція Трампа не давати зброю Україні чайною ложечкою, як це робив Байден, а завалити Україну горами зброї та ще й томагавками по мацкві бити.
показати весь коментар
03.02.2025 16:39 Відповісти
мова тут не про Трампа, а про упоротого тутешнього трампіста Mod Dom, який усі ці роки лив гімно на Байдена за те, що той давав зброю Україні чайною ложечкою, а от коли до влади прийде Трамп, то завалить Україну зброєю, щоб вона вигнала агресора зі своїх окупованих земель..
показати весь коментар
03.02.2025 17:09 Відповісти
а це хто взагалі?
показати весь коментар
03.02.2025 21:55 Відповісти
аа, ви про Богдана Буткевича. він там ще з якоюсь кралею стріми свої веде. ні, я не дивлюся його. і раніше не дивився. просто час не хочеться витрачати на тих всіх блогерів. якщо і слухаю когось, то тільки фахових політиків, дипломатів (Чалий Валерій, Клімкін Павло, Огризко Володимир, Роман Безсмертний, військових аналітиків, в тому числі Юрія Бутусова). ось там дійсно можна почерпнути якісну інформацію. а тих всіх блохерів, ютуберів, Гордонів, Потрнікових і прочих, то на них не хочеться тратити час. хіба що Швеця перед сном, щоб швидше заснути. )))
показати весь коментар
03.02.2025 22:06 Відповісти
Україна, на яку напали, ще має йти на поступки?! З розуму зійшли?
показати весь коментар
03.02.2025 15:06 Відповісти
Міжнародне право, ООН (фак їх офф), Будапештський меморандум тепер пох? А можна відновити ядерне озброєння на відміну Будаме? На отих "поступках"?
показати весь коментар
03.02.2025 15:31 Відповісти
Курячі мізки. Наколядуєте собі, недоумки, таке, що теперішня "криза" здаватиметься бійкою в дитячому садочку.
показати весь коментар
03.02.2025 15:08 Відповісти
Добре, мабуть, з Лондона про окопи демагогію розводити. Ухилянто.
показати весь коментар
03.02.2025 17:55 Відповісти
Вже є один "надапростапірістатьстрілять".
показати весь коментар
03.02.2025 17:59 Відповісти
Хібі ********* не в обіймах Китаю? Китайці вже років з 20, як гібридно окупував Сибір та малює мапи з 3ма регіонами мацковії, як своїми.
показати весь коментар
03.02.2025 18:07 Відповісти
А які поступки будуть зі сторони росії ?
показати весь коментар
03.02.2025 15:24 Відповісти
Orest Zaulichnyy , це повна ганьба. Але ще цікаво а наякі ж поступки піде рашистія? Суджу залишать Україні в обмін на Донецьк, Луганськ, Крим? Так не рівнозначні "поступки"..... а відповідати за вбивства та іньші звірства рашисти не мають..... прогнали ці зажирилі політики та смердять.
показати весь коментар
03.02.2025 18:55 Відповісти
#прогнали прогнили.
показати весь коментар
03.02.2025 18:56 Відповісти
Президент України Володимир Зеленський вже дав зрозуміти, що пом'якшить свою позицію щодо територій.
Тобто почав розглядати варіант переїзду до Ростова?
От звхотілося одному рудому нарцису Нобелівську премію і ви всріться, але завершіть війну.
Війна, стій раз-два, премію в студію.
показати весь коментар
03.02.2025 15:10 Відповісти
Для тих, хто вміє проводити аналіз це було ясно ще з перших місяців війни. Європа і не розраховувала на перемогу України, вони просто аналізували та виправляли свої прорахунки у озброєнні, командуванні, армії. Вся та допомога, що надавалась була для того, щоб виграти час для підготовки своїх країн, своїх збройних сил та трішки ослабити росію. Саме тому надавалось лиш те, що у ******** війні виявилось неефективним, застарілим, задля оновлення на новітнє озброєння. У Європі розуміли неминучість подібного розвитку подій, тому і досі існує НАТО, пару тижнів тому міністр оборони відкрито сказав: "нам потрібно підтримувати Україну, щоб вона ще хоч років 5 протрималася, поки ми наростимо військові сили". Лише місцеві обивателі, які обирали "чарівника", вірили у 2-3 тижні перемоги над військовою машиною, яка на порядок переважає у силі та беззупинно працює на протязі багатьох років.
