10296 відвідувачів онлайн
12 828 360

Чоловік в ТЦК Чернівців помер через гостре порушення серцевої динаміки. Тілесних ушкоджень не виявлено, - судмедексперт Бачинський

Смерть в ТЦК

Військовозобов'язаний, який 7 лютого 2025 року помер на території ТЦК у Чернівцях, мав ішемічну хворобу серця та гостру серцеву недостатність. Смерть наступила внаслідок гострого порушення серцевої динаміки.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це повідомив у коментарі місцевому виданню molbuk.ua керівник державної спеціалізованої установи Чернівецького обласного бюро судовомедичної експертизи МОЗ України Віктор Бачинський.

За словами Бачинського, у померлого було ожиріння третього ступеня.

"Під час проведення розтину експерти встановили, що у даної особи була ішемічна хвороба серця та гостра серцева недостатність. Смерть наступила внаслідок гострого порушення серцевої динаміки", - повідомив керівник бюро судовомедичної експертизи.

Також Бачинський додав, що на тілі померлого не були виявлені тілесні ушкодження.

"Жодних синців, або ударів не було виявлено", - запевнив він.

Раніше повідомлялося, що 32-річний чоловік помер у Чернівецькому обласному ТЦК та СП.

Топ коментарі
+50
іншими словами при таких хворобах його намагалися мобілізувати як здорового…, чомусь я не здивована, що він помер, це було тільки питання часу…
показати весь коментар
08.02.2025 12:41 Відповісти
+48
Короче, был пригодным до того момента, пока не умер.
показати весь коментар
08.02.2025 12:43 Відповісти
+47
Дайте вгадаю, на ВЛК написали що він здоровий як бик? А все діло в тому що хворі на серце не можуть бистро бігати а значить для ТЦК це легка здобич. Хоча б одного лікаря посадили за навмисно не правильний діагноз?
показати весь коментар
08.02.2025 12:44 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 3 з 4
пекалов та кошовий не ухилянти,це називається "ніякого кумовства".В ізраілі воюють навіть діти міністрів та депутатів,не кажучи про дрібніших чиновників.А у нас є привілейована каста недоторканих,а всіх решта на фронт.Як ви думаєте чи обкрадали б ВСУ чиновники,депутати,міністри,якби їхні діти або інші близькі родичі були на нулі?Впевнений що забезпечення військових і такому випадку було б ,м'яко кажучи,значно кращим,але це війна для бідних.
показати весь коментар
08.02.2025 21:13 Відповісти
Короче, был пригодным до того момента, пока не умер.
показати весь коментар
08.02.2025 12:43 Відповісти
В давні часи(коли в нас ще відбувались вибори), на виборчих дільницях теж час від часу помирали люди. І у школах теж трапляються трагічні випадки, коли дитина на "рівному" місці помирає. Люди створіння смертні
