11571 відвідувач онлайн
13 027 204

Розміри України залежатимуть від кількості людей, готових її захищати, - Залужний

Заява Валерія Залужного про розміри України

Держава не повинна стояти осторонь від Збройних Сил.

Про це заявив колишній головнокомандувач ЗСУ, посол Валерій Залужний, передає Цензор.НЕТ із посиланням на Укрінформ.

"Я чомусь впевнений, що розміри України залежатимуть від того, яка кількість людей буде готова її захищати, а отже якщо ми приходимо безпосередньо до ведення самої війни зараз, треба бути дуже і дуже обережним", - сказав він.

За словами Залужного, держава не повинна стояти окремо від Збройних Сил.

Посол пояснив, що для ЗСУ головне - кількість підготовленого мобілізаційного ресурсу і кількість людей, готових у випадку чого взяти зброю, як це було у 2022 році, і стати на її захист.

Водночас він не готовий говорити про точну кількість, тому що для цього потрібно проводити розрахунки.

"Можливо, зараз можна провести розрахунки, і ми з вами зрозуміємо, що й половини хватить від того, що є", - пояснив він.

Водночас найголовнішим фактором ексголовком назвав кількість підготовленого мобілізаційного ресурсу для довготривалої війни.

"З точки зору держави я би більше дивився саме на Україну безпосередньо як на мобілізаційний ресурс для захисту, а не на кількість, яка знаходиться в ЗСУ, яка, до речі, буде залежати від багатьох факторів", – підсумував Залужний.

Топ коментарі
+14
Взагалі від кількості людей не залежить, а від кількості зброї! В кацапстані набагато більше людей і що з того, якщо ВСУ б'ють їх якісною зброєю то кількість тут немає значення!
показати весь коментар
19.02.2025 11:59 Відповісти
+14
залежний вже дістав. то воно вивчало всі праці герасимова, потім здобувало вчену ступінь в підрахуя, то теренділо про неможливість наступальних дій з обох боків................... кончене чмо, краще б закрило своє рило та втерлось після облизування підрахуя.
показати весь коментар
19.02.2025 12:06 Відповісти
+12
зєлєнського і дєрьмака , та всю їх ворожа для Україну команду на передову, а до влади справжнього президента. Хоч ізапіздно, але щось вдасться врятувати.
показати весь коментар
19.02.2025 11:59 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 3
Тільки він не сказав, що кількість людей, готових захищати Україну, напряму залежить від кількості "генералів-котловодців" і їх говнокомандувачів, готових у співпраці з ворогом вбивати якомога більшу кількість українських чоловіків своїми зрадницькими на користь ворога організацією та порядком ведення бойових дій, технічно здаючи ворогу місто за містом з мільйонами людей.
показати весь коментар
19.02.2025 18:10 Відповісти
Тільки він не сказав, що кількість людей, готових захищати Україну, напряму залежить від кількості "генералів-котловодців" і їх говнокомандувачів, готових у співпраці з ворогом вбивати якомога більшу кількість українських чоловіків своїми зрадницькими на користь ворога організацією та порядком ведення бойових дій, технічно здаючи ворогу місто за містом з мільйонами людей.
показати весь коментар
19.02.2025 18:13 Відповісти
Почитай закон про нацоборону, загугли що таке мобілізація (не плутати із зеленою бусифікацією)
показати весь коментар
19.02.2025 18:20 Відповісти
Не 300 тис., 30 некомплектих бригад, як заявляють різні блогери і журналісти, тобто 60-100тис.
показати весь коментар
19.02.2025 18:23 Відповісти
Зелений поц-наполеон завив, що воювати будуть всі, бо йому ж зброї і набоїв для опору окупанту не потрібно, ну хіба що дефектних, щоб можна було на виробництві вкрасти, українців зачистити і кацапів зберегти. Йому потрібні мільйони українських цілей на фронті, деморалізація, шалена привладна корупція, драконівські податки, один словом - розруха у всьому щоб змусити український народ накінець здатися окупанту.
А от воєнна економіка, трудова повинність, призов населення на масове виробництво зброї в тилу, справжня ефективна реформа збройних сил, виробництво далекобійних балістичних чи хоча б крилатих ракет - це на рівні фантастики, щось нездійсненне для його московського зрадницького мізку і всього його фсбшного зброду.
показати весь коментар
19.02.2025 18:41 Відповісти
Бо ж зелений поц-наполеон завив, що воювати будуть всі, бо йому ж зброї і набоїв для опору окупанту не потрібно, ну хіба що дефектних, щоб можна було на виробництві вкрасти, українців зачистити і кацапів зберегти. Йому потрібні мільйони українських цілей на фронті, деморалізація, шалена привладна корупція, драконівські податки, один словом - розруха у всьому щоб змусити український народ накінець здатися окупанту.
А от воєнна економіка, трудова повинність, призов населення на масове виробництво зброї в тилу, справжня ефективна реформа збройних сил, виробництво далекобійних балістичних чи хоча б крилатих ракет - це на рівні фантастики, щось нездійсненне для його московського зрадницького мізку і всього його фсбшного зброду.
показати весь коментар
19.02.2025 18:45 Відповісти
У звичайної домогосподарки рейтинг буде вищим ніж у зебіла.
Там взагалі немає з чим порівнювати. Залужний тут ні до чого, так випадково прив'язали у рейтинги. Хто зна, що він їм віддану службу наобіцяв
показати весь коментар
19.02.2025 18:49 Відповісти
Веде ахметов.. Цікаво, крім слів факти є?
показати весь коментар
19.02.2025 18:56 Відповісти
Ви переплутали причину з наслідком. У "кращих" совєцьких традиціях.
показати весь коментар
19.02.2025 16:33 Відповісти
Ось тут не потрібно обманюватись - команда є. Як мінімум на найважливіши позиції.
показати весь коментар
19.02.2025 16:37 Відповісти
А для продовження Шаптала кабмін, а Порох лісом - у нього вже були можливості відзначитись.
показати весь коментар
19.02.2025 16:38 Відповісти
Ві человек которій что-то где-то слішал. И как часто бівает с такими людьми ві неправильно вібрали точку отсчета для системі координат.
Лирическое отступление 1. Государство єто аппарат принуждения, а не насилия.
Лирическое отступление 2. В єкономике все принято назівать ресурсами, в том числе и людей. Єто нужно для удобства статистических расчетов. для чиновников наоборот. Вспомните что раньше лучший способ решить свои проблемі єто попасть к чиновнику на прием))

