5867 відвідувачів онлайн

Ні солдатів, ні миротворців, - кандидат у президенти Румунії Антонеску виступив проти відправлення військ в Україну

кандидат у президенти Румунії Антонеску виступив проти відправлення військ в Україну

Висунутий урядовою коаліцією Румунії кандидат у президенти Крін Антонеску заявив, що Румунія не повинна відправляти свої війська в Україну.

Про це румунський політик написав у соцмережі Facebook, повідомляє Цензор.НЕТ.

Антонеску заявив, що якщо він стане президентом, Румунія не надсилатиме солдатів або миротворчий контингент в Україну.

"Румунія не повинна відправляти війська в Україну. Ні солдатів, ні миротворців. Я сказав це три роки тому, я не змінив своєї думки ні на міліметр. Якщо я буду президентом Румунії, ми не відправимо війська в Україну",- сказав кандидат у президенти Румунії. 

Водночас політик запевнив, що Румунія продовжить підтримувати Україну "логістично та політично".

"Щоб підтримувати мир, ви повинні мати мир. Давайте не поспішати, давайте не кидатися першими головами, говорячи про післявоєнні зобов'язання, коли навіть не складають угоду про припинення вогню. Мудрість і спокій. Тільки так ми можемо вийти з цієї кризи", - заявив Антонеску.

Миротворчі сили в Україні

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що президент Франції Емманюель Макронобговорить з прем'єр-міністром Польщі Дональдом Туском розгортання миротворчих сил в Україні у разі укладення угоди про припинення поточної фази війни між Росією та Україною.

Прем'єр-міністр Польщі Дональд Туск спростував інформацію про відправлення польських військ в Україну після припинення вогню.

Висока представниця ЄС з питань закордонних справ і політики безпеки Кая Каллас оцінила можливість відправки європейської миротворчої місії до України.

Міністр оборони Італії Гвідо Крозетто висловив готовність підтримати миротворчу місію в Україну, якщо миру буде досягнуто.

Своєю чергою голова МЗС Італії Антоніо Таяні назвав ці дискусії "передчасними".

Німеччина спільно з партнерами розглядатиме можливе розміщення миротворців в Україні в рамках "гарантій безпеки" лише після того, як для цього будуть створені умови, а саме - припинення вогню з РФ.

У МЗС України заявляли, що наразі вже декілька країн розглядають участь у потенційному контингенті західних союзників в Україні. Однак конкретні плани щодо розміщення іноземних військових перебувають на стадії обговорення.

