11721 відвідувач онлайн

США надали Україні понад 174 млрд дол. допомоги, - Келлог прокоментував слова Зеленського про неотримані кошти

Кіт Келлог

Спецпредставник президента США Кіт Келлог прокоментував заяву президента України Володимира Зеленського про різницю між заявленою та отриманою допомогою від Сполучених Штатів.

Про це інформує Цензор.НЕТ із посиланням на РБК-Україна.

У Келлога попросили прокоментувати заяву президента України Володимира Зеленського про те, що Україна отримала від США військову допомогу на 76 мільярдів доларів, хоча американська влада виділяла для цього 177 мільярдів доларів.

"Ми теж ламаємо голову. Сполучені Штати Америки, американський народ, громадяни, надали Україні понад 174 мільярди доларів. І ми поставили генеральних інспекторів на місцях в Україні і тут, щоб відстежувати ці гроші. Тож ми добре знаємо, куди вони йдуть", - зазначив Келлог.

Він уточнив, що частину з виділених коштів було витрачено на виробництво озброєнь у США, щоб надалі відправити їх в Україну.

"Тож якщо він (Зеленський - ред.) думає, що всі 174 мільярди доларів лежать у банку в Україні, то, звісно, ми поповнюватимемо запаси, звісно, ми нарощуватимемо наші запаси, і саме тому ми маємо купувати (озброєння - ред.) тут, у США", - пояснив спецпредставник президента США.

Нагадаємо, в інтерв’ю Associated Press президент України Володимир Зеленський заявив, шо Україна отримала від США 76 млрд дол. допомоги, а не 177 млрд, як звітують у США.

