9562 відвідувача онлайн

ЗМІ оприлюднили деталі угоди про корисні копалини між Україною та США. ПОВНИЙ ТЕКСТ

Угода про рідкісноземельні метали: опубліковано повний текст документа

Журналісти опублікували повний текст угоди між Україною та Сполученими Штатами щодо корисних копалин. Основні положення документа вже узгоджено.

Про це пише "Європейська правда", передає Цензор.НЕТ.

За даними джерел видання, потенційно можливе внесення точкових змін (зокрема, зміна підписантів), але основні положення вже узгоджені.

"ДВОСТОРОННЯ УГОДА ПРО ВСТАНОВЛЕННЯ ПРАВИЛ ТА УМОВ ІНВЕСТИЦІЙНОГО ФОНДУ ВІДБУДОВИ

БЕРУЧИ ДО уваги, що Сполучені Штати Америки надали значну фінансову та матеріальну підтримку Україні з моменту повномасштабного вторгнення Росії в Україну в лютому 2022 року;

БЕРУЧИ ДО уваги, що американський народ бажає інвестувати разом з Україною у вільну, суверенну та безпечну Україну;

БЕРУЧИ ДО уваги, що Сполучені Штати Америки та Україна прагнуть тривалого миру в Україні та тривалого партнерства між їх двома народами та урядами;

БЕРУЧИ ДО уваги, що Сполучені Штати Америки та Україна визнають внесок, який зробила Україна у зміцнення міжнародного миру та безпеки, добровільно відмовившись від третього за величиною у світі арсеналу ядерної зброї;

БЕРУЧИ ДО уваги, що Сполучені Штати Америки та Україна бажають забезпечити, щоб ті держави та інші особи, які діяли вороже проти України в конфлікті, не отримали вигоди від відбудови України після приходу тривалого миру;

ВІДТАК, ТЕПЕР Уряд Сполучених Штатів Америки та Уряд України (кожен з яких – "Учасник") укладають цю Двосторонню угоду про встановлення правил та умов Інвестиційного фонду відбудови з метою поглиблення партнерства між Сполученими Штатами Америки та Україною, як викладено в цьому документі.

  1. Уряди України та Сполучених Штатів Америки з метою досягнення тривалого миру в Україні мають намір створити Інвестиційний фонд відбудови (Фонд), створивши партнерство у Фонді через спільну власність, яка буде далі визначена Угодою про Фонд. Спільна власність враховуватиме фактичні внески Учасників, як визначено в розділах 3 та 4. Управління Фондом здійснюватиметься спільно представниками Уряду України та Уряду Сполучених Штатів Америки. Більш детальні умови стосовно управління та діяльності Фонду будуть викладені в подальшій угоді (Угода про Фонд), яку буде узгоджено в переговорах відразу після укладення цієї Двосторонньої угоди. Максимальний відсоток володіння власним капіталом та фінансовими інтересами Фонду, який належатиме Урядові Сполучених Штатів Америки, а також повноваження представників Уряду Сполучених Штатів Америки щодо прийняття рішень, будуть у межах, дозволених чинним законодавством Сполучених Штатів.

    Жоден з Учасників не буде продавати, передавати або іншим чином прямо чи непрямо відчужувати будь-яку частину своєї частки у Фонді без попередньої письмової згоди іншого Учасника.

  2. Фонд збиратиме та реінвестуватиме доходи, що вносяться до Фонду, за вирахуванням витрат, понесених Фондом, та зароблятиме дохід від майбутньої монетизації усіх відповідних природно-ресурсних активів, що є у державній власності України (незалежно від того, чи вони перебувають у прямій або непрямій державній власності України), як визначено у розділі 3.

  3. Уряд України вноситиме до Фонду 50% усіх надходжень, отриманих від майбутньої монетизації усіх відповідних природно-ресурсних активів, що є у державній власності України (незалежно від того, чи вони перебувають у прямій або непрямій державній власності України), визначених як родовища корисних копалин, вуглеводнів, нафти, природного газу та інших видобувних матеріалів та інша інфраструктура, відповідні до природно-ресурсних активів (таких, як термінали скрапленого природного газу та портова інфраструктура) за згодою обох Учасників, як може бути додатково описано в Угоді про Фонд. Щоб уникнути сумнівів, такі майбутні джерела надходжень не включають теперішні джерела надходжень, які вже входять до складу загальних доходів бюджету України. Часові рамки, обсяг та стабільність внесків будуть визначені далі в Угоді про Фонд.