В основе своей государство єто обьединение людей для защиті прав єтих саміх людей. Обьясняю. Представим себе античній мир. Люди (т.е. толпа) отказалась от части своих прав (т.е. волюнтаризма) для того что бі государство установило единіе (и желательно честніе)) правила игрі. Такие правила обеспечивают плюс-минус хорошие условия для развития и подавляющего большинства населения. Разрушение єтих правил, естественно, ведет к противоположному. Доказівать не буду єто хорошо видно по истории. Именно поєтому Платон писал "не государство создано для человека, а человек для госурадства", а Кенеди говорил "не спрашивай, что государство сделало для тебя, справшивай что ті сделал для государства".
В єкстемальной ситуации государство обязано сделать все для своего віживания. В нашем случае єто принудить людей воевать. "Государство нам нужно для того что бі єто никогда больше не произошло"(с)
Размішление о правах людей и о людском расходном ресурсе возвращает нас в єпоху волюнтаризма, когда каждій біл сам за себя с соответствующими последствиями. В качестве максимі - всех мужчин убьют, всех женщин в рабство, всех детей на перевоспитание.
Ошибка ваша в том, что ві считаете свою свободу и свои права неотторжиміми правами подаренніми вам от рождения. И вам даже в голову не приходит, что за них нужно побороться. А ві представьте, что ві раб или заключенній. Потому что свобода не дается вам просто так, ее никто вам не подарит, за нее нужно сражаться, а ві не хотите.
показати весь коментар
19.02.2025 20:00 Відповісти
1. 2. Я згоден, що іноді зустрічаються дуже важко зрозумілі нюанси, але тоді треба мовчати а не писати. Не потрібно займатись демагогією, а то все зведеться до "отут бу, а тут не бу, бо не хо"
3 не потрібно перегинати палку. мова йде про краще для більшості. да, московія гарний антиприклад)) Проте ваш висновок неправильний. Московія воює за те щоб бути імперією, а життя в імперії дає великі преференції її громадянам.
Якщо ви не зрозуміли що я писав, то спрощую. Люди які не хочуть об'єднуватись завжди отримують ***** і роблячи квадратні очі питають "а нас защо?". "А за просто так, бо нам сумно"(с) А найвищою об'єднавчою силою є держава. Да, держава не є самоцінність.
показати весь коментар
19.02.2025 21:19 Відповісти
ой,ви мабуть не чули, в мирний час,як ті "патріоти" за столом ,з чаркою в руках, били себе в груди і кричали про свій патріотизм.
А з початком війни...,сьє***лись за кордон, у "важливих справах "
показати весь коментар
19.02.2025 12:04 Відповісти
Якого справжнього президента ? Прізвище вкажіть
показати весь коментар
19.02.2025 12:05 Відповісти
Українець То тому ви ******али в Німеччину
показати весь коментар
19.02.2025 12:19 Відповісти
показати весь коментар
19.02.2025 12:46 Відповісти
Я бачу, що для деяких просування ухилянтського наративу (який кацапи підтримують як тільки можуть) настільки важливо, що вони навіть готові ображати Залужного, хоча він лише констатує факти.
показати весь коментар
19.02.2025 13:03 Відповісти
Може все-таки від розміру арсеналів? Кілька ракет, що долетять до кремля, зменшать окупацію краще ніж кілька бригад.
показати весь коментар
19.02.2025 12:08 Відповісти
При наявності ядерних і ракетних технологій воювати піхотою. Чиї вони, залужні і єрмаки. Може ротшильдівські.
показати весь коментар
19.02.2025 12:21 Відповісти
Залужний віддав на ЗСУ 1млн баксів. Таке зелені не прощають.
показати весь коментар
19.02.2025 12:33 Відповісти
Т.к. вариантов особо реальных всё равно нет, нужно выбирать будет Залужного. Да, команды нет, программы нет, сам интригует что-то постоянно. Но сухом остатке- Зе в тюрьму, Порошенко с огромный антирейтингом, Кличко туповатый, от разной старой гвардии нафталином воняет за версту, новых актёров аля "Голобородько" что-то не видно. Поэтому кто ещё из реальных? Никого.
