13582 відвідувача онлайн
16 169 195

На Чонгарі було 1500 мін, а щоб давати відсіч, мало би бути 200 тисяч, - Наєв

екскомандувач Об’єднаних сил ЗСУ Наєв

На думку колишнього командувача Об'єднаних сил ЗСУ генерал-лейтенанта Сергія Наєва, для того, щоб завадити ворогу прорватися з тимчасово окупованого Криму в 2022 році необхідно було ухвалити законодавчі рішення про застосування Збройних сил та ввести правовий режим воєнного стану.

Про це заявив колишній командувач Об'єднаних сил ЗСУ генерал-лейтенант Сергій Наєв в інтерв'ю Українській правді, повідомляє Цензор.НЕТ.

"У 2014 році, коли відбулася тимчасова окупація Криму, на різні напрямки – в Чернігівську, Сумську, Харківську області, і в тому числі на Кримський напрямок, висунулися війська, так українська армія вживала заходів щодо відсічі агресії.

На Кримському напрямку наші військові нарили трохи окопів, там було декілька бригад, потім вони замінували п'ять мостів на перешийках: два на Арабатській стрілці, які підривалися способом накладного заряду. Безпосередньо на Чонгарі три мости – два автомобільні і один залізничний. Туди заклали вибухівку, трохи більше 1500 мін. Для того, щоб бути готовим для відсічі, там мало лежати зо 200 тисяч мін", - розповів Наєв.

Генерал наголосив, що йдеться про 2014 рік. В подальшому ці бригади з Кримського напрямку пішли на територію Донецької та Луганської областей, на півдні залишилися дрібні підрозділи. За словами Наєва, керівництво Збройних сил зверталося, щоб на території Херсонської і Запорізької областей ввели хоча б режим антитерористичної операції, щоб можна було приблизно в правовому полі розмістити війська.

"Уявіть, приходить військовий командир до власника якогось майнового комплексу і каже: "Можна на вашому майновому комплексі розмістити артилерійську батарею?". А власник майнового комплексу каже: "На яких підставах?". Не було цих рішень хоча б, щоб розмістити ці сили. Було відмовлено, сказано, що на території Херсонської і Запорізької областей таких правових режимів не буде", – пояснює Наєв.

Стосовно найрезонаснішого питання в суспільстві – "хто розмінував Чонгар?", генерал сказав наступне:

"У цьому запитанні немає сенсу. Цей напрямок підпорядковувався угрупованню військ "Південь", а на цьому перешийку стояв окремий батальйон. І в цьому батальйоні є військовослужбовці, які підривають ці мости. Відповідно, в ніч перед наступом, коли я доводив командувачам, що завтра можливий напад, то в тому числі я сказав командувачу угруповання на цьому напрямку, щоб привели готовність цих мостів до підриву. І коли відбувся наступ, ті солдати мали мости підірвати. Але ми маємо уявити, що підривали мости не роботи – звичайні люди, такі, як ви, такі, як я. І вони це мали робити, коли летіли бомби, ракети".

Стосовно того, що можна було зробити інакше на півдні, Наєв зазначив, що, на його думку, необхідно було ухвалити рішення про застосування Збройних сил, ввести правовий режим воєнного стану. Це щодо підготовки в ті попередні роки.

За словами генерала, на території Херсонської й Запорізької областей необхідно було ухвалити рішення, яке було на території Донецької та Луганської областей. Тоді б військове командування копало б окопи, клало б міни – не півтори тисячі, а сотнями тисяч.

Перед самою війною необхідно було б внаслідок мобілізації збільшити кількість військ. Тоді б там були ще додатково дві бригади територіальної оборони на території Херсонської і Запорізької областей, були б бригади з корпусу резерву, механізовані танкові, які б передав Генштаб ЗСУ, додав Наєв.

Топ коментарі
+45
Зараз вони вже можуть говорити ВСЕ ЩО ЗАВГОДНО - цього же не перевірити та не підтвердити!

Та, навіть якщо "всього 1500 мін":
Що Верещук там розміновували цілий РІК?
Скільки танків та машин на них підірвалося? - НУЛЬ!
Скільки часу рашисти витратили на перевірку та розмінування? НУЛЬ!
Схоже, як що там і "було всього 1500 мін", то до лютого 2022, там залишилось НУЛЬ мін!

показати весь коментар
10.02.2025 18:00 Відповісти
+38
Щодо Чонгару генерал класно з'їхав:

"У цьому запитанні немає сенсу."

Ну клас, це типу "понять і простіть"?
показати весь коментар
10.02.2025 17:56 Відповісти
+33
А я зрозумів генерала так, що для дієвого захисту кордонів потрібне було завчасне рішення вищого політичного керівництва країни, яке розказувало нам про шашлики.
показати весь коментар
10.02.2025 18:25 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
Зараз вони вже можуть говорити ВСЕ ЩО ЗАВГОДНО - цього же не перевірити та не підтвердити!

