10431 відвідувач онлайн
11 267 145

Британія готова ввести свої війська в Україну, щоб забезпечити виконання мирних угод, - Стармер

Прем’єр-міністр Великої Британії Кір Стармер

Прем'єр-міністр Великої Британії Кір Стармер заявив, що його країна готова ввести війська на територію України забезпечення гарантій безпеки.

Про це інформує Цензор.НЕТ із посиланням на Інтерфакс-Україна.

"Великобританія готова відігравати провідну роль у прискоренні роботи щодо гарантій безпеки для України. Це включає подальшу підтримку українських військових, куди Великобританія вже виділяє 3 мільярди фунтів стерлінгів на рік принаймні до 2030 року. Це також означає готовність і бажання зробити внесок у забезпечення гарантій безпеки України шляхом розміщення наших власних військ на місцях, якщо це необхідно", - зазначив прем'єр.

Він також додав, що "будь-яка роль у допомозі гарантувати безпеку України допомагає гарантувати безпеку нашого континенту та безпеки цієї країни (Британії - Ред.)".

Стармер переконаний, що кінець війни не може просто стати тимчасовою паузою перед новою атакою Путіна.

За його словами, Великобританія може відігравати "унікальну роль" як міст між Європою та США в мирному процесі в Україні.

"Ці вирішальні дні попереду визначатимуть майбутню безпеку нашого континенту. Як я скажу в Парижі, мир приходить через силу. Але вірно й зворотне. Слабкість веде до війни", - наголосив очільник британського уряду.

"Це момент для всіх нас, щоб активізуватися - і Сполучене Королівство зробить це, тому що це правильно для цінностей і свобод, які ми цінуємо, і тому, що це фундаментально для нашої власної національної безпеки", - резюмував британський чиновник.

Топ коментарі
+16
от тільки цю мирну угоду потрібно ще досягнути спочатку. на Заході наївно вірять у те, що ху йло задовільниться зараз тими кількома шматками української окупованої території і піде на мирну угоду в той час коли воно хоче захопити усю Україну і викинути манатки НАТО на кордони 1997-го року про що вони говорили ще у грудні 21-го року і продовжують про це постійно говорити і зараз. навряд. Тому. війська британські, та і не тільки британські, потрібні в Україні не після досягнення мирної угоди, а саме зараз, щоб домогти її досягнути.
показати весь коментар
17.02.2025 03:00 Відповісти
+13
та хоч одного, але офіційно
кацапам вистачить щоб обісцятись

невже хоч у когось є яєчкі?
показати весь коментар
17.02.2025 02:16 Відповісти
+13
У Другій світовій війні британські війська в складі військових сил союзників приймали участь у воєнних діях. За часів існування Британської імперії де тільки її війська не воювали. Тому воєнний вишкіл у британських військ набагато кращий, ніж якоїсь рашки-засирашки. Не можуть нащадки Черчиля погано воювати!
показати весь коментар
17.02.2025 04:01 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
Я пишу саме про те, що нам треба. Ваш когнітивний дисонанс - то ваші проблеми.
показати весь коментар
17.02.2025 02:53 Відповісти
Полковнік Ісаєв,виполняйтє прікази Центра - заткнітє пасть.
показати весь коментар
17.02.2025 03:11 Відповісти
Особливо орбан з фіцо - швидко і рішуче. ))
показати весь коментар
17.02.2025 03:24 Відповісти
У 100-річній війні!!!
показати весь коментар
17.02.2025 04:10 Відповісти
так, твій висер, ботяра
показати весь коментар
17.02.2025 04:17 Відповісти
Британія вже не ЄС , але вже й не прямо оголошений друг МАГА ... А от Європою залишається ...
показати весь коментар
17.02.2025 05:09 Відповісти
Потрібно приймати з усіх боків. І спереду та ззаду. Логіка така, то не діставайся ж ти нікому.
показати весь коментар
17.02.2025 05:17 Відповісти
А в цифровому виразі? Найбільше Німеччина. Найменше Британія. Це я про допомогу якщо що.
показати весь коментар
17.02.2025 05:19 Відповісти
А натомість їм що? З корисними копалинами вже запізнилися.
показати весь коментар
17.02.2025 05:22 Відповісти
вони для спец операцій навчені
це як скальпелем бійку виграти
так, він гострий як чорт , але ж...