показати весь коментар
08.02.2025 13:13 Відповісти
І куку в коментах немає. Співпадіння?
показати весь коментар
08.02.2025 13:21 Відповісти
Людину??? В тебе мабуть є руки і ноги, і навіть голова щоб їсти, але хіба це робить кацапобота людиною ?
показати весь коментар
08.02.2025 16:18 Відповісти
Люди перелякані від того ІПСО, що без перешкод заливає в Україну ворог. Подивіться скільки сгенерованих картинок ШтучногоІнтелекту де військові без рук та ніг. Скільки жахів по телебаченню зеленського крутять про розстріли та полон. При цьому про жоден подвиг українського солдата не розповідають, а їх БЕЗЛІЧ!
Тому на цьому тлі всі перелякані до всирачки.
показати весь коментар
08.02.2025 12:53 Відповісти
другої стратегії на війні не може бути. те, що нам зараз впарюють це поразка. тому одні драпають з тцк, інші драпають з ЛБЗ. а Україна безперервно втрача території.
показати весь коментар
08.02.2025 13:22 Відповісти
для бурі в пустелі потрібно 100 кратна перевага над ворогом, і сотню союзників з усього світу.
а в нас стратегія "не попасти в котел" втратить чергове місто і вихвалятись цим.
показати весь коментар
08.02.2025 13:54 Відповісти
ти свідомо викривлюєш головну думку. мабуть ухилянт, син ухилєса?
На війні завжди втрачають солдат обидві сторони, та судять потім програвшу сторону.
Головна думка в тому, що неможна деморалізувати суспільство настільки, щоб помирали від страху в ТЦК. В нас 99% інфопотоку призваний вселити страх в населення, а не підтримати та підбадьорити в складний час. Страх та зневіра в підсумку приведуть до поразки.
А тримати фортецю це значно краще, чим штурмувати її, якщо то дійсно фортеця, а не купа лайна від зе-лідора.
показати весь коментар
08.02.2025 16:38 Відповісти
Коля - ****** лижи в дЕрмака - нам мізки любити НЕ ТРЕБА!!!
показати весь коментар
08.02.2025 17:44 Відповісти
Зе боти +ФСБ боти - ЦЕ І Є машина дезінформації і розколу Українського спротиву.
показати весь коментар
08.02.2025 17:58 Відповісти
Цікаво! А чому він не помер до ТЦК або після ТЦК у свої 32 роки?
показати весь коментар
08.02.2025 12:46 Відповісти
Не мели дурниці! Всі тилові посади зайняті! Потрібна піхота на нулі!
показати весь коментар
08.02.2025 12:50 Відповісти
В нашій державі чоловіки це всього лише ресурс! Одним більше, одним менше, це немає значення!
показати весь коментар
08.02.2025 13:01 Відповісти
Тоталітаризмом вважається політичне панування, яке вимагає необмеженого керування підлеглими і їхнє повне підкорення поставленим згори політичним цілям. Примусова уніфікація і невпинна жорстокість тоталітарної влади зазвичай обґрунтовується внутрішніми або зовнішніми загрозами існуванню держави.