Та, навіть якщо "всього 1500 мін":
Що Верещук там розміновували цілий РІК?
Скільки танків та машин на них підірвалося? - НУЛЬ!
Скільки часу рашисти витратили на перевірку та розмінування? НУЛЬ!
Схоже, як що там і "було всього 1500 мін", то до лютого 2022, там залишилось НУЛЬ мін!

показати весь коментар
10.02.2025 18:00 Відповісти
Щодо Чонгару генерал класно з'їхав:

"У цьому запитанні немає сенсу."

Ну клас, це типу "понять і простіть"?
показати весь коментар
10.02.2025 17:56 Відповісти
А я зрозумів генерала так, що для дієвого захисту кордонів потрібне було завчасне рішення вищого політичного керівництва країни, яке розказувало нам про шашлики.
показати весь коментар
10.02.2025 18:25 Відповісти
коли тупорилий аніматор Верховне говнокомандувач умиває руки відбувається сдача усього Півдня України.. так стається, коли наріт обирає "красаву", приколіста-заочника, на своєму Вироку-2019
показати весь коментар
10.02.2025 18:12 Відповісти
В 2015 році на східній околиці с.Лебединське (біля Маріку) я з двома розрахунками по 4 чоловіка встановив 1000 ТМ 62М за 1год. 27хв. в прикопку. Під ТМками було встановлено 55 шт. МС 3. Мінування проводилось в денний час на відстані 1600 м від позицій сепарів. І це мінне поле стояло до повномасштабки.
Це про швидкість встановлення ВЗ.
За війну, навіть під обстрілами за 2-3 год. встановлювали по 150-200 ТМок. А ще знімали орківські міни в тих же умовах, у кількості 100-120 шт. в 1,0-1,5 год.
На Чонгарі було встановлено більше 5000 тис. тільки ТМ62М. Це я знаю точно. Але якщо ці мінні поля і зняли то все рівно архівні копіі формулярів МП повинні залишитись. Якщо їх знищіли то як кажуть ... Нема тіла нема діла.
показати весь коментар
10.02.2025 18:27 Відповісти
Зеленський і Таран у 2020 році знищили 3 млн протипіхотних мін.
показати весь коментар
10.02.2025 18:30 Відповісти
Що тоді розміновували ,під наглядом верещук та єрмака ,для безпечного запуску "шатлів" в Крим? Зараз можна писати,казати все що завгодно бо не перевіриш,а на той час єрмак сам давав коментарі щодо розмінування згідно домовленностям які уклали у Франції.
показати весь коментар
10.02.2025 18:28 Відповісти
Якщо "Порох нічого не мінував", то що там Верещучка РОЗМІНОВУВАЛА?!
Цілий рік розміновували і переможно відзвітовували у ЗМІ.
показати весь коментар
10.02.2025 18:33 Відповісти
Які міни коли всі на шашлики готувалися?
показати весь коментар
10.02.2025 18:04 Відповісти
Какой только бред не несут.чтоб выгородить предателей.За несколько месяцев предупреждала розведка о нападении.не было времени подготовиться?Украину сдавали...Киев сдавали.С Гостомеля вывели воен.часть.с Киева вывели...24-25фераля...Не для кого не секрет.что происходило.Надеюсь.Зе войдет в историю.как предатель.погубивший сотни тясяч украинцев
показати весь коментар
10.02.2025 18:56 Відповісти
Наєв все правильно сказав, що якби був введений режим військового стану (після стопітсотих попереджень західних партнерів про широкомасштабне вторгнення) то військове командування мало б право підривати мости, копати окопи на приватних землях і таке інше. І такий режим мусив згідно із законом ввести президент своїм указом, бо режим воєнного стану вводиться навіть при загрозі нападу. Тоді з військових можна було б щось питати, а так політичне керівництво - президент та його офіс зазирали в очко *****, за тиждень до вторгнення розповідали, що ми не можемо збільшити фінансування ЗСУ, бо тоді нам не буде за що будувати дороги. А тепер, коли всі в сраці і незрозуміло що робити, зелене падло намагається перевести стрілки на військових. А щодо НЕпідриву тих мін, що вже були закладені - 1500 штук, Наєв не може відкрито казати правду, бо навіть підрив тих мін що були, зупинив би наступ москалоти так само, як це сталося під Києвом, коли військові на свій страх та ризик підірвали міст та дамбу та зупинили просування колон техніки москалів. Але за Наєва це зробив радник офісу президента Подоляк ще у 2022 році, коли у інтерв'ю Фактам 29 серпня 2022 він заявив: "Того раннього ранку 24 лютого ми психологічно не були готові підривати мости, наприклад. Перші кілька годин думали: ми вкладали кошти у комфорт для людей, як тепер руйнувати все це? Будь-якому дбайливому господареві важко самому знищити те, що він створив своїми руками. Ось цю тодішню неквапливість вважаю фундаментальною помилкою. Однак десь о шостій вечора вже побачив в очах рішучість: заради захисту країни все р уйнуватимемо разом із цими російськими іржавими танками.Ми ж думали, що з того боку теж люди, що вони дбайливо ставитимуться до будинків, мостів та іншої інфраструктури." Тобто це фактичне визнання того, що політичне керівництво держави ЗАБОРОНЯЛО ПІДРИВАТИ МОСТИ військовим 24.02.2022. І цей факт вже має підтвердження, наприклад комбриг 72 бригади під Києвом дзвонив військовому керивництву із запитом на підрив мостів, а звідти відповідали, що ОП забороняє підривати мости. Тоді військові підірвали мости на свій страх і ризик і зупинили москалоту під Києвом.