    На свій власний розсуд Фонд може зараховувати або повертати Уряду України фактичні витрати, понесені за новоствореними проєктами, від яких Фонд отримує доходи.

    Внески, зроблені у Фонд, будуть реінвестуватися принаймні раз на рік в Україні з метою сприяння безпеці, захисту та процвітанню України, що буде додатково визначено в Угоді про Фонд. Угода про Фонд також матиме положення щодо майбутніх дивідендів.

  4. Відповідно до чинного законодавства Сполучених Штатів Америки, Уряд Сполучених Штатів Америки буде підтримувати довгострокові фінансові зобов'язання для розвитку стабільної та економічно процвітаючої України. Подальші внески можуть складатися з коштів, фінансових інструментів та інших матеріальних і нематеріальних активів, критично важливих для відбудови України.

  5. Інвестиційний процес Фонду буде розроблений таким чином, щоб інвестувати в проєкти в Україні та залучати інвестиції для збільшення розвитку, обробки і монетизації всіх державних і приватних активів, включаючи наступне, і не тільки це: родовища корисних копалин, вуглеводнів, нафти, природного газу та інших видобувних матеріалів, інфраструктуру, порти та державні підприємства, як може бути додатково описано в Угоді про Фонд. Уряд Сполучених Штатів Америки та Уряд України мають намір, щоб інвестиційний процес призводив до створення можливостей для розподілу додаткових коштів та більшого реінвестування для забезпечення достатнього надходження капіталу для відбудови України, як буде визначено в Угоді про Фонд.

    Учасники залишають за собою право робити необхідні дії для захисту та максимізації цінності своїх економічних інтересів у Фонді.

  6. Угода про Фонд включатиме належні заяви та гарантії, у тому числі необхідні для забезпечення того, щоб будь-які зобов'язання, які Уряд України може мати перед третіми сторонами, або такі зобов'язання, які він може взяти на себе в майбутньому, не спричиняли продаж, переміщення, передачу, заставу чи інші обтяження внесків Уряду України у Фонд, або активів, від яких походять такі внески, або розпорядження коштами з боку Фонду.

    При розробці Угоди про Фонд Учасники прагнутимуть уникати конфліктів із зобов'язаннями України в рамках її вступу до Європейського Союзу або її зобов'язаннями за домовленостями з міжнародними фінансовими організаціями та іншими офіційними кредиторами.

  7. Угода про Фонд передбачатиме, серед іншого, визнання того, що як сама Угода про Фонд, так і діяльність, передбачена в ній, мають комерційний характер.

    Угода про Фонд підлягатиме ратифікації Парламентом України відповідно до Закону України "Про міжнародні договори України".

  8. В Угоді про Фонд буде приділено особливу увагу механізмам контролю, які унеможливлять послаблення, порушення або обхід санкцій та інших обмежувальних заходів.

  9. Текст Угоди про Фонд буде невідкладно розроблений робочими групами під головуванням уповноважених представників Уряду України та Уряду Сполучених Штатів Америки. Контактними особами, відповідальними за підготовку Угоди про Фонд на основі цієї Двосторонньої угоди, є: від Уряду Сполучених Штатів Америки: Міністерство фінансів; від Уряду України: Міністерство фінансів та Міністерство економіки.

  10. Ця Двостороння угода та Угода про Фонд становитимуть невід'ємні елементи архітектури двосторонніх та багатосторонніх угод, а також конкретні кроки для встановлення тривалого миру, зміцнення економічно-безпекової стійкості та відображення цілей, визначених у преамбулі цієї Двосторонньої угоди.

    Уряд Сполучених Штатів Америки підтримує зусилля України отримати гарантії безпеки, необхідні для створення тривалого миру. Учасники намагатимуться визначити будь-які необхідні кроки для захисту взаємних інвестицій, як визначено в Угоді про Фонд.

  11. Ця Двостороння угода є обов'язковою для виконання і буде виконуватися кожним Учасником відповідно до їхніх внутрішніх процедур. Уряд Сполучених Штатів Америки та Уряд України зобов'язуються негайно приступити до проведення переговорів щодо Угоди про Фонд", - йдеться у тексті угоди щодо копалин між Україною та США.

Підписано англійською та українською мовами, обидва тексти є рівно автентичними, додає "ЄП".