Топ коментарі
+10
Та заваліть хлєбало! Ми і так зрозуміли, що ви всі сцикуни. Ми надіємось виключно тільки на ЗСУ. Слава ЗСУ!
показати весь коментар
25.02.2025 22:31 Відповісти
+6
Антонеску, ладно, пока тебя прощаем. Хватит пока что румынских войск в БЫВШЕЙ пмре.
показати весь коментар
25.02.2025 22:21 Відповісти
+6
таких антонесків у Румунії - шо у Бразилії диких обізян.
показати весь коментар
25.02.2025 22:31 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Антонеску, ладно, пока тебя прощаем. Хватит пока что румынских войск в БЫВШЕЙ пмре.
показати весь коментар
25.02.2025 22:21 Відповісти
Так румуни її називають Трансністрія.
показати весь коментар
25.02.2025 22:46 Відповісти
Они много чего так называли, но хватит им только пмры.
показати весь коментар
25.02.2025 22:58 Відповісти
Був колись в Румуніі Антонеску - не онука?
показати весь коментар
25.02.2025 22:24 Відповісти
таких антонесків у Румунії - шо у Бразилії диких обізян.
показати весь коментар
25.02.2025 22:31 Відповісти
Я за диктатора - шо з Гітлером дружив
показати весь коментар
25.02.2025 22:41 Відповісти
так і я про них. Вони є скрізь, і готові дружити з будь-яким гітлером.
показати весь коментар
25.02.2025 22:43 Відповісти
Об'єднана Європа наполегливо і послідовно демонструючи свою непохитну рішучість дає зрозуміти ворогам, що будь-які загрози, що виникають, будуть мати потужну консолідовану відповідь!!!
показати весь коментар
25.02.2025 22:25 Відповісти
Та заваліть хлєбало! Ми і так зрозуміли, що ви всі сцикуни. Ми надіємось виключно тільки на ЗСУ. Слава ЗСУ!
показати весь коментар
25.02.2025 22:31 Відповісти
Ти забув добавити ;Ні мобілізації!;....
показати весь коментар
26.02.2025 06:42 Відповісти
Ні, мобілізація потрібна. За нас воювати ніхто не буде. Ст ти хотів, щоб румуни чи мадяри за тебе воювали? Якщо так, то кацапи точно вже були б в Києві.
показати весь коментар
26.02.2025 07:54 Відповісти
"Антонеску дал приказ,
Всех румынов - на Кавказ!"
показати весь коментар
25.02.2025 22:32 Відповісти
А продовження цеї співаночки знаєш? "а румуна нє дурной - на каруцу (тєлєга, по-вашому) і дамой"
показати весь коментар
26.02.2025 15:25 Відповісти
Звичайно, знаю але не став дописувати.
показати весь коментар
26.02.2025 16:18 Відповісти
Нічого. Якщо буде борзеть фон дер комісарша скаже що Тік Ток все зіпсував і відправить його на смітник.
показати весь коментар
25.02.2025 22:33 Відповісти
SANA займись цим піонером.
показати весь коментар
25.02.2025 22:35 Відповісти
Правильно. В кущах пересидіти шторм в Європі безпечніше !
показати весь коментар
25.02.2025 22:37 Відповісти
не надо просить от румынии большего, чем могут предоставить сша, франция, германия и британия
показати весь коментар
25.02.2025 22:47 Відповісти
З усіх щілин ***** щури повилазили.
показати весь коментар
25.02.2025 22:38 Відповісти
А з румун такі солдати, як з мого члена - відбійний молоток... Хто з ними воював у одному строю - мав більше проблем, ніж вигод...У І Світову були союзниками Росії. *********** проти автрійців. Після першого ж контрудару фронт розсипався. Росіяни мусили знімать війська з фронту і захищать румунський фронт. Те саме було і у ІІ Світову - коли були союзниками німців. Останній раз воювали під Сталінградом. Війська СРСР вдарили саме по італійцях і румунах... ВСЕ!!! Більше румунів на фронті не бачили... Казав батько - зате крали, по селах, як цигани...
показати весь коментар
25.02.2025 22:39 Відповісти
хтось з німецьких генералів казав ще в першу світову війну, що щоб захопити румунію - треба 20 дівізій, а щоб обороняти - теж 20
показати весь коментар
25.02.2025 22:46 Відповісти
..а чому як цигани? Там на 20 міліонів населення біля міліона циганви. І єдина нація Румунії..яка невпинно зростає за чисельністью. За останні тридцять років..майже в два рази.
показати весь коментар
25.02.2025 22:54 Відповісти
Ну, це слова батька... Я сам з румунами ніколи не спілкувався...
показати весь коментар
25.02.2025 23:05 Відповісти
А з циганами? То вважайте що спілкувалися!!!)) Доречі Адольф Алоїзович знищував їх значно жорстокіше..ніж євреїв... Але геноцид євреїв є... а про циган навіть ніхто і не згадує!! По паскудності стоять зразу за росіянами...)))
показати весь коментар
25.02.2025 23:12 Відповісти
Цыган в Румынии 2.5% от численности населения. Не больше, чем в Молдове и Южной Бессарабии Украины. Столица европейских цыган Сороки, Украина. Кстати, румыны цыган не любят.
показати весь коментар
26.02.2025 04:33 Відповісти
А хто їх любить? З товаришем працював циган, майстром на заводі. Дружина - продавцем в магазині. Діти були на хорошому рахунку в школі. Так їх зневажала вся циганська община міста - "неправильні"... У них "правильні" - ворожки, кишенькові крадії, і торговці наркотою...
показати весь коментар
26.02.2025 06:36 Відповісти
Пережившие оккупацию Одессы рассказывали, что румыны листовки подпольщиков населению продавали, если они у них оказывались.