https://fakty.ua/406508-my-ni-pri-kakih-obstoyatelstvah-ne-pojdem-na-ustupki-rossii---mihail-podolyak
показати весь коментар
10.02.2025 18:27 Відповісти
дічь якась .. наЄв-шийся генерал говорить про власну некомпетентність ..зельоні яйця заважали
показати весь коментар
10.02.2025 18:20 Відповісти
Якесь дивне виправдовування! Про 2014 рік пАтужно - здумала баба як дівкою була! Що заважало перед широкомасштабним наставити 200 тис. мін? Брехня, що часу не було!
Вину високопосадовців і генералітету вирішили списати на стрілочників з батальйону?
показати весь коментар
10.02.2025 18:23 Відповісти
І ті 1500 зелені познімали.
показати весь коментар
10.02.2025 18:13 Відповісти
На Чонгарі мало би бути 200тис. мін плюс одна верещучка,прив'язана до моста.
показати весь коментар
10.02.2025 18:12 Відповісти
Після "беріть лопати, їдьте копати окопи "не багато мали часу для підготовки оборони Півдня перед 24.02.2022., але біля півроку було. І для встановлення мін, і передислокацій, і мобілізації, і збільшення виробництва зброї. Не згадуючи вже про всю попередню діяльність зевлади на шкоду державі.
показати весь коментар
10.02.2025 18:34 Відповісти
-......БРЕХНЯ з самого початку.

І всі їх намагання виправдати і зняти відповідальність з Зеленського та Єрмака методом звинувачення підлеглих Зеленському військових, йдуть у дупу.

Цим можуть займатися, та просувати цей варіант, тільки або явні ідіоти, або продажні 20-ти доларові лайножери.

Ще раз. Вся вина, і в відсутності підготовки до вторгнення, і в саботажі цієї підготовки перед вторгненням, лежить тільки на Зеленському.

Приплести сюди військових, у вас, мразей, не вийде.

Miroslav Logiyko
показати весь коментар
10.02.2025 18:39 Відповісти
Та не тільки півроку. Три роки! ТРИ РОКИ!!! Можна було продовжувати вже готову програму укріплення і Армії, і ракетних програм, і оборонних рубежів по периметру. Ненависні "папіредніки, бариги" готувалися захищатися. А оманський осел прийшов, щоб "сайтісь пасєрєдінє".
показати весь коментар
10.02.2025 18:43 Відповісти
На Кривоноса завели уголовное дело.за "самовольную охрану аэропорта".Жуляны он не сдал.Все в открытом доступе.Сколько преследований тем кто отстоял Киев.Не удалост сдать Украину.теперь прелатели переобулись...деваться некуда
показати весь коментар
10.02.2025 18:59 Відповісти
Нестерпна брехня, щоб отбілити кремлівську консерву zeоманського.
показати весь коментар
10.02.2025 19:50 Відповісти
Тобто зелене чмо замість того, щоб продовжувати мінувати та гнати до потрібних 200000 розмінувало і те, що було та закрило всі оборонні програми, три роки нищило Армію. А зараз його намагаються відмазати: мовляв сенсу не було укріплятися чи як це розуміти?
показати весь коментар
10.02.2025 18:37 Відповісти
Те, що аін хєнєрал, не означає, що він зобов'язаний говорити правду. Всі вищі військові чини - на підсосі у зєбаната і шобли. Самостійних і думаючих там апріорі немає. Найголовніший критерій для призначення особи на найвищу посаду - лояльність до єлдака.
показати весь коментар
10.02.2025 19:55 Відповісти
при чому тут складна справа чи не складна справа підірвати міст??? Без наказу президента про військовий стан військові не мають права це робити, чи вам це не зрозуміло? Генерала Кривоноса досі по карній справі таскають за те, що він 24.02.22. прийняв рішення та залив взлітну смугу аеродрому в Жулянах мастилом, щоб кацапи там не могли транспортні літаки посадити. В карній справі вказується, що він не мав права без команди це робити і що він зіпсував дороговартісне майно... Справа досі не закрита. А ми кажемо про підрив мостів. Якби завчасно був введений військовий стан, то мости треба було підривати ще ДО початку вторгнення, а не тоді, коли колони орків вже пішли по мостам на нашу територію. Так зрозуміло?
показати весь коментар
10.02.2025 19:05 Відповісти
З 2014 року не вистачило пару днів щоб ухвалити рішення.
показати весь коментар
10.02.2025 17:55 Відповісти
Ну не знаю.. Я дивився документальний міні-фільм військового-журналіста-письменника Олександра Суркова, так він як раз про кримський напрямок розповідав, що там все "закрито". Це був десь 2018-й рік. Серія фільмів на Ютубі "Історії війни". А як там було - я хз
показати весь коментар
10.02.2025 18:02 Відповісти
Дебіл "пахучий", ти дурень чи придурюєшся? А хто має визначати неохідність оборонних заходів?
показати весь коментар
10.02.2025 18:32 Відповісти
Karl Volokh

https://www.facebook.com/?locale=uk_UA#



Давайте відверто: це найбільш серйозна й аргументована (принаймні, досі) розповідь про те, чому армія була не готова до війни і хто в цьому винен.