Топ коментарі
+33
...Уряд сполучених штатів підтримує зусилля України отримати гарантії безпеки...
показати весь коментар
26.02.2025 15:14 Відповісти
+29
де прописани гарантії безпеки та відповідальність США, не бачу жодного натяку
показати весь коментар
26.02.2025 15:11 Відповісти
+29
Угода про кідалово на підставі мародерства однієї сторони яка користується безвихіддю іншої.
показати весь коментар
26.02.2025 15:13 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 3
Піндєц америкосам. Бурштинова мафія їм покаже, як робляться справи. Я б не рекомендував пхати носа до бурштинової мафії.
показати весь коментар
26.02.2025 15:52 Відповісти
Спєрдпляй, ляху! Скоро приїдеш туалети мити українцям!
показати весь коментар
26.02.2025 15:53 Відповісти
а як людям жити?
показати весь коментар
27.02.2025 04:27 Відповісти
може тобі ще операцію безкоштовно зробили?
ти розкажи, бо я кожного разу платив штуку баксів, безкоштовним лікарям... брехло ти
показати весь коментар
27.02.2025 04:32 Відповісти
пробувала моя мама
все життя по бурових
пенсія 4000 грн

а ти сраний ханжа та ліцемір ганебний
показати весь коментар
27.02.2025 06:49 Відповісти
Само соглашение носит в основном характер намерений. Ничего сверх ужасного в этом документе нет. Хотелось бы чтобы подписанный документ не отличался от изложенной тут интерпретации
показати весь коментар
26.02.2025 15:53 Відповісти
ПЕРЕД ТИМ ,ЯК ДОБУВАТИ КОРИСНІ КОПАЛИНИ - ПОТРІБНО БУДЕ ПОБУДУВАТИ ПОТУЖНИЙ ЕНЕРГЕТИЧНИЙ КОМПЛЕКС. З ТИМИ ПОТУЖНОСТЯМИ ,ЩО ЗАРАЗ - ЛЕДЬ ВИСТАЧАЄ НАСЕЛЕННЮ І ЗАЛИШКАМ ПРОМИСЛОВОСТІ. Без цього - копати будуть лопатами ...
показати весь коментар
26.02.2025 16:10 Відповісти
.

НІ де !!!!

"БЕРУЧИ ДО УВАГИ", що Україну вже згвалтували двічи - по ЯО в Будапешті та з Кремом,....
"ВІДТАК ТЕПЕР УРЯД США" зґвалтує Україну втричі - по жидкозьому.

.
показати весь коментар
26.02.2025 15:33 Відповісти
Рінат Лєонідич та ін. - секта нєпрікасаємих
показати весь коментар
26.02.2025 15:35 Відповісти
А що треба було б назвати господаря овальним кабінетом - придурком...?
Хоче блазень угоду, будь ласка...Угода...
показати весь коментар
27.02.2025 06:35 Відповісти
Так от по якій причині не можуть дозволити вільне володіння і носіння зброї для власного самозахисту в Україні.
показати весь коментар
26.02.2025 16:00 Відповісти
Все "хорошо". Только один вопрос. Если угоду укладают не Держава США и не Держава Украина, а "Уряди України та Сполучених Штатів Америки" Чего в США едет глава Державы а не глава Уряду Украины?
показати весь коментар
26.02.2025 16:38 Відповісти
якщо я вірно зрозумів - то половину доходу від ще не захапаних місцевими князьками ресурсів будуть направляти на відновлення України, і за цим буде слідкувати мінфін сша (аби не вкрали знову все і ще трошки)... але безпекою тут навіть не пахне
показати весь коментар
26.02.2025 15:27 Відповісти
Підписуйте договір, а умови? А умови розповімо одразу після підписаня договору.
А поки винні 50% міфічний фонд контролюе все діє на власний розсуд.
показати весь коментар
26.02.2025 15:18 Відповісти
Текст англійською
https://archive.is/7v4vM BILATERAL AGREEMENT ESTABLISHING TERMS AND CONDITIONS FOR A RECONSTRUCTION INVESTMENT FUND
показати весь коментар
27.02.2025 07:37 Відповісти
Це не угода а декларація про наміри. Англійська версія цілком нормальна, як на мою думку. Схожих декларацій у кожний день у світі підписують сотні. Конкретика буде в наступних документах.
Виходячи зі змісту мені здається що угода має дві основні мети:
- попередити ситуацію як в Іраку після війни 2003 року, коли воювала Коаліція Бажаючих а контракти забрали собі ті хто до неї не входив, китайці і навіть частину кацапи.
- продемонструвати "мистецтво угоди" Трампа, що після Панамського, Канадського, та Грендландського наскоків виглядає трошечки лохом. Коли почуєте що угода на 10 квадриліонів то не дивуйтеся, це звідси ноги ростут.
показати весь коментар
27.02.2025 07:54 Відповісти
Там все пучком, начхати Трампу на розподіл. Головне факт підписання.
показати весь коментар
27.02.2025 14:24 Відповісти
Це походу рамочна угода, а

Більш детальні умови будуть викладені в подальшій угоді (Угода про Фонд), яку буде узгоджено в переговорах відразу після укладення цієї Двосторонньої угоди.
показати весь коментар
26.02.2025 15:24 Відповісти
Щоб уникнути сумнівів, такі майбутні джерела надходжень не включають теперішні джерела надходжень, які вже входять до складу загальних доходів бюджету України.