показати весь коментар
19.02.2025 12:53 Відповісти
США забили на Україну болт. Це який фактор,Валерій?
показати весь коментар
19.02.2025 11:57 Відповісти
Навіть "совок" неививіз би проти Німеччини без допомоги США маючи мільйони людей. А нам США ручкой помахали. Тут вже мобілізуй-не мобілізуй, а отримаєш відомо що.
показати весь коментар
19.02.2025 12:07 Відповісти
Зелеботи вже набігли.
Нагадаю смєтунам, клоун особисто відправив Залужного на ВЛК, де його списали
показати весь коментар
19.02.2025 12:50 Відповісти
100% - 73% = 4% (Трамп)
показати весь коментар
19.02.2025 12:01 Відповісти
Та це що - дитячі витівки!
Є індивідуми (військовий розвідник, для прикладу), які навіть вступають до аспірантури після випитої кави в Криму!
показати весь коментар
19.02.2025 12:26 Відповісти
Тобто у всіх європейський країнах люди повинні собі просто жити, а в Україні мільйони чоловіків мають рахуватися за ресурс і повинні у шафі тримати військову форму і зброю? Тоді нафік така мілітаризована до кістей країна потрібна?
показати весь коментар
19.02.2025 12:03 Відповісти
Нема у Західному світі в наявності такої кількості ***********, дронів і ракет, щоб визволити всі території, просто не фізично немає
показати весь коментар
19.02.2025 12:07 Відповісти
Ну, якщо дивитись, що ми витрачаємо близько 30% ВВП на армію а рашисти біля 6%, то саме в Україні на сьогодні військова економіка, якою вона може бути в 21 столітті.
А що ви будете переводити на ті рейки? АТБ та ТРЦ? В нас радянські заводи було зруйновано ще до 2022 року
показати весь коментар
19.02.2025 12:15 Відповісти
А європейці в цей час повинні в дупи собі тихенько гратися? Україна самостійно не зможе навіть на 20% протистояти раші+КНДР+Іран за підтримки Китаю
показати весь коментар
19.02.2025 12:17 Відповісти
Це по ППС, а потрібен номінал - тобто реальні гроші.
Так от ВВП України за 2023 - 180 млрд доларів, ВВП раші 2 трлн доларів, тобто в 11 раз більше
показати весь коментар
19.02.2025 12:33 Відповісти
Ну тоді потрібно було тверезо оцінювати ситуацію, яка склалася від 1991 року і не мріяти собі про нездійсненні речі
показати весь коментар
19.02.2025 12:35 Відповісти
І хто цей Берлін захищатиме по твоєму? Німці? Чи можливо французи з іспанцями? Не буде Європа воювати, а просто договориться, якщо до цього дійде А ось реально загинути в боях з упопотими кацапо-бурятами в холодних окопах десь на курщині чи Донбасі можна вже прямо сьогодні.
Не працюють вже твої дурнуваті страшилки, міняй методичку
показати весь коментар
19.02.2025 13:03 Відповісти
Не факт, хто більше програє в кінцевому результаті, адже Лукашенка і путлеру вже за 70 і більше 10 років вони не протягнуть, а там може щось поміняється і Білорусь принаймі залишиться у своїх кордонах, а от повернути назад Крим і Донбас з абсолютно прокацапським населенням, який на той момент буде в складі рф вже біля 20 років не вийде
показати весь коментар
19.02.2025 13:06 Відповісти
Сказав чувак із Бельгії)) Тобто ви не допускаєте, що в 53-річного мужика не може бути хронічних хвороб? Бігус от в 40 списався через спину...
І там ніби колись хтось із військових проговорився, що поранення у Залужного було, яке всі приховували...
показати весь коментар
19.02.2025 11:59 Відповісти
Тут не в Залужному проблема, а в наших ВЛК... Бо коли на ВЛК простий Петро, то вони вміють закривати очі на серйозні хвороби і записувати його придатним. А от коли хтось відомий, то вони можуть побоятися закрити очі і просто діятимуть за законом...
показати весь коментар
19.02.2025 12:11 Відповісти
Ну то може це питання до верховного, який вирішив замість штабу зробити його послом?
Кривонос от ніби як повністю здоровий і придатний, але його не те що в штаб, а взагалі нікуди не призначають. І це бойового генерала!