сам розумієш якщо ножом працював
показати весь коментар
17.02.2025 05:35 Відповісти
Прекрасно умеют.
показати весь коментар
17.02.2025 08:10 Відповісти
Нічого вони не роблять і не будуть робити, і ніякі вони не "гаранти", а піндоси до вашої інформації це греки з гористого регіонах Греції, що мігрували на південь російської імперії, і потім це стало назвою усіх греків в рі
показати весь коментар
17.02.2025 08:11 Відповісти
Спасибо конечно, но вы бежите впереди паровоза!

Говорить о вводе миротворцев можно только после полного возврата Украине всех её территорий!
показати весь коментар
17.02.2025 08:38 Відповісти
"...ввести свої війська в Україну..."

Якось звучить воно не той - не дуже....
показати весь коментар
17.02.2025 08:51 Відповісти
Бг-ггг... сложнейшая война в стиле Первой мировой(окопная+закидать мясом кацапским)...ХЕХ...
показати весь коментар
17.02.2025 08:55 Відповісти
То Ви почнете розробку корисних копалень?? Чи назвіть тих громалян, хто займеться. Ну крім всіляких ахметок, коломойш, зелелені. Ви в курсі, що в Європі всі дороги в концессії? В них не заривають бабло, в них вкладають гроші приватні компанії, а потім заробляють на них, салачують податки. Автобани платні! І ніхто не п@здить гроші з бюджету, не закатує в асфальт. І всі довольні!

Якщо самі не розробляємо корисні копальні - чому не віддати так само їх? Це гроші до бюджету, податки, створення робочих місць.
показати весь коментар
17.02.2025 08:58 Відповісти
показати весь коментар
17.02.2025 10:23 Відповісти
Ага. Мєстния русьськія «ангглафіли» валнуются.
показати весь коментар
17.02.2025 10:38 Відповісти
Ну так. Шо Трамп животворящий робить.
Інакше ще три роки звідусіль лунало, як усі стоять поряд з Україною "стільки, скільки потрібно".
Якщо рішення буде прийнято Британією, то введення військового контингенту в Україну чи у якості миротворців, чи у якості якогось збірного контрактного війська (можливо) - це лише питання часу.
Британія та Франція тепер - основний ядерний зонтик ЄС. Їм і вирушувати.
показати весь коментар
17.02.2025 10:42 Відповісти
Так я ж не сперечаюся з тим, що контроль - це суррогат окупації. Але все ж таки це не окупація. Контролю можна домагатися різними методами. Окупації - лише одним.
Та й контроль - він може бути різний. В залежності від того, чого ви прагнете здобути цим контролем.
Тому головне питання - чого саме поточний цар росії хоче від України? Він хоче щоб Україна була буфером? У якій якості буфером. З його військами, як у Білорусі. Чи як з фінами - чисто демілітаризована зона. Чи як з Казахстаном - чисто під обіцянки не мати військових справ з іншими. Чи як у Судані - чвк в потрібному місці для розробки копалин.
Тобто, щоб розуміти як діяти Україні, їй потрібно зрозуміти чого насправді хоче ***..ло. А ось з цим затик. Прямих звязків немає.
Якщо як буфер Україна не цікавить (а з поточними розкладами - ну який з України буфер вже?). То у якій якості цікавить? Як транзитер? Як демографічний донор? Як зразок, що буде, коли не коритися Кремлю?
Слухайте, для чогось же ми йому потрібні? Тому спочатку потрібно вияснити це. І те, чи раціональна ця потреба? Якщо не раціональна, то тоді нам треба лише пережити путіна. Якщо раціональна, то інша справа. Путіним вона не вичерпається.
Це усе робота для дипломатів. Для розвідки. Для аналітичних відділів. Чи є це все в Україні - хз. Але без цього ми будемо воювати просто заради війни.
показати весь коментар
17.02.2025 12:08 Відповісти
Швидкість асиміляції українців в ЄС говорить про те, що ментально та цивілізаційно - це один простір. Китайці не асимілюють на заході. Азіати не асимілюють в рф. Українці просто розчинилися серед собі подібних в Європі та й живуть.
І саме це причина неможливості реінтеграції України в рф. Не впряжете ви в одну упряж коня та трепетну лань. А тим більше коня та щуку. Немає сенсу.
Не поїде воно.
показати весь коментар
17.02.2025 12:18 Відповісти
Найрозумніший варіант: контрактна армія. З українців-контрактників та найманців з усього світу. Яким можна запропонувати в додаток до контракту землю та громадянство.
Найшвидший, найрозумніший, найдієвіший засіб створити надійну оборону на роки. Плюс оборонні споруди та мінні поля.
Насправді, шанс, що путін захоче повторити цей багаторічний експірієнс з війною проти України невеликий.
Але він є і контрактна армія з чітким терміном служби та контрактною мотивацією (різною для мирного та воєнного часу) - цілком працююча запорука того, що цей шанс буде максимально мінімалізовано.
Не треба винаходити велосипед. Його потрібно взяти та користуватися.
показати весь коментар
17.02.2025 12:25 Відповісти
Тобто ніколи.
показати весь коментар
17.02.2025 12:35 Відповісти
в якій якості? та в якості покірної колонії. коли покори немає, то тоді денацифікація. і не варто тої зайвої демагогії з Суданами, Чадами, Сиріями, Білорусіями та іншими аналогіями.. суть одна - або ми покірна колонія, або нас немає. крапка.
показати весь коментар
17.02.2025 12:36 Відповісти
Кацап, тут водкі нєт.
показати весь коментар
17.02.2025 12:42 Відповісти
Пєрєсказивать нє нада.
Можеш буквально двома словами сказати, який сенс вклав Л.Н. Толстой у назву цього романа.
показати весь коментар
17.02.2025 13:52 Відповісти
Більше всього сподобалось у романі, де князь вчив Наташу алгебрі.
показати весь коментар
17.02.2025 13:56 Відповісти
Нужно 50-70 тысяч миротворческих войск.