Тоталітаризм зазвичай передбачає наявність фігури вождя (фюрера, каудильйо, дуче тощо), диктатуру і терор, регулярну мобілізацію населення в масові організації, ізоляцію або вбивство фактично або потенційно незгодних.

Тоталітарний політичний режим є протилежністю демократичної правової держави.

У політології поняття «тоталітаризму» найперше було використано для характеристики фашистського режиму Муссоліні в Королівстві Італія, але згодом воно поширилось на позначення нацистського режиму Третього Рейху та радянського сталінізму.

З української вікіпедіі.
Тому, псевдо патріоти, ідіть *****.
показати весь коментар
08.02.2025 22:45 Відповісти
"Від чого твоя перша теща померла?
- грибочків поїла...
А друга від чого померла?
- грибочків поїла....
А третя?
- теж через грибочки...
- які грибочки? Її ховали - голова забінтована була!!
.........................
- ну... не хотіла грибочків їсти..."
показати весь коментар
08.02.2025 14:22 Відповісти
Для загальної ситуації з ТЦК це вже немає значення - скринька Пандори відкрилася. Кацапи вже розтиражували цю екстраординарну подію по всіх телегрампомийках і ютуб-гнійниках, які виросли, наче гриби після дощу саме під тему мобілізації. Коли прямо у ТЦК, та ще й при проходженні ВЛК у діючих професійних!!!??? лікарів помирає молода!!! людинч, яка до потрапляння сюди спокійно жила нормальним життям, то це не нормально, так бути не повинно. Методи доставлення цих військовозобов'язаних, які суперечать діючому законодавству, не повинні застосовуватись. Мобілізація повинна проходити за установленими процедурами. Саме ці незаконні методи і пр вели до цієї напруженої ситуації, яку окрім того ще й розганяють вороги.
показати весь коментар
08.02.2025 12:49 Відповісти
Якщо все залишити, як є, то вірити не будуть зовсім.
показати весь коментар
08.02.2025 12:50 Відповісти
Підривати ТЦК і вбивати його працівників - це не лише злочин, це і дурість, яку ніколи не вчинить нормальна людина.
показати весь коментар
08.02.2025 12:53 Відповісти
Не повірите, але так, хотівши діяти в межах закону.
показати весь коментар
08.02.2025 17:23 Відповісти
Ні. То шлях у нікуди. Є алгоритм, ррописаний у законі: повістка - неявка - штраф/розшук - поліція-суд. Це так важко усвідомити?
показати весь коментар
08.02.2025 18:21 Відповісти
От тоді власне і є природна смерть і винних нема. Хоча у випадку х Чернівцями більшість запитань все-таки до "професіоналів" з ВЛК, які мали б мати досвід і за візуальною оцінкою запобігти цьому.
показати весь коментар
08.02.2025 18:25 Відповісти
мне другое интересно ,согласно решению решению суда он погиб как воин ?
показати весь коментар
08.02.2025 13:22 Відповісти
откуда такая информация? Где написано что он не прошел ВВК? А если прошел то он считается мобилизованным и значит умер как воин
показати весь коментар
08.02.2025 18:38 Відповісти
а ти какой оношений иметь к українська мова ? Ти тiльки пicать а читать не розумеешь))))) Військовозобов'язаний, який 7 лютого 2025 року помер на території ТЦК Джерело: https://censor.net/ua/n3534688
показати весь коментар
08.02.2025 20:45 Відповісти
Якщо хтось помре в тролейбусі, про це також будуть писати всі ЗМІ?
показати весь коментар
08.02.2025 13:06 Відповісти
Так це ж стан, небезпечний для життя. А для смерті - придатний!
показати весь коментар
08.02.2025 12:50 Відповісти
Зверніть увагу, тільки новина про ТЦК, одразу купа фсбешних ботів. В новинах ,,Окупант Нагайка, причетний до загибелі 59 цивільних у селі Гроза, "задвохсотився" через місяць після підриву", жодного фсбешного бота. Кацапчики чого ігноруєте такі новини?
показати весь коментар
08.02.2025 14:10 Відповісти
Валерій Кваша А що ви пропонуєте робити з фсбешними ботами? В новинах про те як наші пішли в наступ в Курську, їх нема.
показати весь коментар
08.02.2025 14:14 Відповісти
vitaliymkua Кацапчик, знову блатна російська ,,феня" ?
показати весь коментар