Забродського теж не хотіли брати.
І таких випадків КУПА, Залужного то хоч якось використовують, а є ж низка генералів, чий досвід виявився не потрібен від слова ВЗАГАЛІ!
показати весь коментар
19.02.2025 12:15 Відповісти
Ой, скільки ******* зеботів набігло... А все чому? Бо у Залужного рейтинг таки вищий, ніж у главзебіла!
показати весь коментар
19.02.2025 12:17 Відповісти
Треба було хоча б не скасовувати воєнний стан 2018 року))) А в ідеалі - ввести його ще раніше!
показати весь коментар
19.02.2025 13:56 Відповісти
Коли вибрали Юща і Пороха (це єдині президенти, за кого голосував і які виграли вибори), то не верещав ні через місяць, ні через рік. Тому ти сказав, як у воду перднув...
показати весь коментар
19.02.2025 14:12 Відповісти
Мене влаштовували при Ющі:
- ріст ВВП 7-8%
- рекордні іноземні інвестиції до 10-11 млрд баксів на рік;
- високий рівень життя, коли в Києві легко можна було знайти роботу з 1000+ баксів зарплати;
- шалений ріст ринку авто та нерухомості (я тоді працював, можна сказати, в автомобільній галузі);
- справжня люстрація - звільнення 20 000 чиновників-кучмістів у 2005 році ;
- справжня деолігархізація - повернення Криворіжсталі (Зе хоч у одного олігарха завод забрав?);
- різке зниження корупції в освіті завдяки ЗНО;
- гуманітарна політика - українізація кінотеатрів, увага темі Голодомору, початок перемовин про Томос.
показати весь коментар
19.02.2025 14:33 Відповісти
Автором закону 8271 є не Залужний...
показати весь коментар
19.02.2025 17:07 Відповісти
Цікаво, і як це Порох спровокував захоплення кораблів? Кораблі до того кілька разів проходили Керченською протокою і москалі їх пропускали, а тут раз взяв і спровокував?
показати весь коментар
19.02.2025 17:09 Відповісти
Ще раз - ті катери кілька разів до того так само проходили. Азовську флотилію переправляли в порт Маріуполя кількома групами - по 2-3 кораблі в кожній. Там же ж не два катери в Маріуполі базувалося, а більше!
І що значить з усім персоналом? Ви ті катери бачили? Там екіпаж - АЖ 5 чоловік, вони маленькі!
показати весь коментар
19.02.2025 22:36 Відповісти
Воєнний стан було оголошено? Було! Але в Раді не захотіли затверджувати його на тривалий термін, хіба не так?
показати весь коментар
19.02.2025 23:12 Відповісти
Ну Петя якраз хотів повноцінний воєнний стан із низкою обмежень (але кордони не збирався закривати!), бо він був у цьому зацікавлений певною мірою, а Рада прийняла кастрований варіант
показати весь коментар
20.02.2025 10:17 Відповісти
Емм, зараз ціни на квартири сягнули майже тих же висот без розгону кредитування. Хоча згадайте 2015 рік, тоді через війну на ринку нерухомості був ОБВАЛ, 1-кімнатну в новобудові в пригороді Києва можна було за 25 штук взяти.
Так при Ющі ріст цін на нерухомість можна пояснити економічними факторами (це і кредити, і ріст рівня життя), а зараз?
Але головне: як не крути, але в 2005-2008 у нас був НАЙВИЩИЙ в історії України рівень життя! Це об'єктивно - проти цифр не попреш! І ми ще довго не вийдемо на цей рівень...
показати весь коментар
20.02.2025 10:20 Відповісти
6 мільйонів якщо бути точним. І багато хто з них взяв би участь в кампанії, якби
1) Війна велась технікою, а не м'ясом.
2) Короткострокові контракти і заборона шахрайської зміни ВОС.
3) Пропаганда концентрувалась би на Свободі і Незалежності, а не на землі. 4) Ставлення до людей в армії було б дійсно уважним, а не "мобілізаційний ресурс", нікому не подобається бути ресурсом.
5) Замість свавільного налову була б передбачувана мобілізація з чесними ВЛК.
6) Відкриті кордони як в Ізраїлі. Зняте мито на продукцію подвійного призначення одразу після початку БД. Дрони як ефективна зброя яка береже життя особового складу.