показати весь коментар
03.02.2025 23:53 Відповісти
Ні, у вас є можливість вигнати злочинця. Правда, якщо ваші сили не рівні, він вас просто вб'є і продовжить жити далі у вашій квартирі. Ось і все. Чи ви розраховуєте, що хтось буде його виганяти замість вас?
показати весь коментар
04.02.2025 00:07 Відповісти
Ви неуважно читаєте. З запропонованих 3 варіантів ви вибрали найлегший для себе, аби нічого не робити.
показати весь коментар
04.02.2025 02:27 Відповісти
А какие могут быть уступки у грабителя и убийцы?
Отдаст немного украденного и присвоенного, чтобы остальную большую часть украденного легализовать?
показати весь коментар
03.02.2025 16:37 Відповісти
Какие поступки? Украина у России ничего не отбирала.
показати весь коментар
03.02.2025 15:18 Відповісти
Америка продвигает интересы России. Для Украины они просто отрезанный ломоть. Оттого Украине пора перестать на них ориентироваться - они ничем нам не помогут, а только навредят.
показати весь коментар
03.02.2025 15:23 Відповісти
Америка и есть Трамп на данный момент. Также как Америка отобрала у Украины ядерное оружие вместе со стратегическими бомбардировщиками, а не Буш и Клинтон.
показати весь коментар
03.02.2025 15:33 Відповісти
Тогда Америка тоже действовала на стороне России. Прямо как сейчас. Так что не надо говорить что это не Америка, а Трамп. Америка в прошлом показала не раз, что они продвигают интересы России за счет Украины. Они нам враги. Исключение во время Байдена.
показати весь коментар
03.02.2025 15:34 Відповісти
Зачем? Какая Украине выгода от того чтобы их слушать? Кучка пустых обещаний как с этим Меморандумом? Ничего он предложить не в состоянии, оттого хочет продать Украину за бесплатно.
показати весь коментар
03.02.2025 15:35 Відповісти
Америка 30 лет закрывала глаза на все поведение России и помогала другу Владимиру во всем. Исключение - во время Байдена, который нам действительно помог с оружием. Остальные американские политики всегда помогали России, а не её соседям.

Оттого Украина должна перестать обращать внимание на тех, кто игнорирует её интересы. Это самоубийство слушать тех, кто не раз в прошлом доказал, что интересы Украины для них на последнем месте.
показати весь коментар
03.02.2025 15:41 Відповісти
Короче, Америка соучастник преступлений Путина. Намного больший чем Меркель или кого там винят. Просто потому что Меркель и вся Германия до сих пор находятся в заложниках США, а США так действовали по доброй воле.
показати весь коментар
03.02.2025 15:45 Відповісти
Геополитечской реальности не существует. Это все пыль в глаза для дурачков. Но дурачки тут предполагаемся мы.
показати весь коментар
03.02.2025 15:46 Відповісти
Каждый раз когда чел начинает втирать что-то о геополитических реалиях или чем-то таком знай что он просто хочет нахаляву за твой счет поживиться. И ничего более.
показати весь коментар
03.02.2025 15:48 Відповісти
Именно так. Наши как зачарованный смотрят на Америку, хотя те просто пляшут под дудку Москвы. Это просто идиотизм.
показати весь коментар
03.02.2025 15:52 Відповісти
А линию зиткнення тоже Келлог будет охранять? И Путин не будет лезть в дела Украины и собирать армию?
показати весь коментар
03.02.2025 15:55 Відповісти
Это ты живешь в мираже придуманном Россией про какую-то геополитическую фантазию которой никогда не было и не будет.
показати весь коментар
03.02.2025 15:56 Відповісти
Ты имеешь ввиду что наши власти продадут Украину и украинцев за обещания и копейки как они это делали не раз в прошлом? Может быть ты и прав - я не знаю. Но это не отменит ничего мною написанного. Просто продажные и тупые элиты, которые не беспокоятся о будущем своей страны и народа.
показати весь коментар
03.02.2025 16:00 Відповісти
Вообще Украина имеет долгую историю как её лидеров покупали и они предавали Украину и украинцев. Самое знаменитое как Янукович предал Украину за три миллиарда в 2014, но таких случаев намного больше.
показати весь коментар
03.02.2025 16:03 Відповісти
У Трампа друг семьи Пол Манфорт. Тот самый Пол Манфорт, который был главным пропагандистом регионалов времен Януковича.