Тобто, від майбутніх портів, майбутніх терміналів.
показати весь коментар
26.02.2025 15:29 Відповісти
Бо це тільки "двохстороння угода про встановлення правил" а щє буде "угода про фонд".
показати весь коментар
26.02.2025 15:34 Відповісти
Тільки не про всі, а про майбутні порти, майбутні термінали і корисні копалини, які раніше не видобувались.
показати весь коментар
26.02.2025 15:36 Відповісти
Одеський порт не є обʼєктом цієї угоди.

Щоб уникнути сумнівів, такі майбутні джерела надходжень не включають теперішні джерела надходжень, які вже входять до складу загальних доходів бюджету України.
показати весь коментар
26.02.2025 15:38 Відповісти
Ні, існуючі порти і видобування та інше не має ніякого відношення до угоди.

Щоб уникнути сумнівів, такі майбутні джерела надходжень не включають теперішні джерела надходжень, які вже входять до складу загальних доходів бюджету України.
показати весь коментар
26.02.2025 15:39 Відповісти
Лакшмі Міттал щє теж.
показати весь коментар
26.02.2025 15:41 Відповісти
Вугілля, або бурштин не дуже показові приклади, їх чудово копають не тільки олігархи, а й масово прості українці.
показати весь коментар
26.02.2025 15:44 Відповісти
Я хз, я по тексту в новині виключно орієнтувалась.
показати весь коментар
26.02.2025 15:46 Відповісти
Навпаки - подумають, що контролює)
показати весь коментар
26.02.2025 15:51 Відповісти
Половина тільки підписана.
показати весь коментар
26.02.2025 15:53 Відповісти
У Львові під авіаносець
показати весь коментар
26.02.2025 15:54 Відповісти
В дохід держави воно насправді попадає. Все це офіційно купляють українські підприємства для виробництва і сплачують податки з оііційної угоди, той жеж арселор, електростанції, інші заводи хоч би і олігархів (насправді вони сьогодні значно менше впливають на політику та медіа і олігархом того ж гудка сьогодні назвати складно). Якщо ви подивитесь профіль експорту - Україна не експортує копалини.
показати весь коментар
26.02.2025 15:59 Відповісти
Майбутня монетизація не включає існуючу монетизацію.