І так далі, ви насправді всі чудово знаєте, що треба було б зробити для покращення наших позицій. Це не було зроблено.
показати весь коментар
19.02.2025 12:21 Відповісти
Абсолютно вірно, і так в більшості нормальних країн. Це тільки хитро******і держави типу Рейха, СРСР, Північної Кореї, Китаю, залучають солдатів за сотрясання повітря - патріотизм, обов'язок, захист Батьківщини, ну і зірочку і вимпелок.

Насправді для бажаючих заробляти на життя пістолем і шаблею, мають бути нормальні зарплати, квартири, медичне обслуговування не гірше ніж в комерційних клініках корпорацій, і таке інше. Самурай це високоризикова професія і сьогун має просто платити воїнам за захист, а не ловити кріпосних. Причому платити так, щоб це вигідно відрізнялось від звичайного гречкосійства, не може бути зарплата кур'єра рівною збройним силам. Причому ти в курсі, що контракти зараз є і багато хто подається саме на контракт, а не мобілізацію.
показати весь коментар
19.02.2025 13:49 Відповісти
Мене влаштовує сьогоднішня зарплата. На нуль я не претендую, здоров'я нуль. Але я б залюбки подався до Птахів, мені попередньо подобається там колектив і напрямок, якраз по моїй професії. Одна єдина проблема - заборона зміни ВОС і короткостроковий контракт з продовженням та чесною ВЛК. Я б навіть на Схід поїздив туди, де немає фізичних навантажень. Припинити бардак і налов в країні, щоб було за що воювати, УНДР не мотивує взагалі. Відкрити кордони. Все, більше особливих вимог не маю.
показати весь коментар
19.02.2025 16:37 Відповісти
Для тих хто на нулі має значення гроші, бо вони можуть отримати травму, а лікувати їх в Києві в приватних клініках без пристойних грошей ніхто не буде. Їхні сім'ї теж можуть залишитись без підтримки в будь-який момент і будуть кинуті напризволяще, тож має бути впевненість в цьому питанні.