Топ коментарі
+31
США треба трохи ті кошти, шо Зеля не врахував, по офшорам пошукать. Вальодіним, дЕрьмака, Резнікова, умерова, слуг наріда тощо.
показати весь коментар
06.02.2025 19:41 Відповісти
+27
Зеля может считать только то, что у него в кармане.
Все остальное - выше его разумения
показати весь коментар
06.02.2025 19:44 Відповісти
+25
Аудит не дає спокою Боневтіку! Спить і бачить....
показати весь коментар
06.02.2025 19:42 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 3
США треба трохи ті кошти, шо Зеля не врахував, по офшорам пошукать. Вальодіним, дЕрьмака, Резнікова, умерова, слуг наріда тощо.
показати весь коментар
06.02.2025 19:41 Відповісти
Зеля может считать только то, что у него в кармане.
Все остальное - выше его разумения
показати весь коментар
06.02.2025 19:44 Відповісти
Аудит не дає спокою Боневтіку! Спить і бачить....
показати весь коментар
06.02.2025 19:42 Відповісти
Списали гроші на Україну, щоб поповнювати арсенали армії США. Дивна логіка. От від рижих ще і цента не отримали. Все від залишків Джо.
показати весь коментар
06.02.2025 19:54 Відповісти
Ні, не надали.
Американці відправили в Україну купу озброєння зі старих запасів, яке їм непотрібне - йому ціна нуль, а також взагалі списане озброєння і те яке вимагало ремонту - такому ціна взагалі від'ємна, його вигідніше кудись відправити аніж утилізувати. Зате порахували як "допомогу" ті кошти, які вони виділили для своєї армії для переозброєння, а також кредити.
показати весь коментар
06.02.2025 20:01 Відповісти
США витрачають ці кошти на себе і не потрібно вводити в оману громадян США та громадян України. Поповнення запасів США це не допомога Україні і не потрібно називати це допомогою Україні!
показати весь коментар
06.02.2025 20:33 Відповісти
У американців цікава арифметика. Вони рахують як допомогу Україні навіть ті кошти що вони направляють на виробництво озброєння яке має замістити те озброєння що вже надано Україні і якого Україна ніколи не побачить. Також туди рахуються кошти які пішли на відновлення виробництва озброєння в Америці. Так що ми будемо платити не те що вдвічі, а в тричі більше від отриманого.
показати весь коментар
06.02.2025 19:51 Відповісти
4000 боєголовок забрали - кожна коштувала по 300 млн мінімум. Хай буде 100 млн. Пан келог вміє множити? Царі землі блін, нашою кровю собі обув мити
показати весь коментар
06.02.2025 19:42 Відповісти
Трамп взагалі казав про 300 мільярдів.
На Афганістан пішло чи то трильйон, чи то два. Потім просто все кинули та пішли. А Україні й 76 (ще 100 віртуальних) мільярдів типу забагато...
показати весь коментар
06.02.2025 19:46 Відповісти
О, давайте чесно, приклад навіть інших країн показує, що у випадку допомоги (і військової теж) США давно використовують простий метод - міряючи все мільярдами, вони роздувають вартість наданої техніки. Тобто дають добре так пошарпану техніку, іноді/часто навіть з вадами, а у вартість записують 1,5+ нової з конвеєра. А потім розказують про сотні мільярдів допомоги. Поки це безоплатно, то ніби і гаразд. Але коли якісь трампісти розказують про необхідність оплатити безоплатно надану зброю, то давайте вже рахувати правильно, а не політично красиво.
показати весь коментар
06.02.2025 19:51 Відповісти
так уже і списали, а чим ми тоді воюємо вже 3 рік, лопатами кулеби ? війна це дуже дороге "задоволення"
показати весь коментар
06.02.2025 20:13 Відповісти
якщо уряд США виділив кошти американському ВПК ,для виготовлення озброєнь для України, і надає це озброєння ,а "зезрадники " виділили 325 млр на озброєння для ЗСУ з яких 280млрд кудись "немає їх" .тоді хто допомагає ЗСУ .а хто допомагає рашисту антиукраїнськими диверсіями .не купуючи озброєння для армії???
показати весь коментар
06.02.2025 20:46 Відповісти
Ну так, по факту зєля звинуватив трампа та США в брехні. Скоріш за все це правда, але це не дипломатично. Те саме і трампішка - так не брешуть, коли планують працювати разом і далі.
В общому десь про шось домовились про Україну без України, а це все спектакль по знищенню авторитета України та перетворення її на "всесвітнє зло", а пуйла навпаки - легетимізують та відбілять.
От для чого всі розвинені країни вкладають скільки коштів у власне озброєння, та ядерку.
показати весь коментар
06.02.2025 20:13 Відповісти
ви можете скільки завгодно торти та пироги пекти але допомогою людині що просить їжі рахується тільки те що в руки ви їй дали а не те що понавипікали.
показати весь коментар
06.02.2025 20:52 Відповісти
Так це ж трампісти постійно гальмували допомогу, бо відстежували кожен витрачений долар. Не вважаю зелень безгрішною, але на американській допомозі було по три інспектори на долар від республіканців.
Питання в іншому, якщо трамп вже домовився зливати Україну путіну - то він вигадає безліч приводів, та навіть зфальсифікує докази. Он вже ілона маскова (зіга) почала звинувачувати відомих в США людей, що їм платили за підтримку України.
показати весь коментар
06.02.2025 19:46 Відповісти
Келлог публічно фраснув по брехливій мордяці.
показати весь коментар
06.02.2025 19:54 Відповісти
"звісно, ми поповнюватимемо запаси, звісно, ми нарощуватимемо наші запаси, і саме тому ми маємо купувати (озброєння - ред.) тут, у США"