Цитата:
не включають теперішні джерела надходжень, які вже входять до складу загальних доходів бюджету України.
показати весь коментар
26.02.2025 16:02 Відповісти
Там дві угоди.
показати весь коментар
26.02.2025 16:06 Відповісти
Американська власність там тільки частка в фонді..
показати весь коментар
26.02.2025 16:14 Відповісти
mr. President, fuck you and kiss my ass. Before and after
показати весь коментар
26.02.2025 16:49 Відповісти
Буде. Як що з Вашингтона Зе полетить у Пекін підписувати угоду с таварисчем Си
показати весь коментар
26.02.2025 16:53 Відповісти
де прописани гарантії безпеки та відповідальність США, не бачу жодного натяку
показати весь коментар
26.02.2025 15:11 Відповісти
Може не бачили, бо не чули!🤣
показати весь коментар
26.02.2025 18:58 Відповісти
Дуже хотілося б, щоб ратифікація Угоди відбулася за нової влади. Зараз Верховної Ради як парламенту, що виконує законодавчі й контролюючі функції, немає. Є театр ляльок "більшості", що управляється ОПЗЄ.
показати весь коментар
26.02.2025 19:18 Відповісти
ВОзможно они создают фонд для восстановления Украины. Какая безопасность и при чем тут она вообще? Это ваш просроченный ляпнул про безопасность так как американцы ни его ни остальных коррупционеров не собираются допускать к этому фонду. Поэтому твой президент и придумал этот финт с гарантиями.
показати весь коментар
26.02.2025 17:12 Відповісти
Ну Зеленський = Украина. Его кидают и его кукловодов вот они и придумывают какие-то гарантии еще что-то . Бо тут только диктатор недоумок собрался рулить Украиной как хозяин и на тебе, Трамп все схемы ломает.
показати весь коментар
26.02.2025 17:15 Відповісти
Бурштинова мафія тому і мафія,що там все«схвачено».
Якщо діяти згідно законодавства,розсиплеться та мафія.
показати весь коментар
26.02.2025 16:06 Відповісти
так були слугами, а коли народом стали
показати весь коментар
26.02.2025 19:08 Відповісти
Не знаю, звідки всі почали говорити про "рідкісноземельні", адже це група лантаноїдів, і їх в Україні дійсно мало, а корисні і відносно рідкісні дійсно є, і йшлося мабуть про літій, нікель тощо. Можливо для чиновників поняття "rare" і "rare earths" ідентичні, хоча це назви різних груп елементів.
показати весь коментар
26.02.2025 16:29 Відповісти
Зрадайоби не в змозі зрозуміти текст угоди і гатять навмання, намагаючись посіяти паніку.
Те ж саме стосується і трампістів, але вони не можуть знайти тут перемогу.
показати весь коментар
26.02.2025 15:27 Відповісти
Бубон з Дерьмаком таки в програші - продали Алієву продуктопровід на Вєнгрію та титанові рудники за спасібо. А тепер хер там - все йде Донні Чубчику. Тільки обскубли приватівських газовиків-тепер віддай доходи. І Одеський припортовий і поліметалічні рудники. З чого харчєваться ?
показати весь коментар
26.02.2025 23:53 Відповісти
Особливо, якщо в угоді вже прописано, що вона діє щодо ресурсів, що є в державній власності, але насправді, згідно до Конституції, вони належать народу України
показати весь коментар
26.02.2025 16:04 Відповісти
Уряд України вноситиме до Фонду 50% усіх надходжень, отриманих від майбутньої монетизації усіх відповідних природно-ресурсних активів, що є у державній власності України (незалежно від того, чи вони перебувають у прямій або непрямій державній власності України), визначених як родовища корисних копалин, вуглеводнів, нафти, природного газу та інших видобувних матеріалів та інша інфраструктура, відповідні до природно-ресурсних активів (таких, як термінали скрапленого природного газу та портова інфраструктура) Джерело: https://censor.net/ua/n3538057
1.Тобто українці будуть платити 50% не від рентабельності інвестицій у корисні копалини , як бреше нам Зеленський, який запропонував цю угоду Трампу, а від надходжень усіх природних ресурсів що є у держави , тоб-то якщо українці споживають газ чи отримують в бюджет ренту від корисних копалень то потрібно віддати 50 %, або піднявши ціну на газ і нафту на 50%, або просто віддати 50% від ренти різніх руд та інших копален яка повинна йти 100% в бюджет, воюючої країни. Іншими словами якщо цей Фонд не матиме прибутку, то США спільно з так званою українською владою підійме тарифи і віддасть ренту - 50% у валюті .
2. По друге це плата ні за яке постачання зброї у майбутньому чи справжні гарантії безпеки, за які Україна доречі вже заплатила знищивши 1,4 тис. ядерних боєголовок бувшого СРСР разом з ракетами і шахтами націлених на США а плата за вже поставлене озброєння як нам казали безоплатно, то якщо за зброю потрібно платити то США теж повинні заплатити Україні за знищину ЯЗ після знищення якої відносно незабаром і почалася агресія РФ.
3. По третє яку сумму вимагає заплатити США і кажучи чесно разом з Зеленським - 100 мільярдів яку надали США доречі частина з якіх була скорумпована на тіх же прокурорах-інвалідах і *********** та щей з яких зробили замість зброї - брак - чи значно більше, якщо так то таке враження чо Зеленський з Трампом хочуть получити з України репарації за те що ми напали на США- по іншому не назвеш.
показати весь коментар
26.02.2025 17:50 Відповісти
Сенс цієї угоди, що Україна виплачує борг не з прибутку від інвестицій , а з надходжень від продажу корисних копален тобто з продажної ціни в яку входять витрати і ні якої розмови про розумного іноземного інвестора тут мови не йде. З того-ж газу прийдеця підняти тариф на 50%, тому що це теж надходження від корисних копален, а якщо не підіймуть тариф на газ то віддадуть просто з бюджету "компенсувавши" з інших статей бюджету. Тим паче Україна повинна віддати кошти за допомогу від США надану без оплатно при Байдені з незрозумілою сумою, тому що навіть 100 мільярдів це сума завищена, а віддати вимагають значно більшу сумму і не долларами а копаленами , а це пожиттево, як казав трамп його не хвилює буде Україна чи ні, але копалени будуть не українські, як не дивно вони будуть і не американського народу, а приватних компаній, яка до бюджету США будуть сплачувати не велику сумму.
показати весь коментар
26.02.2025 21:03 Відповісти
Хто , коли і де вмирає за США?
показати весь коментар
26.02.2025 15:19 Відповісти
Known Rare Earth Reserves By Country Or Territory (metric tons)
U.S. Geological Survey, Mineral Commodity Summaries, January 2025