08.02.2025 14:18 Відповісти
vitaliymkua Що ти знову мусолиш наших тцкашників, ми з ними самі розберемся. Хай тебе хвилюють кадирівські заградотряди.
показати весь коментар
08.02.2025 14:21 Відповісти
vitaliymkua Чому ти нічого не пишеш про смерть кацапського капітана Константина Нагайко, причетного до вбивства в селі Гроза? Новина зовсім свіжа, а тебе там нема.
показати весь коментар
08.02.2025 14:26 Відповісти
vitaliymkua Повторюю, заходиш на новини, де наші хлопці шматують кацапів FPV і там пишеш комент.
показати весь коментар
08.02.2025 14:41 Відповісти
Юра Малко Ви помиляєтесь. Це пишуть не ухилянти, це звичайні фсбешні боти. Ухилянти занадто сцикліві, щоб палити свій IP.
показати весь коментар
08.02.2025 14:45 Відповісти
Валерій Кваша То чого ви переймаєтесь за фсбешних ботів? У них завдання дискредитація ТЦК. Для ФСБ зараз, ТЦК як червона ганчірка. Тількі новина про ТЦК і одразу налітають.
показати весь коментар
08.02.2025 14:50 Відповісти
Зэлэный_Змий А ви були свідком таких звірств ТЦК?
показати весь коментар
08.02.2025 15:16 Відповісти
tanix pristavka Нажаль поки програє фсбешній машині
показати весь коментар
08.02.2025 15:33 Відповісти
Fjall_Raven Навіщо ти цитуєш Оруелла? Це ж алегорія на революцію 1917 року та наступні події в росії. Хоч вікіпєдію відкрий перед тим як щось карлякати.
показати весь коментар
08.02.2025 15:39 Відповісти
Павло Павло #600940 Може цих жертв поєднує те, що вони відмовлялись показати Резерв+ ? Показав і нікуди тебе пхати не будуть. Перевірено.
показати весь коментар
08.02.2025 15:47 Відповісти
Fjall_Raven Можеш робити свої дурні припущення, але цей твір про кацапів.
показати весь коментар
08.02.2025 16:26 Відповісти
Fjall_Raven Кацапе, мене не відловлять, в мене є чарівний Резерв+. Діє на ТЦК як ладан на чорта, показую і одразу розбігаються.
показати весь коментар
08.02.2025 16:42 Відповісти
Fjall_Raven Добре. А ти поки тренуйся ,,Ахмад..." , ну далі ти знаєш
показати весь коментар
08.02.2025 17:00 Відповісти
Nestor Nen Це точно, пишуть про ,,звірства ТЦК". Про звірства Бучі вже забули.
показати весь коментар
08.02.2025 18:28 Відповісти
Юра Малко. Коли в новині нема слова ,,ТЦК", то і боти фсбешн відсутні. Приємно читати коменти
показати весь коментар
08.02.2025 18:51 Відповісти
Lulu **** Я знаю лайфхак проти ,, Мордовороти з повязками ТЦК", біжать від нього як чорт від ладана. Коли вас беруть в коло п'ять мордоворотів, витягаете смартфон і прямо в пику їм тикайте Резерв+. Дуже добре працює
показати весь коментар
08.02.2025 19:02 Відповісти
andrij Javorskyj 36319e28 Це для паритету з фсбешними ботами.
показати весь коментар
08.02.2025 19:55 Відповісти
andrij Javorskyj 36319e28 Я тут проти кацапів пишу. Вам це не подобається?
показати весь коментар
08.02.2025 20:27 Відповісти
andrij Javorskyj 36319e28 З приводу ухилянтів Пекало і Кошового не зрозумів. З них треба приклад брати? Чи в ТЦК ні ногою, поки не побачим цих персонажів в окопі? Поясніть.
показати весь коментар
08.02.2025 20:38 Відповісти
andrij Javorskyj 36319e28 Стосовно ТЦК. Вони повинні сидіти в кабінетах і виписувати повістки, а не бігати по вулицях. Коли кацапи візьмуть в облогу Дніпро, можливо хтось прийде за викликом по повістці, бо квартиру не захоче залишати кацапам.
показати весь коментар
08.02.2025 20:47 Відповісти
andrij Javorskyj 36319e28 Тобто функції ТЦК передати поліції? Таким чином можна вирішити проблему? Я вас правильно зрозумів?
показати весь коментар
08.02.2025 21:04 Відповісти
andrij Javorskyj 36319e28 З приводу дітей міністрів і депутатів, поясніть. Поки ці діти не будуть в окопах то в ТЦК ні ногою?
показати весь коментар
08.02.2025 21:09 Відповісти
andrij Javorskyj 36319e28. З приводу дітей міністрів і депутатів, поясніть. Поки ці діти не будуть в окопах то в ТЦК ні ногою? Ці діти зараз не на фронті. Дайте відповідь. В ТЦК не з'являтися? Чекати поки вони не опиняться в окопах? Навіщо просто констатуєте відомі речі і не даєте прямої відповіді?