Оттого Донни Джуниор сейчас постоянно пишет о злой Украине, а Такер Карсон, еще один приближенный к императору полностью говорит то что и Россия.

Короче, у Трампа прямо на ушку шепчут наши недобитые рыги через Манфорта.
показати весь коментар
03.02.2025 16:24 Відповісти
Украина отказалась атаковать Россию в 2014 году потому что Обама запретил - итог потеряли Крым и Донбасс. Мозга нет своего.
показати весь коментар
03.02.2025 16:42 Відповісти
Именно так. Россия просто истощает свои ресурсы, оттого цель для неё закрепить награбленное. А там и санкции снять. Только выигрыш. Зачем только это Украине.
показати весь коментар
03.02.2025 16:43 Відповісти
У Украины еще куча военных пенсионеров и полиции. Их оставили на сладкое. Мое мнение все кто агитирует сейчас за перемирие это те кто прибарахлились на войне и просто не хотят чтобы до них дошла очередь.
показати весь коментар
03.02.2025 17:22 Відповісти
Америка активно хотела разоружения Украины. Также как прямо сейчас они бояться нестабильности в России, так как это неконтролируемо. Они сознательно поддерживают Путина как меньшее зло.
показати весь коментар
03.02.2025 17:36 Відповісти
Да чушь это. Путин как раз затеял модернизацию и пошел на минские потому что он понял что он ничего не может. Я не говорю что Украина была такой мощной и точно бы там смогла бы защитить Крым и Донбасс, но она даже не попыталась.
показати весь коментар
03.02.2025 18:24 Відповісти
Как только пришел Порошенко и начал отдавать нормальные приказы, то оказалось что российская мощь рассыпалась. Если бы у нас были бы такие приказы с февраля, то вполне может быть что мы даже Крыма не потеряли. Но это сложный вопрос - просто описал как оно было.
показати весь коментар
03.02.2025 18:26 Відповісти
Ты имеешь ввиду наших олигархов и их тупые частные армии?
показати весь коментар
03.02.2025 18:55 Відповісти
Украина слушалась США, которое руководствовалось интересами России. Так что будем пенять до конца времен. За убитых детей и разрушенные судьбы.
показати весь коментар
03.02.2025 19:51 Відповісти
Я не антиамериканист и все такое. Просто тот факт что они украинские интересы ни во что не ставили очевиден. Так что слушать не стоит того кто тебя не ценит.
показати весь коментар
03.02.2025 19:52 Відповісти
С Кольчугой и Гонгадзе все на самом деле интереснее. Так как тут начали действовать так называемые мягкие силы - американское посольство, грантоеды. Именно американские послы устроили скандал с Кольчугой кажется.
Короче, выглядело так, что Украину пытаются изолировать на угоду Путину.

Про роль грантоедов после 19го года писать излишне, но еще с 2004 года многие из них оказались русскими агентами или потом переметнулись к Регионам. Потому что это все были агенты влияния, цель которых было нивелировать украинскую волю и вернуть Украину в стойло российского влияния.
Я не говорю что США имеет какой-то злой план, а только то что они активно поощряли эту политику или закрывали на неё глаза. Вот Россия любит обвинять в Оранжевых революциях Америку, но правда в том что Америка делала все чтобы спасти влияние России во время этих революциях и вполне успешно. Короче, Америка со своим "влиянием" делала все чтобы помирить Украина с Россией. Прямо как сейчас.
показати весь коментар
03.02.2025 20:28 Відповісти
Короче, США активно действует на помощь России или на удержание какого-то мифического статус-кво, которое Украина нарушает. И все это игнорируя Украину. Вот уже 30 лет. Они большие поклонники России, а Украина для них такая же помеха как и для Путина. И нельзя сказать, что неуспешно - достаточно посмотреть во что превратилась Украина за эти 34 года.
показати весь коментар
03.02.2025 20:32 Відповісти
Повторюсь, что я не против Америки. Просто в нашем регионе Америка ставила на Россию и во многом и дальше ставит на них. Не на нас. Об этом нужно помнить.

Путин может сколь угодно делать вид, что Америка их враг, но правда в том что Америка как раз главный защитник Путина были в течении его правления.
показати весь коментар
03.02.2025 20:34 Відповісти
Украинцы дважды устроили революцию, десять лет воюют с Россией - винить их что они там какие-то не такие это смешно.
показати весь коментар
03.02.2025 21:31 Відповісти
Сторінка 2 з 3