Але я хотів би звернути вашу увагу на наступне. В усьому українському документообігу є лише один документ, який зобовʼязував війська висунутися для зайняття оборонних рубежів до введення режиму воєнного стану й до Указу про застосування ЗСУ на всій території України. Це письмовий наказ командувача Силами оборони Наєва (узгоджений із Залужним). Саме цей наказ, ймовірно, врятував армію від першого (найбільш руйнівного) удару ворога.

А відданий цей наказ був через лічені години після того, як РНБО відмовився вводити в країні воєнний стан.

Знаєте, що сталося б 24 лютого, якби війна не почалася? Наєв був би заарештований і підданий суду. А якби в замінованій за його наказом морській акваторії підірвалося якесь цивільне судно, то сидів би до кінця своїх днів.

Тому, зрозумійте, коли я кажу, що Залужний і Наєв врятували країну, це вам, курва, ніяка не метафора!
показати весь коментар
10.02.2025 18:34 Відповісти
Та ні нема таких лохів більше серед українців , щоб повелись на побрехеньки шавок ЗЕ
Нема!
Бо тоді виходить , що 1500 мін захищали нас від вторгенння рф
Бо як тільки ********* їх усунула, так одразу ми отримали захоплення півдня
Як же реальність лупцює підкацапних хвойд Зе
показати весь коментар
10.02.2025 18:46 Відповісти
Зрозуміло! У всьому винуваті солдати.
показати весь коментар
10.02.2025 18:25 Відповісти
Дыбил ванючий, по твоему генерал может минировать любой мост в стране по собственному хотению?
показати весь коментар
10.02.2025 18:26 Відповісти
І чому ж одразу після розмінування "не замінованого" ми отримали вторгнення кацапів з півдня і захоплення його - теж не доходить до глядачів великого зомбофону
показати весь коментар
10.02.2025 18:48 Відповісти
Нашёл время когда болтать об этом, зачем нам сегодня эти недоговорки и намёки, чтобы

очередной раз вспомнили твоё имя?

Всему своё время, закончится война и всё должно быть разобрано по косточкам и каждый должен

будет ответить за дела свои.
показати весь коментар
10.02.2025 18:20 Відповісти
Був воєнний стан? Будете звинувачувати Верховного на судовому засіданні!
показати весь коментар
10.02.2025 18:39 Відповісти
Хитрый..про Чонгар все на солдат сворачивает которые погибли на Чонгаре..Типа они не взорвали..))Ох и татарин хитрожопый..Ну ничо..следователь ему потом расскажет что он должен был делать и не сделал))
показати весь коментар
10.02.2025 18:53 Відповісти
Не знаю про дегенератів, але олігофрени тут пишуть якусь маячню вимагаючи від генералів якісь свої дитячи забаганки. Що ти хочеш від військових у мирний час, "мыкола"?

Це Подоляк розпатякав:
"На мой взгляд, одна из главных ошибок, это когда началось интенсивное вторжение, но никто - ни наши граждане, ни военные, ни мы как органы управления - не могли поверить в то, что это происходит в XXI веке и происходит с нами. В то утро 24 февраля мы психологически не были готовы разрушать мосты, например."
"Несколько часов думали: мы вкладывали средства в комфорт для людей, как теперь разрушать все это? Вот эту тогдашнюю неторопливость считаю фундаментальной ошибкой. Однако где-то в 18:00 уже увидел в глазах решительность: ради защиты страны все будем разрушать вместе с этими ржавыми российскими танками. Мы же думали, что с той стороны тоже люди, что они будут бережно относиться к домам, мостам и другой инфраструктуре."
показати весь коментар
10.02.2025 19:03 Відповісти
Послухайте що кажуть Лапін та Луценко про генералів, їхні арести, та як це пов'язано з генералом Залужним. гнида шантажує Залужного - або ти з нами та ведеш зелених на виборах, або ми садитимемо твоїх генералів, а згодом і тебе - бо справа проти Залужного існує з квітня 22 - https://www.youtube.com/watch?v=Q3Xcu0_8pj0
показати весь коментар
10.02.2025 19:25 Відповісти
Подоляцький, не грай дурня. В интерв'ю генерал акцентував увагу-" військові декілька разів зверталися до вищого керівництва ввести військовий стан на Півдні, щоб військові могли проводити мінування і розмістити ще декілька бригад.."
На що Пани-Паяци( у яких ти служиш) розказували, " а дє мі вазьмьомь гроші на афальт.."
показати весь коментар
10.02.2025 19:46 Відповісти
На Житомирський трассі під Київом військові самі підірвали міст.Це не дуже складна справа.Чангар підірвати-теж.За кілька місяців до війни попередили соїзники.розвідка.Зараз на вуши вішають людям ...
показати весь коментар
10.02.2025 18:52 Відповісти
https://www.president.gov.ua/news/prezident-vruchiv-nagorodi-vijskovim-ta-chlenam-rodin-zagibl-74661 @ Володимир Зеленський також вручив орден «Золота Зірка» генерал-лейтенанту Сергію Наєву, який є командувачем Об'єднаних сил ЗСУ і з першого дня збройної агресії РФ на території України очолює визначене угруповання сил оборони. Безпосередньо під його керівництвом було сплановано й організовано застосування Збройних Сил України та інших сил оборони на Південному напрямку.
показати весь коментар
10.02.2025 19:02 Відповісти
ЗЕрховний Головнокомандуючий не дозволив ! Забули як це робилось ?? Нагадую:

5 years ago https://www.youtube.com/hashtag/%D0%B5%D1%81%D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%BE #Еспресо https://www.youtube.com/hashtag/%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%BC%D1%96%D0%BD%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F #розмінування https://www.youtube.com/hashtag/%D0%B7%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D1%82%D0%B5 #Золо

Відсьогодні розпочинається процес розмінування та демонтажу демілітаризованої зони у Золотому на Луганщині.

https://www.youtube.com/watch?v=fW1AXwmUKRE
показати весь коментар
10.02.2025 19:27 Відповісти
Не треба звиздіти, втримати перешийок це найлегше що можна було зробити на початку війни, зараз воїни тримають оборону роками в полях і посадках, азовці трималися без припасів, води і будь-якої допомоги кілька місяців. А там просто треба було підірвати кілька мостів і не давати зробити понтонну переправу, яку і так швидко не зробиш. Інше питання що там схоже й не було загартованих бійців які знають що треба робити, строковиків напевно кинули які порозбігалися від першого прильоту (один герой правда ціною життя все таки підірвав міст). Але це вже питання до командування чому в такому стратегічному місці не було нормального спротиву, що кацапня за кілька днів чуть до придністровя не доїхала, поки не підтягнулася 80 бригада
показати весь коментар
10.02.2025 20:28 Відповісти
Дыбил ванючий, по твоему генерал может минировать любой мост в стране по собственному хотению?
показати весь коментар
10.02.2025 18:28 Відповісти
"Було відмовлено, сказано, що на території Херсонської і Запорізької областей таких правових режимів не буде", - пояснює Наєв. " і відразу питання до Наєва: Хто відмовив, у якому році? Я здогадуюся чому Наєв не називає тих виродків, можливо тому, що вони ще при владі?
показати весь коментар
10.02.2025 19:45 Відповісти
зеленського 🤡 з його шоблою ...на мінні поля ...нах...!!!
показати весь коментар
10.02.2025 19:47 Відповісти
на моє розуміння навіть 1500 мін могли б частково призупинити..хоча ж там був всього 1 "підривник"..а все СБУ і поліція і війська ВТІКЛИ з Херсона ...з ПРАВОГО берегу

а якщо генерал ниє як сільська бабка - я нічого нє могла - то це не генарал . а кусок гівна