Особисто для мене найбільше значення має заборона зміни ВОС і короткостроковий контракт. Чому? Я маю невеличкий комерційний проект, але мені потрібен досвід, в ЗСУ його зараз більше ніж треба, просто бери й роби. Тому мене й влаштовує не дуже велика зарплата, мені досвід зараз важливіший. Але я в труні бачив, щоб мене спочатку ловило ТЦК, а потім дроноводська команда тижнями витягала з підвалу. Або щоб мене кинули в штурмовики, а потім я йшов в СЗЧ і бігав під карним переслідуванням до 10 років, до біса такий варіант. Короткостроковий контракт? Дуже потрібен, маю проблеми по здоров'ю і не знаю чи взагалі вивезу армію як таку. Якщо б дали можливість спробувати, по моїй професії, 3 місяці - півроку, завтра б вже записувався. Держава закрила по криївкам безліч людей своїми нерозумними діями.
показати весь коментар
19.02.2025 21:09 Відповісти
Ну не плутайте ******** світ з постіндустріальною економікою і 17 рік скажімо, можна ще князівства згадати. Зараз інша психологія, залучити і адаптувати до війська ******** людей складніше, але не неможливо. Що не так зі ставленням в армії? А ви думаєте 100тис СЗЧ це просто так, від ліхтаря набралось? Найбільша кількість претензій згідно опитувань це командування і складність переходу до іншого підрозділу. Загальне відношення, відправляють на самовбивчі завдання. Причому, ви читали тут лист офіцера, якого на таке з групою відправили і він пішов, чітко розуміючи що у них шансів повернутись нуль. Їх там вже чекало безліч дронів і плани наступу були злиті, і арта їх там розібрала моментально. Він все одно пішов, для мене це за гранню розуміння. І коли така історія потрапляє на Цензор, це крапля в морі, одна крапля з тисяч, яка пробилась. Це наслідки хвороби, загальної. Заздрю по-білому, якщо вам вдалось попасти в гарний підрозділ. У мене інша інформація, і відео як людей недолікованих після поранення знову кидають прям на нуль, і багато багато чого іншого. Проблеми є, вони великі і системні. Щоб люди не різали собі горло в ТЦК насмерть, треба армійські проблеми зробити не настільки гострими. А коли населення боїться армію більше смерті, ну знаєте, це просто п-ць. Про яке залучення до армії може бути мова, якщо люди залякані до такого.
показати весь коментар
19.02.2025 21:39 Відповісти
Тому що по перше в Британії було поняття Conscientious objectors - принципові противники війни і вони отримували звільнення від мобілізації, хоча це явище було не надто масовим.