1 China 44,000,000
2 Australia 35,700,000
3 Brazil 21,000,000

4 India 6,900,000
5 Russia 3,800,000
6 Vietnam 3,500,000
7 United States 1,900,000
8 Greenland 1,500,000
9 Tanzania 890,000
10 South Africa 860,000
11 Canada 830,000
11 Thailand 4,500



Навіть за умови наявності економічно вигідних родовищ в Україні перед Заходом все одно постає набагато складніше завдання: більшість країн змушені відправляти добутi рідкоземельні метали до Китаю, який є лідером з переробки цих матеріалів.
показати весь коментар
26.02.2025 15:14 Відповісти
США виділили Україні військову допомогу на 67 мільярдів доларів і надали ще 31,5 мільярда доларів у вигляді прямих надходжень в державний бюджет, що не збігається з озвученою американським президентом Трампом сумою в 500 мільярдів доларів підтримки.

Про це заявив Зеленський на брифінгу в середу, 19 лютого.
показати весь коментар
26.02.2025 15:26 Відповісти
Трамп оцінив можливу угоду з Україною щодо рідкісноземельних металів у приблизно $1 трлн.

«Я розумію, що це велика угода, дуже велика угода. … Вона може бути на трильйон, може бути на будь-яку суму, але це рідкісноземельні мінерали та інші речі», - сказав Трамп.

Також він запропонував розмістити в Україні миротворців «у формі, яка є прийнятною для кожного».

«Пізніше ми розглянемо питання загальної безпеки для України. Я не думаю, що це буде проблемою. Є багато людей, які хочуть це зробити, і я говорив про це з Росією. Здається, вони не мають жодних проблем з цим», - зазначив американський лідер.

Крім цього, президент США підтвердив, що Вашингтон не надає Україні військової допомоги прямо зараз.
показати весь коментар
26.02.2025 15:32 Відповісти
Канада , Гренландія , Жмеринка, Бердичів , потім всі інші
показати весь коментар
26.02.2025 15:22 Відповісти
Учасники намагатимуться визначити будь-які необхідні кроки для захисту взаємних інвестицій, як визначено в Угоді про Фонд. Джерело: https://censor.net/ua/n3538057
показати весь коментар
26.02.2025 20:40 Відповісти
Там небуло такого лідора і 6 менеджерів
показати весь коментар
26.02.2025 15:42 Відповісти
Жесть...тобто прямо прописане тільки те, що фонд належатиме США і що Україна вноситиме туди 50% всіх доходів бюджету Україні від будь-яких корисних копалин і інфраструктури. Все інше - на розсуд США...
показати весь коментар
26.02.2025 15:15 Відповісти
Так, візія цікава - у України відбирають половину доходів бюджету від всіх копалин і інфраструктури, замість цього Україна не отримує нічого конкретного.
показати весь коментар
26.02.2025 15:16 Відповісти
Читайте угоду - вона не про рідкоземельні метали, там про абсолютно всі корисні копалини України, про термінали скрапленого газу і навіть про порти.
показати весь коментар
26.02.2025 15:18 Відповісти
Ніде не прописані - США відмовились їх надавати. Прописано там тільки те, що фонд належатиме на 100% США і що Україна вноситиме туди 50% доходів від всіх корисних копалин, терміналів і портів.
показати весь коментар
26.02.2025 15:20 Відповісти
Не правда, отримувала і отримує. Як і від портів.
показати весь коментар
26.02.2025 15:23 Відповісти
Майбітньої монетізації, а не майбутніх терміналів і копалин.
Монетизації як існуючих, так і майбутніх розробок і інфраструктури.
показати весь коментар
26.02.2025 15:53 Відповісти
Це доходи бюджету України. з яких оплачується освіта для наших дітей, медицина, сили оборони Україні і тд.
показати весь коментар
26.02.2025 15:54 Відповісти
"А якщо з цього фінансуються сили оборони, чому на третій рік війни"

І давно ви донатили на військову форму, базове військове спорядження? Чи може ви донатили на зарплату військовим? Чи на паливо для танків? Чи ремонтували ті самі танки за свій рахунок? А на аптечки військовим ви донатите? А на харчування військових? Чи все це і багато чого ще йде з бюджету?