Тобто він рахує одну й ту саму допомогу двічі
показати весь коментар
06.02.2025 19:56 Відповісти
всі пам'ятають як давали стару зношену зброю , а рахували як нову і потім перераховували . скільки коштують 30 іржавих Абрамсів ?
показати весь коментар
06.02.2025 20:07 Відповісти
Ну і що цей Келлог сказав? Що вони виділили гроші, але по факту гроші залишилися в США.
показати весь коментар
06.02.2025 20:12 Відповісти
Колгоспник Махайло Іляш вирішив порахувати кількість та вартість боєголовок які Кравчук віддав кацапам. А так як пензія у Михайла мала то почесавши дупу він знайшов винних утому що він лох - США.
показати весь коментар
06.02.2025 20:24 Відповісти
Кого бл? Може ще салав'їний памьот слухати, чи так званих хароших апазіціанєрав?
показати весь коментар
06.02.2025 20:25 Відповісти
У ермака с клоуном своя параллельная бухгалтерия в два раза меньше.
показати весь коментар
06.02.2025 20:41 Відповісти

Американська влада виділила Україні понад 174 млрд дол. допомоги, Україна отримала від США військову допомогу на 76 мільярдів доларів.

98 мільярдів доларів з виділених коштів було витрачено на виробництво озброєнь у США, щоб надалі відправити їх в Україну - добра математика