показати весь коментар
08.02.2025 21:23 Відповісти
Пошел в ТЦК и умер.
показати весь коментар
08.02.2025 13:04 Відповісти
Все так. Но кого волнует справедливость, если надо отмазать своих.
показати весь коментар
08.02.2025 13:06 Відповісти
Раньше все были эпилептиками, а сейчас жирными ублюдками.
показати весь коментар
08.02.2025 13:22 Відповісти
У нас никто не виноват за миллиардные кражи с бюджета и сдачу всего юга - в результате этих действий умирало и умирает сотни и тысячи людей. ТЦК в этом плане мелочь.
показати весь коментар
08.02.2025 13:25 Відповісти
Я про украинских чиновников. ТЦК это малая несправедливость в стране, где творится ежедневно несправедливость побольше. Но ТЦК просто показательно, так как легко проследить - причина и следствие.
показати весь коментар
08.02.2025 13:30 Відповісти
Пару месяцев назад, когда всем ставили диагноз эпилепсия.
показати весь коментар
08.02.2025 13:35 Відповісти
Ничего нормального здесь нет. Это преступления.
показати весь коментар
08.02.2025 13:45 Відповісти
Убийства людей, коррупция и работа на Россию не спасает от России, а совсем наоборот.
показати весь коментар
08.02.2025 14:01 Відповісти
Впрочем ты скорее просто тролль. Который хочет привязать "быть против России"=вор и садист.
показати весь коментар
08.02.2025 14:04 Відповісти
Ты имеешь ввиду если закрывать глаза на плохое, то оно исчезнет?
показати весь коментар
08.02.2025 15:06 Відповісти
Собственно твое мышление это как мышление зелибоб в 19 году, которые верили в хорошую Россию, а что во всем виноват плохой Порошенко. Только чуть поменялись названия - теперь страшная Россия, а хорошая власть. Но та же наивная дурость.
показати весь коментар
08.02.2025 15:08 Відповісти
Ты буквально говоришь что воровство и садизм это хорошо и помогает Украине, а то хуже будет. Я вообще имею идею, что Россия сознательно создает часть наших историй с ТЦК и коррупцией, чтобы дискредитировать Украину. Но потом туда приходят дурачки и открыто это защищают, типа, тебя. Хотя ты скорее просто бот.
показати весь коментар
08.02.2025 15:11 Відповісти
Если ты прямо сейчас не совершишь самоубийство, то человечество погибнет. Вперед.
показати весь коментар
08.02.2025 15:13 Відповісти
Мышление то же самое. Есть добро и есть зло, которое абсолютно. Если выбрать сторону добра, то все будет хорошо. Правда же в том, что не будет.
показати весь коментар
08.02.2025 15:15 Відповісти
Это мышление маленьких детей, которые вытесняют психические травмы потому что страшно. И также мышление жертв насилия, которые идут к своим насильникам снова. Ничего хорошего с такого мышления быть не может.
показати весь коментар
08.02.2025 15:17 Відповісти
Ты тут в теме защищаешь кучку деганов, которых просто нужно посадить в тюрьму и забыть об этом. Вместо этого это подрывает доверие к армии и скоро выльется в международный скандал, так как это все равно выползет и об этом начнут говорить все.
показати весь коментар
08.02.2025 15:23 Відповісти
Выход усилить фронт давно дали - нужно отправить туда силовиков и военных пенсионеров. Проблема в том, что это свои. Также нужно почистить армию от мертвых душ. Все это реальная помощь. А не нытье, что на фронте не хватает людей.
показати весь коментар
08.02.2025 15:25 Відповісти
Есть еще предмет мотивации. Мотивация может быть деньгами, можно там рекламой. Плюс нужно чтобы часть реальных чиновников пошла на фронт и олигархов. И прочее. Методов поднять самооценку и вообще улучшить положение куча. Это же все прекрасно видят.
показати весь коментар
08.02.2025 15:27 Відповісти
Как Северная Корея.
показати весь коментар
08.02.2025 15:34 Відповісти
Реальность которая в Украине. Мы не можем нихера сделать три года, только можем красть бабло и делать вид что этого нет. Но нельзя нас критиковать, так как Россия будет хуже.