показати весь коментар
26.02.2025 04:26 Відповісти
Не чув. Я тоді, в Одесі, не жив...
показати весь коментар
26.02.2025 06:37 Відповісти
Рассказывали многие. Вообще, после совдеповского сталинизма, при румынах, Одесса расцветать начала.
показати весь коментар
26.02.2025 07:06 Відповісти
За рахунок кого вона "процвітать" почала? І як саме... Румуни в Одесі непогано влаштувалися - поки німці "соплі морозили" в російських снігах - румуни "гешефти" крутили в Одесі, та по українських коморах шастали. На Південному Бузі оборонні укріплення будували - прокопали рівчачки глибиною по коліно - та й по тому... А потім втекли, їх покинувши, і оголивши фронт... За чужою спиною румуни "процвітали" півтора століття, лише надаючи свою територію для чужих військ...
показати весь коментар
26.02.2025 08:07 Відповісти
Начали массово открываться и работать частные бизнесы, мелкие, самозанятость, торговля, сфера услуг и т.д.
показати весь коментар
27.02.2025 04:08 Відповісти
В Одессе еще и в 70х годах, если кто-то хотел провернуть какой-нибудь авантюрный гешефт с небольшим шансом на успех, говорили " не получится, это ж тебе не при румынах!"
показати весь коментар
26.02.2025 23:36 Відповісти
І повернути території ,які колись в Румунії забрав сталін.
показати весь коментар
25.02.2025 22:48 Відповісти
А от це - НЕ ВИЙДЕ... Просто тому, що на момент створення держави Румунія, і Бесарабія, і Буджак, були складовою частиною Російської імперії. А потім територія Бесарабії (по Дністер) була частково ОКУПОВАНА Румунією (після 1918-го).
показати весь коментар
26.02.2025 06:43 Відповісти
Так то я знаю ,бо ту окупацію не визнавали ні УНР ,ні майбутній СССР,,до речі ,що до українського придністров"я ,яке було подароване так званій Молдавской ССР ,справа в тому що при цьому була порушена Конституція тодішньої УРСР ,в якій було зазначено ,що без погодження з Верховною Радою УРСР ,жодна територія УРСР не може бути передана іншій республіці.
показати весь коментар
26.02.2025 16:49 Відповісти
Просто на фоне наших солдат, которые дали просраться "второй" армии мира, солдаты Румынии будут выглядеть блекло. И чтобы публично не обосраться, мало кто из стран захочет отправить свои войска.
Да и зачем? Все члены НАТО защищены этим самым НАТО. А НАТО защищаться в 21ом веке будет ядерным оружием.
Воевать - давно уже удел неядерных держав или держав без ядерного зонтика. Это понимает каждая ядерная держава и держава под зонтиком.
показати весь коментар
25.02.2025 22:46 Відповісти
Поверте, ядерные слоны НАТО найдут если не сотню то пару десятков причин не защищать восточный фланг, и первый аргумент это как ни странно опять исторические связи, у рыжего вообще заявят "они пролили там много своей крови, и именно они освободили восточную европу, поэтому мы не будем их защищать" и не удивлюсь если обвинит тех же Венгров и Румынов в фашизме и развязывании войны вцелом и объявит большой ошибкой прием их в НАТО которую он исправит!!
показати весь коментар
25.02.2025 23:40 Відповісти
НАТО это фикция, никто ни за кого воевать не будет по серьезному или вообще никак. Тем более ядерным оружием. Вы думаете вы найдёте много американцев готовых сгореть в ядерном пламени вместе с семьями ради румынских или польских дуп? Я сомневаюсь.
показати весь коментар
26.02.2025 01:31 Відповісти
Згоден! НАТО - велика пропагандистська бульбашка, придатна лише на те, щоб з великим шумом луснути.
показати весь коментар
26.02.2025 06:02 Відповісти
Все на одно лицо что орбан что фицо что антонеску. Их там клепают в подвалах кгб(фсб) в пробирках заготовки?
показати весь коментар
25.02.2025 23:25 Відповісти
Перестаньте комментировать высер всяких тех кто еще НИКТО, если Французы, Британцы и еще ктото решит отправить свой контингент, то не смогут ни Венгрия, Словакия или Румыния сказать им "мы вам запрещаем", все что они смогут запретить это только передвижение через свою территорию!
показати весь коментар
25.02.2025 23:31 Відповісти
Нууу не хочете , як хочете, але всіх циган забирайте , то такий наш ультиматум .
показати весь коментар
25.02.2025 23:33 Відповісти
Еще ***** румынов Антонеску в Украине не хватало! У первого не очень хорошо получилось, если кто не знает, второй хочет повторить?
показати весь коментар
26.02.2025 01:53 Відповісти
Румунські вояки - анекдот
показати весь коментар
26.02.2025 08:17 Відповісти
Та хай *******. Головне що через Румунію іде допомога ЗСУ.
показати весь коментар
26.02.2025 10:24 Відповісти
Фельдмаршал Паулюс, коли Вермахт вийшов на оперативний простір(прорвався) до Сталінграда, засипав А.Гітлера телеграмами, щоб позбавив його від цих "бойових побратимів"(румунської раті). Мотивація - бойова цінність румунів нуляча - розбігаються при першому ж натиску.Але, найголовніше - тероризують і грабують місцеве населення (Кубань, Дон), котре після більшовицького терору ставилося тоді в-основному прихильно до німців.
показати весь коментар
26.02.2025 15:32 Відповісти