на 76 мільярдів доларів - це купа ржавого озброєння зі старих запасів, яке їм непотрібне ....
показати весь коментар
06.02.2025 20:43 Відповісти
Хто знає, якщо б не майдан ти б може вже був в ролі скота десь в російському хліву.
показати весь коментар
06.02.2025 23:07 Відповісти
Куди идуть гроші? - в Украіні хто при владі вже озолотилися
показати весь коментар
06.02.2025 19:41 Відповісти
тобто тупі американці нам нічого не надали, так ?
прикинь надані запаси потрібно поповнювати, а вони грошей коштують.
показати весь коментар
06.02.2025 20:16 Відповісти
В чому вина наріду? В то му що прожерли і просрали весь той потенціал який дістався нам на початку 90х. Естонія маючи в десятки разів меньше ресурсів, тепер член ЕС та НАТО. Ми могли бути сильними, навіть більше - найсильнішою країною в Європі з тими ресурсами що в нас були. Та все просрали, проїли та вкрали - тому стали слабкими. Звісно що зі слабкими не рахуються.
показати весь коментар
06.02.2025 20:55 Відповісти
Мабуть це єдиний раз, коли я повірив Зелі. Справа в тому що америкоси навіть своїх євреїв порахувати не в змозі, точність їхніх підрахунків від 5.5 до 8 млн. Як вам похибка? Таким математикам не важко впарити навіть втричі більшу суму нібито витрачену з бюджету на допомогу Україні, а по факту більша частина коштів витрачена на оновлення арсеналу США, яке й так необхідно було проводити. Перший крок - в Україну відгрузили просрочені ********** і підмарафечену БУ або й списану техніку на якусь суму (не будемо вникати в правильність оцінки вартості) - зараховуємо цю суму як дійсно отриману. Другий крок - купівля нової техніки і *********** замість списаних, все нове, *********, тому в рази дорожче. Але і цю значно більшу суму американські хитрожопі зараховують, як виділену Україні допомогу, хоч це озброєння отримує армія США. Тобто ту зношену і нову, неважно яку, техніку і **********, які передали Україні, оцінили двічі, точніше сказати - на те озброєння для нас, як найкращих друзів, бариги накинули додаткову вартість в розмірі суми, яку Пентагон витратив на оновлення своїх запасів.
показати весь коментар
06.02.2025 21:32 Відповісти
Гонор і хамство-не прояв сили а навпаки. Немає сили-треба головою працювати. Але у нас і з тим проблема
показати весь коментар
06.02.2025 22:42 Відповісти
і тут зе!гнідє почали відкручувати яєчко.
але ж його попереджали, що саме так і буде.
розсмокчеться, як завжди, заколисували себе в зе!шоблє.
час настав.
мова про золотий парашут, вже не йдеться. то, байден добрєнькій санта пропонував, а трампу насрати на зе!мальчіка в трусіках.
показати весь коментар
06.02.2025 20:03 Відповісти
Ну це ще побачимо наскільки вона безкоштовна - он мова вже йде про ресурси в Україні. А по фактові більша частина грошей залишалась в США та йшла на підтримку країн членів НАТО(вони нам стару совєцьку зброю, Штати їм свою нову) , хоча на папері виділялись Україні.
показати весь коментар
06.02.2025 20:25 Відповісти
Від оцього : "наш прєзідєнт" я зараз бл ригну.
показати весь коментар
06.02.2025 20:27 Відповісти
Знову лідера мордою в лайно макнули
показати весь коментар
06.02.2025 20:39 Відповісти
Как вести политические дела, американцы вроде бы уже научили украинцев в 1994 году с Будапештским меморандумом. Если ты по жизни дурак, то сраный ковбой тебя облапошит в духе героев О'Генри. Сейчас дедок Келлог, которому глубоко насрать на украинцев, попробует опять обуть на голубом глазу. Вопрос только, как сильно Зеленский готов прогнуться.
показати весь коментар
06.02.2025 20:40 Відповісти
Не треба фантазувати, ніхто не каже, що США нам не допомагали, але відновлення виробництва зброї, нарощування своїх власних запасів - це не є допомогою саме Україні.
показати весь коментар
06.02.2025 20:41 Відповісти
Ну что, зебиратели? Бизнес на крови, говорите? 73 процентные, ауууууу...
показати весь коментар
06.02.2025 20:55 Відповісти
О скільки зєрмаківських ботів налетіло на США тявкати. Коли зелена влада впаде багато чого дізнаємось, коли ці щури будуть друг на друга доноси писати.
показати весь коментар
06.02.2025 20:55 Відповісти
так списані касетні снаряди , ракети Атакамс . скільки Ф-16 надала США ? так в не робочому стані знайди на ДДК моторс подивись в якому стані приходять танкові тягачі і Хамери . дядьку я бачу ти досі в країні рожевих поні , повертайся вже в Україну .
показати весь коментар
06.02.2025 20:56 Відповісти
як хочуть так і рахують це їхні гроші, і рахунок вони нам не виставляють.
Раз не хотіли "купувати" нову техніку через програму лендлізу то сидіть тихенько і не сопіть що погані штати ціни завищують, нам від тих циферок ні холодно ні жарко.
показати весь коментар
06.02.2025 21:15 Відповісти
Ви там ******** ще більше чим зелупи. А може й порівну.
показати весь коментар
06.02.2025 21:16 Відповісти
тоді не треба ******* про мільярди ! по Ленд-лізу Байден нічого не давав всі питання до нього . а що хороші ? 30 іржавих Абрамсів за три роки ! 0 Ф-16 ! ми ж не з Люксембургом воюємо . цілуйте далі в дупу цинічних падлюк . якщо б в 2022 дали зброю кацапів викинули з України .
показати весь коментар
06.02.2025 21:23 Відповісти
Це називається корупція.Військові компанії США завищували вартість контрактів і на те ж транспортування вибирали тільки ті компанії,які їм вигідні.Правда там це називається по іншому- лобізм 😁
показати весь коментар
06.02.2025 21:32 Відповісти
Через це я і кажу що не ведіться на мирні плани які вам амери і ***** підсовують. Бо на наступний день що ***** що Трампон розведуть плечами і скажуть нічого не знаєм нагинайтесь раком
показати весь коментар
06.02.2025 21:53 Відповісти
А чому кацапи змогли утримати, там теж були голодні 90ті. - бо США допомогли. А Україну спочатку поставили на коліна, а потім зробили пропозицію, від якої важко відмовитись. А тепер взагалі намагаються зробити вигляд, ніби не при справах.
показати весь коментар
06.02.2025 22:45 Відповісти
Боже як ви вже заїпали всіх своїми майданами, які не дали нічого від слова Зовсім. Вставали на боротьбу? Та українці можут встати тільки в велику купа лайна і нікуди більше
показати весь коментар
06.02.2025 22:48 Відповісти
Наш президент просто ляпнул, не подумавши и тем самым дал почву для всяких инсинуаций.