Откуда их возьмёт Британия, если вся её армия насчитывает 70 тысяч человек...
показати весь коментар
17.02.2025 14:29 Відповісти
Навпаки, треба бритам та іншим відмовитися, нехай американці свої війська задіюють!
А то сильно хитрі - одні захищають, а інші користуються!
показати весь коментар
17.02.2025 14:40 Відповісти
Абсолютно все западные союзники введут войска! Запад никогда не бросал друзей.
показати весь коментар
17.02.2025 14:47 Відповісти
Я верю западным союзникам, что в этом плохого?
показати весь коментар
17.02.2025 14:58 Відповісти
ОК, назвіть мені ругательное слово для америкосів, найгірше. Буду їх так називати. Заслужили
показати весь коментар
17.02.2025 22:32 Відповісти
вже не ті нащадки, повірте....
показати весь коментар
17.02.2025 22:33 Відповісти
ну зато трамп каже: за межі можна і вийти
показати весь коментар
17.02.2025 22:37 Відповісти
і все ж таки він її уже повторив
показати весь коментар
17.02.2025 22:39 Відповісти
чудово. Оплачувати ви будете?
показати весь коментар
17.02.2025 22:45 Відповісти
що є війна і є мир)
показати весь коментар
17.02.2025 22:46 Відповісти
і венгрія?? як окупант хіба
показати весь коментар
17.02.2025 22:48 Відповісти
Непростая задача. Ну северян и тех что западнее Техаса можно янки называть
показати весь коментар
18.02.2025 07:53 Відповісти
а южан вже янки не назвеш... Піндосам нема альтернативи)))
показати весь коментар
18.02.2025 18:10 Відповісти
Да называйте как хотите, американцам все равно, кроме каких нибудь долгоиграющих пасторов в ерефии никто и не узнает что их греками русскоязычные кличут.
показати весь коментар
18.02.2025 18:39 Відповісти
«Они» («Драма в стихах») https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1%8B%D0%BA%D0%BE%D0%B2,_%D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%B9_%D0%9B%D1%8C%D0%B2%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 Дмитрия Быкова начинается монологом, в котором есть такие строчки:

«- Нам англичанка гадит, как всегда.
Она давно пред нами виновата.
Но мы их остров можем без труда при помощи https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B8%D0%BD%D0%B6%D0%B0%D0%BB_(%D0%B3%D0%B8%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B7%D0%B2%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B9_%D1%80%D0%B0%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%BD%D1%8B%D0%B9_%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81) кинжала и "https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B0%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82_(%D1%80%D0%B0%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%BD%D1%8B%D0%B9_%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81) Сармата" испепелить за три минуты в хлам,
и https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%BF,_%D0%94%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%B4 Дональд Трамп в душе не возражает»
показати весь коментар
17.02.2025 02:20 Відповісти
Іноземні війська могли б замінити наші частини на кордоні з Білоруссю, щоб перекинути останні на схід.
показати весь коментар
17.02.2025 02:34 Відповісти
А мені здається , то добре, що хоча б "Х атряд" ізоляціоністів зі США надихнули швиденько РІШУЧЕ вирішити зібратися європейців ... Не думаю, що в них то так було задумано, вони не стратеги дипломатичного тиску - жахливі тупі відкровення були справжні , а нетаковна розлюченість скоріше від того , що у внутряках у них не все добре... А хоча б ПРЕМІЮ МИРОТВОРЦЯ вони повинні домогти заробити Трампу. Ну як зуміли ...
показати весь коментар
17.02.2025 03:18 Відповісти
Поки що Королівство доказує що їх підписи варті і дуже вартісні
показати весь коментар
17.02.2025 03:32 Відповісти
Виходячи з досвіду останніх двох світових війн агресора (тоді Німеччину, тепер рашку-засирашку) МОЖНА ПЕРЕМОГТИ ТІЛЬКИ РАЗОМ ІЗ СОЮЗНИКАМИ ЗА ФОМУЛОЮ: 3 ПРОТИ 1. Самотужки Україна не зможе перемогти агресора навіть якби рашка була б така як ми. Досвід воєн минулих століть не варто брати до уваги, бо специфіка ведення війни була іншою. Без союзників ми ніколи рашку не переможемо! Отже, двоє вже є ми і Британія. Ще треба одного вмовити на антипутінську коаліцію.
показати весь коментар
17.02.2025 04:09 Відповісти
Добре так звучить. Вулиця імені Кіра Стармера.
показати весь коментар
17.02.2025 04:49 Відповісти
"обʼєднав навколо НАТО 55 країн ."- мала на увазі Рамштайн.
показати весь коментар
17.02.2025 04:54 Відповісти
Мое мнение человек выше расписал. Пост Desar'а. Это слишком дорого. Оттого этого не будет.
показати весь коментар
17.02.2025 04:54 Відповісти
а ти за кого бот?
показати весь коментар
17.02.2025 05:33 Відповісти
Ну так Ахметка, Коломойша, Мертвечук і Порось вже поимели неньку і х*й що Українці з того бачили кромі війни і тотальної корипції. Навіть Зелені і ті розуміють що Омерика при трампі теж вас хорошенько поимеет. Тому вибирати треба вже з тих хто реально готовий допомогти бо в іншому випадку треба буде всій Україні мобілізуватись і вже воювати проти кацапів при своїх інтересах з гівном і палками і ще не факт що піндоси не впишутся при такому розкладі за п*йла і зроблять свому ново обраному партнеру ленд лиз якій Україні в свій час зажала...вот така х*йня малята так шо не умничай
показати весь коментар
17.02.2025 06:39 Відповісти
А чего далеко ходить , в начале горячей фазы бриты первыми дали белее-менее серьезное вооружение... И кацапы буксонули в своем Киев за 3 дня. А если бы британцы войска свои ввели, то кацапы бы всей гурьбой зашифровались в зауралье.
показати весь коментар
17.02.2025 08:52 Відповісти
Чому?
показати весь коментар
17.02.2025 09:00 Відповісти
Тобто, аргументів немає.
показати весь коментар
17.02.2025 10:00 Відповісти
"Угу..с точки зрения банальной эрудиции, каждый индивидум может логически мыслить..."