" і вас там абсолютно безкоштовно вилікували?"
Сімейний лікар приймає і лікує абсолютно бескоштовно, інші спеціалісти за наплавленням сімейного лікаря - також. Так, торік я проходив кілька обслідуваннь у державних закладах бескоштовно.
показати весь коментар
26.02.2025 16:52 Відповісти
До тебе, схоже, погано доходить.
Фонди не забеспецюють війська ані одностроєм, ані касками-броніками, ані автоматами, ані набоями, ані медициною, ані харчами, ані паливом, ані зарплатнею - все це йде виключно з бюджету. Фонди закуповують частину дронів, частину ребів, частину автотранспорту...

"15,7 млрд грн проти 18,7 млрд грн"
Ти, взагалі, уявляєш, скільки коштує війна?
показати весь коментар
26.02.2025 17:33 Відповісти
Обстреження так само не бескоштовне і коштує у приватних клініках немалих грошей - вартість антибіотиків - просто нізо порівняно з вартістю обстреження. І при платному лікуванні антибіотики та медичні інструменти складають мізерну частину вартості оплати.
показати весь коментар
26.02.2025 17:36 Відповісти
За 30 років корисні копалини ніколи не належали народу. Все було тількі під олигархами. Найзаможніши нехай прозябають на своєму острові, щастя їм з папуасами.
показати весь коментар
27.02.2025 08:33 Відповісти
Якщо що ,до папуасів більше поваги,ніж до цих акул.
показати весь коментар
27.02.2025 08:35 Відповісти
Усьму свій час.
показати весь коментар
27.02.2025 08:38 Відповісти
Файно, відтепер росія не зможе бомбити порти і видобувальні підприємства, бо це американська власність.
показати весь коментар
26.02.2025 16:06 Відповісти
Це не угода. Така ж сама фількіна грамота як і будапештський меморандум. Україна віддає, партнери... забирають за так.
показати весь коментар
26.02.2025 19:45 Відповісти
А ви від видобутку, наприклад газу, що отримали, крім додаткової платіжки за транспортування?
показати весь коментар
26.02.2025 15:25 Відповісти
А коли останній раз ви попадали в держлікарню і вас там абсолютно безкоштовно вилікували? А якщо з цього фінансуються сили оборони, чому на третій рік війни військові ходять з простягнутою рукою, збираючи донати?
показати весь коментар
26.02.2025 16:45 Відповісти
Обстеження не дорівнює лікуванню, коли треба антибіотики, хірургічні інструменти і все інше. Обстеження в нас завжди було безкоштовне, тут визнаю, на рентген держава ще має кошти. Коли я попав у лікарню, саме у хірургію, то витоптав шикарну стежку до найближчої аптеки. Скільки я там лишив коштів - а пес його зна, не рахував.
показати весь коментар
26.02.2025 16:55 Відповісти
За три роки повномасштабної війни (станом на лютий 2025 року) зазначені фонди зібрали 93 млрд грн. Варто зазначити, що за перші місяці 2025 року фондам задонатили майже стільки ж, як за весь 2023 рік - 15,7 млрд грн проти 18,7 млрд грн.

Як там бюджет поживає?
показати весь коментар
26.02.2025 16:56 Відповісти
Вот тут особенно смешно: -

«Учитывая, что Соединенные Штаты Америки и Украина признают вклад, который внесла Украина в укрепление международного мира и безопасности, добровольно отказавшись от третьего по величине в мире арсенала ядерного оружия;»
показати весь коментар
26.02.2025 15:16 Відповісти
Фонд будет совместной собственностью Украины и США, но точное распределение долей не указано.

В пункте 1 сказано:
Совместная собственность будет учитывать фактические взносы участников, как определено в разделах 3 и 4.

Это означает, что доля Украины и США в фонде будет зависеть от их вкладов. США, вероятно, вложат деньги, технологии и инвестиции, а Украина - 50% доходов от монетизации природных ресурсов.

Также важный момент:

Максимальный процент владения собственным капиталом и финансовыми интересами Фонда, принадлежащего Правительству Соединенных Штатов Америки, а также полномочия представителей Правительства Соединенных Штатов Америки по принятию решений будут в пределах, разрешенных действующим законодательством Соединенных Штатов.

Это означает, что доля США будет ограничена их законами, но не даёт конкретных цифр.