Американцы называют сумму общей помощи, а Зеленский назвал сумму в деньгах, которую дали Украине для её внутренних и внешних платежей, вот и весь ответ.
показати весь коментар
06.02.2025 19:57 Відповісти
Тільки на руки українській владі не давайте,а то вони дивним чудом самоліквідуються.Вони були і їх нема.Дива!
показати весь коментар
06.02.2025 20:08 Відповісти
І рєптілоіди с косамі стаят...©
показати весь коментар
06.02.2025 20:17 Відповісти
Зеля свідок? Яка радість!
показати весь коментар
06.02.2025 21:21 Відповісти
вони ******* бо мають на те право, без їхніх "списаних" петріотів та тисяч одиниць іншої техніки нас як країни вже не існувало б.
якщо щось не подобається то поверни все взад, та воюй лопатами кулеби і браковкою укроборонпрому, раз такий гордий.
показати весь коментар
06.02.2025 21:28 Відповісти
Давно в минфине США работаете?
показати весь коментар
06.02.2025 21:37 Відповісти
У роті мого сина у 47 бригаді з 10 Бредлі лише 2 були без зауважень. Для ремонту інших були змушені розібрати один. Ніяких запчастин не надали.
показати весь коментар
06.02.2025 21:45 Відповісти
Це як заправник заправив вам машину на 1/3 і дав вам копняка, розказуючи вам що остальне це на нужди заправки.
показати весь коментар
06.02.2025 21:46 Відповісти
Тобто офіційний сайт Конгреса з прийнятим законом - це "спотворені факти"...

Хм...
Цікаво, чиї інші "факти читаеш"
показати весь коментар
06.02.2025 21:58 Відповісти
синку , Хамерів з Афганістану надійшло нуль вони всі лишились там . нуль Ф-16 наданих США ! про що ти ? не знаєш чому до 2022 не могли придбати зброю ? так я тобі розповім таємницю було ембарго на постачання зброї Україні . не могли придбати набої до снайперських гвинтівок . ти не підготувався сідай двійка .
показати весь коментар
06.02.2025 22:18 Відповісти
та ясень хрін що всі винні і американці що не дали тисячу абрасмів і поляки що надали під 400 танків, всі навкруги винні, тільки не ми. Так би ухх як вдарили по кацапах, ухх вже б лінія фронту біля столиці мордору проходила.
А прикинь що було б якби ті за кого твої батьки голосували не продали в африку та азію десятки тисяч одиниць озброєння списуючи його як надлишкове.
Але то таке, напевно вони це робили під тиском клятих янкі.
показати весь коментар
06.02.2025 22:24 Відповісти
Маячня для тих, хто не цікавиться і не в гуглі, а в носі колупається. Вони не заморочуються з логікою - виділяють на допомогу Україні наприклад 50 лярдів і в законі розписано передати на 10 лярдів озброєння, 5 лярдів витратити на обслуговування перед відправкою, 5 лярдів на логістику, а 30 лярдів на поповнення запасів Пентагону замість відправленого - всьо, закон про надання Україні 50 млдр допомоги виконаний, значить витратили 50 лярдів.
показати весь коментар
06.02.2025 22:51 Відповісти
Ось https://www.gao.gov/assets/gao-24-106934.pdf звіт мінборони та описана методика амортизації

provided under PDA to Ukraine in fiscal years 2022 and 2023 by about $2.6 billion and $3.6 billion ($6.2 billion total), respectively.

The $2 billion above and this $119 million are in addition to the $6.2 billion misvaluation originally identified in 2023 for defense articles provided under PDA to Ukraine for fiscal years 2022 and
2023.