злийся гнида разом з іншими
показати весь коментар
10.02.2025 19:49 Відповісти
генерал Марченко, який захищав Миколаїв розказував зовсім інше.
І ти, Брут Наєв?
показати весь коментар
10.02.2025 20:18 Відповісти
Та звісно, Влад ССАНІч став президентом України тільки в 25 році, це всі зебіли знають. .
А от у грудні 21го і січні 22- гого. Генштаб і вищі офіцери звертався до діючого на той час президента Порошенка, щоб той ввів військовий стан і видав наказ на розгортання військ.
Але Порошенко у січні 22-го нікого слухати не хтів, бо мав " жєлєзні договорьонності" в Омані про ненапад.
І замість виділення додаткових коштів на ЗСУ, про які неодноразово закликав лідєр оппозиції Зеленьський у ВР, Порошенко всі гроші бюджету тратив на асфальт
показати весь коментар
10.02.2025 22:05 Відповісти
..який ідіот..знаючи..що буде напад... не вводить військовий стан зазделегідь? Якій ідіот впроваджує військовий стан... після нападу ворога? ЗЕЛЕНСЬКИЙ!!!! Ви навіть не розумієте...що привести війска у бойову готовність... вивести техніку... розосередити бойові підрозділи .. розосередити і підняти у небо військову авіацію можна тільки після введення військового стану. Роздавати населенню зброю ...формувати тероборону можна тільки після вводу військового стану. А по Вашому... Пішли кацапські танки... полетіли ракети... Зелена паскуда вводить ВС..і ракети нищать аеродроми..казарми..склади... Кацапи просуваються..а ми почали ГОТУВАТИСЯ до війни!? Військовий стан паскуда повинна була ввести мінимум за три..чотири місяці. Розгорнути ЗСУ... об*явити мобілізацію резерва.... Кацапи б бачили б ці дії... і хто зна..як би себе повели. Країна повинна була готуватися до війни... А зелені тварини НІЧОГО не робили... бо ЧЕКАЛИ... як чекав на русню Зеленський... який нікуди не втік. Бо тільки ідіот ..знаючи ..що буде напад...НІЧОГО НЕ РОБИТЬ... Чи відвертий ворог..яким і є зеленський.
показати весь коментар
10.02.2025 23:54 Відповісти
Це тим хто вчора мене критикував, за те шо я написав, що Чонгар ніхто і не мінував.
показати весь коментар
10.02.2025 17:58 Відповісти
Усі розумні заднім числом. Історія не сприймає умовностей.
показати весь коментар
10.02.2025 18:06 Відповісти
треба було 200тис ...так а хто не давав!???Хто замовляв??
хто не дозволяв?? усі ходи записані
агласітє вєсь спісок
ЗЕрадників!!!
якщо було 1500 то чому жодна!!!не підірвала хоч оодного хробака???
ЗЕрховний Головнокомандуючий не дозволив???
показати весь коментар
10.02.2025 18:40 Відповісти
Твоя думка не витримує перевірку фактами , проста людина подоляка
показати весь коментар
10.02.2025 18:47 Відповісти
За словами Наєва, керівництво Збройних сил зверталося, щоб на території Херсонської і Запорізької областей ввели хоча б режим антитерористичної операції, щоб можна було приблизно в правовому полі розмістити війська. Джерело: https://censor.net/ua/n3534980
показати весь коментар
10.02.2025 19:16 Відповісти
До чого тут історія? Після зміни влади, буде великий процес, де Верещалка буде із Єрмаком розказувати, як вони " вимушені були будувати логістичний і розважальний хаб на Чонгарі, як і було домовлено убєжавшім від правосудія Зелєнськім В. О. в Омані.."
А який же дурень, будує Хаби на мінних полях? Так і Верещалка із Єрмаком не дурні.
показати весь коментар
10.02.2025 19:33 Відповісти
військовий начальник не має права навіть вивести солдат з казарм з військового містечка, якщо це не передбачено відповідними наказами, бо це може бути військовий заколот

дорослі люди! пора вже б второпати як працює військова машина.

.
показати весь коментар
10.02.2025 19:34 Відповісти
https://focus.ua/static/storage/thumbs/920x465/d/ac/b12e6a8d-2*******************************.png?v=9320_1
показати весь коментар
10.02.2025 20:38 Відповісти
Гидка мерзота всі троє
показати весь коментар
10.02.2025 22:27 Відповісти
Да Ви що!! Отак прямо без керівництва... і без зброї? А Ви це ХТО? То може і літаки українські самі по собі злетіли... і бригади з Житомира та Білої самі по собі пішли куди хотіли... І ракетні батареї самі розгорнулися і почали працювати самі ..куди хотіли... ? Для Вас... патріотка!!! Військові почали бойові дії БЕЗ КЕРІВНИЦТВА ПРЕЗИДЕНТА та політичних органів! ВІЙСЬКОВЕ командування робили все можливе , щоб зосередити ЗСУ на потрібні напрямки... І з великою напругою виконали це завдання. Не плутайте політичних паскуд... з військовим керівництвом. Зеленський і помстився всьому командуванню ЗСУ рік тому... що зробили те... чого Зеленський НЕ ХОТІВ робити!
показати весь коментар
11.02.2025 00:08 Відповісти
Так то ж у 2018-му було...
показати весь коментар
10.02.2025 18:20 Відповісти
гола?
показати весь коментар
10.02.2025 18:20 Відповісти
Колони спокійно проїхали через кп Армянська, по шосе....
показати весь коментар
10.02.2025 18:24 Відповісти
До чого тут історія?
показати весь коментар
10.02.2025 18:30 Відповісти
Так. Ну просто ви ж написали, що взагалі не мінували (не знаю, який період мали на увазі). Ось я і пригадав це відео з Ютуба
показати весь коментар
10.02.2025 18:33 Відповісти
Зараз я вам розповім, як усе було зроблено правильно та ми нічого не прої...ли!
показати весь коментар
10.02.2025 18:44 Відповісти
Ні, в капцях.
показати весь коментар
10.02.2025 19:29 Відповісти
бо там верещучка збудувала чатли з теплими туалетами...

кацап дурний, але хитрий

.

.
показати весь коментар
10.02.2025 19:36 Відповісти
З https://www.radiosvoboda.org/a/donbass-realii/29513171.html повідомлення ЗМІ від 27.09.2018 року:
"Касетні протипіхотні міни ПФМ і ПФМ-1с («Лепесток») - небезпечний спадок, який дістався Україні від часів СРСР. Це фактична копія американської міни BLU-43...
У четвер на Павлоградському хімічному заводі за участі української сторони і представництва НАТО на утилізаційний конвеєр урочисто поклали символічну 2-мільйонну міну.
На підприємстві розповідають: аби знищити ці два мільйони, знадобилось два роки. Левову частку коштів на проект - приблизно 80% - дає трастовий фонд НАТО, до якого залучені 10 країн світу. Решту - фінансує Україна. Загальні обсяги грошової участі сторін у проекті називають таємницею, водночас зазначають, що вартість знешкодження 1 одиниці складає приблизно 1,33 євро...".
показати весь коментар
10.02.2025 19:42 Відповісти
хто хоче шукає можливості , хто не хоче шукає привід..