Вывод:

Фонд будет совместным, но реальное распределение контроля и прибыли будет определено в будущем "Соглашении о Фонде". Пока нет гарантий, что Украина сохранит контрольный пакет.
показати весь коментар
26.02.2025 15:19 Відповісти
Коли в будапешті здавалася ядерна зброя та стратегічна авіація з ракетами - це була пряма зрада національних інтересів.
Коли сша отримають 50% того що ніколи не належало пересічному громадянину, і громадянин навіть вже дров у лісі назбирати не може, то мені абсолютно все одно у яких олігархів ці ресурси будуть відібрані.
показати весь коментар
26.02.2025 23:36 Відповісти
Тобто створюється такий собі фонд. До нього Україна має вносити 50 відсотків грошей від реалізації корисних копалин (нафта, газ, рідкоземельні метали) , видобутих на її території. Про інші 50 відсотків нічого конкретного не написано, але є підозра, що їх собі повністю забиратимуть штати. Кошти, накопичені у фонді, будуть використовуватися для інвестицій в економіку України. Знов ж таки, йдеться про частку України, судячи з усього. Інвестиції мають робитися не менше одного разу на рік. Більше нічого конкретного тут не написано...
показати весь коментар
26.02.2025 16:30 Відповісти
А в чому Україну кидають?
Від теперешніх розробок копалин Україна нічого в цей фонд не дає, буде віддавати тільки від нових розробок, які ще невідомо коли будуть, і в які спочатку треба добряче вкластись на видобуток і переробку, що і буде робити цей фонд - інвестувати. І це ще якщо це буде економічно вигідно.
Тож ще раз питаю - в чому Україну кидають?
показати весь коментар
26.02.2025 17:04 Відповісти
Тільки не теперішні, а майбутні, які ще треба збудувати, добряче вклавшись спочатку!
показати весь коментар
26.02.2025 17:06 Відповісти
...і що ці гроші будуть реінстуватись в тіж таки підприємства в Україні, щоби розвивати економіку!
Чому люди не хочуть бачити все, що там написано, а висмикують лише вигідні їм частини?
показати весь коментар
26.02.2025 17:11 Відповісти
Читай уважніше!
Фонд вкладається у видобувні і переробні підприємства (із вже існуючих нічого перераховувати у фонд не треба!), які з часом починають генерувати дохід.
З цього доходу половину Україна забирає в бюджет, друга половина попадає у цей фонд, і з цієї половини фонд знову-таки інвестує у видобуток і переробку.
Де тут зрада?
показати весь коментар
26.02.2025 17:16 Відповісти
Я так і думав, що аргументів жодних не буде, лише емоції!
Примітно, що ці емоції пишуться саме російською!
показати весь коментар
26.02.2025 17:19 Відповісти
Это протокол о намерениях, а не договор. Опять журналюхи наху.вертили.
показати весь коментар
26.02.2025 15:42 Відповісти
Де там прописано 100% належатиме США?
показати весь коментар
26.02.2025 15:44 Відповісти
Если для россии нет проблем - значит есть проблемы для все остальных.
показати весь коментар
26.02.2025 15:39 Відповісти
tl;dr

"Вы нам - половину всего, а мы подумаем пообещать пообещать подумать."
показати весь коментар
26.02.2025 15:40 Відповісти
Юрий Лоза заявил о наличии в России залежей плоскоземельных металлов.
показати весь коментар
26.02.2025 15:17 Відповісти
Я думаю і лісам карпат і бурштин і все інше тепер в 100500 кратному розмірі будуть вирізатись на х*й плюс всі інші природні копалини і ресурси допоки з України не залишеться лише без людна пустиня. За це ЯЗ віддали, майдан, крим, Ато, війна з 2022-го щоб Зе підписав з американськими жлобами і кацапськими вбивцями капітуляцію
показати весь коментар
26.02.2025 16:00 Відповісти
Не тобі і не мені федя вони ідуть ясень пень але якщо буде США то не факт що взагалі щось залишиться живе від рівненської чи якоїсь іншої області де будуть копати і рити все живе і не живе і х*й зна шо і питати тебе вони взагалі не стануть чи то твоя земля, чи твоя природа, і взагалі чи ти вільна людина чи мабуть словʼян від якого англійське слово slave і виникло. За це і воювали мабуть якщо вас це цілком задовольняє
показати весь коментар
26.02.2025 19:34 Відповісти
Тепер будемо мати "Будапештський меморандум 2"
показати весь коментар
27.02.2025 00:23 Відповісти
Сторінка 2 з 3