6.2млрд визнала виконавча влада, про додаткові 2млрд та 119млн - "замовчують"
показати весь коментар
06.02.2025 22:56 Відповісти
По факту Штаты передали Украине одного вооружения на 96 миллиардов . И еще 35 на социальные нужды, вот что б здешним зрадофилам платили их инвалидные пенсии. А то, что осталось в США пошло на производство боеприпасов, обучение и транспорт. Так что нехер уподобляться кацапью, которое "победило бы Германию и без помощи союзников"
показати весь коментар
07.02.2025 00:07 Відповісти
номер 2. Номер 1 це протигаз
показати весь коментар
07.02.2025 11:13 Відповісти
Рівень гопніка з підворотні.
Насправді 118
показати весь коментар
06.02.2025 19:42 Відповісти
вестерни просто вкрали гроші списавши на війну, так робили в Іраку, так робили в Афганістані. А потім вбивають свідків. Кровожерливі мразоти.
показати весь коментар
06.02.2025 19:44 Відповісти
Оце видно, що яструб, але до українських зелених мишей, а з російськими орлами вступить в поєдинок слабо?
показати весь коментар
06.02.2025 19:44 Відповісти
Я не знаю як там що рахують в США, та може навчится вже криворізький дипломат не лякати поперед батька в пекло? Щоб крутішим виглядати
показати весь коментар
06.02.2025 20:02 Відповісти
Поки-що Трамп - це найвеличніший і найпрекрасніший популіст і самодур усіх часів, з тих президентів, які керували Сполученими штатами Америки...😂
показати весь коментар
06.02.2025 20:12 Відповісти
надана нам зброя безкоштовна ? тільки тому що передана нам безкоштовно ?
ну що ж логічно, не спорю.
показати весь коментар
06.02.2025 20:17 Відповісти
зброя стара іноді списана , а порахована як нова та по новим цінам .
показати весь коментар
06.02.2025 20:22 Відповісти
По факту америкоси поставили лінію пл к-ву БК і нам його шлють. По факту в результаті ми ще живі
показати весь коментар
06.02.2025 20:42 Відповісти
прокоментуй тоді трампа "сильні країни роблять, що хочуть, а слабкі - те, що їм накажуть". Де тут вина українського народу? крім того, що проїбали власну Ядерку під гарантії того ж сша.
показати весь коментар
06.02.2025 20:44 Відповісти
Якщо розумний то прокоментуеш, якщо ні - то...

Ось https://www.congress.gov/bill/118th-congress/house-bill/815/text останній закон про допомогу в пресі на 61млрд

PDA 7.8млрд Україні зі складу
відновлення складу 19.850млрд включающи Ізраїль та Тайвань

Скільки по PDA отримає Україна 7.8, чи 19.8, чи суммарно 7.8+19.8 ?
показати весь коментар
06.02.2025 20:55 Відповісти
не маю бажання ніяк коментувати спотворені факти від конченого магіста, гуляй лісом.
показати весь коментар
06.02.2025 20:57 Відповісти
те саме у всіх бувших республіках срср. бо після його розпаду гб-шні щури при владі і ніде не ділись. так влада була недолугою, але українці завжди вставали на боротьбу, перший та другий майдан. Тепер подивимось на кгб-шних щурів в ЄС, пані меркель та інші заблокувала вступ України до ЄС та НАТО в 2008р.
показати весь коментар
06.02.2025 21:01 Відповісти
я ж не писав про якість , питання в ціні . не може коштувати Хамер 1999 року як 2024 року ! хоча до Абрамсів купа питань просто мотлох .
показати весь коментар
06.02.2025 21:10 Відповісти
ще можеш "списні" хаймарси з десятками тисяч ракет до них повернути, бо бачте кляті амери їх як нові порахували коли із запасів передавали.
показати весь коментар
06.02.2025 21:30 Відповісти
Не двічі, значно більше. Як приклад: вартість пострілу 20 річної давнини вироблення плюс вартість такого ж пострілу при виробництві зараз.
показати весь коментар
06.02.2025 21:39 Відповісти
Обидва сказали, те що не відповідає фактам

Офіційна https://media.defense.gov/2025/Jan/09/2003626080/-1/-1/1/UKRAINE-FACT-SHEET-JAN-9-2025.PDF допомога
January 8, 2025 The United States has committed more than $66.5 billion in security assistance to Ukraine since the beginning of the Biden Administration, including approximately $65.9 billion since the beginning of Russia's unprovoked and brutal invasion on February 24, 2022.