В чому проблема зараз у нас: суспільство перейшло від радянської системи, де була дійсно безкоштовна медицина, навчання, копійки за комуналку, забезпечення на фронті, до капіталістичної моделі. Буквально нещодавно ввели https://pleex.com/users/VODA/publications/****** "*****" - електронні бали, за які військо буде купувати собі спорядження. Тобто у нас навіть ультракапіталістична модель, як у мушкетерів Франції, коли все спорядження купуєш самостійно, включно з РЕБ. Лікуєшся за свої гроші, твої діти будуть вчитися в ВУЗі за гроші, квартира купується за гроші, на землі яка буде належати американцям, щоб вони могли видобувати тут корисні речи. Але ми не настільки любимо Америку, розумієте) І у суспільства виникає здраве питання - якого біса? Я не бачу жодної мотивації крім хіба що власних амбіцій випробувати власні розробки на окупантах. У нас тулять щось про захист власної землі, але земля не наша, вона вільно купується і продається всім бажаючим, якщо у них є гроші. У мене ні землі, ні грошей. Ну це тільки часточка з істини. А ще величезне питання - нас безліч років налаштовували, що боронити треба свободу, що слово Воля воно навіть закодоване в гербі України. І ні, не треба про свободу від Московії, це маніпуляція. Щоб свобода була цінністю за яку можна воювати, вона має бути скрізь. У нас є свобода? У нас порожні двори і вулиці.
показати весь коментар
23.02.2025 15:16 Відповісти
Максимально дипломатично про "територіальну цілісність".
Тигипко+Добкін+Рабинович+Симоненко vs
Порошенко+Тимошенко+Ляшко+Гриценко+Богомолець+Тягнибок
"Однотурове диво" сталося виключно тому що проукраїнський
електорат мобілізувався на фоні пасивності русофілів.
У 2019 антимайдан повернувся і почав (продовжив) шукати середину.
показати весь коментар
19.02.2025 12:18 Відповісти
Не робіть собі кумира,я воював при ньому,Закон 8271 який зробив із простого солдата,"мобілізованого" солдата -кріпака,це його рішення,ну а дивлячись на його "дисертацію" у "підрахуя"-все стає ще більше зрозуміло, почитайте що за тема того гівна.
показати весь коментар
19.02.2025 12:27 Відповісти
Ти коли був у ЗСУ і де,клоун?
показати весь коментар
19.02.2025 12:57 Відповісти
Живе у жебратстві,бідолашна,останнє віддав.
показати весь коментар
19.02.2025 12:59 Відповісти
Так бідолашного "звільнив"?
показати весь коментар
19.02.2025 14:41 Відповісти
100% - 73% = ........
показати весь коментар
19.02.2025 11:55 Відповісти
Бо треба було переходити на Ізраїльску чи Швейцарську модель, ще до 2020 року. Тоді взагалі не було б питань з мобілізації та ротації. Та й вторгення 22-го теж могло не статися.
показати весь коментар
19.02.2025 13:42 Відповісти
Тель-Авів за 1 день?
А шо там в Сирії у москалів?
показати весь коментар
20.02.2025 10:49 Відповісти
Купа слів про кількість ресурсу і жодного про його якість. В цьому і є весь залізний генерал - типовий мясник-держиморда, що воює виключно кількістю і по інакшому не вміє. Йому треба бути головнокомандувачем у армії Китаю, з такою кількість мобресурсу як у китайців Залужний будь-яку війну виграє.
показати весь коментар
19.02.2025 12:56 Відповісти
Залужний в армії все життя. Це був його свідомий вибір. Тому не варто порівнювати мокре з красивим.
показати весь коментар
19.02.2025 14:26 Відповісти
Ничого. Зара цецека наловлять "добровольців".
показати весь коментар
19.02.2025 12:13 Відповісти
зєлєнського і дєрьмака , та всю їх ворожа для Україну команду на передову, а до влади справжнього президента. Хоч ізапіздно, але щось вдасться врятувати.
показати весь коментар
19.02.2025 11:59 Відповісти
Після йухла, все нещастя від зе-, бо він крадій і злочинець. Трамп хоч і пробити, але про зе він каже правильні речі.
показати весь коментар
19.02.2025 12:04 Відповісти
Тільки українець і тількі націоналіст. У вас була така можливість, але із гіршого було обране саме найгірше. Не думаю , що таке запитання може задати адекватний українець на 3 році війни..
показати весь коментар
19.02.2025 12:11 Відповісти
Ти , дитино уе bob, плигаеш із теми до іншої теми, як козлик. Українці , для твого відома живуть по всьому світі, я свій вибір зробив 26 років тому. Потроль дитино свою мамку...
показати весь коментар
19.02.2025 12:28 Відповісти
мало всього, розуму в громадян, совісті у чиновників
показати весь коментар
19.02.2025 12:10 Відповісти
Юрія Бутусова, наприклад, про Лану Зеркаль теж можливо подумати варто.
показати весь коментар
19.02.2025 12:14 Відповісти
судячи з коментарів Залужного в президенти вже не хочуть))), Так свого часу і Гадю Савченко пхали в президенти потім плювалися в її бік, тепер Залужного так само обпльовують.. Ну й нарід в нас..
показати весь коментар
19.02.2025 12:42 Відповісти
вопщем "... стабільності нєт"))
показати весь коментар
19.02.2025 12:44 Відповісти
чогось сумніваюсь.
показати весь коментар
19.02.2025 12:53 Відповісти
від ізраїля і швейцарії з їх моделлю мокре місце залишилося б протягом доби, якщо б на них напала росія
показати весь коментар
20.02.2025 01:32 Відповісти
Залужний мав на увазі розмір корисних копалин для ахметова чи США?
Враховуючи, що його зараз веде ахметов, то зрозуміло , що вони прагнуть але необачний Трамп своїм ротякою виніс на загальний огляд де що іншу картину.
показати весь коментар
19.02.2025 14:02 Відповісти
у 4%-го кандидата підгорає