Ваш пост - як й цитата, наведена мною вище - це аросто набір слів.
показати весь коментар
17.02.2025 10:19 Відповісти
Мені цікаво, звідки пішла ця мантра, що путін хоче "окупувати всю Україну"?
***...ло ніколи не скривало чого воно хоче. Воно хоче контрольований уряд в Україні (денацифікація), хоче знищення здатності України оборонятися (демілітаризація), хоче контролювати транзит через Україну, передусім енергоносіїв (продавлювання консорціуму з управління ГТС ще до війни). І воно хоче тут зону рубля або свою економічну зону по факту, це не проголошується, але легко читається в контексті. Тобто, най навіть ходе гривна, але курс та монетарна політика під контролем кремля. Ще краще - спільний митний кордон. Ще раніше хотів спільний зерновий ринок чи хаб. Бо це робить росію монополістом на зерновому ринку.
Про окупацію усієї України мова ніколи не йщла взагалі. та й навіщо кацапам цей гемор?
Слухайте, вони Україну хочуть юзать, а не одружитися з нею.
Мені здається, що рішення вписати окуповані території в Конституцію - це реактивне рішення. Ми не знаємо насправді, скільки в цій війні, після провалу перемовин у 2022 році, дійсно заздалегідь спланованих рішень, а скільки чисто емоційних реакцій.
Колись дізнаємося.
показати весь коментар
17.02.2025 11:12 Відповісти
та контрольований уряд - це і є окупація. коли уряд не контролюють, то тоді поступово від України відділяють території і записують у свою конституцію. починаючи з втрати контролю над урядом шапкокрада і до сьогодні. якщо це зараз не зупинити, то наступного року вони запишуть у свою конституцію Харківську обл., потім Дніпропетровську і так далі. а захід України вони пропонують поділити між поляками, мадярами, румунами. а денацифікація - це ще гірше окупації. це взагалі винищення тих, хто буде себе і далі продовжувати називати українцями.. а ті всі хаби, транзити, консорціуми були актуальні тоді, коли уряд був у моцкалів на контролі. коли контроль закінчився після втечі шапкокрада, москалі взялися за те, до чого у них уже давно дуже свербіли руки.
показати весь коментар
17.02.2025 11:22 Відповісти
Так довга війна в Україні ніколи насправді не була потрібна та вигідна росії.
Це можливо мало б сенс у 1990-і, коли Україна була ще абсолютно радянською, її еліти представляли з себе сколок радянських еліт, економіка України ще не була інтегрована в глобальний світ, а була логічним продовженням російської.
Наразі все з точністю до навпаки. Нелояльне населення, наявність значного, дуже великого чисельно, радикально налаштованого проукраїнського прошарку, який гарантовано буде вести активний спротив. Причому ніяких обмежень в засобах та методах цього спротиву, ясен пень, не буде.
Економіка України інтегрована до західного світу і без цих звязків нежиттєздатна. Бо самі кацапи за три роки зруйнували ту частину української промисловості, яка була залишком радянської та могла б скласти пазли з російською.
Україна - не Чечня. Вона на порядок більша. Її ідентичність спирається не лише на етнос чи релігію, як у Чечні, а на приналежність до наднаціональної европейської спільноти. Чого немає і ніколи не було у чеченів. Ідентичність чеченів - це більше релігійний та регіональний компонент. Але мусульман у Росії повно, так же як і малих народів того ж Кавказу. Тому чеченів виявилося доволі легко реінтегрувати.
А от українців ні. Не вийде. Бо вже є цивілізаційний розкол. Ціннісний розкол. Це глобальні речі, які у внутрішньоросійське середовище "**********". З українцями наразі така ж ситуація, як з поляками двісті років тому. Етнічно близькі, ментально, цивілізаційно - взаємонеінтегруємі.
А з чеченами навпаки - етнічно різні, цивілізаційно та ціннісно - цілком взаємоінтегруємі.
Гадаю, у кремлі це чудово розуміють. Бо навіть у путіна є особистий досвід і він особисто був свідком наскільки швидко зруйнувався увесь "соціалістичний табір" саме через несумісність цівілізаційної моделі.
Він може вважати це найбільшою катастрофою, але ж це не значить, що він прагне її повторити.
показати весь коментар
17.02.2025 11:52 Відповісти
Категорично не згоджуся. Не існує в світі між країнами "бажання допомогти".
Існують інтереси. Найкращий варіант - якщо у вас та союзників інтереси взаємні та шкурні. Тоді виникають стійкі альянси.
Тому Україні потрібно аналізувати - з ким у нас інтереси збігаються. І пропонувати цім країнам угоди, від яких неможливо відмовитися.
А інакше ми кожні десять років будемо перепродавати наші надра то одним, то іншим. Перетворившись в класичну компрадорську колоніальну країну. Чудова перспектива.
показати весь коментар
17.02.2025 12:12 Відповісти
Чтобы понять то, о чём я пишу, нужно думать об этом каждый день и не просто думать, а анализировать, поэтому, ваша просьба, рассказать почему, похожа на просьбу пересказать роман "Война и мир", это вы понять можете?
показати весь коментар
17.02.2025 12:28 Відповісти
Ще цитувати Льва Толстова почни. Кацапе, йди найух.
показати весь коментар
17.02.2025 12:40 Відповісти
Сторінка 1 з 2