66.5млрд включає PDA, та обіцяну та не виготовлену зброю по USAI

https://media.defense.gov/2025/Jan/08/2003626039/-1/-1/0/UKRAINE-INFOGRAPHIC-19DEC2024.PDF Прес реліз станом на 19 грудня 2024
USAI 32.7млрд
PDA відновлення складів 45.8млрд

PDA дозволені по роках
2022 - 11млрд
2023 - 14.5млрд
2024 - 7.8млрд
Сумарно 33.3млрд

33.3 PDA + 32.7 USAI = 66млрд, що збігається з $66.5 billion
Це якщо рахувати все що дозволили, а по факту
по PDA: 1.7млрд згоріло 2022, 1 млрд не додали 2024, 4.8млрд переоцінка 2022-2023
по USAI: не все виготивили, та не на всю суму заключили навіть контракти

https://crsreports.congress.gov/product/pdf/IF/IF12040 Звіт за 2022-2023

Деякі державні сайти вже не працюють, або звіти зникли..

Ще грошима надали 43 млрд в бюджет

Загалом обіцяна зброя+гроші:
- 66.5млрд + 43млрд = 110млрд
показати весь коментар
06.02.2025 21:42 Відповісти
ракети середньо дальності ті що були передані кацапам як плату за газ, чи якісь інші?
порізано було всього декілька бортів, всі інші або згнили або були вкрадені кацапами(пілоти їх самовільно на кацапстан переганяли) або передані параші як сплата за газ.
Дякуй собі та батькам, за те що вибрав таку владу, яка нічого крім копійчаного газу тобі не дала.
показати весь коментар
06.02.2025 21:48 Відповісти
а ракети хто до петріотів надає, ти їх у гаражі клепаєш ?.
дай цифру порізаних поганими штатами стратегів?
добре що ще яз не згадав яку кляті сша силою забрали у процвітаючої могутньої країни...
бісять мене такі лицеміри, яким допомагають всім світом відбиватись від ворога а їм все не так.
так ось у собі потрібно винних шукати у першу чергу, як хтось гарно сказав "маємо те що маємо".
показати весь коментар
06.02.2025 21:54 Відповісти
Де гроші, Зе?
показати весь коментар
06.02.2025 22:01 Відповісти
ти спочатку почитай розберись в темі, потім будеш накидати лайно на вентилятор . я тобі ще раз повторю якщо б американці надали потрібну кількість зброї без обмежень на використання в 2022 році . то кацапів викинули з України (до кордонів 22 точно). і головне полонина воїнів лишились живими . якщо ти іншої думки тобі за рузьким кораблем ! мій покійний батько прихильник Ляшка голосував тільки за нього . Ляшко на фронті які питання ? я голосував за Свободу .
показати весь коментар
06.02.2025 22:02 Відповісти
так само як мене бісять вилизувачи американських дуп ! ще нагадаю тобі як була можливість знищити Герасімова але гуманні янки заборонили .
показати весь коментар
06.02.2025 22:05 Відповісти
Цей не поясне

Но приклад такий
- ти приїхав на автозаправку та отримав безкоштовно 100літрів бензину по ціні 40грн
- бензовоз заправив заправку на 100літрів по ціні 60грн