Отлично устроились.
показати весь коментар
08.02.2025 15:37 Відповісти
Дело не в самоубийстве. Я сначала нахотел написать - дать себя трахнуть собаке, но подумал что некоректно. Смысл в том, что ты комментируешь какие-то неприемлимые и аморальные дела и оправдываешь это то что это ради высшей цели. Вот готов ради спасения человечества сожрать киллограмv говна?
показати весь коментар
08.02.2025 18:54 Відповісти
Безмозглый бот. Все - больше ничего не буду писать.
показати весь коментар
08.02.2025 18:55 Відповісти
Жил себе человек,жил,а в тцк взял и помер,наверное там усиленный паек,для 3 степени ожирения оказался слишком калорийным.
показати весь коментар
08.02.2025 12:49 Відповісти
Який вже день стоїть вой ботів з боліт через те,що якийсь чоловік помер від серцевого нападу в ТЦК, про десятки, а може і більше, тих хто загинув на фронті за ці дні , стурбовані громадяни чомусь навіть не думають згадувати, бо їх це не стосується
показати весь коментар
08.02.2025 18:22 Відповісти
до чого твій вкид лайна на вентилятор? як він допоможе захисту країни?
показати весь коментар
08.02.2025 17:39 Відповісти
ІІІ ступінь ожиріння непомітна для членів ВЛК, звісно медична комісія не може здогадатись що в цій ситуації є купа супутніх хвороб! Та й взагалі, може він симулював оте ожиріння, як вчора писав Andrew Moon . Тож кваліфіковані медики посміхались, думаючи що людина симулює надуваючи пузо та щоки та хапаючись за серце
показати весь коментар
08.02.2025 17:45 Відповісти
А хто довів до порушення цієї динаміки?Мордовороти з повязками ТЦК-СС???
показати весь коментар
08.02.2025 18:54 Відповісти
32 роки?
Та ну. Щось мало спричинити інфаркт
показати весь коментар
08.02.2025 14:16 Відповісти
Найскоріше , що так все і було …, тому дивно що блогери так це питання високо підняли коли в транспорті чи на вокзалах такі випадки досить часті..Кожний громадянин повинен захищати свою Батьківщину для себе для своїх дітей коли не бажае щоб ця Батьківщина змінилася включаючи з громадянством .. Захищати і строїти … Всі нації і країни які е це робили , боролися за свою незалежність і поклали мільйони своіх .Щоб мати те що мають.. Не всім народам правда е така можливість вони просто зникають або розтворюються , стають росіянами ті що в Росії ,. чи т.д
показати весь коментар
08.02.2025 13:09 Відповісти
Людина сама довела себе до смерті , бо в неї був шанс по перше проявити ініціативу по друге себе не накручувати , по третье виконати закон де пишеться що кожний громадянин мае захищати країну якої Е громадянин…
показати весь коментар
08.02.2025 13:12 Відповісти
О , про тебе напишуть? Хто ? Росіяни …)?
показати весь коментар
08.02.2025 13:18 Відповісти
і що , )дд…розвивай свою думку дальше… як від смерті втекти … і чи далеко втечеш з такими наративами і як вона прийде ,.. і чи твої дії вплинуть на смерть твоїх рідних на життя твоїх внуків … )?
показати весь коментар
08.02.2025 13:21 Відповісти
Так,.. бо коли в країні війна і на 0 , гинуть кожного дня Хтось * за чиєсь життя , смерть за себе не викликае якогось напрягу …бо в цеі людини був вибір … і Бог йому виділив проміжуток житя щоб він ним з користався , чи для себе чи для сімʼї чи для суспільства…чи для історії …
показати весь коментар
08.02.2025 13:27 Відповісти
Ти про що ? Про російських олігархів?
показати весь коментар
08.02.2025 13:28 Відповісти