.
показати весь коментар
19.02.2025 12:19 Відповісти
прильот ЗЄлєшніка гірший для ЗСУ ніж кацапського арєшніка:

ЗЄ
лєшнік зробив "інвалідами" Главкома, Нач. Генштаба а ще 17 топ Генералів та Полковників.

ЗЄльоні "справи Генералів":
читайте інтервью Генерала Марченко

.
показати весь коментар
19.02.2025 12:25 Відповісти
при Залужному ЗСУ наступали,

без Залужного - відступають

"Може нам Залужного НЕ мєнять ?"

.
показати весь коментар
19.02.2025 12:28 Відповісти
пункт "О":

"якби Верховним головнокомандувачем був НЕ ЗЄля...."

.
показати весь коментар
19.02.2025 12:32 Відповісти
тоді просто не будеш жити, ідіот!

підеш в перших шеренгах м'ясного штурму буйлом Берліну

.
показати весь коментар
19.02.2025 12:38 Відповісти
із найвищим президентським рейтингом !

"скільки не кричи ЗЄля, президентом вдруге він не стане !"
східна приказка

.
показати весь коментар
19.02.2025 12:42 Відповісти
завдяки командуванню цим "не кумиром" ЗСУ, Україна встояла навесні 2022 р

тепер можеш патякати далі, дозволяю.

.
показати весь коментар
19.02.2025 12:47 Відповісти
судя з коментарів ввімкнули "алярм" для всіх ЗЄльоних ботів

а судячи з соцопитувань Український народ хоче бачити Залужного президентом

.
показати весь коментар
19.02.2025 12:50 Відповісти
тобто, стати білоруссю-2, бо білорусь-1 вже є?

.
показати весь коментар
19.02.2025 12:56 Відповісти
а тут без варіантів:

хочете жити, обирайте владу із тих, хто захищав Батьківщину, як в Ізраїлі, де весь уряд і держслужбовці колишні військові, або в запасі.
показати весь коментар
19.02.2025 12:59 Відповісти
Залужний вже виграв свою війну проти рашки у 2022 р.

зможеш, повтори !

.
показати весь коментар
19.02.2025 13:01 Відповісти
Потрібну зброю нададуть.
Потім.
А поки мужньо захищайте!
показати весь коментар
19.02.2025 12:01 Відповісти
О...лядь...зелецкцики повилазили з діванів...
показати весь коментар
19.02.2025 12:08 Відповісти
А сам де служив/воював?Хто ти такий,що даєш оцінки космічного масштабу і космічнго ідіотизму?Просто інтернетна, диванна, **********.
показати весь коментар
19.02.2025 13:13 Відповісти
Сторінка 1 з 3