Бензозаправка каже, ми допомогли водію на 100*40 + 100*60 = 10 000грн
По факту допомогли на 4000грн
А новий бензин, можуть передати наприклад іншому водію (Ізраїлю)
показати весь коментар
06.02.2025 22:07 Відповісти
цей снаряд якому 20 років нічим, повторюю нічим, не відрізняється від того що тільки но зійшов з конвеєру, бо зберігається відповідно.
а тепер питання до тебе, ти зможеш зараз купити снаряди по ціні яка була 20 років тому щоб заповнити свої запаси, що ні, а чому...
показати весь коментар
06.02.2025 22:11 Відповісти
По факту вони ж і забрали в нас зброю, але це вже інша історія...
показати весь коментар
06.02.2025 22:13 Відповісти
це не я готувався до шашликів , а піськограй ! я платив податки , платив військовий збір , а його витрачали на асфальт .
показати весь коментар
06.02.2025 22:22 Відповісти
Ні. Ти винен. І я винен. Ми обрали собі верховнокомандувача та президента і шапіто в ВРУ. І їх діях судять про увесь нарід
показати весь коментар
06.02.2025 22:29 Відповісти
Все як завжди
всі "розумні" на словах, а прокоментувати оригінал закона не можуть

говорячи що це не закон, а "спотворені факти"
показати весь коментар
06.02.2025 22:52 Відповісти
Виріб #1
показати весь коментар
06.02.2025 22:57 Відповісти
я не хамлю ! називаю речі своїми іменами . так наприклад Хаймарси дуже допомогли в 22 але їх дуже мало .
показати весь коментар
06.02.2025 23:01 Відповісти
"16 груд. 2022 р. - Литва купує у Сполучених Штатів 8 пускових установок високомобільних".А ми що до 22 р купували? Може щось своє виготовляли? То які питання до америкосів?
показати весь коментар
06.02.2025 23:14 Відповісти
Це "провокатор"

на офіційно опублікований закон на сайті Конгресу
відповідає так

"Ось https://www.congress.gov/bill/118th-congress/house-bill/815/text останній закон про допомогу в пресі на 61млрд

Bogdan 36c175a4

не маю бажання ніяк коментувати спотворені факти"
показати весь коментар
06.02.2025 23:22 Відповісти
моєї вини немає зовсім . я попереджав в 2019 не голосуйте за піськограя буде біда ! коли кажуть не наступайте на граблі , а люди сміються і наступають то це проблема тих хто не чує .
показати весь коментар
06.02.2025 23:27 Відповісти
схема така нам дають стару зброю з запасів США, але записують по грошам як вартість нової, щоб профінансувати своє власне виробництво і поповнити склади зберігання новими зразками.
показати весь коментар
06.02.2025 23:32 Відповісти
саме так, як ті ракети для атакамс які не випускають з 2003року, бо є вже нові типи озброєння.
показати весь коментар
06.02.2025 23:36 Відповісти
"Того же сша" обещали соблюдать целостность и неприкосновенность украинских границ. они свое обещание в чем-то нарушили? А ядерку ******** под гарантии брацкой расии вообще-то. Которая божилась если шо, то от пиндосав защитит. Поэтому с ней практически до 14года в десны жахались, совместные учения и парады проводили, ездили сотнями тысяч вкалывать на ваньку в подмосковье. Дорогие вкраинчики чомусь думают, что никто этого не знает и не помнит, ага.
показати весь коментар
07.02.2025 00:27 Відповісти
Стару зброю треба ще утилізувати, а це варто коштів також. Так що все списувати на корупцію в Україні не треба. В Україні одна калькуляція, а у Сполучених Штатів інша. Требо якось обговорювати такі розбіжності у грошах, щоб не було непорозумінь!
показати весь коментар
07.02.2025 01:23 Відповісти
Ти їм не поясниш =) чуваки ніколи в житті не повірять, що нашим корупціонерам ще років 200 вчитись у американців як пиляти грошики.
показати весь коментар
07.02.2025 04:16 Відповісти
Сторінка 1 з 3