раніше це коли ? Тоді коли все ламали ? В 17 .. Чи коли на ура , за Сталіна брали Берлін ? Чи коли за Хрущова в черзі стояли щоб дожити до щасливого майбутнього купивши баночку майонезу?
показати весь коментар
08.02.2025 13:32 Відповісти
О ти з тих що життя сусіда більш для тебе важливіше чим життя тебе і твоєї родини?Тобі б хотілося , щоб американці прийшли і тебе захищали ? Давали гроші щоб тобі жилося і захищали ? Цікаво…
показати весь коментар
08.02.2025 13:37 Відповісти
Молодець , що витяг.. , молодець що був .. і що ,.. був інший вихід , вмерти в тцк .., , в тисі …
Так не я буду історію розказувати , а в школах твоїм дітям і внукам , то історію яку ти сьогодні сам напишеш.. бо тобі дано її писати…
показати весь коментар
08.02.2025 13:41 Відповісти
На землі всюди е несправедливість , це нормальне явище на Землі в любій точці землі і в Україні ця несправедливість набагато менша чим в Росії , саме це і рішаться Украіні бути Україною чи Росією , чи не так? З того треба виходити
показати весь коментар
08.02.2025 13:44 Відповісти
Від хвороби цеі е шанс вилікуватися від російської агресіі сумнівно …
показати весь коментар
08.02.2025 13:47 Відповісти
Чи обіда,*. в цьому випадку найкращий вихід? Ти ж не знаеш подальшого життя тих хто по твоїм словах відкупився і де їх смерть зустріла , І для тих в чиї домівки прийшли росіяни чи це буде краще заспокоєння ? … Судячи ця людина в тцк накрутила себе до тих меж що серце не витримало..це був кращий вибір ?
показати весь коментар
08.02.2025 13:55 Відповісти
Тобто ти за те , щоб була Росія ? Тобі їх правила більш до вподоби ? Тоді .. звичайно , чемодан і в Росію , чи просто домовитися на обмін , на тих хто там .. Я це підтримаю , для чого накручувати себе в українському тцк , коли в російському буде більш це зроблено інтелегентно
показати весь коментар
08.02.2025 13:59 Відповісти
А що пишуть ті з окопу? Ті які чекають щоб їх хтось поміняв , принаймі на вихідні…Ті хто захищають життя тих хто в тилу собі може дозволити філософствувати чи накручувати себе … що вони пишуть?
показати весь коментар
08.02.2025 14:03 Відповісти
Так пишеться ними …і не закінчиться декільками строчками на погребній стелі , а буде жити в серцях майбутніх поколінь які звідки їх будуть вільними .. Для цього тільки потрібно два фактори .. перемогти і вчити покоління , нагадуючи їм весь час, хто творець їхнього вільного життя , про що роблять всі нації і народи які Е незалежні чи навіть ті хто диктатори . Росія живе 1945, Американці днем незалежністю… Бо поки е повага існує ця держава,.. і саме від людей залежить як вони відносяться до тих хто їх захищає чи визволяє ,..Можна їх опустити і можна підняти …
показати весь коментар
08.02.2025 14:41 Відповісти
Його туди викликали , чи придатний він мав це доказати …, а не накручувати себе. ТЦК робить свою роботу , і їх робота не проста , і тих хто на 0 , що , тримає відрізок фронту місяцями , тим більше не проста… тому ехидництво не доречне
показати весь коментар
08.02.2025 14:50 Відповісти
Дідусю , коли ти захищав ссср в авганістані , ти вірив що херой , тепер хлопці будують кровʼю саме свою Батьківщину і вони Герої , незалежно де і з яким ворогом чи на 0 чи в тилу…
показати весь коментар
08.02.2025 14:56 Відповісти
Так ,сьогодні ти працюєш на Росію , бо провокуєш паніку і недовіру до влади , що може привести до поразки… Корупція це Росія і вбивства це Росія …
показати весь коментар
08.02.2025 15:02 Відповісти
Сторінка 3 з 4