гуляйте гниди
показати весь коментар
10.02.2025 19:43 Відповісти
наЄ-шигося? ..да поцілуй його в сраку ..

створюй собі ідолів і не вішай це гівно на інших, гнида
показати весь коментар
10.02.2025 19:46 Відповісти
Та шо ти говориш, Подоляцький, отак прямо нескладна ?
А які правові підстави військовим підривати мости? Військового стану немає, верхоголовком нікого із військових слухати про це небажає,навпаи,вся зелелена сволота, навіть 23.02.24 верещить із всіх прасок, " США мєшают нам бізьнесь дєлать".. вайні нє будєть, єшьте шашлікі...
показати весь коментар
10.02.2025 19:53 Відповісти
зелюлиз
показати весь коментар
10.02.2025 20:14 Відповісти
а хєнєрал що має робити? писати дисертацію в бункері?
показати весь коментар
10.02.2025 20:33 Відповісти
показати весь коментар
10.02.2025 20:39 Відповісти
Воєнний стан мав бути запроваджений ще тоді, коли кацапи скупчувалися на кордонах України, після вторгнення - став війни.
Жоден із тих псевдогенералів не вимагав воєнного стану ні у 2021, ні у 2022 роках до вторгнення кацапів, їх не хвилював захист України від московської агресії, вони лише успішно здавали українських військових кацапам для знищення у літаках, Дебальцівському, Іловайському котлах, ДАПі, весь час війни з 2014р. випускали з оточень ворогів рашистів.
показати весь коментар
10.02.2025 21:02 Відповісти
Что вы демогогию разводите..За несколько мес знали о нападении.За пару суток знали точный час.Да только сунулись кацапы-сразу экстренно военное положение обьявляйте.через 5мин после нападения мосты взрывайте.с военным положением или без.Потом разберемся.На кону-судьба Украины.жизни миллионов.И Кривоносу.как и другим.кто не дал сдать Киев.мстят за это.Он.видишь ли.взлетное полотно испортил...а что не дал вражеским самолетам сесть-это ж мелочь...Как сказал один чел-ты подобьешь кацапский танк.но пойдешь сидеть.что асфальт испортил.Предатели и сволочи у власти.Сдали страну.а теперь выкручиваються.придумывают формулировки.
показати весь коментар
10.02.2025 21:23 Відповісти
Чомусь у травні 2021 року на той чвс командувач ОС ЗСУ Наєв без проблем провів масштабні навчання біля адмінкордону з Кримом, в тому числі з відпрацюванням дистанційного мінування території, а от у лютому 2022-го йому раптом знадобилась окрема директива з невідомо звідки:

З повідомлення ЗМІ від 14.05.2021 року:
@ "Поблизу адміністративного кордону з тимчасово окупованим Росією Кримом Збройні сили України влаштували масштабні навчання підрозділів реактивної артилерії. Воїни відпрацювали розгортання на вогневих позиціях і наведення на цілі умовного противника реактивних систем залпового вогню "Ураган".
"За лічені хвилини потужна та високоточна зброя була приведена в бойову готовність. Воїни-реактивники швидко висунулися з району зосередження, здійснили марш, розгортання у районі вогневих позицій та наведення на умовні цілі для їх подальшого ураження", - розповів командувач ОС ЗСУ, генерал-лейтенант Сергій Наєв...
"Мінні загородження застосовують практично у всіх видах бойових операцій. По-перше, вони не дозволяють противнику дістатися до місця призначення. По-друге, блокують фланги та шляхи обходу, що заважає висадці як повітряного, так і морського десанту. Головна перевага дистанційного способу мінування - швидкість встановлення мінних загороджень. За лічені хвилини бойові розрахунки реактивних систем залпового вогню "засіюють" мінами велику територію, що різко сповільнює темпи наступу противника", - пояснив командувач ОС ЗСУ."
показати весь коментар
10.02.2025 21:51 Відповісти
надо самим постараться что бы история не забыла зеленского.
показати весь коментар
10.02.2025 22:10 Відповісти
Вже після нового року в Крим почалося величезне перекидання і концетрування військ, йшла пряма підготовка до нападу, всі все бачили і ніхто нічого не робив
показати весь коментар
10.02.2025 22:54 Відповісти
..у Вас куля в голові розірвалася, чи ще все попереду? Наєв вимагати повинен? У кого? У того, що давав наказ виводити війська з Чонгара ? У того ..який знав.. що на Гостомель планується висадка десанту..і вивів бригаду НГ з Гостомеля? Чи може Головком ЗСУ командував НГ? Чи може сам командувач НГ своїм рішенням це зробив? Радій..довбень..що Залужний не вивів бригаду з півночі Харькова... не виконавши наказ зеленої паскуди.. А то кацапський прапор у Харькові був би стовідсотков. Стрілятися з розпачу повинні 73 відсотки ідіотів. І як бачите рік тому Зеленський і розстріляв реально командування ЗСУ ..знявши і звільнивши і Головкома і майже весь Генштаб. Допомогло?
показати весь коментар
10.02.2025 23:37 Відповісти
З 2019 року до 2022 року влада зеленського утилізувала 3 мільйони мін.
Перед самим нападом 2022 року влада зеленського осліпила наше ППО знявши клістрони
Перед самим нападом 2022 року влада зеленського заарештувала всі військові катери та зтягла їх в одну точку, де їх одразу знищив путін.
далі по списку ...
і розмінування чонгару, і відведення військ від Харкова та з Півдня, і не підірвані мости на підступах до Києва, і гостомель. Цей список злочинів та зради величезний.
показати весь коментар
11.02.2025 10:51 Відповісти
Тобто на 1500 мін дозвіл не потрібен, а на 200к вже обов'язковий? А там тільки самих мін би вистачило, щоб росіяни принаймні на місяць по вуха загрузли в багні, піску і власній крові у тому перешийку.
Все інше "пояснення" - тої ж якості.
Яку тільки ***ню за ці 2-3 роки не напридумували, щоб тільки не розслідувати і не притягати до відповідальності вище політичне керівництво держави на чолі з найвеличнівшим зеленим лідором. Але нагорода обов'язково знайде злочинців, причому у той самий момент, коли вони того найменше очікуватимуть.
показати весь коментар
11.02.2025 11:27 Відповісти
Не було там ніяких мін. Міні не потрібен солдат для її підриву, а про дистанційний підрив хто небуть чув?
показати весь коментар
10.02.2025 18:08 Відповісти
Яке саме "рішення"?
показати весь коментар
10.02.2025 18:20 Відповісти
Мин было мало,так рвов надо было нарыть.
показати весь коментар
10.02.2025 18:25 Відповісти
Яка саме "некомпетентність"?
Ви інтерв'ю дивилися, чи - так, аби ляпнути щось на генерала?
показати весь коментар
10.02.2025 18:33 Відповісти
Підривали мости за допомогою динамомашини. Як у 1941 році: крутиш ручку динамо, і по проводах іде ток на підрив зарядів. Вірю...
показати весь коментар
10.02.2025 18:59 Відповісти
Ну так а хто не дав підірвати тих 5 замінованих мостів в 2014 році?Чому не вирили водний канал перед Кримом?Чи надіялись шо мінські договорняки будуть вічні?
показати весь коментар
10.02.2025 19:23 Відповісти
країну врятував народ
а ті два вже мабуть на вибори мітять
показати весь коментар
10.02.2025 19:34 Відповісти
то генерали ци сцикуни?
хай беруть владу а то посадять їх
показати весь коментар
10.02.2025 19:37 Відповісти
з парасолем !
показати весь коментар
10.02.2025 19:39 Відповісти
Генерали Залужний, Наєв, Кривоніс, Марченко, Павловський та багато інших 24.02.2022 миттєво взяли на себе керівництво мужнім українським народом

отак і вистояли: Народ + Генерали
показати весь коментар
10.02.2025 19:43 Відповісти
у вас це не військова машина - а машина гівна, в вашому розумінні
показати весь коментар
10.02.2025 19:44 Відповісти
причина того, що були не готові до вторгнення в тому, що президент з 2019 зазирав в очко ***** та не вірив ані нашим західним партнерам ані власній розвідці та збройним силам, а вірив лише кремлівьскому агенту єрмаку та своїм любим москалям перед якими все своє життя плазував. Наобирали в 2019 ватне лайно а тепер давай крайніми військових робити.
показати весь коментар
10.02.2025 22:23 Відповісти
Я сильно не люблю Порошенко з особистих причин. Але вибачте, він пішов з посади в 2019, у нього нульова відповідальність за всі наступні пройоби. Чотири роки фактично було у наступної влади підготуватися. З усього позитивного що вона зробила для ЗСУ, то це замовила у турків фрегат, який десь там вештається в територіальних водах Туреччини, бо його лячно випустити, потоплять. Все, більше не було нічого.

Про пройоби Порошенко можу розповідати годинами, цікаво і з натхненням, але трохи змінимо платівку. За його каденства були створені і озброєні добробати. Так пізніше окремі з них він переслідував, але то інша історія. Почалося відновлення бронетехніки, гармат, і так далі, Чорновол викладала фоточки з заводу. Була доведена до розуму ракетна програма, як наслідок Москва була потоплена вітчизняними ракетами. Тут окремо варто подякувати пастору. Ну і якщо замислись от зараз, зрадницькі Міньські домовленості виглядають вже по-іншому, правда?
показати весь коментар
11.02.2025 00:35 Відповісти
ідіот
показати весь коментар
11.02.2025 10:08 Відповісти
а хто ж розміновував ? от туди....
показати весь коментар
10.02.2025 18:33 Відповісти
Сторінка 1 з 2